» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
23 / 23
»
»»

Gambino ::

MrStein je izjavil:

stjan je izjavil:


Cenejše verzije Priusa pa ni na zalogi.

A dražje pa so? Kje?

Sicer prodaja Prius-u pada, kot so meni rekli na Toyoti, jih nikjer v Sloveniji ni na zalogi. Samo po naročilu.
V Nemčiji recimo letos sploh ni v prodajnem programu. (plugin verzija pa še je)

Po podatkih (iz prakse) ima Ioniq tak manjšo porabo, boljšo opremo, za kaki tisočak cenejši.
Ni čudno...


Korejca raje ne bi primerjal s Toyoto, pa tudi v tvoj zapis dvomim!

MrStein ::

Ne rabiš dvomit, gre za javno dostopne podatke.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

J.McLane ::

Po mojem dvomi v tvojo trditev, da ima IONIQ manjšo porabo kot Prius. (IONIQ vs. Prius)

Čisto enostavno je, Prius je sicer več avta, ampak v nekonvencionalni preobleki, ki splošni populaciji očitno ni všečna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Sparkxl ::

Ne da ni všečna, za kozlat je. Neverjetno pa je, da je to skropucalo plod iste znamke, ki je sproducirala Corollo, ki pa je res lep avto

roCkY ::

Že prvi prius je bil oblikovan kot da jih nočejo prodajat.

Gambino ::

Ko boš z IONIQ-om prefural milijone kilometrov brez kakršnih koli problemov tako kot s PRIUS-om, potem lahko ta dva avtomobila resno primerjaš. Do takrat pa korejci proti japoncem lahko samo ....

IL_DIAVOLO ::

J.McLane je izjavil:

Po mojem dvomi v tvojo trditev, da ima IONIQ manjšo porabo kot Prius. (IONIQ vs. Prius)

Čisto enostavno je, Prius je sicer več avta, ampak v nekonvencionalni preobleki, ki splošni populaciji očitno ni všečna.


Očitno ni vsecna? To si pa tako povedal, kot da te preseneca :D

Grozen avto.

Gregor P ::

Dokler ni prišel Prius ven sem si vedno rekel, da mi je vseeno kakšne oblike je avto, samo da te pripelje od točke A do točke B:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

IL_DIAVOLO ::

Dejstvo je, da mi ko damo nekaj na vizualno podobo, si ne moremo delat sramote s tako vizualno katastrofo :)

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Dejstvo je, da mi ko damo nekaj na vizualno podobo, si ne moremo delat sramote s tako vizualno katastrofo :)

Tu pač moram omenit, da si kupil c5, da te ne bo kdo preveč resno jemal...

MrStein ::

J.McLane je izjavil:

Po mojem dvomi v tvojo trditev, da ima IONIQ manjšo porabo kot Prius. (IONIQ vs. Prius)

Heh...

J.McLane je izjavil:

Dobr si si tole naštimal filter, da si dobil vzorec celih 12 avtomobilov :))


Tvoj filter:
(Prius/Ioniq)
4,47/4,78

Brez "filtra":
(Prius/Ioniq)
5,12/4,78

Pa še tole, da ne boš diplomiral:

J.McLane je izjavil:


Tebi pa ni jasno da na spritmonitor vpisujr podatka vsak asosedova lojzka in pač ni pozorba na to kao kaj vpiše.

(sic)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

J.McLane ::

Res ne vem kaj ima Prius iz leta 2000 skupnega s porabo tistega iz leta 2020. IONIQ je čisto nov model 1. gneracija (2016) in tisti iz leta 2000 sploh ne obstaja.

Pri spirtmonitorju si lahko ogledaš napredek vsake generacije Priusa, danes je na cesti že 4. generacija.
1. generacija (1997-2003): 5,5 l/100 km
2. generacija (2004-2008): 5,2 l/100 km
3. geenracija (2009-2015): 5,1 l/100 km
4. generacija (2016->): 4,5 l/100 km
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

roCkY ::

5.1 ima porabo moj bivši dizel avensis karavan pri novem lastniku. Meni je BC nastavil na 6.2 za moj način vožnje. Res pa tip dela precej tudi umirjene ture nemalokrat prek 500 km v eno stran in servisne ture znotraj SLO dnevno. Sam sem brez ozira na porabo vozil 90% le po SLO.
Zakaj kupit nek čuden spak z mal prostora notri kot je Prius vseskozi, če je bila v hiši za podobno ceno alternativa. Ni čudno da so dizle črtal, ker so bili edini, ki so ekofane za dobre dnarje lovili leta.

Ta zadnje generacija pa je tako Prius kot RAW4 kar soliden napredek pri porabi. Jah 15 let razvoja.
Saj morda pa VW kljub vsem znanju manjka tolko do pravega EV. Po tem takem je tesla nekje na pol. Razvoja bo še veliko in zelo kmalu, če le tale korona godla ne bo preveč bremzala celotne družbe, da se bodo zadeve konkretno zamaknile.

