» »

Primerjava prometa - USA vs EU

Primerjava prometa - USA vs EU

«
1
2 3

Hangman ::

Ameriški filmi radi prikazujejo avtoceste s 6-imi (ali še več) pasovi. Recimo en tak prizor:

Če računamo, da je treba 6-pasovnico še za nasprotno smer, govorimo o 12-ih voznih pasovih. Probam si predstavljati širino take ceste... na takšni površini bi lahko zgradil cele vasi. Vseeno pa so v filmih take avtoceste videti prenatrpane (glej sliko zgoraj).

V Evropi več kot 4-pasovnice nisem videl. Res pa je, da še nisem videl cele Evrope. Vseeno se mi zdi, da gre promet v Evropi v drugo smer - v smer zelene ali trajnostne mobilnosti. Temu v prid priča naslednja slika, ki prikazuje primerjavo železniškega omrežja v USA in EU:

Zdi se, da nekatere države znotraj USA sploh nimajo železniške povezave. Je boljše vlagati v ceste ali železnice, ne vem. Vem pa, da statistika pravi, da je železniški promet bolj varen kot cestni. Zato se sprašujem, kako da američani še vztrajajo pri cestah in niso uspeli zgraditi bolj povezanega železniškega omrežja.

Razmišljanje me je pripeljalo še do enega vprašanja.
Pri nas imamo max 3-pasovnice (odstavni, vozni, prehitevalni pas), avto pa je za slovenca statusni simbol, ki ga ima vsak. Kljub temu vsakodnevno berem in poslušam, koliko nesreč je na naših cestah, koliko ljudi zapelje v napačno smer ipd. Še enkrat - na 3-pasovni avtocesti. Če že 3-pasovnica lahko povzroča toliko težav in nesreč, kakšna more biti šele vožnja po natrpani 6-pasovnici? Se ljudje sploh znajo razvrščati? Koliko časa pred izvozom se moraš že pripraviti?

2dark ::

V zda imajo težave tud s pločniki pa kolesarskimi stezami.

Zakaj bi vlagal v razvoj železniške infrastrukture, če ti lahko ljudje po več ur stojijo v kolonah, kurijo bencin, so živčni, kar poslabša zdravje zaradi stresa... Kaj češ lepšega.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Ganon ::

Sodelavec je bil lani na tritedenskem dopustu v ZDA. Je rekel, da ni mogel verjeti, kakšna gneča je na teh ogromnih avtocestah in kako počasi se vse premika.

2dark je izjavil:

V zda imajo težave tud s pločniki pa kolesarskimi stezami.


Takorekoč neobstoječe. Hoja in kolesarjenje sta za Američane nora koncepta. Saj so tudi mesta in predmestja tako zasnovana, da si brez avta skoraj popoln invalid.

Lonsarg ::

Sem naredil 7500km v treh tednih na zahodu US, ko sem imel Road trip po nacionalnih parkih.

Na teh širokih avtocestah v US, in tudi nasploh, se v US vozi konkretno, tudi do faktor 2 počasneje kot naše avtoceste. Skratka v radiju 100km blizu velikih mest je v US promet kolaps, veliko huje kot EU. Ko prideš enkrat vsaj 100km stran od velikih mest je pa luksuz, open empty road in je road trip po periferiji res fajna izkušnja, ampak je še tam ko je čisto prazno vožnja počasnejša kot naše avtoceste

So pa precej bolj stroge omejitve in folk se dejansko drži in imajo vsi tempomate, tak da je zlo mirna vožnja z zelo malo prehitevanja, konkretno manj živčno kot v Sloveniji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

fur80 ::

Treba sprobat malo nemške avtoceste, sploh tam po šihtu, kakih petih, je šlo v USA veliko hitreje, mesta pa Munchen in Austin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fur80 ()

WizzardOfOZ ::

Bil letos aprila v Texasu in Louisiani. Naredili smo road trip Dallas, Houston, New orleans in nazaj v Dallas. Zaradi sončnega mrka (8.4.) je "migriralo" ogromno ljudi, pa so te avtoceste brez problema "požrle" ves ta promet v Dallasu in okolici. Nikjer nismo stali v kolonah in vse se je premikalo hitreje kot se to dogaja na naših avtocestah.

