Forum » Na cesti » AC hitrosti
AC hitrosti

pegasus ::
Opazil tale zapis: https://www.rtvslo.si/slovenija/ob-osmi...
"Optimalna hitrost za pretočnost avtocest je med 80 in 100 kilometri na uro" ... lepo je videti, da še imamo inteligentne ljudi na položajih odločanja. Osebno bi sicer glasoval za 72km/h, a bo tudi 80km/h ok.
"Optimalna hitrost za pretočnost avtocest je med 80 in 100 kilometri na uro" ... lepo je videti, da še imamo inteligentne ljudi na položajih odločanja. Osebno bi sicer glasoval za 72km/h, a bo tudi 80km/h ok.

fikus_ ::
Žabo se kuha počasi, tako da bo tista ideja o zmanjšanju dovoljene hitrosti na AC počasi prišla v realnost. Je potrebno pripraviti teren.
Vsepovsod so težava ljudje, ki se niso pripravljeni prilagoditi okolici, ki trdijo da imajo prav, ne odstopajo od svojih prepričanj, npr. na cesti se bi šli policaje,....
Vsepovsod so težava ljudje, ki se niso pripravljeni prilagoditi okolici, ki trdijo da imajo prav, ne odstopajo od svojih prepričanj, npr. na cesti se bi šli policaje,....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

pegasus ::
Da ... vprašanje lahko prevedeš na "ali imam pravico biti glup ali ne". Čez lužo so to rešili zelo zanimivo: odgovor je da, pod pogojem da s tem ne škodiš drugim. Jaz to razumem da na javnih, deljenih zadevah kot je cesta, nimaš pravice biti glup in se moraš ravnati po predpisih.

Utk ::
Ce ja AC prazna, potem nimajo. Ce je polna, imajo.
Ti ne ločiš med pretočnostjo, ki ti pove koliko vozil spraviš v eni uri čez neko točko, in hitrostjo, v kolkem času ti prideš iz Ljubljane do Kopra.
Ko boš ločil med temi dvemi stvarmi, se lahko dalje pogovarjamo.
Zastoje povzročajo vozila, ki pospešujejo in potem zavirajo
To definitivno niso tovornjaki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Utk ::

Magic1 ::
Jaz se izogibam vožnji med konicami. Vožnjo si prilagajam, da vozim ko je manj prometa na cesti in takrat vozim 110-130km/h. Nizka splošna omejitev bi mogoče izboljšala pretočnost v konicah, a poslabšala v vseh ostalih terminih. Po nizki splošni omejitvi bi bilo skoraj vseeno, če bi se šel še jaz basat v konice...
Magic

Utk ::
Sej nižja omejitev bi bila lahko samo v konicah. Ko je prazno se bi magari lahko dvignila na 150-160. Ampak bistveno je to, da se je vsi kolk tolk držijo, če ne je itak vseeno.

fikus_ ::
Na AC je dosti fantomskih zastojev, ne rabi biti gneča. Nekdo ne preveri, ali s prehitevanjem ovira drugega in gre prehitevat. Če je tedaj na prehitevalnem pasu nekaj vozil, ki morajo zavirati, že nastaja zastoj.
To se vse lahko dogaja znotraj omejitve, tako da nizanje omejitve ne reši tega.
To že imamo preko portalov nad AC in pred predori.
To se vse lahko dogaja znotraj omejitve, tako da nizanje omejitve ne reši tega.
Sej nižja omejitev bi bila lahko samo v konicah. Ko je prazno se bi magari lahko dvignila na 150-160. Ampak bistveno je to, da se je vsi kolk tolk držijo, če ne je itak vseeno.
To že imamo preko portalov nad AC in pred predori.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

