» »

AC hitrosti

AC hitrosti

1
2
3

Gregor P ::

Če bi DARS (skupaj s policijo) aktivno upravljal z omejitvami hitrosti na AC v času konic, potem bi bilo to dobrodošlo; zgolj enostranska ekstremna poteza omejitve hitrosti na vseh AC za večno ("kaznovanje" vseh), pa pač ne. Ali v Sloveniji sploh znamo kaj drugega kot samo sprejemati ekstremne odločitve (črno ali belo, ni druge!)?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Ce bi bilo na primorki samo 12% tovornjakov, potem problemov sploh ne bi bilo in te debate prav tako!

Zapelji se zdaj po obvoznici pa povej kak % tovornjakov čaka na raznih izvozih.
Še enkrat, avtocesta se ne bo širila zato, da se boš vozil 150 namesto 110, ampak zato, da se boš sploh premikal namesto stal v koloni.

DamijanD ::

Gregor P je izjavil:

Če bi DARS (skupaj s policijo) aktivno upravljal z omejitvami hitrosti na AC v času konic, potem bi bilo to dobrodošlo; zgolj enostranska ekstremna poteza omejitve hitrosti na vseh AC za večno ("kaznovanje" vseh), pa pač ne. Ali v Sloveniji sploh znamo kaj drugega kot samo sprejemati ekstremne odločitve (črno ali belo, ni druge!)?!?

Še obvestilne tale o gužvi so dokaj neažurne - sem se že peljal proti Lj - stalno 130, ampak vsaka tabla pa je kazala da sem v zastoju :)

Glugy ::

fikus_ je izjavil:

Na AC je dosti fantomskih zastojev, ne rabi biti gneča. Nekdo ne preveri, ali s prehitevanjem ovira drugega in gre prehitevat. Če je tedaj na prehitevalnem pasu nekaj vozil, ki morajo zavirati, že nastaja zastoj.
To se vse lahko dogaja znotraj omejitve, tako da nizanje omejitve ne reši tega.


V vakumu je to res. Ampak v praksi je pa tako da imaš pri nižjih hitrostih več časa za reakcijo pa manj voznikov ki bi podcenjevali koliko varnostne razdalje rabijo. Če imaš relativno glede na hitrost dovolj veliko varnostno razdaljo boš rabil manjkrat manj zavirat in bo pretočnost večja, fantomskih zastojev pa manj. Dejansko bi pomagal že to da bi spodbujal voznike k še večji varnostni razdalji kot je zdaj običajna. Sam je problem kultura vožnje ker pol ti hitr kak nestrpnež uleti vmes med tabo pa vozilo pred tabo. To vletavanje med drugimi razlogi povzroča fantomske zastoje. Zato da so tabogati kakšno minutko prej na cilju kot bi bili sicer....

Če ne bi bila psiha vključena bi bilo res da hitrost sama po sebi ne bi imela tako hud vpliv na pretočnost....ampak ne živimo v vakumu.... alternativa manjšanju hitrosti je siljenje k boljši bolj pretočni kulturi z večjo varnostno...ampak tud temu se bodo ljudje upiral..... vsi gledajo sam nase pa ne vidjo širše slike.... jasno videno pri kovidu pa davkih.

Tako da najlažje bi bilo zmanjšat hitrost... žal tako je ker živimo v času dezinformacij, populizma in večjemu zaupanje v razne facebook objave kot pa v uveljavljene mainstream medije ( čeprav so tud ti daleč od nekega viška odgovornega poročanja so temu bližje kot neke objave v družabnih omrežjih kjer je 0% odgovornost za laži ) .

kixs ::

Utk je izjavil:

Ce bi bilo na primorki samo 12% tovornjakov, potem problemov sploh ne bi bilo in te debate prav tako!

Zapelji se zdaj po obvoznici pa povej kak % tovornjakov čaka na raznih izvozih.
Še enkrat, avtocesta se ne bo širila zato, da se boš vozil 150 namesto 110, ampak zato, da se boš sploh premikal namesto stal v koloni.


LJ in obroc je itak druga zgodba, posebej ob jutranjih in popoldanskih konicah.

