» »

Bencinar v dizel km

Bencinar v dizel km

1
2
3

fikus_ ::

wcpapir je izjavil:

A ti misliš, da tovornjaki držijo milijon brez posegov ? Ne. Le, da se ti posegi pri tovornjakih ponavadi izvedejo kar na cesti oziroma na mestu okvare.


Pomembno je redno vzdrževanje. Če tega ni, se pa dogajajo stvari kot pišeš.

.


Mato989 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Še nekdo, ki je prešprical matematiko pri računanju povprečja.


Zakaj bi? če voziš 10 min 100, in 10 min 50 je povprečje 75km/h... (poenostavljeno)

Če voziš 10 min 70 in 2 min 20 je povprečje? 61 pa nekaj malega...


Realno v "rush hour" ne boš dosegal povprečja na regionalki 70 km/h.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

TheBlueOne ::

Mato989 je izjavil:



Zakaj bi? če voziš 10 min 100, in 10 min 50 je povprečje 75km/h... (poenostavljeno)


Ne mores tako poenostaviti, zato pa imamo definirane modele, ki kljub temu, da upostevajo vecino faktorjev se vedno niso realnost za vecino, ker se nacin uporabe vozila zelo razlikuje.

Pri nekomu, ki dela 45.000km pa lahko kar sigurno sklepas, da bo dosti na AC, kar pomeni dosti kilometrov pri visoki hitrosti, kar pa naredi dizel nobrainer. Seveda ni nujno tako, je samo zelo verjetno. Iz tega sledi, da tvoja izkusnja, kjer kruzas pri okoli 80kmh, ne bo povedala kaj pametnega.

Mato989 ::

TheBlueOne je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Če ne dela za isto relacijo potem mu firma kupi avto in se s tem ne rabi ukvarjat.


Kje je povedal, da avto vecinoma potrebuje za sluzbo in kje je povedal, da za koga dela?

Jaz si mislim, da pozna obstoj EVjev glede na to kje sprasuje.


Ni povedal, ampak če delaš 45k km letno za prosti čas pomeni da si "brezposeln" oz. v efektivni penziji...

Ne poznam nobenega ki bi delal 50 jurčkov km in ne bi bila velika večina za to v službene namene (prihod in odhod iz šihta ipd...)

Realno v "rush hour" ne boš dosegal povprečja na regionalki 70 km/h.


Kdo pravi da se v rush hour vozi tole?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

fikus_ ::

Seveda, vozi v prostem času, ker bi mu sicer doma ženska najedala.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

avtek ::

Goran's Blog je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Goran's Blog je izjavil:

Vsekakor za toliko kilometrov Dizel!
Bencinarja s 6 litri ? Ja pa jade koliko kW in koliko prostornino motorja ? Verjetno ni 2.0 kot dizel.


Moja KIA 2022 letnik po 12k km in 10 mesecih uporabe povprečno pije 5,4l/100 je pa res da se večinoma vozi 12km v eno smer po regionalkah kjer je omejitev 70 ali 90 torej se večinoma vozi okrog 70... je pa 1,5 turbo bencinar z 160KM.

Za toliko km je vsekakor selitev kot je UTK prav povedal.


No se pravi Bencinar odpade.
Za toliko kilometrov je sigurno avtocesta 130+ na uro kjer je pa pri bencinarju poraba.... ?


Vinjeta je predraga da bi preizkusil tudi to ;)

TheBlueOne ::

Mato989 je izjavil:



Ne poznam nobenega ki bi delal 50 jurčkov km in ne bi bila velika večina za to v službene namene (prihod in odhod iz šihta ipd...)


To ne pomeni, da ga v to sili kaksno podjetje. Zna biti, da hoce imeti svoj avto in noce sluzbenega. Razlogov je lahko vec. Morda je s.p..

