Forum » Na cesti » Renault Captur - FHEV ali MHEV?
Renault Captur - FHEV ali MHEV?
iso2000 ::
Kaj pa kakšna škoda Octavia ali Golf? Malo večji avto, verjetno bi se lepše peljal, z več udobja. Cenovno bi bil znotraj parametrov, kolikor sem na hitro gledal? Ali želiš SUVja? Jaz tehle mičkenih avtov ala captur ali yaris ne bi hotel. Sploh če pogledaš, da dobiš več za podoben denar? Octavia proti captur-ju, meni se zdi odločitev preprosta, če seveda električar ni opcija - ID3 s subvencijo bi bil meni že kar zanimiv in znotraj budžeta...
Lonsarg ::
Če te skrbi za "če gre kaj narobe" se kupi preverjene zadeve. Renault/Nissan hibridi so zelo nova zadeva in se še ne ve kako se po desetletju izkažejo, za Toyota hibride se pa recimo ve da se malo kvarijo.
feryz ::
iso2000 ::
Pred nakupom bi ti svetoval malo prebiranja prispevkov na ev kliniki - imajo zanimive prispevke tudi o hibridih.
MikeRotch ::
Kaj hibrid še dela z bencinom, če se električni del pokvari? Ali zaradi eko odpove cel avto?
Lahko tudi obrneš vprašanje. Se lahko še vedno voziš na elektriko, če odpove motor? Če motor zariba se ne boš več vozil. Če crkne lambda sonda bo pa avto še vedno vozen, le kak liter višjo porabo boš imel.
Odvisno od okvare in odvisno od avtomobila. Imaš veliko vrst hibridov pa različne stvari grejo lahko narobe.
Utk ::
Pri katerih vrstah hibridov se boš vozil naprej, če crkne električni del? Bi reku, da tak hibrid ne obstaja, vsaj ne od teh, ki so se prodali zadnjih 20 let.
Če crkne ICE, bi se s kakšnim hibridom v zasilnem modu privlekel par km do črpalke. Toyote to dovolijo (če ti zmanjka goriva na primer).
Obratno...no faking way.
Sploh pa, tudi če bi bilo to možno, to ne bi zgledalo tako, da bi pri 15 let starem avtu reku, ah crknu je električni del, bom se vozil zdaj 10 let samo na bencin. Ne, ne boš :)
Če crkne ICE, bi se s kakšnim hibridom v zasilnem modu privlekel par km do črpalke. Toyote to dovolijo (če ti zmanjka goriva na primer).
Obratno...no faking way.
Sploh pa, tudi če bi bilo to možno, to ne bi zgledalo tako, da bi pri 15 let starem avtu reku, ah crknu je električni del, bom se vozil zdaj 10 let samo na bencin. Ne, ne boš :)
MikeRotch ::
Odvisno kaj "crkne". Brez baterije se ne boš vozil. Če efektivno pade kapaciteta baterije na 10% se boš pa normalno vozil.
Imaš ogromno primerov Priusov, ki se vozijo z "zanič" baterijami.
Imaš ogromno primerov Priusov, ki se vozijo z "zanič" baterijami.
Utk ::
Če ima zanič baterijo, ki vseeno še funkcionira, ni nič crknilo.
Ko smo ravno pri tem, toyota, pa verjetno tudi nihče drug, ne daje nobene garancije na samo kapaciteto baterije. Garancija samo pomeni da "dela".
Razen pri pluginih in BEV, seveda.
Ko smo ravno pri tem, toyota, pa verjetno tudi nihče drug, ne daje nobene garancije na samo kapaciteto baterije. Garancija samo pomeni da "dela".
Razen pri pluginih in BEV, seveda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MikeRotch ::
Če nič ne crkne ponavadi ne začnejo svetit lučke na armaturki in računalnik ne meče ven napak.
Utk ::
Sej zarad nizke kapacitete ne bo lučk.