Obicajno se vozim po primorki med 9 in 14h. Ce nazajgrede zamudim, pa velikokrat obticim nekje od Postojne proti LJ. Ampak ze voznja v tem casu je ~100 (+-10) km/h. Osredotocam se samo na dele, ki imajo probleme. Recimo dolenjka nima nobenih tezav v tem casu.

Jazon ::

Ja, vakum v glavi tistih, ki propagirajo nižanje hitrosti na AC.

V tem času imaš na AC-A1 Pšata sledečo sliko (vir:promet.si):

SMER LJ......................|......................SMER MB
Vozni......Prehitevalni...|..Prehitevalni........Vozni..
1008 n/h....1332 n/h....|....600 n/h..........768 n/h
101 km/h....122 km/h...|....126 km/h.........104 km/h
3,9 sek.........3 sek.......|....6,1 sek..........4,6 sek

Iz kamer je razvidno da je na voznem pasu hitrost okoli 100 km/h pogojena s tovornim prometom.

Skratka promet teče normalno v obe smeri. Vsi kazalci so OK, ti pa bi zaradi konic, ko bi bil potreben še vsaj en AC pas, nižal hitrost na AC recimo na 100km/h.

Prehitevalnega pasu ni več. Vsi so vozni, ker če limitiraš hitrost na potovalno hitrost tovornega prometa, je legalno prehitevanje onemogočeno.
Razen če imaš namen znižati hitrosti (TRANZITNEGA) tovornega prometa na 80 km/h.
Super, dovoljena razdalja med tovornjaki se bo iz 56 m znižala na 44 m. Dejansko pa strnjene kolone lahko vozijo z 1 sek varnostno razdaljo, torej bo varnostna razdalja lahko tudi 22m.
Kakšna ultrabrihtna glava zna potem reči: "ja tovornjake je potrebno dati na levi (prehitevalni pas), ker če ne je uvoz in izvoz iz AC otežen in nevaren".

Potovalni čas tranzita skozi državo se poveča za 42 minut do 60 minut. Potovalni čas iz MB v LJ se poveča za 25 do 30 minut. Tudi na prazni cesti.

Pojdite prosim socializem zganjati kje drugje, po možnosti v Afriko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jazon ()

gruntfürmich ::

ta pravila nastavljajo psihopati, ki uničujejo sodobno družbo.

30kmh v naselju ?
110 na AC ?

to je tako retardirano da je že nemogoče da gre za naključje.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

bm1973 ::

Vse v skladu z zeleno agendo...

starfotr ::

Razvite države imajo nižje hitrosti.

Razlogi so pretočost, varnost, manjši hrup in manj emisij. Prve 3 so dovolj dobri razlogi za znižanje, zadnji je samo bonus.

denabiker ::

Najbolj se veselijo znižanja hitrosti večina lastnikov EV vozil, da jim potem ne bo nerodno, ker se le bodo vozili po omejitvah, saj sedaj večina vozijo manj, nekateri celo pod 100 za tovornjakami, mogoče pa še izkoriščajo zavetrje prikolice...

Miki N ::

Vozili boste počasi in bili srečni! Da je sploh še dovoljeno. :|

ZveeZ ::

denabiker je izjavil:

Najbolj se veselijo znižanja hitrosti večina lastnikov EV vozil, da jim potem ne bo nerodno, ker se le bodo vozili po omejitvah, saj sedaj večina vozijo manj, nekateri celo pod 100 za tovornjakami, mogoče pa še izkoriščajo zavetrje prikolice...

Verjetno se najbolj veselijo znizanja hitrosti vsi ljudje, ki so sposobni razumeti zakaj.

Utk ::

Obicajno se vozim po primorki med 9 in 14h. Ce nazajgrede zamudim, pa velikokrat obticim nekje od Postojne proti LJ. Ampak ze voznja v tem casu je ~100 (+-10) km/h. Osredotocam se samo na dele, ki imajo probleme. Recimo dolenjka nima nobenih tezav v tem casu.

