» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
48 / 48
»
»»

hojnikb ::

Če hočes hibrida, kupis Toyoto z HSD. Ker to je edin smiseln hibrid, saj dejansko zmanjsuje porabo (sploh v mestu), cena baterije pa nebo nardila ekonomske totalke, ker je majhna.

Če kaj, je PHEV največja neumnost. Worst of both worlds. Kar ugotvis tisti trenutek, k bos mogu menjat baterijo.

No razn Freyz. V njegovo 760e pač morejo dat maksimalno baterij, da jih ekologi ne pobijejo.
#brezpodpisa

feryz ::

A misliš da moj pa ne zmanjšuje porabe?
Najbrž res tako misliš. Da 380 konjski bencinar, težak 2 toni in pol, z zelo težko nogo, lahko furaš naokrog z 10,2 l/100 km.
V resnici pa je to možno samo v pravljici.
Ali z izdatno pomočjo elektrike. Reciklirane elektrike. Ker zadnje čase se mi ga ne da filati.

Ko sem ga redno filal in vozil na štrom, je bila poraba krepko pod 9 l/100 km.
Ok, teoretično bi bila lahko tudi nula.
Nekateri jo imajo, baje, 2,2 l/100 km. Ampak taki ne rabijo tega avta ali pa dobro lažejo na internetu.

Mogoče še to. Tudi če ga ne filam, bo na kratke proge namrkal med 20 in 30 posto vožnje na štrom. Toliko nekako se nateče energije nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

hojnikb ::

Dodajaš eksterno energijo in si presenečen, da je nizja poraba? Lolwut.. k bi natankal iz kantice pa računal na pumpi z natočenim gorivom in reku "lejga, nizja poraba". No shit.

B58 je še vedno klasičn turbobencinar, ki je sicer dost učinkovit za svoje konje. Ampak še vedno je klasika, ki ni optimizirana za maks porabo, kto so to miller/atkins cikler motorji. In če nimaš takega motorja, ti tudi hibridn sistem nebo kaj hudo pomagal, da bi ta motor lahko vedno laufal v svojem sweetspotu, kejr je izjemna učinkovitost. Klasika je pač tako naštimana, da ima good enough izkoristek v siršem območju obratov/loada.

In ker imaš za par 100 kil baterij in elektromotorjev, ti to pač ne pomaga pr nizanju porabe, ker morš to kramo vedno okol vozit.

Pač; PHEV sistem noter zgolj in samo zato, da je flotni CO2 dovolj nizek, da BMW ne dobi kazni. In da vrli poslovnezi delajo co2 offset pa dobijo raznorazne bonitete, sploh v tujini. Za šparat? Malo morgen.
#brezpodpisa

endelin ::

Baje je menjava baterij pri bmw 530e sladkih 10k eur plus:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

feryz ::

So what, bi rekel praškar.

Vprašaj koliko so popravila pri štromarjih. Toliko, da se ga ne splača kupiti.
Pravzaprav se nobenega ne splača kupiti. Ker je sam strošek z njimi.

Flotni CO2, ali če hočeš, modelni CO2, ima enega čistega dizla in enega čistega štromarja.
Hibrid ne bi bil potreben.
Ampak, kakor sem že rekel, meni paše. Komur ne, naj se ga izogiba.

boss-tech ::

Naslednje leto bom verjetno moral zamenjat avto, pa se zelo nagibam k Toyota Corolla karavan, ne vem pa ali bi šel na bencinarja ali hibrida.
Sicer slišim res dosti pozitivnih izkušenj okoli njihov hibridov. Bolj pa me zanima koliko je garancija na hibridni sklop, menjalnik...?

AvtoR ::

boss-tech je izjavil:

Naslednje leto bom verjetno moral zamenjat avto, pa se zelo nagibam k Toyota Corolla karavan, ne vem pa ali bi šel na bencinarja ali hibrida.
Sicer slišim res dosti pozitivnih izkušenj okoli njihov hibridov. Bolj pa me zanima koliko je garancija na hibridni sklop, menjalnik...?

Itak vzameš hibrida! Če servisiraš pri njih imaš 10let jamstva na pogonski sklop, tudi na baterijo.