Lučka posveti ko je razlika med moduli večja od 300 mV, ne glede na kapaciteto. Ali je razlika 250 mV ali 302 mV pa tudi ne vpliva direktno na vožnjo, samo da 302 bo prižgalo lučko, 250 pa ne. S tisto lučko se lahko voziš, ampak če je še v garanciji, bojo menjali. Če ne, voziš dokler gre.
Lučka posveti ko je razlika med moduli večja od 300 mV, ne glede na kapaciteto. Ali je razlika 250 mV ali 302 mV pa tudi ne vpliva direktno na vožnjo, samo da 302 bo prižgalo lučko, 250 pa ne. S tisto lučko se lahko voziš, ampak če je še v garanciji, bojo menjali. Če ne, voziš dokler gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MikeRotch ::
Torej, obstaja scenarij, kjer avto pravi, da je nekaj crknilo ampak se še vedno lahko voziš :)
Kar pomeni točno to kar sem napisal. Odvisno od tega kaj "crkne".
Kar pomeni točno to kar sem napisal. Odvisno od tega kaj "crkne".
Utk ::
Ko ti baterija crkne, se ne boš več vozil.
Tista lučka bi pa lahko svetila tudi pri 100 mV razlike, ali pa pri 500 mV, 300 je čisto arbitrarna odločitev toyote, lahko ima pa kdo drug tudi drugo mejo.
Potem bi lahko rekli da se lahko voziš tudi če ti sveti neka opozorilna lučka za nekaj...
Tista lučka bi pa lahko svetila tudi pri 100 mV razlike, ali pa pri 500 mV, 300 je čisto arbitrarna odločitev toyote, lahko ima pa kdo drug tudi drugo mejo.
Potem bi lahko rekli da se lahko voziš tudi če ti sveti neka opozorilna lučka za nekaj...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Furbo ::
Voziš z lučko.. do tehničnega.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
lubej1 ::
OK
Glede na vse napisano, torej pride v poštev samo ICE.
Pri Captur, Puma je sicer MHEV, zaradi varovanja okolja.
Kamiq ima 150 KM brez te zadeve, samo mi avto deluje zastarel (oblika...).
Golf, Octavia, to je vse preko 30K, malo več opreme in močnejši motor.
Če se motim, pa me popravite.
Kakšno je vaše mnenje o Duster?
Hvala
Glede na vse napisano, torej pride v poštev samo ICE.
Pri Captur, Puma je sicer MHEV, zaradi varovanja okolja.
Kamiq ima 150 KM brez te zadeve, samo mi avto deluje zastarel (oblika...).
Golf, Octavia, to je vse preko 30K, malo več opreme in močnejši motor.
Če se motim, pa me popravite.
Kakšno je vaše mnenje o Duster?
Hvala
iso2000 ::
OK
Glede na vse napisano, torej pride v poštev samo ICE.
Pri Captur, Puma je sicer MHEV, zaradi varovanja okolja.
Kamiq ima 150 KM brez te zadeve, samo mi avto deluje zastarel (oblika...).
Golf, Octavia, to je vse preko 30K, malo več opreme in močnejši motor.
Če se motim, pa me popravite.
Kakšno je vaše mnenje o Duster?
Hvala
Ja ne vem kaj rabiš od opreme, vrzi malo oko na spletne strani škoda in Vw imajo neke akcije, solidno opremljena Octavia z DSG in 150KM je pod 30k EUR. Ne vem pa koliko je, če jo naložiš z vsemi možnimi dodatki. Verjetno je nebo meja...
lubej1 ::
Bom pogledal.
Sem malo spremljal cene za T-Roc, pa ni ravno poceni
Octavie pa res nisem gledal...
Sem malo spremljal cene za T-Roc, pa ni ravno poceni
Octavie pa res nisem gledal...
chucki ::
Kio xceed imas ta 20k
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
nekikr ::
Pri Captur, Puma je sicer MHEV, zaradi varovanja okolja.
