» »

Zakaj nočete imet avta na plin?

Zakaj nočete imet avta na plin?

hojnikb ::

zobnik je izjavil:

Predelava 800 evrov+ je pa vseeno pretirana, v Bosni so to predeloval s popolnoma istimi komponentami za 300-400 evrov za kake preproste motorje.

Ker seveda v bosno in nazaj prides zastonj in ker se homologacija za njihov del kr sama magicno nardit...
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

Kolega je predeloval na norveškem. Cena je bila konkretna (2000€ predelava + 300€ sistem mazanja), ampak z avtom nima enega problema. Jih pa poznam kar nekaj, ki so v bosni predelovali, pa majo kr dost šraufanja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dxx ::

Imam več avtomobilov. 2 na bencin, enega dizla in enega na plin. Oba z ženo pa se večinoma voziva s tistim na plin. Na dopust hodimo z dizlom(ker je večji), za vsakdanje opravke in vožnjo v vrtec in službo pa je plin. Bencinarja sta pa za dušo privezat ob koncih tedna. Je pa tovarniško na plin predelano-dacia sandero.

WizzardOfOZ ::

To je nekaj drugega, kot pa naknadna vgradnja. Tovarniška vgradnja je narejena tako kot mora biti, pa bo avto delal, naknadna vgradnja je pa samo ubiranje bližnjic.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

zobnik ::

Prvi je deloval SAMO na plin 100.000km, pri prodaji je plin delal, končni kilometri 200.000km. Problem so bli razštelani ventili, logično noben vedel zakaj motor tko čudno teče, ventile doma sam nastavil in hojla motor prede kot nov....Predelava v Bosni za 300 evrov. Drugi je imel za seboj že 180.000km na plin, skupaj 300.000km, pred prodajo je crknil LPG računalnik zato se vozil na bencin pa tudi pred tem je včasih na AC po 50km enostavno plin ven vrglo....predelava v Bosni 200 evrov....ta sedanji ima na plin 150.000km skupni kilometri 266000km. Predelava v Sloveniji z mazanjem ventilov. Zaenkrat plin dela, ni niti 1x ga ven vrglo. Ko ga prtisnem na 4000 obratov začne piskat, plin počas zamjkuje, potem vozim do 3000 obratov do črpalke
Vsi so renoji 1.4-1.2 motorji, nezakomplicirani.
Problemi so večinoma s podovzjem, naše zanič ceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

zobnik ::

hojnikb je izjavil:

zobnik je izjavil:

Predelava 800 evrov+ je pa vseeno pretirana, v Bosni so to predeloval s popolnoma istimi komponentami za 300-400 evrov za kake preproste motorje.

Ker seveda v bosno in nazaj prides zastonj in ker se homologacija za njihov del kr sama magicno nardit...


pisal sem o predelavi, papirje je treba naknadno urejat, ampak jest ta plin nebi novga not tlaču....ventili, sedeži ventilov, sama glava motorja ni za plin, da pa folk v 10.000 evrov nov avto to stlačjo pa norci....ma avto za 500, jurja/dva ko ga misliš menjat da daš predelat pa voziš do konca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

m0LN4r ::

Cist enostavno, ker je avto vozit na plin brezveze. Filanje je tecno itn. Ce bi bilo to tako kul, kot to eni posamezniki tu opevate, bi se trg ze zdavnaj prilagodil, pa se NI!

Potem pa, je bilo omenjeno, da to je balkanski fenomen. Tako je, naj se spara pa ni vazno kolko stane. Zato pa smo, kar se motosporta in kulture tice med zadnjimi v EU, drugi nas pa prehitevajo po levi in desni.

