» »

Novi bencinar ali rabljeni dizel

Novi bencinar ali rabljeni dizel

«
1
2 3 4

Landscapes1 ::

Bratranec je dobil službo v Avstriji, vozil se bo iz Maribora, cca. 65km v vsako smer. To ob dopustu pa vikend izletih znese
približno 30-35 tisoč km na leto. Ajde recimo 32k na leto, torej v desetih letih približno 320 tisoč km.
Plan je, da se kupi avto za 10 let oz. 300 tisoč km.

Budget je slabih 20 jurjev, bolj realno kakega jurja ali dva manj.
Za ta denar dobiš že kar nekaj solidnih bencinarjev z cca. 100 konji in sprejemljivo opremo, če nisi zahteven voznik.
Dobiš pa tudi 3-4 leta stare dizle z solidnim motorjem in tam do 100 tisoč prevoženih km.

Bratranec ni dirkač, ne vozi pa ravno z nežno nogo, tako da tisti liter porabe manj pri dizlu se hitro izniči napram varčnemu bencinarju.
Bolj je stvar v temu, kaj je na dolgi rok boljše, torej koliko km bo vzdržal motor in stroški porabe.

Zdaj stvar je taka. Če kupiš 3 leta starega dizla z 120tisoč km, se zna zgoditi, da bo kmalu za zamenjat diske (če še niso bili), akumulator, tudi sklopka lahko gre, če je nekdo živel v hribih, torej lahko imaš v kratkem kar nekaj stroškov z avtom. Novi ima pa garancijo in štartaš z vsem potrošnim materialom iz nule.
Po drugi strani pa dizli načeloma naredijo več km, kar pomeni tudi par let več uporabe na dolgi rok.
Čeprav če na glas razmišljam, ali je dizel po 350k km res smiselno vzdrževati in vlagati vanj jurje, če npr. za 10k dobiš par let star rabljenega bencinarja? Ker na tej točki bo še tako dober avto potreboval investicije v podvozje, amortizerje ipd., nepričakovane okvare...Več kot če ga prodaš za par jurjev pa za 8-9 čukov kupiš par let starega, dobro ohranjenega bencinarja.

Torej, če pustimo ob strani porabo in denar za bencin/dizel,
me zanima, če je na dolgi rok za 30k na leto bolj ekonomično vzet rabljenega dizla napram novemu bencinarju. Torej vsi ostali aspekti, razen porabe me zanimajo.

Blinder ::

Clioti s 100 km so neprimerni za vožnjo 130 km na dan. Če ima težko nogo, bo še toliko večja razlika v porabi med dieslom in bencinskim.

Sekiraš se za strošek menjave diskov, ne sekiraš se za par tisoč €, ki ti jih bo pobral uradni servis. Poglej, kaj vozijo nemci za v službo in uzami nekaj takega. Nekaj, da je narejeno za avtocesto
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Landscapes1 ::

Kaj pa predlagaš od rabljenih dizlov v rangu 17-19k?

Blinder ::

s takimi avti nemci meljejo kilometre:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bemfa ::

Na leto bo na avtu spušil 6k eur in zapravil 500 ur svojega časa. To odtehta jurja/mesec. Se splača uredit bivanje tam, pa prišparaš še nekaj na dohodnini. Če znaš dobro nemško, še lažje skamufliraš da nisi čefur.

Landscapes1 ::

Ok, ampak to so BMW-ji, Audi-ji, Mercedes-i.
To so kar dragi avti za vzdrževanje, predvsem pa je problem, ker je nakup takega avta loterija.
Za 18k dobiš že zelo lepe Mercedese, vprašanje pa je, kako vedet, da ni bil 2x razbit pa uporabljan kot Taxi na Dunaju. Rizičen nakup.

Drugače bratranec ne kupuje Cliota.
Gleda se manjše-srednje velike avte, večinoma Hatchbacke, kot so Škoda Scala, Seat Ibiza, Seat Leon, Polo ipd.

@Bemfa

6 jurjev? S čim? Kasko pa redni servisi ne pridejo 6k. V to si verjetno vštel še "car value depreciation", ampak to je tudi pri rabljenemu...

msms ::

borut_p ::

Ce kupujes avto za 10let in 300kkm ... potem je malo hecno gledati na to, da bos moral menjat bremze.
20.000eur avto na teh km nima skoraj nic izgube vrednosti ... ene 4c€.
Za 20.000 novega ne bos nic pametnega dobil za take kilometre - jaz sem se s cliotom vozil lj-mb en teden, da mi je potegnilo da rabim kaj drugega.

