Forum » Na cesti » Zakaj nočete imet avta na plin?
Zakaj nočete imet avta na plin?
zobnik ::
ena tov.obnovljena šoba 160 evrov:
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av...
tle pa se en prtožuje ko da za plinske cca 100 evrov.
turbina nova za cliota l.04 kar 500 evrov
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av...
vztrajnik 400 evrov + sklopka cca 200 evrov + delo 100 evrov:
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av...
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av...
tle pa se en prtožuje ko da za plinske cca 100 evrov.
turbina nova za cliota l.04 kar 500 evrov
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av...
vztrajnik 400 evrov + sklopka cca 200 evrov + delo 100 evrov:
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
zobnik ::
Sedaj naj nekdo razloži po čem se izenači plinski avto s dizlo po vzdrževanju.
Kot sem rekel tujci sploh Turki, Poljaki, Italjani, se furajo na plin, več milijonov avtov je predelanih....mi smo res v letu 1980
Kot sem rekel tujci sploh Turki, Poljaki, Italjani, se furajo na plin, več milijonov avtov je predelanih....mi smo res v letu 1980
zmaugy ::
Sedaj naj nekdo razloži po čem se izenači plinski avto s dizlo po vzdrževanju.
Kot sem rekel tujci sploh Turki, Poljaki, Italjani, se furajo na plin, več milijonov avtov je predelanih....mi smo res v letu 1980
Le zakaj proizvajalci ne proizvajajo milijonov plinskih osebnih avtov na leto? A živijo v letu 1980?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
dexterboy ::
Khm... nočem biti žaljiv, ampak tale tema me spominja na gostilniško šank debato. Toliko kvazi mojstrov, da je nemogoče, da bi kaj sploh delovalo. Sej mora crknit, ko pa vsi vejo vse...
Osnovnošolske;
- ni vsak avto za predelavo na plin. To se da zvedeti še pred montažo.
- ni vsak mojster dober, da bi vgrajeval plinsko instalacijo. Dobrih mojstrov pri nas je zelo malo. Ostalo so "garažni mehaniki", ko potlej vse crkuje.
- imamo dva sistema avtoplina; LPG in CNG. CNG je veliko manj razširjen, največji uporabnik je pa LPP. S tistimi podolgovatimi tulci na strehi in 220 barov pritiska. ( off topic black humor; zato se ne ugrablja mestnega busa. Bomba je že serijsko na strehi :D )
- črpalk za avtoplin (LPG) je več kot dovolj tako v sloveniji, kot v IT, HR in Srbiji.
- montaža za 2000 evrov ni garancija, da bo sistem boljši od montaže za 1000 evrov. Ponovno, dober mojster je tisti, ki odloča, če bo nekaj delovalo ali ne.
- pri različnih tulcih na priklopu pištole za plin se zraven vedno dobi nastavek. V primeru izgube / pozabe / kraje se ga da kupiti za par evrov.
Zagotovo sem še kaj pozabil...
Osnovnošolske;
- ni vsak avto za predelavo na plin. To se da zvedeti še pred montažo.
- ni vsak mojster dober, da bi vgrajeval plinsko instalacijo. Dobrih mojstrov pri nas je zelo malo. Ostalo so "garažni mehaniki", ko potlej vse crkuje.
- imamo dva sistema avtoplina; LPG in CNG. CNG je veliko manj razširjen, največji uporabnik je pa LPP. S tistimi podolgovatimi tulci na strehi in 220 barov pritiska. ( off topic black humor; zato se ne ugrablja mestnega busa. Bomba je že serijsko na strehi :D )
- črpalk za avtoplin (LPG) je več kot dovolj tako v sloveniji, kot v IT, HR in Srbiji.
- montaža za 2000 evrov ni garancija, da bo sistem boljši od montaže za 1000 evrov. Ponovno, dober mojster je tisti, ki odloča, če bo nekaj delovalo ali ne.
- pri različnih tulcih na priklopu pištole za plin se zraven vedno dobi nastavek. V primeru izgube / pozabe / kraje se ga da kupiti za par evrov.
Zagotovo sem še kaj pozabil...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
alexmarsic ::
Svečke LPG so 4 evre, torej vse 4 pridejo cca 20 evrov. Lahko pa vzameš tanajdražje za 60 evrov vse 4. Tako kot če bi vzel dizla najboljšga.
Vžigalne tuljave nimajo nič skupnega s plinom, pač crkne pri vsakem B avtu.