Tretjic, pokazi mi enega, ki je brez problema na severu predelal avto na plin in to uspesno spravil cez tehnicnega in TÜV. Moras najprej poznati, kaj se sploh zahteva, da taksno predelavo spravis cez TÜV.
Vse ostalo je samo neko domace sparanje, kot predelava bicikla na motorko v casih, ko se E-Bike vozijo naokoli se pa jos.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

zobnik ::

to so posledice G1 vgrajevalca in plineksa izpred 10 let, ko so po 2000 evrov dajel za predelavo potem pa so bli problemi in problemi, glave šle v 3PM pa še sitnosti, ljudje so mogli si dopust jemat da so vozil na drug konec Slovenije, paniso popravli nič....pač dopi*lo jim je.

jest tega za 300 evrov od lan s prvo prtisnem dam v 5 mal škrtne in teram u 3PM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

hojnikb ::

zobnik je izjavil:

Prvi je deloval SAMO na plin 100.000km, pri prodaji je plin delal, končni kilometri 200.000km. Problem so bli razštelani ventili, logično noben vedel zakaj motor tko čudno teče, ventile doma sam nastavil in hojla motor prede kot nov....Predelava v Bosni za 300 evrov. Drugi je imel za seboj že 180.000km na plin, skupaj 300.000km, pred prodajo je crknil LPG računalnik zato se vozil na bencin pa tudi pred tem je včasih na AC po 50km enostavno plin ven vrglo....predelava v Bosni 200 evrov....ta sedanji ima na plin 150.000km skupni kilometri 266000km. Predelava v Sloveniji z mazanjem ventilov. Zaenkrat plin dela, ni niti 1x ga ven vrglo. Ko ga prtisnem na 4000 obratov začne piskat, plin počas zamjkuje, potem vozim do 3000 obratov do črpalke
Vsi so renoji 1.4-1.2 motorji, nezakomplicirani.
Problemi so večinoma s podovzjem, naše zanič ceste.

seprav sami problemi z plinom...
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Je ene par zanimivih clankov, razlicnih drzav in zakljucek je enostavno, da se ne splaca investirati v izgradnjo infrastrukture polnilnic, pa se plin ima nekdo drug v lasti, kot nafto... Ce ze hoces na zelo grobo vedeti kaj je globalni problem.

To kaj ti doma delas je irelevantno. Nihce si ne bo kupil avto z namenom, da si ga bo potem predeloval recimo, je tudi faktor.
Lahko malo sam pogooglas, proizvajalci avtov so to ugotovili ze dosti prej, da se ne splaca.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

hojnikb ::

itk je edini razlog, da so sedaj zacel renaulti pa dacie met serijski plin zato, da lazje lovijo flotno co2 povprecje. Z prefuranim kilometrom lpg da manj co2 kot becin, zato ti ga pa prodajajo v tistih zanimivih opremah, ki jih najvec ljudi kupi. Drugi se tega pac lotevajo z raznimi mild 48v hibridi.
#brezpodpisa

Utk ::

Jaz sem imel in se je splačalo, ampak v časih hibridov in elektrike je plin lanski sneg. Največ plina imajo Italijani in Čehi, Poljaki. Ni to balkanska stvar. Najboljši plinski sistem je pa nizozemski.

hojnikb ::

ford recimo pr bol prodajanih modelih (puma focus) sploh nima vec obicajnega bencinarja, samo mhev
#brezpodpisa

m0LN4r ::

@zobnik
Napisi pismo Putinu, Lada Vesta na plin+sibvencija in ruski plin. Win win.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

zobnik ::

hojnikb je izjavil:

zobnik je izjavil:

Prvi je deloval SAMO na plin 100.000km, pri prodaji je plin delal, končni kilometri 200.000km. Problem so bli razštelani ventili, logično noben vedel zakaj motor tko čudno teče, ventile doma sam nastavil in hojla motor prede kot nov....Predelava v Bosni za 300 evrov. Drugi je imel za seboj že 180.000km na plin, skupaj 300.000km, pred prodajo je crknil LPG računalnik zato se vozil na bencin pa tudi pred tem je včasih na AC po 50km enostavno plin ven vrglo....predelava v Bosni 200 evrov....ta sedanji ima na plin 150.000km skupni kilometri 266000km. Predelava v Sloveniji z mazanjem ventilov. Zaenkrat plin dela, ni niti 1x ga ven vrglo. Ko ga prtisnem na 4000 obratov začne piskat, plin počas zamjkuje, potem vozim do 3000 obratov do črpalke
Vsi so renoji 1.4-1.2 motorji, nezakomplicirani.
Problemi so večinoma s podovzjem, naše zanič ceste.

seprav sami problemi z plinom...


