Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
-valvoline- ::
En test je bil za vw e-up, pri 90-95kmh poraba na ac 14kwh, domet 200km, pri 130kmh obcasno tudi preko 24kwh domet 120-130km. Cng izvedenka poraba 2.3kg pri 90kmh domet 450-500km, 3.5kg pri 130kmh domet 330km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vazelin ::
Govorimo kok ma s toyoto porabea hibrid
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
-valvoline- ::
Govorimo kok ma s toyoto porabea hibrid
Pri 130kmh poraba je podobna navadnemu bencinarju, sodoben tb bo mogoce pil manj. Preko 100kmh je hibridni sklop neuporaben.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
matijadmin ::
... Corolla bi to naredila garant s 4L.... bi naredila ob seveda temu primerni defenzivni vožnji. Sicer bo poraba bolj okoli 6L.
A voziš Corollo?
Moja naredi pri udobni in ne pretirano osveščeni vožnji celo z nekoliko pod 6, pa je dvolitrska z malo več konji.
Vrnite nam techno!
Utk ::
In kolko imaš pri 130kmh potovalna hitrost?
Spomladi bom šel 500 km v eno smer, tempomat na 140, pa bom napisal. Pri slovenskih razdaljah in prometu je škoda debatirat o tem. Tudi če bo 7 litrov, do takrat bom vsaj 10 tankov spraznil s povprečjem okoli 5, zakaj se bi pol sekiral za tist tank ali dva.
-valvoline- je izjavil:
Govorimo kok ma s toyoto porabea hibrid
Pri 130kmh poraba je podobna navadnemu bencinarju, sodoben tb bo mogoce pil manj. Preko 100kmh je hibridni sklop neuporaben.
Sodoben tb nima nič kaj nižje porabe na avtocesti. In hibridni sklop morda je neuporaben pri konstantni vožnji 130, je pa uporaben cvt menjalnik, ki zna spustit obrate tudi pod 2000 pri 140, in predvsem, a se res po avtocesti voziš konstantno? V resnici je kar nekaj zaviranja in pospeševanja, klancev in dolin.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mato989 ::
Sodoben tb nima nič kaj nižje porabe na avtocesti. In hibridni sklop morda je neuporaben pri konstantni vožnji 130, je pa uporaben cvt menjalnik, ki zna spustit obrate tudi pod 2000 pri 140, in predvsem, a se res po avtocesti voziš konstantno? V resnici je kar nekaj zaviranja in pospeševanja, klancev in dolin.
Odvisno kdaj se voziš.... recimo če se vsak dan voziš po podravski avtocesti, ki je praktično RAVNA, in če ne greš ob najbolj vročih urah, potem se lahko pelješ od Ptuja do Maribora 20km v eno smer konstantno 140km/h brez zaviranj ipd...
Ampak mene najbolj zanima hibrid ki je dejansko hibrid in mi daje možnost preklopa... Torej hibrid bo meni uporaben ko:
1. bo imel bencinski motor cca. 90 konjev ali več
2. bo imel pogon na elektriko ki bo zmogel REALNEGA dometa vsaj od Maribora do Istre in nazaj BREZ polnjenja
3. Bom lahko jaz preklapljal med obema pogonoma POLJUBNO,
5. Bo Akumulator zdržal vsaj 5+ let na takšnem dosegu (torej cca. 450km v eno smer)
4. Ne bo stal več kot povprečen nov Megane torej cca. 15-17k€
Takrat bom resno razmislil o hibridu, in takrat bo tudi masovno koriščen, dokler pa teh točk ne bo, pa večina ljudi ne bo posegala po teh "hibridih"
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
energetik ::
Na leto delamo 12-13tkm. Vendar se bo firma selila čez dobro leto in bom potem delal nekje 23tkm letno, od tega bo precej LJ obvoznice v gužvi (26km v eno smer).Za tiste, ki se vozijo vsaj dan na šiht 50km+ v eno smer po AC, ne. Za vse ostale pa ja. Za mestno in primestno vožnjo pa so čista zmaga. Danes sem se peljal v center in domov 11km v eno smer. Med vožnjo sem si predstavljal, kako bi to zgledalo v hibridu... Dejansko se ne zavedamo, kolikokrat za brez veze skurimo bencin, ko pospešimo in se kmalu spet ustavimo. Saj zato pa imam, tako kot je, 8L povprečne porabe. Corolla bi to naredila garant s 4L.
Če bo zunaj mraz in boš imel gretje prižgano, poraba niti približno ne more biti 4 l na 11 km dolgi vožnji.
