» »

Zakaj nočete imet avta na plin?

Zakaj nočete imet avta na plin?

Valvoline ::

4x4 je za kmetavze ter gorstake. Ne vem od kod vam ideja da bi mogu vsak suv imet 4x4. Jaz ga ne rabim, 100kg zame nepotrebnih delov in klumpa manj +1l do 2l nizja poraba.

Invictus ::

matobeli je izjavil:

Ja okej, to je čist druga zadeva, jasno da ti je vseen če te ne brigajo avto in ne delaš velik kilometrov.

Kilometrov delam precej. 25k+. Ne vem od kje. Ampak skrbim za trenutni avto, da je mehansko O.K. in da me ne pusti na cesti.

A110 je izjavil:

Mah Invictus se v večina temah dela pametnega. A še nedolgo nazaj je imel sam TDI superb. Itak se vedno obrača po vetru da je vedno on v najboljšem položaju. Enako je bilo pri hišah, včasih so bile vse precenjene socialistične bajturine, potem ko je pa sam kupil eno tako je pa kar naenkrat vsaka nepremičnina blizu ljubljane kar naenkrat prepoceni in bi morala biti dražja

Nisem imel. Nikoli... Bo pa mogoče naslednji avto...

Saj sem kupil socialistični bajturino, in to na elitni lokaciji. Pač, po parih letih iskanja in raziskav vidiš kaj je na voljo. Predelal kot jo hočem. Cene gredo pa gor. Pozabite na poceni nepremičnine. Raje se zajebavajte doma pri mamici...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Invictus ::

Valvoline je izjavil:

4x4 je za kmetavze ter gorstake. Ne vem od kod vam ideja da bi mogu vsak suv imet 4x4. Jaz ga ne rabim, 100kg zame nepotrebnih delov in klumpa manj +1l do 2l nizja poraba.

Tega skoraj nikoli ne rabiš, pa smo precej hodili na turnosmučarske ture v rovte, polne snega in na gozdne ceste... Kdaj sicer koga odkopali, ampak redko. Niti 1x na sezono...

Poleg tega 4x4 pogon ni garancija, da boš prišel povsod, ker dostikrat poceni zadeve nimajo reduktorja in zapore diferenciala. Samo plačal si 4x4...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

vnetidebater je izjavil:

Duster dizel je mnogo boljša izbira kot Duster bencin + plin.
Pri Dusterju je ravno prva prestava zlata vredna pri dizlu. Zaradi veliko navora prva prestava deluje kot "vgrajen reduktor". Pa še porabo ima dizel tam okoli 7.5 do 8 litrov na 100 km.

Duster bencin + plin nima....nobenega smisla v noben pogledu. Duster mora imeti pogon na vsa 4 kolesa (torej rabiš motor z veliko navora pri nizkih obratih, da se ti kolesa ne vrtijo v prazno na slabem terenu), drugače ga praktično nima smisla kupovat saj je potem zgolj drag Megane.

Ampak ja, štekam, lep avto je, videti je robustno, najbrž ga kdo kupi zaradi surovega imiđa.


Duster je lahek avto, ni nobene velike teže za premikat. Vse je bolj odvisno od tapravih gum za na teren. Tako da tudi bencinar komot pleza kjerkoli hočeš ravno tako kot dizel. Prva prestava je tudi pri bencinarju narejena kot reduktor.

Avto z več moči na kolesih bo pa v blatu prej zakopal, kot tisti z manj moči.

Valvoline je izjavil:

4x4 je za kmetavze ter gorstake. Ne vem od kod vam ideja da bi mogu vsak suv imet 4x4. Jaz ga ne rabim, 100kg zame nepotrebnih delov in klumpa manj +1l do 2l nizja poraba.


Samo ti verjetno tudi suva ne kupuješ, ali pač?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

vnetidebater ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Duster je lahek avto, ni nobene velike teže za premikat. Vse je bolj odvisno od tapravih gum za na teren. Tako da tudi bencinar komot pleza kjerkoli hočeš ravno tako kot dizel. Prva prestava je tudi pri bencinarju narejena kot reduktor.