Filtri so par evrov, ko to enkrat vidiš kak se menja to delaš sam, drugač pa na 50 jurjev menjaš...moj po 70.000km je bil še ko novi.
Puščanje vode, cevke so pocen, vzameš staro in greš po drugo v kako trgovino, razen če je kaka posebna potem ni druge kot orginal.
Injketorji so isto kot šobe pri avtu, sam da so na plinu 4x cenejše kot pri dizlu, enkrat na 200.000km jih je pa le treba menjat.
Ne vem alexmarsic razen one cevi nisi nič novga povedal kar nebi mel stroškov na bencu brez plina.
Moj je bil vgrajen v Bosni za 300 evrov, če bi ocenjeval bi dal 10/10. Nobenga cukanja, pomanjkanje moči, prtisneš in gre avto....nič ni drugače kot na bencin, vse je avtomatsko, imam pa le okol 120.000km na plin...je pa avto star ko zemlja, l.02 v osnovi pa raje tam l.98
Tiste tvoje za 4EUR svečke ne delujejo. Sprobano. Ne deluje ne na bencinu in ne na plinu že vse preizkusil. Na 1.4 Turbo enostavno tega ne moreš. Kot pravim sistem Landi Renzo, ki ga opel vgrajuje je najdražji in največje smeti. Vse cevke ki sem menjaval so bile posebne in na žalost nič drugače kot it po original vprašat konkurence za tega ni. Jaz še na nobenemu nisem menjal vžigalne tuljave v razmaku 40.000km. Pa sem imel same bencinarje in z njimi naredil 2x več kilometrov kot s tem. Pa tudi ko kličeš kakega, ki vgrajuje plin mi je priporočal, da raje kot popravit ta sistem da ga za 400EUR mi vgradi drugega in boljšega saj večina stvari ima že pripravljenih tako, da prvič ko bo spet kaj na plinu bom vse to potrgal dol.
Glede garancije pa edina stvar kar so mi uveljavili je bilo pri 35.000km senzor pritiska LPGja. Ostalo pa vse izvzeto iz garancije ker za LPG ne velja 5 letna garancija. Torej za vžigalno tuljavo garantirajo na oplu za 30.000km, injektorje za 70.000km in uparjalnik za 90.000km. In priznal mi je serviser da tega imajo veliko in takrat še GM ne ukrepa nič pač sistem je bil za 100k mišljen v avtu in to je to.
Pač jaz ne mislim, da je vsak sistem slab enostavno tovarniška vgradnja ima več težav kot kak aftermarket. Kolegi so vgradili naknadno pa nimajo težav. Žal jaz delim izkušnje s tovarniško vgradnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alexmarsic ()
hojnikb ::
za razlicne motorje bo treba dat razlicne svecke. na tvojem ruskem 1.4 bojo mogoce delale tut ok poceni svecke, na kakem novodobnem turbincu pa ne.
#brezpodpisa
alexmarsic ::
matobeli ::
Tale opel je zgleda ena posebna žival...
Mogoče pa to ni najboljša mašina za lpg, tovarniški vgradnji navkljub.
Mogoče pa to ni najboljša mašina za lpg, tovarniški vgradnji navkljub.
TheBlueOne ::
"Zakaj nočete imet avta na plin?"
- Premalo "bencnskih", za tujino moras posebej planirat.
- V primeru tezav prelaganje odgovornosti, kjer mehanik krivi plin in obratno
- Dvomim, da je veliko ceneje kot hibridi
- Izguba moci
- Premalo "bencnskih", za tujino moras posebej planirat.
- V primeru tezav prelaganje odgovornosti, kjer mehanik krivi plin in obratno
- Dvomim, da je veliko ceneje kot hibridi
- Izguba moci
Utk ::
Za tujino ni treba nič posebej planirat, ker jih je povsod (veliko) več kot pri nas, razen v Avstriji, ki jo pa prevoziš tudi s pol plinskega tanka. Če 50 km narediš na bencin, če zmanjka plina, pa tudi ni neka tragedija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Za tujino ni treba nič posebej planirat, ker jih je povsod (veliko) več kot pri nas, razen v Avstriji, ki jo pa prevoziš tudi s pol plinskega tanka. Če 50 km narediš na bencin, če zmanjka plina, pa tudi ni neka tragedija.
Mene bi skrbel kaksen Balkan, juzna Italija... Ampak to je samo prvi pomislek.
zobnik ::
Za Italijo še sam točno ne vem kako majo s točenjem plina tam ko plačuješ s kartico. Je tud v angleščini al kak sploh deluje to.
