Forum » Na cesti » Zakaj je bencin cenejši od dizla?
Zakaj je bencin cenejši od dizla?
zmaugy ::
Vedno znova, ko debatiram s tabo, ugotavljam, kako nima smisla debatirati z ljudmi, ki se v svoji komunikaciji ne morejo izogniti primitivnemu žaljenju sogovornikov.
https://internationalfleetworld.com/new...
Kaj naj drugega kot te žalim, če ne daš nobenega linka, ko ga daš, je pa čisto nerelevanten. Vprašal sem koliko se globalno (ker imaš rad to besedo) spremeni CO2, če nadomestimo ves bencin z dizlom. Tega ne znaš odgovorit, samo blebečeš svoje. Na tvojem linku celo piše, da je razlika 5% med dizlom in bencinom. Globalno gledano, bi to verjetno spremenilo co2 za kakšno desetinko procenta.
večina novejših dizlov ima filter trdnih delcev
To o novejših čistejših dizlih poslušamo že 20 let, prizanesi mi. Tudi če bi novi štimali, pa ne, čez 4 leta itak vsi fuknejo ven te filtre.
Poskusi ne žaliti.
jype ::
Utk ::
zobnik ::
Glede avtoplina, v Italiji je bencin 1.65 evra, plin po 67 centov.
Pri nas 1.269 evra, plin po 71 centov
Torej Italjani se vozijo realno -50% ceneje na vtoplin
Mi pa -35%
Pri nas 1.269 evra, plin po 71 centov
Torej Italjani se vozijo realno -50% ceneje na vtoplin
Mi pa -35%
zmaugy ::
Poskusi ne žaliti.
Poskusi najti kakšen dokaz, ki bo dokazal karkoli že trdiš. Da ima bencinar 5% večji CO2 izpuh od dizla, ne rabiš, to vemo. Najdi link kolk bi to vplivalo globalno, če bi zamenjali vse bencinarje z dizli.
1. Ne vem kdo so “vsi”, ki naj bi dali DPF ven, meni kaj takšnega ne pride niti na misel. Potem lahko debatiramo tudi o manijakih, ki tunajo bencince, da so na koncu frankenbencinci.
Za oboje bi predlagal organom pregona, da se angažirajo - pri dizlih brez DPF bi to moralo biti še lažje, ker tudi policaju je jasno, da je nekaj narobe, če se na na primer novejšem audiju iz izpušne cevi valijo gosti oblaki črnega dima. Samo ustavit in takoj poslat na izredni tehnični pregled. Naslednjič, ko boš opazil takšno vozilo, pokliči policijo. Verjetno se ne bo v tistem trenutku zgodilo nič, ampak če bi to naredil vsak, ki bi naletel na to, bi se klicev nabralo dovolj, da bi začeli razmišljati o ukrepanju.
2. Šele ko se bo vsak potrošnik na lastni koži zavedel, da pomeni kurjenje fosilnih goriv smrt za vse v ne tako oddaljeni prihodnosti, bomo lahko upali na to, da se nam bo mogoče uspelo temu izogniti. In potrošniki bojo to najbolj učinkovito občutili, ko jih bo to udarilo na drugi največji materialni investiciji - avtomobilu. Tega sporočila pa ne boš uspel prenesti, če boš demoniziral eno vrsto fosilnih goriv in ignoriral drugo. S tem daš napačen signal in zgodi se točno to, kar se je leta 2017 - ljudje so kupili več bencinarjev namesto dizlov, s čimer smo na cesto za vsaj deset let dobili pleh, ki spušča v zrak več CO2. S tem so potrošniki sami pri sebi izpolnili svojo nalogo in lahko spet trošijo ostale stvari, ki jih tovorne ladje masovno prevažajao po svetu.
3. Če uspemo predramiti ljudi iz spanja s tem, da zagrozimo vsem njihovim avtomobilom na fosilna goriva, se bo zavest spremenila tudi drugje, kjer - kot praviš - je problem še večji.
Utk ::
Dost besed, a nobenga linka.
1. Policija nima pristojnosti ugotavljat ali ima not DPF filter, še bolj žalostno je, da tega nimajo niti na tehničnem pregledu. Lahko samo izmerijo pline, in plini bojo v redu. Delcev ne merijo, niti NOx-ov.
