Forum » Na cesti » Bencinar v dizel km
Bencinar v dizel km
River0123 ::
Ok. Pustimo ob strani vse osebne preference, kaj je boljse, kaj je drazje za vzdrzevat ipd.
Zanima me samo eno. Ali dizel "zdrzi vec km"?
Recimo, da na leto nardim 45km. Po 10-ih letih ma avto 450.000km. Ali dizel zdrzi dlje, ali je isto z bencinarjem, ce redno vzdrzujes?
Zanima me samo eno. Ali dizel "zdrzi vec km"?
Recimo, da na leto nardim 45km. Po 10-ih letih ma avto 450.000km. Ali dizel zdrzi dlje, ali je isto z bencinarjem, ce redno vzdrzujes?
mm&r ::
Na koncu če poenostavimo je vsak avto sestavljen iz osnovnih sestavnih delov, ležaji, puše, vijaki, tesnila, cevi,..itd
Življensko dobo teh sestavnih delov je odvisna od števila ur uporabe oz. od sil ki na ta sestavni del vplivajo.
Torej lahko avto ne naredi niti enega kilomatra pa se recimo določen vrteči se del obrabi :) Tore ni vse v št. kilometrov, sem v karieri že naletel na avto z 15.000 km ki je bil bolj "uničen" kot avto z 150.000 km.
Torej osnovni deli bi v teoriji morali zdržati enako pod enakimi pogoji uporabe.
Ker bencinski motorji delujejo na višjih vrtljajihima to verjetno nekaj vpliva na obrabo določenih vrtečih se delov vendar je treba vzeti v obzir, da dizle priporočajo uporabnikom ki delajo večje razdalje.
Toraj v primeru delov ki so pod vplivom hidrostatičnega trenja se največ obrabe izvede ob zagonu.
Verjetno že že kdo naredil analizo po posameznih sestavnih delih, znuca se kar se bolj nuca :)
Življensko dobo teh sestavnih delov je odvisna od števila ur uporabe oz. od sil ki na ta sestavni del vplivajo.
Torej lahko avto ne naredi niti enega kilomatra pa se recimo določen vrteči se del obrabi :) Tore ni vse v št. kilometrov, sem v karieri že naletel na avto z 15.000 km ki je bil bolj "uničen" kot avto z 150.000 km.
Torej osnovni deli bi v teoriji morali zdržati enako pod enakimi pogoji uporabe.
Ker bencinski motorji delujejo na višjih vrtljajihima to verjetno nekaj vpliva na obrabo določenih vrtečih se delov vendar je treba vzeti v obzir, da dizle priporočajo uporabnikom ki delajo večje razdalje.
Toraj v primeru delov ki so pod vplivom hidrostatičnega trenja se največ obrabe izvede ob zagonu.
Verjetno že že kdo naredil analizo po posameznih sestavnih delih, znuca se kar se bolj nuca :)
Utk ::
Sam motor bo dlje vozil, če je dizel. Z vsem ostalim okoli motorja in z upoštevanjem vseh stroškov, pa ni nujno. Boš res menjal dpf ko bo čas za to, itd. Tudi bencinar lahko naredi 500,000 in več km.
Za 45,000 na leto se itak ve kaj se danes kupi, ampak ne bom napisal.
Za 45,000 na leto se itak ve kaj se danes kupi, ampak ne bom napisal.
nejc_nejc ::
Moe_Lester ::
Na tvoje vprašanje ni enostavnega odgovora. Obstajajo zanič dizel motorji, ki crkujejo po tekočem traku, obstajajo bencinarji, ki delajo milijon kilometrov in vse vmes.
Poleg tega motor še zdaleč ni edina komponenta v avtu. Kaj ti pomaga večen motor, če zmeš zlomiš menjalnik, menjaš dele podvozja vsakih 10.000km itd.
Pod črto bi moral praktično vsak nov avto brez večjih težav narediti 450.000km, če ga redno servisiraš. Je pa za tak način uporabe daleč najbolj primeren EV.
Po drugi strani imajo dizli bistveno višjo kompresijo, visokotlačne črpalke in še kak drug kos, ki je pod večjo obremenitvijo.
Poleg tega motor še zdaleč ni edina komponenta v avtu. Kaj ti pomaga večen motor, če zmeš zlomiš menjalnik, menjaš dele podvozja vsakih 10.000km itd.