Utk ::
To že imamo preko portalov nad AC in pred predori.
Ampak nihče ne upošteva.
Če je tedaj na prehitevalnem pasu nekaj vozil, ki morajo zavirati, že nastaja zastoj.
To se vse lahko dogaja znotraj omejitve, tako da nizanje omejitve ne reši tega.
Seveda reši. Če je je omejitev 110 (in se tega res drži) in nekdo prehiteva s 100, mu ta od zadaj ne bo "priletel" z več kot 110, potem tudi ne bo strašnega zaviranja, itd.
Predstavljaj si da nekdo na primer po Celovški vozi 200 in ni nobenih semaforjev. On bo ful hitro v centru, ampak pretočnost gre proti 0, ker se nihče drug ne more niti vključit na Celovško.

kixs ::
Ce ja AC prazna, potem nimajo. Ce je polna, imajo.
Ti ne ločiš med pretočnostjo, ki ti pove koliko vozil spraviš v eni uri čez neko točko, in hitrostjo, v kolkem času ti prideš iz Ljubljane do Kopra.
Ko boš ločil med temi dvemi stvarmi, se lahko dalje pogovarjamo.
Zastoje povzročajo vozila, ki pospešujejo in potem zavirajo
To definitivno niso tovornjaki.
Ti pa ocitno ne locis med vzrokom in posledico. Ocitno se malo vozis po AC po prehitevalnem pasu.

Utk ::
Ti nimaš pojma kaj je zastoj. 3. pas se ne bo gradil zato, da se boš ti vozil 150 namesto 110, ampak zato da se boš sploh premikal, ne pa dobesedno stal v koloni. In ko stojiš v koloni, je čisto vseeno ali zraven tebi stoji tovornjak ali ferrari.

IL_DIAVOLO ::
Opazil tale zapis: https://www.rtvslo.si/slovenija/ob-osmi...
"Optimalna hitrost za pretočnost avtocest je med 80 in 100 kilometri na uro" ... lepo je videti, da še imamo inteligentne ljudi na položajih odločanja. Osebno bi sicer glasoval za 72km/h, a bo tudi 80km/h ok.
Ja, isti zeleni, ki se morajo uniciti tisto kar se jim ni uspelo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

kixs ::
Ti nimaš pojma kaj je zastoj. 3. pas se ne bo gradil zato, da se boš ti vozil 150 namesto 110, ampak zato da se boš sploh premikal, ne pa dobesedno stal v koloni. In ko stojiš v koloni, je čisto vseeno ali zraven tebi stoji tovornjak ali ferrari.
In potem pridemo na tisto tocko, ki sem jo najprej napisal in si se ti naredil hudo pametnega.

Utk ::
Ma kaj si napisal? Pametnega nič.
Ja, če ne bi bilo nikogar drugega na avtocesti kot ti, potem bi ti hitreje prišel na cilj.
Ker samo to je pomembno. Jaz jaz jaz in seveda da ne pozabimo, jaz.
Stvari je treba postavit tako, da vsi pridejo v normalnem času na cilj. Ne samo ti. Če je to pretežko razumet za tvoje možgančke, pač obupaj, ni treba.
Če bi se po avtocesti vozili samo ferrariji, in če se bi vozili tako kot se vozi ferrarije, bi šla pretočnost proti 0.
Ja, če ne bi bilo nikogar drugega na avtocesti kot ti, potem bi ti hitreje prišel na cilj.
Ker samo to je pomembno. Jaz jaz jaz in seveda da ne pozabimo, jaz.
Stvari je treba postavit tako, da vsi pridejo v normalnem času na cilj. Ne samo ti. Če je to pretežko razumet za tvoje možgančke, pač obupaj, ni treba.
Če bi se po avtocesti vozili samo ferrariji, in če se bi vozili tako kot se vozi ferrarije, bi šla pretočnost proti 0.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