Je pa seveda jasno, da je tvoj krog vecinoma zaposleni, ker se verjetno ne druzis z direktorcki, drugace bi bil vsaj vodja.

zobnik ::

Par let nazaj gledal audi a3 1.9 tdi vožen Ajdovščina-LJ, 480.000km na števcu, še vedno vse orginal, mi je rekla, da ni bilo potrebe po menjavi.
Da ga je redno vzdrževala.

Bencinarji nimajo take porabe, 1l razlike med dizlom in bencinarjem

GupeM ::

Moe_Lester je izjavil:

V primeru, da gre za službeno vozilo je EV sploh no brainer (spet, pod pogojem, da se ne voziš enkrat tedensko v Frankfurt in nazaj potem pa 14 dni nič). Od EVja lahko odbiješ DDV, prav tako ni bonitete za osebno uporabo.

Odlično!!! Super!!!

Zdaj pa še enkrat preberi, o čem sva z Matotom debatirala oz na katero njegovo neumno izjavo sem odgovarjal.

Mato989 ::

TheBlueOne je izjavil:

Mato989 je izjavil:



Ne poznam nobenega ki bi delal 50 jurčkov km in ne bi bila velika večina za to v službene namene (prihod in odhod iz šihta ipd...)


To ne pomeni, da ga v to sili kaksno podjetje. Zna biti, da hoce imeti svoj avto in noce sluzbenega. Razlogov je lahko vec. Morda je s.p..

Je pa seveda jasno, da je tvoj krog vecinoma zaposleni, ker se verjetno ne druzis z direktorcki, drugace bi bil vsaj vodja.


Nima veze, ne poznam nobenga ki bi 50k km nardil samo za sebe nepovezano s šihtom... ali pa veliko večinsko za sebe (70%+)

No ajde sem poznal enega oz je bil fotrov prijatl ampak je delal za generalnega uvoznika za znamko avtomobila in je na 3 ali 6 mesecev mel nov služben avto... ampak služben ne svojega...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

TheBlueOne ::

Mato989 je izjavil:



Nima veze, ne poznam nobenga ki bi 50k km nardil samo za sebe nepovezano s šihtom... ali pa veliko večinsko za sebe (70%+)


Se enkrat, ni vazno. Ugovarjam delu, kjer pravis, da bi mo moral avto kupit delodajalec, kar pa dalec ni nujno. Se tudi, ce je serviser in dobesedno z njim dela, to ne pomeni, da se mu boljse izide, ce mu avto kupi delodajalec.

Verjetno zna vsak poracunati kaj se mu izplaca, ce je v igri mnozenje in sestevanje.

Mato989 ::

TheBlueOne je izjavil:

Mato989 je izjavil:



Nima veze, ne poznam nobenga ki bi 50k km nardil samo za sebe nepovezano s šihtom... ali pa veliko večinsko za sebe (70%+)


Se enkrat, ni vazno. Ugovarjam delu, kjer pravis, da bi mo moral avto kupit delodajalec, kar pa dalec ni nujno. Se tudi, ce je serviser in dobesedno z njim dela, to ne pomeni, da se mu boljse izide, ce mu avto kupi delodajalec.

Verjetno zna vsak poracunati kaj se mu izplaca, ce je v igri mnozenje in sestevanje.


Več kot očitno ne zmore, ker sprašuje za best opcije... če mora to spraševat potem mu naj raje delodajalec kupi... da ne bo doktoriral nekaj kar rabi za šiht... Glede na to da ne zna niti odgovorit sam sebi brez forum teme o tem ali naj kupi bencinarja ali dizla za te km menim da ni sposoben odločat o nakupu avta sploh.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Blinder ::

zobnik je izjavil:

Bencinarji nimajo take porabe, 1l razlike med dizlom in bencinarjem


to verjetno zato, ker si naletel na takšne avte. Clio, Ibiza.

