» »

Renault Captur - FHEV ali MHEV?

Renault Captur - FHEV ali MHEV?

1 2
3
»

Ashrack ::

Sparkxl je izjavil:



Zakaj bi vzel hibrida? Ker je vožnja po mestu z njim neprimerno bolj udobna kot z bencinarjem. Ni tečnega vklapljanja start stop, ogromno vožnje gre na baterijo in avtomatik je.
Naredi en preprost test: vzami si na štajerskem avtodomu testnega in idi en krog po MB ob 15:30. Potem boš videl o čem govorim.

In na koncu boš čez 10 let prodal tega hibrida z manjšo izgubo vrednosti kot bencinarja.

Zakaj bi bila boljsa vožnja? Ekvivalent 1.8 ICE avtomatik z ugasnjenim start stop tu bo nudil enako ugodje
....

denabiker ::

Glede mestne vožnje definitivno je totalna izguba. Če samo pomislim moje nekaj letno življenje v LJ, ok pa takrat ni bilo mogoče dobiti električnih, pa hibridov itd. Avto skos laufal, premikali smo se pa po polžje, par metrov stojiš par metrov itd. Jaz sem takrat preklel življenje v mestu. Ure in ure sem zabil na cesti na dan in tudi posledicno goriva. Če bi bila takrat na voljo sedanja
tehnologija pa te brezvezne porabe ne bi bilo.

Lonsarg ::

Ashrack je izjavil:

Sparkxl je izjavil:



Zakaj bi vzel hibrida? Ker je vožnja po mestu z njim neprimerno bolj udobna kot z bencinarjem. Ni tečnega vklapljanja start stop, ogromno vožnje gre na baterijo in avtomatik je.
Naredi en preprost test: vzami si na štajerskem avtodomu testnega in idi en krog po MB ob 15:30. Potem boš videl o čem govorim.

In na koncu boš čez 10 let prodal tega hibrida z manjšo izgubo vrednosti kot bencinarja.

Zakaj bi bila boljsa vožnja? Ekvivalent 1.8 ICE avtomatik z ugasnjenim start stop tu bo nudil enako ugodje
Ja glavnino udobja je res to da je avtomatik, ampak Toyota recimo nehibridov avtomatikov sploh ne prodaja več, tak da ali vzameš hibrid avtomatik ali pa ICE neavtomatik. Nasploh so nehibridi avtomatiki bolj ali manj mrtvi, ker tudi tam kjer jih še prodajajo niso cenejši od hibridov.

Ni pa avtomatik edina stvar, v hibridu je vožnja vseeno bolj linearna kot pri nehibridu avtomatiku, pa ni tečnega glasnega motorja ko v gužvi speljavaš (je pa še vedno tečni glasen zvok pri hibridu za večje hitrosti, ker tam baterija več ne zmore).

DamijanD ::

denabiker: glavna poraba (čas) bi ostala ne glede na pogonsko tehnologijo...

Ashrack ::

Osebno nisem naklonjen hibridom. Saj imas vecje stroske vzdrževanje. Sploh ko enkrat avto ni vec v garanciji.

V primeru da je edina izbira hibrid, potem vzamem raje MHEV. Saj je to ICE avto z dodatkom zepne baterije da se ogoljufa predpisane EU emisije.
....

Sparkxl ::

To pišeš iz osebnih izkušenj?

Utk ::

A se ne vidi?

AvtoR ::

Za 30k€ dobiš že solidno opremljeno Toyoto hibrid, Yaris Cross ali Corollo.
Bi se upal trditi, da bo Toyota bolj trpežen avto kot kak Renault, sploh pa v hibrid izvedbi, kjer Renault še nima nekih izkušenj.

denabiker ::

DamijanD je izjavil:

denabiker: glavna poraba (čas) bi ostala ne glede na pogonsko tehnologijo...


Seveda, ampak tu ne moremo sami nič naredit. Vsako leto so večje gneče. Najbolj hecno je, ko se prebijas po polžje po ulici, pa te folk peš prehiteva.
Ampak pri porabi se ful pozna.
Pa non stop dela na cesti, kolone, jajcanja... Navaden motor laufa skos in brezveze porabljaš gorivo. Čeprav za državo je pa super, če posameznik porabi liter ali več na dan, pa mnozis s par 10.000 sotrpini, preračunaš koliko dobi država davkov in trošarin. Kot da bi namerno mučkali...