Gregor P ::

Absolutno vzameš hibrida pri Toyoti. To je res velika razlika med hibridom in (samo) bencinarjem. Morda greš v njihov prodajni center in poskusiš oba, pa sam oceniš, kaj ti je bolje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

sealcradle ::

Danes sem prvič vozil hibrida in to novo Toyoto C-HR. Ne vem kakšen hibrid je to, ampak stvar je moteče glasna na avtocesti nad 130. Mašina je švoh, ne gre nikamor, šalta pa ko da je športak in tuli tisti mlinček ves čas.

Po mestu je izkušnja sicer boljša, ker dostikrat dela samo EV, ampak vseeno je preklapljanje med ICE in EV vsaj zame preveč moteče.

Ker bom v kratkem kupoval nov avto, me zdaj skrbi, če Toyote veljajo za najboljše hibride, a sem mogoče vozil napačen model? Ker izkušnja z vožnjo s CHR je vse prej kot smooth.

Aja, moram pa pohvalit tech aspekt assistance sistemov pri Toyoti. Sicer so moje zadnje izkušnje s temi modernimi asistencami še iz leta 2016, tako da ne vem kako je pri drugih znamkah, ampak lane assist, radarski tempomat pri tej Toyoti dejansko delujeta kot se spodobi in ne zbuja nekega nelagodja niti po regionalnih cestah. Impressed.

Zgodovina sprememb…

bm1973 ::

Ne vzameš hibrida...

EV ali ICE, ne pa nek mix z dvojnimi tehnologijami z dvomljivim izkoristkom...

dunda ::

Se strinjam z bm1973. Če te je zadeva močno motila, potem ni zate. Drugim hibridom bi se pa itak izognil.
Je pa res zanimivo, kako smo različni. Imam občutek, da nekateri preprosto preveč pritisnejo pedal. Toyotice sicer v takem primeru povsem spodobno gredo, sploh niso počasnele, če gledaš podatke ali števec hitrosti. Ampak, če te moti hrup, potem to res ni zate. Se pa res sprašujem, kako različno vozimo. Sam zelo redko pritisnem bolj kot tretjino hoda in v tem primeru ni posebnosti.
https://www.kacnje.eu

J.McLane ::

Princip je sicer podoben, ampak je kar velika razlika med 1.8 in 2.0 hibridom predvidevam daje @sealcradle vozil 1.8. Treba je vedeti da sam motor da od sebe bogih 100 konj, elektrika tu ne more delati čudežev, elektrika je zato da pohodiš za par sekund ko to rabiš (prehitevanje, vključevalni pas) in tistih par sekund se da tolerirati hrup od 5k rpm. Če pa misliš vozit stalno gas do daske in bremza, potem je pa to res utrujajoče in spoznaš da je pod havbo samo 100 atmosferskih konjev.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Zagotovo imajo pri Toyoti oz. Lexusu tudi hibride z malo močnejšimi motorji za tiste, ki hočete več.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

boss-tech je izjavil:

Naslednje leto bom verjetno moral zamenjat avto, pa se zelo nagibam k Toyota Corolla karavan, ne vem pa ali bi šel na bencinarja ali hibrida.
Sicer slišim res dosti pozitivnih izkušenj okoli njihov hibridov. Bolj pa me zanima koliko je garancija na hibridni sklop, menjalnik...?
Sploh nisem vedel, da še obstajajo Corolle v bencinar obliki, si zihr da je?
Sicer pa jasno da hibrid. Pa vzami 2.0 obvezno. Garancija na komplet je 10 let, če servisiraš redno na uradnem servisu. Tudi na mašino in ostalo.
Sicer pa še nisem slišal, da bi Toyotin HSD crknil.
vires in numeris

sealcradle ::

Torej drugi hibridi so slabši od Toyotinih in to je kolikor toliko objektivno, al je to bolj fanboy realm?

Ja, ICE na tem CHR je najšibkejši. Po mestu bi se sicer eventuelno natreniral pritiskati pedalo za gas dovolj nežno, da bi lahko užival v EV only vožnji. Problem so AC. Nikoli se ne vozim v gužvi in potovalna hitrost je relativno visoka. Občutek s to Toyoto je bil kot da sem že pri 130 bolj proti maximumu mašine za udobno vožnjo.