Avto z več moči na kolesih bo pa v blatu prej zakopal, kot tisti z manj moči.



ne razumeš. Ti rabiš ogromno navora pri nizkih obratih, ko se ti kolesa počasi sučejo. To je osnova vsakega vozila narejenega za terensko vožnjo.
Bencinarji so vedno taki da imajo več navora pri višjih obratih (od 1500 ali celo 2000 RPM navzgor)....pri višjih obratih motorja pa se ti kolesa vozila hitreje sučejo in temu primerno se zgodi da ko od motorja zahtevaš "dovolj moči" se kolesa začnejo vrtet v prazno.

Dizelski Duster je božanski. Pri izredno nizkih obratih motorja ima že dovolj navora da začne avto lepo mirno plezat v klanec brez da bi se kolesa zavrtela v prazno saj se sučejo lepo počasi.
Ko speljuješ v strm klanec po blatu,pesku ali snegu se to pač pozna (tam ni fora da boš pohodil gas do podna in bo avto kopal kot v filmu......kolesa ne smejo zdrsniti če želiš kam priplezat!)

To, da človek tega ne ve in kupi terensko vozilo na bencinski pogon potem pa še plin da notri pove da o terenski vožnji nima niti najmanjšega pojma...... najbrž nima pojma niti o tem zakaj daje plin v avto (v avtu kjer rabiš ogromno navora in ga goniš v klance rabiš pač moč, ne pa varčevanje porabe goriva, ki se pozna zgolj na avtocesti).

Zato sem ostro proti plinu v avtih..gre zgolj za nateg s katerim tisti, ki vgrajujejo plin, nategujejo ljudi da pač nekaj zaslužijo.
To pa zato ker vsi trznemo ko nekdo reče "da se da na nek način privarčevat".

Zgodovina sprememb…

vnetidebater ::

m0LN4r je izjavil:

Na ravnem v prekmurju je 4x4 za okras.


zakaj bi potem tam kupil SUV in potem vanj tlačil plin?

In tudi na prekmurju je 4x4 zlata vreden, če voziš po blatu in mokri travi. Drugače travnik takoj preorješ.
Drugače pa je nakup SUV zgolj za okras.

Valvoline je izjavil:

4x4 je za kmetavze ter gorstake. Ne vem od kod vam ideja da bi mogu vsak suv imet 4x4. Jaz ga ne rabim, 100kg zame nepotrebnih delov in klumpa manj +1l do 2l nizja poraba.


Če ne rabiš 4x4 pogona si SUV najbrž kupil zgolj zato da se v njem počutiš močnejšega na cesti.
Potem pa tlačiš plin notri ker si ne moreš privoščiti tako visoke porabe in upaš da boš prihranil.



Skratka plin se splača v hudo redkih primerih, ostalo je nateg zaradi slabega marketinga in hudo slabo premišljenega nakupa vozila že v štartu.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Niva je bila bencinar, UAZ tudi, Jeepi so bli bencinarji, Panda I je bila majhen bencinar... Dizel so bli večji terenci, LC, Pajero, Patrol, poltovornjaki, kombiji...

Samo za info.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

hojnikb ::

itk je vse v stvari gearinga. Ce motor nima navora, je treba to kompenzirat z prestavami/final driveom.
#brezpodpisa

m0LN4r ::

@Zobnik
Predlagam kake 1-2 leti stare ECO Contact 6 (cim ozje 175 al 185) gume in vsaj 3 Bare notr, se se da z manjsim kotalnim uporom prisparam 0,5-1L na porabi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

matobeli ::

A si ti tud buthurt ker Golf TDI ni najboljša opcija?

hojnikb ::

zobnik, zakaj namesto da se treses za vsakim litrom porabe, k ga ma avto, nardis raje tole?


Pa se vozis zastonj, pa nima veze ce pokur 10l/100km :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

vnetidebater je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


Duster je lahek avto, ni nobene velike teže za premikat. Vse je bolj odvisno od tapravih gum za na teren. Tako da tudi bencinar komot pleza kjerkoli hočeš ravno tako kot dizel. Prva prestava je tudi pri bencinarju narejena kot reduktor.

