» »

Primerjava prometa - USA vs EU

Primerjava prometa - USA vs EU

1
2
3

gozdar1 ::

Že kratek sprehod po ljubljani razdkrije, da so poleg dnevnih migrantov največji krivec za gnečo sami ljubljančani, ki npr. se iz šiške vozijo v center za avtomobilom. Pot, ki jo zdarv človek lahko relativno hitro celo prepešači.
Vzdržavanje cest zna bi dražje kot sama gradnja in sedaj bmo vsako leto žrtvovali par sto miljonov zato ker se ljubljančani nočejo vozit z lpp zaradi katastrofalne gradbene politike pa se je pozidalo vsak hribček in do tja seveda sedaj ni avtobusa(saj ne da bi se večina vozila).

ŠE v 90ih je bila slika precej drugačna in ljudje so veliko bolj uporabljali javni prevoz.

Glugy ::

Problem je ker se zanemarja javni prevoz potem pa se ljudje tekom let in desetletij temu pač prilagodijo ker morajo živet. Ne čakajo da se kaj premakne ane. Živi se zdej. In pol sprot k se temu prilagaja se potem tud morebitna sprememba ki bi javni prevoz naredila privlačno draži in draži. Dlje se bo čakalo z javnim prevozom hujše bo.
Bolj ko boš dajal prednost avtomobilom več bo folk to izkoriščal, in še več boš moral vlagat v cestno infrastrukturo. S tem flikaš problem, ne rešuješ ga. Dobiš pa poceni politične točke.
Vsi vemo da bi bilo reševanje javnega prevoza OGROMEN zalogaj. Naredit javni prevoz časovno konkurenčen avtomobilu se da. Sej ne rabiš vsako vas spravit v javni prevoz ampak vsaj večja mesta bi pa kr mogu ja.
Ker se pač ni investiral v javni prevoz tako dolgo je pač treba investirati toliko več da se kej dejansko spremeni na tem področju.
To je tko k če ne bi v avtoceste investiral 30+ let, bi bli na istem sam da z vidika avtomobila in ne javnega prevoza.

Gagatronix ::

Ljubljančani levo ljubljančani desno, glavni krivec pa gnilost LPPja, urbana gor urbana dol. Dobesedno imam še našnitane žetone za bus pa se spomnim cajtov ko je LPP imel še sprevodnika ki je karte ščipal.

paradajzos ::

gozdar1 je izjavil:

Že kratek sprehod po ljubljani razdkrije, da so poleg dnevnih migrantov največji krivec za gnečo sami ljubljančani, ki npr. se iz šiške vozijo v center za avtomobilom. Pot, ki jo zdarv človek lahko relativno hitro celo prepešači.
Vzdržavanje cest zna bi dražje kot sama gradnja in sedaj bmo vsako leto žrtvovali par sto miljonov zato ker se ljubljančani nočejo vozit z lpp zaradi katastrofalne gradbene politike pa se je pozidalo vsak hribček in do tja seveda sedaj ni avtobusa(saj ne da bi se večina vozila).

ŠE v 90ih je bila slika precej drugačna in ljudje so veliko bolj uporabljali javni prevoz.

Ko sem stanoval in delal v Ljubljani, smo imeli enega sodelavca, ki se je dobesedno 100 m daleč pripeljal z lastnim avtom. I kid you not.

starfotr ::

Jaz vsak da ln videvam folk, ki svoje pamže vozi z avti v šolo. Katastrofa.

Ahim ::

starfotr je izjavil:

Jaz vsak da ln videvam folk, ki svoje pamže vozi z avti v šolo. Katastrofa.

Kako ti vozis svoje in kako dalec imate od doma do vasega vrtca/sole ter potem naprej do tvoje sluzbe?

2dark ::

Gagatronix je izjavil:

Ljubljančani levo ljubljančani desno, glavni krivec pa gnilost LPPja, urbana gor urbana dol. Dobesedno imam še našnitane žetone za bus pa se spomnim cajtov ko je LPP imel še sprevodnika ki je karte ščipal.