TheBlueOne ::
Zakaj, tam maš pa res ogromno tega. Mene bi bolj skrbel dizel tam dol...
Mozno. Jaz samo vem, da plina nima vsaka crpalka in ce ne kaj drugega je lahko malo vec iskanja, morda ni tako enostavno kjer morda ne poznas jezika...
In gelde na to, da izgubis moc in imas na voljo hibride, potem ne vem, zakaj bi sel v riziko.
Utk ::
Utk ::
Jaz samo vem, da plina nima vsaka crpalka in ce ne kaj drugega je lahko malo vec iskanja, morda ni tako enostavno kjer morda ne poznas jezika...
Enkrat ko boš tam opazuj table LPG...dobesedno ga ima skoraj vsaka, ni pa malo takih, ki imajo samo LPG. Sploh Poljaki, tam ima vsaka vas LPG črpalko, tudi če nima navadne bencinske.
zobnik ::
ta pumpa v bližini tolmezza ko greš proti sappadi
Če bi vozil 70-80km/h po regionalni bi s plinom in bencinom pevozil 1200km.
Če bi vozil 70-80km/h po regionalni bi s plinom in bencinom pevozil 1200km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
TheBlueOne ::
Ko v google maps napisem "italy lpg station", je bolj slabo. Ce ne kaj drugega jih vsa google na najde brez problema.
zobnik ::
V Italiji so LPG črpalke ko gobe po dežju sam kaj ko jih veliko ob nedeljah ne dela, vsaj na SV delu Italije.:
https://www.mylpg.eu/stations/italy/
Ne vem kaj je s to črpalko:
https://www.mylpg.eu/stations/italy/sta...
https://www.mylpg.eu/stations/italy/
Ne vem kaj je s to črpalko:
https://www.mylpg.eu/stations/italy/sta...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
TheBlueOne ::
Zanimivo, da jih ne najde google. Bi bilo prakticno glede na to, da je popularna navigacija.
Utk ::
Jaz nikjer nisem imel problem najt plina, razen v Sloveniji, ampak tu pač poznaš situacijo in veš kje se natoči. Drugje pa če sem eno ali 3 prepozno zagledal, se sploh nisem sekiral, je bila čez 3 minute naslednja.
m0LN4r ::
Sedaj naj nekdo razloži po čem se izenači plinski avto s dizlo po vzdrževanju.
Kot sem rekel tujci sploh Turki, Poljaki, Italjani, se furajo na plin, več milijonov avtov je predelanih....mi smo res v letu 1980
Oni so res v 1980, ker si vec kot to ne morejo privosciti. Vsak poljak, ki ga poznam v DE ali rus ali turk, niti en ne vozi vec avta na plin. To je za njih preteklost.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zobnik ::
Ni računice za njih, včasih so njihove stare Škode, Lade žrle 9l benca, danes pa dobijo mlinčke 1.3 ko pije 5-6l.
TheBlueOne ::
m0LN4r ::
Mlincki gor al dol, gastarbarterji imajo se vedno dizle po 2.0 in vec, razne karavane vecinoma, poljaki, romuni, srbi, naceloma za to ker se veliko vozijo ne samo do sihta ampak do doma majo po 1000km in vec in vlecejo pol bajte s sabo.
Medtem, ko so srednji stari sloj nemcev tisti, ki si zle na stara leta nabavljajo drage elektro ali hibride itn. Mladina pa ima kolo, ce ga ma in predelava na plin ter tehnicni povezan znjim ni 800eur in podpis. Dosti srece z registriranjem predelanega vozila z noname deli brez TUV.
Balkan je pac balkan. Tam se vedno folk predeluje avte na plin in tanka kurilca v traktorje.
Medtem, ko so srednji stari sloj nemcev tisti, ki si zle na stara leta nabavljajo drage elektro ali hibride itn. Mladina pa ima kolo, ce ga ma in predelava na plin ter tehnicni povezan znjim ni 800eur in podpis. Dosti srece z registriranjem predelanega vozila z noname deli brez TUV.
Balkan je pac balkan. Tam se vedno folk predeluje avte na plin in tanka kurilca v traktorje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zobnik ::
TheBlueOne je izjavil:
Ni računice za njih, včasih so njihove stare Škode, Lade žrle 9l benca, danes pa dobijo mlinčke 1.3 ko pije 5-6l.
Ali pa kaj v stilu hibridov, kjer imas morda Lexusa in si zopet med 5 in 6l.
