Forum » Na cesti » Zakaj nočete imet avta na plin?
Zakaj nočete imet avta na plin?
Mato989 ::
Na plinsko dajo 5-7let garancije, tak da skrb je odveč.
Predelava je od 800 evrov dalje.
Dizl porabi 5l, plin 8l.
Torej so stroški pri dizlu 6.5 evra, pri plinu 5 evra.
Razlika sicer ni velika, ampak za 50.000km prevoženih je to: 750 evrov.
Dizl je dražji pri nakupu od bencinarja, tako da če daš takoj na novga predelat si na istem.
Dokler ne bo šel plin gor je vse ok... morate razumet da če se jih gre predelat 10% v plin bo pritisk na ceno navzgor in kmalu bo plin 0.85 ali 0.95 kaj pa pol, pol pa ne bo več tako poceni
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
matobeli ::
Zate ne vem, men se v enem letu investicija obrne
Furaj cliota/golfa dalje, je čisto uredu.
Furaj cliota/golfa dalje, je čisto uredu.
m0LN4r ::
Nazalost se svinja po celem svetu z marsicem, v nasprotnem primeru bi se vedno jahali konje in si posiljali na roko pisana pisma. To je tudi svinjanje, ampak ga za boga noben noce videt:
brez dizla ti niti vetrnice ne postavijo oz. pripeljejo, sestavijo...
brez dizla ti niti vetrnice ne postavijo oz. pripeljejo, sestavijo...
Zate ne vem, men se v enem letu investicija obrneKaj pa optimizacija, da bi se ljudje manj vozili nasplosno, ne pa 100km do sihta. Iz tega naslova je se veliko vec onesnazevanja, pa se nam sploh ne zdi.
Furaj cliota/golfa dalje, je čisto uredu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
facepalm ::
dizel je nepogresljiv v industriji, to se ne pomeni da je bolj primeren za osebna vozila od ostalih goriv.
moj point being: plin je cenejsi, manj onesnazuje in je bolj tih od dizla.
so why the fck se vecina Evrope vozi na dizel? VW
moj point being: plin je cenejsi, manj onesnazuje in je bolj tih od dizla.
so why the fck se vecina Evrope vozi na dizel? VW
m0LN4r ::
kriv je narod, ki glasuje z denarnico
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kingsix ::
Imam plin v avtu od kar je imel prevoženih cca 5k km.... Sedaj ima 255k.
Medtem je bilo razen vgradnje izrednih stroškov s plinom cca 350EUR. Bilo je treba menjat injektorje, 1x računalnik, ker ga je iz neznanega razloga dobesedno skurilo.. psoledično še sta šla dva druga dela.. Od nekod je prišel udar... Možno, da je bilo kaj druga in niti ne kaj veze s plinom.
Servise sem delal tako bo občutku na 20-40k km.... Filtre imam svoje, tako da stane servis cca 20EUR.
Medtem je bilo razen vgradnje izrednih stroškov s plinom cca 350EUR. Bilo je treba menjat injektorje, 1x računalnik, ker ga je iz neznanega razloga dobesedno skurilo.. psoledično še sta šla dva druga dela.. Od nekod je prišel udar... Možno, da je bilo kaj druga in niti ne kaj veze s plinom.
Servise sem delal tako bo občutku na 20-40k km.... Filtre imam svoje, tako da stane servis cca 20EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
ZaphodBB ::
Stari maček je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Ni to point. Point je, da bi s tako kilometrino profitiral, ce bi se vozil na plin.
Ne. Ker bi vsaki dve leti delal generalko na motorju, kar bi me prišlo več kot bi pa prišparal z vožnjo na plin.
Enako nočem imeti dizla, ker imam ogromno kratkih relacij, ki dizle ubijajo in bi ravno tako imel visoko porabo + veliko izrednih servisov.
Lani sem bil v Romuniji. Taksisti vozijo skoraj izključno Dacie, original narejene za plin. Večina jih ima preko 500.000 km...dobi se jih tudi pri nas.
V Romuniji vsekakor, tam nimajo niti za zemljico na koncu meseca. So z poljaki in bolgari vred v top 3, ki najbolj zapuscajo svojo domovino v zadnjih 20 letih.
Trend se obrača. Standard življenja je že skoraj na našem nivoju - še posebaj za nižje kvalificirano delovno silo.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
m0LN4r ::
kako bo narod glasoval, ko imas (pri nas) na voljo cca 5 novih modelov na plin.