fikus_ ::
To že imamo preko portalov nad AC in pred predori.
Ampak nihče ne upošteva.
Če je tedaj na prehitevalnem pasu nekaj vozil, ki morajo zavirati, že nastaja zastoj.
To se vse lahko dogaja znotraj omejitve, tako da nizanje omejitve ne reši tega.
Seveda reši. Če je je omejitev 110 (in se tega res drži) in nekdo prehiteva s 100, mu ta od zadaj ne bo "priletel" z več kot 110, potem tudi ne bo strašnega zaviranja, itd.
Predstavljaj si da nekdo na primer po Celovški vozi 200 in ni nobenih semaforjev. On bo ful hitro v centru, ampak pretočnost gre proti 0, ker se nihče drug ne more niti vključit na Celovško.
Po tej logiki, bi lahko šli tudi na omejitev 77,7 km/h in bi rešili še več težav.
Zadnji odstavek si privlekel not, da bi dokazoval svoj prav. Govora je o AC!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::
Po tej logiki, bi lahko šli tudi na omejitev 77,7 km/h in bi rešili še več težav.
Če nastajajo zastoji, čeprav se vozi največ 90, potem bi s 77 definitivno bilo bolje. Če in ko zastojev ni, se pa lahko tudi dvigne.
Če je desni pas zabit, ker čakajo v koloni za izvoz, potem pač ne more po levem pasu nekdo vozit 180, ker bo stoprocentno slej ko prej nekdo z desnega šel levo. To je menda logično.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

kixs ::
Ma kaj si napisal? Pametnega nič.
Ja, če ne bi bilo nikogar drugega na avtocesti kot ti, potem bi ti hitreje prišel na cilj.
Ker samo to je pomembno. Jaz jaz jaz in seveda da ne pozabimo, jaz.
Stvari je treba postavit tako, da vsi pridejo v normalnem času na cilj. Ne samo ti. Če je to pretežko razumet za tvoje možgančke, pač obupaj, ni treba.
Če bi se po avtocesti vozili samo ferrariji, in če se bi vozili tako kot se vozi ferrarije, bi šla pretočnost proti 0.
Cisto enostavno. Napisal sem brez filozofiranja, da mora v guzvi hitrost past na nivo najpocasnejsega - torej tovornjakov. Imamo dva pasa in drugace ne gre. Fantomske zastoje pa imamo, ker eni sanjajo za volanom.

Utk ::
V gužvi tovornjak ni najpočasnejši, ker če se na desnem pasu vozi normalno tistih 80-90, potem nekega zastoja sploh ni. Če se vozi 30, je pa čisto vse en kurc, ali se 30 vozi tovornjak ali ferrari.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

fikus_ ::
Če nastajajo zastoji, čeprav se vozi največ 90, potem bi s 77 definitivno bilo bolje. Če in ko zastojev ni, se pa lahko tudi dvigne.
Če je desni pas zabit, ker čakajo v koloni za izvoz, potem pač ne more po levem pasu nekdo vozit 180, ker bo stoprocentno slej ko prej nekdo z desnega šel levo. To je menda logično.
Bom citiral moj zapis zgoraj "Vsepovsod so težava ljudje, ki se niso pripravljeni prilagoditi okolici, ki trdijo da imajo prav, ne odstopajo od svojih prepričanj, npr. na cesti se bi šli policaje,.... "
180 km/h je veliko več. kot je omejitev na AC, tako da spet daješ neke ekstreme. Tudi tisti, ki bo šel iz stoječe kolone na voznem na prehitevalni pas mora preveriti, ali bo komu ovira. če preveri in se prepriča, da to lahko varno stori in da ne bo ovira, ne bo povzročil fantomskega zastoja.
To bi reševal s še dodatnimi omejitvami za vse, da bi nekaj nesposobnim voznikom dajal potuho za njihovo nesposobnost.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

CiClon ::
To je en ukrep v sklopu paketa, ki bo pregovorno zadrtim (na tem podrocju) slovenckom zmanjšal fijakanje z avti.
Zmanjšat omejitve na AC, postavit še en kup novih radarjev, v mesta omejitev 30, parkingi samo še plačljivi in počasi dvigat parkirnino... potem pa naprej.
Zmanjšat omejitve na AC, postavit še en kup novih radarjev, v mesta omejitev 30, parkingi samo še plačljivi in počasi dvigat parkirnino... potem pa naprej.