Avto z več moči na kolesih bo pa v blatu prej zakopal, kot tisti z manj moči.



ne razumeš. Ti rabiš ogromno navora pri nizkih obratih, ko se ti kolesa počasi sučejo. To je osnova vsakega vozila narejenega za terensko vožnjo.
Bencinarji so vedno taki da imajo več navora pri višjih obratih (od 1500 ali celo 2000 RPM navzgor)....pri višjih obratih motorja pa se ti kolesa vozila hitreje sučejo in temu primerno se zgodi da ko od motorja zahtevaš "dovolj moči" se kolesa začnejo vrtet v prazno.

Dizelski Duster je božanski. Pri izredno nizkih obratih motorja ima že dovolj navora da začne avto lepo mirno plezat v klanec brez da bi se kolesa zavrtela v prazno saj se sučejo lepo počasi.
Ko speljuješ v strm klanec po blatu,pesku ali snegu se to pač pozna (tam ni fora da boš pohodil gas do podna in bo avto kopal kot v filmu......kolesa ne smejo zdrsniti če želiš kam priplezat!)

To, da človek tega ne ve in kupi terensko vozilo na bencinski pogon potem pa še plin da notri pove da o terenski vožnji nima niti najmanjšega pojma...... najbrž nima pojma niti o tem zakaj daje plin v avto (v avtu kjer rabiš ogromno navora in ga goniš v klance rabiš pač moč, ne pa varčevanje porabe goriva, ki se pozna zgolj na avtocesti).

Zato sem ostro proti plinu v avtih..gre zgolj za nateg s katerim tisti, ki vgrajujejo plin, nategujejo ljudi da pač nekaj zaslužijo.
To pa zato ker vsi trznemo ko nekdo reče "da se da na nek način privarčevat".


Ti že veš.
Sicer se eni vozimo z bencinarjem po terenih, ki jih ti z dizelskim dusterjem verjetno še videl nisi, pa jih verjetno tudi ne boš, ampak se pustim prepričat, da je duster dizel najboljši in da ...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Invictus ::

Duster, ko ima vse kar rabiš za teren, ni več tako poceni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

blackbfm ::

To, da človek tega ne ve in kupi terensko vozilo na bencinski pogon potem pa še plin da notri pove da o terenski vožnji nima niti najmanjšega pojma...... najbrž nima pojma niti o tem zakaj daje plin v avto (v avtu kjer rabiš ogromno navora in ga goniš v klance rabiš pač moč, ne pa varčevanje porabe goriva, ki se pozna zgolj na avtocesti).


Suv kupujejo ker je višji, pa recimo da varnejši proti manjsim kompaktnim konzervam na cesti. Ne ker bodo plezal z njim na triglav.

Zato sem ostro proti plinu v avtih..gre zgolj za nateg s katerim tisti, ki vgrajujejo plin, nategujejo ljudi da pač nekaj zaslužijo.
To pa zato ker vsi trznemo ko nekdo reče "da se da na nek način privarčevat".


Folk s prišparanimi jurji na računu se že joče ker ste znalci "ostro proti" :))

WizzardOfOZ ::

vnetidebater je izjavil:

To, da človek tega ne ve in kupi terensko vozilo na bencinski pogon potem pa še plin da notri pove da o terenski vožnji nima niti najmanjšega pojma......


Ne nakladaj. Vsi suzuki samuraji, vitare, jimnyji so bencinarji, pa so na tekmah offroada daleč spredaj pred dizli.

Problem je ker vas večina misli, da je vožnja po travniku in makadamski cesti že kar hud offroad.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

vnetidebater ::

matobeli je izjavil:

Niva je bila bencinar, UAZ tudi, Jeepi so bli bencinarji, Panda I je bila majhen bencinar... Dizel so bli večji terenci, LC, Pajero, Patrol, poltovornjaki, kombiji...

Samo za info.


Seveda so bli, so pa imeli zato primerna prestavna razmerja.

Niva in vsi UAZi so imeli sicer tudi dejanski reduktor ker so vedeli da bencinarji niso namenjeni vleki bremena v klance.

JEEP pa je itak zgolj Wrangler pravi terenec, Cherokee se je večinoma prodajal zgolj s pogonom na zadnji par koles.

WizzardOfOZ je izjavil:

vnetidebater je izjavil:

To, da človek tega ne ve in kupi terensko vozilo na bencinski pogon potem pa še plin da notri pove da o terenski vožnji nima niti najmanjšega pojma......


