Forum » Na cesti » Zakaj je bencin cenejši od dizla?
Zakaj je bencin cenejši od dizla?
Nikec3 ::
Torej, vprašanje na mestu. Zakaj je bencin v zadnjem mesecu postal (občutno) cenejši od dizla. Neke stvari sem sicer bral, ampak nisem našel nobene poglobljene razlage.
V kolikor podobna tema že obstaja se opravičujem, search na slo-techu ni ničesar našel.
V kolikor podobna tema že obstaja se opravičujem, search na slo-techu ni ničesar našel.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
krucymucy ::
Zato ker je moderni dizel drazji za rafinirat oz. so aditivi drazji.
Prodajna cena je tudi visja ze kar nekaj casa, a so na dizel nizje trosarine. Se vedno.
Prodajna cena je tudi visja ze kar nekaj casa, a so na dizel nizje trosarine. Se vedno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
Nikec3 ::
Zato ker je moderni dizel drazji za rafinirat oz. so aditivi drazji.
Prodajna cena je tudi visja ze kar nekaj casa, a so na dizel nizje trosarine. Se vedno.
Kaj se je pa spremenilo v zadnjem mesecu?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
hojnikb ::
Zato ker je moderni dizel drazji za rafinirat oz. so aditivi drazji.
Prodajna cena je tudi visja ze kar nekaj casa, a so na dizel nizje trosarine. Se vedno.
Kaj se je pa spremenilo v zadnjem mesecu?
zima.
#brezpodpisa
Nikonja ::
Povpraševanje po dizlu se spremenilo zaradi konstantnega bombardiranja s tem kako so dizli večji onečiščevalci kot bencinarji, kaj drži za vse dizle pod euro 5 normo. Tisti z euro 6 normo dejansko manj onečiščujejo kot bencinarji.
mikhaair ::
Dizel ima vecjo energetsko vrenost in nizje trosarine kot bencin.
Cena je odvisna predvsem od regulatorja, ne pa toliko od ponudbe, povprasevanja in nacina pridobivanja.
Sicer se da v rafineriji nekaj malega regulirat razmerje nafta-bencin, baje, sem slisal, sicer pa je v Evropi vecje povprasevanje po dizlu v USA pa po bencinu.
Dizel bi moral biti drazji, ker porabi nekaj vec energije za rafinirat, ampak je to tko-tko. Energija se rabi za vse frakcije.Ker ima večjo energetsko vrednost.
Cenejsi je zaradi transporta, industrije...drzava ga manj obdavci, dodatno se vraca trosarine prevoznikom, kmetom, ribicem.
Cena je odvisna predvsem od regulatorja, ne pa toliko od ponudbe, povprasevanja in nacina pridobivanja.
Sicer se da v rafineriji nekaj malega regulirat razmerje nafta-bencin, baje, sem slisal, sicer pa je v Evropi vecje povprasevanje po dizlu v USA pa po bencinu.
Dizel bi moral biti drazji, ker porabi nekaj vec energije za rafinirat, ampak je to tko-tko. Energija se rabi za vse frakcije.Ker ima večjo energetsko vrednost.
Cenejsi je zaradi transporta, industrije...drzava ga manj obdavci, dodatno se vraca trosarine prevoznikom, kmetom, ribicem.
zmaugy ::
LeQuack ::
Če hočemo biti naslednja Švica potem moramo voziti bencinarje, tam skoraj ni dizlov.
Quack !
MostWanted ::
KAVINSKY ::
Dizli imajo manjši izpust CO2, hkrati pa več NOx kot bencinarji. Moderni turbodizli in turbobencinarji pa so tam-tam glede na izpuste.
Nikec3 ::
Dejansko ne, ampak naj ti resnica ne bo v napoto pri širjenju laži.
No, v bistvu je stvar precej jasna. Dizli povzročajo manjše globalno segrevanje od bencinarjev, žal pa bolj ogrožajo zdravje ljudi.