m0LN4r ::
Ce hocete dosegati visje hitrosti, rabite visje omejitve. Recimo 160km/h, da nadoknadis izgubljen cas zaradi gradbisc.
Dokaz:
Dokaz:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::
Iz Vrhnike do Ljubljane je pa res strašno važno ali se voziš 160 ali 110. Sploh če to traja ravno 2 km, potem se pa itak voziš 20.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

starfotr ::
Ce ja AC prazna, potem nimajo. Ce je polna, imajo.
Samo 10 % je kamionov. 90 % je ostalega. Torej 10 % dela probleme? Daj, ne se smešit.
Korak v pravo smer je znižanje hitrosti. Sočasen korak pri tem je dosledno merjenje in kaznovanje prehitrih. In korak, ki bi moral biti že v preteklosti narejen je odličen javni promet. Potem se najbrž ne bi pogovarjali danes o težavah v cestnem prometu.

m0LN4r ::
Ce ja AC prazna, potem nimajo. Ce je polna, imajo.
Samo 10 % je kamionov. 90 % je ostalega. Torej 10 % dela probleme? Daj, ne se smešit.
Korak v pravo smer je znižanje hitrosti. Sočasen korak pri tem je dosledno merjenje in kaznovanje prehitrih. In korak, ki bi moral biti že v preteklosti narejen je odličen javni promet. Potem se najbrž ne bi pogovarjali danes o težavah v cestnem prometu.
Lahko sta samo dva kamiona, ce je vsak na svojem pasu. Kolk procentov pa sta dva kamiona, ki se 5km prehitevata in za sabo ustvarita kolono 40 vozil?
PS: My bad, zdaj so krivih tistih 40 avtov za njimi. Damn.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

Jazon ::
Par dni nazaj na poti skozi Videm je sovoznik, zagovornik nižanja hitrosti na AC (na podlagi brezveznih simulacij), doživel razodetje.
Langzam sem vozil po desnem pasu od treh. Avto je nekje videl tablo za omejitev 90 in zvočno opozoril, da je 137km/h preveč. Sovoznik mi zateži naj znižam, ker razlogi... Odvrnil sem mu, da je avto verjetno zaznal tablo na tangencialki.
Očitno je postal pozoren na tangencialko, ker je bilo naslednje vprašanje, zakaj se folk iz Vidma ne vozi po AC. Odgovorim da zaradi cestnine, zato sta dva priključka na AC v Vidmu. OK. Potem opazi, da je na drugi strani tudi tangencialka in začne šteti pasove.
Šokiran ugotovi, da ima Videm 3 pasovno AC z omejitvijo 130km/h in dvopasovno tangencialko z omejitvijo med 70 in 90km/h. Skupaj torej 10 pasov v obe smeri praktično čez cel Videm.
In veš kaj je najbolj zanimivo, mu rečem: Videm ima ca. 100k prebivalcev. Lokalni promet poteka po dvopasovni tangencialki in ne ovira vožnje po tropasovni AC. Dokler je bila AC dvopasovna so nastajali zastoji ker je zaradi polnih izvozov bil koristen le en pas na AC. Zdaj sta pa dva, vedno.
Tako da, pozivi k nižanju hitrosti namesto gradnje ustrezne prometne infrastrukture so svojevrstni idiotizem. Boljši bi bil izgovor, da hočejo poenotiti hitrost želežniškega in cestnega prometa v Sloveniji. Bi se mu lahko nasmejal. Tako pa nas bedaki z diplomo iz prometa farbajo, da bo manjša varnostna razdalja prinesla večjo pretočnost na dvopasovnicah.
Langzam sem vozil po desnem pasu od treh. Avto je nekje videl tablo za omejitev 90 in zvočno opozoril, da je 137km/h preveč. Sovoznik mi zateži naj znižam, ker razlogi... Odvrnil sem mu, da je avto verjetno zaznal tablo na tangencialki.
Očitno je postal pozoren na tangencialko, ker je bilo naslednje vprašanje, zakaj se folk iz Vidma ne vozi po AC. Odgovorim da zaradi cestnine, zato sta dva priključka na AC v Vidmu. OK. Potem opazi, da je na drugi strani tudi tangencialka in začne šteti pasove.
Šokiran ugotovi, da ima Videm 3 pasovno AC z omejitvijo 130km/h in dvopasovno tangencialko z omejitvijo med 70 in 90km/h. Skupaj torej 10 pasov v obe smeri praktično čez cel Videm.
In veš kaj je najbolj zanimivo, mu rečem: Videm ima ca. 100k prebivalcev. Lokalni promet poteka po dvopasovni tangencialki in ne ovira vožnje po tropasovni AC. Dokler je bila AC dvopasovna so nastajali zastoji ker je zaradi polnih izvozov bil koristen le en pas na AC. Zdaj sta pa dva, vedno.
Tako da, pozivi k nižanju hitrosti namesto gradnje ustrezne prometne infrastrukture so svojevrstni idiotizem. Boljši bi bil izgovor, da hočejo poenotiti hitrost želežniškega in cestnega prometa v Sloveniji. Bi se mu lahko nasmejal. Tako pa nas bedaki z diplomo iz prometa farbajo, da bo manjša varnostna razdalja prinesla večjo pretočnost na dvopasovnicah.