2. Pametni so kupili EV, ampak kaj ko je pametnih zelo malo. Dokaz je tudi ta forum.
3. Očitno niti pri tebi ne deluje, pa se tega kao zavedaš.
1. Policija nima pristojnosti ugotavljat ali ima not DPF filter, še bolj žalostno je, da tega nimajo niti na tehničnem pregledu. Lahko samo izmerijo pline, in plini bojo v redu. Delcev ne merijo, niti NOx-ov.
2. Pametni so kupili EV, ampak kaj ko je pametnih zelo malo. Dokaz je tudi ta forum.
3. Očitno niti pri tebi ne deluje, pa se tega kao zavedaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
zmaugy ::
Prebereš - besedo za besedo... Ali pa ne...
2, 3. Samoiniciativnost je zelo draga in naporna. Zato mora stopiti zraven država. "Level the plainfield"...
2, 3. Samoiniciativnost je zelo draga in naporna. Zato mora stopiti zraven država. "Level the plainfield"...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
roCkY ::
Kolk procentov fosilnih goriv se sploh porabi za avtomobile.
Nekje mi je v glavi ostala cifra, da vsega cca. 2%. ??
Tole je bolj kot ne debata o oslovi senci kot debata o problemu CO2, ki nikakor ni strup. Je le ena precej nedolžna molekula od kopice molekul v kateri je ogljik vezan s to smolo, da pusti malo premalo dolgovalovnega sevanja nazaj v vesolje.
Ima kdo podatek koliko fosilcev se v primerjavi z zasebnim avtomobilskim transportom porabi v vojski, ki je sicer najbolj nujna a povsem nepotrebna stvar na tem planetu.
Nekje mi je v glavi ostala cifra, da vsega cca. 2%. ??
Tole je bolj kot ne debata o oslovi senci kot debata o problemu CO2, ki nikakor ni strup. Je le ena precej nedolžna molekula od kopice molekul v kateri je ogljik vezan s to smolo, da pusti malo premalo dolgovalovnega sevanja nazaj v vesolje.
Ima kdo podatek koliko fosilcev se v primerjavi z zasebnim avtomobilskim transportom porabi v vojski, ki je sicer najbolj nujna a povsem nepotrebna stvar na tem planetu.
Invictus ::
Dizel avtomobili gredo ven. V Nemčiji že v prihodnjih 2-3 letih. Večina mest zapira središča za dizle (Düsseldorf, Stuttgart, Munchen je že skoraj tam), kmalu pa za vse fosilce.
Zapirajo za EURO5 in nižje. EURO 6 se lahko vozi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
Euro5 nekateri niso še niti 3 leta stari...tist, ki je kupil euro5 leta 2015, in ga zdaj ven mečejo, sigurno ne bo kupil euro6 dizla, ker ta je pa dober. Če ni glih bedak.
feryz ::
Jaz mam EURO6 in bo kmalu nov EURO6. Emisija trdih delcev je 0, ravno tako je nič emisija NoX.
Če karkoli pobereš ven, kot ti namiguješ, se zagotovo ne boš več peljal z njim. Tega ne moreš več šraufati in predelovati v garaži.
Ti pač sodiš po sebi. Ni nujno, da je tisti, ki menja bedak. Lahko zgolj ni revež.
Če karkoli pobereš ven, kot ti namiguješ, se zagotovo ne boš več peljal z njim. Tega ne moreš več šraufati in predelovati v garaži.
Ti pač sodiš po sebi. Ni nujno, da je tisti, ki menja bedak. Lahko zgolj ni revež.
Utk ::
Emisija trdih delcev je 0, ravno tako je nič emisija NoX.
Lol
Če karkoli pobereš ven, kot ti namiguješ, se zagotovo ne boš več peljal z njim. Tega ne moreš več šraufati in predelovati v garaži.
A ti najdem reklamo, kjer ti firma to naredi? Evo:
http://www.rsrmotorsport.com/slo/dpf-fi...
http://sbs-tuning.com/wp/dpf-filter/ods...
http://www.avtomehanika-jankovec.si/chi...
Ni nujno, da je tisti, ki menja bedak. Lahko zgolj ni revež.