Ni dovolj? Za zacetek je 5 cist kul. Sicer pa avte na plin pozna narod ze iz juge, tako da nekaj novega ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Stari maček je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Ni to point. Point je, da bi s tako kilometrino profitiral, ce bi se vozil na plin.
Ne. Ker bi vsaki dve leti delal generalko na motorju, kar bi me prišlo več kot bi pa prišparal z vožnjo na plin.
Enako nočem imeti dizla, ker imam ogromno kratkih relacij, ki dizle ubijajo in bi ravno tako imel visoko porabo + veliko izrednih servisov.
Lani sem bil v Romuniji. Taksisti vozijo skoraj izključno Dacie, original narejene za plin. Večina jih ima preko 500.000 km...dobi se jih tudi pri nas.
V Romuniji vsekakor, tam nimajo niti za zemljico na koncu meseca. So z poljaki in bolgari vred v top 3, ki najbolj zapuscajo svojo domovino v zadnjih 20 letih.
Trend se obrača. Standard življenja je že skoraj na našem nivoju - še posebaj za nižje kvalificirano delovno silo.
300 evrov na mesec ni veliko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jakan123 ::
m0LN4r ::
Ce imas na izbiro plin ali zeljeni model z neplin, itak se bo vsak odlocil za plin saj pa toliko prispraras, da odtehta tisto malenkost "zeljeni model" pac vzames to kaj majo.
Aja ljudem plin ne pomeni tolko, rajsi imajo avto svojih sanj, pa ce gre na premog.
Aja ljudem plin ne pomeni tolko, rajsi imajo avto svojih sanj, pa ce gre na premog.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
facepalm ::
kako bo narod glasoval, ko imas (pri nas) na voljo cca 5 novih modelov na plin.
Ni dovolj? Za zacetek je 5 cist kul. Sicer pa avte na plin pozna narod ze iz juge, tako da nekaj novega ni.
za zacetek? sej si sam omenil, da poznamo plin se iz juge. tukaj ni problem samo povprasevanje ampak predvsem ponudba oz lack of le-te.
povprasevanje bi se pa drasticno povisalo, ce bi uporabili enake marketinske poteze, kakor pri dizlu.
mediji diktirajo kaj se bo kupovalo. lep primer je dieselgate. vecina nima pojma za kaj se je tocno slo, le kar naenkrat so izvedeli da dizel zeloo onesnazuje. posledicno je prodaja upadla. enako je blo s kriptom. mediji nabili zanimanje, da se je ustvaril ogromen balon, ki je nato pocil.
ce bi s tako zagnanostjo promovirali lpg, bi dizel uporabljali tako kot po preostalem svetu: za industrijo. vendar ni interesa pri VW, zato Velika Nemcija (EU), se vedno fura dizle.
m0LN4r ::
Gres na VW.de naprmer in vidim dva najbolj prodajana avta te znamke in sicer Polo in Golf TGI z CNG, potem vidim se malega up! tudi z CNG.
Vec kot najbolj prodajani model ponuditi z plinom ne mores.
Seat mii, ibiza, arona, leon, leon st,
Opel Astra ecotec CNG in astra sports tourer
Audi A3 Plin, tudi ljudski avto.
Octavia G-tec in se scala, citygo, kamiq
opel zafira cng od 2011
Ma imas jih pun kufer, ce pa se resno ni zeljeni model pa jebiga.
Vec kot najbolj prodajani model ponuditi z plinom ne mores.
Seat mii, ibiza, arona, leon, leon st,
Opel Astra ecotec CNG in astra sports tourer
Audi A3 Plin, tudi ljudski avto.
Octavia G-tec in se scala, citygo, kamiq
opel zafira cng od 2011
Ma imas jih pun kufer, ce pa se resno ni zeljeni model pa jebiga.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
stara mama ::
Ker CNG lahko tankaš na vsaki vaški pumpi.
Začaran krog - ni avtov - ni črpalk.
Začaran krog - ni avtov - ni črpalk.
Ekologija™ in Trajnost™
facepalm ::
kaj pa vw.si?
v tujini je ponudba boljsa in povprasevanje primerno. sploh po dieselgateu. pri nas je ponudba porazna
v tujini je ponudba boljsa in povprasevanje primerno. sploh po dieselgateu. pri nas je ponudba porazna
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Invictus ::
moj point being: plin je cenejsi, manj onesnazuje in je bolj tih od dizla.