HotBurek ::

Za BWM E90 se da sprogramirat, da shrani zadnjo nastavitev start-stop, in jo ob ponovnem zagonu prebere in upošteva.

Se pravi, vžgeš avto, izklopiš start-stop, ugasneš avto, vrednost se shrani, vžgeš avto, računalnik prebere zadnjo vrednost (off) in jo tudi upošteva.

Kar se tiče porabe na mestu: za 4 cilinderske 2 literske mašine bi ta morala biti nekje 0,7 litra na uro. Not much.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

ššš ::

Hibridov noben ne mara, ker je to "new and unknown tech". Netestirana 200 let stara tehnologija elektromotorja in 250let stara tehnologija baterije.

Največji flop avtoindustrije zadnih let je bil jermen v olju. Pri ICE motorju.

Ashrack ::

ššš je izjavil:

Hibridov noben ne mara, ker je to "new and unknown tech". Netestirana 200 let stara tehnologija elektromotorja in 250let stara tehnologija baterije.

Ne maramo jih ker niso ne tic in ne miš.
Hibrid in ICE poraba sta primerljiva takoj ko si izven mesta. Dejansko Hibrid lahko zaradi teze se vec porabi.
....

AvtoR ::

Meni Corolla rabi poleti 3.7l/100km, pozimi pa 4.7l/100km. Večinoma mestna-primestna vožnja in LJ obvoznica. Z navadnim bencinarjem niti pod razno ne dobiš take porabe.

lubej1 ::

zopet jaz...
avta še nisem kupil, se ne mudi, čakam na super ugodne pomladne akcije :))

-----

dodatno vprašanje glede Mazde in Hyundai...

ali morda veste, kako je pri teh dveh prodajalcih glede dodatne opreme?

ali lahko kupiš samo avte, ki jih imajo že na zalogi, v prihodu, z opremo, ki jo pač imajo
oz se da avto tudi naročiti z opremo po želji, npr. dodato ogrevan volan in sedeži (samoo kot primer)

če je to mogoče, morda kdo ve kakšne so čakalne dobe pri Mazdi, če sem prav prebral, se avti delajo na japonskem?
hyundai pa na češkem?

hvala

LP

PS, vem da dobim odgovor v salonu, ampak do tja še nisem prišel :)

nekikr ::

Boš raje čakal na odgovore anonimnežev, ki nimajo pojma in potem poklical salon? Đizs.

donvito ::

lubej1 je izjavil:

zopet jaz...
avta še nisem kupil, se ne mudi, čakam na super ugodne pomladne akcije :))

-----

dodatno vprašanje glede Mazde in Hyundai...

ali morda veste, kako je pri teh dveh prodajalcih glede dodatne opreme?

ali lahko kupiš samo avte, ki jih imajo že na zalogi, v prihodu, z opremo, ki jo pač imajo
oz se da avto tudi naročiti z opremo po želji, npr. dodato ogrevan volan in sedeži (samoo kot primer)

če je to mogoče, morda kdo ve kakšne so čakalne dobe pri Mazdi, če sem prav prebral, se avti delajo na japonskem?
hyundai pa na češkem?

hvala

LP

PS, vem da dobim odgovor v salonu, ampak do tja še nisem prišel :)

za telefon še nisi slišal?.>:D

Furbo ::

Če čakaš akcije, potem so ponavadi na pleh, ki ga imajo na zalogi, ne pa ala carte.

Azijci so tipično kar opremljeni, pač neke 3 ravni opreme, drugi nivo je ponavadi optimalen, tretji pa preseravanje.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

krho ::

Za toyoto yaris cross men meče gor neke reklame o 3000€ popusta.. mal poglej, če te že Corolla ne zanima več..
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

lubej1 ::

Yaris Cross se mi ne dopade. Verzija z 130 KM je že precej dražja, pa še krajša je, "samo" 4,17 m.

Gledam pa Mazdo CX-30 z novim 2,5L atmosferskim (140 KM) motorjem, ročni menjalnik, od. cca. 25-26K dalje, malo boljša oprema 27K-30K...
Motor brez turbo je v današnjih časih že prava redkost.
Pri CX-30 se mi dopade, da je malo večja, dolžina 4,40 m, Captur je npr. 4,24 m, razlika 16 cm.

Pa Hyundai Tuscon, od 27K dalje, ampak to je že večji avto in bolj težak, tako da odpade...