Pa tudi sicer je poraba pozimi prva dva-tri kilometre kar krepka tudi pri hibridu, potem pa začne padat. Žal še vedno velja fizika in hibrid se še vedno premika s toplotnim strojem, ki mora biti primerno ogret za svoje optimalno delovanje. Samo moraš vedeti da je 22 km na dan samo za službo letno to ubogih 6.000 km, kar pomeni da se s porabo nimaš kaj obremenjevat, ali pa pomeni da 70% kilometrov narediš izven "kuča - posao" relacije.
Lonsarg ::
@Mato, EDINI ekonomski smisel hibrida je, da prišparaš na dragi bateriji. Torej ekonomsko je smiselen hibrid zgolj ob mali bateriji, ko je ta večja se bolj izplača pure EV.
tony1 ::
Iz prve roke lahko zatrdim, da tudi sodoben turbo benz mlinček na AC pokuri več kot na regionalki.
Utk ::
Sodoben tb nima nič kaj nižje porabe na avtocesti. In hibridni sklop morda je neuporaben pri konstantni vožnji 130, je pa uporaben cvt menjalnik, ki zna spustit obrate tudi pod 2000 pri 140, in predvsem, a se res po avtocesti voziš konstantno? V resnici je kar nekaj zaviranja in pospeševanja, klancev in dolin.
Odvisno kdaj se voziš.... recimo če se vsak dan voziš po podravski avtocesti, ki je praktično RAVNA, in če ne greš ob najbolj vročih urah, potem se lahko pelješ od Ptuja do Maribora 20km v eno smer konstantno 140km/h brez zaviranj ipd...
Ampak mene najbolj zanima hibrid ki je dejansko hibrid in mi daje možnost preklopa... Torej hibrid bo meni uporaben ko:
1. bo imel bencinski motor cca. 90 konjev ali več
2. bo imel pogon na elektriko ki bo zmogel REALNEGA dometa vsaj od Maribora do Istre in nazaj BREZ polnjenja
3. Bom lahko jaz preklapljal med obema pogonoma POLJUBNO,
5. Bo Akumulator zdržal vsaj 5+ let na takšnem dosegu (torej cca. 450km v eno smer)
4. Ne bo stal več kot povprečen nov Megane torej cca. 15-17kEUR
Takrat bom resno razmislil o hibridu, in takrat bo tudi masovno koriščen, dokler pa teh točk ne bo, pa večina ljudi ne bo posegala po teh "hibridih"
Tak hibrid bi bil butast in nihče ga ne bi kupil. Niti ne vem kako si predstavljaš bencinski in električni avto naenkrat za 15 jurjev. To je kot da bi reku, da bo helikopter zame uporaben ko bo stal 8 jurjev in pristal na balkonu. Sej fantaziram lahk, ampak tako fantazirajo 5 letni otroci.
Aja, tudi poraba na AC na razdalji 20 km je čisto nepomembna. Ker to pomeni 10,000 km na leto in 2 litra več ali manj na 100 km pomeni 250 evrov. Pa boš 2 litra razlike težko s katerim naredu. Nevredno omembe. Če je to vse kar voziš ali pa če narediš ostalih 15,000 kako drugače. Povejte kolk vam porabi avto čez cel tank pa se potem pogovarjamo, ne pa iskat neke odseke kjer vam porabi 5 litrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mato989 ::
Meni Megane II 1.6 bencinar porabi povprečno 6,5 od Ptuja do Maribora vsak dan cca. 65-70km (5x tedensko) za avto sem dal cca. 3k€ pred 4 leti... letnik 2006 oz. praktično 2007... letno delam cca. 15k km, zdaj pa mi najdi nekaj kar mi bo na 10 let bolj Cost effective in bo električni motor, ker jaz ne najdem...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Gambino ::
Treba je primerjat hibrida in dizla z enakimi konji. Recimo 2.0 corolla hibrid povprečno pije na AV cca 6.5l/100km, Passat 2.0 190KM pije povprečno 6.5l/100km. Ko pa dodamo še mestno vožnjo, pa dizel pogrne po celotni črti. Ima pa hibrid v osnovi cenejše vzdrževanje in manj sklopov, ki bi crknli. Tisti, ki v trenutni situaciji nabavi novega dizla je ... Dizel je pač zgodovina za v muzeje in ne za na ceste! Tudi svabom je to kapnilo, saj so razvoj dizlov v večini opustili.
J.McLane ::
@Mato989, ti lahko jaz odgovorim, Imel sem Priusa III (2009) od 2011 do 2019 (8 let in pol), nakupna cena 18.500 € prodajna cena 6.000 €, Gume 15", poraba na roke preračunano 4,7 l/100 km, prevoženo 180k km.