Če menja zato, ker ne sme več domov s 3 leta starim dizlom, in spet kupi dizla, je bedak. Revež morda je ali ni, bedak pa sigurno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
feryz ::
Ti je napisal zgoraj, še leta boš hodil kamorkoli.
Kakšen LOL!? Ti več veš, kot firme, ki vlagajo v razvoj več denarja kot ... vstavi karkoli.
Upam, da ti je, zaradi nedavnih dogodkov, jasno, koliko stane zavajanje ali laganje.
BTW, točno za moj motor je imela firma kriminalno preiskavo z namenom ugotavljanja prirejene programske opreme v avtu. Odšli so z dolgim nosom.
Kakšen LOL!? Ti več veš, kot firme, ki vlagajo v razvoj več denarja kot ... vstavi karkoli.
Upam, da ti je, zaradi nedavnih dogodkov, jasno, koliko stane zavajanje ali laganje.
BTW, točno za moj motor je imela firma kriminalno preiskavo z namenom ugotavljanja prirejene programske opreme v avtu. Odšli so z dolgim nosom.
Utk ::
Emisija trdih delcev je 0, ravno tako je nič emisija NoX.
To je lol. Nekaj je euro 6, nekaj je "malo", čisto nekaj drugega pa "nič".
Meizu ::
janezvalva je izjavil:
Torej, vprašanje na mestu. Zakaj je bencin v zadnjem mesecu postal (občutno) cenejši od dizla. Neke stvari sem sicer bral, ampak nisem našel nobene poglobljene razlage.
V kolikor podobna tema že obstaja se opravičujem, search na slo-techu ni ničesar našel.
ker je več dizlov kot bencinarjev.
To je običen bullshit. Dizlov je več kot bencinarjev v EU že 10 let.
Realen odgovor je postopen prehod iz dizlov na bencin/hibridarje zaradi postopnih vse strožjih dizel regulacij Nemčije in ostalih EU vodilnih sil.
zmaugy ::
Kolk procentov fosilnih goriv se sploh porabi za avtomobile.
Nekje mi je v glavi ostala cifra, da vsega cca. 2%. ??
Tole je bolj kot ne debata o oslovi senci kot debata o problemu CO2, ki nikakor ni strup. Je le ena precej nedolžna molekula od kopice molekul v kateri je ogljik vezan s to smolo, da pusti malo premalo dolgovalovnega sevanja nazaj v vesolje.
Ima kdo podatek koliko fosilcev se v primerjavi z zasebnim avtomobilskim transportom porabi v vojski, ki je sicer najbolj nujna a povsem nepotrebna stvar na tem planetu.
Heh, ta “nedolžna molekula” je odgovorna za dogodek, ki ga poimenujemo The great dying. Kopensko življenje je potrebovalo 10 milijonov let, da si je opomoglo od tega.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Permian...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
ginekk ::
Dost besed, a nobenga linka.
1. Policija nima pristojnosti ugotavljat ali ima not DPF filter, še bolj žalostno je, da tega nimajo niti na tehničnem pregledu. Lahko samo izmerijo pline, in plini bojo v redu. Delcev ne merijo, niti NOx-ov.
Ne delaj si utvar.
Policija ima pristojnost odredit izredni tehnični pregled ob sumu predelave (kamor spada odstranjen DPF).
Na licu mesta ti poberejo tablice, če so dobre volje te pospremijo do tehničnega. (to so počeli tudi, da ne bi vmes doma prišlo do povratne predelave)
Tam bodo sigurno bolj temeljito pregledali ker vedo da gre za izredni pregled. Avto mora ustrezat homologiranemu stanju, izključno z izpuhuom.
Vse to se je že dogajalo tudi v obliki posebnih akcij, večkrat.
Utk ::
Avto mora ustrezat homologiranemu stanju, izključno z izpuhuom.
Kako točno si predstavljaš, da bo mehanik preveril ali je notri filter ali ne?
Lahko daš link na kak dokaz, da so nekomu odredili, da mora nazaj vgradit dpf filter?
Meizu ::
This is the reply I got from the DfT when I asked them the same question:
"We are working to assist MOT testers in determining as quickly and efficiently as possible whether a particular vehicles must have a DPF fitted to remain legal. For example we are currently engaging with vehicle manufacturers to develop a vehicle list that could be supplied to testers with applicable information to determine factory fitment and therefore removal.