Plin je samo zaenkrat manj obdavčen... Nič drugega... Če bi dali nanj enake dajatve kot na bencin in dizel, bi bila cena tam, tam...
so why the fck se vecina Evrope vozi na dizel? VW
Ker je imela Evropa presežek rafinerij za dizel, in kot posledica je bila usmeritev avtomobilske industrije tja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
Plin je samo zaenkrat manj obdavčen... Nič drugega... Če bi dali nanj enake dajatve kot na bencin in dizel, bi bila cena tam, tam...
Ni čisto res, neto cena plina je cca 20 do 25 centov, bencina pa 60-70. 40 centov razlike bi bilo še zmeraj. Marža na plin na črpalkah je pa ogromna, ne reklamira ga Petrol zastonj...
ZaphodBB ::
Stari maček je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Ni to point. Point je, da bi s tako kilometrino profitiral, ce bi se vozil na plin.
Ne. Ker bi vsaki dve leti delal generalko na motorju, kar bi me prišlo več kot bi pa prišparal z vožnjo na plin.
Enako nočem imeti dizla, ker imam ogromno kratkih relacij, ki dizle ubijajo in bi ravno tako imel visoko porabo + veliko izrednih servisov.
Lani sem bil v Romuniji. Taksisti vozijo skoraj izključno Dacie, original narejene za plin. Večina jih ima preko 500.000 km...dobi se jih tudi pri nas.
V Romuniji vsekakor, tam nimajo niti za zemljico na koncu meseca. So z poljaki in bolgari vred v top 3, ki najbolj zapuscajo svojo domovino v zadnjih 20 letih.
Trend se obrača. Standard življenja je že skoraj na našem nivoju - še posebaj za nižje kvalificirano delovno silo.
300 evrov na mesec ni veliko.
V Romuniji ljudje ne delajo za minimalno plačo. Nizko kvalificiranega delavca pod 500€ na mesec ne boš dobil.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
jakan123 ::
Ce imas na izbiro plin ali zeljeni model z neplin, itak se bo vsak odlocil za plin saj pa toliko prispraras, da odtehta tisto malenkost "zeljeni model" pac vzames to kaj majo.
Aja ljudem plin ne pomeni tolko, rajsi imajo avto svojih sanj, pa ce gre na premog.
Ni šans, če dam 20+k za avto, naj bo vsaj tak kot ga želim. Pa ne vozim VW, niti avto ni iz VAG grupe
FrEaKmAn ::
alexmarsic je izjavil:
Vse je testirano in homologirano, sama plinska je velik bolj varna kot bencinski plastični tank. LPG avtoplin ima jekleni tank. Plin ima dva varnostna ventila enga na tanku in drugega na motorju, bencinar tega nima.
Poraba plina je 10% višja kot na bencin. Poleg tega je plin po cca 65 centov. To je 3 evre prihranka/100km oz 300 evrov/10.000km. Predelava od 800 evrov dalje s 5 let garancije.
Ne vem no, če je pa tovarniško predelan je pa pika na i. V tujini je plin razširjen in se vozi vrjetno vsak 5 voznik, pri nas niti 2% vseh avtov ni na plin.
Seveda obstajajo predelave tudi v domači garaži pomožnosti z zanič varnostnimi ventili, da ne bo kdo začel sem popat kake youtube posnetke. S tem samo dokazujete kako zaostali ste postal, tujci pa se veselo vozjo in terajo svoje avte na plin.
Bom ti kar iz lastnih izkušenj povedal. Sam si lastim Opel Astro s tovraniškim LPGjem.
Ali lahko še poveš koliko je bil avto dražji? Malo gledam in na hitro se mi zdi, da je trenutno za Opal Astro s tovarniškim motorjem avto za cca 3000 EUR dražji.
zobnik ::
Na plinsko dajo 5-7let garancije, tak da skrb je odveč.
Predelava je od 800 evrov dalje.
Dizl porabi 5l, plin 8l.
Torej so stroški pri dizlu 6.5 evra, pri plinu 5 evra.
Razlika sicer ni velika, ampak za 50.000km prevoženih je to: 750 evrov.
Dizl je dražji pri nakupu od bencinarja, tako da če daš takoj na novga predelat si na istem.