- Izguba vrednosti 12.500 €
- Gorivo 11.500 €
----------------
24k €
Megane (hipotetično 180k km in 8 let)
- Izguba vrednosti 3.000 € (za 18 let starega Megana ne boš dobil praktično nič)
- Gorivo 16.000 €
---------------
19k € + vzdrževanje 14 let stare kante
Jasno, Prius je dražji in je dražji kasko (če ga že hočeš), servisiraš lahko tako kot Megana pod kozolcem, ampak to vpliva na resale value. Ampak po drugi strani ne verjamem, da bo tale Megane zdržal do njegovega 19 leta starosti, brez da gre kaj narobe, torej ali konkretni zneski za popravila (rja, podovzje, motor), ali pa po 5 letih nakup novega takega 10 let starega avta, kar pomeni spet 3k €.
Zdaj naj pa vsak sam pretehta ali se splača za osebni prevoz dati tistih 15% več in se voziš v novejšem avtu z avtomatskim menjalnikom, ali pa na vsakih 5 let kupuješ stara sicer preizkušena bencinska jajca z ročnim menjalnikom.
- Izguba vrednosti 12.500 €
- Gorivo 11.500 €
----------------
24k €
Megane (hipotetično 180k km in 8 let)
- Izguba vrednosti 3.000 € (za 18 let starega Megana ne boš dobil praktično nič)
- Gorivo 16.000 €
---------------
19k € + vzdrževanje 14 let stare kante
Jasno, Prius je dražji in je dražji kasko (če ga že hočeš), servisiraš lahko tako kot Megana pod kozolcem, ampak to vpliva na resale value. Ampak po drugi strani ne verjamem, da bo tale Megane zdržal do njegovega 19 leta starosti, brez da gre kaj narobe, torej ali konkretni zneski za popravila (rja, podovzje, motor), ali pa po 5 letih nakup novega takega 10 let starega avta, kar pomeni spet 3k €.
Zdaj naj pa vsak sam pretehta ali se splača za osebni prevoz dati tistih 15% več in se voziš v novejšem avtu z avtomatskim menjalnikom, ali pa na vsakih 5 let kupuješ stara sicer preizkušena bencinska jajca z ročnim menjalnikom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
J.McLane ::
In kolko imaš pri 130kmh potovalna hitrost?
Prius plug-in s prazno baterijo:
90 kmh - 3,1 l/100 km
120 kmh - 4,5 l/100 km
140 kmh - 5,4 l/100 km
Prius 1.8 hybrid
90 kmh - 3,5 l/100 km
120 kmh - 5 l/100 km
140 kmh - 5,9 l/100 km
Corolla 2.0 hybrid (180 KM)
90 kmh - 4,6 l/100 km
120 kmh - 6,2 l/100 km
140 kmh - 8,1 l/100 km
Škoda Octavia 1.0 TSI (115 HP)
90 kmh - 4,9 l/100 km
120 kmh - 6,5 l/100 km
140 kmh - 8,2 l/100 km
MB A180d Saloon (116 HP) (so se svoj čas hvalili z najboljšim koeficinetom zračnega upora)
90 kmh - 2,9 l/100 km
120 kmh - 4,1 l/100 km
140 kmh - 5,2 l/100 km
Kaj smo se naučili? Da je pogonski sklop samo del celotne enačbe na AC, pri visokih hitrostih je oblika karoserije (zračni upor) eden najbolj pomembnih faktorjev pri izbiri.
Pa prosim ne se preveč obremenjevati z decimalkami, še vedno je treba vedeti da to ni laboratorijski test, v realnosti imaš vedno napako v meritvi (kalibriran BC), veter, temperaturo, mokro cesto, tlak v gumah, dimenzija gum, model gum... Če se še tako potrudiš lahko gre hitro za 10% napake pri meritvah.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Če ne drugo, naj bi bile te hitrosti po gpsu, ne števcu, tako da tistih 120 lahko dvignemo za par deci in rečemo temu poraba pri 130.
J.McLane ::
Prius IV laže pri 120 kmh samo 5 kmh, ko je obut v 15" gume. BC pri porabi laže 5% kar konsistentno.
Kako je pa kaj pri Corolli?
Kako je pa kaj pri Corolli?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Tudi tu nekje, pri hitrosti morda še manj. Je pa to treba sprobat v Italiji, recimo od Palmanove do Benetk ko ni prometa, tam ni nekih vzponov, v Sloveniji težko najdeš raven 1 km, kaj šele več.
Gambino ::
In kolko imaš pri 130kmh potovalna hitrost?
