» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
20 / 40
»»

Utk ::

Kar nekako potrjuje, da je hibrid smiseln za po mestu, izven mesta pa je ceneje če voziš na dizel ali plin. Prius pride zraven zaradi dobre aerodinamike, a tudi tu ga enako aerodinamičen dizel nese.

Ja, samo da ponavadi ne moreš ravno izbirat kod se voziš, ampak se voziš povsod. Mešanica je pri vsakemu različna, jasno, ampak malokdo se vozi samo po avtocesti in malokdo samo po mestu. No, če se že, pa tako ve, kaj mu je za kupit. Večina nas pa vozi neko kombinacijo, gledat samo eno ali samo drugo nima smisla. Meni porabi cca 5,3 litra na tank, poleti in po 10,000 km bo kvečjemu še kaj manj. Plin mi je pa 8,5 plina in recimo liter bencina na 100 km. Torej sem zdaj približno na istem. Tudi ti si računaj porabo plina in bencina v treh mescih (ko sprazniš tudi bencinski tank) in od tu naprej računaj. Kolk porabi pri 90 ali 140 je čisto nepomembno. Pomembno je kolk porabi na tvojih realnih relacijah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

Utk je izjavil:

Tudi tu nekje, pri hitrosti morda še manj. Je pa to treba sprobat v Italiji, recimo od Palmanove do Benetk ko ni prometa, tam ni nekih vzponov, v Sloveniji težko najdeš raven 1 km, kaj šele več.

Dobrodošel v Prekmurje!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Mnja. Recimo. Ampak mora bit tudi vodoravno, ne samo na oko ravno.

MrStein ::

Narediš krožno pot, in se skompezira.
Ali pa nadaljuješ na Madžarsko. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

T-h-o-r ::

prodaja novih fosilarjev bo prepovedana od 2030 naprej
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

MrStein ::

J.McLane je izjavil:


Prius plug-in s prazno baterijo:
90 kmh - 3,1 l/100 km
120 kmh - 4,5 l/100 km
140 kmh - 5,4 l/100 km

Prius 1.8 hybrid
90 kmh - 3,5 l/100 km
120 kmh - 5 l/100 km
140 kmh - 5,9 l/100 km

Kaj je razlika med tema? Močnejši elektromotor? Drugačen ICE?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

nicksonn ::

Utk je izjavil:


Ja, samo da ponavadi ne moreš ravno izbirat kod se voziš, ampak se voziš povsod. Mešanica je pri vsakemu različna, jasno, ampak malokdo se vozi samo po avtocesti in malokdo samo po mestu. No, če se že, pa tako ve, kaj mu je za kupit. Večina nas pa vozi neko kombinacijo, gledat samo eno ali samo drugo nima smisla. Meni porabi cca 5,3 litra na tank, poleti in po 10,000 km bo kvečjemu še kaj manj. Plin mi je pa 8,5 plina in recimo liter bencina na 100 km. Torej sem zdaj približno na istem. Tudi ti si računaj porabo plina in bencina v treh mescih (ko sprazniš tudi bencinski tank) in od tu naprej računaj. Kolk porabi pri 90 ali 140 je čisto nepomembno. Pomembno je kolk porabi na tvojih realnih relacijah.

Jst (pa še kdo) lahko izbira, ali bo šel po AC ali po vzporedni cesti. Jst grem raje po regionalki, ker je cca 3km krajša, gre po ravnem, in ker ni zastoja pred Lj.
Nekdo redimo lahko izbere, ali bo šel po obvoznici, ali skozi mesto. Ali bo šel čez hrib, ali okrog po dolini....

Stroške goriva beležim za zadnjih 9 mesecev. Povprečna poraba bencina na skupnih 24kkm je 0,55L, pa sem imel včasih več krajših voženj. Povprečna poraba plina pada zaradi drugačne trase, modifikacij vozila in spremembe načina vožnje, in je padla z 10 na 8L.