Ne nakladaj. Vsi suzuki samuraji, vitare, jimnyji so bencinarji, pa so na tekmah offroada daleč spredaj pred dizli.

Problem je ker vas večina misli, da je vožnja po travniku in makadamski cesti že kar hud offroad.


Suzukiji imajo dejansko reduktorje.
S tem nadomestijo manjko navora in postanejo mnogo boljši kot dizli.

Duster nima reduktorja. Edino prva prestava pri Dusterju deluje kot umeten reduktor, to je pa to.
Reduktorja pa nima zato ker obstaja dizelska varianta motorja kjer pač reduktorja itak ne rabiš ker imaš ogromno navora že po defaultu.

Ne me učit offroadanja fantinci no.


Potem pa taki mestni fantki tlačijo plin v terence. Boh pomagej.

Zgodovina sprememb…

KAVINSKY ::

Nimajo tudi Patroli, Pajeroti in Landcruzerji reduktorja na dizel motorjih?

vnetidebater ::

Navadno imajo zgolj zaporo diferenciala.

Dizel ne rabi reduktorja ker ima itak ogromno navora. Reduktor služi povečanju navora pri neki hitrosti vrtenja koles. Bencinarji pač nimajo navora, zato rabijo reduktor.

Kupiti bencinskega terenca brez reduktorja in vanj tlačit plin je butasto. S tem zgolj pokažeš da imaš avto samo za "show" ne pa ker bi dejansko rabil terenca.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

vnetidebater je izjavil:

JEEP pa je itak zgolj Wrangler pravi terenec, Cherokee se je večinoma prodajal zgolj s pogonom na zadnji par koles.


Pojdi se izobrazit malo na offroad forume. Pa ne jim preveč omenjat, da so cherokeeji v glavnem samo z zadnjim pogonom, ker te bodo spljuvali prvo minuto. V sloveniji namreč ni nobenega, pa kakih 15.000 tistih s 4x4 pogonom.


vnetidebater je izjavil:

Duster nima reduktorja. Edino prva prestava pri Dusterju deluje kot umeten reduktor, to je pa to.
Reduktorja pa nima zato ker obstaja dizelska varianta motorja kjer pač reduktorja itak ne rabiš ker imaš ogromno navora že po defaultu.


Mnogo drugih avtov nima reduktorja, imajo pa zato razmerje prve in druge prestave tako, da reduktorja ne potrebujejo. Med te sodijo toyota rav4, daihatsu terios, .... Pa vsi so v glavnem bencinarji in brez problemov vlečejo tako prikolico v hrib, kot se peljejo po terenu. In enako je z prašinarjem. Nič novega niso odkrili. Niti ti ne, samo pametuješ pa za brez veze.

vnetidebater je izjavil:


Ne me učit offroadanja fantinci no.

Potem pa taki mestni fantki tlačijo plin v terence. Boh pomagej.


Seveda te bomo učili, če pa kar nekaj nakladaš, na terenu z avtom pa še nisi bil, da bi videl, da je večina vožnje po terenu odvisna od dobrih gum in znanja voznika.

Moj avto nima hardwerskega reduktorja, ima pa softwerskega. Računalnik postavi obrate kjer je najvišji navor in potem se lahko peljem brez problema 5km/h ali pa 50km/h.
Ja, in je bencinar s samo 1.6 motorjem. Pa prileze preverjeno dlje kot prašinar. Pa še marsikaterga dizelskega jeep-a za sabo pusti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

vnetidebater ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Med te sodijo toyota rav4, daihatsu terios, .... Pa vsi so v glavnem bencinarji in brez problemov vlečejo tako prikolico v hrib, kot se peljejo po terenu. In enako je z prašinarjem. Nič novega niso odkrili. Niti ti ne, samo pametuješ pa za brez veze.


seveda lahko vlečejo po asfaltu. Takoj ko pa morajo speljati v klanec kjer ni asfalta pa kopljejo na mestu.

To niso avtomobili kjer bi bilokdo pomislil na predelavo na plin. Če tam pomisliš na predelavo na plin si popolnoma falil vse.