Pa razlika je, da tam večinoma vsi vozijo po omejitvah in če je 65mph, potem skoraj vsi vozijo 65mph.

Ja, pločnikov pa prehodov čez cesto v manjših mestih niti ni bilo. Ko smo vprašal, kako iz hotela na drugo stran obvoznice v trgovino (walmart) prideš (nekje 300m peš vse skupaj), je bil odgovor: "pelješ se!"
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

2dark ::

Ganon je izjavil:

Sodelavec je bil lani na tritedenskem dopustu v ZDA. Je rekel, da ni mogel verjeti, kakšna gneča je na teh ogromnih avtocestah in kako počasi se vse premika.

2dark je izjavil:

V zda imajo težave tud s pločniki pa kolesarskimi stezami.


Takorekoč neobstoječe. Hoja in kolesarjenje sta za Američane nora koncepta. Saj so tudi mesta in predmestja tako zasnovana, da si brez avta skoraj popoln invalid.


V mestih tipa NEw York jih imaš. Ampak njim ni v interesu načeloma, da bi se Američani gibali.

Sam štejem zgolj v plus, da imamo toliko kolesasrkih stez v Sloveniji. Premikanje je na razdalji 5-6 km in po mestu s skirojem sredi poletja prava milina.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

denabiker ::

2dark je izjavil:

V zda imajo težave tud s pločniki pa kolesarskimi stezami.

Zakaj bi vlagal v razvoj železniške infrastrukture, če ti lahko ljudje po več ur stojijo v kolonah, kurijo bencin, so živčni, kar poslabša zdravje zaradi stresa... Kaj češ lepšega.


ja zakaj bi imel fajn pretočne ceste, pa vsa dela na cesti takoj narejena, pustimo delovišča na cesti za 100x dlje, ker je to je vse biznis za državo, folk pokuri ogromno goriva, uničuje avte, samo od goriva toliko denarja prileti v proračun da juhuhu (trošarine, davki, prispevki,...)

PunkDude ::

Hangman je izjavil:

V Evropi več kot 4-pasovnice nisem videl.

Nizozemci majo tud 14 in več-pasovnice.

Invictus ::

Mogoče na kakem vstopu v mesto, drugače je od 15h naprej Nizozemska eno samo parkirišče, ki se počasi prazni :D.

Toliko o tem, kako se vozijo s kolesi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pegasus ::

https://roadway.report/map ... tale link spada sem.

Btw, imamo kaj podobnega za naš vogal sveta?

hruske ::

Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Netrunner ::

Hangman je izjavil:

Zdi se, da nekatere države znotraj USA sploh nimajo železniške povezave. Je boljše vlagati v ceste ali železnice, ne vem. Vem pa, da statistika pravi, da je železniški promet bolj varen kot cestni. Zato se sprašujem, kako da američani še vztrajajo pri cestah in niso uspeli zgraditi bolj povezanega železniškega omrežja.


Enkrat sem gledal zanimiv dokumentarec o temu, zakaj ZDA nima bolj razvite železnice. V bistvu je nimajo kje zgraditi, ker tam kjer bi jo potrebovali je vse pozidano z drugo infrastrukturo. Obstoječe železnice so se delale proti koncu "divjega zahoda" in potem so malo zamudili z širitvijo in zdaj so tam kjer so. Če vpišeš v youtube "why usa railway sucks" boš dobil kar nekaj obrazložitev.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Miki N ::

PunkDude je izjavil:

Hangman je izjavil:

V Evropi več kot 4-pasovnice nisem videl.

Nizozemci majo tud 14 in več-pasovnice.


V splošnem so v Z/J Evropi nekako "standard" 6 pasovnice za taglavne avtoceste, pustimo zdaj periferne kolobocije.

gozdar1 ::

V zda so proizvajalci avtomobilov zlobirali praktično popolno odvisnost od avtomobila.

Gagatronix ::

gozdar1 je izjavil:

V zda so proizvajalci avtomobilov zlobirali praktično popolno odvisnost od avtomobila.