Primerjava pri 90, 120 in 140kmh mi je bila zanimiva zaradi primerjave s priusom, corollo, bencinarjem in dizlom. S tem da bi lahko imel eno klaso manjši in lažji avto, z dvema valjema manj, tako da bi bil direktnejša primerjava omenjenim, in bi bila poraba plina pri meni vsaj še pol litra nižja.
Ja, je odvisno kje in kako se voziš.
In hibrid je definitivno napredek, ne me razumeti narobe. Sploh v Priusu.
S premišljenejšo vožnjo (kar ne pomeni cijazenja) se da dosegati dobre rezulate. A zahteva nekaj miselnega napora, pozornega opazovanja okolice, menjavanja prestav... Tu hibrid vse to dela zate.
(čeprav bi jst v takem avtu najbrž umrl od dolgcajta)

MrStein je izjavil:


Kaj je razlika med tema? Močnejši elektromotor? Drugačen ICE?

p.s. oz. edit: tudi mene zanima. Kolikor mi je znano, ima močnejši EM. Mogoče (očitno?) tudi malo boljšo aerodinamiko?
x n!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nicksonn ()

J.McLane ::

MrStein je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Prius plug-in s prazno baterijo:
90 kmh - 3,1 l/100 km
120 kmh - 4,5 l/100 km
140 kmh - 5,4 l/100 km

Prius 1.8 hybrid
90 kmh - 3,5 l/100 km
120 kmh - 5 l/100 km
140 kmh - 5,9 l/100 km

Kaj je razlika med tema? Močnejši elektromotor? Drugačen ICE?


Plug-in je nekaj cm daljši, zadnjo šipo in streho im "double buuble" za boljšo aerodinamiko, lahko je pa razlika samo zaradi drugačnih testnih pogojev (veter, temperatura, merilna napaka), ali pa preprosto druge gume.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ja, razlika med corollo 1,8 s 15" in 17" gumami je 10 procentov, vsaj po papirjih. Če ti je vseeno za to, daš gor komot ožje gume, kolk ti homologacija dovoli.

J.McLane ::

Vazelin je izjavil:

tony1 je izjavil:

Ker je lexus dražji in je tudi kasko za rabljenega dražji?

Na avto net imate nov lexus za 34k. Prius je 35k plus. Kasko je par 10 eur več če štejemo redne cene pri lexusu

Groza kakšne smeti izgledajo ti priusi notri na fotkah. Ceneno as fuck


Daj nam naredi uslugo in odpri uradni cenik na toyota.si pa boš videl kakšne kozle to streljaš s ceno Priusa, na a.net so samo plug-in verzije, kalsičen se začne pri 25.400€ in vsebuje keyless, ACC, Bi-LED, dvopodročno klimo, kamera zadaj.... Pa po fotkah ocenjevati cenenost, od kdaj je barva merilo za cenenost?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

DrDre95 ::

T-h-o-r je izjavil:

prodaja novih fosilarjev bo prepovedana od 2030 naprej


Bomo šli nazaj v srednji vek ko so samo elite imele vprego, plebejci pa so peš hodili na njivo :))

J.McLane ::

NY je iz 95% konjskih vpreg v letu 1910 šel na 95% avtomobile v 1920, to je časovni razmik 10 let.

Danes se nekaj straši s takimi in drugačnimi prepovedi, na koncu se bo pa izkazalo da tudi, če ni nobene prepovedi bo še redko kdo ostal na fosilcu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ko bo enkrat 50-60 procentov novih avtov električnih, bojo ostale nehali izdelovat, ker se jih ne bo več splačalo, pri tolk manjših številkah. Ali bojo pa tako dragi, da se jih bo prodalo še manj. Začaran krog. Leta 2035 ne bo potrebna nobena prepoved več.

Hoden ::

Kot sem omenil. Corolla 2.0 hybrid, 65 km v eno stran po AC. Narejenih imam 3000km in od štarta do danes mi kaže BC 5.1l/100km. In še zdaleč ni vožnja niti malo naporna kot jo hočejo eni na vsak način predstaviti na tem forumu. Sploh pa buče da hybrid od 90 km/h gor ni smiselen ni še vozil 2.0 corolle. Tudi pri 140 še vedno uporablja energijo iz baterije. Imam pa 17 colske gume. S 16 verjamem da bi se dalo še nižje. Imam pa vsak dan radarski tempomat nastavljen na 140km/h. Vožnja je noro udobna. O vožnji po mestu ali regionalnih cestah pa nima smisla zgubljati besed.

IL_DIAVOLO ::

Ti se ves ne kaj pomeni noro udobno.

J.McLane ::

A če bi napisal noro udobna za 25k € bi bilo kaj drugače?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

b3D_950 ::

Če je preveč udobno, se potem več voziš in več porabiš, pa si tam tam.:P
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

IL_DIAVOLO ::

J.McLane je izjavil:

A če bi napisal noro udobna za 25k € bi bilo kaj drugače?