tomaz- ::
zato pa večina "zeleno" usmerjenih vlad pri ponovnih volitvah odpada kot knof na gatah..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomaz- ()

kixs ::
Ce ja AC prazna, potem nimajo. Ce je polna, imajo.
Samo 10 % je kamionov. 90 % je ostalega. Torej 10 % dela probleme? Daj, ne se smešit.
Korak v pravo smer je znižanje hitrosti. Sočasen korak pri tem je dosledno merjenje in kaznovanje prehitrih. In korak, ki bi moral biti že v preteklosti narejen je odličen javni promet. Potem se najbrž ne bi pogovarjali danes o težavah v cestnem prometu.
Malo statistike za primorko:
Tovornih vozil (vsa):
2024M09 Ravbarkomanda AC 579.401
Potniskih vozil (osebna vozila, brez motorjev in avtobusov)
2024M09 Ravbarkomanda AC 1.292.058
To nekako ne izgleda 10% :lol:
Dovolj bi bilo ze, ce bi vozniki poznali ta predpis in ga tudi upostevali:
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

starfotr ::
Seveda si prikladno izbral podatke, ki tebi pašejo.
Govorimo o celotnem omrežju države in ne samo primorke.
Predlagana omejitev pa velja tudi za celotno omrežje.
https://n1info.si/novice/slovenija/avto...
Govorimo o celotnem omrežju države in ne samo primorke.
Predlagana omejitev pa velja tudi za celotno omrežje.
https://n1info.si/novice/slovenija/avto...

feryz ::
Dars se že igra s tablami, če še kdo ni opazil.
Danes sem šel po Primorki iz Ljubljane proti Primorski. Ob 14 30.
Nekako je šlo do polovice razdalje med Logom in Vrhniko, recimo 105 km/h. Potem pa se je začelo štopati, hitrost je padla na slabih 90 km/h in so nas začeli prehitevati kamioni po desni. In sicer zato, ker je bila na portalu pred Vrhniko omejitev 100 km/h.
Enaka omejitev, 100 km/h, je bila nato še za počivališčem Lom, ampak se je toliko zredčilo, da je šla kolona na prehitevalnem znosnih 130 km/h.
Danes sem šel po Primorki iz Ljubljane proti Primorski. Ob 14 30.
Nekako je šlo do polovice razdalje med Logom in Vrhniko, recimo 105 km/h. Potem pa se je začelo štopati, hitrost je padla na slabih 90 km/h in so nas začeli prehitevati kamioni po desni. In sicer zato, ker je bila na portalu pred Vrhniko omejitev 100 km/h.
Enaka omejitev, 100 km/h, je bila nato še za počivališčem Lom, ampak se je toliko zredčilo, da je šla kolona na prehitevalnem znosnih 130 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()

feryz ::
Saj se, na Vrhniškem klancu.
In to na skrajni desni, ker je prazen in greš lahko s poljubno brzino v klanec.
Rajši ne napišem s kolikšno.
In to na skrajni desni, ker je prazen in greš lahko s poljubno brzino v klanec.
Rajši ne napišem s kolikšno.