WizzardOfOZ je izjavil:


Moj avto nima hardwerskega reduktorja, ima pa softwerskega. Računalnik postavi obrate kjer je najvišji navor in potem se lahko peljem brez problema 5km/h ali pa 50km/h.
Ja, in je bencinar s samo 1.6 motorjem. Pa prileze preverjeno dlje kot prašinar. Pa še marsikaterga dizelskega jeep-a za sabo pusti.


torej ti kuri sklopko? Ali kako doseže softwarsko da imaš ti 4000 RPM in se premikaš 5 km/h?
Torej ti lahko obesim breme 600 kg prikolico polno drv in jo potegneš v peščen klanec z naklonom 30 stopinj v razdalji 2 kilometrov? Brez da se začne kadit izpod tvoje sklopke seveda?

In nehaj faking jeepe omenjat ki so bedni. Od vseh Jeepov je edino Wrangler kaj vreden, ostalo je bedna potrata pleha. Jeepi obstajajo za bogate rapperje, ne za vožnjo po terenu.


omg, dejansko obstajajo ljudje ki kupijo SUV in tlačijo plin vanje ali kaj?

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Dej že napiš vse, eni bi ti radi odgvoril.

vnetidebater ::

Itak vem da terenca od blizu nisi videl, kaj šele potreboval in boš zgolj an hitro googlal odgovor.

Raptor F16 ::

vnetidebater je izjavil:



torej ti kuri sklopko? Ali kako doseže softwarsko da imaš ti 4000 RPM in se premikaš 5 km/h?
Torej ti lahko obesim breme 600 kg prikolico polno drv in jo potegneš v peščen klanec z naklonom 30 stopinj v razdalji 2 kilometrov? Brez da se začne kadit izpod tvoje sklopke seveda?


CVT (Lineartronic) nima torne sklopke ampak hidrodinamični pretvornik navora, ki se do sinhronizacije obratov s pogonom obnaša kot dodaten reduktor.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

vnetidebater ::

Torej.... ima reduktor, ki ga Duster nima.

hvala.

Gremo pogruntat še da se lahko kupi kar Megana, ga dvigne od tal (investicija jurja ali dveh) in ni treba niti Dusterja kupovat, če eni ne rabijo niti Dusterja s pogonom na vsa 4 kolesa.

fucking facepalm.

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

vnetidebater je izjavil:

Torej.... ima reduktor, ki ga Duster nima.

hvala.


Vsak menjalnik in tudi diferencial je v tehničnem smislu reduktor, če se gremo obešat. Ampak za speljevanje pri večini avtomatikov za speljevanje poskrbi že wandler toda dodatna redukcija... tega nima vsak. Touareg vem da je imel. Miel si HI-range za vožnjo in Low range za vleko in teren + avtomatik s pretvornikom.

vnetidebater je izjavil:


Gremo pogruntat še da se lahko kupi kar Megana, ga dvigne od tal (investicija jurja ali dveh) in ni treba niti Dusterja kupovat, če eni ne rabijo niti Dusterja s pogonom na vsa 4 kolesa.


Renault Arkana, ne drgač pa čist zares. Večina res ne rabi dusterja. Večina rabi samo dovolj visok avto, da lahko čez robnik zapeljejo in se not vsedejo na komot.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

vnetidebater ::

Raptor F16 je izjavil:

Renault Arkana, ne drgač pa čist zares. Večina res ne rabi dusterja. Večina rabi samo dovolj visok avto, da lahko čez robnik zapeljejo in se not vsedejo na komot.



To je moj osnoven point. Nakup bencinskega Dusterja je zgrešen nakup že v štartu. Potem pa idioti še plin dajejo gor.

Duster je noro dober terenec....v dizelski izvedbi (in dokler ti eno kolo ne obvisi v zraku).

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

vnetidebater je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Renault Arkana, ne drgač pa čist zares. Večina res ne rabi dusterja. Večina rabi samo dovolj visok avto, da lahko čez robnik zapeljejo in se not vsedejo na komot.



To je moj osnoven point. Nakup bencinskega Dusterja je zgrešen nakup že v štartu. Potem pa idioti še plin dajejo gor.