V letu 20224 imaš opcijo, da si omisliš soliden el skiro z dometom 50 km za 700€, ti pa jamraš o LPP_ju.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

paradajzos ::

paradajzos je izjavil:

gozdar1 je izjavil:

Že kratek sprehod po ljubljani razdkrije, da so poleg dnevnih migrantov največji krivec za gnečo sami ljubljančani, ki npr. se iz šiške vozijo v center za avtomobilom. Pot, ki jo zdarv človek lahko relativno hitro celo prepešači.
Vzdržavanje cest zna bi dražje kot sama gradnja in sedaj bmo vsako leto žrtvovali par sto miljonov zato ker se ljubljančani nočejo vozit z lpp zaradi katastrofalne gradbene politike pa se je pozidalo vsak hribček in do tja seveda sedaj ni avtobusa(saj ne da bi se večina vozila).

ŠE v 90ih je bila slika precej drugačna in ljudje so veliko bolj uporabljali javni prevoz.

Ko sem stanoval in delal v Ljubljani, smo imeli enega sodelavca, ki se je dobesedno 100 m daleč pripeljal z lastnim avtom. I kid you not.

Aja, pa bil je samski, starejši, brez otrok. Zdravje ok. Se pravi nobenih izgovorov razen neumnosti.

Gagatronix ::

2dark je izjavil:

Gagatronix je izjavil:

Ljubljančani levo ljubljančani desno, glavni krivec pa gnilost LPPja, urbana gor urbana dol. Dobesedno imam še našnitane žetone za bus pa se spomnim cajtov ko je LPP imel še sprevodnika ki je karte ščipal.


V letu 20224 imaš opcijo, da si omisliš soliden el skiro z dometom 50 km za 700€, ti pa jamraš o LPP_ju.


In potem smetis z njim povsod kjer se da ?

starfotr ::

Ahim je izjavil:

starfotr je izjavil:

Jaz vsak da ln videvam folk, ki svoje pamže vozi z avti v šolo. Katastrofa.

Kako ti vozis svoje in kako dalec imate od doma do vasega vrtca/sole ter potem naprej do tvoje sluzbe?


Šole so tako na gosto, da so dosegljive s kolesom ali peš. Pamž ne rabi prevoza z avtom.

Ahim ::

starfotr je izjavil:

Ahim je izjavil:

starfotr je izjavil:

Jaz vsak da ln videvam folk, ki svoje pamže vozi z avti v šolo. Katastrofa.

Kako ti vozis svoje in kako dalec imate od doma do vasega vrtca/sole ter potem naprej do tvoje sluzbe?


Šole so tako na gosto, da so dosegljive s kolesom ali peš. Pamž ne rabi prevoza z avtom.

Hoces reci da tvoj otrok, pardon - pamz - gre v vrtec/solo s kolesom in ti gres s kolesom do tvoje sluzbe? Koliko pa je oddaljec ta vrtec/sola, ki ga tvoj pamz obiskuje od vasega doma in koliko tvoja sluzba?

Ales ::

Šola, vrtec, zunajšolske aktivnosti, vse to je pri nas oddaljeno na peš razdalji. Verjetno je problem bolj v tem, da bi starš moral peš tja in nazaj, pa si tega časa noče "vzet", ker je "lažje" sesti v avto in narediti le "postanek" na poti nekam drugam.

Pač, vsak si malo drugače predstavlja, kaj doprinese k "kakovosti življenja", za ene je to avto namesto 10 min hoje v eno in potem 10 min v drugo smer.

Treba bi bilo zagristi v problem javnega prevoza in delati v smeri zmanjševanja avtomobilskega prometa, kar se očitno ne počne, če širimo vpadnice, obvoznice in še avtoceste.

Nekako nisem optimist, da bo vse skupaj srečala pamet vsaj ko bodo tripasovnice že stalnica. Če bi razhajkali določene lobije, morda, ampak kaj ko je kup keša v ozadju in nekako ni interesa.

Kaka sposobna in dovolj močna vlada bi to rešila s tem, da stricem v ozadju lepo reče naj investirajo v javni promet in jim tam da zaslužek, iz cest pa naj odjebejo. Ampak take ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

nejc_nejc ::

Pri nas gužve še ni. Kdor jambra zaradi 5 min čakanja, ne ve kje živi.

jernejl ::

Ales je izjavil:

Šola, vrtec, zunajšolske aktivnosti, vse to je pri nas oddaljeno na peš razdalji. Verjetno je problem bolj v tem, da bi starš moral peš tja in nazaj, pa si tega časa noče "vzet", ker je "lažje" sesti v avto in narediti le "postanek" na poti nekam drugam.

Pač, vsak si malo drugače predstavlja, kaj doprinese k "kakovosti življenja", za ene je to avto namesto 10 min hoje v eno in potem 10 min v drugo smer.