Jaz se vozim noro udobno v avtu za 5k.

Vazelin ::

https://siol.net/avtomoto/novice/bo-dov...
Na Eko skladu jih bi načeloma najraje začeli zmanjševati.

Subvencije namreč
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

J.McLane ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

J.McLane je izjavil:

A če bi napisal noro udobna za 25k € bi bilo kaj drugače?


Jaz se vozim noro udobno v avtu za 5k.


Ti že veš kaj je udobje :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

IL_DIAVOLO ::

Vem ja.

Mato989 ::

J.McLane je izjavil:

@Mato989, ti lahko jaz odgovorim, Imel sem Priusa III (2009) od 2011 do 2019 (8 let in pol), nakupna cena 18.500 € prodajna cena 6.000 €, Gume 15", poraba na roke preračunano 4,7 l/100 km, prevoženo 180k km.

- Izguba vrednosti 12.500 €
- Gorivo 11.500 €
----------------
24k €

Megane (hipotetično 180k km in 8 let)
- Izguba vrednosti 3.000 € (za 18 let starega Megana ne boš dobil praktično nič)
- Gorivo 16.000 €
---------------
19k € + vzdrževanje 14 let stare kante

Jasno, Prius je dražji in je dražji kasko (če ga že hočeš), servisiraš lahko tako kot Megana pod kozolcem, ampak to vpliva na resale value. Ampak po drugi strani ne verjamem, da bo tale Megane zdržal do njegovega 19 leta starosti, brez da gre kaj narobe, torej ali konkretni zneski za popravila (rja, podovzje, motor), ali pa po 5 letih nakup novega takega 10 let starega avta, kar pomeni spet 3k €.

Zdaj naj pa vsak sam pretehta ali se splača za osebni prevoz dati tistih 15% več in se voziš v novejšem avtu z avtomatskim menjalnikom, ali pa na vsakih 5 let kupuješ stara sicer preizkušena bencinska jajca z ročnim menjalnikom.



Vse lepo in prav ampak bistvenih točk in nekaj manjših napak (v prid kalkulaciji EV) je v tvojem primeru:

1. Govoriš o 180k km, kar je dejansko cca 50% več kot naredim jaz, in vsak kilometer ki ga narediš z avtom več, izboljša p/p v prid Priusu
2. Tvoj primer je sicer lep in všečen AMPAK ne zajame bistvene težave in to je da marsikdo z neko povprečno plačo NIMA 18.500€ keša za nakup takšnega vozila iz tvojega primera, recimo osebno NE jemljem ne kreditov ali lizingov za nobeno dobrino z izjemo nepremičnine...
3. Tvoj primer je pač tipičen trgovski upsale... torej dejansko mi ne POCENIŠ moje odločitve ampak mi podražiš celoten znesek za vsaj 15%...kar dejansko pomeni da trenutno za moj primer ni alternative v hibridu ker je predrag =)

Kar pomeni da iz tvojega primera zaključim sledeče:

Razlike med opcijama je cca. 5k ali pa vsaj 3k v prid mojemu Meganu na obdobje 8 let... (pa sploh nisi dopustil možnosti okvar na Priusu, da ne omenjam da ima Megane II zelo poceni rezervne dele napram novejšim avtomobilom), kar pa raje kanaliziram v predčasno odplačevanje nepremičninskega kredita!

No in da zaključiva? Kje je prihranek? Ga (na žalost) ni, ko pa bo, takrat pa bo debata za povprečneže smiselna.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

-valvoline- ::

Temu meganu vgradis lpg(ali kupis rabljenega na lpg) tistih 16000e gre /2, vgradis cng( upamo na omrezje) pa /3. Ce bi drzava bila pametna in namest evje subvencionirala predelavo na plin bo pomagala sirsemu krogu povprecnih/manj premoznih janezev da bodo prsparal in manj svinjal.
Moja trenutna astra 1.3cdti stara 13let se vedno kot nova vredna 3k z porabo 5l na 100km se poscije vsakemu hibridu v p/p in toc na km. Je pa dizl jbg. Cakamo cng omrezje ga ni in ni. :V

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Mato989 je izjavil:

Vse lepo in prav ampak bistvenih točk in nekaj manjših napak (v prid kalkulaciji EV) je v tvojem primeru:

1. Govoriš o 180k km, kar je dejansko cca 50% več kot naredim jaz, in vsak kilometer ki ga narediš z avtom več, izboljša p/p v prid Priusu
2. Tvoj primer je sicer lep in všečen AMPAK ne zajame bistvene težave in to je da marsikdo z neko povprečno plačo NIMA 18.500€ keša za nakup takšnega vozila iz tvojega primera, recimo osebno NE jemljem ne kreditov ali lizingov za nobeno dobrino z izjemo nepremičnine...
3. Tvoj primer je pač tipičen trgovski upsale... torej dejansko mi ne POCENIŠ moje odločitve ampak mi podražiš celoten znesek za vsaj 15%...kar dejansko pomeni da trenutno za moj primer ni alternative v hibridu ker je predrag =)

Kar pomeni da iz tvojega primera zaključim sledeče:

Razlike med opcijama je cca. 5k ali pa vsaj 3k v prid mojemu Meganu na obdobje 8 let... (pa sploh nisi dopustil možnosti okvar na Priusu, da ne omenjam da ima Megane II zelo poceni rezervne dele napram novejšim avtomobilom), kar pa raje kanaliziram v predčasno odplačevanje nepremičninskega kredita!

No in da zaključiva? Kje je prihranek? Ga (na žalost) ni, ko pa bo, takrat pa bo debata za povprečneže smiselna.


1. A nisi ti zapisal tole:
"od Ptuja do Maribora vsak dan cca. 65-70km (5x tedensko)"
Torej v letu je 260 delovnih dni, dopusta imaš tistih 20 dni, torej 16.800 km narediš samo za šiht, do mojih 22k km letno res nisi več daleč.

2. Za hibride obstaja kredit Eko sklada z nizko obrestno mero, sicer kolikor sem zasledil ga letos za navadne hibride ukinjajo, ampak pri bankah imaš še vedno namenske kredite za hibridna vozila z 2-3% obrestno mero. NA obrok lahko gledaš

3. Moj primer je izračun stroška na km, brez direktnega obzira na nakupno vrednost, nisem vedel da komu kaj prodajam.

Moj zaključek je bil "Prius je dražji" ampak ne veliko. Hibrid ni tu zaradi absolutnega prihranka, ampak zaradi tega ker tak pogon lahko ponudi več. Isto kot pri EV, dokler se ne splača, se jih kupuje zgolj zato ker je to boljši avto. "Reveži" bodo prišli na svoj račun kmalu, menim da hitreje kot nekateri mislite.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mato989 ::

1. A nisi ti zapisal tole:
"od Ptuja do Maribora vsak dan cca. 65-70km (5x tedensko)"
Torej v letu je 260 delovnih dni, dopusta imaš tistih 20 dni, torej 16.800 km narediš samo za šiht, do mojih 22k km letno res nisi več daleč.


Ja, zapisal sem malo pretiravajočo številko... dejansko je od mojega doma do službe in nazaj dnevno točno 62km v obe smeri... dopusta pa imam skoraj 25 dni... tako da pridemo bolj na 15kkm kar je na 8 let cca. 120-125kkm ali cca. 50kkm manj od tvoje hipoteze.

2. Za hibride obstaja kredit Eko sklada z nizko obrestno mero, sicer kolikor sem zasledil ga letos za navadne hibride ukinjajo, ampak pri bankah imaš še vedno namenske kredite za hibridna vozila z 2-3% obrestno mero. NA obrok lahko gledaš


Še zmeraj je to kredit... mene ne zanima da bi se ZAKREDITIRAL za nakup nečesa, čemur tako DRASTIČNO pada vrednost... to ni ekonomično!

3. Moj primer je izračun stroška na km, brez direktnega obzira na nakupno vrednost, nisem vedel da komu kaj prodajam.


Glede na to, da si repliciral meni, sem predvideval, da želiš odgovorit na moje vprašanje, če mi kdo lahko poda meni CENEJŠO rešitev prevoza ki je hkrati bolj ekološka od mojega Megane II =) Torej da bom prihranil JAZ, hkrati pa bom svinjal okolje manj... to je moj cilj...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ti se ves ne kaj pomeni noro udobno.

Ja, dejmo tebe vprašat, ker si šel iz golfa 4 na francoski voz. Tudi če bi šel na katrco, bi se čudil udobju.