Niti ne sam moraš pa vedt da imam izkušnje sam s tastaro tehnologijo, to so stari motorji, dobri, kr delajo...kak bi blo pri kakem drugem motorju, k je 10-15 let zunaj.....si ne predstavljam pa še elektronika poleg.

Netrunner ::

Zakaj ga nočem? Ker ne smem parkirat v nobeno garažo in če kaj popusti so posledice lahko precej bolj katastrofalne kot pri bencinu. Ko bo oz. če bo kdaj to bolj razširjeno in bo bolj v serijski proizvodnji bom mogoče takrat pomislil na plin.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

jshadlsa232 ::

zobnik je izjavil:

Vse je testirano in homologirano, sama plinska je velik bolj varna kot bencinski plastični tank. LPG avtoplin ima jekleni tank. Plin ima dva varnostna ventila enga na tanku in drugega na motorju, bencinar tega nima.
Poraba plina je 10% višja kot na bencin. Poleg tega je plin po cca 65 centov. To je 3 evre prihranka/100km oz 300 evrov/10.000km. Predelava od 800 evrov dalje s 5 let garancije.
Ne vem no, če je pa tovarniško predelan je pa pika na i. V tujini je plin razširjen in se vozi vrjetno vsak 5 voznik, pri nas niti 2% vseh avtov ni na plin.
Seveda obstajajo predelave tudi v domači garaži pomožnosti z zanič varnostnimi ventili, da ne bo kdo začel sem popat kake youtube posnetke. S tem samo dokazujete kako zaostali ste postal, tujci pa se veselo vozjo in terajo svoje avte na plin.

Ker se za tisti minimalni prihranek ne rabim ubadat s vsem bs in raje pocnem kaj bolj produktivnega, v najboljsem primeru kaj mi prinese denar, v najslabsem pa lezim na kavcu brez skrbi.

Zgodovina sprememb…

KAVINSKY ::

Ni več računice predelovati bencinarje na plin. Stari bencinci so pili po 6-9l, šli pa nikamor. Sodobni 3 cilinderski mlinček ima lahko 2x več konjev in navora kot 1.2 motor, porabi pa med 5 in 6 litri. Če to ni dovolj si kupiš dizla ali hibrida.

bbbbbb2015 ::

K0l1br1 je izjavil:

Verjetno je treba kaj vzdrževati, prihranek proti dizlu pa je približno enak prihranku dizla proti bencincu. Torej zanemarljiv. Strošek vozila pri nakupu je visok, s stroškom predelave v plin kupiš precej dizla/bencina, nepokvarljivo kot nobena reč ni. Sicer so neki ugodni preračuni, po katerih hitro dobiš s porabo strošek noter, vendar mene ne prepriča toliko, da bi si delal težave in dal na dizla tole, če se sploh da.


Jaz sem delal 50kkm na leto in sem pač kupil dizla. Razumel sem, da je imeti plin (vseeno) bolj muhasto, kot imeti dizel. Vsi moji avti so brezhibno vzdrževani. Najmanj, kar rabim je, da me avto pusti na cesti v Nemčiji ali na Nizozemskem. Potem mi bodo našopali račun za popravilo temu skladno.

Zato sem pač na dizlu. Če bi bilo kaj tovarniško vgrajeno v velike BMWje, bi pa morda vzel to.

matobeli ::

A si slučajno lihkar rekel da so bemfli zanesljivi? :))

Glede na to kolko komplicirate, si bom vzel pravico predvidevat da nihče ni od blizu videl LPG sistema ter z njim delal.