Treba bi bilo zagristi v problem javnega prevoza in delati v smeri zmanjševanja avtomobilskega prometa, kar se očitno ne počne, če širimo vpadnice, obvoznice in še avtoceste.
Meni se zdi, da si stvari malo pomešal. Znotraj mest je res marsikaj na dosegu roke ali javnega transporta, in slednji je v mestu dejansko lahko učinkovit, ampak obvoznice, vpadnice in avtoceste s tem nimajo popolnoma nobene veze.
Če nočemo širiti teh cest, je treba urediti medkrajevni javni prevoz. To pa zna biti zelo neučinkovito in drago, glede na to, da smo Slovenci znotraj EU na prvem mestu po deležu prebivalstva, ki živi na podeželju.
Kar je v tem pogledu še najbolj smiselno je povečati zmogljivost železnic za prevoz tovora, da s cest umaknemo del tovornjakov (tiste, ki vozijo v/iz Luke Koper), ki čez dan na avtocestah praktično zasedejo cel vozni pas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Ales ::

jernejl je izjavil:

Meni se zdi, da si stvari malo pomešal. Znotraj mest je res marsikaj na dosegu roke ali javnega transporta, in slednji je v mestu dejansko lahko učinkovit, ampak obvoznice, vpadnice in avtoceste s tem nimajo popolnoma nobene veze.

Eh, kako nimajo veze... Po obvoznicah in vpadnicah se vozi veliko lokalnih prebivalcev, ki potujejo iz predmestij in enega konca mesta na drugega, ne le tisti, ki se vozijo medkrajevno.

Če nočemo širiti teh cest, je treba urediti medkrajevni javni prevoz. To pa zna biti zelo neučinkovito in drago, glede na to, da smo Slovenci znotraj EU na prvem mestu po deležu prebivalstva, ki živi na podeželju.

Če je pri tako majhni državi to nek problem, je krivda izključno na nesposobnosti tistih, ki bi ta problem morali rešiti. Ne mi reči, da se v Sloveniji ne da imeti učinkovit medkrajevni javni prevoz... saj mogoče bo na prvi pogled delno subvencioniran, ampak na drugih koncih se to prinese not, IMHO "z obrestmi"...

Kar je v tem pogledu še najbolj smiselno je povečati zmogljivost železnic za prevoz tovora, da s cest umaknemo del tovornjakov (tiste, ki vozijo v/iz Luke Koper), ki čez dan na avtocestah praktično zasedejo cel vozni pas.

Se strinjam, itak, ampak to je le ena od stvari...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

Grizzly ::

Če kje, se max 5-pasovne avtoceste splača imeti, kjer poteka tranzit - osrednje USA in osrednja Evropa (vključno s Slovenijo). Več kot 5-pasovnica (upoštevajoč odstavni pas) pa je že pretiravanje.

Če 5-pasovna avtocesta ne reši prometnih zamaškov, se bolj splača vlagati v železnice - pod pogojem, da se zagotovi: taktni promet z intervalom max 15 minut (max dovoljena zamuda 5 minut) in dobro povezanostjo s sosednjimi državami.

Gagatronix ::

Če ne živiš v vukojebini... če pa v Vurberku živiš si ga pač malo naj-

nejc_nejc ::

Grizzly je izjavil:

......da se zagotovi: taktni promet z intervalom max 15 minut (max dovoljena zamuda 5 minut) in dobro povezanostjo s sosednjimi državami.


No, najdi heroja, ki bo to taktnost spravil čez parlament, finance namrec,

Aja glede na "kisikpotrošnike" v hramu demokracije, lahko praktično na prvem glasovanju, kaj to pomeni za finance države, pa nebi.

Utk ::

Ne rečem, da ni potreben, ampak dajmo nekaj razčistit, tretji pas se bo delal, ker Ljubljančani v petek popoldan in v soboto dopoldan ne pridejo dovolj hitro do morja, ne pa zarad kmetavzarjev, ki se vsak dan vozijo v Lj na šiht.

jernejl ::

Ales je izjavil:

Če nočemo širiti teh cest, je treba urediti medkrajevni javni prevoz. To pa zna biti zelo neučinkovito in drago, glede na to, da smo Slovenci znotraj EU na prvem mestu po deležu prebivalstva, ki živi na podeželju.