Če pogledaš stari Audi A3, so dobre razlike v porabi med diesel in bencinom:

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Z nastavljeno primerjavo na 1.8 20v 125 km vs 1.9 tdi 130 je razlika kar tri litre:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

zobnik ::

električni so še predragi in preveč riziko za filanje, premal doseg, ko zmanjka iščeš polnilnice

Bencin + plin je zakon zadeva, zmanjka plina še vidiš, čutiš ne da preklop na bnencin, skupaj prevoziš 1300km+.
Če crkne plin dela na bencin, če crkne bencin, dela na plin torej ker sta dva računalnika not.

Moe_Lester ::

GupeM je izjavil:

Moe_Lester je izjavil:

V primeru, da gre za službeno vozilo je EV sploh no brainer (spet, pod pogojem, da se ne voziš enkrat tedensko v Frankfurt in nazaj potem pa 14 dni nič). Od EVja lahko odbiješ DDV, prav tako ni bonitete za osebno uporabo.

Odlično!!! Super!!!

Zdaj pa še enkrat preberi, o čem sva z Matotom debatirala oz na katero njegovo neumno izjavo sem odgovarjal.


Pisal si nekaj o s.p.jih in trgovskih potnikih. V čem točno je problem? Trgovski potniki in serviserji delajo enkrat tedensko 700km, ostale dni pa 0? Ne vem kaj točno je tvoj point.

Spodoben EV ima vsaj 300km realnega dosega. V pol ure ta doseg povečaš na 600km. Praktično ni scenarija v katerem EV ne bi bil primeren za trgovske potnike ali serviserje, ki letno delajo 45000km.

TheBlueOne ::

Mato989 je izjavil:



Več kot očitno ne zmore, ker sprašuje za best opcije... če mora to spraševat potem mu naj raje delodajalec kupi... da ne bo doktoriral nekaj kar rabi za šiht... Glede na to da ne zna niti odgovorit sam sebi brez forum teme o tem ali naj kupi bencinarja ali dizla za te km menim da ni sposoben odločat o nakupu avta sploh.


Kdo pravi, da ima delodajalca? Sprasuje pa tehnicno kaj je bolj vzdrzljivo, kar pa ne pomeni, da ne zna poracunati. Morda samo se vnasa stroske popravil.

GupeM ::

Moe_Lester je izjavil:

Pisal si nekaj o s.p.jih in trgovskih potnikih. V čem točno je problem? Trgovski potniki in serviserji delajo enkrat tedensko 700km, ostale dni pa 0? Ne vem kaj točno je tvoj point.

Spodoben EV ima vsaj 300km realnega dosega. V pol ure ta doseg povečaš na 600km. Praktično ni scenarija v katerem EV ne bi bil primeren za trgovske potnike ali serviserje, ki letno delajo 45000km.

Še enkrat preberi vse.

Naj ti pomagam: Nima zveze niti z EV, niti z bencinom, niti z dizlom. Šlo je za repliko na Matotovo budalaštino, da naj se preseli, da ne bo naštepal 45.000 km, ker to je preveč. No, u bistvu je UTK začel s tem:
https://slo-tech.com/forum/t820025/p801...

Pa še to, moj sosed, trgovski potnik, dela dnevno 150 do 250 km. Pa še sina vozi na treninge 30 km stran vsak dan. Ima SP in svoj avto, ne službenega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

hojnikb ::

zobnik je izjavil:

Dizli sploh niso varčni kot pišete. Se vedno pije 5.5l Bencinarja danes voziš s 6l. Najbolje je kupit tovarniško predelan plin

isti konji isti avto in ista voznja bo razlika precej več k pol litra. Ne primerjat bencisnkega cliota z 90hp z 190 konjskim passatom...

zobnik je izjavil:

električni so še predragi in preveč riziko za filanje, premal doseg, ko zmanjka iščeš polnilnice

Bencin + plin je zakon zadeva, zmanjka plina še vidiš, čutiš ne da preklop na bnencin, skupaj prevoziš 1300km+.
Če crkne plin dela na bencin, če crkne bencin, dela na plin torej ker sta dva računalnika not.

plin je fail. Ker on pač nebo kupoval 20 let starga rabljenga avta, kjer ma plin smisel. Danes je 95% bencinarjev direct injected, to pomen da plin že iz prve odpade.

