Forum » Na cesti » Renault Captur - FHEV ali MHEV?
Renault Captur - FHEV ali MHEV?
lubej1 ::
Pozdravljeni
Letno delam cca. 7000 km, od tega 70-80% mestna vožnja.
Po ogledu Puma, Kamiq, T-Cross, Kona..., sem se odločil za Captur.
Sedaj pa ne vem, kateri pogon naj nabavim. Verjetno bi bil za toliko mestne vožnje primeren E-TECH 145 (FHEV)
Druga opcija je TCe 140 oz TCe 160 EDC (MHEV).
Pomisleke imam glede vzdržljivosti polno hibridnega pogona. Kako pogosto vklapljane iz izklapljanje vpliva na motor?
In še večje pomisleke imam glede vrzdržljivosti batrije. Glede na to, da avto nabavljam za cca. 10 let, ali bo baterija vzdržala tako dolgo?
Na Renault sicer pravijo, da je garancija na baterijo 8 let. Ne vem pa kakšno kapaciteto mora ohraniti do takrat...
Kaj bi vi izbrali, bencin ali bencin + elektrika?
Hvala
LP
Letno delam cca. 7000 km, od tega 70-80% mestna vožnja.
Po ogledu Puma, Kamiq, T-Cross, Kona..., sem se odločil za Captur.
Sedaj pa ne vem, kateri pogon naj nabavim. Verjetno bi bil za toliko mestne vožnje primeren E-TECH 145 (FHEV)
Druga opcija je TCe 140 oz TCe 160 EDC (MHEV).
Pomisleke imam glede vzdržljivosti polno hibridnega pogona. Kako pogosto vklapljane iz izklapljanje vpliva na motor?
In še večje pomisleke imam glede vrzdržljivosti batrije. Glede na to, da avto nabavljam za cca. 10 let, ali bo baterija vzdržala tako dolgo?
Na Renault sicer pravijo, da je garancija na baterijo 8 let. Ne vem pa kakšno kapaciteto mora ohraniti do takrat...
Kaj bi vi izbrali, bencin ali bencin + elektrika?
Hvala
LP
Utk ::
Za 7000 km letno je vseeno tudi če 3,0 bencinarja kupiš.
Baterija bo pa tudi zdržala 15 let take vožnje. Če jo že hočeš plačat. Jaz bi vzel navadnega bencinarja brez vsega. Če obstaja.
Baterija bo pa tudi zdržala 15 let take vožnje. Če jo že hočeš plačat. Jaz bi vzel navadnega bencinarja brez vsega. Če obstaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
feryz ::
Če ni priključni hibrid, ne jemlji hibrida.
Tisti mild hibridi so pa itak samo zaradi goljufanja emisij. Pa še to ne. Oslarija na kvadrat.
Tisti mild hibridi so pa itak samo zaradi goljufanja emisij. Pa še to ne. Oslarija na kvadrat.
Daniel ::
Za 7000 km letno je vseeno tudi če 3,0 bencinarja kupiš.
Baterija bo pa tudi zdržala 15 let take vožnje. Če jo že hočeš plačat. Jaz bi vzel navadnega bencinarja brez vsega. Če obstaja.
Glede na ev clinic malo dvomim, da bo baterija zdržala ta čas. Če ne drugega, jo bo število ciklov povozilo.
Blinder ::
Za 7k na leto mestne vožnje vzmeni najcenejši bencinski motor.
Verjetno ne gleda na hibride samo zaradi varčevanja ampak, ker tudi želi imeti nekaj tehnološko naprednega, modernega.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
lubej1 ::
FHEV gledam zato, ker ima verjetno po mestu precej nižjo porabo, cca 2L, morda se motim?
Pa zato ker ima avtomatski menjalnik.
Druga opcija je bencinar 160 EDC, ki je tudi avtomatik.
Ne vem pa kako je zanesljiv ta motor, ker ima še močnejši turbo, kot ga že ima 140 KM verzija.
Morda je ta 140 verzija še najbolj primerna, potem se pač moram odreči avtomatskemu menjalniku.
Hvala
Pa zato ker ima avtomatski menjalnik.
Druga opcija je bencinar 160 EDC, ki je tudi avtomatik.
Ne vem pa kako je zanesljiv ta motor, ker ima še močnejši turbo, kot ga že ima 140 KM verzija.
Morda je ta 140 verzija še najbolj primerna, potem se pač moram odreči avtomatskemu menjalniku.
Hvala
HotBurek ::
Če bi jst bil v situaciji, kjer za 100% hočem Renault Captur (haaaalloooo!!! wtf is this car??) in da je zdej kako "problem" katir pogon, bi molil boga, da me strela užge al pa neki, karkol, skratka, da bi se spravil nekak k pameti spet nazaj.
S končnim ciljem, da takih nečednih "problemov" ne bi imel več.
Mislim, this is the car in question. Right?
12.699 EUR
Kr izziv, a kupit tak avto al ne... Ja, če ti plačajo, pa da lahka furaš z smučarsko masko in fejst temne šipe.
Aja, pa Dacia-e si nisi šel pogledat. To je hud greh. Dacia is da best and ever for ever!
-----
Evo, nekaj solidnih avtov na bencin za po mestu furat.
Renaul Clio Williams
42.900 EUR
https://www.autoscout24.com/offers/rena...