Prius plug-in s prazno baterijo:
90 kmh - 3,1 l/100 km
120 kmh - 4,5 l/100 km
140 kmh - 5,4 l/100 km
Prius 1.8 hybrid
90 kmh - 3,5 l/100 km
120 kmh - 5 l/100 km
140 kmh - 5,9 l/100 km
Corolla 2.0 hybrid (180 KM)
90 kmh - 4,6 l/100 km
120 kmh - 6,2 l/100 km
140 kmh - 8,1 l/100 km
Škoda Octavia 1.0 TSI (115 HP)
90 kmh - 4,9 l/100 km
120 kmh - 6,5 l/100 km
140 kmh - 8,2 l/100 km
MB A180d Saloon (116 HP) (so se svoj čas hvalili z najboljšim koeficinetom zračnega upora)
90 kmh - 2,9 l/100 km
120 kmh - 4,1 l/100 km
140 kmh - 5,2 l/100 km
Kaj smo se naučili? Da je pogonski sklop samo del celotne enačbe na AC, pri visokih hitrostih je oblika karoserije (zračni upor) eden najbolj pomembnih faktorjev pri izbiri.
Pa prosim ne se preveč obremenjevati z decimalkami, še vedno je treba vedeti da to ni laboratorijski test, v realnosti imaš vedno napako v meritvi (kalibriran BC), veter, temperaturo, mokro cesto, tlak v gumah, dimenzija gum, model gum... Če se še tako potrudiš lahko gre hitro za 10% napake pri meritvah.
Primerjaš jabolka in hruške. Tako pač to ne gre. Avto s 115, 116HP ni enako avtomobilu z 180KM. Vsaj corollo 1.8 z 122HP bi nalepil in podal porabo. S tem da nisi upošteval menjalnike, nekateri imajo ročnega, nekateri avtomatskega, nekateri eCVT.
energetik ::
Primerjaš jabolka in hruške. Tako pač to ne gre. Avto s 115, 116HP ni enako avtomobilu z 180KM. Vsaj corollo 1.8 z 122HP bi nalepil in podal porabo. S tem da nisi upošteval menjalnike, nekateri imajo ročnega, nekateri avtomatskega, nekateri eCVT.Kaj ne gre, pri AC hitrostih moč motorja kaj dosti ne vpliva na porabo, tam je vse odvisno od same hitrosti in CdA. Zato tudi vidiš, da imata pri 140km/h Corolla HSD in Octavia TSI praktično enake porabe.
Utk ::
Vseeno, če bi primerjali 1,5 tsi s 150 konji, če že ne 180, bi imel na avtocesti podobno porabo kot 1,0, pri 90 pa najbrž večjo.
J.McLane ::
Primerjaš jabolka in hruške. Tako pač to ne gre. Avto s 115, 116HP ni enako avtomobilu z 180KM. Vsaj corollo 1.8 z 122HP bi nalepil in podal porabo. S tem da nisi upošteval menjalnike, nekateri imajo ročnega, nekateri avtomatskega, nekateri eCVT.
Izvoli ti narediti boljšo primerjavo, to sem pač dobil na YouTube, povzemi iz tega kar hočeš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
ziga1990 ::
In kolko imaš pri 130kmh potovalna hitrost?
Prius plug-in s prazno baterijo:
90 kmh - 3,1 l/100 km
120 kmh - 4,5 l/100 km
140 kmh - 5,4 l/100 km
Prius 1.8 hybrid
90 kmh - 3,5 l/100 km
120 kmh - 5 l/100 km
140 kmh - 5,9 l/100 km
Corolla 2.0 hybrid (180 KM)
90 kmh - 4,6 l/100 km
120 kmh - 6,2 l/100 km
140 kmh - 8,1 l/100 km
Škoda Octavia 1.0 TSI (115 HP)
90 kmh - 4,9 l/100 km
120 kmh - 6,5 l/100 km
140 kmh - 8,2 l/100 km
MB A180d Saloon (116 HP) (so se svoj čas hvalili z najboljšim koeficinetom zračnega upora)
90 kmh - 2,9 l/100 km
120 kmh - 4,1 l/100 km
140 kmh - 5,2 l/100 km
Kaj smo se naučili? Da je pogonski sklop samo del celotne enačbe na AC, pri visokih hitrostih je oblika karoserije (zračni upor) eden najbolj pomembnih faktorjev pri izbiri.
Pa prosim ne se preveč obremenjevati z decimalkami, še vedno je treba vedeti da to ni laboratorijski test, v realnosti imaš vedno napako v meritvi (kalibriran BC), veter, temperaturo, mokro cesto, tlak v gumah, dimenzija gum, model gum... Če se še tako potrudiš lahko gre hitro za 10% napake pri meritvah.