Pod črto bi moral praktično vsak nov avto brez večjih težav narediti 450.000km, če ga redno servisiraš. Je pa za tak način uporabe daleč najbolj primeren EV.
Ker bencinski motorji delujejo na višjih vrtljajihima to verjetno nekaj vpliva na obrabo določenih vrtečih se delov vendar je treba vzeti v obzir, da dizle priporočajo uporabnikom ki delajo večje razdalje.
Po drugi strani imajo dizli bistveno višjo kompresijo, visokotlačne črpalke in še kak drug kos, ki je pod večjo obremenitvijo.
Blinder ::
Ali dizel "zdrzi vec km"?
?
naj uganem, do včeraj si še vozil motor 25 km/h in zdaj sprašuješ neumnosti?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
m0LN4r ::
Ok. Pustimo ob strani vse osebne preference, kaj je boljse, kaj je drazje za vzdrzevat ipd.
Zanima me samo eno. Ali dizel "zdrzi vec km"?
Recimo, da na leto nardim 45km. Po 10-ih letih ma avto 450.000km. Ali dizel zdrzi dlje, ali je isto z bencinarjem, ce redno vzdrzujes?
Dizel. Vecina delovnih masin, ki tolcejo po miljone delovnih ur, so na dizel. Razen atomskih podmornic.
Opf al dpf, v tej debati nima veze.
Drugace pa za taksno kilometrino rabis dobro podvozje, pa eco gume z ne najmanjsim presekom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Blinder ::
Vecina delovnih masin, ki tolcejo po miljone delovnih ur so na diesel, ker pri takih kilometrih se privarčuje ogromno $$$ na gorivu
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
v resnic je vseen, ker se stvari lotevas na napačni strani..
Če delas 45kkm+ na leto, kupis poljubn motor in menjas avto po 5 letih...
Če delas 45kkm+ na leto, kupis poljubn motor in menjas avto po 5 letih...
#brezpodpisa
starfotr ::
Predvsem moraš kupit motor, ki ima 4 ali več cilindrov, prostornine najmanj 2 l (več je bolje) veliko posodo za olje (npr. 7 l ali več) - pomeni, da dobro podmazuje, robustno izdelavo.
Delat moraš servis na 15 000 km in ti bo avto vozil do miljona km.
Kar se tiče bencin/dizel to nima nobene veze. Važni so zgornji kriteriji in pogoji.
Delat moraš servis na 15 000 km in ti bo avto vozil do miljona km.
Kar se tiče bencin/dizel to nima nobene veze. Važni so zgornji kriteriji in pogoji.
IL_DIAVOLO ::
V primeru da firma casti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Blinder ::
Predvsem moraš kupit motor, ki ima 4 ali več cilindrov, prostornine najmanj 2 l (več je bolje) veliko posodo za olje (npr. 7 l ali več) - pomeni, da dobro podmazuje, robustno izdelavo.
Delat moraš servis na 15 000 km in ti bo avto vozil do miljona km.
Tle si napisal en kup bullshita
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
recmajkemi ::
Kakor je bilo meni razloženo je osnovna razlika med bencinarji in dizli kar se vzdržljivosti samih blokov motorja tiče ta, da sama goriva različno delujeta na obrabo. Saj dizel že sam "podmazuje" in ne škoduje bloku motorja, bencin pa deluje korozivno.
Potem ko so dizlom dodali DPFje izgorevanje ni več tako učinkovito in so se v dizlih začele nabirati saje, ki pa tudi pripomorejo k obrabi.
Potem ko so dizlom dodali DPFje izgorevanje ni več tako učinkovito in so se v dizlih začele nabirati saje, ki pa tudi pripomorejo k obrabi.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
damirez ::
Dizel...
1. Dizel praviloma pri isti moči ima večjo prostornino
2. Dizel praviloma deluje pri nižjih obratih.
3. Dizel ima več navora, zato ga vozimo pri nižjih obratih.
4. Dizel kot je nekdo omeni, se že sam "podmazuje"
Če bi bencin bil za dolgotrajne obreminitve, bi bile tovorne ladje, kot gliserji na bencin in ne na dizel.