Če potegneš črto, 9l bencina oz. 11l plina, to je enako kot 5.5l bencina.
Torej ni računice za njih. Mi nismo Poljska, ne Italija, tu je Slovenija. Plin po 62 centov, bencin po 1.3....zdaj pa računaj.
Utk ::
Ja danes debatirat o plinu res več nima smisla. Zakaj ne se bi morali spraševat 10-20 let nazaj. Takrat je bil pa bencin prepoceni, da se bi kdo sekiral.
m0LN4r ::
A je 6,90 EUR/100km veliko? Seveda za avto, brez predelave.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
E4e5 ::
Ena boljših App za zahodno evropo, kjer ti pokaze kje je črpalka in razporedi po cenah.
Energent izbereš in je.
https://play.google.com/store/apps/deta...
Energent izbereš in je.
https://play.google.com/store/apps/deta...
Topo159 ::
Doma imamo en avto 360kkm na plin, drugi 330kkm na plin, tretji 100kkm na plin. Vsi še vedno delajo. Vsi z originalno vžigalno tuljavo.
Moje ugotovitve glede plina:
+za kratke razdalje primernejši od dizla
+za dolge razdalje cenejši od dizla
+vzdrževanje cenejše od dizla
+za dolge razdalje cenejši od hibrida
+nakupna cena nižja od hibrida
Razlike v moči v primerjavi z bencinom ne opazim, zato je verjetno zelo majhna. Če koga vseeno skrbi, da bo prešvoh, naj kupi npr. 2.0 motor namesto 1.8
Mene ne moti, da Slovenci večinoma ne marate plina. Manjše povpraševanje -> nižje cene zame.
Po drugi strani pa večje povpraševanje privabi več konkurence -> nižje cene.
Moje ugotovitve glede plina:
+za kratke razdalje primernejši od dizla
+za dolge razdalje cenejši od dizla
+vzdrževanje cenejše od dizla
+za dolge razdalje cenejši od hibrida
+nakupna cena nižja od hibrida
Razlike v moči v primerjavi z bencinom ne opazim, zato je verjetno zelo majhna. Če koga vseeno skrbi, da bo prešvoh, naj kupi npr. 2.0 motor namesto 1.8
Mene ne moti, da Slovenci večinoma ne marate plina. Manjše povpraševanje -> nižje cene zame.
Po drugi strani pa večje povpraševanje privabi več konkurence -> nižje cene.
zobnik ::
Vsaj nekdo, ki je povedal realno stanje. Vse je odvisno od avta predvsem pa od mojstra ki vgradi plin, na trgu je vsaj 50+ plinskih sistemov in kateri bo na katerem avtu delal dobro je odvisno od izkušenj mojstra.
Ker pa so pri nas nekateri prišli do teh mojstrskih certifikatov čez noč se dogaja to kar se, ribajo mašine, crkujejo tuljave, pokajo cevi....
Ker pa so pri nas nekateri prišli do teh mojstrskih certifikatov čez noč se dogaja to kar se, ribajo mašine, crkujejo tuljave, pokajo cevi....
facepalm ::
Jaz verjamem, da stanje ni tako slabo, kot zelijo prikazati posamezniki.
Ni mi pa jasno zakaj je tako porazna ponudba novih vozil na plin. V Italiji je ponudba ogromna. Je skoraj lazje najdet vozilo z zaloge na plin kakor na bencin.
Pri nas pa se da nastet na prste tiste modele, ki se dobijo s tovarniskim plinom.
Npr Dacia Sandero 0.9 tce lpg. Dobi se le "navaden" sandero. Cakalna doba cca 3-4 mesece. Sandero Stepway lpg pa "ne obstaja".. dokler ne zavijes do prvega salona cez mejo. Sorodnik si lasti Fiat Pando twinair CNG. Poraba 5€/100km mestne voznje. Nam se pa zdi poraba 6l/100km bencina (relacijsko), drobiz.
Dejansko se nimamo tako slabo..
Ni mi pa jasno zakaj je tako porazna ponudba novih vozil na plin. V Italiji je ponudba ogromna. Je skoraj lazje najdet vozilo z zaloge na plin kakor na bencin.
Pri nas pa se da nastet na prste tiste modele, ki se dobijo s tovarniskim plinom.
Npr Dacia Sandero 0.9 tce lpg. Dobi se le "navaden" sandero. Cakalna doba cca 3-4 mesece. Sandero Stepway lpg pa "ne obstaja".. dokler ne zavijes do prvega salona cez mejo. Sorodnik si lasti Fiat Pando twinair CNG. Poraba 5€/100km mestne voznje. Nam se pa zdi poraba 6l/100km bencina (relacijsko), drobiz.
