Forum » Na cesti » AC hitrosti
AC hitrosti

m0LN4r ::
Eh po vaseh se komot vsi peljejo 60 po stevcu, razen ce si kak pegasus, ki zanalasc zavira promet. Isto dela na avtocesti, strogo 20 manj od omejitve iz principa, da prispara kak evrcek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Alexius Heristalski ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Krožna mestna železnica LJ-Domžale-Kamnik-Mengeš-Komenda-Brnik-Šenčur-Kranjsterdam-Škofja Loka-Medvode-LJ.
Močno podpiram, potencial je ogromen.
Brez lastnega letalskega prevoznika je tole stan vržen denar. Sicer pa ja, glavno letališče države brez železnice obstaja samo v Afriki.
Dnevni vozači ne potrebujejo lastnega letalskega prevoznika.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

starfotr ::
Mengeš v preteklosti ni hotel železnice. Zato je nima. Naj ostanejo zabačeni še naprej.
Kamnik, Domžale imajo progo.
Kranj, Škofja loka, Medvode tudi imajo progo do Ljubljane.
Problem je, da ni dvotirnosti in da ni elektrifikacije.
Kamnik, Domžale imajo progo.
Kranj, Škofja loka, Medvode tudi imajo progo do Ljubljane.
Problem je, da ni dvotirnosti in da ni elektrifikacije.

starfotr ::
Cilj železice z letališča do LJ mora biti, da je hitreje, kot avto/avtobus, ki gre po AC. Vse ostalo je metanje denarja v prazno. Če gre proga po vseh vaseh, potem je to zelo neoptimalno.

Alexius Heristalski ::
Kaj je neoptimalno? Takega potniškega potenciala, kot ga je v omenjenem krogu, ga ni pri nas nikjer. Je tudi kar nekaj obrtnih con na tem območju, kamor ljudje hodijo v službe in bi potrebovali železniški potniški promet.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()

mirator ::
Kaj, če bi železnice pustili pri miru in se posvetili hitrostmi na AC?
Meni se zdi predlog omejitve hitrosti an AC absurden, ker to ne bi bila več AC ampak HC. Skladno s to omejitvijo bi se morale znižati tudi dovoljene hitrosti na nižje tangiranimi cestami.
Seveda je problem pretočnost zaradi vse večje gostote prometa. Rešitev z omejitvijo je sicer na prvo žogo ugodna in teoretično primerna in seveda najcenejša za državo, ni pa najcenejša in ugodna za uporabnike (ne gre samo za privatni promet amapak večinoma za poslovni) in tudi v praksi neizvedljiva. S tem se tudi pojem AC prekvalificira v HC.
Pač bo treba vgrizniti v kislo jabolko in v proračunu predvideti strošek širitve obstoječih AC ter tudi izgradnjo novih. Sredstva za takšen poseg sploh ne bi smela biti ovira (lahko se za določen procent podražijo vinjete, lahko se uvede dodatna trošarina na goriva, lahko se poveča prispevek za ceste in ne nazadnje, podraži pristojbina uporabe AC tovornemu prometu, ki tako ali tako bistveno več uničuje ceste in tudi povzroča največ zastojev.
Je pa res, da bi se vsi uporabniki AC najraje po njih vozili zastonj.
Meni se zdi predlog omejitve hitrosti an AC absurden, ker to ne bi bila več AC ampak HC. Skladno s to omejitvijo bi se morale znižati tudi dovoljene hitrosti na nižje tangiranimi cestami.
Seveda je problem pretočnost zaradi vse večje gostote prometa. Rešitev z omejitvijo je sicer na prvo žogo ugodna in teoretično primerna in seveda najcenejša za državo, ni pa najcenejša in ugodna za uporabnike (ne gre samo za privatni promet amapak večinoma za poslovni) in tudi v praksi neizvedljiva. S tem se tudi pojem AC prekvalificira v HC.
Pač bo treba vgrizniti v kislo jabolko in v proračunu predvideti strošek širitve obstoječih AC ter tudi izgradnjo novih. Sredstva za takšen poseg sploh ne bi smela biti ovira (lahko se za določen procent podražijo vinjete, lahko se uvede dodatna trošarina na goriva, lahko se poveča prispevek za ceste in ne nazadnje, podraži pristojbina uporabe AC tovornemu prometu, ki tako ali tako bistveno več uničuje ceste in tudi povzroča največ zastojev.
Je pa res, da bi se vsi uporabniki AC najraje po njih vozili zastonj.

starfotr ::
Obstoječe stanje, torej enotirna neelektrificirana proga Domžale Kamnik je zagotovo cokla. Kakšna dodana vrednost je povezava Kamnika in Škofje Loke?

Utk ::
DARS ima 100 mio letno dobička, komot financira vse širitve. Ampak najprej morajo naredit 3. os. Tam kjer je gužva je vsaj (avto)cesta, tam kjer je ni, je pa sploh ni.
Ampak itak ima denarja za oboje, samo odločit se treba, da tega denarja pač ne bo pobirala država v proračun en čas.
Ampak itak ima denarja za oboje, samo odločit se treba, da tega denarja pač ne bo pobirala država v proračun en čas.

c23po ::
... Motiš se. Pelji se že zdaj skozi par naselij, enkrat pri maks. 50, enkrat pri maks. 30 km/h, pa povej, če je razlika "kakšna minutka".
Sicer pa se sekiramo po nepotrebnem, ta vlada itak ni sposobna česa takega skozi spraviti.
Nisi bral debate. Skozi naselje ne gre "maks. 50" zaradi ostalega prometa, niti ob 5:30. Povprečna hitrost skozi naselja je okoli 30 km/h in bo potencialno znižanje maksimalne hitrosti na mestih, kjer je to varnostno smiselno dejansko dodalo le kakšno minutko.
Če bo ta vlada nesposobna, bo to naredila naslednja, tako da ni panike.
Računalniki nimajo spominov.