It will evidently not always be possible for the tester to tell, but there are likely to be many cases where this is obvious. We will however be looking further at precisely what steps we can take to determine the DPF status for a particular vehicle, which may include enforcement activity."
Odgovor iz leta 2013. Bog ve, če se je v tem kratkem času do danes kaj spremenilo. Prej ne kot ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
roCkY ::
@roCkY
Narobe si slisal.
http://www.visualcapitalist.com/u-s-ene...
Vidim le podatek za celotni transport. Osebni transport je le delček tega.
Kolk procentov fosilnih goriv se sploh porabi za avtomobile.
Nekje mi je v glavi ostala cifra, da vsega cca. 2%. ??
Tole je bolj kot ne debata o oslovi senci kot debata o problemu CO2, ki nikakor ni strup. Je le ena precej nedolžna molekula od kopice molekul v kateri je ogljik vezan s to smolo, da pusti malo premalo dolgovalovnega sevanja nazaj v vesolje.
Ima kdo podatek koliko fosilcev se v primerjavi z zasebnim avtomobilskim transportom porabi v vojski, ki je sicer najbolj nujna a povsem nepotrebna stvar na tem planetu.
Heh, ta “nedolžna molekula” je odgovorna za dogodek, ki ga poimenujemo The great dying. Kopensko življenje je potrebovalo 10 milijonov let, da si je opomoglo od tega.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Permian...
Zakaj že se v rastlinjake dodaja CO2?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: roCkY ()
Meizu ::
@roCkY
Narobe si slisal.
http://www.visualcapitalist.com/u-s-ene...
Vidim le podatek za celotni transport. Osebni transport je le delček tega.
Kolk procentov fosilnih goriv se sploh porabi za avtomobile.
Nekje mi je v glavi ostala cifra, da vsega cca. 2%. ??
Tole je bolj kot ne debata o oslovi senci kot debata o problemu CO2, ki nikakor ni strup. Je le ena precej nedolžna molekula od kopice molekul v kateri je ogljik vezan s to smolo, da pusti malo premalo dolgovalovnega sevanja nazaj v vesolje.
Ima kdo podatek koliko fosilcev se v primerjavi z zasebnim avtomobilskim transportom porabi v vojski, ki je sicer najbolj nujna a povsem nepotrebna stvar na tem planetu.
Heh, ta “nedolžna molekula” je odgovorna za dogodek, ki ga poimenujemo The great dying. Kopensko življenje je potrebovalo 10 milijonov let, da si je opomoglo od tega.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Permian...
Zakaj že se v rastlinjake dodaja CO2?
Hočeš rečt da bi se ti in tvoj pes v rastlinjaku počutila odlično?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Sparkxl ::
Torej, zakaj je dizl dražji in zakaj bo tako v prihodnje ostalo, si lahko preberete na linku spodaj, namesto da tu trolate.
Nima s tem nasa vlada nic, to je posledica vecje porabe dizla v industriji in v prihodnje v ladjah. Torej vecja poraba pomeni večja cena.
Vse kaže na to, da bo tako ostalo še lep čas, tako da to je samo pač še ena izmed slabih novic za traktoriste. Ampak saj ste že navajeni na njih
https://www.reuters.com/article/us-refi...
Nima s tem nasa vlada nic, to je posledica vecje porabe dizla v industriji in v prihodnje v ladjah. Torej vecja poraba pomeni večja cena.
Vse kaže na to, da bo tako ostalo še lep čas, tako da to je samo pač še ena izmed slabih novic za traktoriste. Ampak saj ste že navajeni na njih
https://www.reuters.com/article/us-refi...
D3m ::
Sem že prilepil podobno povezavo eno stran nazaj.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
zmaugy ::
@roCkY
Narobe si slisal.
http://www.visualcapitalist.com/u-s-ene...
Vidim le podatek za celotni transport. Osebni transport je le delček tega.
Kolk procentov fosilnih goriv se sploh porabi za avtomobile.
Nekje mi je v glavi ostala cifra, da vsega cca. 2%. ??
Tole je bolj kot ne debata o oslovi senci kot debata o problemu CO2, ki nikakor ni strup. Je le ena precej nedolžna molekula od kopice molekul v kateri je ogljik vezan s to smolo, da pusti malo premalo dolgovalovnega sevanja nazaj v vesolje.