Če hočeš varovati okolje, potem vozi kar imaš oz. kupi nekaj rabljenega. 8 let starega Capturja dobiš za "drobiž", ima pa vse kar imajo novi. Za toliko malo kilometrov bo super. Za razliko greš pa vsako leto dvakrat na Tenerife.
solidno opremljena Octavia z DSG in 150KM je pod 30k EUR
Ampak to je samo 150 konjev. Za 7.000km letno rabiš več, 3.0 bi jaz vzel in najmanj 200 konjev, pa seveda 4x4, ker je, kot vidimo, letos že bil enkrat sneg, nikoli ne veš, kdaj bo spet.
Utk ::
Ampak resno, od kdaj je dvignjen clio vreden 26 jurjev, in če že je, zakaj zaboga bi nekdo to kupil za 7000 km letno?
lubej1 ::
lubej1 ::
Pri Captur, Puma je sicer MHEV, zaradi varovanja okolja.
Če hočeš varovati okolje, potem vozi kar imaš oz. kupi nekaj rabljenega. 8 let starega Capturja dobiš za "drobiž", ima pa vse kar imajo novi. Za toliko malo kilometrov bo super. Za razliko greš pa vsako leto dvakrat na Tenerife.
solidno opremljena Octavia z DSG in 150KM je pod 30k EUR
Ampak to je samo 150 konjev. Za 7.000km letno rabiš več, 3.0 bi jaz vzel in najmanj 200 konjev, pa seveda 4x4, ker je, kot vidimo, letos že bil enkrat sneg, nikoli ne veš, kdaj bo spet.
10 let star avto že imam, tako da ne rabim še enega starega.
Kupujem nov avto, kot sem že napisal.
Mi pa je popolnoma jasno da je vsak EUR vložen v avto stran vržen denar.
Zato sem se tudi omejil na max 30K
Ja, lahko bi se tudi na manj € omejil, ali pa na več, recimo 50K.
Ker nisem več med mlajšimi, sem imel v mislih malo višji avto. Ni pa to zacementirano.
Mazda?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zanimivo, še ena igrača več, ki jo bom moral pogledati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lubej1 ()
lubej1 ::
Ampak resno, od kdaj je dvignjen clio vreden 26 jurjev, in če že je, zakaj zaboga bi nekdo to kupil za 7000 km letno?
Cene so kakršne pač so, jih nisem jaz napihnil...
Bi takoj podpisal, da bi bili vsi avti 10K cenejši.
Nov avto zato, ker je po 10 letih čas za menjavo. Nekateri menjajo vsako leto.
nekikr ::
Takih je baje toliko, kot sončničarjev, ki ogrevajo svoje dovoze. Povsod polno! Realno je pa povprečni slovenski avto star 11 let. Se pravi tvoj ni niti povprečno star, kaj šele, da bi bil res star. In potem imaš jajca tipkati nekaj o okolju? Čisto legit bi bilo, če bi rekel "hočem nov avto". Ne pa da tlačiš varčevanje in ekologijo sem noter.
Saj vem, težim. Ampak zakaj si ne priznamo, da nekaj preprosto želimo? Zakaj je treba izumljati neke izgovore. Če finance niso taka ovira, potem si kupi kar ti je všeč. Na forumu boš dobil predloge za 15 znamk in za vsako 10 modelov. Na koncu se boš pa odločil za tisto, kar ti bo všeč, ker samo zato tudi kupuješ.
Saj vem, težim. Ampak zakaj si ne priznamo, da nekaj preprosto želimo? Zakaj je treba izumljati neke izgovore. Če finance niso taka ovira, potem si kupi kar ti je všeč. Na forumu boš dobil predloge za 15 znamk in za vsako 10 modelov. Na koncu se boš pa odločil za tisto, kar ti bo všeč, ker samo zato tudi kupuješ.
krho ::
Če je tvoj budget 30k, potem vzemi hibridno corollo. Ali novo ali 4 leta staro za dobrih 20k. Vsaj standardno dimenzijo gum boš imel, ne te neke visoke drage pri kvazi SUVih
kupujem nov avto, za 30K pa se ne dobi Corola, če je že Yaris Cross hibrid od 33K dalje...