Edini pravi odgovor, če glih ne dela 500km+ na dan po AC je EV in basta. Že prihranjen denar od goriv in servisov mu bo hitro prinesel razliko not od "cenejšega" ekvivalentnega dizla.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

stara mama ::

GupeM je izjavil:


Kaj pa, če je tip recimo trgovski potnik in prepotuje pol Slovenije na dan?

Pol je pa itak čist logična odločitev in druge ne more bit:
Passat 2.0 dizel, pa en paket vzorčastih srajc.
Brezveze o tem sploh spraševat na forumu, ker drugega ti "podjetniki" sploh ne sprejmejo :))

zimurg ::

Yep, Passat TDI vs Škoda Oktavia RS.
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic

HotBurek ::

Vprašanje je zelo preprosto: kater tip mašine (bencin/dizl) zdrži dlje?

Odgovori pa večinoma o porabi in ceni, potem pa še nekaj malega o avtih na baterije.

V čem je point brat nerelevantne komentarje ego trip wanna be alfa moških na dveh straneh?

A je res tako težko pobrisat vse odgovore, in na koncu pustit tri relevantne odgovore?

Kvaliteta pred kvantiteto.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

nejc_nejc ::

Zato, OP uporabi gausa in dobi odgovor...

darksamurai ::

HotBurek je izjavil:

Vprašanje je zelo preprosto: kater tip mašine (bencin/dizl) zdrži dlje?

Na to vprašanje ni mogoče odgovoriti. Lahko se samo pogovarjamo o statistiki za točno določen model avtomobila (Znamki XX, modelu YY, mašini ZZ in letnik LLLL).

Mimogrede je Euro6 benciner bolj podoben Euro6 dizlu, kot staremu Euro3 bencinerju. Sodobni (Euro6) benciner ima turbino (tudi dizel ima turbino), ima dvomasni vztrajnik (enako kot dizel), ima filter trdih delcev (tudi dizel ima filter delcev), ima direktni vbrizg (tudi bizel ga ima), ima EGR ventil (enako kot dizel). OK, benciner nima AdBlue. Euro3 benciner je čisto druga zgodba kot Euro6 benciner.

OK, Mazdin SkyActive je izjema. ;)

Zgodovina sprememb…

kgtjera ::

OK, Mazdin SkyActive je izjema.


Izjema v pozitivno smer? Negativno?

HotBurek ::

darksamurai, kaj pa, če odmisliš vse okrog mašine in primerjaš samo mašine?

Se pravi bencinar vs dizel, obe mašine brez turbine, egr, whatever.

Pa to, da ima sodobni bencinar turbino, ne drži. Ker po tej definiciji bi bila porsche-jeva mašina nesodobna? 8-)
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

nirm ::

atmosferski bencinar je bolj enostaven od turbo dizla.
podmazovanje dizla sicer pomaga pri vzdržljivosti.

ampak ob povprečnemu lastništvu bo dizel prej ali slej čutil posledice nevzdrževanja, do katerega hitreje pride in verjetno odpovedal pri nekih 300 do 400k km.
bencinar zahteva manj vzdrževanja in bo kot tak komot dočakal teh 300-400k km z enako stopnjo vzdrževanja. ob pogoju da se z njim vozi iste razdalje kot z dizlom.

se pa dizel uporablja na večjih vozilih zaradi več navora pri speljevanju, pa tudi pri veliko avtoceste je mirnejše voziti na manj obratih in z boljšim navorom na pedal, ko je treba prehiteti.

dizla bi svetoval samo tistim, ki jim ni problem upaliti jurja za popravila, ko do tega pride.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nirm ()

DamijanD ::

atmosferski dizel zmaga pri vzdržljivosti :D

darksamurai ::

HotBurek je izjavil:

darksamurai, kaj pa, če odmisliš vse okrog mašine in primerjaš samo mašine?

Se pravi bencinar vs dizel, obe mašine brez turbine, egr, whatever.