1. Dizel praviloma pri isti moči ima večjo prostornino
2. Dizel praviloma deluje pri nižjih obratih.
3. Dizel ima več navora, zato ga vozimo pri nižjih obratih.
4. Dizel kot je nekdo omeni, se že sam "podmazuje"
Če bi bencin bil za dolgotrajne obreminitve, bi bile tovorne ladje, kot gliserji na bencin in ne na dizel.
zobnik ::
Vzami bencinarja, za tist 1l porabe med dizlom, bencnarjem se ne splača. Mam sedaj 1.3 dizla 90km, ker druzga nisme dobil....pa je potovaln kaže 5-5.5l. Bencinar bi 6-6,5l.
Pri dizlu imaš dvomasni vztrajnik stane 700-800-900 evrov menjava, potem egr, turbina se pri 250.000km že počas menja, šobe še prej, pa sedaj dpf filtri in še kaj.
Bencinar pa vžgeš in pelješ, crkne pa tko skoraj nič....tja na 200.000km kak tuljava za par 10 evrov. Pa motorji zdržijo 400.000km.
Pri dizlu imaš dvomasni vztrajnik stane 700-800-900 evrov menjava, potem egr, turbina se pri 250.000km že počas menja, šobe še prej, pa sedaj dpf filtri in še kaj.
Bencinar pa vžgeš in pelješ, crkne pa tko skoraj nič....tja na 200.000km kak tuljava za par 10 evrov. Pa motorji zdržijo 400.000km.
valinoratina ::
v resnic je vseen, ker se stvari lotevas na napačni strani..
Če delas 45kkm+ na leto, kupis poljubn motor in menjas avto po 5 letih...
Loteva se jo na napačni stani ja. Za 45.000 km na leto se kupi električni avto, pika basta. To je skor 5 jurjev prihranka na gorivu in sevisih vsako leto! 50.000 EUR prihranka v 10 letih! Edina izjema tega pravila je če ne more filat doma (torej da ne more v nobenem primeru inštalirat domače polnilnice tudi po veliko vloženega truda).
Dizel...
1. Dizel praviloma pri isti moči ima večjo prostornino
2. Dizel praviloma deluje pri nižjih obratih.
3. Dizel ima več navora, zato ga vozimo pri nižjih obratih.
4. Dizel kot je nekdo omeni, se že sam "podmazuje"
Če bi bencin bil za dolgotrajne obreminitve, bi bile tovorne ladje, kot gliserji na bencin in ne na dizel.
Sej gliserji so na bencin večinoma, primerjat tovorne ladje in avtomobile pa je bolno. Stvari so popolnoma drugačne ko je motor velik toliko kot ena hiša v primeru tovorne ladje kot pa pri avtu..ladje po navadi uporabljajo mazut (še večje sranje od dizla), razlog je cena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
DamijanD ::
zobnik - zdaj je tudi večina bencinarjev s turbino...
Za toliko kilometrine bi tudi sam dal glas za dizla, če EV ni opcija (oblika avtov, domače polnenje)
Za toliko kilometrine bi tudi sam dal glas za dizla, če EV ni opcija (oblika avtov, domače polnenje)
Utk ::
Pri 45,000 km letno bi jaz dal glas selitvi. Če ne, EV. Potem pa dizel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
dexterboy ::
Še vedno lahko vzame bencinarja pa ga predela na plin. Zmaga na celi črti, pa še manjša obraba motorja...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
RedDrake ::
valinoratina je izjavil:
Loteva se jo na napačni stani ja. Za 45.000 km na leto se kupi električni avto, pika basta. To je skor 5 jurjev prihranka na gorivu in sevisih vsako leto! 50.000 EUR prihranka v 10 letih! ...
Cena goriva za dizla bo tam ~3500 EUR, cena elektrike za EV bo ~1200 EUR (zna bit več v kratkem ...). Plus vstopni stroški so višji (nakupna cena + polnilnica).
Za 10 let vsekakor računica je smiselna. Za ostalo si naj pa vsak poračuna sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
avtek ::
valinoratina je izjavil:
Loteva se jo na napačni stani ja. Za 45.000 km na leto se kupi električni avto, pika basta. To je skor 5 jurjev prihranka na gorivu in sevisih vsako leto! 50.000 EUR prihranka v 10 letih! Edina izjema tega pravila je če ne more filat doma (torej da ne more v nobenem primeru inštalirat domače polnilnice tudi po veliko vloženega truda).