In bencinske druzbe. Pa Michelin s svojimi zvezdicami.

fikus_ ::

Netrunner je izjavil:

Hangman je izjavil:

Zdi se, da nekatere države znotraj USA sploh nimajo železniške povezave. Je boljše vlagati v ceste ali železnice, ne vem. Vem pa, da statistika pravi, da je železniški promet bolj varen kot cestni. Zato se sprašujem, kako da američani še vztrajajo pri cestah in niso uspeli zgraditi bolj povezanega železniškega omrežja.


Enkrat sem gledal zanimiv dokumentarec o temu, zakaj ZDA nima bolj razvite železnice. V bistvu je nimajo kje zgraditi, ker tam kjer bi jo potrebovali je vse pozidano z drugo infrastrukturo. Obstoječe železnice so se delale proti koncu "divjega zahoda" in potem so malo zamudili z širitvijo in zdaj so tam kjer so. Če vpišeš v youtube "why usa railway sucks" boš dobil kar nekaj obrazložitev.


Železnice v Usa so v privat lasti, gradijo se tam, kjer se res splača, ni interesa povezovanja železniške infrastrukture. Med mesti imajo ogromno prostora za gradnjo, pa tega ni.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Gagatronix ::

Ja, železniško omrežje v ZDA si lasti žnj različnih družb, stanje vzdržanjevanja (nič ali minimalno) se zadnja leta vedno pogosteje kažejo, potem se pa folk čudi zakaj bi nekdo šel z AMTRAK-om na relaciji SF-NY ... super, dobesedno 80 ur.

kow ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Pa razlika je, da tam večinoma vsi vozijo po omejitvah in če je 65mph, potem skoraj vsi vozijo 65mph.


Ne vem kako je v Teksasu, ampak v okolici SF 10 let nazaj prakticno nihce ni vozil po omejitvah. ZDA so prevelika drzava, da bi lahko posplosevali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

miha98 ::

PunkDude je izjavil:

Hangman je izjavil:

V Evropi več kot 4-pasovnice nisem videl.

Nizozemci majo tud 14 in več-pasovnice.

A res? A to avtoceste? Smešno sem se vozil tam pa ni bilo ne duha ne sluha o njih...

starfotr ::

Pri nas so tudi gradbeniki zlobirali tretji pas (primorska AC, štajerska) . In dodatne priključke (Dragomer).

Pač oni rabijo posel. In to se fino prodaja na volitvah.

V resnici pa ne rabimo novih pasov. Ampak zgledno urejen javni promet, predvsem železnico v kombinaciji z vsemi ostalimi.

hruske ::

kow je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


Pa razlika je, da tam večinoma vsi vozijo po omejitvah in če je 65mph, potem skoraj vsi vozijo 65mph.


Ne vem kako je v Teksasu, ampak v okolici SF 10 let nazaj prakticno nihce ni vozil po omejitvah. ZDA so prevelika drzava, da bi lahko posplosevali.


Oboje je res.
Če greš na road trip v ZDA, bojo skoraj vsi vozili po omejitvah.
Če se voziš po urbanem okolju, bo marsikdo vozil hitreje od omejitev.

V ZDA je finta v tem, da če že voziš prehitro, to počneš v bližini svojega doma. Zakaj? Ker je za prometne prekrške pristojno lokalno sodišče in če si na road tripu 5 ur stran od doma, se res nočeš še enkrat vozit tja čez tri tedne, ko dobiš poziv da se zglasiš pred sodnikom za prekrške.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

hruske ::

Gagatronix je izjavil:

Ja, železniško omrežje v ZDA si lasti žnj različnih družb, stanje vzdržanjevanja (nič ali minimalno) se zadnja leta vedno pogosteje kažejo, potem se pa folk čudi zakaj bi nekdo šel z AMTRAK-om na relaciji SF-NY ... super, dobesedno 80 ur.


Mnja, železniško omrežje v lasti žnj različnih družb, politika upravljanja in stanje vzdrževanja je tako/tako, meddržavne povezave so tako/tako, čeprav se zadnja leta to malo bolj spodbuja. Potovanje iz enega konca kontinenta na drugega z vlakom, da premagaš razdaljo dobrih 4.300km pa traja 3 dni. Groza!