Turbina je del mašine. Kaj boš potem gledal? Samo bate ali ojnico ali blok motorja?
Pa to, da ima sodobni bencinar turbino, ne drži. Ker po tej definiciji bi bila porsche-jeva mašina nesodobna? 8-)

Pa dobr, porsche ima obe verziji. Sploh pa si dal slabo primerjavo. Atmosferc GT3 z 9k RPM vsakih 10kkm pelješ na servis. Življenjska doba pa je tudi krajša od povprečnega "slovenskega" golfa ali pasata.

Večina novih bencinerjev ima turbine not. To lahko hitro razbereš iz uradnih podatkov o novih registriranih vozilih. VW koncern, Renault, PSA, Ford imajo male turbo mlinčke, ki se bolj kvarijo od dizlov.

Moe_Lester ::

DamijanD je izjavil:

atmosferski dizel zmaga pri vzdržljivosti :D


Definitivno. Predvsem zato, ker greš raje peš, kot z avtom, si hitreje na cilju.

darksamurai ::

nirm je izjavil:

atmosferski bencinar je bolj enostaven od turbo dizla.
podmazovanje dizla sicer pomaga pri vzdržljivosti.


To drži, samo če boš kupil starega bencinerja ali novo Mazdo. Če boš kupil vse ostalo, iz VW koncerna, bavarca, srebrno puščico, Renault&CO, PSA, Ford boš dobil turbo mlinček.

ampak ob povprečnemu lastništvu bo dizel prej ali slej čutil posledice nevzdrževanja, do katerega hitreje pride in verjetno odpovedal pri nekih 300 do 400k km.
bencinar zahteva manj vzdrževanja in bo kot tak komot dočakal teh 300-400k km z enako stopnjo vzdrževanja. ob pogoju da se z njim vozi iste razdalje kot z dizlom.

In piše se leto 2000. V letu 2023 vsi novi podhranjeni bencinski mlinčki ob rednem vzdrževanju crkujejo prej kot njihovi dizel bratci.

Blinder ::

Imaš sploh kak podatek, ki bi to tvojo izjavo potrdil ali si to slišal za šankom?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IL_DIAVOLO ::

Podatki so na netu, da je vecina bencinskih motorjev okoli 100k na generalki.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

zobnik ::

hojnikb je izjavil:

zobnik je izjavil:

Dizli sploh niso varčni kot pišete. Se vedno pije 5.5l Bencinarja danes voziš s 6l. Najbolje je kupit tovarniško predelan plin

isti konji isti avto in ista voznja bo razlika precej več k pol litra. Ne primerjat bencisnkega cliota z 90hp z 190 konjskim passatom...

zobnik je izjavil:

električni so še predragi in preveč riziko za filanje, premal doseg, ko zmanjka iščeš polnilnice

Bencin + plin je zakon zadeva, zmanjka plina še vidiš, čutiš ne da preklop na bnencin, skupaj prevoziš 1300km+.
Če crkne plin dela na bencin, če crkne bencin, dela na plin torej ker sta dva računalnika not.

plin je fail. Ker on pač nebo kupoval 20 let starga rabljenga avta, kjer ma plin smisel. Danes je 95% bencinarjev direct injected, to pomen da plin že iz prve odpade.

Edini pravi odgovor, če glih ne dela 500km+ na dan po AC je EV in basta. Že prihranjen denar od goriv in servisov mu bo hitro prinesel razliko not od "cenejšega" ekvivalentnega dizla.


Plin ni nič zgrešen, in je super zadeva, ko ga voziš in prevoziš 100.000km+ veš da je to top.....poglej si Turčijo, Italijo koliko jih je tam predelanih in kolk črpalk majo, mi smo res zadaj za svetom.
Zdaj mam oba doma plinaša in turbo dizla mlinček, tega vozim. Še vsake apr dni grem do plinaša in ga vžgem, super avto, ne pa ta dizl sam čakaš kdaj bo neki draega crknil.

hojnikb ::

Se enkrat; plin za direct injected bencinarje ni viable, sploh pa ne tiste turbinske. Predelava je predraga, da bi to mel smisel.
In večina relativno modernih bencinarjov je taksnih.