S kje si ti potegnil 5 jurjev letno, na 45000km?
Mato989 ::
Pri 45,000 km letno bi jaz dal glas selitvi. Če ne, EV. Potem pa dizel.
Tako je, če se voziš letno 45k km je prvi glas selitev... edini izgovor da to delaš letno je da dobiš takšno plačo da boš zaradi varčevanja čez 3-5 let v penziji
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
zobnik ::
Dizli sploh niso varčni kot pišete. Se vedno pije 5.5l Bencinarja danes voziš s 6l. Najbolje je kupit tovarniško predelan plin
TheBlueOne ::
Si mislim, da kilometri niso razdeljeni na nacin, da bi EV prisel v igro.
Drugace pa verjetno najdlje zdrzijo veliki dizli. V bistvu so narejeni tocno za to. Probleme z raznimi filtri imas prej, ce z njimi delas malo kilometrov.
Si mislim, da ce hocem ultimativnega delovnega konja za cim manj denarja, je odgovor Skoda. Za take kilometre Superb.
To bo pa tezko drzalo, ce je avto podobnega ranga. Tudi hibridni sistemi ti pri takih kilometrih bolj malo pomagajo, so prej dodatna teza, ker vecine kilometrov skoraj sigurno ne bo naredil po mestu in ne bo sans za regen.
Drugace pa verjetno najdlje zdrzijo veliki dizli. V bistvu so narejeni tocno za to. Probleme z raznimi filtri imas prej, ce z njimi delas malo kilometrov.
Si mislim, da ce hocem ultimativnega delovnega konja za cim manj denarja, je odgovor Skoda. Za take kilometre Superb.
Dizli sploh niso varčni kot pišete. Se vedno pije 5.5l Bencinarja danes voziš s 6l. Najbolje je kupit tovarniško predelan plin
To bo pa tezko drzalo, ce je avto podobnega ranga. Tudi hibridni sistemi ti pri takih kilometrih bolj malo pomagajo, so prej dodatna teza, ker vecine kilometrov skoraj sigurno ne bo naredil po mestu in ne bo sans za regen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
IL_DIAVOLO ::
Dizli sploh niso varčni kot pišete. Se vedno pije 5.5l Bencinarja danes voziš s 6l. Najbolje je kupit tovarniško predelan plin
Z mojo voznjo bi bencinar pil vsaj 12l, z dizlom mi pije 8.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Goran's Blog ::
Vsekakor za toliko kilometrov Dizel!
Bencinarja s 6 litri ? Ja pa jade koliko kW in koliko prostornino motorja ? Verjetno ni 2.0 kot dizel.
Bencinarja s 6 litri ? Ja pa jade koliko kW in koliko prostornino motorja ? Verjetno ni 2.0 kot dizel.
Mato989 ::
Goran's Blog je izjavil:
Vsekakor za toliko kilometrov Dizel!
Bencinarja s 6 litri ? Ja pa jade koliko kW in koliko prostornino motorja ? Verjetno ni 2.0 kot dizel.
Moja KIA 2022 letnik po 12k km in 10 mesecih uporabe povprečno pije 5,4l/100 je pa res da se večinoma vozi 12km v eno smer po regionalkah kjer je omejitev 70 ali 90 torej se večinoma vozi okrog 70... je pa 1,5 turbo bencinar z 160KM.
Za toliko km je vsekakor selitev kot je UTK prav povedal.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
GupeM ::
Pri 45,000 km letno bi jaz dal glas selitvi. Če ne, EV. Potem pa dizel.
Tako je, če se voziš letno 45k km je prvi glas selitev... edini izgovor da to delaš letno je da dobiš takšno plačo da boš zaradi varčevanja čez 3-5 let v penziji
Kaj pa, če je tip recimo trgovski potnik in prepotuje pol Slovenije na dan? Ali kakšen serviser, pa po celi Sloveniji laufa? Mogoče ponuja kakšno specifično storitev, ki jo opravljalja po celi Sloveniji in tujini?
starfotr ::
Goran's Blog je izjavil:
Vsekakor za toliko kilometrov Dizel!
Bencinarja s 6 litri ? Ja pa jade koliko kW in koliko prostornino motorja ? Verjetno ni 2.0 kot dizel.