Aja, govorim seveda o EU, Lizbona - Talin. :))
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske ()

nejc_nejc ::

Invictus je izjavil:

Mogoče na kakem vstopu v mesto, drugače je od 15h naprej Nizozemska eno samo parkirišče, ki se počasi prazni :D.

Toliko o tem, kako se vozijo s kolesi...

Ja in to 12 pasovnica oziroma 10 ali 8....
Omejitev 100 cez dan, ponoci normalno..

starfotr je izjavil:

.....
V resnici pa ne rabimo novih pasov. Ampak zgledno urejen javni promet, predvsem železnico v kombinaciji z vsemi ostalimi.

Javni promet DA, samo ne po slovensko...rabimo....
Ali si predstavljas koliko to kušta.
Ne na pamet.
Tako kot ga majo v tujini, ga mi niti slucajno ne sfinanciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

WizzardOfOZ ::

starfotr je izjavil:

V resnici pa ne rabimo novih pasov. Ampak zgledno urejen javni promet, predvsem železnico v kombinaciji z vsemi ostalimi.


Seveda rabimo nove pasove in tudi novo avtocesto mimo kočevja do hrvaške.

To kar imamo sedaj je bilo zasnovano in projektirano leta 1972. Od takrat naprej novega projektiranja ni bilo. Samo da takrat se je tam vozilo 5 fičekov, stoenka in 2 dijanci ter en kamion na uro. Danes pa se pa pelje v istem času samo 2000 kamionov in 10.000 osebnih vozil po tej isti cesti v tisti uri.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kow ::

Bolje bi bilo graditi hitre kolesarske ceste, kjer bi se folk z ekolesi peljal krepko cez 20km/h. Kvaliteto zivljenja bi izboljsali tisoce ljudem za relativno majhen denar.

Ce se vrnemo na ZDA. Vsak jutro, ko je bil rush hour se je zgodila nesreca. In 6 pasovnica je ob 8ih zjutraj nenadoma postala 4 pasovnica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WizzardOfOZ ::

Glede na to, da ko se pri nas zgodi nesreča, postane avtocesta parkirišče, je štiri pasove še vedno dovolj, da se promet vsaj premika. Ravno zato rabimo po vseh avtocestah še vsaj en pas zraven. Pa še drugi tir in kamione, ki samo prečkajo slovenijo, vse na vlake.

Sem pa takoj za kolesarske steze po celi sloveniji, ločene od cest z vsaj 2m trave (in po možnosti 2m visoko ograjo).
Že Balaton na Madžarskem nam je lahko za zgled:




Pa še moj pogled na Texas in promet tam. Resnično nismo naleteli na noben večji zastoj v malo več kot 2500 miljah, ki smo jih prevozili. Tesel je bilo presenetljivo malo (v vsem času smo nekje 4 videli, pa še to dva pickupa), smo pa videli po moje vse znamke in tipe pickupov. Tega je tam res morje.
Celoten promet se je premikal stalno po omejitvi, s tem da je tam enaka omejitev za vse, tudi kamione. Torej če je omejitev 70 milj na uro, se s to hitrostjo premikajo vsi, tako avtomobili, kot avtobusi in kamioni. In po vseh tistih 6 pasovnicah smo videli zelo malo primerkov, ki so nas prehiteli s hitrostjo dosti preko omejitve, pa še tiste smo ponavadi videli par km naprej, ko jih je policaj imel ustavljene ob cesti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Nikonja ::

Jaz sem lani bil tudi v ZDA - New-York, pa skozi Maine do New Scotia v Kanadi, in v ZDA se čist nobenden razn mene idiota ni držal omejitve na AC, pa še najbolj fuknjeno je ko te šleper po desni prehiteva pa voziš rahlo čez omejitev. Mogoče je razlika iz države v državo ampak tukaj je folk gonil kot zmešan.

Pločnikov in kolesarskih stez dobesedno ni (razen v centru večjih mest) - in ko smo želeli od našeg AirBNB-a do trgovine 200mt stran smo dobesedno hodili po cesti ko največji idioti. Sm bil zihr da bo kdo policijo poklical.
Ampak najširšo AC sem vidil na vhodu v Torronto po 10 trak na vsaki strani, in vse stoji, bolano!!!