J.McLane ::

Moj Prius 3. generacije je imel 8 letno povprečje 4,7 l/100 km, trenutni 4. generacije ima v enem letu povprečje 4,1 l/100 km.

Your mileage may vary!

Pot za naprej je pa več kot očitna: več moči in kapacitete iz baterije. Toyota to naredi dosti enostavno brez nekega posega v električni del pogona (razen baterije seveda). Kako bo odgovorila konkurenca, ki daje neke majhne elektromotorje med menjlanik? Bolj slabo. Že danes so ti Plug-in hibridi po moči v EV načinu podhranjeni, novi RAV4 plug-in bo v EV načinu imel na voljo 180 konj.

Edini problem je ponudba, Toyoti se nikamor ne mudi s plug-in hibridi (ker jih nihče ne priganja), kar je kar precejšnje razočaranje iz vidika kupca.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Dobra primerjava. Po moje še kar realne porabe. Glede na velikost avta.
https://www.zurnal24.si/avto/testi/hibr...

Gregor P ::

... pa ravno Forda so šli testirati;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ja, ker ima toyotin hibridni pogon, toyota pa nima dizla. Težko bi kaj drugega bližjega našli.
V sam avto se drugače ne bi vtikal...niti s 3 metrsko palico ne...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

sreda ::

Utk je izjavil:

Dobra primerjava. Po moje še kar realne porabe. Glede na velikost avta.
https://www.zurnal24.si/avto/testi/hibr...

Meni ta test ni relevanten, ker skrivajo primerjavo pritljažnika, kjer je razlika očitna.
20 fotk, kjer sta modela eden poleg drugega praktično enaka. Ni pa fotke v pritlažniku, kjer se razlikujeta!

Hibrid ima vgrajen tudi active noise control, ampak da bi ga na kakšnem testu opisali to pa ne.

Utk ::

Prtljažnik ni pomemben, ker se gre za primerjavo pogona, ne pa avtov. Toyote nimajo zaradi baterije omembe vreden manjši prtljažnik. Mondeo ga pač ima, ker ni narejen od začetka kot hibrid.

sreda ::

Seveda je pomemben. Z izbiro pogona vplivaš na velikost prtjlažnega prostora. Sicer bi sam izbral hibrida, čeprav na račun prostora zadaj. Ampak avta brez webasta (predgretja) ne vzamem več. In ravno hibrid nima opcije "Pomožni parkirni grelec na gorivo". Ampak če bi se odločal, bi verjetno izbrač Priusa.

J.McLane ::

Kot rečeno pri Toyotah je prtljažnik enako velik, ker je baterija pod sedežem. Ta Fordova primerjava je pač še vedno test Ford Mondea.

Ne vem zakaj bi bil predgretje tak deal breaker, ne vem morda si pa lahko naštimaš "Remote start" in se ti pač motor zažene in motor greje vse skupaj. Prius ima rekuperacijo na izpuhu, tako da se ogreje hitreje, pa tudi za pihanje na šipo ima nek PCT grelec, sicer res švoh, ampak za silo pa je.

Drugače pa kakorkoli gledaš na to, gretje kabine ti bo pokurilo nekaj goriva, če si eko se pelješ v bundi in z rokavicami :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Na reditu sem prijavljen na zerowaste, simpleLiving, visibleMendin, zeroWaste, zeroWasteVegans, declutter ...

Kuriš pa za brez veze nafto da si greješ rit...

MrStein ::

Sploh ni treba testa brati. Če so povečini vozili po avtocesti ali podobno, je zmagal dizel, če pa so večinoma po mestu, pa je zmagal hibrid.

Utk je izjavil:

Ja, ker ima toyotin hibridni pogon, toyota pa nima dizla.

Seveda ima. Yaris diesel. (pa še kaki bi se našel, corola?)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Utk ::

Seveda ima. Yaris diesel. (pa še kaki bi se našel, corola?)

Ne, nima dizla, samo kombiji in ta pravi terenci (ne SUVi).

MrStein ::

Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

To je 14 let star članek.

sreda ::

Utk je izjavil:

Na reditu sem prijavljen na zerowaste, simpleLiving, visibleMendin, zeroWaste, zeroWasteVegans, declutter ...

Kuriš pa za brez veze nafto da si greješ rit...


Webasto imam sedaj že 15 let na obeh avtih.
Bom kar copy paste:
Dokazano manjše onesnaževanje
Ogrevalna naprava za parkirana vozila varuje motor, vašo denarnico in naravo. Ker je motor že pred zagonom segret, se izpusti zdravju škodljivih snovi iz motorjev z notranjim zgorevanjem zmanjšajo celo do 50 %.