Dokler ne bo šel plin gor je vse ok... morate razumet da če se jih gre predelat 10% v plin bo pritisk na ceno navzgor in kmalu bo plin 0.85 ali 0.95 kaj pa pol, pol pa ne bo več tako poceni
in to se ne bo nikoli zgodilo.
Danes točil po 65 centov. Bencin 1.33
Netrunner ::
Kjer imam jaz parkirno mesto vozila na plin niso dovoljena.
V vseh zaprtih garažah niso dovoljena. Recimo v mercator centru tabor v MB ne smeš v garažo z avtom na plin. V europarku pa lahko ker je zračna.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Utk ::
Kaj to pomeni "ne smeš"?
Nekdo je dobil gradbeno dovoljenje za garažno hišo v katero normalno homologirani avti "ne smejo"? Še v privat hiši "ne smeš" imet stopnic po katerih "ne sme" človek z več kot 150 kilami...
Nekdo je dobil gradbeno dovoljenje za garažno hišo v katero normalno homologirani avti "ne smejo"? Še v privat hiši "ne smeš" imet stopnic po katerih "ne sme" človek z več kot 150 kilami...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
stara mama ::
Res je, avto je homologiran in nikogar ne briga kaj maš ti pod havbo.
Poleg tega, kako bo pa sploh to kdo videl? Razumem, če imaš čez cel bok napisano plineks.....
Poleg tega, kako bo pa sploh to kdo videl? Razumem, če imaš čez cel bok napisano plineks.....
Ekologija™ in Trajnost™
matobeli ::
V precej primerih imajo na zunanji strani pokrovček za plin tankat, ki je lahko precej očiten, tam sredi odbijača.
-valvoline- ::
slovenistan je edina drzava v eu kjer se ne vzpodbuja z subvencijami delno ali 100% predelava na lpg. Pa tudi cene za predelavo so obcutno previsoke (povprecno 3x drazje kot v bih,srb,bolg itn).
-valvoline- ::
jakan123 ::
Pa pelji v bih na predelavo. Tudi druge stvari so dol ceneje pa jih vseeno kupujemo tu... :)
Sem pa videl 2 predelavi iz Bosne. Narejeno je bilo po kopitu malo denarja, malo muzike...
Sem pa videl 2 predelavi iz Bosne. Narejeno je bilo po kopitu malo denarja, malo muzike...
-valvoline- ::
zobnik ::
ja moj je bil predelan v Banji Luki za 300 evrov....naši so zahteval samo še kakih 100 evrov, dela odlično.
alexmarsic ::
alexmarsic je izjavil:
Vse je testirano in homologirano, sama plinska je velik bolj varna kot bencinski plastični tank. LPG avtoplin ima jekleni tank. Plin ima dva varnostna ventila enga na tanku in drugega na motorju, bencinar tega nima.
Poraba plina je 10% višja kot na bencin. Poleg tega je plin po cca 65 centov. To je 3 evre prihranka/100km oz 300 evrov/10.000km. Predelava od 800 evrov dalje s 5 let garancije.
Ne vem no, če je pa tovarniško predelan je pa pika na i. V tujini je plin razširjen in se vozi vrjetno vsak 5 voznik, pri nas niti 2% vseh avtov ni na plin.
Seveda obstajajo predelave tudi v domači garaži pomožnosti z zanič varnostnimi ventili, da ne bo kdo začel sem popat kake youtube posnetke. S tem samo dokazujete kako zaostali ste postal, tujci pa se veselo vozjo in terajo svoje avte na plin.
Bom ti kar iz lastnih izkušenj povedal. Sam si lastim Opel Astro s tovraniškim LPGjem.
Ali lahko še poveš koliko je bil avto dražji? Malo gledam in na hitro se mi zdi, da je trenutno za Opal Astro s tovarniškim motorjem avto za cca 3000 EUR dražji.
Nov je bil leta 2014 27.600€ isti model z dizlom z isto opremo bi dobil za cca 2000€ bolj poceni oziroma za isto ceno bi dobil 4x več opreme, bencinca pa za dobrih 4500€ bolj poceni z isto opremo oziroma 1500€ bolj poceni z 4x več opreme.
Ker takrat nisem se odločil sem se potem leta 2016 odločil za 1 leto in pol starega z 34.600km. In za njega sem takrat dal 10.500€. Isti letnik bencin pa je bil za 9200€. Dizla žal takrat za primerjat niso imeli.
brez-imenko ::
Vse je testirano in homologirano, sama plinska je velik bolj varna kot bencinski plastični tank. LPG avtoplin ima jekleni tank. Plin ima dva varnostna ventila enga na tanku in drugega na motorju, bencinar tega nima.