SOL paket opreme HB 1.8 polni hibrid je slabih 30k. Če bi rad 2.0 je SOL paket slabih 32k€. Vačsih so imeli po 2000€ popusta na ceno iz kataloga. Če kupuješ Capturja, potem tudi karavana ne potrebuješ.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Ganon ::
Če bi jst bil v situaciji, kjer za 100% hočem Renault Captur (haaaalloooo!!! wtf is this car??) in da je zdej kako "problem" katir pogon, bi molil boga, da me strela užge al pa neki, karkol, skratka, da bi se spravil nekak k pameti spet nazaj.
Zveniš kot dvanajstletnik. Še dvigalko omeniš in boš glavni na vasi.
Utk ::
Nov avto zato, ker je po 10 letih čas za menjavo. Nekateri menjajo vsako leto.
Če imaš 10 let starega z 80,000 km ne rabiš nič menjat.
nejc_nejc ::
lubej1 ::
Takih je baje toliko, kot sončničarjev, ki ogrevajo svoje dovoze. Povsod polno! Realno je pa povprečni slovenski avto star 11 let. Se pravi tvoj ni niti povprečno star, kaj šele, da bi bil res star. In potem imaš jajca tipkati nekaj o okolju? Čisto legit bi bilo, če bi rekel "hočem nov avto". Ne pa da tlačiš varčevanje in ekologijo sem noter.
Saj vem, težim. Ampak zakaj si ne priznamo, da nekaj preprosto želimo? Zakaj je treba izumljati neke izgovore. Če finance niso taka ovira, potem si kupi kar ti je všeč. Na forumu boš dobil predloge za 15 znamk in za vsako 10 modelov. Na koncu se boš pa odločil za tisto, kar ti bo všeč, ker samo zato tudi kupuješ.
Pri Captur, Puma je sicer MHEV, zaradi varovanja okolja. :D
Je ta stavek problematičen?
Očitno si spregledal smeška na koncu.
Oz. me nisi razumel...
Čisto vseeno mi je za ekologijo, raje imam motor, ki nima MHEV.
Problem je, ker vedno več znamk dela te MHEV variante.
Ja in da bo jasno, želim nov avto.
Za zapravit 25 jurjev rabiš razlog.
Za ne-zapravit 25 jurjev ne rabiš razloga.
Kakšen razlog?
Vsak kupi to kar lahko, eni gredo na Karibe, drugi dajo v Bitcoin, jaz na 10 let menjujem avte.
Upam, da ne bo konca sveta zaradi tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lubej1 ()
Ahim ::
Čisto vseeno mi je za ekologijo, raje imam motor, ki nima MHEV.
Problem je, ker vedno več znamk dela te MHEV variante.
Kot si sam ugotovil - vsi delajo MHEV, ker so pac taki predpisi da silijo proizvajalce v (fiktivno) ekologijo. Jaz razumem to kot mocnejsi starter (ne slisi se prevec slabo) in en dodaten akumulator (jebiga, pac dodaten potrosni material, ki se mu ne da izognit, ampak dalec od nekaj tisocakov stroska kot bi bilo pri menjavi baterije kakega hibrida). Za 7000 kilometrov letno vzemi kar ti je vsec, ne sekiraj se glede motorja ce je MHEV, itak prakticno ne bos opazil razlike v primerjavi z navadnim bencinarjem.
Utk ::
Mhev imajo praktično enake baterije kot pravi hibridi, tu ni neke razlike. Razlika je v menjalniku, elektromotorjih.
Ahim ::
Mhev imajo praktično enake baterije kot pravi hibridi, tu ni neke razlike. Razlika je v menjalniku, elektromotorjih.
O? A pravi hibridi imajo tisti 48V akumulatorcek kot MHEV? Meni se ne zdijo enaki, V PHEV modelu baterija zasede vec prostora in stane precej vec za zamenjat, res ne vem ce je enaka ...
hojnikb ::
Nekaj je MHEV, nekaj je HEV in nekaj je PHEV...
PHEV lahko bolj tretiras kot EV z dodano masino in menjalnikom.