No in da zaključiva? Kje je prihranek? Ga (na žalost) ni, ko pa bo, takrat pa bo debata za povprečneže smiselna.

Prihranek je proti podobno opremljenim in zmogljivim avtom. Proti 15 let starim renojem ga res ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

To je splošno znano, da je hidravlika najbolj napreden sistem za blaženje cestnih nepravilnosti.

če je kaj boljšega, please do tell.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Predelava vozila na lpg/cng je najbolj eko in poceni toc varijanta kakorkoli obrnes. Vseeno al se gre za nov ali rabljen avto. CNG avto svinja manj kot navadni hibrid z majno baterijo.

Utk ::

Jah, ampak je skoraj bolj pomembno kako udoben avto ima tvoj mehanik za nadomestnega.

Hoden ::

Zanima me kako razvrstiti mape oziroma kaj narediti, da jih bo vmesnik prikazoval tako kot osebni racunalnik. Imam 3 glavne mape, v vsaki mapi pa vec podmap. V avtomobilu pa jih prikaze vse mape eno za drugim. Ali obstaja software (sort fat32), ki je preizkusen in dejansko dela?

Imam LG G6. Prikljucim sem ga na kabel in zagnal mirrorlinl ter sygic navigacijo. Vse je delalo BP. Naslednjic ni delalo vec in sistem izpise da moj telefon ni podprt in da navigacija ne bo delovala. Prav tako druge aplikacije, ki jih mirrorlink podpira.

Hvala

-valvoline- ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

To je splošno znano, da je hidravlika najbolj napreden sistem za blaženje cestnih nepravilnosti.

če je kaj boljšega, please do tell.

Vse lepo in prav dokler hidravlika dela. Folk se aktivnega vzmetenja izogiba zarad preverjeno dragega vzdrzevanja. Kolega ima a6 z aktivnim zracnim vzmetenjem, nekaj ima v okvari in je dobil predracun okvirni strosek za popravilo 3k, en znanec je za tuarega placal tudi cez 2k za popravilo vzmetenja ga potem prodal in kupil tuarega s klasicnim podvozjem.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

To ni zračno vzmetenje.

-valvoline- ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

To ni zračno vzmetenje.

Vseeno, aktivno vzmetenje je lahko zracno ali hidravlicno, kvarijo se podobno pogosto, in so taksni avti zarad tega precej manj zanesljivi. Sploh pa za voznjo po slovenistanskih makadamih.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Hidravlika je zadnje, kar je problematično pri citroenu. Vem kaj je problematično, ampak ne bom izpostavljal.

tony1 ::

Po mojem nobena hidravlika ni tako pokvarljiva kot povprečen švabski sistem zračnega aktivnega vzmetenja, niti ni tako draga za popravilo.

-valvoline- ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Hidravlika je zadnje, kar je problematično pri citroenu. Vem kaj je problematično, ampak ne bom izpostavljal.

1. hidravlika
2. vztrajnik
3. simensove sobe(za 2.0hdi)

:D

tony1 je izjavil:

Po mojem nobena hidravlika ni tako pokvarljiva kot povprečen švabski sistem zračnega aktivnega vzmetenja, niti ni tako draga za popravilo.

Kvarijo se podobno, tu ni razlike zracno vs hidravlika.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Govoriš na pamet, kot ponavadi.

Vazelin ::

Tistega ki doplača za aktivno vzmetenje pri nemci nekako boli K koliko časa bo držalo. V garanciji bodo že popravili, če krepne. Potem zamenja voz.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Utk ::

Ja, sej to je res tudi za turbino, vztrajnik, itd. Za tistega, ki to kupi 10 let staro in misli, da je naredil biznis, je pa to malo drugače.

IL_DIAVOLO ::

Saj priznam, ni glih najbolj zanesljiv voz, ampak pelje se pa noro dobro, zici top, navigacija, ogromen prtljažnik. Ni da ni.

Utk ::

Po 55 kilometrih vožnje je računalnik avtomobila pokazal, da smo v povprečju na 100 kilometrov porabili 4,1 litra bencina in 9,4 kilovatne ure električne energije. V Sloveniji bi za toliko bencina in elektrike (ob polnjenju doma) plačali okroglih šest evrov na sto prevoženih kilometrov. Konkretno: 5,2 evra za bencin in 0,8 evra za elektriko.