Zakaj je bencin faljen nakup ? Za po mestu in okoli vasi/vinograda prdkat čisto ok, s predpostavko da nekih blaznih poti s tem avtom ne boš delal. Material za servisiranje je poceni, avto je v štartu cenejši, tista razlika v porabi se pa že s cenejšim vzdrževanjem pokrije.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

vnetidebater ::

Raptor F16 je izjavil:

vnetidebater je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Renault Arkana, ne drgač pa čist zares. Večina res ne rabi dusterja. Večina rabi samo dovolj visok avto, da lahko čez robnik zapeljejo in se not vsedejo na komot.



To je moj osnoven point. Nakup bencinskega Dusterja je zgrešen nakup že v štartu. Potem pa idioti še plin dajejo gor.


Zakaj je bencin faljen nakup ? Za po mestu in okoli vasi/vinograda prdkat čisto ok, s predpostavko da nekih blaznih poti s tem avtom ne boš delal. Material za servisiranje je poceni, avto je v štartu cenejši, tista razlika v porabi se pa že s cenejšim vzdrževanjem pokrije.


zakaj bi torej plin vgradil?

Raptor F16 ::

vnetidebater je izjavil:

(in dokler ti eno kolo ne obvisi v zraku).


Torej hočeš povedat da ga vsak avtomobil s samodejno zaporo diferenciala šišne ?

vnetidebater je izjavil:



zakaj bi torej plin vgradil?



Saj ga ne bi. Ker si si naredil samo dodaten strošek. Nikol se ti ta investicija ne bo opravičila.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

vnetidebater ::

Duster 4x4 obstja samo v dizel verziji.

Če kupiš bencin s tem direktno kupuješ 2wd dusterja...kar nima smisla.


edit.: o glej, 1.3- TCe bencin so dodali ki ima celo 240 nm navora. Nice.

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

vnetidebater je izjavil:

Duster 4x4 obstja samo v dizel verziji.


Whatever. Predvsem zato ker imajo bencinarje preslabe (prešibke).
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WizzardOfOZ ::

vnetidebater je izjavil:

torej ti kuri sklopko? Ali kako doseže softwarsko da imaš ti 4000 RPM in se premikaš 5 km/h?
Torej ti lahko obesim breme 600 kg prikolico polno drv in jo potegneš v peščen klanec z naklonom 30 stopinj v razdalji 2 kilometrov? Brez da se začne kadit izpod tvoje sklopke seveda?


Ne kuri sklopke. Je ne more. Lahko obesiš max 1680kg, pa po peščenem klancu ne bo kopal, oziroma, ko bo zavrtel gumo par procentov v prazno, se bo vklopila zapora in se bo vsa moč prenesla na drugo gumo, ki pa ima oprijem.
Tako da če ne poznaš tehnologije, raje ne pametuj.

Wrangler je kočija, dobesedno, v primerjavi z ostalimi jeepi. Jajca na kubik. To nikamor ne gre. Še po asfaltu ne gre nikamor, če ga hočeš pa po terenu vozit, rabiš pa milijon predelav, da ga ne boš zlomil na prvem puklu.

vnetidebater je izjavil:

Duster je noro dober terenec....v dizelski izvedbi (in dokler ti eno kolo ne obvisi v zraku).


Novodobni suvi imajo lahko eno kolo na trdni podlagi, pa 3 na ledu in se bodo odpeljal. Torej je prašinar izredno zastarel terenec. Na nivoju subaruja kakih 35 let nazaj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

vnetidebater ::

WizzardOfOz, oprosti, sem pomotoma pritisnil gumb izbris.

WizzardOfOZ je izjavil:


Ne kuri sklopke. Je ne more. Lahko obesiš max 1680kg, pa po peščenem klancu ne bo kopal


Ja, je Raptor razložil kakšno finto uporabljajo moderni terenci. Nisem vedel da obstaja hidravlični reduktor. Zanimivo.

WizzardOfOZ je izjavil:



Novodobni suvi imajo lahko eno kolo na trdni podlagi, pa 3 na ledu in se bodo odpeljal. Torej je prašinar izredno zastarel terenec. Na nivoju subaruja kakih 35 let nazaj.


ja, počasi začenjaš razumeti zakaj trdim da Duster in bencin nista najboljša kombinacija že v štartu (še preden kdorkoli omeni plin).
AMpak za namen uporabe je Duster spektakularno dober. Če mu zagotoviš ustrezen pogon (4x4) in ustrezno gorivo.