WizzardOfOZ ::

Pri njih ni prepovedano prehitevat po desni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

2dark ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Pri njih ni prepovedano prehitevat po desni.


Sej tud pri nas ni. Lohk pa se pelješ par kilometrov po levem pasu pa čakaš.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

kow ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Sem pa takoj za kolesarske steze po celi sloveniji, ločene od cest z vsaj 2m trave (in po možnosti 2m visoko ograjo).


Sicer sem offtopic, ampak mislil sem precej sirse kolesarske ceste, kjer lahko nekdo z e-kolesom pici tudi 30km/h in varno prehiteva kolesarja, ki se vozi s 15km/h. Torej, potrebna bi bila vecpasovnica (sirsa kot na sliki).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

HrščPščvnk ::

Temu se reče hitre kolesarske ceste ali Kolesarske Avtoceste.

Na nizozemskem majo tako
 Kolesarsko avtocesto

Kolesarsko avtocesto




Snelfietsroutes (Fast bike routes)
Cycling in the Netherlands @ Wikipedia

Fietssnelweg (cycle highway) F35 in Enschede.
A bicycle-only route intended for cycling longer distances for practical reasons such as commuting or for sport and exercise can either be called a snelfietsroute (fast bike route) or a fietssnelweg (cycle highway).[42] Some characteristics of these cycling routes mentioned by governments (both national and local) and traffic experts are bi-directional paths with recommended uni-directional lane widths of 2 metres and minimum widths of 1.5 metres; very level and straight stretches (i.e. few ups and downs, curves or turns); the absence of traffic lights and level crossings with motorised traffic; and superior pavement quality.

miha98 ::

starfotr je izjavil:

Pri nas so tudi gradbeniki zlobirali tretji pas (primorska AC, štajerska) . In dodatne priključke (Dragomer).

Pač oni rabijo posel. In to se fino prodaja na volitvah.

V resnici pa ne rabimo novih pasov. Ampak zgledno urejen javni promet, predvsem železnico v kombinaciji z vsemi ostalimi.


Kako ne rabimo? vsaj vse vpadnice proti lj morajo biti na 3 pasih ... Lahko tudi MB , ko že nekej delajo pri Framu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha98 ()

gozdar1 ::

In čez 5 let bomo potrebovali 4 pasovnice...že dolgo je znano, da širjenje cest samo pripomore k še več prometu in na koncu si na istem.
Seveda pa gre dodajnje pasov dobro skozi pri raji in lepo zgleda na volitvah.

Invictus ::

starfotr je izjavil:


V resnici pa ne rabimo novih pasov. Ampak zgledno urejen javni promet, predvsem železnico v kombinaciji z vsemi ostalimi.

Nehajte že sanjati o javnem prometu, ker je Slovenija premajhna in preveč razseljena za javni promet.

In vsi, ki sanjate o javnem prometu, hočete, da ga uporabljajo drugi, da se boste lahko vi normalno vozili z avtom.

WizzardOfOZ je izjavil:


Seveda rabimo nove pasove in tudi novo avtocesto mimo kočevja do hrvaške.

Tole...

Po možnosti kar s tunelom pod Ljubljano :)).

Da se znebimo tistih glupih švabom in Avstrijcev, ki niti tankajo ne pri nas.

To avtocesto bi koristili VSI dopustniki, lahko bi pa naredili, da ne spada pod DARS, da bi lahko ekstra kasirali.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Utk ::

in tudi novo avtocesto mimo kočevja do hrvaške.

Če nekdo izračuna da se bo s tem prodalo toliko več vinjet, ok, če ne, NE.
In toliko več vinjet se ne bo prodalo, ker Slovenci, ki hodijo na morje, na tistem avtu vinjeto že imajo, tujcev pa ne bo toliko.
Mislim, kaj fantazirate, zarad dveh mescev se 80 km avtoceste ne pokrije nikoli. V planu je tretja razvojna os in to je to.

kow ::

"Nikoli" je dolgo obdobje :)

Avtocesta na dolgi rok spremeni celo dinamiko poseljevanja. Zadeva je refleksivna. (ne trdim sicer, da je kocevska avtocesta smiselna, verjetno ni).

Pretirano investiranje v javni promet v Sloveniji je neumnost, ker je v velikem delu drzave poseljenost prevec razdrobljena.