Jaz bi gledal skodo octavio diesel staro 3 leta.

Hvalezen avto z nepredragimi servisi.

IL_DIAVOLO ::

Zakaj OP oz. njegov bratranec misli, ce dobiš siht v tujini, da tam fix ostaneš 10 let?

Ce pa je ze confidence ath, potem pa itak moras it po nov avto za 30k. V kolikor se ne podre amortizacija.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Blinder ::

Nov avto za 30k, da bo v prvem letu zgubil glih toliko vrednosti, kot bo uspel on zasluzit z delom :))
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

Blinder je izjavil:

Nov avto za 30k, da bo v prvem letu zgubil glih toliko vrednosti, kot bo uspel on zasluzit z delom :))


Matr, slotechu vedn bolj pada IQ:(
Al pa mate glave v riti, da od smrada slabo vpliva na pisanje koherentnih postov.

Govora je o 10 let lastnistva in vsaj 300kkm prefuranih. Al kupis novga al rabljenga za 20k€; končni rezultat k ga bos prodajal bo isti (vredn bo blizu nule). Sam v primeru novga bo znana zgodovina od 0km, več garanacije...

msms je izjavil:

Kaj pa električen odpade?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Nov MG4 za cca 20k€

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Edin pravi odgovor. Če rabis toaster za A-B z velik letnimi kilometri, je električar se najbolsa izbira. Od teh nastetih bo najbolsi value for money osnovni nov MG4, ker bo mel najdaljso garancijo in najbolj trpezno baterijo za vsakodnevno ciklanje (LFP). Pa ekosklad kredit v primeru vseh.

In najbolj bistveno, če kupi novga bo naslednjih 150kkm brez skrbi.

K primerjas to z staro octavijo, mors bit res posebne vrste idiot da kupis octavijo. Tako iz vidika stroskov kot cene avta po odplačanem kreditu.
Plus točke če lahk pr avstrijcu fila.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Blinder ::

hojnikb je izjavil:

Blinder je izjavil:

Nov avto za 30k, da bo v prvem letu zgubil glih toliko vrednosti, kot bo uspel on zasluzit z delom :))


Matr, slotechu vedn bolj pada IQ:(


dovolj, da si samo predstavljaš graf padca vrednosti. V prvih treh letih bo zgubil koliko, 10.000 € če mu gre dobro. Ni logike skešat 30k za imet svež nov avto in potem zadnjo leto od desetih lastništva se vozit z devet let starim avtom. Bolj je logično imet dva-tri avte, da se izogneš zgubi vrednosti na začetku.
Sej tist MG je uredu opcija, ampak delat 30.000+ km letno v Seat Ibizi bi bila prav napačna izbira

Če pogledaš tako, lahko kupiš novega in ga imaš deset let.
Lhako pa kupiš dva-tri rabljene, se v povprečju voziš z novejšim avtom in celo privarčuješ ob tem. Ravno zaradi mega izgube vrednosti novega vozila. Garancije pa tudi niso neki plus več, če obirajo 300 € za en bogi mali servis.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Landscapes1 ::

Ok, če se vrnemo na temo...
Kupuje se avto za cca. 8-10 let in 250-300k km prevoženih.
Poraba ni faktor, je pa faktor vse ostalo.
Torej bo na dolgi rok (8 let in 250k km) ceneje vzdrževati novega bencinarja ali 3 leta starega dizla z 100-125k prevoženimi kilometri?

V vsakem primeru bo avtu na koncu razvalina z 350 jurji km, vreden od par sto do 2,5 jurja, tako da tudi to ni faktor.

borut_p ::

hojnikb je izjavil:

Blinder je izjavil:

Nov avto za 30k, da bo v prvem letu zgubil glih toliko vrednosti, kot bo uspel on zasluzit z delom :))


Matr, slotechu vedn bolj pada IQ:(
Al pa mate glave v riti, da od smrada slabo vpliva na pisanje koherentnih postov.

