Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
J.McLane ::
Tole je eno navodilo iz neta:
(e) Activating maintenance mode (Not using the Techstream) Perform the following steps from (1) through (4) in 60 seconds.
(1) Turn the power switch on (IG).
(2) Fully depress the accelerator pedal twice with park (P) selected.
(3) Fully depress the accelerator pedal twice with neutral (N) selected.
(4) Fully depress the accelerator pedal twice with park (P) selected.
(5) Check that "MAINTENANCE MODE" is displayed on the multiinformation display.
(6) Start the engine by turning the power switch on (READY) while depressing the brake pedal.
(e) Activating maintenance mode (Not using the Techstream) Perform the following steps from (1) through (4) in 60 seconds.
(1) Turn the power switch on (IG).
(2) Fully depress the accelerator pedal twice with park (P) selected.
(3) Fully depress the accelerator pedal twice with neutral (N) selected.
(4) Fully depress the accelerator pedal twice with park (P) selected.
(5) Check that "MAINTENANCE MODE" is displayed on the multiinformation display.
(6) Start the engine by turning the power switch on (READY) while depressing the brake pedal.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Pismo, pa misliš da se ne priključi na obd in prek tistega kontrolira stvar?
Če se ne motim, ti na tehničnem zdaj izpiše temperaturo olja in podobno, kar ne vem kako bi neka naprava kar tako izmerila.
Če se ne motim, ti na tehničnem zdaj izpiše temperaturo olja in podobno, kar ne vem kako bi neka naprava kar tako izmerila.
energetik ::
Tole je eno navodilo iz neta:
(e) Activating maintenance mode (Not using the Techstream) Perform the following steps from (1) through (4) in 60 seconds.
(1) Turn the power switch on (IG).
(2) Fully depress the accelerator pedal twice with park (P) selected.
(3) Fully depress the accelerator pedal twice with neutral (N) selected.
(4) Fully depress the accelerator pedal twice with park (P) selected.
(5) Check that "MAINTENANCE MODE" is displayed on the multiinformation display.
(6) Start the engine by turning the power switch on (READY) while depressing the brake pedal.
Drgač če imaš v P in držiš gas mašina lepo laufa do nekje 3000rpm.
vires in numeris
J.McLane ::
Ja pod obremenitvijo ker prisilno polni baterijo, sem napisal že zgoraj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
energetik ::
Fully depress the accelerator pedal
Kaj je tule mišljeno? Ker kdor ima Toyoto, je verjetno že ugotovil, da ko gas stisneš do podna, je na koncu občutek kakor da bi bilo še neko stikalo. Kaj tisto naredi, a to pomeni kakšno dodatno pospeševanje ali je to narejeno ravno za vklopit maintenance mode?
vires in numeris
Utk ::
depress ni press.
Sicer pa tisto stikalo pride v poštev, če imaš nastavljen speed limiter, če pohodiš, ga ignorira in greš potem vseeno hitreje.
Sicer pa tisto stikalo pride v poštev, če imaš nastavljen speed limiter, če pohodiš, ga ignorira in greš potem vseeno hitreje.
energetik ::
depress ni press.A to je fora... Ker do zdaj nisem še pogruntal funkcije. Očitno varnostna fora, če moraš kje nujno na polno speljat, bo vsak pritegnil pedal do konca.
Sicer pa tisto stikalo pride v poštev, če imaš nastavljen speed limiter, če pohodiš, ga ignorira in greš potem vseeno hitreje.
vires in numeris
tony1 ::
depress ni press.
Točno to je depress: "It is just another way to say “push down on”. So to depress a brake pedal or a button or a lever or a handle, etc simply means to push down on it."
A ni to stikalo z enako funkcijo kot kick down na vsakem avtomatiku?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Utk ::
Točno to je depress: "It is just another way to say "push down on". So to depress a brake pedal or a button or a lever or a handle, etc simply means to push down on it."
Zanimivo, sem se motil zgleda.
A ni to stikalo z enako funkcijo kot kick down na vsakem avtomatiku?
Ne rabi bit niti avtomatik, vsak, ki ima speed limiter ima to, oz. naj bi imel. Tudi če je ročni menjalnik.
solatjek ::
solatjek ::
Sem šel vseeno preklikat, ta način prijave mi je všeč. Zanimivo, da se cene tako razlikujejo, pa tudi zasedenost, pri nekaterih prideš čez 2 dni na vrsto, pri drugih pa konec maja. Za prve bi sklepal: das ist nicht bogvekaj.
tony1 ::
To so vse uradni servisi, razlika je le v tem, da so manj zasedeni locirani bolj bogu za hrbtom. Znati pa morajo delati vsi, poleg tega so servisi novih avtov izjemno enostavni in povsem rutinski. Strah je odveč; flek na stropu pa ti tako pustijo pri vsakem...
solatjek ::
Obstaja kje natančno specificirano, kaj se menja, pregleda ob katerem servisu, npr.:
- pri koliko km se menja olja v e-cvt
- kdaj se menja hladilna tekočina
- kdaj svečke
- kdaj zavorna tekočina
- itd.