hojnikb ::
predlagam dinamične omejitve hitrosti. K gre pegasus po avtocesti znizajmo na 69km/h, za ostale ure pa 150km/h+ ali kar neomejeno, k je prazna cesta.
Zakaj bi omejitev hitrosti mogla bit fiksna zadeva?
Zakaj bi omejitev hitrosti mogla bit fiksna zadeva?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

feryz ::
Ker birokrati pravijo tako.
Pika, konec, zaključeno.
Enkrat sem v Budimpešti to doživel. Na obvoznici so talne označbe 100 km/h, table ob cesti so 100 km/h, na tablah nad avtocesto pa so narisali 130 km/h. Gas.
Pika, konec, zaključeno.
Enkrat sem v Budimpešti to doživel. Na obvoznici so talne označbe 100 km/h, table ob cesti so 100 km/h, na tablah nad avtocesto pa so narisali 130 km/h. Gas.

ZveeZ ::

Ahim ::
Opazil tale zapis: https://www.rtvslo.si/slovenija/ob-osmi...
"Optimalna hitrost za pretočnost avtocest je med 80 in 100 kilometri na uro" ... lepo je videti, da še imamo inteligentne ljudi na položajih odločanja. Osebno bi sicer glasoval za 72km/h, a bo tudi 80km/h ok.
Za nase AC najbrz res je. Za take, ki so ustrezno dimenzionirane za kolocino prometa, ki tece po njih, pa seveda ne. Ni treba posplosevat.

starfotr ::
Ker birokrati pravijo tako.
Pika, konec, zaključeno.
Enkrat sem v Budimpešti to doživel. Na obvoznici so talne označbe 100 km/h, table ob cesti so 100 km/h, na tablah nad avtocesto pa so narisali 130 km/h. Gas.
Če bi bolj pozorno poslušal pri predavanju CPP, bi vedel da je tabla, tisto kar je treba upoštevat. Talna označba pa je pompomožna indikacija.

DamijanD ::

GrimReaper3 ::
Kdo normalen bi se po AC peljal 72?
Zanimivo je, da ko greš z avtobusom 100, se ti ne zdi nič počasi. Ampak 70 ali 80 bi pa tudi že čutil, da se nikamor ne premika.
Ko greš z avtom pa 100 počasi, 120 počasi, 140 že nekam gre, 160 šele hitro. Ko greš enako kot sopotnik, ne vem, ker se tako ne vozim. Ampak bi rekel da je 120 že dovolj hitro, 100 pa še vedno počasi.
To drugače lahko omejujejo kot hočejo, če ne bo nobene kontrole kot je ni sedaj, je to brez pomena. Res, kontrole ni nikjer, po naselju bi šel lahko 100, izven 200, po AC 300, pa ne bi noben niti mrdnil, razen v primeru 1:10000, če bi ravno slučajno takrat srečal policijsko vozilo. Je kadrovsko pomanjkanje ali kje je problem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()