Dejstvo je, da je sistem tako enostaven da kar glava boli in gre v resnici težko kaj resno narobe.
Še jebene pumpe ne rabi da dela.

zobnik ::

Jest vem da če mi ta crkne grem takoj ko bo možno nazaj na plin.

novaa ::

kaj pa voziš zdaj?

dexterboy ::

Kristus, pa keri komenarji, da človeka srat prime! Enkrat za vselej;
Ni toliko pomembno, KATERI sistem se izbere, če je seveda primeren za dotično vozilo, ampak KATERI mojster ga zmontira!
En avto sem peljal v Novi Sad, drugega predelal pri nas. Doro (Novi Sad) je mislim, da prevzel sin, pri nas je pa to delal mojster Iztok, ki je seveda bil plačan minimalca plus razliko na roke in mu je dokurčilo. Le komu ne bi... Tako, da preden se to vgradi, se pozanimajte, če je mojster res pravi, ker vaški mehankarji so lahko vsi. Fine tuning plinske naprave pa žal ne zna vsak... Osebno mi je po malem žal, ker nimam več plina, ampak je sedanja krava na diesel. Tako poceni, kot je bila vožnja na plin, na dizel nikoli ne bo...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

matobeli ::

Problem je ker večina mehankarjev ni lih na ti z računalniki in elektroniko.

Tisti ki pa so, so pa pol res majstri.

vnetidebater ::

zobnik je izjavil:

Vse je testirano in homologirano, sama plinska je velik bolj varna kot bencinski plastični tank. LPG avtoplin ima jekleni tank. Plin ima dva varnostna ventila enga na tanku in drugega na motorju, bencinar tega nima.
Poraba plina je 10% višja kot na bencin. Poleg tega je plin po cca 65 centov. To je 3 evre prihranka/100km oz 300 evrov/10.000km. Predelava od 800 evrov dalje s 5 let garancije.
Ne vem no, če je pa tovarniško predelan je pa pika na i. V tujini je plin razširjen in se vozi vrjetno vsak 5 voznik, pri nas niti 2% vseh avtov ni na plin.
Seveda obstajajo predelave tudi v domači garaži pomožnosti z zanič varnostnimi ventili, da ne bo kdo začel sem popat kake youtube posnetke. S tem samo dokazujete kako zaostali ste postal, tujci pa se veselo vozjo in terajo svoje avte na plin.


Zato ker firma avtomobilov ki ji najbolj zaupam, ne prodaja originalnih avtomoobilov na plin. Predelave me ne brigajo.

dexterboy ::

Osebno prihodnost vozil ne vidim v baterijah ampak v gorivnih celicah... mi je pa jasno, da nas je takšnih zelo majhen procent.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

blackbfm ::

Cist enostavno, ker je avto vozit na plin brezveze. Filanje je tecno itn. Ce bi bilo to tako kul, kot to eni posamezniki tu opevate, bi se trg ze zdavnaj prilagodil, pa se NI!


O cem ti bluzis? Kaj je brezveze? Jz pri voznji na plin nisem opazil nekih razlik v primerjavi z bencinom, filanje nevem zakaj bi bil problem.. Plin kot gorivo je ok

Da pa salabajzerji vgrajujejo in nastavljajo ecu, ja to pa zna bit problem

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

zobnik ::

Nič posebnega ni za točenje, tud nič posebnega ni vožnja plin v s bencin le PRIHRANEK je več kot dovolj.
Za 5 evra se vozim tako kot bi se na bencin s 7-8 evri/100km

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

pegasus ::

Vozilo na uplinjene dinozavre je le za drobec bolj smiselno od vozila na utekočinjene dinozavre, a še vedno nesmiselno in predvsem dinozaver. V prešo z njim, bo še največ koristi od njega.

m0LN4r ::

blackbfm je izjavil:

Cist enostavno, ker je avto vozit na plin brezveze. Filanje je tecno itn. Ce bi bilo to tako kul, kot to eni posamezniki tu opevate, bi se trg ze zdavnaj prilagodil, pa se NI!