Če je pri tako majhni državi to nek problem, je krivda izključno na nesposobnosti tistih, ki bi ta problem morali rešiti. Ne mi reči, da se v Sloveniji ne da imeti učinkovit medkrajevni javni prevoz
Glede na to, da imamo med EU državami najnižji delež prebivalstva, ki živi v mestih, in najvišji delež, ki živi na podeželju, si ne znam predstavljati drugega kot da je naš javni prevoz lahko kvečjemu najmanj učinkovit.
Si kdaj živel na podeželju? Jaz sem. Kako je zgledal javni promet? Železnice ni bilo blizu, bil je pa avtobus. Skozi vas (do najbližjega mesta) je peljal 3x na dan - zjutraj, popoldan in zvečer. Če so tvoje obveznosti bile take, da si zgrešil en avtobus, si moral tudi po več ur čakati na naslednjega.
Pa bo nekdo rekel: ja, pa naj naredijo avtobus vsakih 15 minut in ne bo treba čakat. No, tudi to ne reši problema. Avtobus je moral, da se je nabralo vsaj nekaj potnikov, iti malo naokrog po še petih drugih vaseh in se ustaviti na ~15 postajališčih. Pot do mesta je trajala kakšno uro in pol, z avtom pa sem prišel v pol ure.
Kaj bi šele bilo, če ne bi bil namenjen v mesto, ampak v neko drugo vas, skozi katero ta avtobus ne pelje. Bi se peljal uro in pol do mesta, potem tam prestopil na drug avtobus in porabil še uro in pol do druge vasi. To je popolnoma neučinkovito.
Če bi pa naredili direktne avtobuse iz vsake vasi v vsako vas in v bližnje mesto, bi pa rabili 10x več avtobusov. In povprečno bi bil na avtobusu morda en potnik. Je to učinkovito? Ni, precej bolj učinkovito je iti z avtom.
Kako boš to rešil? To je rešljivo kvečjemu posredno, da ljudi "silimo" v mesta in zmanjšamo razpršitev poselitve. Ampak bo trajalo desetletja, da se bo tukaj kaj bistvenega spremenilo.

Na drugi strani pa imamo zdaj električne avtomobile, ki so energijsko bolj učinkoviti. In čez nekaj let bodo morda vsaj na avtocestah zmogli voziti sami in bomo lahko "vozniki" med vožnjo počeli še kake druge reči. To bo še zmanjšalo konkurenčnost in smiselnost avtobusov (razen znotraj mest).

hruske ::

Utk je izjavil:

Ne rečem, da ni potreben, ampak dajmo nekaj razčistit, tretji pas se bo delal, ker Ljubljančani v petek popoldan in v soboto dopoldan ne pridejo dovolj hitro do morja, ne pa zarad kmetavzarjev, ki se vsak dan vozijo v Lj na šiht.


Bistveno večji problem je naraščanje tranzitnega prometa.
Tovorni je čez celo leto, turisti pa za poletne vikende.

Na razcepu Kozarje pa lahko zastoje pričakuješ vsak dan med prometno konico.
Rad imam tole državico. <3

Utk ::

hruske je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne rečem, da ni potreben, ampak dajmo nekaj razčistit, tretji pas se bo delal, ker Ljubljančani v petek popoldan in v soboto dopoldan ne pridejo dovolj hitro do morja, ne pa zarad kmetavzarjev, ki se vsak dan vozijo v Lj na šiht.


Bistveno večji problem je naraščanje tranzitnega prometa.
Tovorni je čez celo leto, turisti pa za poletne vikende.

Na razcepu Kozarje pa lahko zastoje pričakuješ vsak dan med prometno konico.

Če je nekaj bistveno večji problem, to še ni razlog, da se ga bi lotila država reševat.

starfotr ::

jernejl je izjavil:

Ales je izjavil:

Šola, vrtec, zunajšolske aktivnosti, vse to je pri nas oddaljeno na peš razdalji. Verjetno je problem bolj v tem, da bi starš moral peš tja in nazaj, pa si tega časa noče "vzet", ker je "lažje" sesti v avto in narediti le "postanek" na poti nekam drugam.

Pač, vsak si malo drugače predstavlja, kaj doprinese k "kakovosti življenja", za ene je to avto namesto 10 min hoje v eno in potem 10 min v drugo smer.