"In vsi, ki sanjate o javnem prometu, hočete, da ga uporabljajo drugi, da se boste lahko vi normalno vozili z avtom." - to dejansko v veliki meri drzi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

denabiker ::

Res je žalostno, da se tudi Hrvati vozijo v LJ vsakodnevno delat, ker imamo lenuhe doma, socialkarje, kavčarje po tistih blokih gnijejo v luknjah....

WizzardOfOZ ::

denabiker je izjavil:

Res je žalostno, da se tudi Hrvati vozijo v LJ vsakodnevno delat, ker imamo lenuhe doma, socialkarje, kavčarje po tistih blokih gnijejo v luknjah....


Ja, in ti lenuhi bi radi blokirali vse delavce, da do službe nebi mogli priti.

Ne vem zakaj socialkarjem ne damo lopat v roke, pa naj grejo na roke kopat drugi tir, če jih že podpiramo z visokimi davki. >:D
Mogoče bi socialkarji lahko celo rikše fural ob avtocestah, da se nebi toliko ljudi vozilo po avtocestah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

O tem nabija že 5 let. Zdaj zdaj bo pa res. Pa naj že bo enkrat...
To bi res rad videl kako bi neko mesto zaračunavalo dostop do bolnišnic, šol, itd vsem z avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WhiteAngel ::

gozdar1 je izjavil:

In čez 5 let bomo potrebovali 4 pasovnice...že dolgo je znano, da širjenje cest samo pripomore k še več prometu in na koncu si na istem.
Seveda pa gre dodajnje pasov dobro skozi pri raji in lepo zgleda na volitvah.



Slovencev je 2mio skupaj. Kdo bo pa zapolnil vse te pasove?

kow ::

Turisti 2 tedna v avgustu. Ostali cas pa bomo zrtvovali ne vem koliko kvadratnih kilometrov in gore denarja, za ekstra pasove. Jebiga, bomo dvignili DDV za 2 procenta.

mancini ::

miha98 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Pri nas so tudi gradbeniki zlobirali tretji pas (primorska AC, štajerska) . In dodatne priključke (Dragomer).

Pač oni rabijo posel. In to se fino prodaja na volitvah.

V resnici pa ne rabimo novih pasov. Ampak zgledno urejen javni promet, predvsem železnico v kombinaciji z vsemi ostalimi.


Kako ne rabimo? vsaj vse vpadnice proti lj morajo biti na 3 pasih ... Lahko tudi MB , ko že nekej delajo pri Framu...


V Hočah so fajn zajebali, ko se pelješ proti Mb. V tistih prvih semaforih (odcep za idustrijsko cono) so naredili odcep na desno, niso pa naredili odstavnega pasu.

miha98 ::

mancini je izjavil:

miha98 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Pri nas so tudi gradbeniki zlobirali tretji pas (primorska AC, štajerska) . In dodatne priključke (Dragomer).

Pač oni rabijo posel. In to se fino prodaja na volitvah.

V resnici pa ne rabimo novih pasov. Ampak zgledno urejen javni promet, predvsem železnico v kombinaciji z vsemi ostalimi.


Kako ne rabimo? vsaj vse vpadnice proti lj morajo biti na 3 pasih ... Lahko tudi MB , ko že nekej delajo pri Framu...


V Hočah so fajn zajebali, ko se pelješ proti Mb. V tistih prvih semaforih (odcep za idustrijsko cono) so naredili odcep na desno, niso pa naredili odstavnega pasu.


Sej se da popravit.. sam volja pa €€€ pa je to to... tisto petrol pumpo se bi tudi dal zmenit.. imajo dovolj placa...

miha98 ::

Ja kdo pa bo vsak dan stal na vročem pa mrzlem na avtobus za lj? Ni to tak enostavno... Pa prestapljat pol.. eh. Ni to Nemčija.. Pri nas je to razred nižje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha98 ()

miha98 ::

Jaz sem se v srednjo šolo vozil s kolesom. Vse leto.... Ptuj je mestece ... ne rabiš avtobusa tu...

miha98 ::

Tole kar imamo v Sloveniji ni J od javnega prevoza... Koliko rabiš od Mb do Kopra? 6 ur po tamalem... Z avtom 3.. Pol veš kakšen je naš javni prevoz...

dokler bo tako od mene ne pričakuj ničesar...

fur80 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Glede na to, da ko se pri nas zgodi nesreča, postane avtocesta parkirišče, je štiri pasove še vedno dovolj, da se promet vsaj premika. Ravno zato rabimo po vseh avtocestah še vsaj en pas zraven. Pa še drugi tir in kamione, ki samo prečkajo slovenijo, vse na vlake.