Primerjaš jabolka in hruške. Tako pač to ne gre. Avto s 115, 116HP ni enako avtomobilu z 180KM. Vsaj corollo 1.8 z 122HP bi nalepil in podal porabo. S tem da nisi upošteval menjalnike, nekateri imajo ročnega, nekateri avtomatskega, nekateri eCVT.
in kaj bo naslednje teža?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Gambino ::
Primerjaš jabolka in hruške. Tako pač to ne gre. Avto s 115, 116HP ni enako avtomobilu z 180KM. Vsaj corollo 1.8 z 122HP bi nalepil in podal porabo. S tem da nisi upošteval menjalnike, nekateri imajo ročnega, nekateri avtomatskega, nekateri eCVT.Kaj ne gre, pri AC hitrostih moč motorja kaj dosti ne vpliva na porabo, tam je vse odvisno od same hitrosti in CdA. Zato tudi vidiš, da imata pri 140km/h Corolla HSD in Octavia TSI praktično enake porabe.
Če moč motorja ne vpliva na porabo, smešno. Boš rekel, potem da avtomobili pri 130km/h z 100HP, 200HP, 300HP porabijo enako. Bučke.
Pa še marsikaj drugega vpliva na porabo. Prestavno razmerje, masa vozila, kotalni upor, ...
Primerjaš jabolka in hruške. Tako pač to ne gre. Avto s 115, 116HP ni enako avtomobilu z 180KM. Vsaj corollo 1.8 z 122HP bi nalepil in podal porabo. S tem da nisi upošteval menjalnike, nekateri imajo ročnega, nekateri avtomatskega, nekateri eCVT.
Izvoli ti narediti boljšo primerjavo, to sem pač dobil na YouTube, povzemi iz tega kar hočeš.
Na https://www.spritmonitor.de/ pogledaš, kakšne so porabe približno in si narediš svojo sliko. Več kot je vpisov bolj realna je poraba.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
Utk ::
Ja vpliva, ampak kot kupec na to nimaš vpliva. Izbereš nekaj od tega. Ne moreš spreminjat prestavnega razmerja kar tako zlahka, niti teže.
Kdor kupi hibrida SAMO zarad porabe, je itak zgrešil cel stadion. Kupiš ga zato, ker se lepo pelje, skoraj kot električni, dost potiho, nič dražje vzdrževanje kot navaden bencinar (=cenejši kot dizel), da porabi nekaj manj in s tem na dolgi rok ni niti dražji kot navaden bencinar, je samo bonus. In ponavadi kupci hibridov nikoli v nobenem primeru ne bi kupili dizla, zato je primerjava z njimi čisto brezpredmetna (no, dovolj je to, da ni bistveno dražji od dizla, par evrov gor al dol).
Kdor kupi hibrida SAMO zarad porabe, je itak zgrešil cel stadion. Kupiš ga zato, ker se lepo pelje, skoraj kot električni, dost potiho, nič dražje vzdrževanje kot navaden bencinar (=cenejši kot dizel), da porabi nekaj manj in s tem na dolgi rok ni niti dražji kot navaden bencinar, je samo bonus. In ponavadi kupci hibridov nikoli v nobenem primeru ne bi kupili dizla, zato je primerjava z njimi čisto brezpredmetna (no, dovolj je to, da ni bistveno dražji od dizla, par evrov gor al dol).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
EnStot ::
Adijo avtomobilčki z motorji z notranjim zgorevanjem, tako običajni, kot hibridi:
https://electrek.co/2020/02/05/uk-ice-c...
https://electrek.co/2020/02/05/uk-ice-c...
bkinjoh ::
Primerjaš jabolka in hruške. Tako pač to ne gre. Avto s 115, 116HP ni enako avtomobilu z 180KM. Vsaj corollo 1.8 z 122HP bi nalepil in podal porabo. S tem da nisi upošteval menjalnike, nekateri imajo ročnega, nekateri avtomatskega, nekateri eCVT.Kaj ne gre, pri AC hitrostih moč motorja kaj dosti ne vpliva na porabo, tam je vse odvisno od same hitrosti in CdA. Zato tudi vidiš, da imata pri 140km/h Corolla HSD in Octavia TSI praktično enake porabe.
Če moč motorja ne vpliva na porabo, smešno. Boš rekel, potem da avtomobili pri 130km/h z 100HP, 200HP, 300HP porabijo enako. Bučke.