Če se voziš 100, potem ti deli nimajo problemov in zarad tega ne bo nihče širil avtoceste.
Poglej si recimo vrhniški klanec, jaz grem tam čez vikend ponavadi ko ni kamionov, med tednom skoraj nikoli. 3 pasovi, vseeno se vozi največ 100 po vseh treh, ker se po desnem ne vozi _NIHČE_. Verjetno bi komu kurac odpadel al nekaj, če bi se tam umaknil. In tisti 3. pas lahko potegneš do Kopra pa ne bo nič drugače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

njyngs ::

Slovencu lahko vzameš/nardiš vse, ampak, da se bo omejitev iz 130 premaknila na 110 (čeprav se on vedno zarad gneče vozi bolj kot ne 100)... TO JE PA PREVEČ!!!!1111oneoneone
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Utk ::

njyngs je izjavil:

Slovencu lahko vzameš/nardiš vse, ampak, da se bo omejitev iz 130 premaknila na 110 (čeprav se on vedno zarad gneče vozi bolj kot ne 100)... TO JE PA PREVEČ!!!!1111oneoneone

Ja, sploh se mu pa v vsakem primeru jebe za omejitev 130 ali pa 110, itak bo vozil po svoje :)

bm1973 ::

starfotr je izjavil:

Razvite države imajo nižje hitrosti.

Razlogi so pretočost, varnost, manjši hrup in manj emisij. Prve 3 so dovolj dobri razlogi za znižanje, zadnji je samo bonus.

Ne, nimajo, razen zblojenih Skandinavcev...

Pol so Italija, Madžarska, Nemčija nerazvite države?!?!?!

fikus_ ::

starfotr je izjavil:

Razvite države imajo nižje hitrosti.

Razlogi so pretočost, varnost, manjši hrup in manj emisij. Prve 3 so dovolj dobri razlogi za znižanje, zadnji je samo bonus.


prilepi kakšno študijo, ki bo potrjevala tvoje pisanje, ker dvomim da si strokovnjak za promet.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

pegasus ::

https://traffic-simulation.de ... ni študija, je bolj vašemu emocionalnemu nivoju prirejena simulacija.

bm1973 ::

Narobe narejen uvoz...

Utk ::

fikus_ je izjavil:

starfotr je izjavil:

Razvite države imajo nižje hitrosti.

Razlogi so pretočost, varnost, manjši hrup in manj emisij. Prve 3 so dovolj dobri razlogi za znižanje, zadnji je samo bonus.


prilepi kakšno študijo, ki bo potrjevala tvoje pisanje, ker dvomim da si strokovnjak za promet.

Pokaži študijo po kateri se pretočnost veča s hitrostjo.

fikus_ ::

Starfotr nekaj trdi, torej ima kakšen vir za to! Ko bom jaz nekaj trdil, bom tudi jaz dajal vir.

Baba čula, baba rekla ne velja, prav tako zdrava kmečka pamet ne, ker se jo zlorablja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Jazon ::

pegasus je izjavil:

https://traffic-simulation.de ... ni študija, je bolj vašemu emocionalnemu nivoju prirejena simulacija.


Bi prej veljalo tvojemu zblojenemu nivoju.
Da dokažeš svoje izdelaš bebavo simulacijo in dobiš bebave rezultate. Reallife se ti pa odpelje mimo.

Na tukaj na izhodu iz Menihovega proti Rožnemu dolu si poglej, kako se izvede spajanje na AC.
Satelitski posnetek prikazuje novo izvedeno stanje, relief pa staro, ki je delalo gužvo, in je bilo zelo podobno tvoji simulaciji. Če greš z miško preko se ti prekrivata oba sloja (staro in novo). In v stari izvedbi je bila hitrost 80km/h, kar bi po tvojem pomenilo - die beste, najboljšo pretočnost.
https://www.google.com/maps/@48.0188416...!3m1!1e3?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDMwNC4wIKXMDSoJLDEwMjExNDUzSAFQAw%3D%3D

Utk ::

fikus_ je izjavil:

Starfotr nekaj trdi, torej ima kakšen vir za to! Ko bom jaz nekaj trdil, bom tudi jaz dajal vir.

Baba čula, baba rekla ne velja, prav tako zdrava kmečka pamet ne, ker se jo zlorablja.