HEV je optimiziran motor/menjalnik in elektrosklop, da stisne čimvečji izkoristek iz ICE motorja (zato so ti tudi tipično aktkinson cikela).
MHEV je pa poceni in zasilna resitev da se ujame zadnji CO2 v testnih krogih. Malo bolj fancy startstop sistem, če hočes.
Aja, obstaja se 4ti, bolj retardiran sistem, k ga uporablja Mazda (pa mogoče se kdo?). Tle imas namesto baterije en gromozanski kondenzator in 24V sistem; alternator ob zaviranju sluzi kot regeneracija in polne tist kondenzator, k se vozis se pa potem prazne. Zakaj retardirano? Ker je tist kondenzator poln in prazn v roku par sekund.
PHEV lahko bolj tretiras kot EV z dodano masino in menjalnikom.
HEV je optimiziran motor/menjalnik in elektrosklop, da stisne čimvečji izkoristek iz ICE motorja (zato so ti tudi tipično aktkinson cikela).
MHEV je pa poceni in zasilna resitev da se ujame zadnji CO2 v testnih krogih. Malo bolj fancy startstop sistem, če hočes.
Aja, obstaja se 4ti, bolj retardiran sistem, k ga uporablja Mazda (pa mogoče se kdo?). Tle imas namesto baterije en gromozanski kondenzator in 24V sistem; alternator ob zaviranju sluzi kot regeneracija in polne tist kondenzator, k se vozis se pa potem prazne. Zakaj retardirano? Ker je tist kondenzator poln in prazn v roku par sekund.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Mhev imajo praktično enake baterije kot pravi hibridi, tu ni neke razlike. Razlika je v menjalniku, elektromotorjih.
razlika je tudi v motorjih. MHEV ni noben z aktkinson, HEV jih je pa precej (ne pa vsi).
Po mojem mnenju je HEV "najboljsa" resitev elektrifikacije ICE pogona. PHEV je brezveze, ker ni ne tič ne mis, MHEV doda pa premalo, da bi upraviču obstoj in strosek.
Seveda tle ima toyota najboljso implementacijo (čeprav so retardi z Ni-MH celicami). Bi pa reku da je v tej sferi zanimiv tudi hybrid+ sistem od SAIC, k ima precej "veliko" baterijo (~1.8kWh) in različne rezime delovanja, k niso tipični za vse HEV
skoda sicer, ker real world poraba se vedno ni v rangu toyote...
#brezpodpisa
delavec44 ::
Saj tudi start-stop doda premalo, da bi upravičil obstoj in strošek, pa ga še vedno rinejo povsod.
lubej1 ::
Upam, da bo avto, ki ga bom nabavil, imel možnost izklopa start -stop.
Ker v avtu, ki ga imam sedaj, vedno avtomatično stisnem ta gumb.
Prav tako ni variante, da bi nabavil avto, kjer se ne da z lahkoto izklopiti vse asistenčne sisteme.
Captur in Duster imata to lepo urejeno.
Za ostale pa še nisem gledal.
Ker v avtu, ki ga imam sedaj, vedno avtomatično stisnem ta gumb.
Prav tako ni variante, da bi nabavil avto, kjer se ne da z lahkoto izklopiti vse asistenčne sisteme.
Captur in Duster imata to lepo urejeno.
Za ostale pa še nisem gledal.
mikhaair ::
Sedaj je treba še paziti na sistem opozarjanja na hitrost. Vsi novi avtomobili morajo imeti opozarjanje na previsoko hitrost.
Preko branja znakov in verjetno iz zemljedivov preberejo hitrost, ter te nadležno opozarjajo če previsoka.
Baje je tu super stvar ob prenehanju omejitve s križiščem, ki je lastna Sloveniji, ter jo avtomobili ne razumejo.
Svetujem, da se poglobis, kako ima bodoči novi avtomobili to implementirani.
Preko branja znakov in verjetno iz zemljedivov preberejo hitrost, ter te nadležno opozarjajo če previsoka.