Pa še marsikaj drugega vpliva na porabo. Prestavno razmerje, masa vozila, kotalni upor, ...
Primerjaš jabolka in hruške. Tako pač to ne gre. Avto s 115, 116HP ni enako avtomobilu z 180KM. Vsaj corollo 1.8 z 122HP bi nalepil in podal porabo. S tem da nisi upošteval menjalnike, nekateri imajo ročnega, nekateri avtomatskega, nekateri eCVT.
Izvoli ti narediti boljšo primerjavo, to sem pač dobil na YouTube, povzemi iz tega kar hočeš.
Na https://www.spritmonitor.de/ pogledaš, kakšne so porabe približno in si narediš svojo sliko. Več kot je vpisov bolj realna je poraba.
Seveda je lahko tudi tako. Recimo ekstremn primer; detunan 2.0 turbobencinc z 100, 200, 300HP bo pri AC vožnji pil enako, ne glede na to, koliko konjev ima čipiranih :)
Lepši k Okapi
J.McLane ::
Na https://www.spritmonitor.de/ pogledaš, kakšne so porabe približno in si narediš svojo sliko. Več kot je vpisov bolj realna je poraba.
Boš moral drugič malo bolje pogledati na kaj sem s svojim postom sploh odgovarjal. Spritmonitor ti da neko povprečje splošne uporabe, tule se je pa razvila neka vroča debata, okrog robnega primera, kako je hibrid na AC nesmiseln v primerjavi z bencinarjem.
Sicer pa 4 meseci in 10k km s Priusom IV, poraba 4,1 l/100 km, sprimtonitor 4,5 l/100 km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
energetik ::
Če moč motorja ne vpliva na porabo, smešno. Boš rekel, potem da avtomobili pri 130km/h z 100HP, 200HP, 300HP porabijo enako. Bučke.Vpliva, ampak pri AC hitrostih zelo malo. Močnejše (večje) mašine imajo samo večje notranje izgube, ki pa so pri potrebnih močeh za npr. 130km/h dokaj neopazne. Če je vozilo sicer enako, bo tudi poraba praktično enaka. Sploh če upoštevaš, da bo švohnejša mašina potrebno moč razvijala pri višjih obratih, kjer ima višje izgube.
Pa še marsikaj drugega vpliva na porabo. Prestavno razmerje, masa vozila, kotalni upor, ...
Druga zgodba je pri cijazenju v mestu, kjer notranje izgube predstavljajo pomemben delež skupne porabe.
Spritmonitor glede tega ni najboljš referenca. Lastniki 300HP vozil v povprečju vozijo precej agresivneje in povprečno hitreje kot pa lastniki 100HP vozil!
ziga1990 ::
Adijo avtomobilčki z motorji z notranjim zgorevanjem, tako običajni, kot hibridi:
https://electrek.co/2020/02/05/uk-ice-c...
nisem vedel da živim v UK
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Matevz96 ::
Adijo avtomobilčki z motorji z notranjim zgorevanjem, tako običajni, kot hibridi:
https://electrek.co/2020/02/05/uk-ice-c...
nisem vedel da živim v UK
Takšne plane je najlažje postavljat, kdo se bo pa čez 15 let spomnil kaj so danes napovedali.
#hooldthedoor
ziga1990 ::
plus preden v Sloveniji prepovejo ICE avte rabimo infrastrukturo da bomo lahko vse te EV avte filali da ne omenjam kako se bomo znebili vseh ICE avtomobilov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
EnStot ::
Avtomobilski proizvajalci se bodo spomnili, pa ne čez 15 let ampak že sedaj in bodo svoje bodoče plane temu primerno prilagodili. Anglija je vplivna in močna ekonomija in bo imela velik vpliv na EU zahodne države. Tudi Slovenija je nastavila letnico 2035, kot mejo za prepoved naftarjev in bencincev, pustila pa je še plug-in hibride. Sedaj samo glej, kdaj se bomo naslednič pripognili! Stavim da takrat, ko bo to objavila Nemčija.
ziga1990 ::
torej prepoved čez 15 let in če pogledamo da je to Slovenija lahko dodamo še vsaj nekaj let na to cifro da vlada pogrunta kako bi to izvedli
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
Če bojo novi ice prepovedani po letu 35 (jaz upam da bo to res vsaj takrat, če ne prej) pomeni, da se bojo ice vozili po Evropi še vsaj do leta 2050. Ne vem zakaj bi bilo to problematično za nakup hibrida leta 2020 ali pa 2025. Ali pa 2030.
ziga1990 ::
^^ Točno nobena vlada in tako neumna da bi rekla, da od 2035 noben osebni avto z ICE nesme na cesto, ker to pomeni da bi morala od vseh ljudi odkupiti njihove ICE avtomobile in večini ki nimajo denarja za nov EV avto dati denar da si ga kupijo, ker prisilit ljudi ki nimajo denarja za EV avto, da uporabljajo javni prevoz je samomor, ker bojo imeli take proteste in državno nepokorščino, da bojo morali po hitrem postopku najti rešitev da sploh ne omenjam da naše El. omrežje nebi zdržalo takih obremenitev.