O cem ti bluzis? Kaj je brezveze? Jz pri voznji na plin nisem opazil nekih razlik v primerjavi z bencinom, filanje nevem zakaj bi bil problem.. Plin kot gorivo je ok

Da pa salabajzerji vgrajujejo in nastavljajo ecu, ja to pa zna bit problem

Smo predelali, drugi odstavek je bistven. Tudi, ce ti prvi recimo ni vsec, ampak tako je. Pa to niso par let stari clanki ampak od 5 do 50 let jih najdes za nazaj. Razne trzne analize.

m0LN4r je izjavil:

Je ene par zanimivih clankov, razlicnih drzav in zakljucek je enostavno, da se ne splaca investirati v izgradnjo infrastrukture polnilnic, pa se plin ima nekdo drug v lasti, kot nafto... Ce ze hoces na zelo grobo vedeti kaj je globalni problem.

To kaj ti doma delas je irelevantno. Nihce si ne bo kupil avto z namenom, da si ga bo potem predeloval recimo, je tudi faktor.
Lahko malo sam pogooglas, proizvajalci avtov so to ugotovili ze dosti prej, da se ne splaca.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

hojnikb ::

A je te plinske racunalnike res taka znanost nastavljat, da rabimo taksne mojstre? Sj ti sistemi, ki se vgrajujejo, ne deljajo nic druga, kot piggybackajo na singal glavnih injektorjov. Torej rabis samo taprav offset, glede na kakolircnost plina.
#brezpodpisa

Valvoline ::

Sodobni plinski sistemi se samodejno nastavljajo in prilagajajo delovanju motorja. Ni potrebe prakticno po nobenem prckanju v plinskem racunalniku. Pri prvem zagonu se nastavi temperatura preklapljanja, model ter premer plinskih injektorjev in to je to. Ostalo se vse samo nastavlja kar med voznjo.

hojnikb ::

In kako se to nastavlja? A so to standalone sistemi, ki nadomestijo glavni ecu? Ker brez senzorike se tak racunalnik nima kaj nastavljat.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Valvoline ::

Mislu sem na plinsko mapo in parametre delovanja. Se kr samodejno nastavlja/izboljsuje med voznjo, dokler se po dolocenem stevilu prevozenih km v razlicnih pogojih ne nastavi u nulo za optimalno delovanje.

Raptor F16 ::

Valvoline je izjavil:

Mislu sem na plinsko mapo in parametre delovanja. Se kr samodejno nastavlja/izboljsuje med voznjo, dokler se po dolocenem stevilu prevozenih km v razlicnih pogojih ne nastavi u nulo za optimalno delovanje.


Katastrofa
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

hojnikb ::

Valvoline je izjavil:

Mislu sem na plinsko mapo in parametre delovanja. Se kr samodejno nastavlja/izboljsuje med voznjo, dokler se po dolocenem stevilu prevozenih km v razlicnih pogojih ne nastavi u nulo za optimalno delovanje.

ja, ampak za kaj takega more bit standalone plinski sistem, torej se prklopi na vso senzoriko, ki je v avtu sicer na razpolago ecuju. Adaptacij ti samo z piggybackanjem nemors delat.
#brezpodpisa

Valvoline ::

Raptor F16 je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Mislu sem na plinsko mapo in parametre delovanja. Se kr samodejno nastavlja/izboljsuje med voznjo, dokler se po dolocenem stevilu prevozenih km v razlicnih pogojih ne nastavi u nulo za optimalno delovanje.


Katastrofa

Zakaj? Ce je po prvem zagono 10-20% odstopanja od idealnih parametrov se scasoma med voznjo in uporabo to zniza na +/-2% v vseh pogojih. Top zadeva.

hojnikb je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Mislu sem na plinsko mapo in parametre delovanja. Se kr samodejno nastavlja/izboljsuje med voznjo, dokler se po dolocenem stevilu prevozenih km v razlicnih pogojih ne nastavi u nulo za optimalno delovanje.

ja, ampak za kaj takega more bit standalone plinski sistem, torej se prklopi na vso senzoriko, ki je v avtu sicer na razpolago ecuju. Adaptacij ti samo z piggybackanjem nemors delat.

