» »

nakup rabljene Toyote Corolla hybrid

nakup rabljene Toyote Corolla hybrid

1 2
3
»

khm985 ::

Morda velja opozoriti na to, da ima Corolla le 30 literski rezervoar. V mojem primeru to zadošča za 630-700 kilometrov na tank.

V praksi recimo to pomeni prevoženo relacijo Žalec-Portorož (2h12min, 185km/40km na baterijo), Portorož-okolica Nove Gorice (11h35min, 97km/30km na baterijo) okolica Nove Gorice-Žalec (2h12min, 165km/39km na baterijo) plus par dni vožnje v službo in nazaj (25km dnevno).

Sem lastnik 1,8l Corolle z 10k prevoženih kilometrov. Predtem sem vozil 1.9 tdi dizle. Najbolj me moti ta zamik moči motorja (pri dizlu si vajen takojšnega navora tudi pri nižjih obratih) tako da pri vključevanju na avtocesto preklopim na sport način vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: khm985 ()

bm1973 ::

energetik je izjavil:

Poleti imam do šihta porabo 4,3, pozimi 4,8. Bolj kot je gužva, manjša je poraba.

Pravi avto za Slovenca, špara ko stoji v gužvi... :))

Utk ::

40 litrov, ne 30.

Moral si kupit 2,0:) jaz bi reku ravno obratno, tu imaš moč takoj, ne rabiš čakat turbine.

khm985 ::

a potemtakem je v rezervoarju še vedno 10l bencina, ko ti števec kaže, da je prazen?

2.0 nisem vzel, ker sem poredko na avtocesti. Za moje potrebe je avto še predober :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: khm985 ()

Utk ::

Ko mi lučka posveti natočim 36 litrov, not je pa še 6, 7 litrov ziher.

khm985 ::

zanimivo, meni več kot 31l, še ni uspelo natočit v prazen tank.

Hitri ::

Tank naj bi držal 43 litrov. Če grem tankat, kose prižge lučka, natočim okrog 33 litrov.

Tudi meni se zdi motor bolj odziven kot prej pri dizlu?

WizzardOfOZ ::

energetik je izjavil:

Še enkrat, Toyotini hibridi nimajo enega jermena.

Zadnja generacija ecvt-ja (tretja generacija). Prejšnje verzije so imele jermen.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Zadnja generacija je 5., 3. je pa že skoraj 20 let stara, tako da res ne vem zakaj bi zdaj prve 2 omenjali.

WizzardOfOZ ::

A pa je potem še CVT, če nima več jermena. Vse gre preko enega velikega zobnika. Nekak zasnova potem ni več CVT.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Od 2006 "cvt" nima več jermena. Od takrat je eCVT, "planetary gearset". Rezultat je isti, še zmeraj je brezstopenjski, samo da razmerja uravnavata 2 elektro motorja, ne pa neki jermeni. Vse je fiksno, nobenih pretikanj česarkoli. Zato se tudi prekleto težko kaj pokvari. Elektromotor bi lahko crknil v teoriji, ampak niti to se ne dogaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Hitri ::

CVT pač označuje način delovanja (tj. brezstopenjsko spreminjanje prestavnega razmerja), ne pa tehnične rešitve, ki poskrbi za tako delovanje.

endelin ::

Kaj toyote imajo že od 90ih isti design volana in stikal? :D

ZveeZ ::

endelin je izjavil:

Kaj toyote imajo že od 90ih isti design volana in stikal? :D

If it ain't broke, don't fix it ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Utk ::

endelin je izjavil:

Kaj toyote imajo že od 90ih isti design volana in stikal? :D

Ne, tam do 2010 so imele volane iz 80ih, šele novejše imajo iz 90ih.

energetik ::

khm985 je izjavil:

Morda velja opozoriti na to, da ima Corolla le 30 literski rezervoar. V mojem primeru to zadošča za 630-700 kilometrov na tank.

V praksi recimo to pomeni prevoženo relacijo Žalec-Portorož (2h12min, 185km/40km na baterijo), Portorož-okolica Nove Gorice (11h35min, 97km/30km na baterijo) okolica Nove Gorice-Žalec (2h12min, 165km/39km na baterijo) plus par dni vožnje v službo in nazaj (25km dnevno).

Sem lastnik 1,8l Corolle z 10k prevoženih kilometrov. Predtem sem vozil 1.9 tdi dizle. Najbolj me moti ta zamik moči motorja (pri dizlu si vajen takojšnega navora tudi pri nižjih obratih) tako da pri vključevanju na avtocesto preklopim na sport način vožnje.
43L ima uradno. Največ, kar sem natočil, je bilo nekje 38L, kar pomeni da je imel še nekih 5L rezerve. Sem se pa vozil še kakih 50km po tistem, ko mi je BC kazal 0km dosega...
Sicer ob normalni vožnji je doseg vsaj 800km (to pomeni brez AC s kakimi 160km/h)...

Glede odzivnosti - tu je le občutek, ker prvi hip ne slišiš mašine, saj potegne na štrom. V resnici je precej bolj prožen kot vsak ICE magari z avtomatskim menjalnikom, saj tu ni potrebno nobenih kick-downov pred pospeševanjem, inverter pošlje max tok na elektromotor v trenutku.

Je pa res, da na eco-mode je zamik pri pritisku na gas velik. Za dobro izkušnjo pri dinamični vožnji je potrebno preklopit na sport mode.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Boobiz ::

jaz sem tudi natočil največ 38L sem pa s tem naredil 950km. 150km sem vozil še po tem, ko mi je pisalo "refuel".

se sprašujem kaj so kadili, da so dali rezerve za več kot 200km.
I'm drunk, what's your excuse?

Utk ::

Pri toyoti je vse zelo na ziher.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto za okoli 35k€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38739191 (15429) Buggy
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45390809 (42233) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
840116450 (79216) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35157675 (47746) -valvoline-

Več podobnih tem