Lexus je pa premium znamka in pri takšnih cenah imam mnogo boljšo izbiro od Evropskih proizvajalcev.

Od poceni avtov je tu še Ford Kuga PHEV, 2.5l bencinar. To je dosti velika mašina, ma kdo izkušnje s Ford hibridi? Da niso tko kot pred desetletji Ford avtomatiki :D

windigo ::

Ascendor je izjavil:

Kaj pa na splošno mnenje o PHEV, bo Škodin karavan OK, ali naj raje gledam druge znamke?

Pri SUV C je imel letos VW akcijo PHEV za ceno bencinarja za recimo Tiguana, se mi zdi, da je/bo podobno tudi za Cupra Formentor.
Če ne pa Kitajci, pri nas: MG HS PHEV, JAECOO 7 SHS
Ceterum censeo Balandeque fascistum esse

boss-tech ::

energetik je izjavil:

boss-tech je izjavil:

Naslednje leto bom verjetno moral zamenjat avto, pa se zelo nagibam k Toyota Corolla karavan, ne vem pa ali bi šel na bencinarja ali hibrida.
Sicer slišim res dosti pozitivnih izkušenj okoli njihov hibridov. Bolj pa me zanima koliko je garancija na hibridni sklop, menjalnik...?
Sploh nisem vedel, da še obstajajo Corolle v bencinar obliki, si zihr da je?
Sicer pa jasno da hibrid. Pa vzami 2.0 obvezno. Garancija na komplet je 10 let, če servisiraš redno na uradnem servisu. Tudi na mašino in ostalo.
Sicer pa še nisem slišal, da bi Toyotin HSD crknil.


So, ampak samo še tam okoli 2020 letnika, sedaj pa mislim da vse hibrid. Ker gledam nekaj okoli tega letnika, zato me bolj zanima garancija itd.

MrStein ::

sealcradle je izjavil:

Danes sem prvič vozil hibrida in to novo Toyoto C-HR.

C-HR je rešitev, ki išče problem.
Zakaj ravno tega?

Za "mali avto" imaš Yaris.
Za "družinski" Corolla (karavan).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

AvtoR ::

sealcradle je izjavil:

Danes sem prvič vozil hibrida in to novo Toyoto C-HR. Ne vem kakšen hibrid je to, ampak stvar je moteče glasna na avtocesti nad 130. Mašina je švoh, ne gre nikamor, šalta pa ko da je športak in tuli tisti mlinček ves čas.

Po mestu je izkušnja sicer boljša, ker dostikrat dela samo EV, ampak vseeno je preklapljanje med ICE in EV vsaj zame preveč moteče.

Ker bom v kratkem kupoval nov avto, me zdaj skrbi, če Toyote veljajo za najboljše hibride, a sem mogoče vozil napačen model? Ker izkušnja z vožnjo s CHR je vse prej kot smooth.

Aja, moram pa pohvalit tech aspekt assistance sistemov pri Toyoti. Sicer so moje zadnje izkušnje s temi modernimi asistencami še iz leta 2016, tako da ne vem kako je pri drugih znamkah, ampak lane assist, radarski tempomat pri tej Toyoti dejansko delujeta kot se spodobi in ne zbuja nekega nelagodja niti po regionalnih cestah. Impressed.


Če se veliko voziš 130+ po avtocesti potem kupi 2.0 dizla. Ko sem sam probaval Toyoto je tudi mene motil ta občutek elastike. Ko sem jo nabavil sem se hitro navadil in sem zelo hitro dobil občutek na pedalu, tako da redko slišim motor. 130 kmh na uro po ravnem gre z 2000 obrati. Edino kar ji ne paše so dolgi klanci, npr. v Vrhniški klanec so obrati 3500 do 4000 obratov tam pri 120 do 130 km/h. Jebat ga, v osnovi gre le za 100 konjskega atmosferca, ki nima nekega hudega navora ko zmanjka elektrike v bareriji.

J.McLane ::

sealcradle je izjavil:

Torej drugi hibridi so slabši od Toyotinih in to je kolikor toliko objektivno, al je to bolj fanboy realm?


Boljši, slabši je napačno rangiranje. Rekel bi med bolj zanesljivimi in edini z možnostjo 10 letnega jamstva na vse.