Dejansko se nimamo tako slabo..
m0LN4r ::
+za kratke razdalje primernejši od dizlaRes cudno ane, sveti gral, sami plusi, katerega si ljudje ne zelijo... hmmm
+za dolge razdalje cenejši od dizla
+vzdrževanje cenejše od dizla
+za dolge razdalje cenejši od hibrida
+nakupna cena nižja od hibrida
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Resnici na ljubo tudi crkovanje svečk in cinšpul ni razlog proti, ker tega ne ve skoraj nihče. Pa ni tako hudo, meni svečke zdržijo 50-60 jurjev, ampak ne tiste najcenejše. Zakaj ni plina, je enostavno, ker ga nihče ne reklamira niti ne ponuja. Če bi te v salonu tolk prepričevali za plin kot za dizel včasih, brez skrbi, da bi imeli vsaj 20% plinašev na cesti, s problemi ali brez, to nima veze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Meni bi bil alternativa, ce bi imeli se avtomehanicno delavnico in potem pokrili se vsa popravila in navadne servise. Menda se je kdaj zgodilo, da so mehanik in vgrajevalci plina sli ping pong pripisovanje krivde drug drugemu.
Zame je to glavni problem, ker se lahko zadeve potem vlecejo.
Ko bi bil pomirjen glede tega pa bi preracunal, kjer dvomim, da v srednjem razredu drzi to okoli cene. Nazadnje sem gledal Lexus IS ali C klaso, kjer ni bilo tako velike razlike v ceni. Lexus je menda bil kaksne 4000€ drazji (ne cisto novi avti), kar pa pomeni, da ni vec tako veliko vmes, ko investiras se v predelavo.
Ce bi kupoval sedaj, bi vzel Lexusa.
Zame je to glavni problem, ker se lahko zadeve potem vlecejo.
Ko bi bil pomirjen glede tega pa bi preracunal, kjer dvomim, da v srednjem razredu drzi to okoli cene. Nazadnje sem gledal Lexus IS ali C klaso, kjer ni bilo tako velike razlike v ceni. Lexus je menda bil kaksne 4000€ drazji (ne cisto novi avti), kar pa pomeni, da ni vec tako veliko vmes, ko investiras se v predelavo.
Ce bi kupoval sedaj, bi vzel Lexusa.
Stari maček ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ni to point. Point je, da bi s tako kilometrino profitiral, ce bi se vozil na plin.
Ne. Ker bi vsaki dve leti delal generalko na motorju, kar bi me prišlo več kot bi pa prišparal z vožnjo na plin.
Enako nočem imeti dizla, ker imam ogromno kratkih relacij, ki dizle ubijajo in bi ravno tako imel visoko porabo + veliko izrednih servisov.
Lani sem bil v Romuniji. Taksisti vozijo skoraj izključno Dacie, original narejene za plin. Večina jih ima preko 500.000 km...dobi se jih tudi pri nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stari maček ()
WizzardOfOZ ::
Lej dacia je avto v katerem se sicer voziš, ko pa vstopaš in izstopaš iz njega, te je pa malo sram.
Sorry, ampak nočem francoskih ali nemških polizdelkov, sploh pa ne takih, ki imajo dvigalko že v znaku (ali pa je sponzor firma z dvigalko v logotu).
Veš kako se sklanja renault?
Dacia, renault, nissan, mercedes
Vsi ti imajo renaultove mašine.
Ne hvala.
Sorry, ampak nočem francoskih ali nemških polizdelkov, sploh pa ne takih, ki imajo dvigalko že v znaku (ali pa je sponzor firma z dvigalko v logotu).
Veš kako se sklanja renault?
Dacia, renault, nissan, mercedes
Vsi ti imajo renaultove mašine.
Ne hvala.
PunkDude ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Lej dacia je avto v katerem se sicer voziš, ko pa vstopaš in izstopaš iz njega, te je pa malo sram.
Sorry, ampak nočem francoskih ali nemških polizdelkov, sploh pa ne takih, ki imajo dvigalko že v znaku (ali pa je sponzor firma z dvigalko v logotu).
Veš kako se sklanja renault?
Dacia, renault, nissan, mercedes
Vsi ti imajo renaultove mašine.
Ne hvala.
Le pri določenih modelih je pri Mercedesu Renault motor. Teh se pač ogneš pri nakupu.