Treba bi bilo zagristi v problem javnega prevoza in delati v smeri zmanjševanja avtomobilskega prometa, kar se očitno ne počne, če širimo vpadnice, obvoznice in še avtoceste.
Meni se zdi, da si stvari malo pomešal. Znotraj mest je res marsikaj na dosegu roke ali javnega transporta, in slednji je v mestu dejansko lahko učinkovit, ampak obvoznice, vpadnice in avtoceste s tem nimajo popolnoma nobene veze.
Če nočemo širiti teh cest, je treba urediti medkrajevni javni prevoz. To pa zna biti zelo neučinkovito in drago, glede na to, da smo Slovenci znotraj EU na prvem mestu po deležu prebivalstva, ki živi na podeželju.
Kar je v tem pogledu še najbolj smiselno je povečati zmogljivost železnic za prevoz tovora, da s cest umaknemo del tovornjakov (tiste, ki vozijo v/iz Luke Koper), ki čez dan na avtocestah praktično zasedejo cel vozni pas.


Na cesti je 90 % vozil osebnih avtov. Torej niso problem kamioni.

paradajzos ::

Jaz bi naskočil tranzit:

1. Tovornjake, ki nimajo za destinacijo Slovenije (razen zbirnikov), bi steral na vlak.
2. Ukinil bi cestnino za registracijo in podvojil ceno vinjet, da se skompenzira za domačine, tujci naj pa plačajo, če hočejo na Hrvaško na morje, na navadnih cestah pa od meje nekaj kilometrov radarje in patrulje, da tapametne turiste košta min 300 EUR šparanje na vinjeti.

Zgodovina sprememb…

paradajzos ::

Ker dejansko kot davkoplačevalec nimam nič od tega, da se kolone tovornjakov valijo v tranzitu po naših avtocestah in pa od tega, da se eurotrash in razni vzhodnjaki masovno z avti nabirajo v Sloveniji ali v soseščini - več škode kot koristi.
Letalske karte se pa naj dodatno obdavčijo, ker ta masovni turizem mas, ki opustošijo vsak kraj, kamor pridejo, je tudi nezažljen. Naj se kot alternativa vzpostavijo močne hitre železniške povezave po Evropi, če bo letalski in avtomobilski turizem predrag, bojo ljudje šli z vlaki, sploh če bo potovalna hitrost recimo 300 km/h. Pa imamo hkrati tudi izboljšavo lokalnega prometa.

starfotr ::

To je posledica prostega pretoka blaga. Če tega ne želimo, potem je treba zapreti meje. To pa ne bo šlo, ker razviti narodi hočejo izkoriščat beden jug in vzhod.

paradajzos ::

starfotr je izjavil:

To je posledica prostega pretoka blaga. Če tega ne želimo, potem je treba zapreti meje. To pa ne bo šlo, ker razviti narodi hočejo izkoriščat beden jug in vzhod.

Prosti pretok blaga lahko ostane. Zato sem pa napisal “razen zbirnikov”.

nejc_nejc ::

starfotr je izjavil:

jernejl je izjavil:

Ales je izjavil:

Šola, vrtec, zunajšolske aktivnosti, vse to je pri nas oddaljeno na peš razdalji. Verjetno je problem bolj v tem, da bi starš moral peš tja in nazaj, pa si tega časa noče "vzet", ker je "lažje" sesti v avto in narediti le "postanek" na poti nekam drugam.

Pač, vsak si malo drugače predstavlja, kaj doprinese k "kakovosti življenja", za ene je to avto namesto 10 min hoje v eno in potem 10 min v drugo smer.

Treba bi bilo zagristi v problem javnega prevoza in delati v smeri zmanjševanja avtomobilskega prometa, kar se očitno ne počne, če širimo vpadnice, obvoznice in še avtoceste.
Meni se zdi, da si stvari malo pomešal. Znotraj mest je res marsikaj na dosegu roke ali javnega transporta, in slednji je v mestu dejansko lahko učinkovit, ampak obvoznice, vpadnice in avtoceste s tem nimajo popolnoma nobene veze.
Če nočemo širiti teh cest, je treba urediti medkrajevni javni prevoz. To pa zna biti zelo neučinkovito in drago, glede na to, da smo Slovenci znotraj EU na prvem mestu po deležu prebivalstva, ki živi na podeželju.
Kar je v tem pogledu še najbolj smiselno je povečati zmogljivost železnic za prevoz tovora, da s cest umaknemo del tovornjakov (tiste, ki vozijo v/iz Luke Koper), ki čez dan na avtocestah praktično zasedejo cel vozni pas.