Moja KIA 2022 letnik po 12k km in 10 mesecih uporabe povprečno pije 5,4l/100 je pa res da se večinoma vozi 12km v eno smer po regionalkah kjer je omejitev 70 ali 90 torej se večinoma vozi okrog 70... je pa 1,5 turbo bencinar z 160KM.
Za toliko km je vsekakor selitev kot je UTK prav povedal.
Povprečje je dosti nižje od 70.
TheBlueOne ::
Moja KIA 2022 letnik po 12k km in 10 mesecih uporabe povprečno pije 5,4l/100 je pa res da se večinoma vozi 12km v eno smer po regionalkah kjer je omejitev 70 ali 90 torej se večinoma vozi okrog 70... je pa 1,5 turbo bencinar z 160KM.
Zato pa se ti izide matematika, ker je nerealna za nekoga, ki dela 45.000km, ker tak bo verjetno vecinoma bolj pri 140km/h. Tam pa bo razlika. Ce bi jaz nasega dizla vozil med 70kmh in 90kmh bi poraba bila smesno nizka.
Po cem sklepas, da bi mu pomagala selitev? Kaj je kje povedal, da vecino km dela za isto relacijo?
Povprečje je dosti nižje od 70.
On skoraj sigurno ne misli povprecje ampak bolj obicajna potovalna hitrost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
WizzardOfOZ ::
Če je avto dobro in redno vzdržaven, bi danes vsak moral brez problema prevozit milijon kolometrov, pa naj bo dizel al pa bencinar.
Ni pa dizel več tako kvaliteten, kot je bil nekoč, ko so uporabljali več materiala za izdelavo. Zmanjševanje stroškov, manj materiala pa vedno večji pritiski, da se čimveč stisne iz motorja, uničujejo motor veliko bolj kot pri bencinarju, kjer so pritiski veliko manjši.
Ni pa dizel več tako kvaliteten, kot je bil nekoč, ko so uporabljali več materiala za izdelavo. Zmanjševanje stroškov, manj materiala pa vedno večji pritiski, da se čimveč stisne iz motorja, uničujejo motor veliko bolj kot pri bencinarju, kjer so pritiski veliko manjši.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Goran's Blog ::
Goran's Blog je izjavil:
Vsekakor za toliko kilometrov Dizel!
Bencinarja s 6 litri ? Ja pa jade koliko kW in koliko prostornino motorja ? Verjetno ni 2.0 kot dizel.
Moja KIA 2022 letnik po 12k km in 10 mesecih uporabe povprečno pije 5,4l/100 je pa res da se večinoma vozi 12km v eno smer po regionalkah kjer je omejitev 70 ali 90 torej se večinoma vozi okrog 70... je pa 1,5 turbo bencinar z 160KM.
Za toliko km je vsekakor selitev kot je UTK prav povedal.
No se pravi Bencinar odpade.
Za toliko kilometrov je sigurno avtocesta 130+ na uro kjer je pa pri bencinarju poraba.... ?
TheBlueOne ::
Dizel motor, kakor bencinski je bolj kvaliteten, samo tudi lazji, bolj zmogljiv in dosti bolj kompleksen.
Danasnji motorji v bisvtu zdrzijo vec, samo ljudje pogosto primerjajo nekega Golf 2, ki je skupaj naredil v desetih letih 100k km in pa neko hightec masino, ki skoraj dve toni zene s petimi litri porabe in ima kaksen problem po treh letih pri 150k km.
Danasnji motorji v bisvtu zdrzijo vec, samo ljudje pogosto primerjajo nekega Golf 2, ki je skupaj naredil v desetih letih 100k km in pa neko hightec masino, ki skoraj dve toni zene s petimi litri porabe in ima kaksen problem po treh letih pri 150k km.
fikus_ ::
V osebnih avtomobilih nimaš ICE motorja kvalitetno narejenega kot za tovornjake. Ti držijo milijon km, blizu tega so dizel motorji gospodarskih vozil-kombijev.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
wcpapir ::
A ti misliš, da tovornjaki držijo milijon brez posegov ? Ne. Le, da se ti posegi pri tovornjakih ponavadi izvedejo kar na cesti oziroma na mestu okvare.