Prednosti za okolje, ki jih dosežemo s toplim zagonom motorja:

Vozila z bencinskim motorjem:
Pribl. 21 % manjši izpusti ogljikovodikov in NOx
Pribl. 44 % manjši izpusti CO

Vozila z dizelskim motorjem:
Pribl. 5 % manjši izpusti ogljikovodikov in NOx
Pribl. 30 % manjši izpusti CO

Poraba goriva se zviša zgolj malenkostno, saj prihranek goriva zaradi predhodno segretega motorja skorajda povsem izniči porabo goriva med ogrevanjem motorja. Dejanski stroški goriva pri grelcu za parkirana vozila:

Grelec za parkirana vozila pri bencinskem motorju: pribl. 0,22 € (pri ceni 1,30 €/liter in trajanju ogrevanja 20 minut)
Grelec za parkirana vozila pri dizelskem motorju: pribl. 0,11 € (pri ceni 1,10 €/liter in trajanju ogrevanja 20 minut)

- Toplota že od samega začetka
- Brez strganja ledu
- Prihranite ogromno časa. Z ogrevalno napravo za parkirana vozila boste prihranili čas. Nič več vam ne bo treba strgati ledu, brisati vlage in ogrevati motorja na mestu.
- Razbremenitev motorja. Motor je ob zagonu že ogret.

vir:https://www.webasto-comfort.com/si-si/o...

MrStein ::

Utk je izjavil:

To je 14 let star članek.

V prodaji je bil nekje do 2010, če ne dlje. Corolla dizel pa do letnika 2018.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

J.McLane ::

Vse to je zgodovina, danes smo leta 2020 in primerjave Toyotine 4.gen hibridnega pogona ne moreš naredit na enaki karoseriji.

sreda je izjavil:

Utk je izjavil:

Na reditu sem prijavljen na zerowaste, simpleLiving, visibleMendin, zeroWaste, zeroWasteVegans, declutter ...

Kuriš pa za brez veze nafto da si greješ rit...


Webasto imam sedaj že 15 let na obeh avtih.
Bom kar copy paste:
Dokazano manjše onesnaževanje
Ogrevalna naprava za parkirana vozila varuje motor, vašo denarnico in naravo. Ker je motor že pred zagonom segret, se izpusti zdravju škodljivih snovi iz motorjev z notranjim zgorevanjem zmanjšajo celo do 50 %.

Prednosti za okolje, ki jih dosežemo s toplim zagonom motorja:

Vozila z bencinskim motorjem:
Pribl. 21 % manjši izpusti ogljikovodikov in NOx
Pribl. 44 % manjši izpusti CO

Vozila z dizelskim motorjem:
Pribl. 5 % manjši izpusti ogljikovodikov in NOx
Pribl. 30 % manjši izpusti CO

Poraba goriva se zviša zgolj malenkostno, saj prihranek goriva zaradi predhodno segretega motorja skorajda povsem izniči porabo goriva med ogrevanjem motorja. Dejanski stroški goriva pri grelcu za parkirana vozila:

Grelec za parkirana vozila pri bencinskem motorju: pribl. 0,22 € (pri ceni 1,30 €/liter in trajanju ogrevanja 20 minut)
Grelec za parkirana vozila pri dizelskem motorju: pribl. 0,11 € (pri ceni 1,10 €/liter in trajanju ogrevanja 20 minut)

- Toplota že od samega začetka
- Brez strganja ledu
- Prihranite ogromno časa. Z ogrevalno napravo za parkirana vozila boste prihranili čas. Nič več vam ne bo treba strgati ledu, brisati vlage in ogrevati motorja na mestu.
- Razbremenitev motorja. Motor je ob zagonu že ogret.

vir:https://www.webasto-comfort.com/si-si/o...


Take zadeve veljajo ob določenih predpostavkah, žal ne piše na kakšnih, ampak sem prepričan, da te analize niso delali na Toyotinem hibridu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gregor P ::

Sploh ker se pri Toyotinem hibridu motor zelo hitro ogreje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ena predpostavka je tudi najbrž, da webasto čisto nič ne onesnažuje.

tony1 ::

Webasto verjetno onesnažuje ene 10% toliko kot motor avta, ki se ogreva med vožnjo, ker mora ta pač še avto pripeljati nekam. Če se motor ogreva na mestu je procent za webasto še boljši, ker segrevanje motorja tako dlje traja.

Če gre za kakšnen motor iz Toyotinega hibrida, bi morda bil rezultat webasta nekaj odstotkov slabši, ne vem, ker iz tega vidika atkinsona ne poznam.