Baje je tu super stvar ob prenehanju omejitve s križiščem, ki je lastna Sloveniji, ter jo avtomobili ne razumejo.
Svetujem, da se poglobis, kako ima bodoči novi avtomobili to implementirani.
denabiker ::
Ta izklop start stop se da SW rešit, če ne izklopit direktno, pa lahko kakšen pogoj spremeniš, recimo vem da so na enem avtu naredili kao, da je nizka U akumulatorja in potem start stop ni delal, ali pa na enem drugem so spreminjali, da temperatura motorja ni še OK. Pa saj se vse da, samo včasih je treba malo bolj se potrudit
Utk ::
Mhev imajo praktično enake baterije kot pravi hibridi, tu ni neke razlike. Razlika je v menjalniku, elektromotorjih.
O? A pravi hibridi imajo tisti 48V akumulatorcek kot MHEV? Meni se ne zdijo enaki, V PHEV modelu baterija zasede vec prostora in stane precej vec za zamenjat, res ne vem ce je enaka ...
Nisem nič reku o phev. O phev nimam kaj rečt. To je odpisana stvar.
hojnikb ::
Saj tudi start-stop doda premalo, da bi upravičil obstoj in strošek, pa ga še vedno rinejo povsod.
implementacija s&s je praktično zastonj...
#brezpodpisa
hojnikb ::
on scale, je to minimaln pribitek na ceni. Akku ni nujno da je AGM, je lahko tudi EFB+. In zaganjac, če jih nastancas 10M, taksen k zdrzi kaj več zagonov tudi nebo drazji.
Uglavnem, proizvajalca tak hec stane mogoče par 10€, benefit pri co2 je pa očiten.
Po drugi strani mors pa za mHEV met litijsko baterijo, drazji starter&generator, krmilno elektroniko itd...
Uglavnem, proizvajalca tak hec stane mogoče par 10€, benefit pri co2 je pa očiten.
Po drugi strani mors pa za mHEV met litijsko baterijo, drazji starter&generator, krmilno elektroniko itd...
#brezpodpisa
delavec44 ::
Že, ampak fizične gumbe ven mečejo pa ne bo start-stop strošek.
Benefit pa tudi ne vem kakšen je, če vsi to po defaultu izklapljajo.
Benefit pa tudi ne vem kakšen je, če vsi to po defaultu izklapljajo.
lubej1 ::
Za Captur in Duster sem gledal YT, v osebnem meniju se označi kaj bo izklopljeno, ta nastavitev pa je vezana na fizični gumb, ki ga stisneš ko sedež v avto. Kaj vse točno je možno izključiti, pa ne vem.
-------
Še vprašanje glede Octavia.
Gledam PDF cenik, pa v njem ni navedena dodatna oprema. Kaj imajo te podatke samo v papirni obliki? Jaz jih na njihovi spletni strani ne najdem.
Oz sploh ni mogoče naročiti dodatno opremo, samo za primer, paket zima - gretje sedežev in volana...
Hvala
-------
Še vprašanje glede Octavia.
Gledam PDF cenik, pa v njem ni navedena dodatna oprema. Kaj imajo te podatke samo v papirni obliki? Jaz jih na njihovi spletni strani ne najdem.
Oz sploh ni mogoče naročiti dodatno opremo, samo za primer, paket zima - gretje sedežev in volana...
Hvala
Sparkxl ::
Za 7000 km letno jaz iz tvojega izbora takoj, brez najmanjšega pomisleka vzamem toyoto hibrida.
Ne vem kje ti gledaš, ampak corolle hibrid dobiš z lahkoto pod 30k po uradnem ceniku. -1kEUR si izboriš s pogajanji
https://www.toyotaadria.com/si/pdf/ceni...
1.8 motor s 140km je za tvoje potrebe preko glave dovolj.
Zakaj bi vzel hibrida? Ker je vožnja po mestu z njim neprimerno bolj udobna kot z bencinarjem. Ni tečnega vklapljanja start stop, ogromno vožnje gre na baterijo in avtomatik je.