Teb se je svet očitno ustavil v letu 2003, ko je blo 95% bencinarjev na cesti se port injected. Tam pa seveda lahko vgradis preprost sistem za vbrizg, ker port injectorjem je vseen al delajo al ne..

Pa plin je pri nas predrag, da bi sploh mel kaksen ekonomski smisel proti dizlu (kaj sele elektriki). Pri ~15-20% večji porabi kot bencin (pa kaksnih 30% več k dizl) in ceni ki se giblje med 80-90c, cena na prevozen kilometer sploh ni kaj pretirano nizja proti varčnemu dizlu.


LPG ma smisel za kaksen pozresen V8 ali če ga ze dobis z avtom...
#brezpodpisa

Nikonja ::

Carska mi je "vsaki EV naredi 300 km brez problema" - evo jaz ti povem da jih velika večina ne naredi, posebej če je poletje, klima laufa na polno, nabijaš radijo, ga ne voziš kot 95 letni ata - ni šanse da narediš 300km z tako vožnjo. Pa sm jih kar nekaj vozil, plus da imaš kar nekaj "real world" testov kateri to potrdijo. EV je idealka za kratke razdalje in za tiste ki ne tiščijo desno pedalco ampak bolj na izi furajo, drugače je en veliki k....
Za osebno rabo ni šanse da ga kupim dokler doseg ne bo minimalno 600 km pri normalni vožnji (cca 130-150km/h na AC) in ga lahko nafilam v 15min za razumno ceno, do takrat je to avto za po mestu ker je preveeeeeč kompromisov.

blackbfm ::

kdo pravi da je ev za vas ki rabite delat 600 kilometrov naenkrat, nihce.. vi boste pac smrdel z dizli se naprej, v mestna sredisca pa se scasoma ne boste smeli vozit, toje to

DePalmo ::

River0123 je izjavil:

Ok. Pustimo ob strani vse osebne preference, kaj je boljse, kaj je drazje za vzdrzevat ipd.
Zanima me samo eno. Ali dizel "zdrzi vec km"?

Recimo, da na leto nardim 45km. Po 10-ih letih ma avto 450.000km. Ali dizel zdrzi dlje, ali je isto z bencinarjem, ce redno vzdrzujes?

Odgovor je preprost. Odvisno.

Imaš bencinarje kjer so prej avti prerjaveli in je zaradi tega šel na odpad ampak je motor še delal (vem za enega Peugeota pri nas v Sloveniji, naredil 1.5 milijona km, nato je avto padel na pol). Imaš dizle kateri klepejo po milijon in več kilometrov. Govorim za osebne avte, ne kot nekateri ki pišejo za kamione in tovorne ladje.
Nato imaš bencinarje kateri ne pridejo do 100.000km. In dizle isto. Nekateri imajo težave priti do 50.000km. Govorim seveda za nove motorje.

Ampak se to izve nekaj let po tem ko je tak motor že na trgu ker če kupiš novega, si ti poizkusni zajček. Če pa kupuješ prejšnjo serijo avta/motorja, se na netu najde veliko informacij kaj je vse narobe z njimi. In marsikje napake ne priznavajo in sam popravljaš serijsko napako, nato se pa trudiš s skupinsko tožbo.

Tako da rajši vprašaj za specifičen avto ali avte ki te zanimajo (in dopiši še kateri motor). Ali pa uporabi Google in boš kmalu vedel če bo stal pred tvojo hišo ali bo še naprej sameval v avto salonu.

Buggy ::

Se enkrat; plin za direct injected bencinarje ni viable, sploh pa ne tiste turbinske. Predelava je predraga, da bi to mel smisel.
In večina relativno modernih bencinarjov je taksnih.