Moe_Lester ::
Si mislim, da kilometri niso razdeljeni na nacin, da bi EV prisel v igro.
45000km na leto je cca. 170km na dan, če se voziš večinoma med tednom. Spodobnega EVja polniš 2x, 3x tedensko. Oz. načeloma zadošča celo 220V polnilnica doma (cca. počasnega 10 ur polnjenja na dan).
G0zdar ::
Moe_Lester je izjavil:
Si mislim, da kilometri niso razdeljeni na nacin, da bi EV prisel v igro.
45000km na leto je cca. 170km na dan, če se voziš večinoma med tednom. Spodobnega EVja polniš 2x, 3x tedensko. Oz. načeloma zadošča celo 220V polnilnica doma (cca. počasnega 10 ur polnjenja na dan).
Kako pa veš, da ima kilometre enakomerno porazdeljene po dnevih? Kaj pa če ima dni, ko ima vožnje po 600-700 km in dni ko ima 0. Kakorkoli obračaš, dizla boš še vedno natankal 30-50 krat hitreje (in na precej več mestih) kot najbolj optimističnega električarja. Cena elektrike pa tudi raste hitreje kot cena dizla.
Mato989 ::
Pri 45,000 km letno bi jaz dal glas selitvi. Če ne, EV. Potem pa dizel.
Tako je, če se voziš letno 45k km je prvi glas selitev... edini izgovor da to delaš letno je da dobiš takšno plačo da boš zaradi varčevanja čez 3-5 let v penziji
Kaj pa, če je tip recimo trgovski potnik in prepotuje pol Slovenije na dan? Ali kakšen serviser, pa po celi Sloveniji laufa? Mogoče ponuja kakšno specifično storitev, ki jo opravljalja po celi Sloveniji in tujini?
Če je kaj od tega mu firma kupi avto, ne pa on sam.
Goran's Blog je izjavil:
Vsekakor za toliko kilometrov Dizel!
Bencinarja s 6 litri ? Ja pa jade koliko kW in koliko prostornino motorja ? Verjetno ni 2.0 kot dizel.
Moja KIA 2022 letnik po 12k km in 10 mesecih uporabe povprečno pije 5,4l/100 je pa res da se večinoma vozi 12km v eno smer po regionalkah kjer je omejitev 70 ali 90 torej se večinoma vozi okrog 70... je pa 1,5 turbo bencinar z 160KM.
Za toliko km je vsekakor selitev kot je UTK prav povedal.
Povprečje je dosti nižje od 70.
Dejansko je povprečna hitrost cca 63km/h 2km je cijazenja in potem 10km med 70 in 90....
Po cem sklepas, da bi mu pomagala selitev? Kaj je kje povedal, da vecino km dela za isto relacijo?
Če ne dela za isto relacijo potem mu firma kupi avto in se s tem ne rabi ukvarjat.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Mato989 ::
Še nekdo, ki je prešprical matematiko pri računanju povprečja.
Zakaj bi? če voziš 10 min 100, in 10 min 50 je povprečje 75km/h... (poenostavljeno)
Če voziš 10 min 70 in 2 min 20 je povprečje? 61 pa nekaj malega...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
GupeM ::
Moe_Lester ::
Kako pa veš, da ima kilometre enakomerno porazdeljene po dnevih? Kaj pa če ima dni, ko ima vožnje po 600-700 km in dni ko ima 0. Kakorkoli obračaš, dizla boš še vedno natankal 30-50 krat hitreje (in na precej več mestih) kot najbolj optimističnega električarja. Cena elektrike pa tudi raste hitreje kot cena dizla.
Dejansko ne vem, samo napisal sem scenarij, ki je precej verjeten. OP bo verjetno preskočil nasvet, če dela relacije, ki za EV niso primerne.
Si pozabil, da je OGROMNO trgovskih potnikov SP-jev, ane?
V primeru, da gre za službeno vozilo je EV sploh no brainer (spet, pod pogojem, da se ne voziš enkrat tedensko v Frankfurt in nazaj potem pa 14 dni nič). Od EVja lahko odbiješ DDV, prav tako ni bonitete za osebno uporabo.
TheBlueOne ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 43853 (31245) | KAVINSKY |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108713 (67595) | Berserker |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28641 (24846) | RedDrake |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66673 (47137) | blay44 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 197656 (162669) | Spajky |