Naredi en preprost test: vzami si na štajerskem avtodomu testnega in idi en krog po MB ob 15:30. Potem boš videl o čem govorim.
In na koncu boš čez 10 let prodal tega hibrida z manjšo izgubo vrednosti kot bencinarja.
Ne vem kje ti gledaš, ampak corolle hibrid dobiš z lahkoto pod 30k po uradnem ceniku. -1kEUR si izboriš s pogajanji
https://www.toyotaadria.com/si/pdf/ceni...
1.8 motor s 140km je za tvoje potrebe preko glave dovolj.
Zakaj bi vzel hibrida? Ker je vožnja po mestu z njim neprimerno bolj udobna kot z bencinarjem. Ni tečnega vklapljanja start stop, ogromno vožnje gre na baterijo in avtomatik je.
Naredi en preprost test: vzami si na štajerskem avtodomu testnega in idi en krog po MB ob 15:30. Potem boš videl o čem govorim.
In na koncu boš čez 10 let prodal tega hibrida z manjšo izgubo vrednosti kot bencinarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
bm1973 ::
Za 7000km/leto je čisto vseeno kaj voziš.
Če nisi avto manijak, vzameš najcenejšega novega, če ti je rabljen v redu, vzameš enega za 1500-2000 EUR, vložćiš jurja in voziš.
Za tako malo kilometrov letno je dobro imeti lokalnega fušarja, da se ne sprašiš na servisih...
Če nisi avto manijak, vzameš najcenejšega novega, če ti je rabljen v redu, vzameš enega za 1500-2000 EUR, vložćiš jurja in voziš.
Za tako malo kilometrov letno je dobro imeti lokalnega fušarja, da se ne sprašiš na servisih...
lubej1 ::
Za 7000 km letno jaz iz tvojega izbora takoj, brez najmanjšega pomisleka vzamem toyoto hibrida.
Ne vem kje ti gledaš, ampak corolle hibrid dobiš z lahkoto pod 30k po uradnem ceniku. -1kEUR si izboriš s pogajanji
https://www.toyotaadria.com/si/pdf/ceni...
1.8 motor s 140km je za tvoje potrebe preko glave dovolj.
Zakaj bi vzel hibrida? Ker je vožnja po mestu z njim neprimerno bolj udobna kot z bencinarjem. Ni tečnega vklapljanja start stop, ogromno vožnje gre na baterijo in avtomatik je.
Naredi en preprost test: vzami si na štajerskem avtodomu testnega in idi en krog po MB ob 15:30. Potem boš videl o čem govorim.
In na koncu boš čez 10 let prodal tega hibrida z manjšo izgubo vrednosti kot bencinarja.
Bom šel v salon preveriti, na testno vožnjo.
Se pa bojim, da bo z malo več dodatne opreme hitro preko 30K.
Hvala!
Tudi v tem ceniku od Toyote ni zraven navedene dodatne opreme.
Res ne vem, ali je sploh ne ponujajo, oz. imajo to samo v pisni obliki?
Čudno...
Za 7000km/leto je čisto vseeno kaj voziš.
Če nisi avto manijak, vzameš najcenejšega novega, če ti je rabljen v redu, vzameš enega za 1500-2000 EUR, vložćiš jurja in voziš.
Za tako malo kilometrov letno je dobro imeti lokalnega fušarja, da se ne sprašiš na servisih...
Kot sem že napisal, kupujem nov avto na vsakih 10 let.
Marsikdo bo tukaj rekel, da sem nor, debil itd., ampak toko pač je.
Z rabljenim avtom, ki niti ni bil poceni, pa sem imel tako slabo izkušnjo, da se ne bo več ponovila...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lubej1 ()
Utk ::
Toyota nima dodatne opreme, opreme so kot so. Lahko dodaš barvo, kljuko, neko zaščito in tepihe, to je skoraj to.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kateri majhen (kompakten) SUV? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 13426 (1827) | JazianG |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 78221 (17806) | FiReFTW |
» | Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 37397 (11417) | solatjek |