NO pa saj ni važno. Želel sem priakzat da pač nakup plina je lahko res butast. Zakaj bi nekdo, ki kupi Dusterja ker ga rabi za vožnjo po terenu potem predelal na plin? Ma ne mi rečt da bo ta človek naredil 200.000 kilometrov po gozdu in hribih da se mu investicija povrne no (in tam bo itak gas pritiskal do podna in kuril bencin ker ima pač prešvoh motor).
Za namen uporabe je že bolje da kupi dizla že v štartu s čimer bo dosegel boljši offroad performance in neko vmesno porabo in stroške obratovanja.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

vnetidebater je izjavil:

ja, počasi začenjaš razumeti zakaj trdim da Duster in bencin nista najboljša kombinacija že v štartu (še preden kdorkoli omeni plin).
AMpak za namen uporabe je Duster spektakularno dober. Če mu zagotoviš ustrezen pogon (4x4) in ustrezno gorivo.


Ne ni. Jajca so, pa naj bo z dizelskim al pa z bencinskim agregatom. Pa še sram te je ko ven stopiš.

Sicer pa kje si videl, da bi kdo od nas hotel plin v avtu? To je samo par osebkov v tej temi, vsi ostali smo močno proti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

vnetidebater je izjavil:

Itak vem da terenca od blizu nisi videl, kaj šele potreboval in boš zgolj an hitro googlal odgovor.


A to želiš sliko mojga terenca na plin?

WizzardOfOZ ::

Po moje je to meni odgovoril. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

matobeli ::

Ma pojma nimam, sem nehal spremljat ko je začel onanirat na dizel dusterja.

WizzardOfOZ ::

sigurno "dela" v javni upravi. ob 15:00 je nehal nakladat. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Valvoline ::

vnetidebater je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Renault Arkana, ne drgač pa čist zares. Večina res ne rabi dusterja. Večina rabi samo dovolj visok avto, da lahko čez robnik zapeljejo in se not vsedejo na komot.



To je moj osnoven point. Nakup bencinskega Dusterja je zgrešen nakup že v štartu. Potem pa idioti še plin dajejo gor.

Duster je noro dober terenec....v dizelski izvedbi (in dokler ti eno kolo ne obvisi v zraku).

Z uvedbo CRja zraven se dvomasno sranje so dizle totalno zasrali, nimajo vec mojega respekta. Niso to oldschool tdi za katerih je milijon sitnica. Par dni nazaj vidu caravelo 2.5tdi l.97 z 1.600.000km se vse originalno gor. Renojevi dci z delfijevim brizgom so pa tudi se eno tako sranje v posebno kategorijo. Mogoce se je v zadnjih par let nekaj izboljsalo, ampak na splosno velja ce vides da na ecuju pise delfi takoj preskocis, ce vides siemens malo pocohas glavico pa spet preskocis, ce vides bosch se pripravis za nadaljno inspekcijo.
Zascrali so tudi novejse bencinarje z uvedbo gdi na dizelski cr tehnilogiji, v bistvu dizelsko cr sranje z vzigalnimi sveckami. Nic od tega ni zaneslivo, klump na kvadrat. Tastari duster 1.6 16v ima se oldschool renojcka noter, buletproof masina razen odmicne jermenice za varijabilni timing k se ponavadi menja pri velikem servisu, lahko pocepne prej, lahko pa zdrzi 200k, vseeno poceni zadeva 40-50e+ delo. Tole na plin bp naredi 500k brez nobenega resnega posega na masini, nima se kaj pokvarit, tudi tezav pri renojcih ni z skurjenimi ventili, so bili pridni in niso prevec sparali.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Tastari dusterji 1.6 16v so tudi imel 4x4, zame neuporabno, za tist k ga potrebuje.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

WizzardOfOZ ::

To je 9 let star avto. Cena vsaj 2x previsoka. A ljudje res mislijo, da bodo ta jajca za tok prodal?