Na cesti je 90 % vozil osebnih avtov. Torej niso problem kamioni.

Ti očitno nisi na cesti, AC nikoli.

Policijo na AC, ter kontrolirat izpravnost vozil ter kasirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

WizzardOfOZ ::

Ales je izjavil:

Po obvoznicah in vpadnicah se vozi veliko lokalnih prebivalcev, ki potujejo iz predmestij in enega konca mesta na drugega, ne le tisti, ki se vozijo medkrajevno.



Temu je "obvoznica" tudi namenjena.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::


Ti očitno nisi na cesti, AC nikoli.
Policijo na AC, ter kontrolirat izpravnost vozil ter kasirat.


Uradni podatki
https://www.dars.si/Prometne_obremenitv...

nejc_nejc ::

starfotr je izjavil:


Ti očitno nisi na cesti, AC nikoli.
Policijo na AC, ter kontrolirat izpravnost vozil ter kasirat.


Uradni podatki
https://www.dars.si/Prometne_obremenitv...

Ja ststistika....
Prosim, če jo razložiš, itak jo bova vsak po svoje.

starfotr ::

No, daj razloži svoje videnje.

nejc_nejc ::

Ja je več avtov, samo, ko so politicno dovolili prehitevanje kamijonov, so totalno zajebali zadevo. Na kozarjah tovornjaki desno, delajo štalo in jih noben ne sankcionira.


AC na 6 pasov, kamijone na desno spuro, prehitevanje ponoči. Dva pasova za avtomobile.

Omejitev 100 oziroma po tablah nad cesto.
Uvesti AC policijo ter dosledno sankcionirati prepotentneže.

Spodnji del lahko takoj brez stroškov.

Kaj imamo: AC brez policije. Neke nevladnike ter zarukane avtoprevoznike, ki krojijo prometno politiko....
Ne me hebat.

starfotr ::

Ne glede na vse povedano je neizpodbitno dejstvo, da je še vedno 90 % avtov in 10 % kamionov na naših avtocestah in da so posledično problem avti in ne kamioni.

hruske ::

Malo več jih pa je. Če gledaš samo tovorna vozila nad 3,5t, potem je delež v 2022 na razcepu Kozarje 16%, skupaj s tovornimi do 3,5t pa 26%. Če upoštevaš, da so tovorna vozila praviloma daljša, zasedejo še nekaj večji delež v koloni.
Rad imam tole državico. <3

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske ()

Invictus ::

Če bi se hoteli znebiti tovornjakov na cestah, bi morali narediti tovorno železnico brez postankov direktno do Prekmurja po neki novi trasi.

Tam pa železniško križišče in potem, vlaki v Avstrijo ali Madžarsko...

Sam politiki so preglupi za tako rešitev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

slon4 ::

Bog naj pomagaj... Pa ti pejt kle..

starfotr ::

hruske je izjavil:

Malo več jih pa je. Če gledaš samo tovorna vozila nad 3,5t, potem je delež v 2022 na razcepu Kozarje 16%, skupaj s tovornimi do 3,5t pa 26%. Če upoštevaš, da so tovorna vozila praviloma daljša, zasedejo še nekaj večji delež v koloni.


Lahko gledamo pa tudi drugače. Na enoto mase in enoto dolžine so bolj učinkoviti kot katerikoli avto.

Ali pa na enoto prepeljanih ljudi, če govorimo o avtobusu.

Pač dejstvo je da je avto neučinkovit v vseh pogledih in ga je treba v čim večji meri spravit s cest. In tako rešimo več težav na enkrat.

Še vedno pa govorimo o manjšini glede kamionov. Tako da avti so glavnina in s tem problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

WizzardOfOZ ::

Kamioni delajo večino sranja na cesti. To je isto ko na dolenjskem cigani. Manjšina ki naredi večino problemov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Gagatronix ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Kamioni delajo večino sranja na cesti. To je isto ko na dolenjskem cigani. Manjšina ki naredi večino problemov.


Jasno, ko pa imas cel kup romunskih, poljskih, in podobnih tovornih vozil, ki niso izpravna.

Ahim ::

starfotr je izjavil:

Ali pa na enoto prepeljanih ljudi, če govorimo o avtobusu.