Sem iskal, a nisem našel nikjer. Edino v app se vidi, kaj bi naj bilo pri naslednjem servisu...
- pri koliko km se menja olja v e-cvt
- kdaj se menja hladilna tekočina
- kdaj svečke
- kdaj zavorna tekočina
- itd.
Sem iskal, a nisem našel nikjer. Edino v app se vidi, kaj bi naj bilo pri naslednjem servisu...
solatjek ::
Aja, pa še eno vprašanje: ali lahko sam nastaviš, da lahko z daljincem odpiraš/zapiraš vsa 4 okna? V navodilih je omenjeno, da to naredijo na servisu, mene pa zanima, če s kakšno kombinacijo česa lahko narediš to sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
Utk ::
Obstaja kje natančno specificirano, kaj se menja, pregleda ob katerem servisu, npr.:
- pri koliko km se menja olja v e-cvt
- kdaj se menja hladilna tekočina
- kdaj svečke
- kdaj zavorna tekočina
- itd.
Sem iskal, a nisem našel nikjer. Edino v app se vidi, kaj bi naj bilo pri naslednjem servisu...
https://www.toyota.si/owners/maintenanc...
Tu umaš. Menjava olja v menjalniku ni predvidena, to je ekstra, tam pri 90-110 se kar splača menda.
Aja, pa še eno vprašanje: ali lahko sam nastaviš, da lahko z daljincem odpiraš/zapiraš vsa 4 okna? V navodilih je omenjeno, da to naredijo na servisu, mene pa zanima, če s kakšno kombinacijo česa lahko narediš to sam.
Lahko samo narediš, če imaš ELM327 in na primer car scanner pro. Jaz sem preko tega si vklopil, dela. Če ti servis računa kaj več kot 5 evrov za to, če že mora sploh kaj računat, je to rip-off.
Gregor P ::
Servis ti računa mislim da 50 ali 75 evrov za to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
feryz ::
Hmmm, prvič slišim.
Je pa res, da imam jaz svojega serviserja in mi take zadeve brez vprašanj brezplačno uredi.
Čeprav so bonitete in lojalnost nekaj kar ne obstaja. Baje.
Je pa res, da imam jaz svojega serviserja in mi take zadeve brez vprašanj brezplačno uredi.
Čeprav so bonitete in lojalnost nekaj kar ne obstaja. Baje.
Utk ::
Servis ti računa mislim da 50 ali 75 evrov za to.
LOL. Potem jaz naredim to za 20. Pa še izdam račun če koga skrbi delo na črno.
(dejansko bi naredu zastonj, račun in 20 evrov bi bilo samo za tiste, ki so proti delu na črno)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Utk ::
Kak popravek v kako toyotino bazo, kaj fantaziraš?
Toyota nima nobene baze. Veš kako se zamenja akumulator na toyoti? Enako kot na fičotu. Dobro so vas nemci nasrali...baze...lol. Kmalu boš moral še nov blatnik registrirat na uradnem servisu. Pri nemcih.
Toyota nima nobene baze. Veš kako se zamenja akumulator na toyoti? Enako kot na fičotu. Dobro so vas nemci nasrali...baze...lol. Kmalu boš moral še nov blatnik registrirat na uradnem servisu. Pri nemcih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
solatjek ::
Ko si ravno akumulator omenil - ko je na toyoti prazen, a avto lahko potem na kable štartaš, kot pri klasičnem avtu? Malo mi je čudna ta logika, saj motor velikokrat ne zažene, da bi polnil akumulator, kot pri klasičnih pogonih.
Verjetno tudi s toyoto ne moreš vžigati drugih avtov s praznim akumulatorjem, saj ne moreš dvigniti obratov, ko drug avto zaganja.... ali pač?
Verjetno tudi s toyoto ne moreš vžigati drugih avtov s praznim akumulatorjem, saj ne moreš dvigniti obratov, ko drug avto zaganja.... ali pač?
Utk ::
Na kable lahk normalno štartaš, ampak to se ti RES ne bi smelo zgodit, ker toyota rabi zelo malo od 12V akumulatorja da štarta.
Obratno pa tudi bi načeloma moralo it (čeprav dvomim da se to "priporoča"), hibrid polni akumulator iz velike baterije, tako da obrati motorja nimajo veze.
Obratno pa tudi bi načeloma moralo it (čeprav dvomim da se to "priporoča"), hibrid polni akumulator iz velike baterije, tako da obrati motorja nimajo veze.
feryz ::
Zakaj nasrali? Jaz dobim vse v sekundi, ja, tudi menjan blatnik.
Vse je shranjeno v avtu, na ključu in na serverju.
Težko bo nekoč neki ič vrtel kilometre nazaj, govoril da nikoli ni bil treščen in podobno prirejal zgodovino.
Ampak, kot ti praviš, vse to je nasrano sranje.
Vse je shranjeno v avtu, na ključu in na serverju.