LOL, CO2 taksa je za dizle višja kot za bencinarje, čeprav dizli proizvajajo manj CO2.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
janezvalva ::
Torej, vprašanje na mestu. Zakaj je bencin v zadnjem mesecu postal (občutno) cenejši od dizla. Neke stvari sem sicer bral, ampak nisem našel nobene poglobljene razlage.
V kolikor podobna tema že obstaja se opravičujem, search na slo-techu ni ničesar našel.
ker je več dizlov kot bencinarjev.
fikus_ ::
Cena pridelave bancina in dizla:
"ekstrakcijski proces s katerim pridobimo dizel iz nafte enostavnejši, kot proces pridobivanja bencina. "
vir:
Teko%C4%8Da goriva @ Wikipedia
in še:
http://lab.fs.uni-lj.si/kes/goriva_in_z...
Stran 39 in naprej
Na strani 43:
Krekiranje - piroliza
Termično krekiranje se pojavi pri segrevanju ogljikovodikov nad 300oC. Ogljikovodiki
zacnejo razpadati in nastajajo novi ogljikovodiki z manjsim stevilom ogljikovih atomov.
Iz tezjih frakcij dobimo lazje frakcije. Iz diesel goriva (plinskega olja) in ostankov destila-
cije dobimo s krekiranjem bencinske frakcije.
"ekstrakcijski proces s katerim pridobimo dizel iz nafte enostavnejši, kot proces pridobivanja bencina. "
vir:
Teko%C4%8Da goriva @ Wikipedia
in še:
http://lab.fs.uni-lj.si/kes/goriva_in_z...
Stran 39 in naprej
Na strani 43:
Krekiranje - piroliza
Termično krekiranje se pojavi pri segrevanju ogljikovodikov nad 300oC. Ogljikovodiki
zacnejo razpadati in nastajajo novi ogljikovodiki z manjsim stevilom ogljikovih atomov.
Iz tezjih frakcij dobimo lazje frakcije. Iz diesel goriva (plinskega olja) in ostankov destila-
cije dobimo s krekiranjem bencinske frakcije.
D3m ::
Torej, vprašanje na mestu. Zakaj je bencin v zadnjem mesecu postal (občutno) cenejši od dizla. Neke stvari sem sicer bral, ampak nisem našel nobene poglobljene razlage.
V kolikor podobna tema že obstaja se opravičujem, search na slo-techu ni ničesar našel.
Ker je treba pokriti socialne transferje.
|HP EliteBook|R5 6650U|
zmaugy ::
Pazi da ne gres v kaksno Sarajevo. Bos zbolel od prevec co2.
Globalno gledano je večji problem dolgoročno globalno segrevanje zaradi CO2 kot kratkoročne lokalne povišane vrednosti NOx in njihova strupenost. Žal je tako.
MostWanted je izjavil:
Dejansko ne, ampak naj ti resnica ne bo v napoto pri širjenju laži.
Seveda da, saj imajo dizli nižje izpuste CO2.
upam dasi sarkastičn
Ne. No, samo malce...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
zobnik ::
Zakaj je pa plin 70 centov, ko bi mogu bit 60 centov.
V Italiji bencin 1.8 plin pa 0.60-0.70 evra.
V Italiji bencin 1.8 plin pa 0.60-0.70 evra.
TheBlueOne ::
Imas ceno energenta + trosarino. Cena energenta je stvar trga, trosarina pa stvar politike. Skozi trosarine drzava lahko do neke mere dela pritisk, da ljudje posegajo po tem, kar bi drzava.
Ce zmanjka denarja, pa znajo biti trosarine dodatni vir dohodka. Trosarine oz. davek na porabo imas se pri cigaretih, alkoholu...
Ce zmanjka denarja, pa znajo biti trosarine dodatni vir dohodka. Trosarine oz. davek na porabo imas se pri cigaretih, alkoholu...
Utk ::
Globalno gledano je večji problem dolgoročno globalno segrevanje zaradi CO2 kot kratkoročne lokalne povišane vrednosti NOx in njihova strupenost. Žal je tako.