Spet odvisno kateri avtobus. Npr. medkrajevni v/iz Ljubljane proti Kranju ali Skofji Loki je lahko poln ko je cas za solo, in prakticno prazen (par potnikov) med pocitnicami oziroma ob manj aktualnih urah za zaposlene, od cesar je soliden del penzionistov, ki se vozijo "zastonj", cesar morda ne bi poceli ce bi morali karto placat. Za teh par ljudi prepeljat gre bus s ~50 sedezi in soferjem.

Boomerang ::

Še eno malo offtopic vprašanje...

Enkrat sem nekje prebral, da folk po ameriških velemestih (New York, Chicago, San Francisco, Log Angeles itd) sploh nima svojih avtov, ker ni potrebe... večinoma se po mestu furajo z metroji pa kakšnimi vlaki/tramvaji.
Ok, to štekam, saj tudi Ljubljani imaš vse in če nimaš kakšne ekstra potrebe, bi se načeloma ves čas lahko fural samo z LPP. Dejansko se je v zadnjem času veliko folka odpovedalo avtu prav iz tega razloga.

Kaj pa ko je treba it par kilometrov ven iz mesta? Recimo iz Ljubljane se z LPP busom komot pripelješ na Škofljico... problem pa je, če si potem namenjen v kakšno sosednjo vas, par kilometrov stran, kamor te bus ne pripelje. V tem primeru pa že potrebuješ avto.
Kako pa imajo to v USA? Recimo da stanuješ nekje sredi velemesta, potem pa bi šel rad za vikend obiskat žlahto, ki stanuje nekje na bližnjem podeželju... kako migrirajo v takih primerih?

Utk ::

Z avtom.

WizzardOfOZ ::

Rentacar
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Gagatronix ::

Folk bo po vecini se vedno imel avtomobile, zato je pa promet po ameriskih velemestih v pisani marjetici. ZDA so si pac konkretno usrali promet, ker so se pustili na suho nategniti s strani naftnih konglomeratov in proizvajalcev avtomobilov. Se tisti en AMTRAK, ki ga imajo, je govno od zeleznice, da ga se nasi vlaki prehitijo po obeh straneh. Zahodna obala pa potniskega zelezniskega prometa tako ali tako nima.

Irbis ::

Boomerang je izjavil:

Kako pa imajo to v USA? Recimo da stanuješ nekje sredi velemesta, potem pa bi šel rad za vikend obiskat žlahto, ki stanuje nekje na bližnjem podeželju... kako migrirajo v takih primerih?

V Ameriki tvoja žlahta itak tipično ne živi na bližnjem podeželju, ampak tisoč km stran. Tako da greš lepo na letalo in tam najameš avto (ali pa taksi, če živijo v mestu z letališčem).

Invictus ::

Boomerang je izjavil:


Kako pa imajo to v USA? Recimo da stanuješ nekje sredi velemesta, potem pa bi šel rad za vikend obiskat žlahto, ki stanuje nekje na bližnjem podeželju... kako migrirajo v takih primerih?

V ZDA si brez avta še večji revež kot v Sloveniji...

Tam, kjer je velika gostota naseljenosti in podzemna, še gre.

Ko greš ven iz teh mest, pa javnega prometa skoraj ni, razdalje velike, skratka mrzel si.

starfotr je izjavil:

Ne glede na vse povedano je neizpodbitno dejstvo, da je še vedno 90 % avtov in 10 % kamionov na naših avtocestah in da so posledično problem avti in ne kamioni.

Pelji se zdaj proti Štajerski, od Kopra do Maribora je ena neprekinjena kolona tovornjakov. Skoraj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

starfotr ::

A se moram peljat s kamionom ali z avtom, da bom videl problem?

starfotr ::

In še nekaj, največji zastoji so med vikendi, pa takrat ni na cesti praktično nobenega kamiona, razen cistern za gorivo in podobno.

Dokaz za to je prometni koledar državne inštitucije.

https://promet.si/sl/prometni-koledar

miha98 ::

Gagatronix je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Kamioni delajo večino sranja na cesti. To je isto ko na dolenjskem cigani. Manjšina ki naredi večino problemov.


Jasno, ko pa imas cel kup romunskih, poljskih, in podobnih tovornih vozil, ki niso izpravna.


Še dobro, da so včasih bila vsaj to kar je prišlo iz Beograda...
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zanimiv video: kako nam je avtomobilska industrija, za svoj zaslužek, ukradla ulice (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22120211 (15032) WizzardOfOZ
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19929766 (19852) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35577747 (67156) starfotr
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37741628 (31006) jest10

Več podobnih tem