Govora je o 10 let lastnistva in vsaj 300kkm prefuranih. Al kupis novga al rabljenga za 20k€; končni rezultat k ga bos prodajal bo isti (vredn bo blizu nule). Sam v primeru novga bo znana zgodovina od 0km, več garanacije...

msms je izjavil:

Kaj pa električen odpade?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Nov MG4 za cca 20k€

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Edin pravi odgovor. Če rabis toaster za A-B z velik letnimi kilometri, je električar se najbolsa izbira. Od teh nastetih bo najbolsi value for money osnovni nov MG4, ker bo mel najdaljso garancijo in najbolj trpezno baterijo za vsakodnevno ciklanje (LFP). Pa ekosklad kredit v primeru vseh.

In najbolj bistveno, če kupi novga bo naslednjih 150kkm brez skrbi.

K primerjas to z staro octavijo, mors bit res posebne vrste idiot da kupis octavijo. Tako iz vidika stroskov kot cene avta po odplačanem kreditu.
Plus točke če lahk pr avstrijcu fila.


Po moje si ti bolj en poseben idiot ki ne znas argumentirati brez da se spuscas na tak nivo. In tvoje razmisljanje je edino pravo ... idiot prve klase

hojnikb ::

Blinder je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Blinder je izjavil:

Nov avto za 30k, da bo v prvem letu zgubil glih toliko vrednosti, kot bo uspel on zasluzit z delom :))


Matr, slotechu vedn bolj pada IQ:(


dovolj, da si samo predstavljaš graf padca vrednosti. V prvih treh letih bo zgubil koliko, 10.000 € če mu gre dobro. Ni logike skešat 30k za imet svež nov avto in potem zadnjo leto od desetih lastništva se vozit z devet let starim avtom. Bolj je logično imet dva-tri avte, da se izogneš zgubi vrednosti na začetku.
Sej tist MG je uredu opcija, ampak delat 30.000+ km letno v Seat Ibizi bi bila prav napačna izbira

Če pogledaš tako, lahko kupiš novega in ga imaš deset let.
Lhako pa kupiš dva-tri rabljene, se v povprečju voziš z novejšim avtom in celo privarčuješ ob tem. Ravno zaradi mega izgube vrednosti novega vozila. Garancije pa tudi niso neki plus več, če obirajo 300 € za en bogi mali servis.


MG4 je rang golfa, ne ibize... Če smo ze pikolovski...

Ja, vsake 3 leta kupovat rabljenga je se večja lotirja in verjetno večja izugba denarja, kot kupit enga na 10 let...
Kje se skrivate da vas ne ukradejo.

Landscapes1 je izjavil:

Ok, če se vrnemo na temo...
Kupuje se avto za cca. 8-10 let in 250-300k km prevoženih.
Poraba ni faktor, je pa faktor vse ostalo.
Torej bo na dolgi rok (8 let in 250k km) ceneje vzdrževati novega bencinarja ali 3 leta starega dizla z 100-125k prevoženimi kilometri?

V vsakem primeru bo avtu na koncu razvalina z 350 jurji km, vreden od par sto do 2,5 jurja, tako da tudi to ni faktor.


Najceneje bo vzdrzevat električarja, ker odpadejo tipični servisi, k jih mas za ICE. In odpade menjava bremz, ker bo večino časa regeneracija.
Polovico teh kilometrov bo avto se v garanciji, ker si kupo novga.

Če bos finaciral (kar predvidevam da bos) je pa EV absolutno win, ker bo bistveno nizja obrestna mera.

Pa do cene energenta in fiksnih stroskov (registracija, tp prve 4 leta) sploh se nisn prsu...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Blinder ::

Landscapes1 je izjavil:


Poraba ni faktor, je pa faktor vse ostalo.


300.000 km, 1 L razlike v porabi na 100 km nanese na 3000 L razlike, 4500 €. Samo kot info
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

borut_p ::

Tista MG jajca na linku nimajo realnega dometa 200km. Pomeni filanje vsak dan. Bo enkrat pozabil, defekt na vticnici etc ... pa bo sel z avtobusom na siht.
Super predlog

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

hojnikb ::

borut_p je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Blinder je izjavil:

Nov avto za 30k, da bo v prvem letu zgubil glih toliko vrednosti, kot bo uspel on zasluzit z delom :))


Matr, slotechu vedn bolj pada IQ:(
Al pa mate glave v riti, da od smrada slabo vpliva na pisanje koherentnih postov.