Mi imamo vir:
Kot je mehanizem v današnji oddaji Ob osmih pojasnil Simon Detellbach s Prometnotehniškega inštituta Fakultete za gradbeništvo in geodezijo, pri stabilizaciji prometnega toka iščemo najboljšo kombinacijo med gostoto in hitrostjo. "Na avtocestah je to od 80 do 100 km/h.

Pa ni edini:
Studies have shown speeds just above 45 mph (72 km/h) allow greatest throughput when roads are congested.
Energy-efficient driving @ Wikipedia

gruntfürmich ::

njyngs je izjavil:

Slovencu lahko vzameš/nardiš vse, ampak, da se bo omejitev iz 130 premaknila na 110 (čeprav se on vedno zarad gneče vozi bolj kot ne 100)... TO JE PA PREVEČ!!!!1111oneoneone

prikladno pozabljaš dejstvo da se 100 ''vozi'' samo ob konicah med delovniki in še to bolj ali manj samo okoli ljubljane.
zakaj torej omejevati 99% zaradi 1% ?

mi lahko razložite to vašo logiko?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Utk ::

Sej takrat ni treba omejevat. Bistvo je v tem, da se nadzira omejitev, katerakoli, drugače itak neke dinamične omejitve nimajo smisla, če se jih nihče ne drži. Potem je to res samo za pokasirat par evrov ko se nekemu policaju dvigne.

fikus_ ::

Utk je izjavil:


Mi imamo vir:
Kot je mehanizem v današnji oddaji Ob osmih pojasnil Simon Detellbach s Prometnotehniškega inštituta Fakultete za gradbeništvo in geodezijo, pri stabilizaciji prometnega toka iščemo najboljšo kombinacijo med gostoto in hitrostjo. "Na avtocestah je to od 80 do 100 km/h.

Pa ni edini:
Studies have shown speeds just above 45 mph (72 km/h) allow greatest throughput when roads are congested.
Energy-efficient driving @ Wikipedia


"pri stabilizaciji prometnega toka iščemo najboljšo kombinacijo med gostoto in hitrostjo. "Na avtocestah je to od 80 do 100 km/h."

Potem pa daj še info za "gostoto".

Glede na izkušnje z našimi birokrati, bodo udarili eno številko ne glede na spremenljivo gostoto za čas 24/7/365....

Link iz wiki pa govori o energetski učinkovitosti prevoza, tako da ne spada v to temo, torej podtikaš nekaj!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

ginekk ::

Utk je izjavil:


Pa ni edini:
Studies have shown speeds just above 45 mph (72 km/h) allow greatest throughput when roads are congested.
Energy-efficient driving @ Wikipedia


Poudarek na "ko je gužva". Pa cel prispevek je energetsko učinkoviti vožnji in ne o največji možni prepustnosti.
No vendarle, jasno je, da je ta slednja dinamična in je ne moreš doseči s fiksno omejitvijo.

Sploh pa se ne moreš zanašat na voznike. Dovolj je že eden "pametnjakovič", ki zablokira ostale. Dinamično uravnavanje prepustnosti bo možno šele, ko se bodo vozila pogovarjala med sabo, sama uravnavala hitrosti in držala varnostno razdaljo.

Utk ::

Studies have shown speeds just above 45 mph (72 km/h) allow greatest throughput when roads are congested.

Znate vi angleško? Vsaj malo? Tudi vir za naprej imate na wikipediji.

Glede na izkušnje z našimi birokrati, bodo udarili eno številko ne glede na spremenljivo gostoto za čas 24/7/365....

Se pravi bo v najslabšem primeru vse tako kot je zdaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ginekk ::

Utk je izjavil:

Studies have shown speeds just above 45 mph (72 km/h) allow greatest throughput when roads are congested.

Znate vi angleško? Vsaj malo? Tudi vir za naprej imate na wikipediji.


when roads are congested

A znaš ti angleško?

Utk ::

Pa sej o tem se pogovarjamo. Ko ni gužve je vseeno kakšna je pretočnost. Jebemu ste zabiti nekateri.

fikus_ ::

Utk je izjavil:

Studies have shown speeds just above 45 mph (72 km/h) allow greatest throughput when roads are congested.