To je kruta realnost trenutnih priključnih hibridov, v tem primeru pežoja. Že pri 55 km je tam tam z navadno hibridno toyoto, pri 100 ne bi bil več niti blizu.

jype ::

Vazelin je izjavil:

Zakaj bi kdorkoli vzel Priusa namesto Lexis IS hibrid?
Ker dobiš boljše orodje za nižjo ceno?

ziga1990 ::

^^orodje ravno ni več, testi na internetu pravijo da se Gen4 priusi dobro peljejo in so bolj zanimivi za vožnjo sicer je pa Toyota za kupce ki hočjo bolj športno vožnjo naredila Corollo Hybrid
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

matijadmin ::

ziga1990 je izjavil:

^^orodje ravno ni več, testi na internetu pravijo da se Gen4 priusi dobro peljejo in so bolj zanimivi za vožnjo sicer je pa Toyota za kupce ki hočjo bolj športno vožnjo naredila Corollo Hybrid


Corolla ni ravno športen avto z izjemo videza. Vzmetenje je premehko, navora tudi v sport načinu nekoliko premalo, končna hitrost je omejena na 180 km/h ...

Je pa, še zlasti podaljšana različica, zelo udoben avto, ki se še vseeno dovolj natančno odziva in ima dovolj moči (pri 2-litrski različici), da tudi po AC potuješ komot. Menjalnik, ki je na voljo od 3. generacije hibridov dalje, v Corolli je to 4. generacije, za mestno vožnjo v kategoriji udobja zmaga skoraj brez primere. Pa tudi zelo varčen je, pri pretežno mestni vožnji z 1 do 2 krat tedensko daljšo vožnjo po AC, bencinar s 180 KM ima mešano porabo krepko pod 6 l, naša konkretno 5,5.
Vrnite nam techno!

nicksonn ::

Utk je izjavil:

Po 55 kilometrih vožnje je računalnik avtomobila pokazal, da smo v povprečju na 100 kilometrov porabili 4,1 litra bencina in 9,4 kilovatne ure električne energije. V Sloveniji bi za toliko bencina in elektrike (ob polnjenju doma) plačali okroglih šest evrov na sto prevoženih kilometrov. Konkretno: 5,2 evra za bencin in 0,8 evra za elektriko.

To je kruta realnost trenutnih priključnih hibridov, v tem primeru pežoja. Že pri 55 km je tam tam z navadno hibridno toyoto, pri 100 ne bi bil več niti blizu.

Nista primerljiva, ne gre za isti rang avtov.
Če primerjaš P508, ga primerjaj s Camryjem, pri katerem je bila na testih povprečna poraba okrog 6L/100.

Za D segment avtov je 6€ / 100km kar soliden rezultat. P508H ima recimo skoraj 1,8tone. Pospešek do 100 = 8,2s.
Camry = 8,3s.
Prius = 10,6s.
Corolla 2.0 TS = 8,1s

Corolla karavan je tu objektivno gledano seveda boljši nakup, saj je cenejša, manj porabi, in enako poskočna in zelo podobnih notranih mer. Vseeno pa daje manjši občutek prestiža, notri je enostavnejša, plastičnejša ... nič posebnega.
P508 ima bolj poseben čar, tako znotraj kot zunaj...je pa slednje zelo subjektivno.

Kot pravi Jure o toyotah: boljše orodje.

Koliko je smiseln plugin v primerjavi s priusom...lahko primerjaš kar na priusu plugin (opazno manjša poraba napram ne-pluginu).

ziga1990 je izjavil:

^^orodje ravno ni več, testi na internetu pravijo da se Gen4 priusi dobro peljejo in so bolj zanimivi za vožnjo sicer je pa Toyota za kupce ki hočjo bolj športno vožnjo naredila Corollo Hybrid

Moram pohvaliti toyoto na tem področju. Novejše so boljše, dinamičnejše, zanimivejše, kot so bile 10+ let nazaj, ko je bila toyota res definicija sivega in dolgočasnega povprečja. Vseeno pa to ni športno vozilo, niti pod razno. Pospešek dobrih 8 sekund je sicer soliden, če ga primerjaš z yarisom 1.0, a glede na konje je to nekako v razrednem povprečju. Imaš pa pri toyoti seveda tudi kaj dejansko špotnega v ponudbi, ala yaris GRMN, GT86, supra (aja, to je bmw, hah).
x n!