Govora je o 10 let lastnistva in vsaj 300kkm prefuranih. Al kupis novga al rabljenga za 20k€; končni rezultat k ga bos prodajal bo isti (vredn bo blizu nule). Sam v primeru novga bo znana zgodovina od 0km, več garanacije...

msms je izjavil:

Kaj pa električen odpade?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Nov MG4 za cca 20k€

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Edin pravi odgovor. Če rabis toaster za A-B z velik letnimi kilometri, je električar se najbolsa izbira. Od teh nastetih bo najbolsi value for money osnovni nov MG4, ker bo mel najdaljso garancijo in najbolj trpezno baterijo za vsakodnevno ciklanje (LFP). Pa ekosklad kredit v primeru vseh.

In najbolj bistveno, če kupi novga bo naslednjih 150kkm brez skrbi.

K primerjas to z staro octavijo, mors bit res posebne vrste idiot da kupis octavijo. Tako iz vidika stroskov kot cene avta po odplačanem kreditu.
Plus točke če lahk pr avstrijcu fila.


Po moje si ti bolj en poseben idiot ki ne znas argumentirati brez da se spuscas na tak nivo. In tvoje razmisljanje je edino pravo ... idiot prve klase



A ze nisn dovolj detaljno argumentiral?

Če bo financiral, bo EV cenejsi (ekosklad kredit)
Če bo kupo novga, bo več časa/kilometrov v garanciji
Odpad 10 let registracij (cca 1500€ za tipičnega 2.0 dizla)
Manj elementov k se lohk pokvarijo (khm egr dpf dize visokotlačne črpalke itd itd)
Manj operativnih stroskov (to se sploh navezuje na energent, servise sn pa tko ze izpostavo)

Kaj se? EV ima bistveno bolj smooth "avtomatik", nikol nebo treba na bencinsko.

Če se gres A-B z najnizjim moznim stroskom in lahko kje filas, je absolutna norost kupit karkoli druga k EV...

Če si pa en izmed tistih, k dobi bozjasten napad, k mu omenis elektriko, zivis v socilastističnem bloku in/ali delodajalc ne ponuja filanja, pač kupis dizl octavijo 3 leta staro z "100kkm" prevozenih in ponovis vajo vsake 3-4 leta...
#brezpodpisa

Utk ::

Če z mg4 ne narediš 200 km, potem bi bilo bolje, da greš na vlak.

hojnikb ::

borut_p je izjavil:

Tista MG jajca na linku nimajo realnega dometa 200km. Pomeni filanje vsak dan. Bo enkrat pozabil, defekt na vticnici etc ... pa bo sel z avtobusom na siht.
Super predlog


In to ves kako? A si ga vozu? Kaj pa če pozabis tankat octavijo, kaj pa pol? V jok in na drevo...

Eni mate res glavo tko globoko v dreku, da ne skodi sam vam, ampak se vsem okol vas...
#brezpodpisa

borut_p ::

51 kw baterija, poraba 17 = 300km ... plus zima plus da lazejo v porabah in si na 200km
Uradni podatki

V glavnem ... jajca ... sam stran od raznih MG oz avtov z dometom 300km ki zal to ni

hojnikb je izjavil:

borut_p je izjavil:

Tista MG jajca na linku nimajo realnega dometa 200km. Pomeni filanje vsak dan. Bo enkrat pozabil, defekt na vticnici etc ... pa bo sel z avtobusom na siht.
Super predlog


In to ves kako? A si ga vozu? Kaj pa če pozabis tankat octavijo, kaj pa pol? V jok in na drevo...

Eni mate res glavo tko globoko v dreku, da ne skodi sam vam, ampak se vsem okol vas...


Res ja ... avto z dometom 1000km pozabis enkrat tankat in je cela stala ... 5min in dalje

hojnikb je izjavil:

borut_p je izjavil:

Tista MG jajca na linku nimajo realnega dometa 200km. Pomeni filanje vsak dan. Bo enkrat pozabil, defekt na vticnici etc ... pa bo sel z avtobusom na siht.
Super predlog


In to ves kako? A si ga vozu? Kaj pa če pozabis tankat octavijo, kaj pa pol? V jok in na drevo...

