Forum » Na cesti » Renault Captur - FHEV ali MHEV?
Renault Captur - FHEV ali MHEV?
Ashrack ::
Zakaj bi vzel hibrida? Ker je vožnja po mestu z njim neprimerno bolj udobna kot z bencinarjem. Ni tečnega vklapljanja start stop, ogromno vožnje gre na baterijo in avtomatik je.
Naredi en preprost test: vzami si na štajerskem avtodomu testnega in idi en krog po MB ob 15:30. Potem boš videl o čem govorim.
In na koncu boš čez 10 let prodal tega hibrida z manjšo izgubo vrednosti kot bencinarja.
Zakaj bi bila boljsa vožnja? Ekvivalent 1.8 ICE avtomatik z ugasnjenim start stop tu bo nudil enako ugodje
....
denabiker ::
Glede mestne vožnje definitivno je totalna izguba. Če samo pomislim moje nekaj letno življenje v LJ, ok pa takrat ni bilo mogoče dobiti električnih, pa hibridov itd. Avto skos laufal, premikali smo se pa po polžje, par metrov stojiš par metrov itd. Jaz sem takrat preklel življenje v mestu. Ure in ure sem zabil na cesti na dan in tudi posledicno goriva. Če bi bila takrat na voljo sedanja
tehnologija pa te brezvezne porabe ne bi bilo.
tehnologija pa te brezvezne porabe ne bi bilo.
Lonsarg ::
Ja glavnino udobja je res to da je avtomatik, ampak Toyota recimo nehibridov avtomatikov sploh ne prodaja več, tak da ali vzameš hibrid avtomatik ali pa ICE neavtomatik. Nasploh so nehibridi avtomatiki bolj ali manj mrtvi, ker tudi tam kjer jih še prodajajo niso cenejši od hibridov.
Zakaj bi vzel hibrida? Ker je vožnja po mestu z njim neprimerno bolj udobna kot z bencinarjem. Ni tečnega vklapljanja start stop, ogromno vožnje gre na baterijo in avtomatik je.
Naredi en preprost test: vzami si na štajerskem avtodomu testnega in idi en krog po MB ob 15:30. Potem boš videl o čem govorim.
In na koncu boš čez 10 let prodal tega hibrida z manjšo izgubo vrednosti kot bencinarja.
Zakaj bi bila boljsa vožnja? Ekvivalent 1.8 ICE avtomatik z ugasnjenim start stop tu bo nudil enako ugodje
Ni pa avtomatik edina stvar, v hibridu je vožnja vseeno bolj linearna kot pri nehibridu avtomatiku, pa ni tečnega glasnega motorja ko v gužvi speljavaš (je pa še vedno tečni glasen zvok pri hibridu za večje hitrosti, ker tam baterija več ne zmore).
Ashrack ::
Osebno nisem naklonjen hibridom. Saj imas vecje stroske vzdrževanje. Sploh ko enkrat avto ni vec v garanciji.
V primeru da je edina izbira hibrid, potem vzamem raje MHEV. Saj je to ICE avto z dodatkom zepne baterije da se ogoljufa predpisane EU emisije.
V primeru da je edina izbira hibrid, potem vzamem raje MHEV. Saj je to ICE avto z dodatkom zepne baterije da se ogoljufa predpisane EU emisije.
....
AvtoR ::
Za 30k€ dobiš že solidno opremljeno Toyoto hibrid, Yaris Cross ali Corollo.
Bi se upal trditi, da bo Toyota bolj trpežen avto kot kak Renault, sploh pa v hibrid izvedbi, kjer Renault še nima nekih izkušenj.
Bi se upal trditi, da bo Toyota bolj trpežen avto kot kak Renault, sploh pa v hibrid izvedbi, kjer Renault še nima nekih izkušenj.
denabiker ::
denabiker: glavna poraba (čas) bi ostala ne glede na pogonsko tehnologijo...
Seveda, ampak tu ne moremo sami nič naredit. Vsako leto so večje gneče. Najbolj hecno je, ko se prebijas po polžje po ulici, pa te folk peš prehiteva.
Ampak pri porabi se ful pozna.
Pa non stop dela na cesti, kolone, jajcanja... Navaden motor laufa skos in brezveze porabljaš gorivo. Čeprav za državo je pa super, če posameznik porabi liter ali več na dan, pa mnozis s par 10.000 sotrpini, preračunaš koliko dobi država davkov in trošarin. Kot da bi namerno mučkali...
HotBurek ::
Za BWM E90 se da sprogramirat, da shrani zadnjo nastavitev start-stop, in jo ob ponovnem zagonu prebere in upošteva.
Se pravi, vžgeš avto, izklopiš start-stop, ugasneš avto, vrednost se shrani, vžgeš avto, računalnik prebere zadnjo vrednost (off) in jo tudi upošteva.
Kar se tiče porabe na mestu: za 4 cilinderske 2 literske mašine bi ta morala biti nekje 0,7 litra na uro. Not much.
Se pravi, vžgeš avto, izklopiš start-stop, ugasneš avto, vrednost se shrani, vžgeš avto, računalnik prebere zadnjo vrednost (off) in jo tudi upošteva.
Kar se tiče porabe na mestu: za 4 cilinderske 2 literske mašine bi ta morala biti nekje 0,7 litra na uro. Not much.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Hudobec82 ::
Hibridov noben ne mara, ker je to "new and unknown tech". Netestirana 200 let stara tehnologija elektromotorja in 250let stara tehnologija baterije.
Največji flop avtoindustrije zadnih let je bil jermen v olju. Pri ICE motorju.
Največji flop avtoindustrije zadnih let je bil jermen v olju. Pri ICE motorju.
Ashrack ::
Hibridov noben ne mara, ker je to "new and unknown tech". Netestirana 200 let stara tehnologija elektromotorja in 250let stara tehnologija baterije.
Ne maramo jih ker niso ne tic in ne miš.
Hibrid in ICE poraba sta primerljiva takoj ko si izven mesta. Dejansko Hibrid lahko zaradi teze se vec porabi.
....
AvtoR ::
Meni Corolla rabi poleti 3.7l/100km, pozimi pa 4.7l/100km. Večinoma mestna-primestna vožnja in LJ obvoznica. Z navadnim bencinarjem niti pod razno ne dobiš take porabe.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kateri majhen (kompakten) SUV? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 13426 (1827) | JazianG |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 78220 (17805) | FiReFTW |
» | Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 37397 (11417) | solatjek |