Ima kdo podatek koliko fosilcev se v primerjavi z zasebnim avtomobilskim transportom porabi v vojski, ki je sicer najbolj nujna a povsem nepotrebna stvar na tem planetu.
Heh, ta “nedolžna molekula” je odgovorna za dogodek, ki ga poimenujemo The great dying. Kopensko življenje je potrebovalo 10 milijonov let, da si je opomoglo od tega.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Permian...
Zakaj že se v rastlinjake dodaja CO2?
In to ima zvezo s prej napisanim kako?
Sparkxl ::
Nevem kak ti naj dopovem, ampak tebi je al gore res opral glavo s tem co2, ker si res že dosadan
hamez66 ::
Kdaj bo pa konec sveta (življenja na Zemlji za ljudi), če nadaljujemo s trenutnim izpuščanjem co2? Če uporabljamo bencin, čez 50000 let, če pa dizel, pa čez 55000?
Meizu ::
zmaugy ::
Nevem kak ti naj dopovem, ampak tebi je al gore res opral glavo s tem co2, ker si res že dosadan
Dejstvo je, da globalno segrevanje, ki smo ga povzročili ljudje s kurjenjem fosilnih goriv in živinorejo, postaja čedalje bolj očitno v vse več situacijah. Čedalje težje si bo zatiskati oči pred tem. Je pa to, kot bi rekel Al Gore, ki si ga omenil ti, Neprijetna resnica, to pa drži.
Kdaj bo pa konec sveta (življenja na Zemlji za ljudi), če nadaljujemo s trenutnim izpuščanjem co2? Če uporabljamo bencin, čez 50000 let, če pa dizel, pa čez 55000?
Če bomo nadaljevali s tem tempom, boš temu priča tudi sam. In ne, ne bo čez 100 let, ane...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Utk ::
Neprijetna resnica je, da ti s svojim dizlom veliko bolj seješ astmo in raka naokoli kot pa narediš koristi s prišparanim co2 proti bencinarju (ali električarju).
D3m ::
Neprijetna resnica je, da ti s svojim dizlom veliko bolj seješ astmo in raka naokoli kot pa narediš koristi s prišparanim co2 proti bencinarju (ali električarju).
Nope.
Sem na EURO 6b.
|HP EliteBook|R5 6650U|
zmaugy ::
Markus386 ::
To, da naj bi bili vseeno, na kaj in kako se vozimo glede izpustov CO2, je seveda neumnost.
Neumnost je, da ni neumnost. Najprej daj link na to kolk CO2 pride iz prometa na bencin, potem še razliko v CO2 med dizlom in bencinom, da vidimo kolk % manj CO2 bi izpustili, če bi vozili samo na dizel, potem se pa lahko naprej pogovarjamo. Do takrat, nakladaš da glava peče.
Ne mi s tem republikanskim sranjem, ko naj bi jaz tebi dokazoval očitno.
Sranje gre samo iz tebe. Promet pridela globalno cca 20% co2, od tega ze zdaj vecina iz dizla, ali drugih goriv, ki jih dizel ne more nadomestit. Od tistih 20 procentov gre na racun bencina morda 5 procentov, ce se tolk, ugibam, ker ti ne das linka. Ce teh 5 procentov nadomestis z dizlom, bos globalno zmanjsal co2 izpuh za kakega 0,5 procenta. Ce se tolk, daj link na kaj konkretnega. 0,5 procenta za tolk vec ostalih strupov, je prekleto slab deal. Lahko pa da so te stevilke tudi se za trikrat nizje, siguren sem samo v tistih 20 procentov, ostali priskrbi ti.
Zdaj razumes kako neumen si?
Ampak ravno tega 0.5% da ljudem občutek, "da se nekaj dela", da politiki ne spijo, zato je treba pritistnit tam, kjer ljudje vidijo. Če ta primer ni zadosti očiten, poglej recimo prepoved slamic v kaliforniji... to vsak takoj opazi, govori se po novicah, ljudje se počutijo ekološke, gostilne dvignejo ceno napitkom zaradi novih, ekobio papirnitah slamic, itd.