Jaz imam LPG tekoco fazo na DI motorju 2.0 turbo, pa se cipan je povrhu ...avto se pa bliza 300Kkm:P

Je pa res da je zadeva smiselna le ce isces res dolocen avto s katerim delas veliko kilometrov, stroske goriva pa vseeno obdrzis v nekih zmernih mejah.

a_borlak ::

Dizel, redni servisi, hladnega ne priganjaš. Po možnosti malo večja kubatura in manj moči. Sicer imam 1.6 HDi, zmerna poraba okoli 5l/100km, zaenkrat od večjih stvari crknila le črpalka za AdBlue, kar so mi naknadno povedali, da je rak rana teh motorjev.

m0LN4r ::

Crpalka crkne v 99%, ker Adblue na sobah kristalizira ali pa niti ne crkne, ampak samo premalo sprica.
Do tega pride lahko iz razlicnih razlogov.

Resis pa lahko sam, samo spucat je treba pod mlacno vodo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Buggy ::

Do tega pride lahko iz razlicnih razlogov.


naprimer?

Ko je ze govora o tej scalnici (AdBlue). Je med njimi kaksna razlika v kvaliteti ali dodatkih. Zadnjic sem 10l kar v Lidlu vzel, sicer sem pa tankal kar na crpalki za tovornjake.

Likalnik ::

Pri nas jih delamo cca 35-40k na leto...vedno ista relacija...AC cca 140 na dan + ostale manjše popoldanske poti.

Kot sem že napisal v preteklosti smo imeli Diesel (nov) in naredili v 4 letih 160k km. Ni bilo večjih težav (na začetku se je res pokvaril avtomatski menjalnik in bil menjan v sklopu garancije....strošek 8k€)...potem pa večjih posegov razen rednega vzdrževanja (veliki, mali servis, vse štiri bremze, diski, pnevmatike,) kakšenkrat se je pokazala lučka za napako na adblue ampak nič kaj resnega.
sedaj pri 200k km bi bilo potrebno menjati še verigo v vrednosti 1500-2000€...pač avto je delal, potrebno je bilo sprotno vzdrževanje kar pomeni cca 2000€ na leto za vse skupaj (zavarovanje + servisi) brez goriva in pnevmatik.

Sedaj smo šli na EV...doma je SE tako, da smo tu definitivno nekaj privarčevali....+ če bo res kar obljubljajo bomo privarčevali tudi pri servisih....bomo pa videli kaj bo res čez pet let, ko bom potegnil črto

Blinder ::

a_borlak je izjavil:

zaenkrat od večjih stvari crknila le črpalka za AdBlue


pri Mazdi so bili prvi ali med prvimi, ki so uporabljali Adblue. Kadar se je pokvaril, so menjali komplet sistem, strošek dobrih 2000 €. Bolje rečeno, strošek za lastnika avta in dobiček za servis in za ostale vpletene v tem nategu.

Pogovarjate pa se kot otroci v vrtcu. Kaj naj bi pomenilo, da motor je crknil? Da ne upali več? Da porabi več kot 1L olja na 1000 km? Da je njegovo popravilo nesmotrno? Imel si deset let starega Fiat Uno, katerega se ni splačalo popravljat pa čeprav je bil strošek nizek. Danes je ta avto star 30 let in se ga folk loti popravljat, ker je vrednost takemu avtu narastla
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

darksamurai ::

Likalnik je izjavil:


sedaj pri 200k km bi bilo potrebno menjati še verigo v vrednosti 1500-2000€...pač avto je delal, potrebno je bilo sprotno vzdrževanje kar pomeni cca 2000€ na leto za vse skupaj (zavarovanje + servisi) brez goriva in pnevmatik.

