» »

nakup rabljene Toyote Corolla hybrid

nakup rabljene Toyote Corolla hybrid

1
...
3 4
5
»

aborko ::

težko da hibrid ne bo imel nižje porabe kot navaden bencinski. Tisto o nižji porabi yarisa proti tsi pa bi treba malo boljše pogledat

Zdej sem že par "testov" na youtubu videl, kjer 1,5 etsi v primerljivi obliki avtomobila dejansko porabi manj od toyote hibrida, na AC in celo pri bolj umirjeni vožnji izven naselja. Recimo en tak test:

Djole ::

Kaj pa suzuki swace oziroma kaj je razlika med suzukijem in corollo karavanom? Na pogled sta skoraj enaka, zakaj jih ni več na cesti pri nas? V Trstu sem jih videl kar veliko v "taxi" obliki.

Benny123 ::

aborko je izjavil:

težko da hibrid ne bo imel nižje porabe kot navaden bencinski. Tisto o nižji porabi yarisa proti tsi pa bi treba malo boljše pogledat

Zdej sem že par "testov" na youtubu videl, kjer 1,5 etsi v primerljivi obliki avtomobila dejansko porabi manj od toyote hibrida, na AC in celo pri bolj umirjeni vožnji izven naselja. Recimo en tak test:


Sprit monitor pravi drugače..1.5 etsi povprecno pije 6.1 , corolla 5.2 , razlika je majhna a je.. polo 1.0 tsi od letnika 2020 dalje pije 5.7 v povprečju, yaris hybrid 4.5, yaris bencinar pa pije 5.9

Blinder je izjavil:

Benny123 je izjavil:



Primerjaj Yaris (ne cross) s Polotom, ni ga vesolja in situacije da ima Polo manjso porabo, to je nemogoče ..s tem da ima tut konjev manj.. to so laži. Tut bencinska yaris ima manjso porabo.


težko da hibrid ne bo imel nižje porabe kot navaden bencinski. Tisto o nižji porabi yarisa proti tsi pa bi treba malo boljše pogledat



Ok bencinski yaris (125 konjski) žre enako kot polo, amapk ne vem zakaj bi ga kdo kupil proti hybridu razen zaradi cene. To pa itak ne kupis yarisa, pa tema je sicer o hybridni corolli

Djole je izjavil:

Kaj pa suzuki swace oziroma kaj je razlika med suzukijem in corollo karavanom? Na pogled sta skoraj enaka, zakaj jih ni več na cesti pri nas? V Trstu sem jih videl kar veliko v "taxi" obliki.


Isti avto, samo znacka je druga v Italiji je ocitno cenejsi z vec opreme al pa majo kake akcije za firme pri Suzukiju

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Benny123 ()

endelin ::

Lahko golf fahrerji bolj ožemajo tsije:)

Utk ::

Zdej sem že par "testov" na youtubu videl, kjer 1,5 etsi v primerljivi obliki avtomobila dejansko porabi manj od toyote hibrida, na AC in celo pri bolj umirjeni vožnji izven naselja.

Vidiš to je razlika med teorijo in prakso. Na neki vožnji dobro izbrani je vse možno. Ko pa vzameš vse možne vožnje čez celo leto je pa stvar malo drugačna. Drugo je pa to, da tudi eTsi se med vožnjo lahko ugasne, zato lahko res malo porabi, ampak si prepričan da ima starter, podmazovanje in ostalo narejeno tako, da bo stvar delala 400,000 km? Upam da ima eTsi električno oljno pumpo, ampak dvomim. Upam da nima štartarja na jermen, ampak dvomim.

GenZNPC ::

solatjek je izjavil:

Half-Saint je izjavil:

Blinder je izjavil:

Corolla je avto brez duše, kot ostale Toyote. To so avti za penzioniste, ki kupijo avto za ga zvozit do konca. Ni to Golf, ki ga človek proda čez par let, ker se ga naveliča.


Ti si stand up komik? Ta tvoja izjava je totalno redneckovska. Skoraj noben moderen avto nima duše. Avto zvozijo do konca pametni ljudje, ne samo penzionisti. Vse ostalo je stran metanje denarja. Če ima Golf zate dušo, zakaj bi se ga naveličal? A babo tud zamenjaš po par letih kokr Leonardo di Caprio?