Eni mate res glavo tko globoko v dreku, da ne skodi sam vam, ampak se vsem okol vas...


Nekaj kar ustreza tebi ni nujno da tudi drugim. Tak da ne vsiljuj e-jajca povsod kjer lahko. Oz predlagaj vsaj primerna za njegov primer

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

hojnikb ::

Človk dela vsak dan 130km... Tudi v najhujsi zimi na 25C gretja bo prsu gor ali dol.

Lahk si pa seveda delas probleme in robne scenarje in pač kupis inferiorn in drazji avto.

Kaj pa če ti recimo pr octaviji zjutri zamelje visokotlačn? Al pa med potjo zabije dpf? Bos zarad tega rajs vsak dan z vlakom vozu?
#brezpodpisa

kuglvinkl ::

Sam sem imel za 200km avtoceste na dan Mondeo, en vztrajnik sem zamenjal, zobati jermen, klimo, in seveda diske nekajkrat.
Your focus determines your reallity

borut_p ::

Seveda bo prsu ... samo ga mora filat vsak dan da bo prsu. Najverjetneje cez noc ... se zbudis zjutraj, ugotovis da ni nafilano ... kaj takrat?

hojnikb ::

Res ja ... avto z dometom 1000km pozabis enkrat tankat in je cela stala ... 5min in dalje


EV pozabis ponoč nafilat... Imas 130km poti, kjer lahko vmes za 10minut filas... Eni si res delate problem z stvarmi, k niso problem.

borut_p je izjavil:

Seveda bo prsu ... samo ga mora filat vsak dan da bo prsu. Najverjetneje cez noc ... se zbudis zjutraj, ugotovis da ni nafilano ... kaj takrat?


Kupis octavijo ti čez "noč" crkne visokotlačna, diza, jermen preskoč... bos kaj? EV bos na poti nafilal na dc polnilnici (ker itk nisi prsu domu z 0%) in bobs ur uncle. Pr octaviji bos mel glavobole se vsaj ka tedn...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

borut_p ::

Ta jajca ki predlagas imaji 20ur polnjenja na navadni vticnici in 7 ur za trofazni.
V 10min bo baterija ravno dojela da jo polnis

hojnikb ::

Če bos zjutri ugotovil, da si pozabu filat al pa vmes ni filal... Bos... Mogoče ne stal doma na počasni polnilnici ampak sel na DC polnilco in nafilal v par 10 minutah?

Sam kot rečen, enim glava visi v bullshitu globje, kot bi si zelel.
#brezpodpisa

borut_p ::

V glavnem vsak dan bos zivcen al gres lahk na siht al pa ne?
Ce ze oredlagas, predlagaj nekaj z dometom 500km (oz 300 realnih) da ima csaj za dva dni ... ne da bo prisel na siht pa avt fehtal za vticnico.
Ejajca so se nehala prodajat ravno zarad zanic infrastrukture, ti pa se kar poturavas to sraje.
Potegni glavo oz riti

hojnikb ::

Kupis 4 let staro octavijo k ma na stevcu "100kkm" (v resnic jih ma 260kkm, ampak who's counting). Te nič ne skrbi, da si kupo avto izven garancije, kjer lahko _vsako_ jutro neki katastrofalnega crkne. Ali celo med potjo.

Vas nič ne peče, da bos vsak tedn pustil kakih 100€ na bencinskih za privilegij "1000km" dosega?

Vas neč nepeče, k bos 2x na leto pustil pr mehaniku vsaj 200€, v povprečju se verjetn več?

Kr naenkrat scenarij "vsakodnevnega dofilavanja" ali prazne baterije zjutri sploh ni več tako hud, ali celo stastistično mozen..
#brezpodpisa

Kayzon ::

Zagovorniki EV se obnasajo kot vegani :))

hojnikb ::

Zagovorniki dizla se obnasajo tko kot ljudje, k so vdihaval tezke kovine; nezmozni koheretnega pogovora in ustvarjanje valid argumentov.
#brezpodpisa

Telbanc ::

Za take kilometre je dizel zakon. Torej pogojno lahko nekaj že z 1.6 in turbino. Lah tud Forda. C max...Čist u redu kanta, sam ne sme bit zgonjen.
Drgač une električne igrače si nekam vtaknte. Tam kje sonce ne sija.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Utk ::

Če gledaš vsaj malo na strošek, je električar edini smiseln.
Če ne, si kupiš forda mustanga al nekaj, ne pa faking octavio...