Nazaj na hibride.
Nazaj na hibride.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
J.McLane ::
Super če bo prepoved 2035, takrat bo moj Prius star 17 let, in sigurno ne bo več "moj" ampak od nekoga drugega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Spock83 ::
Jaz se furam vsak dan po avtocesti s Priusom gen3. (Vipava-LJ-Vipava) skupno 150km. Porabo po računalniku imam 5L. Hitrosti so ponavadi 100-150km/h. Če ne bi bilo drugih motečih dejavnikov na avtocesti bi lahko še znižal porabo. Tako pa vedno bremzanje, gas, bremzanje... ali pa hitreje pelajt, kjer spet moraš bremzat, ko ti nekdo uleti. Ugotovil sem da je najbolj vozit malo hitreje od kamiona. Tako, da grem ta mesec grem na na čisto električnega. Sem pa vozil novo generacijo Priusa in me je res navdušil. Nisem ga šparal in na koncu poraba krepko pod 5l.
Vazelin ::
Lahko je varčen ampak a morjo res te priuse delati tako absurdno dizajnirane. Notri in zunaj
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
ziga1990 ::
^^ še vedno je meni prius lep posebno Gen4(pre-facelift) ker avto izgleda drugačen in ni kot nemški vse isto in neinterisantno kar ne pomeni da niso lepi samo niso nič posebnega
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
nicksonn ::
Prius 1.8 hybrid
90 kmh - 3,5 l/100 km
120 kmh - 5 l/100 km
140 kmh - 5,9 l/100 km
Corolla 2.0 hybrid (180 KM)
90 kmh - 4,6 l/100 km
120 kmh - 6,2 l/100 km
140 kmh - 8,1 l/100 km
Škoda Octavia 1.0 TSI (115 HP)
90 kmh - 4,9 l/100 km
120 kmh - 6,5 l/100 km
140 kmh - 8,2 l/100 km
4,8m dolg, 1,7t težak karavan na plin, ročni (190KM)
90kmh - 7,5L = 4,8€ = ekv. 3,7L benza
120kmh - 10L = 6,4€ = ekv. 5,0L benza
140kmh - 13L = 8,3€ = ekv. 6,5L benza
Zakaj bi potem kupil karkoli drugega kot priusa 4gen?
Pa še ta ima manj prostora kot trenuten voz. Okej, ima pa lame asist in radar tempomat...
Seveda je lahko tudi tako. Recimo ekstremn primer; detunan 2.0 turbobencinc z 100, 200, 300HP bo pri AC vožnji pil enako, ne glede na to, koliko konjev ima čipiranih :)
Se strinjam. Če govorimo o enaki teži, zračnem uporu in prenosnem razmerju.
Na avtocesti lahko močnejši avti (kljub večji teži) porabijo enako ali manj kot šibkejši, ker imajo drugčne prestavno razmerje = manj obratov.
Lahko je varčen ampak a morjo res te priuse delati tako absurdno dizajnirane. Notri in zunaj
Bi si mislil, okej, zaradi aerodinamike.
Pol ima pa nova bavarska trojka ali MB A manjši zračni upor
x n!
ziga1990 ::
^^ znamka in model avta na plin ki ga omenjaš in da vidimo če obstaja tovarniško na plin?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
4,8m dolg, 1,7t težak karavan na plin, ročni (190KM)
90kmh - 7,5L = 4,8€ = ekv. 3,7L benza
120kmh - 10L = 6,4€ = ekv. 5,0L benza
140kmh - 13L = 8,3€ = ekv. 6,5L benza
Prištej temu bencin za start hladnega in plinski servis, pa smo spet na istem. Pa ne mi spet z nekimi zobnikovimi heki, da mu preklopi na plin po 200 metrih...Sem prevozil s plinom skoraj 200,000 km, ni slabo, ampak ni pa niti isto kot imet avto, v katerega veš kaj natočit in kam ga peljat ko je kaj narobe.
nicksonn ::
^^ znamka in model avta na plin ki ga omenjaš in da vidimo če obstaja tovarniško na plin?
Ne obstaja oz ni obstajal.