Poraba plina je 10% višja kot na bencin. Poleg tega je plin po cca 65 centov. To je 3 evre prihranka/100km oz 300 evrov/10.000km. Predelava od 800 evrov dalje s 5 let garancije.
Ne vem no, če je pa tovarniško predelan je pa pika na i. V tujini je plin razširjen in se vozi vrjetno vsak 5 voznik, pri nas niti 2% vseh avtov ni na plin.
Seveda obstajajo predelave tudi v domači garaži pomožnosti z zanič varnostnimi ventili, da ne bo kdo začel sem popat kake youtube posnetke. S tem samo dokazujete kako zaostali ste postal, tujci pa se veselo vozjo in terajo svoje avte na plin.
En bistven podatek mi manjka. Ali lahko jaz plinohram priredim tako, da lahko sam točim plin v jeklenko?
Evo sedaj ti še lahko natvezim zakaj si ne morem privoščiti avtoplina. Živim na vasi, do mesta enega ali drugega imam 3/4 ure vožnje ali dajmo rečt 30 km po hribih. V nobenem nisem zasledil na črpalkah avtoplina, torej avtoplin bi morali meni pripeljat v plinohram, da si ga potem jaz točim v svojo mašino. Ker pa je več bencinskh mašin bi v tem primeru vse predelal na plin tudi kosilnico in električni agregat.
www.podarimo.si pa lep pozdrav vsem, Janez
-valvoline- ::
brez-imenko je izjavil:
Vse je testirano in homologirano, sama plinska je velik bolj varna kot bencinski plastični tank. LPG avtoplin ima jekleni tank. Plin ima dva varnostna ventila enga na tanku in drugega na motorju, bencinar tega nima.
Poraba plina je 10% višja kot na bencin. Poleg tega je plin po cca 65 centov. To je 3 evre prihranka/100km oz 300 evrov/10.000km. Predelava od 800 evrov dalje s 5 let garancije.
Ne vem no, če je pa tovarniško predelan je pa pika na i. V tujini je plin razširjen in se vozi vrjetno vsak 5 voznik, pri nas niti 2% vseh avtov ni na plin.
Seveda obstajajo predelave tudi v domači garaži pomožnosti z zanič varnostnimi ventili, da ne bo kdo začel sem popat kake youtube posnetke. S tem samo dokazujete kako zaostali ste postal, tujci pa se veselo vozjo in terajo svoje avte na plin.
En bistven podatek mi manjka. Ali lahko jaz plinohram priredim tako, da lahko sam točim plin v jeklenko?
Evo sedaj ti še lahko natvezim zakaj si ne morem privoščiti avtoplina. Živim na vasi, do mesta enega ali drugega imam 3/4 ure vožnje ali dajmo rečt 30 km po hribih. V nobenem nisem zasledil na črpalkah avtoplina, torej avtoplin bi morali meni pripeljat v plinohram, da si ga potem jaz točim v svojo mašino. Ker pa je več bencinskh mašin bi v tem primeru vse predelal na plin tudi kosilnico in električni agregat.
Dvotaktnih ne mores predelat ker ne bos mev mesanco z dvotaktolom.
m0LN4r ::
-valvoline- je izjavil:
Pa pelji v bih na predelavo. Tudi druge stvari so dol ceneje pa jih vseeno kupujemo tu... :)
Sem pa videl 2 predelavi iz Bosne. Narejeno je bilo po kopitu malo denarja, malo muzike...
ne bi reku. je ziher boljse predelano tam k pa tule pri domacih 'strokovnjakih'
Pa pelji to predelavo iz BIH gor na TÜV pa naj homologirajo in registrirajo. Hjao.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
-valvoline- ::
plinski sistemi in komponente ki se vgrajujejo tu, v bih,sr itn so enaki. montaza je pac pr nas 10x drazja.
m0LN4r ::
kok garancije ti dajo v bih, ce se ti kaj zjebe? Zelo verjetno te vec niti ne poznajo, dvomim da ti kr ringe na cilindrih menjajo pod garancijo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Plin je za kuhat! Dizel je za ogrevanje! Taprav avto je pa na bencin.