Sem pa takoj za kolesarske steze po celi sloveniji, ločene od cest z vsaj 2m trave (in po možnosti 2m visoko ograjo).
Že Balaton na Madžarskem nam je lahko za zgled:




Pa še moj pogled na Texas in promet tam. Resnično nismo naleteli na noben večji zastoj v malo več kot 2500 miljah, ki smo jih prevozili. Tesel je bilo presenetljivo malo (v vsem času smo nekje 4 videli, pa še to dva pickupa), smo pa videli po moje vse znamke in tipe pickupov. Tega je tam res morje.
Celoten promet se je premikal stalno po omejitvi, s tem da je tam enaka omejitev za vse, tudi kamione. Torej če je omejitev 70 milj na uro, se s to hitrostjo premikajo vsi, tako avtomobili, kot avtobusi in kamioni. In po vseh tistih 6 pasovnicah smo videli zelo malo primerkov, ki so nas prehiteli s hitrostjo dosti preko omejitve, pa še tiste smo ponavadi videli par km naprej, ko jih je policaj imel ustavljene ob cesti.


Jaz sem tam delal ene 3 mesece. Najbolj je bilo smešno ko smo se prve dni vozili na šiht, pa sem rekel a v Texasu so pa avtoceste zastonj, pa so mi rekli eh, če je to regionalna cesta! :D Meni najbolj odbit kraj ali država v katerem sem bil v življenju. :D

Drugače pa meni tudi so bile najlepše ceste na Nizozemskem, sploh par let nazaj ko so zgradili vpadnico v Amsterdam, to samo gledaš, 3 novoji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fur80 ()

HrščPščvnk ::

članek na Yale je poveden zakaj imajo v US širše caste.

Iztočnice
Part of the problem is that the U.S. has had the good fortune of developing as an expansive, rich country, with plenty of extra space and cheap energy. Yes, we Americans love our national parks. But we live in a country with big houses. Big cars. Big commutes.


In many European countries, space has always been something of a premium, forcing Europeans early on to live with greater awareness of humans' negative effects on the planet. In small countries like the Netherlands, it's hard to put garbage in distant landfills because you tend to run into another city. In the U.S., open space is abundant and often regarded as something to be developed. In Europe you cohabit with it.


Also, in Europe, the construction of most cities preceded the invention of cars. The centuries-old streets in London or Barcelona or Rome simply can't accommodate much traffic -- it's really a pain, but you learn to live with it. In contrast, most American cities, think Atlanta and Dallas, were designed for people with wheels.


Likewise, in Germany, I've seen blocks of townhouses that are "passive" houses -- homes so efficient they do not need to be heated. And an upscale suburb that had banned cars from its streets; you could own a car, but it had to be kept in a garage at the edge of town where parking spaces cost over $30,000 a year, meaning that few people owned cars and those who did rarely used them for small daily tasks like shopping.
Hrošč Puščavnik, ogrožena živalska vrsta iz Tivolija.

DamijanD ::

kow je izjavil:

Turisti 2 tedna v avgustu. Ostali cas pa bomo zrtvovali ne vem koliko kvadratnih kilometrov in gore denarja, za ekstra pasove. Jebiga, bomo dvignili DDV za 2 procenta.

Mah mogoče je bilo tako včasih. Se spomnim, ko sem imel "pravilo", da ob petkih ne hodim po 14:00 domov, ker je bila Primorka polna - sedaj to velja praktično celo poletje vse dni.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zanimiv video: kako nam je avtomobilska industrija, za svoj zaslužek, ukradla ulice (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22122897 (17718) WizzardOfOZ
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930902 (20988) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35580954 (70363) starfotr
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37742700 (32078) jest10

Več podobnih tem