Poleg tega je star in se je že zdavnaj zamortiziral.
Je pa motor neproblematičen za plin, niti ne rabi mazanja ventilov.
Vse skupaj je stvar perspektive. Npr, ne rabim menjati avta, da bi bil novejši avto cenejši za vozit. Če že, potem zaradi starosti ali naveličanja.
In zgornje cifre seveda držijo samo na AC.
Po mestu:
Corolla ali prius: ~4L ali manj.
Moj: ~15L plina, kar je ekv. ~7,5L benza.
A ker nimam veliko mestnih voženj (cca 15%) mi ustreza to kar imam.
Za foro moram enkrat celo izmeriti zgornje številke pri 90, 120 in 140kmh.
Mogoče bo celo manj...
Južni del ljubljanjske obvoznice se mi zdi dosti raven. Itak je treba pa meriti v obe smeri, da izničiš veter (in gradient, če je).
@ziga1990, ko kupiješ hibrida, kaj pa kakšen obstoječ yaris hybrid? Ker so že od 7k dalje? In lahko čez n-let menjaš za kaj novejšega / dražjega / boljšega?
x n!
nicksonn ::
Prištej temu bencin za start hladnega in plinski servis, pa smo spet na istem. Pa ne mi spet z nekimi zobnikovimi heki, da mu preklopi na plin po 200 metrih...Sem prevozil s plinom skoraj 200,000 km, ni slabo, ampak ni pa niti isto kot imet avto, v katerega veš kaj natočit in kam ga peljat ko je kaj narobe.
Res je.
Injektorji so za 100kkm, stanejo 100€, torej dodam 0,1€ na 100km.
Filtrov gre 5 na 100kkm, stanejo 25€. Vsake toliko še za tekočo fazo, pa recimo da doda še 0,05€ / 100km.
Uparjalnik je za 100kkm+, stane 100€+, torej dodam spet 0,1€ na 100km.
Torej prištej dodatnih 0,25€ oz dva deci ekv. bencina.
Primerjal sem trenutno povprečno porabo po AC, kot je bila zapisana trenutna povprečna poraba pri primerjanih vozilih.. Sepravi, primerjal sem ogreta vozila, saj bi tudi hladen bencinar ali dizel več porabil, jst pa takrat že dolgo vozim na plin.
Preklop:
Trenutno, ko je mrzlo , zjutraj preklopi po cca 3-4km, kar pomeni, da gre še 0,3 do 0,4L bencina. Popoldne pa po 1-2km, kar pomeni skupno nekje 0,5-0,6L bencina za 140km pot (služba in nazaj). Pozimi torej ~0,4L/100km, poleti pa tam 0,2L/100km. Navadno to porabo bencina tudi jst računam kot enkstra liter plina na kalkulirano porabo plina. Vseeno me gorivo za to dnevno 140km pot stane največ nekje 6,0€, kar znese ekv. 4,7L bencina.
Evo, lahko pa prištejem zgornji računici, še vedno manj kot pri hibridnem ne-priusu.
90kmh - 7,5L = 4,8€ = ekv. 3,7L benza + 0,7 = 4,4L / 100km
120kmh - 10L = 6,4€ = ekv. 5,0L benza + 0,7 = 5,7L / 100km
140kmh - 13L = 8,3€ = ekv. 6,5L benza + 0,7 = 7,2L / 100km
Kot rečeno, sedaj me dejansko zanima, in bom izmeril točne porabe pri teh hitrostih v cca vsaj 3km povprečjih.
Kar nekako potrjuje, da je hibrid smiseln za po mestu, izven mesta pa je ceneje če voziš na dizel ali plin. Prius pride zraven zaradi dobre aerodinamike, a tudi tu ga enako aerodinamičen dizel nese.
Pravzaprav lahko tudi zaključim, da če se ti gre res za najbolj ugodno vožnjo tako po mestu kot po AC, predelaš priusa na plin
x n!
Vazelin ::
Zakaj bi kdorkoli vzel Priusa namesto Lexis IS hibrid? Zadnje izgleda proper avto.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
ziga1990 ::
mogoče cena plus Prius je hibrid Lexus je pa avto z hibridnim pogonom?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Vazelin ()
Vazelin ::
Ker je lexus dražji in je tudi kasko za rabljenega dražji?
Na avto net imate nov lexus za 34k. Prius je 35k plus. Kasko je par 10 eur več če štejemo redne cene pri lexusu
Groza kakšne smeti izgledajo ti priusi notri na fotkah. Ceneno as fuck
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35890 (5375) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78684 (30108) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97384 (60150) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50171 (40242) | -valvoline- |