Znate vi angleško? Vsaj malo? Tudi vir za naprej imate na wikipediji.


Spet neko citiranje, ki ti ustreza! Poleg tega manjka še podatek o tipu ceste. Če je to cesta skozi naselje, je 72 km/h prekoračitev OH!

Na kar na pamet trgati nekaj iz konteksta, kar ti ustreza!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Največja pretočnost je pri neki hitrosti. Če je tam omejitev 30 ali 150, se optimalna hitrost za pretočnost zarad tega čisto nič ne spremeni.

Na kar na pamet trgati nekaj iz konteksta, kar ti ustreza!

Jaz trgam iz konteksta? Jaz imam vire in znanost, vi imate "meni se zdi da so kamioni edini problem".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

fikus_ je izjavil:

starfotr je izjavil:

Razvite države imajo nižje hitrosti.

Razlogi so pretočost, varnost, manjši hrup in manj emisij. Prve 3 so dovolj dobri razlogi za znižanje, zadnji je samo bonus.


prilepi kakšno študijo, ki bo potrjevala tvoje pisanje, ker dvomim da si strokovnjak za promet.

Pokaži študijo po kateri se pretočnost veča s hitrostjo.

Kako pa bi naredil tako studijo, ce je omejitev 130 in se ne smes peljati hitreje.
Oh wait, lahko primerjamo z neomejenimi odseki Autobahna v Nemciji, je pretocnost tam slabsa?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Oh wait, lahko primerjamo z neomejenimi odseki Autobahna v Nemciji, je pretocnost tam slabsa?

Ko se lahko vozi 200, je vseeno kakšna je pretočnost. Ko se promet zabije, pa kar poskusi vmes cikcakat 200, bomo videli koliko časa boš.

feryz ::

pegasus je izjavil:

https://traffic-simulation.de ... ni študija, je bolj vašemu emocionalnemu nivoju prirejena simulacija.
Prav si napisal, simulacija, ki si jo je nekdo izmislil, kakor mu paše.
Btw eden največjih problemov pri nas, pa tudi drugje, je, da folk ne šteka termina "pospeševalni pas".
Jaz imam že davno prej, preden se neha, brzino 100, 130, 150 km/h. Torej enako ali podobno hitrost kot je hitrost prometnega toka na voznem pasu in se zlahka vključim v promet.
Imaš pa bedake, ki se po njem vozijo 40 - 60 km/h in potem skočijo pred nekoga na vozni pas in ga prisilijo na zaviranje. Ali celo ustavijo, ker se s tako majhno hitrostjo še težje vključijo. In s hitrostjo nula se nato še neskončno težje vključijo v promet.

Tukaj ekstremno izstopa Počivališče Lom proti Primorski, kjer imaš pospeševalni pas podaljšan v dolžini 1 km, ker mu sledi počasni pas za kamione.
Ampak kretenski folk vseeno skoči takoj ko pride s pumpe, s hitrostjo 40 km/h na vozni pas. Nemalokrat je malo manjkalo, da ni počilo. Ker normalni ljudje tega ne pričakujejo, glede na to, da lahko mirno ostane na desni in pospeši na normalno vozno hitrost.

Utk ::

Zato ti pa 3. pas nič ne pomaga, če se ne uporablja.

fikus_ ::

Utk je izjavil:

Največja pretočnost je pri neki hitrosti. Če je tam omejitev 30 ali 150, se optimalna hitrost za pretočnost zarad tega čisto nič ne spremeni.

Na kar na pamet trgati nekaj iz konteksta, kar ti ustreza!

Jaz trgam iz konteksta? Jaz imam vire in znanost, vi imate "meni se zdi da so kamioni edini problem".


Zgoraj si citiral 72km/h, sedaj pa navajaš OH 30 in 150 , kar je kar neko klobasanje in pisanje številk. Bolj učeno bi izpadel, če bi napisal npr. na AC z omejitvijo 130km/h je pri 50 vozilih na km optimalna hitrost 50km/h (številko sem si zmislil).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Oh wait, lahko primerjamo z neomejenimi odseki Autobahna v Nemciji, je pretocnost tam slabsa?