Globalno gledano je Zemlji vseeno od česa mi umremo. Globalno gledano je razlika v C02 med bencinarjem, dizlom, pa tudi električnem avtom, zanemarljiva. Ni pa zanemarljiva razlika v drugih strupih.
Zakaj je pa plin 70 centov, ko bi mogu bit 60 centov.
V Italiji bencin 1.8 plin pa 0.60-0.70 evra.
Zarad konkurence, zakaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Drzava je dolgo casa dizel obdavcila manj. Sedaj so obrnili plosco. Politika je pac nepredvidljiva.
Stroski predelave in distribucije so sicer podobni -> velike razlike v ceni (brez davscin) ne bi smelo biti.
Stroski predelave in distribucije so sicer podobni -> velike razlike v ceni (brez davscin) ne bi smelo biti.
Utk ::
Drzava je dolgo casa dizel obdavcila manj. Sedaj so obrnili plosco.
To si izmislil. Trošarine so že kakšno leto enake.
TheBlueOne ::
kow ::
Govorim za nekaj let nazaj. Ampak ja, zdaj sem pogleda na vladno stran, se moram posuti s pepelom.
Ne vem zakaj se mi je zdelo, da je sedaj trosarina na dizel vecja.. Imas prav.
Ne vem zakaj se mi je zdelo, da je sedaj trosarina na dizel vecja.. Imas prav.
D3m ::
Povpraševanje po dizlu je večja, čeprav je proizvodnja cenejša od bencina.
|HP EliteBook|R5 6650U|
kow ::
Torej dejansko nihce ne ve zakaj taksna nenadna razlika na mediteranskih borzah? Je tovorni promet vecji od nacrtovanega?
Ker razmerje osebne porabe bencin/dizel (spet domnevam) ne narasca.
Ker razmerje osebne porabe bencin/dizel (spet domnevam) ne narasca.
D3m ::
Če se ne motim je zaradi ladijskega prometa, ki je bolj onesnažuje, kot pa vsi diesel avtomobili v evropi.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
zobnik ::
Avtoplin ne prodaja samo petrol, ampak so tukaj še Logo, Mol...ampak ne razumem zakaj je po 71 centov.
Kje je računica za voznike z avtom na plin, če da za predelavo 1300 evrov
Kje je računica za voznike z avtom na plin, če da za predelavo 1300 evrov
Utk ::
Avtoplin ne prodaja samo petrol, ampak so tukaj še Logo, Mol...ampak ne razumem zakaj je po 71 centov.
Kje je računica za voznike z avtom na plin, če da za predelavo 1300 evrov
Kak logo, kak mol? Imajo skupaj 5 črpalk v Sloveniji? Poglej v Italiji, Poljski, Češki, tam ima vsaka vas vsaj 3 črpalke na plin. Pri nas ko greš s skoraj praznim tankom mimo črpalke za plin, se boš obrnil in šel na njo. Tam se ti fučka, čez 1 km bo naslednja.
Računica je že v redu, ampak ne z avtom za 300 evrov kot je tvoj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
KAVINSKY ::
Računaj še dodatni strošek servisa plinske napeljave.
Večja računica je pri rabljenih avtih. Načeloma, tisti kateri kupi bencinarja dela manj kilometrov kot dizel in večja je šansa, da ne dobiš zjahan avto z 2x prevrtenimi kilometri. Pa rabljen bencinar več izgubi na ceni kot dizel. Seveda pa moraš nekaj prevoziti, da se ti investicija povrne - ne bit kot Janezi z 2.0 TDI, kateri 2x na teden skočijo do trgovine 5km stran.