Seveda da pobira osnovne podatke in senzoriko iz glavnega ECUja. Pol pa vse to lepo nastima za optimalno delovanje in mesanco na LPG.

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

Valvoline je izjavil:


Zakaj? Ce je po prvem zagono 10-20% odstopanja od idealnih parametrov se scasoma med voznjo in uporabo to zniza na +/-2% v vseh pogojih. Top zadeva.


Sliši se kot pravljica
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

matobeli ::

Sliši se kot da imaš algoritem notri ki za to poskrbi, eni majo celo povezavo direkt na OBD, ki sicerne vem točno kaj počne, bom pa verjetno menjal moj računalnik ker želim več funkcij. En tak dober ECU pride nekih 150eur.

Podobno kot so VAGi znal lagat na testiranjih povsem avtonomno.

Sam da se VAG traktoristi ne spuščajo v podrobnosti.

Bi blo pa zanimiv pogledat kakšen tuneup z LPG sistemom, glede na to da imaš vse odprto (za razliko od OEM ECUjev) bi mogl bit precej lažje.

martincek1 ::

Plin je top shit, ampak ne za te joke avtomobile ala Clio, s katerimi se potem voziš 10km do službe pa nazaj. Pri nas imamo / smo imeli BMW 520i 2.0, Audi A6 3.0, BMW X3 3.0 na plin in vse dela tipitopi, dela se pa zelo pogosto 800km na dan / vikend. Je pa tako, da ko plin vgradiš, to pomeni tudi dodatno servisiranje / vzdrževanje, kar moraš, tudi če delaš sam, vzeti v zakup / všteti v ceno.

Plin tankaš na 400km, tako da samo tankanje / iskanje pump ni noben problem. Je tudi priročno, če se ti mudi in pač voziš še na bencin. Glavni downside je, da rezervoar pač zasede precej.

zobnik: prosim nehaj se hvalit, da ti avti na plin delajo, kot je treba. Nekaj časa nazaj si vsak drug dan jamral čez svoje avte in spraševal, zakaj ti plin ven meče in avto cuka.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Nič kaj takega

Valvoline ::

martincek1 je izjavil:

Plin je top shit, ampak ne za te joke avtomobile ala Clio, s katerimi se potem voziš 10km do službe pa nazaj. Pri nas imamo / smo imeli BMW 520i 2.0, Audi A6 3.0, BMW X3 3.0 na plin in vse dela tipitopi, dela se pa zelo pogosto 800km na dan / vikend. Je pa tako, da ko plin vgradiš, to pomeni tudi dodatno servisiranje / vzdrževanje, kar moraš, tudi če delaš sam, vzeti v zakup / všteti v ceno.

Plin tankaš na 400km, tako da samo tankanje / iskanje pump ni noben problem. Je tudi priročno, če se ti mudi in pač voziš še na bencin. Glavni downside je, da rezervoar pač zasede precej.

zobnik: prosim nehaj se hvalit, da ti avti na plin delajo, kot je treba. Nekaj časa nazaj si vsak drug dan jamral čez svoje avte in spraševal, zakaj ti plin ven meče in avto cuka.

Zakaj da ne bi bil plin za cliota? Vsak avto na benz se da predelat (z nekimi izjemami za novejsih TB). Cliote ze zdavnaj so prodajal s tovarniskim lpg, pac pr nas niso bili tako priljubljeni. V IT je dosti tega, veliko malckov predelanih/tovarnisko na lpg. Tudi lupo npr iz l.2002 1.0 je mel tovarnisko varijanto na plin.

matobeli ::

Ker pri kravici s porabo 15l res občutiš (finančno) razliko med plinom in benzom.

Pri malčkih, če je 7eur ali pa če je 5.5eur, nima veze.

Valvoline ::

matobeli je izjavil:

Ker pri kravici s porabo 15l res občutiš (finančno) razliko med plinom in benzom.

Pri malčkih, če je 7eur ali pa če je 5.5eur, nima veze.