Utk ::
D3m ::
Saj piše na motorju ECOtec. Pa v dizlu je 7% biodizla....pure zeleno.
|HP EliteBook|R5 6650U|
hamez66 ::
Kdaj bo pa konec sveta (življenja na Zemlji za ljudi), če nadaljujemo s trenutnim izpuščanjem co2? Če uporabljamo bencin, čez 50000 let, če pa dizel, pa čez 55000?
Če bomo nadaljevali s tem tempom, boš temu priča tudi sam. In ne, ne bo čez 100 let, ane...
Dej to malo bolj konkretno razloži. Nekako ne vidim take možnosti. Pred miljoni let je bil co2 nekajkrat višji, kot je sedaj, pa je življenje dobro uspevalo. V naslednjih 100 letih se ne bo dosti spremenilo. Nekaj ledu se bo stopilo, rastline bodo rasle višje in imele bodo boljše pogoje, ker imajo rade toplo in co2, pa puščave se bodo širile, ker rastline vseeno rabijo vodo. Ti pa zgleda na te stvari gledaš malo drugače.
Markus386 ::
Tukaj je glavni problem "zagovornikov" vs "nasprotnikov" globalnega segrevanja, kjer mediji predstavljajo "nasprotnike" kot ljudi ki ne verjamejo v spremembe temperature... medtem pa je ključno vprašanje samo, koliko vpliva na segrevanje imamo dejansko ljudje. Torej če se izkaže, da se zemlja segreva iz "naravnih vzrokov" (recimo konec ledene dobe,...), pa so naši izpuhi "mišji prdec" pri vsem tem, ali pa smo ljudje res popolnoma krivi za vse spremembe, in brez nas teh sprememb temperature ne bi bilo.
Torej če navežem na izpuhe... če gledamo izpuhe avtov, pa dodamo zraven vse fabrike, tovorne ladje, itd., pa pritiskamo na avte, ostale pa pustimo "na miru", a ima to sploh kak smisel?
Torej če navežem na izpuhe... če gledamo izpuhe avtov, pa dodamo zraven vse fabrike, tovorne ladje, itd., pa pritiskamo na avte, ostale pa pustimo "na miru", a ima to sploh kak smisel?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markus386 ()
zmaugy ::
Evo, primer KIA Optima SW bencinar, malo močnejši 235 KM:
https://www.nextgreencar.com/view-car/6...
Passat dizel 190 KM:
https://www.nextgreencar.com/view-car/7...
Infiniti Q70 V6 320 KM:
https://www.nextgreencar.com/view-car/5...
BMW 520 bencinar:
https://www.nextgreencar.com/view-car/6...
Razlike v NOx so v prid bencinarjem, vendar ne več tako drastične kot včasih. Po drugi strani so razlike v CO2 izpustih v prid dizlom. Tudi ne drastične. Razen v primeru muscle avtov, kjer so emisije CO2 ekscesne (Q70).
https://www.nextgreencar.com/view-car/6...
Passat dizel 190 KM:
https://www.nextgreencar.com/view-car/7...
Infiniti Q70 V6 320 KM:
https://www.nextgreencar.com/view-car/5...
BMW 520 bencinar:
https://www.nextgreencar.com/view-car/6...
Razlike v NOx so v prid bencinarjem, vendar ne več tako drastične kot včasih. Po drugi strani so razlike v CO2 izpustih v prid dizlom. Tudi ne drastične. Razen v primeru muscle avtov, kjer so emisije CO2 ekscesne (Q70).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
jb_j ::
bencin ima baje manj NO in NO2 izpustov, (oz. NOx)
in je zaradi tega cenejši, al kako?
in je zaradi tega cenejši, al kako?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
pegasus ::
Dajte malo osnovnošolske kemije uporabit ... bencin izgoreva pri nižjih temperaturah, pri katerih dušik v zraku še ne reagira s kisikom. Dizel izgoreva pri višjih, kar pomeni tudi N+O reakcije v raznih zanimivih oblikah, kar pomeni več NOx v izpuhu.
Če hočete videti NOx v živo, priporočam vzpon na Šmarno goro ali Krim pozimi v anticiklonu, ko je v dolini megla. Iznad dimnika v fužinah se občasno lepo vidi oranžno-rjava megla. To so dušikovi oksidi.