Ko se lahko vozi 200, je vseeno kakšna je pretočnost. Ko se promet zabije, pa kar poskusi vmes cikcakat 200, bomo videli koliko časa boš.

Razumem, ampak je tam pretocnost slabsa, ce vemo da je hitrost visja?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

feryz ::

Utk je izjavil:

Zato ti pa 3. pas nič ne pomaga, če se ne uporablja.
Ja, pri nas ljudje mislijo, da je vožnja po desnem pasu, recimo na Vrhniškem klancu, prepovedana za osebne avtomobile.
Mrtvo hladno lahko trdim, da ga toliko, kot ga jaz uporabljam, ne uporablja nihče drug. Skoraj vsakič, vsaj pol klanca prevozim po njem, včasih celo kompletnega.

pegasus ::

feryz je izjavil:

Imaš pa bedake,
Zato bo en velik del rešitve za povečanje pretoka avtonomna vožnja, ki bo bedakom odvzela možnost početi bedarije.

Btw, 40km/h je ponavadi omejitev na zavojih v deteljicah in npr. moj avto na 250m pospeševalnega pasu iz 40km/h ne zleze na 100km/h, pa če ga tiščim do konca (česar ne počnem). Zato raje deteljice vozim na 70-80km/h, je bolj zabavno :)

feryz ::

Deteljica ni pospeševalni pas!
Če se že lotiš nekaj komentirati.

starfotr ::

Dokaz, da kamioni niso problem so vsi vikendi, kjer ni nobenega kamiona na cesti in je gneča neverjetna, sploh če pride do kakih nesreč ali podobno.

feryz ::

Čez vikend so problem fikusi, ki se razkadijo v vse smeri.
In ja, tudi vozijo po fikusno, niso samo v službah taki.

Utk ::

Razumem, ampak je tam pretocnost slabsa, ce vemo da je hitrost visja?

Če bi švabi v resnici med gužvo vmes pospeševali na 200 in zavirali nazaj na 100, bi bila pretočnost nižja. Kar pa dvomim, da se dogaja.

Zgoraj si citiral 72km/h, sedaj pa navajaš OH 30 in 150 , kar je kar neko klobasanje in pisanje številk. Bolj učeno bi izpadel, če bi napisal npr. na AC z omejitvijo 130km/h je pri 50 vozilih na km optimalna hitrost 50km/h (številko sem si zmislil).

Ok, zdaj mi je jasno, da si pač zabit. Ne bom se več ubadal s tabo. Hotel si vir, dobil si ga, uči se in nehaj bit bedast. Do takrat, nasvidenje.

Mrtvo hladno lahko trdim, da ga toliko, kot ga jaz uporabljam, ne uporablja nihče drug. Skoraj vsakič, vsaj pol klanca prevozim po njem, včasih celo kompletnega.

Jaz tudi. Sicer ne z 250, 130-140 pa komot.

m0LN4r ::

Če bi švabi v resnici med gužvo vmes pospeševali na 200 in zavirali nazaj na 100, bi bila pretočnost nižja. Kar pa dvomim, da se dogaja.
200 ni tako pogosto ti dam prav, ampak 160-180 pa je ze kr pogosto.
Moje osebne izkusnje so pac, v Nemciji ko gres na daljso pot je 110km/h povprecno minimum, tudi 120 je mozno brez nekega napora, tempomat, lane assist pa samo menjavas pasove. Tam kjer so rush hourji, so tudi po stirje pasovi in si cez 5 minut mimo. Recimo Frankfurt zaradi letalisca nasplosno ali münchen ob doloceni uri, ampak se vedno ni niti priblizno tako hudo, kot okoli Ljubljane.

