Forum » Na cesti » Resnica o škodljivosti dizlov
Resnica o škodljivosti dizlov
hammock ::
Ne delaj se neumnega.Očitno se je treba. Kmalu boste trdili, da bencinarji čistijo zrak, tako kot je to trdil UTK za svojega cliota.Postavi se za EURO 4 ali novejsega bencinarja in ne bos vohal nicesarMokre sanje. Postavi se za turbobenzinarja, ki gre po planinskih ridah in ti bo ožgal pljuča. Toliko o vaših ekoloških bencinarjih, za katerim se ne voha nič, iz auspuha pa spuščajo zdravje v prečiščeni obliki in povrh vsega eni celo verjamete v te pravljice, testa pa vam je, da se postaviš zadaj za avto. Dosledni ste tam okrog 0. Ni čudno, saj ste benzinarja izbrali iz kao nekih ekoloških razlogov.
Ne samo da te muci osnovnosolska matematika, tudi bralno razumevanje ti dela tezave. Ali pa pac lazes.
Kakorkoli, uzivaj v svojem motokultivatorju, dokler ti druzba to se dopusca. Prej ali slej bo konec lep vecer!
K0l1br1 ::
D3m ::
Postavi se za novega EURO 6.xx dizla in bo smrdel.
Še nisem videl, da bi kdo delal samomor z dizlom.
CO ne smrdi. Nisem rekel da bencinar sadi rozice, samo smrdi ne.
Seveda. Samomor se dela z bencinarjem ne dizlom.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
fikus_ ::
Ja, nekateri ne vedo, da tudi njihovi turbo bencinski mlinčki spuščajo zelo veliko saj, še posebej, kot je že nekdo zgoraj napisal, na ovinkasti gorski cesti (kjer so čisto primerljivi z fuj-fej dizli). In tudi poraba je temu primerna.
Sem za, da se na tehničnih merijo saje v izpustih. Ostalo je v izpustih že v glavnem urejeno, samo saje še ostajajo.
Sem za, da se na tehničnih merijo saje v izpustih. Ostalo je v izpustih že v glavnem urejeno, samo saje še ostajajo.
J.McLane ::
Težko to izmeriš, ker motor v prostem teku ne bo izpuščal omembe vredno saj. To pomeni da bi vsak avto moral pritrditi na valje in simulirati obremenitev med vožnjo, kar je pa v praksi nemogoče. Bi pa morali imeti policaji možnost odrediti izreden tehnični, kjer bi tako meritev dejansko izvedli, torej ne sistematično vsak avto vsako leto, ampak samo tiste, ki očitno dimijo na cesti. To bi se pa po mojem dalo uredit.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
fikus_ ::
Res je, da neobremenjen motor oddaja bolj malo saj, ampak pri nekaterih je dovolj da samo pohodiš stopalko in zakadi. Bi pa s tem imeli možnost odstranit vozila s slabimi ICE motorji.
m0LN4r ::
Obremenjtev na valjih za par sekund res ni problem, vec pa niti ne rabis. 2. Prestava pa po gasu, to je realen test.
Tudi v mestih, speljevanje pospeseanje se najpogosteje uporablja v tem obmocju.
Tudi v mestih, speljevanje pospeseanje se najpogosteje uporablja v tem obmocju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 36240 (5725) | turan |
» | Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20767 (15638) | -valvoline- |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50664 (40735) | -valvoline- |
» | Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25694 (19596) | krneki0001 |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 200463 (160625) | BigWhale |