Večja računica je pri rabljenih avtih. Načeloma, tisti kateri kupi bencinarja dela manj kilometrov kot dizel in večja je šansa, da ne dobiš zjahan avto z 2x prevrtenimi kilometri. Pa rabljen bencinar več izgubi na ceni kot dizel. Seveda pa moraš nekaj prevoziti, da se ti investicija povrne - ne bit kot Janezi z 2.0 TDI, kateri 2x na teden skočijo do trgovine 5km stran.
zobnik ::
moj je bil že predelan ko sem ga kupil, po mojih izračunih ni niti 2 evra razlike med bencinarjem in z avtom na plin.
Podobna štorija bo tudi z metanom, sedaj se hvalijo o nizki ceni ko bo dobvolj avtov bodo ceno zvišal.
Tud v Sloveniji so črpalke pogoste, poglej LJ, KR.
Sicer pa mislim, da bo tud plin šel navzdol.
Podobna štorija bo tudi z metanom, sedaj se hvalijo o nizki ceni ko bo dobvolj avtov bodo ceno zvišal.
Tud v Sloveniji so črpalke pogoste, poglej LJ, KR.
Sicer pa mislim, da bo tud plin šel navzdol.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Utk ::
Tud v Sloveniji so črpalke pogoste, poglej LJ, KR.
Zakaj bi tam gledal. In ne, niti tam niso pogoste. So dost pogoste, da imaš kje tankat, ampak ne tolk, da bi si zbijali cene.
Sicer pa mislim, da bo tud plin šel navzdol.
Odkar imam jaz plin, je imel ceno od 84 centov do 46. Šel bo gor in dol, stoprocentno.
Timurlenk ::
Dizel avtomobili gredo ven. V Nemčiji že v prihodnjih 2-3 letih. Večina mest zapira središča za dizle (Düsseldorf, Stuttgart, Munchen je že skoraj tam), kmalu pa za vse fosilce.
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.
zobnik ::
1x/mesec se spremenijo cene avtoplin, to je nekje po 5-10 v mesecu. Sicer pa tud vem da bo šel dol, ker ej vezan na ceno nafte na svetovnem trgu.
Utk ::
Ni. Če ga bi kupoval iz rafinerije, bi bil malo vezan na njo, ampak to bi bilo v rangu ali stane 24 ali 22 centov. Ker ga kupuješ od Petrola, Mola, Loga, ni vezan na nič. To je kot da bi rekel, da je cena kruha vezana na ceno moke.
zmaugy ::
Globalno gledano je večji problem dolgoročno globalno segrevanje zaradi CO2 kot kratkoročne lokalne povišane vrednosti NOx in njihova strupenost. Žal je tako.
Globalno gledano je Zemlji vseeno od česa mi umremo. Globalno gledano je razlika v C02 med bencinarjem, dizlom, pa tudi električnem avtom, zanemarljiva. Ni pa zanemarljiva razlika v drugih strupih.
Zakaj je pa plin 70 centov, ko bi mogu bit 60 centov.
V Italiji bencin 1.8 plin pa 0.60-0.70 evra.
Zarad konkurence, zakaj.
Pobezljano globalno segrevanje, če česa ne naredimo, bo pomenilo smrt za VSE ljudi in večino živali na planetu in pohabljenje življenja na Zemlji za nekaj milijonov let.
Neko lokalno onesnaženje s kratkoživim polutantom, četudi strupenim, temu ne pride niti blizu.
To, da naj bi bili vseeno, na kaj in kako se vozimo glede izpustov CO2, je seveda neumnost.
PS: Slabo ali dobro je vedno definirano glede na to, kdo to definira. Narava ni ne slaba in ne dobra, je pač narava. Ampak za ljudi je slabo, če bi nas vse pobralo, mislim večini posameznikov bi se to zdelo slabo. In posledično nam ni vseeno - pač tisti večini. Po drugi strani pa se nam vsem zdi fino, da je pred 65 milijoni let padec asteroida izbrisal vse (no, skoraj) dinozavre in s tem naredil prostor za nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Utk ::
To, da naj bi bili vseeno, na kaj in kako se vozimo glede izpustov CO2, je seveda neumnost.