DePalmo ::
Dacia je čisto spodoben avto za nekoga ki hoče novega a nima denarja da bi si privoščil "kaj boljšega". V njih je tudi stara preverjena tehnologija in veš da bo avto delal, ne pa kot novi VWji, Peugeoti, MBji, BMWji, itd. Plačaš 3x več in ti več crkuje, sem in tja še kakšen zagori.
Kar se pa tiče plina, meni bi bil bolj zanimiv če bi imeli v prodajni ponudbi več modelov s tovarniško predelavo, ampak ker jih ni ... imaš opcijo bencin ali dizel. OK, zadnje čase še elektrika oz. hibrid. Da bi pa nov avto predeloval na plin, zgubil garancijo in ob okvari se bi me podajal kot vroč kostanj, ne hvala.
Kar se pa tiče plina, meni bi bil bolj zanimiv če bi imeli v prodajni ponudbi več modelov s tovarniško predelavo, ampak ker jih ni ... imaš opcijo bencin ali dizel. OK, zadnje čase še elektrika oz. hibrid. Da bi pa nov avto predeloval na plin, zgubil garancijo in ob okvari se bi me podajal kot vroč kostanj, ne hvala.
WizzardOfOZ ::
Prva stvar je, da bi evropa lahko svoj najbolj izvažani produkt obdržala doma in pocenila, pa bi vsi imeli bencinarje in se o raznih patetičnih predelavah na plin sploh nebi več pogovarjali. Še manj pa o dizlih.
Najbolj izvažani produkt je bencin, ki ga pridelamo preveč. Ampak cene pa nebi spustili.
Najbolj izvažani produkt je bencin, ki ga pridelamo preveč. Ampak cene pa nebi spustili.
XLapse ::
Sedaj naj nekdo razloži po čem se izenači plinski avto s dizlo po vzdrževanju.
Kot sem rekel tujci sploh Turki, Poljaki, Italjani, se furajo na plin, več milijonov avtov je predelanih....mi smo res v letu 1980
bi se štekal z mojim očetom k je mel 1989 na plin avto :P
alien technology
m0LN4r ::
Stari maček je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Ni to point. Point je, da bi s tako kilometrino profitiral, ce bi se vozil na plin.
Ne. Ker bi vsaki dve leti delal generalko na motorju, kar bi me prišlo več kot bi pa prišparal z vožnjo na plin.
Enako nočem imeti dizla, ker imam ogromno kratkih relacij, ki dizle ubijajo in bi ravno tako imel visoko porabo + veliko izrednih servisov.
Lani sem bil v Romuniji. Taksisti vozijo skoraj izključno Dacie, original narejene za plin. Večina jih ima preko 500.000 km...dobi se jih tudi pri nas.
V Romuniji vsekakor, tam nimajo niti za zemljico na koncu meseca. So z poljaki in bolgari vred v top 3, ki najbolj zapuscajo svojo domovino v zadnjih 20 letih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Dacia je čisto spodoben avto za nekoga ki hoče novega a nima denarja da bi si privoščil "kaj boljšega". V njih je tudi stara preverjena tehnologija in veš da bo avto delal, ne pa kot novi VWji, Peugeoti, MBji, BMWji, itd. Plačaš 3x več in ti več crkuje, sem in tja še kakšen zagori.
Kar se pa tiče plina, meni bi bil bolj zanimiv če bi imeli v prodajni ponudbi več modelov s tovarniško predelavo, ampak ker jih ni ... imaš opcijo bencin ali dizel. OK, zadnje čase še elektrika oz. hibrid. Da bi pa nov avto predeloval na plin, zgubil garancijo in ob okvari se bi me podajal kot vroč kostanj, ne hvala.
Pelji se malo prek meje, npr. madzarsko in povprasaj ce jih res nic ne sraufajo, prvo leto res ne. Je pa res, da so enostavno in hitro za popravit, ker niso kompleksne zadeve, deli iz tujine so ekstremno poceni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
facepalm ::
zato se po celi Evropi svinja z dizli.. ker smo tako premozni, da nas poraba sploh ne zanima:)
deep down vsi vemo zakaj se vozimo na dizel namesto na plin. *hkhm* VW *hkhm*.
deep down vsi vemo zakaj se vozimo na dizel namesto na plin. *hkhm* VW *hkhm*.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9812 (6619) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12245 (5619) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4343 (1114) | zobnik |
» | Starejši švohnejši avti na plinOddelek: Na cesti | 4686 (3828) | jalovec09 |