» »

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?

««
8 / 8
»
»»

jype ::

Uh, to je kompliciran. Obstaja boljši:

NuVinci Continuously Variable Transmission @ Wikipedia

Pa še ročka je totalno huda:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

IL_DIAVOLO ::

Če že kaj, potem e-bike. Ena bolj pametnih inovacij.

jype ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Če že kaj, potem e-bike. Ena bolj pametnih inovacij.
Ja, to smo iznašli zato, da boste tudi invalidi lahko uživali na svežem zraku.

Utk ::

perci je izjavil:

Niti na ročnem menjalniku lahko ne čutiš pretikanja, čutiš pa spremembo v pospešku ko pretakne. Če je ne bi (bilo), ne bi rabil niti šaltat.

Ne vem, kaj hočeš povedat. Pospešek je lahko povsem enak, če ne ženes avta v maksimum. Prestave imamo predvsem zato, da lahko vozimo avto z različnimi hitrostmi.

Normalno, da če ne pospešuješ, da ne čutiš pretikanja. Ampak, kako pa ti spelješ brez pospeševanja?

jype ::

Utk je izjavil:

Ampak, kako pa ti spelješ brez pospeševanja?
Easy: Like a boss.

novaa ::

mi imamo doma toyoto avensis 2.0 NA bencinca 147hp in cvt
To je poezija za vozit... bolj udobne in sproščujoče zadeve še nisem vozil.
Pa imam citroena avtomatika na 8 prestav ki je tudi odličen za to kar potrebujem.

jype ::

Tega ne boš dopovedal ljudem, ki avtomobile kupujejo tako kot otroci legokocke.

matijadmin ::

Vazelin je izjavil:

Oni so šli potem na dual clutch (Stronic), se niso več zajebavali s pokvarljivimi zadevami

To je praktično isto kot DSG. Pod isto streho sta.

Vazelin je izjavil:

Audi je tudi imel CVT in ga opustil.

Daimler tudi.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

Gambino je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Audi je tudi imel CVT in ga opustil.


Zato ker ga niso znal narest in je bil za en k....


Večini ga je razvil in izdeloval Jatco. Nemcem mislim, da ne, nisem pa ziher.

Subaru je tega predrugačil in skoraj edini (ob Hondi) naredil nekaj konvencionalnega, a zanesljivega in zmogljivega. S tem potisnim jermenom.

Toyotin HSD je precej drugačen, ni konvencionalen CVT.
Vrnite nam techno!

Utk ::

VW je opustil tudi verige, ker jih ni znal naredit, tudi za bmw bi bilo bolje če jih bi, japonci jih pa večinoma imajo, in nič ni slišat o njih...ampak nemci že znajo...navsezadnje imajo v predalih kup električnih avtov, ki bojo potopili teslo že pred tremi leti, samo videl jih še nihče ni niti do danes.

Polozweii ::

Utk je izjavil:

VW je opustil tudi verige, ker jih ni znal naredit, tudi za bmw bi bilo bolje če jih bi, japonci jih pa večinoma imajo, in nič ni slišat o njih...ampak nemci že znajo...navsezadnje imajo v predalih kup električnih avtov, ki bojo potopili teslo že pred tremi leti, samo videl jih še nihče ni niti do danes.


Saj menjalnikov pri VW ne delajo sami. En del pokriva ZF ampak večino pa kar japonci, če te že zanima.
Genosse

Utk ::

Aja, dsg je japonski? Multitronic je bil japonski?

Polozweii ::

Utk je izjavil:

Aja, dsg je japonski? Multitronic je bil japonski?


DSG za VW baje dela japonska firma. Tako sem izvedel od gostujočega prof. iz Nemčije. Ne vem katera točno. Omenjal je tudi AISIN SEIKI.

Pa saj v bistvu me niti ne preseneča. Tiste 4 glavne firme so, ki delajo menjalnike za vse... v bistvu vsi samo še razvijajo platforme, dizajn, proizvodnjo outsource-ajo in sestavljajo.

Menjalnike in motorje pomagajo razvijati ostali.
Genosse

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

A ni DSG narejen iz PDKja, in gre za nemški produkt?

Kolikor vem Aisin ne dela dual-clutch menjalnikov, vsaj za avte ne.

Btw., kdo pa dela Powershift menjalnike?

Polozweii ::

tony1 je izjavil:

A ni DSG narejen iz PDKja, in gre za nemški produkt?

Kolikor vem Aisin ne dela dual-clutch menjalnikov, vsaj za avte ne.

Btw., kdo pa dela Powershift menjalnike?


Točnih podatkov nimam ampak bistvo povedanega je da skoraj nihče ne dela svojih menjalnikov. Oz vse kar je za rajo zihr ni "in the house" narejeno.
Genosse

IL_DIAVOLO ::

Na Kitajskem, natancneje v Dalianu jih delajo od leta 2010 dalje. Prej so jih v Nemčiji, v mestu Kassel.

Utk ::

Dsg je in-house. Kot tudi multitronic. Lahko ga štanca kdorkoli, ampak če bi bil to menjalnik od neke firme, se ne bi pojavljal samo v volkswagnih.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

V avtoindustriji je pogosto, da razvoj kakšne komponente izdela zunanja firma ki jo potem proizvaja za končnega kupca. Sem pred leti bil dejaven pri svetilih, kjer je situacija v veliki večini primerov taka, da končni kupec poda samo design, definicijo mehanskih & električnih vmesnikov ter zahtevnik. Vse ostalo potem naredi dobavitelj. Zelo podobno je lahko tudi pri powertrain sklopih. Pa tudi noben menjalnik se ne razvija brez specifikacij motorja, na katerega se bo "nakoplal" tako, da določeni proizvajalci delajo določene menjalnike za točno določene kupce / modele vozil. Tipično ZF Friedrichshafen razvija in dela menjalnike vedno za točno določene tipe vozil...

Lp

jože

kajetan ::

Naj še kdo reče, da ne bi rad testiral tega?



definitivno najbolj "poglobljena" razlaga Subarujevih CVTjev. Če te moti gumi efekt pač 1ali2x stisnes manualno ročko in ti da v navidezno nizjo prestavo - torej, višje obrate in gasa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kajetan ()
««
8 / 8
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1795939 (1927) WizzardOfOZ
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19730336 (22946) SuperVeloce

Več podobnih tem