Utk ::

Nista primerljiva, ne gre za isti rang avtov.
Če primerjaš P508, ga primerjaj s Camryjem, pri katerem je bila na testih povprečna poraba okrog 6L/100.

Lahko ga primerjaš tudi s camryjem. Če odšteješ pot na elektriko, je tist pežo imel porabo 9!!! litrov. Zdaj ali neka toyota porabi pri 55 km 6-7 ali 8 evrov na 100 km, je čisto nepomembno, razlika je samo v tem, da ali bo pežo porabil več po 60 ali 100 km. Oboje je za ta rang avta veliko prekratka razdalja. 100 km bi pežo prevozil z enakim stroškom kot nepriključna toyota s porabo 7,5, pa tudi to je šele 100 km. Tudi recimo priključni 3008 ne bo porabil bistveno manj, ali pa 308, če bo kdaj obstajal. Sej sam avto je tu nepomemben, primerjamo pogon. Če primerjamo ostalo, bi lahko še marsikaj o pežojih napisali, pa tu ni pomembno.

Če bi bil pežo narejen tako kot treba, s camry pogonom, bi na 55 km porabil največ 3 evre - ali je pa že s samim plugin konceptom nekaj narobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

To je na podlagi neke vožnje nekega novinarja zelo težko zaključit. PSAjev dizelski Hybrid4 vsaj glede porabe ni bil tak kolosalen flop, tako da počakajmo še na kakšen drug test, preden zaključimo da v hibridnem načinu pokuri 9 l/100 km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ja, teh testov je že kar nekaj za razne avte. 8 do 9 litrov je čisto realna poraba ko zmanjka elektrike. Od bmwja 2 in 3, passata, itd.

energetik ::

Utk je izjavil:

Ja, teh testov je že kar nekaj za razne avte. 8 do 9 litrov je čisto realna poraba ko zmanjka elektrike. Od bmwja 2 in 3, passata, itd.
Pa ne za hibridni sklop, razne če je mišljena izključno vožnja po AC 150kmh+. Za PHEV pa je jasno - imeti moraš primerno vsakodnevno relacijo, da se ti zadeva splača.

nicksonn ::

Pa sej ko zmanjka elektrike je to še vedno hibrid. Ima regenerativno zaviranje, assist, coasting...
9L ima nornmo moja 20let stara, 2,5 litrska bencinska krača, ne pa en moderen downsizan DI. Kaj šele, če ma hibrid zraven.

Tu je šlo verjetno za ožemanje novinarja in pogost preskušanje, če je res vseh 220 ali 300 ali koliko že konjičev pod haubo.
In v takem primeru bi tut prius pil 6 ;((

Drugi point, in tu te razumem, je pa splošna vprašljivost smiselnosti priključnih hibridov.
In tudi to smo že debatirali tu.
Tudi sam bi raje, kot enega priključneža za 40k, imel enga običnega dizla (zgolj ker ne dobiš novih plinašev, recimo da se menimo o novih) karavana za relacije. Za ene 20-25k dobiš nekaj solidnega.

Zraven pa še enega e-upa ipd za 15k za po mestu.

Zavarovanje pride podobno (kasko gre itak na vrednost vozila). Poraba dizla na AC je manjša kot pri bencinskem hibridu, poraba električnega v mestu pa tudi. Pa še dva avta imaš za praktično isti denar (in en (tavelik) je recimo za ženo).

Tu je ovira edino, če res nikakor nimaš prostora za dva avta.

Oziroma...gre za to, da kupiš "športnejši" in bolje založen avto. Ker danes nekih bolj športnih vozil pač ni več. Včasih je imel peugeot v ponudbi 3.0 6cyl bencinarja. Danes pa je to 1.6L mlinček + EM, cena je enak (= visoka), zmogljivosti so podobne, poraba pa manjša.
Tudi nova octavia RS bo samo še plugin. 1.4L, pa motor, pa pride vse skupaj na 245KM... In spet - tega ne bo kupil enak kupec, kot kupec priusa! In pri avtu z 250KM+ in ceno blizu ali nad 50k, te ne briga, ali žre 4L ali 7.
x n!
««
20 / 40
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21931890 (1375) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45369114 (20538) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84081721 (44487) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35143723 (33794) -valvoline-

Več podobnih tem