LP

nekikr ::

krho je izjavil:

Za toyoto yaris cross men meče gor neke reklame o 3000€ popusta.. mal poglej, če te že Corolla ne zanima več..

A je sploh že kdo kdaj kupil nov avto z manj kot toliko popusta?

HotBurek ::

Zelo zelo soliden avto, just for you.

BMW X3 E83 3.0i manual 96.000km 16.900€

https://www.autoscout24.com/offers/bmw-...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

hojnikb ::

Me prav zanima, na kako močnih drogah morš bit, da daš 17k€ za 20 let staro X3 8-O
#brezpodpisa

AvtoR ::

HotBurek je izjavil:

Zelo zelo soliden avto, just for you.

BMW X3 E83 3.0i manual 96.000km 16.900€

https://www.autoscout24.com/offers/bmw-...


Če nisi opazil kupuje nov avto!

mikhaair ::

lubej1 je izjavil:

Yaris Cross se mi ne dopade. Verzija z 130 KM je že precej dražja, pa še krajša je, "samo" 4,17 m.

Gledam pa Mazdo CX-30 z novim 2,5L atmosferskim (140 KM) motorjem, ročni menjalnik, od. cca. 25-26K dalje, malo boljša oprema 27K-30K...
Motor brez turbo je v današnjih časih že prava redkost.
Pri CX-30 se mi dopade, da je malo večja, dolžina 4,40 m, Captur je npr. 4,24 m, razlika 16 cm.

Pa Hyundai Tuscon, od 27K dalje, ampak to je že večji avto in bolj težak, tako da odpade...

LP

2.5l ni nov motor, star, ampak se nekako zadovolji predpise glede izpustov, poraba mislim da večja, kot pri močnejšem 2.0

Blinder ::

Poveš kaj več info o tem motorju? Je to posodobljen ta https://www.motorreviewer.com/engine.ph...
kateremu so preprečili, da bi deloval v režimih, v kateri najbolj onesnažuje?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

donvito ::

lubej1 je izjavil:

Yaris Cross se mi ne dopade. Verzija z 130 KM je že precej dražja, pa še krajša je, "samo" 4,17 m.

Gledam pa Mazdo CX-30 z novim 2,5L atmosferskim (140 KM) motorjem, ročni menjalnik, od. cca. 25-26K dalje, malo boljša oprema 27K-30K...
Motor brez turbo je v današnjih časih že prava redkost.
Pri CX-30 se mi dopade, da je malo večja, dolžina 4,40 m, Captur je npr. 4,24 m, razlika 16 cm.

Pa Hyundai Tuscon, od 27K dalje, ampak to je že večji avto in bolj težak, tako da odpade...

LP

Ti pa si en model, že cel mesec se odločaš in preseravaš kaj boš kupil. Karkoli se ti predlaga, ti nekaj ni všeč.

lubej1 ::

AvtoR je izjavil:

HotBurek je izjavil:

Zelo zelo soliden avto, just for you.

BMW X3 E83 3.0i manual 96.000km 16.900€

https://www.autoscout24.com/offers/bmw-...


Če nisi opazil kupuje nov avto!


tako je, nov avto, in letnik 2006 res ne bi prišel v poštev, morda 2, 3 leta star, ampak kot sem že napisal -> nov avto

lubej1 ::

donvito je izjavil:

lubej1 je izjavil:

Yaris Cross se mi ne dopade. Verzija z 130 KM je že precej dražja, pa še krajša je, "samo" 4,17 m.

Gledam pa Mazdo CX-30 z novim 2,5L atmosferskim (140 KM) motorjem, ročni menjalnik, od. cca. 25-26K dalje, malo boljša oprema 27K-30K...
Motor brez turbo je v današnjih časih že prava redkost.
Pri CX-30 se mi dopade, da je malo večja, dolžina 4,40 m, Captur je npr. 4,24 m, razlika 16 cm.

Pa Hyundai Tuscon, od 27K dalje, ampak to je že večji avto in bolj težak, tako da odpade...