GrimReaper3 ::
Shttps://slo-tech.com/script/forum/vnoss... se, na Vrhniškem klancu.
In to na skrajni desni, ker je prazen in greš lahko s poljubno brzino v klanec.
Rajši ne napišem s kolikšno.
To je zakon ja, jaz sem tudi to prakticiral, ampak zadnje čase se mi pa zdi preveč nevarno in nevljudno do ostalih (vem da ko je en drug tako potegnil, da mi ni bilo všeč). Meni gre 210 v krajši klanec, pa imam vsaj 1,5x če ne 2x manj konj, tako da tebi ene 250.
Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Jaz imam dovolj teh pajacov. Od tega tedna naprej, ko vidim da me kdo ovira, mu samo stisnem blendo. Recimo zadnjič se nekdo iz leve pri zavijanju levo vključi pred mano, potem pa zanalašč ne potegne na mojo hitrost 80, ampak 60, čeprav nekateri največji talenti znajo iti tudi 50 ali celo 40. Pač neka kazen za to mora biti, jaz bi mu dal še večjo, ampak bi potem mene prišlo precej dražje, npr. da bi ga začel porivat naprej. Komaj čakam točko v življenju, ko se mi bo jebalo za avto, čeprav vsem katerim bi moral bi bilo itak nemogoče pokazat.
Npr. v LJ sem opazil, da se redno trobi, ko kdo ovira promet, ne vem zakaj se to ne bi prakticiralo še v Kranju in v Radovljici. Jaz sem svoj čas trobil za vsak kurac in bo treba očitno spet začeti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()

Blinder ::
Dvajset let nazaj sem bil na daljšem potovanju z avtobusom. Ne vem, če ni ponekod v klanec ta avtobus lezel po 30 km/h. Zakaj se je sploh dovolilo, da so na cesti toliko underpowered avtobusi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

pegasus ::
GrimReaper3 je izjavil:
Zanimivo je, da ko greš z avtobusom 100, se ti ne zdi nič počasi. Ampak 70 ali 80 bi pa tudi že čutil, da se nikamor ne premika.To mate neki narobe skalibrirana čutila. Razmišljajte raje kot da bi bili na biciklu, ali še bolje peš in skalibrirajte kaj je hitro in kaj počasi na to. Če imate okrog sebe tono in več pleha, fizike vaših teles ne spremeni čisto nič.
Ko greš z avtom pa 100 počasi, 120 počasi, 140 že nekam gre, 160 šele hitro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()

feryz ::
S čutili ni nič narobe, čutijo kar čutijo.
Taščo sem enkrat peljal v Benetke, na letališče. Ponoči je bilo, praktično prazna cesta. Seveda je bila vsa panična, da bomo prepozni. Ona bi štartala dve uri prej, kot sem jaz.
V glavnem sedi zadaj in meditira. Jaz pičim po AC. Nekje na pol poti pribije da bi lahko malo pohodil gas, da ne bomo res prepozni.
In jaz jo mirno vprašam, če se ji 190 km/h ne zdi dovolj in če ga poteram 250 km/h, da bo pravočasno tam.
Nekaj je zamomljala, da je mislila, da gremo okrog 100 in da res ni potrebe, da bi še bolj priganjal avto. In da bi mogoče šel lahko celo malo počasneje.
Taščo sem enkrat peljal v Benetke, na letališče. Ponoči je bilo, praktično prazna cesta. Seveda je bila vsa panična, da bomo prepozni. Ona bi štartala dve uri prej, kot sem jaz.
V glavnem sedi zadaj in meditira. Jaz pičim po AC. Nekje na pol poti pribije da bi lahko malo pohodil gas, da ne bomo res prepozni.
In jaz jo mirno vprašam, če se ji 190 km/h ne zdi dovolj in če ga poteram 250 km/h, da bo pravočasno tam.
Nekaj je zamomljala, da je mislila, da gremo okrog 100 in da res ni potrebe, da bi še bolj priganjal avto. In da bi mogoče šel lahko celo malo počasneje.

kixs ::
Seveda si prikladno izbral podatke, ki tebi pašejo.
Govorimo o celotnem omrežju države in ne samo primorke.
Predlagana omejitev pa velja tudi za celotno omrežje.
https://n1info.si/novice/slovenija/avto...
Ti si se hujsi... Ce bi bilo na primorki samo 12% tovornjakov, potem problemov sploh ne bi bilo in te debate prav tako!