Idealen bi bil električni grelec vode v hladilnem sistemu (tudi zato, ker ga lahko uporabljaš tudi v garaži), in ne štekam, zakaj tega nimajo vsi plug-in hibridi. Pravzaprav bi to lahko imeli vsi avti, ker bi bila to danes, ko vsi proizvajalci ko butasti lovijo grame CO2, prava revolucija - tudi na fronti onesnaževal, ki letijo iz auspuha (kar je meni bolj pomembno kot CO2.)

J.McLane ::

CO2 se meri po znanem testnem ciklu in samo to šteje proizvajalcem. Če tam ni predvidenega benefita od gretja motorja na elektriko ga tudi ne bodo nikoli implementirali.

Zakaj pa bi vedno ogreval hladilno tekočino plug-in hibrida? Kaj pa če uporabnik motorja določen dan sploh ne potrebuje, potem je bilo gretje hladilne tekočine stran vržena energija. Če daš to gretje kot opcijo uporabniku ga pa samo zmedeš, ker 90% ljudi ne bo vedelo za kaj v resnici gre.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

tony1 ::

Tudi za gretje avta na elektriko nekajkrat brez potrebe veliko manj obremenjuje okolje kot vsaka pot z ICE avtom.

Zmedo ustvarja že cel kup novodobnih "asistenčnih" tehnologij, ampak ta bi dejansko kaj naredila za zdravje vseh ljudi okoli nas.

J.McLane ::

Predgretje kabine je nekaj drugega kot pa predgretje motorja pri PHEV. Predgretje kabine je direkt udobje za uporabnika in uporabnik bo z veseljem to funkcijo uporabil, takrat ko jo bo potreboval. Ne vem kdaj naj bi ta funkcija delovala brez potrebe?

Predgretje hladilne tekočine motorja boš zelo težko razložil uporabniku, sploh pri PHEV, kjer bi bilo energetsko smiselno imeti ločeno predgretje kabine in predgretje hladilne tekočine motorja. Kako bi zgledala implementacija? Ko uporabnik želi topel avto, bi preko telefona aktiviral predgretje kabine, potem bi ga pa še dodatno buzeriral, ali morda gre na daljšo pot (izven dosega EV), ali bo potreboval vseh 200 konj sistemske moči (PHEV ne zmore vse moči v EV načinu)...? In če odgovori z DA, bi šel gret še motor. Meni bi bilo to OK, 90% ostali splošni populaciji pa definitivno ne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

No, ko smo glih pri tem, kako to deluje pri pluginih? Pri navadnem hibridu se motor takoj ogreje na neko temperaturo in potem ugaša in prižiga, pozimi veliko tudi samo zato, da ostane topel. Pri pluginu pa kaj? Ko pritisneš gas malo bolj, se ICE prižge, na mrzlo, in potem takoj vgasne, in čez 10 minut spet vžge po potrebi, ali od tu naprej vseeno stalno dela vsaj tolk, da ostaja segret?
To z gretjem bi definitivno bil prihranek. Vidim razliko, če je pozimi avto v garaži ali ne. Pri minusu je to lahko par dcl na vsak mrzel štart.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Smiselno bi bilo, da ima takšen priključni hibrid to programsko tako urejeno, da sicer redko a ves čas prižiga motor, da ga ohranja na delovni temperaturi; razen, če bi voznik sam izbral samo EV način in bi se šele res povsem na koncu, ko je baterija že tako izpraznjena, prvič prižgal motor (ogrevanje kabine pa bi imel sicer vsaj v tem času drugače urejeno, prek elektrike).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Ja, to je edino smiselno. Ampak s tem priključnega hibrida spremeniš v navadnega, ker že navaden se pozimi več vžiga samo da ostane topel (in toplo v kabini). Če isto dela še priključni, profita od elektrike praktično več ni. Ker če že motor dela, je škoda, da ne bi še malo pomagal pri pogonu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

To je tudi res. Potem je smisel v res dobri programski opremi, ki skrbi za to, da se baterija čim bolj smiselno porabi ob čim manjšem delovanju motorja (gretje pa je urejeno drugače).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Kaj je smiselno in kaj ne je predvsem odvisno od tega kako veliko baterijo imaš in kako močne elektromotorje.

Če imaš nek "blended" PHEV z neko 8 kWh baterijo, ki jo je hitro konec potem bi bilo res dobro da je motor ves čas pripravljen.
Če imaš pa 18 kWh baterijo in 180 električnih konj, potem pa nima preveč smisla ves čas držat ICE na neki delovni temperaturi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ja, ampak trenutno so vsi z okoli 10 kwh baterijo. Če se z njim odpraviš na 100 km dolgo pot pozimi res vprašanje kolk profita je od elektrike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
23 / 23
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40123161 (2076) Vrocipes
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35116503 (6574) -valvoline-
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
696103 (2864) zobnik
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21514111 (9186) J.McLane
»

Mazda izdelala komercialni motor s kompresijskim vžigom homogene mešanice

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
419673 (5935) pumaxx

Več podobnih tem