Pa če se vsi ljubitelji česarkoli drugega na trepalnice postavite.
Pa če se vsi ljubitelji česarkoli drugega na trepalnice postavite.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
zobnik ::
poraba bencina 6l, poraba plina 7l. Bencina gre poleti min. al skoraj nič.
Razlika je ene 2.5 evra/100km ppri 70-90km avtih.
30.000km in 750 prihranka.
Razlika je ene 2.5 evra/100km ppri 70-90km avtih.
30.000km in 750 prihranka.
Kvinta ::
Na plin vozijo samo taki ,ko so si komaj z zadnjimi evri kupli kako vsaj 10 let staro S klaso
A.C.A.B
WizzardOfOZ ::
poraba bencina 6l, poraba plina 7l. Bencina gre poleti min. al skoraj nič.
Razlika je ene 2.5 evra/100km ppri 70-90km avtih.
30.000km in 750 prihranka.
Pa si jih prihranil? Ne, za servise si jih zmetal, da si stara jajca sploh čez tehničnega spravil.
Moj avto ima porabo 5.5L bencina na relacijo, po mestu 7, če lepo vozim tudi manj. Zdej ko je pa polno nekih brezveznih ukrepov, pa sem naredil v celem letu 3500 kilometrov (kar pomeni prihranka mogoče 60€ na leto, oziroma če še predelavo štejem, celih 2000 ali več evrov izgube, ker tistega plinskega sistema za 750€ nebi vtaknil v avto, pa če mi ga zastonj podarijo), tako da se niti ne splača predelovat.
Je pa v avtu LPG ready mašina, pa ga ne dam predelat. Že tako nimam rezervne gume, ki mi je veliko bolj pomembna, da bi pa še plac v prtljažniku zmanjšal, ker bi tank not rinil, mi pa ne pride namisel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
zobnik ::
Motiš se v sam plin servis sem zmetal 50 evrov v 80.000km. Ostala popravila nimajo veze s plinom.
Tvoja 5.5 poraba bi pomenila 6.2-6.3 porabo plina. Nekje 15% ga več popije.
Tvoja 5.5 poraba bi pomenila 6.2-6.3 porabo plina. Nekje 15% ga več popije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
zobnik ::
Predelava 800 evrov+ je pa vseeno pretirana, v Bosni so to predeloval s popolnoma istimi komponentami za 300-400 evrov za kake preproste motorje.
Raptor F16 ::
Vse je testirano in homologirano, sama plinska je velik bolj varna kot bencinski plastični tank. LPG avtoplin ima jekleni tank. Plin ima dva varnostna ventila enga na tanku in drugega na motorju, bencinar tega nima.
Poraba plina je 10% višja kot na bencin. Poleg tega je plin po cca 65 centov. To je 3 evre prihranka/100km oz 300 evrov/10.000km. Predelava od 800 evrov dalje s 5 let garancije.
Ne vem no, če je pa tovarniško predelan je pa pika na i. V tujini je plin razširjen in se vozi vrjetno vsak 5 voznik, pri nas niti 2% vseh avtov ni na plin.
Seveda obstajajo predelave tudi v domači garaži pomožnosti z zanič varnostnimi ventili, da ne bo kdo začel sem popat kake youtube posnetke. S tem samo dokazujete kako zaostali ste postal, tujci pa se veselo vozjo in terajo svoje avte na plin.
Predelava za 800 EUR je pa res zelo super, ja. Koliko TGI in podobno motoriziranih avtomobilov sploh vidiš v tujini ? To je balkanski fenomen da se stare poršeje, alfe in audije predeluje na plin.
Ali naj bo tovarniško ali pa nič.
Predelava 800 evrov+ je pa vseeno pretirana, v Bosni so to predeloval s popolnoma istimi komponentami za 300-400 evrov za kake preproste motorje.
No ne bi jaz nekaj dost govoril o "kvalitetnem" bosanskem delu.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
WizzardOfOZ ::
Predelava 800 evrov+ je pa vseeno pretirana, v Bosni so to predeloval s popolnoma istimi komponentami za 300-400 evrov za kake preproste motorje.
brez mazanja. normalen sistem stane okoli 2300€. da bo avto delal, ne da ga boš šraufal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9812 (6619) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12245 (5619) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4343 (1114) | zobnik |
» | Starejši švohnejši avti na plinOddelek: Na cesti | 4686 (3828) | jalovec09 |