Prides v Slovenijo, pade ta povprecna hitrost na 80-90ish km/h - kljub omejitvam.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Ali je omejitev 200 ali 130 je v gneči čisto vseeno. V gneči je pomembno, da je omejitev dinamična in da se je ljudje kolk tolk držijo. Šele potem se lahko menimo o dodatnih pasovih, itd. Ker sam dodatni pas ne reši ničesar. Dokaz je vrhniški klanec, pa še marsikje drugje kjer so 3 pasovi.

njyngs ::

gruntfürmich je izjavil:

njyngs je izjavil:

Slovencu lahko vzameš/nardiš vse, ampak, da se bo omejitev iz 130 premaknila na 110 (čeprav se on vedno zarad gneče vozi bolj kot ne 100)... TO JE PA PREVEČ!!!!1111oneoneone

prikladno pozabljaš dejstvo da se 100 ''vozi'' samo ob konicah med delovniki in še to bolj ali manj samo okoli ljubljane.
zakaj torej omejevati 99% zaradi 1% ?

mi lahko razložite to vašo logiko?

DARS govori o dinamičnem omejevanju, ki bo točno ob pričakovani največji gneči aktualno. In 5 dni od sedmih, ko je promet povečan 4 ure zjutraj in 4 ure popoldan ni 1%. Niti matematika ti ne gre, potem bi pa ti cestne omejitve dirigiral :))
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

pegasus ::

m0LN4r je izjavil:

Moje osebne izkusnje so pac, v Nemciji ko gres na daljso pot je 110km/h povprecno minimum, tudi 120 je mozno
Moje osebne izkušnje se ne strinjajo s tvojimi. Enkat samkrat sem dosegel 110km/h povprečje (7.5h za 820km), ko se mi je res mudilo in je bila cesta ponoči za vikend prazna. Bolj normalno dosegaš povprečje 70-80km/h, najslabše pa je bilo ob gužvi za prvi avgust, 58km/h, 14h za teh 820km.

gruntfürmich ::

njyngs je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

njyngs je izjavil:

Slovencu lahko vzameš/nardiš vse, ampak, da se bo omejitev iz 130 premaknila na 110 (čeprav se on vedno zarad gneče vozi bolj kot ne 100)... TO JE PA PREVEČ!!!!1111oneoneone

prikladno pozabljaš dejstvo da se 100 ''vozi'' samo ob konicah med delovniki in še to bolj ali manj samo okoli ljubljane.
zakaj torej omejevati 99% zaradi 1% ?

mi lahko razložite to vašo logiko?

DARS govori o dinamičnem omejevanju, ki bo točno ob pričakovani največji gneči aktualno. In 5 dni od sedmih, ko je promet povečan 4 ure zjutraj in 4 ure popoldan ni 1%. Niti matematika ti ne gre, potem bi pa ti cestne omejitve dirigiral :))

zakaj rabimo ''dinamično'' omejevanje, če pa se itq nobeden ne more peljati več kot 100kmh. od grosupljega do ljubljane ob 7:00 včasih niti več kot 20kmh ne gre.

zakaj bi po vaši logiki rabili potem omejevati iz 130 na 100? da lovijo nesrečneže ki se peljejo 105 in potem bolj zavirajo?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Ali je omejitev 200 ali 130 je v gneči čisto vseeno. V gneči je pomembno, da je omejitev dinamična in da se je ljudje kolk tolk držijo. Šele potem se lahko menimo o dodatnih pasovih, itd. Ker sam dodatni pas ne reši ničesar. Dokaz je vrhniški klanec, pa še marsikje drugje kjer so 3 pasovi.

Na relaciji München - Stuttgart je na AC vec prometa, kot avtov v celi Sloveniji in se peljes povprecno enako hitro, kot med CE - LJ kjer je prometa za X faktorjev manj.
Vec kot ocitno je problem vse drugo, kot pa omejitev.

pegasus je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Moje osebne izkusnje so pac, v Nemciji ko gres na daljso pot je 110km/h povprecno minimum, tudi 120 je mozno
Moje osebne izkušnje se ne strinjajo s tvojimi. Enkat samkrat sem dosegel 110km/h povprečje (7.5h za 820km), ko se mi je res mudilo in je bila cesta ponoči za vikend prazna. Bolj normalno dosegaš povprečje 70-80km/h, najslabše pa je bilo ob gužvi za prvi avgust, 58km/h, 14h za teh 820km.

Jaz jo dosezem vsakic, ko se peljem, torej je mozno. Ti je ne dosezes, ker se zanalasc vozis prepocasi, da bi jo dosegel.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
1
2
3