Težko bo nekoč neki ič vrtel kilometre nazaj, govoril da nikoli ni bil treščen in podobno prirejal zgodovino.
Ampak, kot ti praviš, vse to je nasrano sranje.
Utk ::
Vrtenje kilometrov, shranjevanje na ključ itd, nima nobene veze z registracijo akumulatorja, luči in ne vem česa vse v neko bazo.
Kilometre pri servisu bi komot servis vpisal v računalnik tudi ko je popravljal yugota.
Kilometre pri servisu bi komot servis vpisal v računalnik tudi ko je popravljal yugota.
J.McLane ::
Toyotinega hibrida lahko na kable štartaš, brez problema iz kateregakoli avta, še lavfati mu ni treba, potrebuje res malo.
Obratno pa mislim da je prepovedano, ker 12V v hibridu nikoli ne potegne takih tokov kot jih rabi klasičen avto za zagon motorja, prvič premajhen aku, drugič nima alternatorja ampak DC-DC booster iz glavne bateirje in ta verjetno nima prave moči, da bi potegnil skozi tako visok zagonski tok. To bi se šel samo na način da bil filal prazen 12V aku (ne vem 1 uro), potem pa vse odklopil in šele nato probal šratrat avto.
Obratno pa mislim da je prepovedano, ker 12V v hibridu nikoli ne potegne takih tokov kot jih rabi klasičen avto za zagon motorja, prvič premajhen aku, drugič nima alternatorja ampak DC-DC booster iz glavne bateirje in ta verjetno nima prave moči, da bi potegnil skozi tako visok zagonski tok. To bi se šel samo na način da bil filal prazen 12V aku (ne vem 1 uro), potem pa vse odklopil in šele nato probal šratrat avto.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
feryz ::
Pri tvojem verjetno res ne.
Pri mojem pa vidiš popolnoma vso opremo in vse vključene opcije.
Pri mojem pa vidiš popolnoma vso opremo in vse vključene opcije.
energetik ::
Toyotinega hibrida lahko na kable štartaš, brez problema iz kateregakoli avta, še lavfati mu ni treba, potrebuje res malo.Tudi pri klasiki nima smisla "dvigovati obratov", ko pomagaš drugemu na kable. Veliko večino toka se potegne iz akumulatorja.
Obratno pa mislim da je prepovedano, ker 12V v hibridu nikoli ne potegne takih tokov kot jih rabi klasičen avto za zagon motorja, prvič premajhen aku, drugič nima alternatorja ampak DC-DC booster iz glavne bateirje in ta verjetno nima prave moči, da bi potegnil skozi tako visok zagonski tok. To bi se šel samo na način da bil filal prazen 12V aku (ne vem 1 uro), potem pa vse odklopil in šele nato probal šratrat avto.
Pri hibridu je to odsvetovano, saj ima mali akumulator ki ni narejen za velike zagonske tokove, zato bi pri verglanju verjetno povzročil velik padec napetosti in posledično kak reset računalnikov itd.
Obratno seveda ni problem, Toyotinega hibrida bi lahko štartal magari na 12-14V baterijo od vrtalnika ali še kaj švohnejšega, saj rabi 12V zgolj za prižgat računalnike in vklopit kontaktor na hibridni bateriji.
vires in numeris
AvtoR ::
Obstaja kje natančno specificirano, kaj se menja, pregleda ob katerem servisu, npr.:
- pri koliko km se menja olja v e-cvt
- kdaj se menja hladilna tekočina
- kdaj svečke
- kdaj zavorna tekočina
- itd.
Sem iskal, a nisem našel nikjer. Edino v app se vidi, kaj bi naj bilo pri naslednjem servisu...
https://www.toyota.si/owners/maintenanc...
Tu umaš. Menjava olja v menjalniku ni predvidena, to je ekstra, tam pri 90-110 se kar splača menda.
Aja, pa še eno vprašanje: ali lahko sam nastaviš, da lahko z daljincem odpiraš/zapiraš vsa 4 okna? V navodilih je omenjeno, da to naredijo na servisu, mene pa zanima, če s kakšno kombinacijo česa lahko narediš to sam.
Lahko samo narediš, če imaš ELM327 in na primer car scanner pro. Jaz sem preko tega si vklopil, dela. Če ti servis računa kaj več kot 5 evrov za to, če že mora sploh kaj računat, je to rip-off.
Če mi tole nastaviš na Corolli, ti z veseljem dam za gajbo piva...
fm13 ::
Sparkxl ::
Hvala za to...18EUR in je problem rešen. Oz brezplačno, če pošlješ nazaj na amazon ko več ne rabiš
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
solatjek ::
Super, torej očitno gre. Edino kar me skrbi, ko bom imel to nastavljeno, je to, da se zaradi kakšne muhe lahko alarm sproži, ali ni tako občutljiv? Ali se alarm sam izklopi, ko so okna odprta?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 32723 (2208) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 70790 (22214) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 83926 (46692) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 44938 (35009) | -valvoline- |