Telbanc ::

Smo brali na forumu, popravilo elektromotorčka in diagnostika enega el. jajca 9500 evrov.

Vsi ne delamo na RTV ju. :))
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

hojnikb ::

Če bo kupo novga MGja (ali kaksnga drugega električarja z dobro garancijo) ga 9500€ nebo bo čakal se vsaj naslednjih 5 let.

V primeru rabljene "100kkm" octavije je pa bojazen strojeloma vsako minuto. Lahko da bo samo kak senzor crknu in bos cakal na odstavnem pasu avstrijske avtoceste, al pa bojo batki čez blok pogledal in bos naslednjih par plač pustil pr mehaniku. In to je precej bolj verjent scenarij, kot da te pr EV udari 10 jurjov skode iz zepa.

Sam nekateri mate koherenco na ravni zafiksanih misi.

Utk je izjavil:

Če gledaš vsaj malo na strošek, je električar edini smiseln.
Če ne, si kupiš forda mustanga al nekaj, ne pa faking octavio...

ironično zna bit mustang manjsi glavobol okol za servisiranje kot nemski dizel z "100kkm":))
Če tudi bo pil vsaj 1x več.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Switch ::

Za 20 jurčkov bi jaz vzel MG4.

Eno leto imamo kot drugi avto Cupro Born, pa smo z njo naredili veliko in raje več kilometrov kot z Golfom 7.5. Res je - za električni avto moraš res biti malo entuziasta, ampak jaz ga še ob nobeni priložnosti nisem preklel. Pa sram me je priznat, da ga še vedno polnim na šuko vtičnico, ker se investicija v polnilnico kar odmika drugim bolj pomembnim stvarem :) Tudi sicer se na denarnici kar precej pozna.
Za dolge vožnje je sicer tudi Golf zelo udoben - pa saj se obadva dobi za tam cca. 20.000 €, tako da načeloma z nobenim ne boš kaj zgrešil. Malo sem računal in bi ob na svojih kilometrinah letno za dizel damo iz družinskega proračuna okoli 200-300€ več v primerjavi z elektriko (ob predpostavki, da polnim doma). Pa prišparamo potem še pri vseh drugih stvareh (cestnina, servis, ...), ampak to ne vsako leto...

IL_DIAVOLO ::

hojnikb je izjavil:

Zagovorniki dizla se obnasajo tko kot ljudje, k so vdihaval tezke kovine; nezmozni koheretnega pogovora in ustvarjanje valid argumentov.


Zagovorniki EV-jev pa ocitno brez 1 leta delovne dobe, da ne vejo koliko pomeni kupiti avto get it and forget it. Octavia je tocno to, avto ki je baje dolgocasen, kolko je meni znano delajo bp.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

Ja, sam 3-4 leta star (kar točno to bo, če bo hotu opremlenga z avtomatikom pa tdi) pač nebo set it and forget it...
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Ti vsaj ne bo crknil elektro motor za 5k+, ker si ga "zazgal" s pretezko nogo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

Crkljot elektromotorja nebo problem pr recimo novem MGju se vsaj 7 let (ali 150kkm). Pri octaviji, k ma 2 leti splosne garancije, bos pa potentially fucked trenutek, k prpeles ta rabljen avto na dvorisce...
#brezpodpisa

borut_p ::

Itak bos novega mg4 dobil za 20k€. Si tista jajca ki jo predlagas pa jih noben noce so 27k€

hojnikb ::

7200€ subvencije... as lahk se bolj neumen?

Btw, tut financiranje bo bistveno cenej k pr ICE..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

N75 ::

Če imaš možnost polnjenja doma, potem električnega, cena polnjenja doma pod 3€/100km (povprečje celega leta).

V 6 letih in 200.000km do 6.000€ elektrike, za bencin/dizel 3x več 18.000€ .

IL_DIAVOLO ::

hojnikb je izjavil:

7200€ subvencije... as lahk se bolj neumen?

Btw, tut financiranje bo bistveno cenej k pr ICE..


To subvencijo ti seveda odobrijo, ko si vozilo ze kupil oz. banki dokazal da si kreditno sposoben.