Neumnost je, da ni neumnost. Najprej daj link na to kolk CO2 pride iz prometa na bencin, potem še razliko v CO2 med dizlom in bencinom, da vidimo kolk % manj CO2 bi izpustili, če bi vozili samo na dizel, potem se pa lahko naprej pogovarjamo. Do takrat, nakladaš da glava peče.
zmaugy ::
To, da naj bi bili vseeno, na kaj in kako se vozimo glede izpustov CO2, je seveda neumnost.
Neumnost je, da ni neumnost. Najprej daj link na to kolk CO2 pride iz prometa na bencin, potem še razliko v CO2 med dizlom in bencinom, da vidimo kolk % manj CO2 bi izpustili, če bi vozili samo na dizel, potem se pa lahko naprej pogovarjamo. Do takrat, nakladaš da glava peče.
Ne mi s tem republikanskim sranjem, ko naj bi jaz tebi dokazoval očitno.
louser ::
Globalno gledano je večji problem dolgoročno globalno segrevanje zaradi CO2 kot kratkoročne lokalne povišane vrednosti NOx in njihova strupenost. Žal je tako.
Globalno gledano je Zemlji vseeno od česa mi umremo. Globalno gledano je razlika v C02 med bencinarjem, dizlom, pa tudi električnem avtom, zanemarljiva. Ni pa zanemarljiva razlika v drugih strupih.
Zakaj je pa plin 70 centov, ko bi mogu bit 60 centov.
V Italiji bencin 1.8 plin pa 0.60-0.70 evra.
Zarad konkurence, zakaj.
Pobezljano globalno segrevanje, če česa ne naredimo, bo pomenilo smrt za VSE ljudi in večino živali na planetu in pohabljenje življenja na Zemlji za nekaj milijonov let.
Neko lokalno onesnaženje s kratkoživim polutantom, četudi strupenim, temu ne pride niti blizu.
To, da naj bi bili vseeno, na kaj in kako se vozimo glede izpustov CO2, je seveda neumnost.
PS: Slabo ali dobro je vedno definirano glede na to, kdo to definira. Narava ni ne slaba in ne dobra, je pač narava. Ampak za ljudi je slabo, če bi nas vse pobralo, mislim večini posameznikov bi se to zdelo slabo. In posledično nam ni vseeno - pač tisti večini. Po drugi strani pa se nam vsem zdi fino, da je pred 65 milijoni let padec asteroida izbrisal vse (no, skoraj) dinozavre in s tem naredil prostor za nas.
Jeklenka 10kg plina pri nas 21eur, v mehiki tam okrog 6 ali 7, tudi 8 evrov
kyzersoze ::
Dizl dražajo ker se uporablja v transportu robe po trgovskih centrih in pač ni izbire, kot pa plačat da lahko dostaviš kupcem solato na police.
Verjetno so zasledili da je folk glup in se hihlja ko grejo cene dizla gor, medtem ko se oni vozijo na bencin, zraven pa jočejo zakaj je 1kg solate dražji od železa
Verjetno so zasledili da je folk glup in se hihlja ko grejo cene dizla gor, medtem ko se oni vozijo na bencin, zraven pa jočejo zakaj je 1kg solate dražji od železa
Utk ::
To, da naj bi bili vseeno, na kaj in kako se vozimo glede izpustov CO2, je seveda neumnost.
Neumnost je, da ni neumnost. Najprej daj link na to kolk CO2 pride iz prometa na bencin, potem še razliko v CO2 med dizlom in bencinom, da vidimo kolk % manj CO2 bi izpustili, če bi vozili samo na dizel, potem se pa lahko naprej pogovarjamo. Do takrat, nakladaš da glava peče.
Ne mi s tem republikanskim sranjem, ko naj bi jaz tebi dokazoval očitno.