Podpis pod tole. Dodal bi še edino, da potem golfa z dušo prodaš, ker si se ga naveličal in kupiš naslednjo generacijo, ki je tako enaka kot prejšnja, razen par detajlov. Če imaš težave z naveličanostjo, se torej že novega naveličaš.

Moj recept je vedno: kupi novo, zvozi, dokler gre. Trenutno čakam, da naš polnoletni avto s skoraj 400.000 km razpade, pa še kar noče crknit.

Torej to bi blo potem trije avti cez celo zivljenje, recimo od izpita oz. ko kupis prvi avto pa do povprecne starosti, ko vsi umremo ali nas kap.

Nas avto za na njivo je brez tezav zdrzal 20 let brez posebnosti. Nevem zakaj nebi potem bilokateri avto 2.0 Dizel na avtocesti zdrzal enako ali se vec, ker je prakticno med 1600-2000 obrati brez kratkih relacij.

Benny123 je izjavil:

aborko je izjavil:

težko da hibrid ne bo imel nižje porabe kot navaden bencinski. Tisto o nižji porabi yarisa proti tsi pa bi treba malo boljše pogledat

Zdej sem že par "testov" na youtubu videl, kjer 1,5 etsi v primerljivi obliki avtomobila dejansko porabi manj od toyote hibrida, na AC in celo pri bolj umirjeni vožnji izven naselja. Recimo en tak test:


Sprit monitor pravi drugače..1.5 etsi povprecno pije 6.1 , corolla 5.2 , razlika je majhna a je.. polo 1.0 tsi od letnika 2020 dalje pije 5.7 v povprečju, yaris hybrid 4.5, yaris bencinar pa pije 5.9

Blinder je izjavil:

Benny123 je izjavil:



Primerjaj Yaris (ne cross) s Polotom, ni ga vesolja in situacije da ima Polo manjso porabo, to je nemogoče ..s tem da ima tut konjev manj.. to so laži. Tut bencinska yaris ima manjso porabo.


težko da hibrid ne bo imel nižje porabe kot navaden bencinski. Tisto o nižji porabi yarisa proti tsi pa bi treba malo boljše pogledat



Ok bencinski yaris (125 konjski) žre enako kot polo, amapk ne vem zakaj bi ga kdo kupil proti hybridu razen zaradi cene. To pa itak ne kupis yarisa, pa tema je sicer o hybridni corolli

Djole je izjavil:

Kaj pa suzuki swace oziroma kaj je razlika med suzukijem in corollo karavanom? Na pogled sta skoraj enaka, zakaj jih ni več na cesti pri nas? V Trstu sem jih videl kar veliko v "taxi" obliki.


Isti avto, samo znacka je druga v Italiji je ocitno cenejsi z vec opreme al pa majo kake akcije za firme pri Suzukiju

Spritmonitorj zanimiva rec, neves ali so to VWjasi ki vozijo po autobahnu 160+ ali pa balkaci v corolli z 90kmh a Balkanu, da sparajo vsak dciliter

endelin je izjavil:

Lahko golf fahrerji bolj ožemajo tsije:)

Exactly. Se dobro da ni sel primerjat BMWja s kakim Renaultom, ko prakticno na autobahnu nobenega renaulta ali toyote ni v primerjavi z ostalimi
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

SebyDiamant ::

Utk je izjavil:

Toyotin hibrid nima NOBENEGA jermena.


Res je, nima nobenega. Vozim Priusa klasični hibrid od 120.000 km. Zdaj ima 213000 in mi je ravno iztekla garancija (Star je 8 let). JO vsaketoliko časa dvignejo malo. Bremze so še kompletno prve vse. So mi na servisu rekli da držijo tam okoli 200 do 220.000km. Na tehničnem so mi rekli da manšeta masti ena + zamenjal sem akumulator. To je vse. Nobenega stabilizatorja, končnikov,.... katerih sem na svojih avtomobilih zamenjal že ohoho :(.
eCVT ima samo 2l olja ob menjavi, kar je tudi pomemben podatek. V nemčiji in italiji imajo že 250000km garancije, sem že našim pisal pa zaenkrat še nič.
Ima pa 37 literski tank, tam od 820-950 km naredim. Hibridi imajo najraje mesto in primestne ceste, takrat je poraba res nizka.
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Meni so zadnje zarjavele pri 100kkm. Sprednje so pa vredu, še original ploščice pri 115.
Sej morda bi tudi zadnje šle še en čas, samo jebiga, slej ko prej bi moral zamenjat, verjetno jih pa ne bom več nikoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

denabiker ::