Potem pa se kakih 5k zraven, da si sploh zrihtas vticnico pod nadstreškom.

Pac igrača za tiste, ki nimajo redne službe.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

borut_p ::

Subvencija je na skladu omejena na 20% upravicenih stroskov. Torej ni kar max po defaultu. 5.000 jo dobis, zagonis 5.000 za vticnico
Torej si na istem.
Hojnik ima se vedno glavo na temnem

hojnikb ::

p8309780<strong> naj bi izjavil:

Subvencija je na skladu omejena na 20% upravicenih stroskov. Torej ni kar max po defaultu. 5.000 jo dobis, zagonis 5.000 za vticnico
Torej si na istem.
Hojnik ima se vedno glavo na temnem



To seveda ne drzi. Kje si to neumnost ven potegnu? 7200€ dobiš, če je avto vredn 35000€ ali manj, če je pa več, je pa ustrezno manj.

In tudi polnilnica ni 5000€. Kakšnega jurja bo dinamična, če si malo iznadljiv, pa še dost manj.

Ampak seveda, drekači so najbolj pametni.

VIŠINA NEPOVRATNE FINANČNE SPODBUDE (V EUR) PREDMET NALOŽBE
7.200,00 Nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 na izpustu kategorije M1 s skupno vrednostjo nakupa vozila do 35.000,00 EUR (z DDV)


https://borzen.si/sl-si/podpore-za-mobi...

IL_DIAVOLO je izjavil:

hojnikb je izjavil:

7200€ subvencije... as lahk se bolj neumen?

Btw, tut financiranje bo bistveno cenej k pr ICE..


To subvencijo ti seveda odobrijo, ko si vozilo ze kupil oz. banki dokazal da si kreditno sposoben.

Potem pa se kakih 5k zraven, da si sploh zrihtas vticnico pod nadstreškom.

Pac igrača za tiste, ki nimajo redne službe.


Ja? Problem? A ti dizla dobiš brez denarja oz. brez odobrenga kredita?

Mislim, kje se najdete da vas ne ukradejo. Da bi js bil tko neumen, si niti ven nebi upo brez čelade in tablice na kateri piše "attention, i'm slow"....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

borut_p ::

Vidim ja, leta 24 so sprostili teh 20% ... tako da je sedaj celotna subvencija

hojnikb ::

Seprav pač mešaš drek in širiš dezinformacije, as usual...

Pa tudi polnilnica, kot sem ze izpostavo, ni 5000€. Če si škrtica, bo dobrih 300€. Niti nerabiš montaže, ker če maš 3f štrom, maš verjetn tudi vtičnico za le to.

In potem ta hec stane borih 300€.
https://trgovina.bibo.si/prenosna-polni...

Če hočeš bit mal bolj fancy, je pač ustrezno drazje, ampak daleč od 5 jurjov.
#brezpodpisa

borut_p ::

hojnikb je izjavil:

Seprav pač mešaš drek in širiš dezinformacije, as usual...

Pa tudi polnilnica, kot sem ze izpostavo, ni 5000€. Če si škrtica, bo dobrih 300€. Niti nerabiš montaže, ker če maš 3f štrom, maš verjetn tudi vtičnico za le to.

In potem ta hec stane borih 300€.
https://trgovina.bibo.si/prenosna-polni...

Če hočeš bit mal bolj fancy, je pač ustrezno drazje, ampak daleč od 5 jurjov.


Jep, za nekaj €€ sem se ustel. Se vedno to ni opravicilo, da za nekoga, ki bo delal 130km dnevno predlagas avto, ki ima domet 200km
Vsaj predlagaj mu nekaj uporabnega, ne mg jajca

hojnikb ::

Lahko mu predlagam passata z realnimi 200kkm ali ekvivaletno škodo, sam takšen suffer nebi želel niti najhujšemu sovrazniku.

In očitno je to uštevanje kr pogost pojav, tko da se tvoja kredibilnost še niža (kar je skoraj nemogoče, k je ze na nuli to begin with)....

Drekači slotecha, zbrani na kupu.
#brezpodpisa
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2712251856 (221) hojnikb
»

Avto za dolge razdalje - omejen budget (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1257100 (3279) delavec44

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17223885 (21768) hojnikb

Več podobnih tem