LP

Ti pa si en model, že cel mesec se odločaš in preseravaš kaj boš kupil. Karkoli se ti predlaga, ti nekaj ni všeč.


in se bom še eden ali dva meseca, morda več, po tvoje "preseraval" :(
jaz tukaj samo kulturno sprašujem, si kje opazil kakšne čudne besede iz moje strani?

glej, z nakupom avta se mi ne mudi, enkrat pomladi, ali poleti, torej nisem pod nobenim pritiskom
v tej temi samo raziskujem kaj je na voljo, res pa je, da je OP bil bolj ozko nastavljen, glede Captur FHEV ali MHEV, za to sem že dobil odgovor -> FHEV odpade

LP

Ahim ::

nekikr je izjavil:

krho je izjavil:

Za toyoto yaris cross men meče gor neke reklame o 3000€ popusta.. mal poglej, če te že Corolla ne zanima več..

A je sploh že kdo kdaj kupil nov avto z manj kot toliko popusta?

Jaz sem ped dvema letoma spraseval tudi pri Fordu za Kugo pa je prodajalec zelo nonsalantno razlozil da "popustov itak ni" (oglasevali so popust ranga 3600 EUR na svoji internetni strani). Kdo ve, mogoce so pa dejansko nasli kaksno budalo, ki je to kupila? :))

mikhaair ::

Blinder je izjavil:

Poveš kaj več info o tem motorju? Je to posodobljen ta https://www.motorreviewer.com/engine.ph...
kateremu so preprečili, da bi deloval v režimih, v kateri najbolj onesnažuje?

Tako Sem nekje zasledil. Ne spomnim se kje. Pol sem malo gledal cene na avto net in je bil cenejši kot 2.0, tako da nekaj bo na tem

lubej1 ::

2.0 ima 186 KM
2,5 pa 140 KM (zelo malo glede na prostornino)

če so morali 122 in 150 KM motorja umakniti zaradi eko zahtev, me čudi da 186 KM nima problemov z ekologijo?
morda novejša zasnova, se ne spoznam na Mazda motorje...

MikeRotch ::

NA motorji so z razlogom redki v novih avtomobilih. Turbo je v skoraj vseh pogojih boljši. Več navora, bolj prožen motor (max. navor običajno na voljo od manj kot 2000rpm do 4500+, pri NA imaš power band kakšnih 1000 obratov ožji, pa še to v zgornjem območju). Turbo motorji so načeloma bolj učinkoviti.

Zanesljivost pa tudi ni več problem. Turbina je sicer res še ena stvar, ki se lahko pokvari, ampak načeloma sodobne turbine brez težav preživijo 200, 300kkm, zamenjava je v rangu 500-1000€ pri avtomobilih o katerih govorimo.

WhiteAngel ::

MikeRotch je izjavil:

NA motorji so z razlogom redki v novih avtomobilih. Turbo je v skoraj vseh pogojih boljši. Več navora, bolj prožen motor (max. navor običajno na voljo od manj kot 2000rpm do 4500+, pri NA imaš power band kakšnih 1000 obratov ožji, pa še to v zgornjem območju). Turbo motorji so načeloma bolj učinkoviti.

Zanesljivost pa tudi ni več problem. Turbina je sicer res še ena stvar, ki se lahko pokvari, ampak načeloma sodobne turbine brez težav preživijo 200, 300kkm, zamenjava je v rangu 500-1000€ pri avtomobilih o katerih govorimo.


Kaj pa vem. Bencinski turbaki so bolj kisla izboljšava, predvsem zaradi pritiska zelenih lobistov, naj "nekaj naredijo". Izpustov NOx imajo več. Masa motorja s turbino je večja. Trivaljni mlinčki so res lažji, a neprijetni za vožnjo zaradi tresljajev plus, da jih zmanjka v klancih, kjer vseeno pride večja kubatura do izraza. Poraba je manjša bolj na papirju v zelo omejenem območju. Turbina poskrbi, da motor lahko zelo veliko požre.

A 200k-300k km naj bi bilo veliko? Za NA motorje niti ne, lahko se obrabijo batni obročki in ti olje žre, to je pa to. Ampak saj to ti isto pri turbinarjih.

MikeRotch ::

Glede udobja pri vožnji se ne strinjam. Tudi 3 valjni motorji tečejo dovolj mirno. Itak imaš balansirano glavno gred pa nosilci motorja naredijo svoje. Tudi s tem, da jih v klancih zmanjka se ne strinjam. 1 bar nadtlaka ti efektivno podvoji prostornino. Če primerjaš 1.6 turbo z 1 barom nadtlaka in 3.2 NA, potem je NA definitivno v prednosti, kar se tiče zmogljivosti. Če primerjaš 1.6T in 2.0 NA ali kaj podobnega pa niti slučajno.