Ni mi res jasno s tem izpuhom pri Toyoti, prvič ko sem jo videl na cesti, sem mislil, da je nekdo pač popravljal in improviziral začasno, sedaj gledam, da je očitno to original. Žal nisem ujel pravi kot, ker sem bil prepozen, to izgleda grozno. Na sliki ni tako hudo kot v resnici. To me spominja na naše čase, ko smo bili mulci in smo furali rally in smo improvizirali ter švasali tudi zlomljene izpuhe, ravno tako šlampasto, samo da ne zbudimo celo vas potem ponoči, ko smo imeli svoje momente:D
Tem inženirjem bi morali odrezati jajca, da ne trosijo svoje falš gene naokoli:D

https://ibb.co/gMQhVShH

Zgodovina sprememb…

OutOfTheBox ::

Ni šans da je tko original ;((

denabiker ::

OutOfTheBox je izjavil:

Ni šans da je tko original ;((


pa veš da je, če sem že videl kar nekaj avtov in ko vidiš to v živo sploh od blizu, ti sploh ni jasno, pa kako hudiča so to naredili. In dejansko, ko se vozim za takšnim gledam skos v ta izpuh, ker ne morem razumeti kako lahko kdo to naredi.

Utk ::

To že ni original. Najbrž se je vozil nekje, ker je mislil da ima terenca...

solatjek ::

Utk je izjavil:

To že ni original. Najbrž se je vozil nekje, ker je mislil da ima terenca...

Žal je to original, vsi cross imajo tako, za facelift ne vem, se mi pa zdi, da so to rešili.

Gregor P ::

Tukaj je kup Googlovih slik in ni na eni tega ni videti.:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

solatjek ::

Gregor P je izjavil:

Tukaj je kup Googlovih slik in ni na eni tega ni videti.:|


Napačne fotke gledaš:

https://www.amzs.si/motorevija/avtomobi...

https://www.avto-fokus.si/Testi/toyota_...

WizzardOfOZ ::

4x4 model in je pod zadnjim diferencialom izpuh, ker drugje ni prostora.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

solatjek ::

Ne, vsi imajo tako, ga imamo pri bajti, je enako grdo speljana cev in nima 4x4.

Gambino ::

Res je ni glih lepo, se mi pa zdi, da sem takole videl tudi že pri nekaterih švabskih avtih. Ni mi jasno, da tega ne vidijo, da ne zgleda glih!

denabiker ::

Evo, ravno ena blizu parkirana, pa sem slikal. Zdaj pa sami presodite kam bi to spadalo, ali pod rubriko Toyotin inženiring ali pod rubriko WTF? :D

https://ibb.co/27XPQBDM

Gregor P ::

Za mene pod rubriko WTF. Priznam, nisem strokovnjak, ampak če naj bi to vozilo uporabljal tudi za teren, potem najbrž ni dobro, da to takole nezaščiteno visi in mi še zmanjšuje odmik od tal?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

a_borlak ::

To je zaradi boljšega hlajenja cevi oziroma da ne segreva preveč baterijo :D.

solatjek ::

Potem bi bilo bolje, če bi naredili tako:
 Toyota exhaust

Toyota exhaust

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

LeQuack ::

The 2027 all-new Toyota Corolla will look like a supercar! First look!

Quack !

WizzardOfOZ ::

A grše pa ne znajo narest?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

A ti bi znal grše? Jaz ne.

WizzardOfOZ ::

Od vseh toyot za na cesto je najlepša bila ta:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

AvtoR ::

LeQuack je izjavil:

The 2027 all-new Toyota Corolla will look like a supercar! First look!


Tole ne bo izpod 35 jurjev za osnovni model?
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto za okoli 35k€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38741911 (18149) Buggy
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45394360 (45784) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
840121219 (83985) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35160373 (50444) -valvoline-

Več podobnih tem