Sranje gre samo iz tebe. Promet pridela globalno cca 20% co2, od tega ze zdaj vecina iz dizla, ali drugih goriv, ki jih dizel ne more nadomestit. Od tistih 20 procentov gre na racun bencina morda 5 procentov, ce se tolk, ugibam, ker ti ne das linka. Ce teh 5 procentov nadomestis z dizlom, bos globalno zmanjsal co2 izpuh za kakega 0,5 procenta. Ce se tolk, daj link na kaj konkretnega. 0,5 procenta za tolk vec ostalih strupov, je prekleto slab deal. Lahko pa da so te stevilke tudi se za trikrat nizje, siguren sem samo v tistih 20 procentov, ostali priskrbi ti.
Zdaj razumes kako neumen si?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
zmaugy ::
To, da naj bi bili vseeno, na kaj in kako se vozimo glede izpustov CO2, je seveda neumnost.
Neumnost je, da ni neumnost. Najprej daj link na to kolk CO2 pride iz prometa na bencin, potem še razliko v CO2 med dizlom in bencinom, da vidimo kolk % manj CO2 bi izpustili, če bi vozili samo na dizel, potem se pa lahko naprej pogovarjamo. Do takrat, nakladaš da glava peče.
Ne mi s tem republikanskim sranjem, ko naj bi jaz tebi dokazoval očitno.
Sranje gre samo iz tebe. Promet pridela globalno cca 20% co2, od tega ze zdaj vecina iz dizla, ali drugih goriv, ki jih dizel ne more nadomestit. Od tistih 20 procentov gre na racun bencina morda 5 procentov, ce se tolk, ugibam, ker ti ne das linka. Ce teh 5 procentov nadomestis z dizlom, bos globalno zmanjsal co2 izpuh za kakega 0,5 procenta. Ce se tolk, daj link na kaj konkretnega. 0,5 procenta za tolk vec ostalih strupov, je prekleto slab deal. Lahko pa da so te stevilke tudi se za trikrat nizje, siguren sem samo v tistih 20 procentov, ostali priskrbi ti.
Zdaj razumes kako neumen si?
Vedno znova, ko debatiram s tabo, ugotavljam, kako nima smisla debatirati z ljudmi, ki se v svoji komunikaciji ne morejo izogniti primitivnemu žaljenju sogovornikov.
https://internationalfleetworld.com/new...
Zagovarjanje bencincev napram dizlom je bedarija. Povsem očitno je, da so izpusti CO2 iz dizlov nižji kot iz bencincev, po drugi strani so izpusti NOx iz turbo bencincev tudi nezanemarljivi, večina novejših dizlov ima filter trdnih delcev, bencinci ne ravno.
V tej luči je zgolj zaradi NOx zagovarjati bencince enako kot trditi, da so “light” cigarete OK.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
zmaugy ::
Verjetno so ga po pomoti krstili v dizlu namesto v vodi.
Kolikor sem lahko ocenil, je geneza tega v preteklosti, ko so sosedi imeli golfa dizla in ne stoenke ali jugota...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Utk ::
Vedno znova, ko debatiram s tabo, ugotavljam, kako nima smisla debatirati z ljudmi, ki se v svoji komunikaciji ne morejo izogniti primitivnemu žaljenju sogovornikov.
https://internationalfleetworld.com/new...
Kaj naj drugega kot te žalim, če ne daš nobenega linka, ko ga daš, je pa čisto nerelevanten. Vprašal sem koliko se globalno (ker imaš rad to besedo) spremeni CO2, če nadomestimo ves bencin z dizlom. Tega ne znaš odgovorit, samo blebečeš svoje. Na tvojem linku celo piše, da je razlika 5% med dizlom in bencinom. Globalno gledano, bi to verjetno spremenilo co2 za kakšno desetinko procenta.
večina novejših dizlov ima filter trdnih delcev
To o novejših čistejših dizlih poslušamo že 20 let, prizanesi mi. Tudi če bi novi štimali, pa ne, čez 4 leta itak vsi fuknejo ven te filtre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50739 (40810) | -valvoline- |
» | Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 58994 (46831) | m0LN4r |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 200751 (160913) | BigWhale |
» | Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 96589 (73795) | MadMax |