Pri kateri znamki te olupijo za 2k€ za menjavo verige? ;((

Sedaj smo šli na EV...doma je SE tako, da smo tu definitivno nekaj privarčevali....+ če bo res kar obljubljajo bomo privarčevali tudi pri servisih....bomo pa videli kaj bo res čez pet let, ko bom potegnil črto
Večina proizvajalcev tudi pri EV nateguje s servisi. BMS na avtu je namenoma šalabajzerski, da si ga potem prisiljen vozit na servis zaradi baterije.

zobnik ::

hojnikb je izjavil:

Se enkrat; plin za direct injected bencinarje ni viable, sploh pa ne tiste turbinske. Predelava je predraga, da bi to mel smisel.
In večina relativno modernih bencinarjov je taksnih.

Teb se je svet očitno ustavil v letu 2003, ko je blo 95% bencinarjev na cesti se port injected. Tam pa seveda lahko vgradis preprost sistem za vbrizg, ker port injectorjem je vseen al delajo al ne..

Pa plin je pri nas predrag, da bi sploh mel kaksen ekonomski smisel proti dizlu (kaj sele elektriki). Pri ~15-20% večji porabi kot bencin (pa kaksnih 30% več k dizl) in ceni ki se giblje med 80-90c, cena na prevozen kilometer sploh ni kaj pretirano nizja proti varčnemu dizlu.


LPG ma smisel za kaksen pozresen V8 ali če ga ze dobis z avtom...


seveda ker ste sami za*ebal z nakupom takih avtov, če bi povpraševal po plinu bi se tud bencinarji temu primerno prodajal. Samo če ni zanimanja za plin zakaj bi se potem prodajal neki zastareli bencinarji.

WizzardOfOZ ::

Goran's Blog je izjavil:

Za toliko kilometrov je sigurno avtocesta 130+ na uro kjer je pa pri bencinarju poraba.... ?


2.5 bencinar, osma prestava, 1500 obratov in 7.5 litra na 100km.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

darksamurai ::

zobnik je izjavil:


seveda ker ste sami za*ebal z nakupom takih avtov, če bi povpraševal po plinu bi se tud bencinarji temu primerno prodajal. Samo če ni zanimanja za plin zakaj bi se potem prodajal neki zastareli bencinarji.

Ne drži. EU jih je 1. direktno prisilila z EURO6 direktivo in 2. posredno glede politike obdavčitev goriv. CO2 in podobne fore in so morali zmanjšati porabo.
LPG je cenejši predvsem zaradi nižjih obdavčitev. Če bi vsi šli na LPG bi se država hitro prilagodila in dvignila obdavčitev na LPG. Državi in NVO je ravno za okolje. "Okolje" imajo samo za izgovor da uveljavijo svojo agendo.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Ja to pa nenasitni so, ampak dokler bomo med seboj skregani nam bodo vladal kakor jim bo pasal, Daj to naredi v Italiji, Franciji, bo pol države gorel.

darksamurai ::

zobnik je izjavil:

Ja to pa nenasitni so, ampak dokler bomo med seboj skregani nam bodo vladal kakor jim bo pasal, Daj to naredi v Italiji, Franciji, bo pol države gorel.

Točno to je težava. Lepo se vidi kako so narodu spravli možgane. Povprečen Janez Novak je prepričan, da imamo v EU drago gorivo zaradi ZDA ali Rusije ali "vstavi poljubno državo". Ne zaveda se resnice, da imamo drago gorivo predvsem zaradi astronomske obdavčitve.

m0LN4r ::

Buggy je izjavil:

Do tega pride lahko iz razlicnih razlogov.


naprimer?

Ko je ze govora o tej scalnici (AdBlue). Je med njimi kaksna razlika v kvaliteti ali dodatkih. Zadnjic sem 10l kar v Lidlu vzel, sicer sem pa tankal kar na crpalki za tovornjake.

Ja do kristalizacije lahko pride zaradi razlicnih razlogov, nisem se poglavljal v to. Lahko pa gres na motor-talk in isces.
Prvi zadetek na google: https://www.franceauto.pl/kristallisati...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::


Ta bel prah je treba spucat, raztopit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35344388 (31780) KAVINSKY
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109430 (68312) Berserker
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12028759 (24964) RedDrake
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27166909 (47373) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743198861 (163874) Spajky

Več podobnih tem