Če hočete videti NOx v živo, priporočam vzpon na Šmarno goro ali Krim pozimi v anticiklonu, ko je v dolini megla. Iznad dimnika v fužinah se občasno lepo vidi oranžno-rjava megla. To so dušikovi oksidi.
zmaugy ::
Tukaj je glavni problem "zagovornikov" vs "nasprotnikov" globalnega segrevanja, kjer mediji predstavljajo "nasprotnike" kot ljudi ki ne verjamejo v spremembe temperature... medtem pa je ključno vprašanje samo, koliko vpliva na segrevanje imamo dejansko ljudje. Torej če se izkaže, da se zemlja segreva iz "naravnih vzrokov" (recimo konec ledene dobe,...), pa so naši izpuhi "mišji prdec" pri vsem tem, ali pa smo ljudje res popolnoma krivi za vse spremembe, in brez nas teh sprememb temperature ne bi bilo.
Torej če navežem na izpuhe... če gledamo izpuhe avtov, pa dodamo zraven vse fabrike, tovorne ladje, itd., pa pritiskamo na avte, ostale pa pustimo "na miru", a ima to sploh kak smisel?
Glavni problem “skeptikov” je, da se medijsko demokratično butasto predpostavlja enakovrednost mnenja snažilke Jožice in podnebne znanstvenice Lučke. Kar je neumnist prve klase. In ker je povprečnih in butastih ljudi več kot nadpovprečno pametnih, je rezultat takšen kot je. Ljudje najdejo opravičilo za pasivnost, ker “ne vemo čist točn, kva pa če se znanstveniki motijo? Kva pa oni vejo, ane? Sej niso bli zraun pred 250 milijoni let.”
hamez66 ::
Kaj se potem zgodi s temi oksidi? Gozdovi in ostalo rastlinje pogolta kot umetno gnojilo? Rastline imajo rade dušik, ampak verjetno ne v taki obliki, sam ziher se to v zraku kej predela :D
hamez66 ::
Co2 je itak odličen za rastline. Ne vem pa kaj se zgodi z dušikovimi oksidi, ki so posledica onasneževanja.Zato pa vprašam, mogoče kdo ve.
Meizu ::
Kdaj bo pa konec sveta (življenja na Zemlji za ljudi), če nadaljujemo s trenutnim izpuščanjem co2? Če uporabljamo bencin, čez 50000 let, če pa dizel, pa čez 55000?
Če bomo nadaljevali s tem tempom, boš temu priča tudi sam. In ne, ne bo čez 100 let, ane...
Dej to malo bolj konkretno razloži. Nekako ne vidim take možnosti. Pred miljoni let je bil co2 nekajkrat višji, kot je sedaj, pa je življenje dobro uspevalo. V naslednjih 100 letih se ne bo dosti spremenilo. Nekaj ledu se bo stopilo, rastline bodo rasle višje in imele bodo boljše pogoje, ker imajo rade toplo in co2, pa puščave se bodo širile, ker rastline vseeno rabijo vodo. Ti pa zgleda na te stvari gledaš malo drugače.
Šta? Kako pa je prišlo do povišanja nivoja CO2 v prazgodovini? Kako bo pa do tega prišlo danes?
Kakšno garancijo imaš, da s trenutnim početjem ne bomo presegli najvišjega kdajkoli izmerjenega nivoja CO2 do točke, kjer reverz ne bo več možen?
Še nikoli do zdaj ni bila proizvodnja CO2 tako visoka kot je. Glede na to da je relativno svet velik se v trenutnem momentu količina nabira počasneje. Zavrti čas par 1000let v prihodnost in upoštevaj trenutne CO2 trende in alarmantno stanje se nemudoma pokaže.
DOOM_er ::
Kaj se potem zgodi s temi oksidi? Gozdovi in ostalo rastlinje pogolta kot umetno gnojilo? Rastline imajo rade dušik, ampak verjetno ne v taki obliki, sam ziher se to v zraku kej predela :D
skozi pljučne mešičke se ti nalaga v živčeju in na stara leta povzroča nevrodegenerativne bolezni (alzheimer, demenca,...).
Robots will steal your job. But that's OK
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50284 (40355) | -valvoline- |
» | Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 58279 (46116) | m0LN4r |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 199125 (159287) | BigWhale |
» | Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 95690 (72896) | MadMax |