Ford Kuga uporablja enak princip pogona kot Toyota, mislim da so celo neke patente plačevali/uporabljali od Toyote.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

endelin ::

Saj v vseh testih toyotinih hibridov jokajo nad glasnostjo ko pohodiš glas in unih cvt "menjalnikov". Pač ni zate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

energetik ::

endelin je izjavil:

Saj v vseh testih toyotinih hibridov jokajo nad glasnostjo ko pohodiš glas in unih cvt "menjalnikov". Pač ni zate.
Tega se je treba navadit in ne stiskat po gasu, kot si navajen iz običajnega ICE. Ko se enkrat navadiš, v mestu in primestju ne greš preko 2k RPM, pa si še vedno med 1% najhitrejših na semaforju. Na AC pa se da spodobno pospeševat pri 3,5k, če hočeš hitreje ali v AC klance, se pač dere (leti pa tudi dobro). Sicer pa ima 2.0 model simulacijo prestav na e-CVT in si lahko efektivno izklopiš učinek "elastike". Največja napaka, ki sem jo 2021 naredil je, da nisem vzel 2.0 modela pa SOL opreme. Gledano nazaj je bila cena smešna glede na zdaj.
vires in numeris

Utk ::

Sem ti reku:)

2,0 je meni ok, 1,8 nisem sam vozil, samo vozil sem se zraven, in ok, če voziš res umirjeno, je v redu in tudi poraba res smešna, če pa pritiskaš, pol pa to res ni za poslušat, pa tudi premakne se vseeno ne nikamor.
Po mestu je pa vsaj ta nov chr tudi z 1,8 res lepo tih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

gruntfürmich ::

hojnikb je izjavil:

No razn Freyz. V njegovo 760e pač morejo dat maksimalno baterij, da jih ekologi ne pobijejo.
evropska avto industrija si enostavno želi propasti, ne vidim druge razlage.
tlačijo hibridni pogon v najdražje avte samo zato, da lahko nabijejo ceno za neumnost...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Hitri ::

energetik je izjavil:

Sicer pa ima 2.0 model simulacijo prestav na e-CVT in si lahko efektivno izklopiš učinek "elastike". Največja napaka, ki sem jo 2021 naredil je, da nisem vzel 2.0 modela pa SOL opreme. Gledano nazaj je bila cena smešna glede na zdaj.


Tule bom dodal manjši popravek, upam da bo razumljivo opisano.

2.0 ima res simulacijo prestav, ampak zadeva deluje tako, da omeji prestavno razmerje le na eno stran spektra - recimo da se pelješ 60 v 3. kvaziprestavi in motor se takrat ne bo vrtel z manj kot 3000 obrati (v 4. pa recimo z 2500 obrati), ampak če pohodiš gas, se bo takoj zavrtel do 6000, ne bodo obrati naraščali linearno s hitrostjo. Torej efekt elestike bo vsaj v primeru močnega pospeševanja še vedno prisoten. Še dodatno: v kvaziprestavah 1-5 se motor ne ugaša.

Ena od koristi teh kvaziprestav je zaviranje z motorjem po zelo strmih klancih navzdol, druga pa za dinamično vožnjo po kakih ovinkastih cestah, kjer je koristno, da je motor ves čas na obratih, pripravljen za akcijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Hitri ()

Gregor P ::

Aha torej to imaš na izbiro, lahko pa tudi izklopiš?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Hitri ::

Opisano velja za 2.0, če imaš menjalnik v "S", v "D" pa deluje na običajen brezstopenjski način, motor se lahko ugaša itd.

endelin ::

Toyota je avto za penzionerje:)

AvtoR ::

endelin je izjavil:

Toyota je avto za penzionerje:)

Rečmo, da Toyota hibrid ni narejena za divjanje...

Utk ::

Razen tega, da toyote hibirde kupuje malo bolj inteligenten folk, ki mu ni do divjanja na cesti, res ne vem zakaj to ne bi bil avto za divjanje (glih tolk kot vsak drug v teh razredih).
««
48 / 48
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

nakup rabljene Toyote Corolla hybrid (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22610862 (625) AvtoR
»

Renault Captur - FHEV ali MHEV? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14813781 (5217) lubej1
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45394386 (45810) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
840121276 (84042) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35160390 (50461) -valvoline-

Več podobnih tem