Jaz sem za svoj avto (isti letnik) dal malo več (z uvozom iz italije skupaj) leto nazaj. Pa je bila cena novega avta s tako opremo 28k evrov. Torej v osmih letih izgubil 75% vrednosti. Ta pa še kar upa, da bo polovico nazaj dobil po devetih letih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

WizzardOfOZ je izjavil:

To je 9 let star avto. Cena vsaj 2x previsoka. A ljudje res mislijo, da bodo ta jajca za tok prodal?

Se strinjam, dal sem zgolj za primer da je 1.6 4x4. Tole je vredno max 3.5-4k

facepalm ::

vnetidebater je izjavil:


NO pa saj ni važno. Želel sem priakzat da pač nakup plina je lahko res butast. Zakaj bi nekdo, ki kupi Dusterja ker ga rabi za vožnjo po terenu potem predelal na plin? Ma ne mi rečt da bo ta človek naredil 200.000 kilometrov po gozdu in hribih da se mu investicija povrne no (in tam bo itak gas pritiskal do podna in kuril bencin ker ima pač prešvoh motor).
Za namen uporabe je že bolje da kupi dizla že v štartu s čimer bo dosegel boljši offroad performance in neko vmesno porabo in stroške obratovanja.

Imas pa na drugi strani Dacio Sandero, katera je efektivno cenejsa lpg izvedba od klasicne bencinske (zaradi ekosklad kredita).
Poleg tega ima malenkost vec moci in navora.
No brainer;)

hojnikb ::

WizzardOfOZ je izjavil:

To je 9 let star avto. Cena vsaj 2x previsoka. A ljudje res mislijo, da bodo ta jajca za tok prodal?

Jaz sem za svoj avto (isti letnik) dal malo več (z uvozom iz italije skupaj) leto nazaj. Pa je bila cena novega avta s tako opremo 28k evrov. Torej v osmih letih izgubil 75% vrednosti. Ta pa še kar upa, da bo polovico nazaj dobil po devetih letih.

trzno zanimive zadeve vedno drzijo ceno. tut clio mk4 drzi ceno, ceprav je to cenen avto.
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

duster ni ravno tržno zanimiv avto. Mogoče v avstriji na koroškem v hribih, ko ga ima skoraj vsaka bajta, ampak pri nas pa ni ravno. Sploh pa ne ta, ki je en izmed prvih in res grd. Ker tisti kasnejši po letu 2017 ali 2018 so res veliko lepši.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

matobeli ::

En ozek segment hribovcev in elektro operaterjev je čisto zadovoljen z njimi.
Ker nasleden vsaj tolko spodoben 4x4 je pa hitr 20k al kolko že.

Oziroma kaj pa sploh je naslednja zadeva? Terios mrbit?

facepalm ::

Jimny?;)

KAVINSKY ::

facepalm je izjavil:

Jimny?;)


Če ga hočeš čakati eno leto. Pa izgubil je zadnje sedeže zaradi "van" klasifikacije za izobiti co2 penale.

matobeli ::

Pa to je že taprav terenček. Niso to radna kola, razen če si pastir v visokogorju.

WizzardOfOZ ::

matobeli je izjavil:

En ozek segment hribovcev in elektro operaterjev je čisto zadovoljen z njimi.
Ker nasleden vsaj tolko spodoben 4x4 je pa hitr 20k al kolko že.

Oziroma kaj pa sploh je naslednja zadeva? Terios mrbit?


zadovoljni so šefi predvsem, ker so pocen skoz pršli, pa je več za nagrade zanje ostalo. ker drgač bi moral globje sežt v denarnice.
sicer pa tudi duster ni ravno poceni, če hočeš malo več opreme. je hitro na ceni vstopnega modela subaru impreze. Neke poceni alternative pa ni. vse je konkretno dražje.

teriosa pa ne boš več dobil. daihatsu se je umaknil iz evrope.
zanimivo je bilo to, da je bilo več kot 90% avta iz recikliranih materialov. pa enkrat mi je en zelo bogat človek reku zakaj se teriosa splača imet: ker se res ne kvari pa čisto vsak mehanik ga zna popravit, ker je res tako simpl narejen. in ta človek ga kljub obilici denarja še vedno fura.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068769 (5576) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911389 (4763) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124176 (947) zobnik
»

Starejši švohnejši avti na plin

Oddelek: Na cesti
194446 (3588) jalovec09

Več podobnih tem