Poraba je v primerljivih avtomobilih, ki se vozijo v primerljivih pogojih pri turbo motorjih nižja.

200-300kkm je pa dovolj dolga doba, da strošek menjave turbine ne naredi bistvene razlike. Je bolj odvisno od konkretnega motorja, težko rečeš, da vsi NA bolj vzdržljivi od vseh turbo.

delavec44 ::

Jaz sem prešaltal iz 1.6 16V 115km na 1.2 130km trivaljnik s turbino pa moram reči, da je 3 valjnik v vseh pogledih bolj odziven. Tudi ko vlečem prikolico in v klanec. Je pa tudi res, da je bil tu 1.5hdi 130km boljši od obeh.

Ima pa druge probleme, ki jih stari ni imel. Jermen v olju recimo.

lubej1 ::

se pravi, da mazdin 140 KM 2,5 L NA motor ni najbolj posrečena "iznajdba" mazde?
kakšen razlog pa je vodil inženirje, da so se tako odločili, morda cena, ker ni turbine...?

TZ24 ::

Mazdin g140 motor je zelo posrečena ideja in je pravzaprav edini takšen motor na trgu. Preverjen, zanesljiv in neproblematičen. Poraba goriva je takorekoč identična 150HP 2.0 motorju, z navorom in udobjem v vožnji pa neprimerno boljši. Avt.menjalnik zanesljivejši od vsakega DSG, notranjost pa brez touch tipk in zaslonov. Seveda avto ni za novodobne geeke, temveč za ljudi, ki cenijo preverjeno tehniko in mehaniko in ne tekmujejo od semaforja do semaforja.
Imaš pa kup testov na youtubu če le vpišeš mazda g140.

pegasus ::

Torej retro mazda je kul, še bolj retro subaru s še bolj preverjeno tehniko pa ni? Razsvetlite me ...

modelno1 ::

Mazdin SkyactiveX s 186 km lahko deluje v treh načinih: običajni bencinski, Atkinsonov cikel in pa po principu dizla s samovžigom (vbrizg goriva šele, ko je zrak popolnoma stisnjen, no tukaj še sveče mal pomagajo ... ) - zato gre skozi z emisijami.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.

Sparkxl ::

Kolega ima tega s 140km. Pravi da pije ko zverina....pod 7.5 je večinoma misija nemogoče.

Blinder ::

99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MikeRotch ::

cx-30 ima povprečje 7,41.

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Blinder ::

Tle na tvojem linku kaže povprečje 8.25.
2.0 122 je bil varčen:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Sparkxl ::

MikeRotch je izjavil:

cx-30 ima povprečje 7,41.

https://www.spritmonitor.de/en/overview...


Jap ta bo pravi. Omfg 140km in 8.5 porabe. Kot da smo 1995

hojnikb ::

pa sam 140km... Dans majo več 1.0 turbinarji.

Po drugi strani mi pa 2.0 izvedba pije tudi pod 5 litrov. Sam zelo pomaga, če motor nerabi premikat 1.5T+8-)
#brezpodpisa

lubej1 ::

Če jaz prav vidim, sta na zgornjih linkih samo 2 uporabnika navedla porabo (za vsak link).

To ni ravno veliko...?

Blinder ::

Malo je, bi treba ponovno poiskat enake podatke čez par mescev.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Sc0ut ::

Sparkxl je izjavil:

MikeRotch je izjavil:

cx-30 ima povprečje 7,41.

https://www.spritmonitor.de/en/overview...


Jap ta bo pravi. Omfg 140km in 8.5 porabe. Kot da smo 1995


2.0 tdi 150 hp relacija NM Budimpešta in nazaj 5.0 l/100km. Počasna druzinska 130kmh vožnja.

NM LJ relacija ko so malo hribi in doline pa kak pritisk na gas okrog 5.8 l/100km .
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

lubej1 ::

samo ti tukaj delaš primerjavo med dizel in bencin
to ne gre ravno skupaj

jaz se vozim 80% mestne vožnje, za mene dizel takoj odpade (dpf, egr, ad-blue...)
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30940578 (2336) Ghost7
»

SUV za 28k (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18513813 (2962) kamiKaZaA
»

kateri majhen (kompakten) SUV? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17615661 (4062) JazianG
»

Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
64786084 (25669) FiReFTW

Več podobnih tem