Klio lahko komot papca 10 na 100 po mestu, al pa 12 plin. To je konkreten prihranek. Je pa res da se pri kravah investicija veliko prej povrne. Ce dobis ugodno tovarniskega ali ze predelanega na lpg se splaca nakup, vseeno malcka ali makino, novga ali rabljenega.

Zgodovina sprememb…

dxx ::

Jaz pa ne razumem kako si nekateri umislijo avto ki pije 15l/100km in ga potem predelujejo na plin. Kot bi kupil ferrarija in dal notri 0.9l motor, da bo manj pil. Vem celo za enega, ki je kupil audi q7 3.0tdi in potem tankal kurilca. No to je delal leto in pol, in adijo mašina.

matobeli ::

Tisti ki imajo letno porabo pri 10l pri 15kkm z cliotom niso ravno pogosti v sloveniji vsaj ne med fizičnimi osebami.

Dostavljači pa definitivno, pa sistem ki že zalaufa na plin= zmaga.

Kakorkoli, enačba je enaka, visoka poraba visoki prihranki. Ker je nekaj fiksnega vložka, se avto z visoko porabo hitreje pokrijejo.

dxx ::

Jaz in žena narediva cca 20000km na leto z plinarjem, z ostalimi tremi pa do 10000km na leto/na posamezen avto. Bi rekel, da se mi plin splača. Za tovarniško predelanega sanderota 0.9tce 90ks lpg, sem dal cca 7000eur. Kupil pa sem 2 leti starega, 60000km.

blackbfm ::

Jaz pa ne razumem kako si nekateri umislijo avto ki pije 15l/100km in ga potem predelujejo na plin.


V tak avto paše samo 100 oktanski bencin, da ne izpadeš klošar pred sosedi

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

matobeli ::

Predstavlji si šele zavist ko rečeš sosedu da se ti ne splača cliota furat ker s svojo kravico prideš cenej skoz :))

Pol mamo pa še starejše terence kjer pa 15l ni neki blazna poraba.

Še vedno govorimo o nekih navadnih avtih, ne pa o vintage porših in ferrarijih in mustangih.

Raptor F16 ::

martincek1 je izjavil:

Plin je top shit, ampak ne za te joke avtomobile ala Clio, s katerimi se potem voziš 10km do službe pa nazaj. Pri nas imamo / smo imeli BMW 520i 2.0, Audi A6 3.0, BMW X3 3.0 na plin in vse dela tipitopi, dela se pa zelo pogosto 800km na dan / vikend. Je pa tako, da ko plin vgradiš, to pomeni tudi dodatno servisiranje / vzdrževanje, kar moraš, tudi če delaš sam, vzeti v zakup / všteti v ceno.

Plin tankaš na 400km, tako da samo tankanje / iskanje pump ni noben problem. Je tudi priročno, če se ti mudi in pač voziš še na bencin. Glavni downside je, da rezervoar pač zasede precej.

zobnik: prosim nehaj se hvalit, da ti avti na plin delajo, kot je treba. Nekaj časa nazaj si vsak drug dan jamral čez svoje avte in spraševal, zakaj ti plin ven meče in avto cuka.


Plin v avtomobilu višjega cenovnega razreda je joke. Oz to indicira da si je človek avto res kupil samo za imidž pa naj stane kar hoče in potem reže stroške z Nankang gumami, vozi se s ponaredki platišč, predelavami na plin, neoriginalnimi zavornimi ploščicami, šraufa ga pa sosed Meho (ki je v prostem času tudi fugamajster) pod kozolcem na fuš ... torej samo da se špara na potrošnem materialu.

Seveda to počno samo ljudje, ki kupijo rabljen avto kateremu je vrednost že padla na vrednost novega golfa ali še nižje. Ne poznam nobenega pacienta ki bi kupil povsem novega iz salona in potem zganjal takšne norosti. Ceneje vzet operativni lizing če si že želite tiste parkrat na leto kurčit, pa se boste vsaj v NOVEM peljali.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068690 (5497) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911361 (4735) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124164 (935) zobnik
»

Starejši švohnejši avti na plin

Oddelek: Na cesti
194422 (3564) jalovec09

Več podobnih tem