Peugeot 205 GTI
35.500 EUR
https://www.autoscout24.com/offers/peug...
Suzuki Swift GTi
9.900 EUR
https://www.autoscout24.com/offers/suzu...
Honda Civic (dejansko nisem nič boljšega našel... vse rust požrl, al pa noben noče prodat)
16.000 EUR
https://www.autoscout24.com/offers/hond...
BMW 325 E30
29,990 EUR
https://www.autoscout24.com/offers/bmw-...
A bo?
S končnim ciljem, da takih nečednih "problemov" ne bi imel več.
Mislim, this is the car in question. Right?
12.699 EUR
Kr izziv, a kupit tak avto al ne... Ja, če ti plačajo, pa da lahka furaš z smučarsko masko in fejst temne šipe.
Aja, pa Dacia-e si nisi šel pogledat. To je hud greh. Dacia is da best and ever for ever!
-----
Evo, nekaj solidnih avtov na bencin za po mestu furat.
Renaul Clio Williams
42.900 EUR
https://www.autoscout24.com/offers/rena...
Peugeot 205 GTI
35.500 EUR
https://www.autoscout24.com/offers/peug...
Suzuki Swift GTi
9.900 EUR
https://www.autoscout24.com/offers/suzu...
Honda Civic (dejansko nisem nič boljšega našel... vse rust požrl, al pa noben noče prodat)
16.000 EUR
https://www.autoscout24.com/offers/hond...
BMW 325 E30
29,990 EUR
https://www.autoscout24.com/offers/bmw-...
A bo?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
Alexius Heristalski ::
HotBurek, why are you gae?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
nekikr ::
FHEV gledam zato, ker ima verjetno po mestu precej nižjo porabo, cca 2L, morda se motim?
Se pravi bi rad šparal, ampak se ne voziš toliko, da bi poraba sploh bila problem. Ampak, ker si zavedni Slovenec, ki mora šparati pa naj stane kolikor hoče, boš vzel nekaj elektrificiranega, ki se ti nikdar ne bo povrnilo?
Zgledni primer finančno nepismenega Slovenca.
Če hočeš šparati, potem vzemi 10 let starega bencinarja. Letni strošek 100€, bencin - zanemarljivo pri taki vožnji. Ima vse kar imajo novi. Če si se samo hecal o tem bajnem prihranku 2 litrov, potem pa vzemi kar bo žena hotela oz. kar si želiš. Ne kar potrebuješ ali kar je smiselno, zgolj kar si želiš.
MikeRotch ::
Vzemi elektriko. Tole dobiš za 17500 po odbiti subvenciji. Pri tvojem režimu vožnje je tole 100x bolj udobno od vsakega bencinarja v tem rangu. Nobenih problemov s hladnim vžiganjem motorja, ogrevanje in hlajenje na daljavo, instant navor. Če lahko polniš doma tudi 3x, 4x nižji stroški goriva.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Utk ::
Za 7000 km letno je vseeno tudi če 3,0 bencinarja kupiš.
Baterija bo pa tudi zdržala 15 let take vožnje. Če jo že hočeš plačat. Jaz bi vzel navadnega bencinarja brez vsega. Če obstaja.
Glede na ev clinic malo dvomim, da bo baterija zdržala ta čas. Če ne drugega, jo bo število ciklov povozilo.
Ah tisto so v glavnem problem mercedesi, drugi ne tolk. Pri drugih tudi malo preveč dramatizirajo.
HotBurek ::
Avto (ja, treba je pojasnit, da gre za av-to) Dongfeng Box Box kupiš, če želiš, da se žena loči od tebe na način "frictionless". Odšla bo v molku.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
mikhaair ::
Za hibrid se na SloTech da le en odgovor. Toyota.
Zakaj nisi le-te sel pogledat?
Kaj pa Mazda Cx30? Si bile z 2.5 benz motorjem ugodne sam za po mestu bi bilo to za porabo verjetno groza.
Zakaj nisi le-te sel pogledat?
Kaj pa Mazda Cx30? Si bile z 2.5 benz motorjem ugodne sam za po mestu bi bilo to za porabo verjetno groza.
MikeRotch ::
HotBurek ::
Al pa kupiš dva taka avta. Minus pa minus ti data plus, a veš.
Sam moreš počakat do novega leta, ker po novem letu bo pa spet vse drugače.
Sam moreš počakat do novega leta, ker po novem letu bo pa spet vse drugače.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
krho ::
MHEV je šala. Vzemi polnega hibrida, lahko tudi plugin, ali pa bencinarja...
Jaz sem si premislil, za enako količino km sem raje vložil 1500EUR za nove pragove in blatnike. In fural 17let stare gar naprej
Jaz sem si premislil, za enako količino km sem raje vložil 1500EUR za nove pragove in blatnike. In fural 17let stare gar naprej
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krho ()
lubej1 ::
Da ne odgovarjam vsakemu posebaj, bom kar tukaj odgovoril.
HotBurek
kot razberem iz tvojega odgovora, si ti proti Renault avtom, so torej popolnoma zanič, slaba kvaiteta itd.
Slika, ki si jo dal je model pred facelift. Sedaj izgleda tako:
In verjetno ne bom šel iz Nemčije, Belgije itd. kupovati 10,15, 20 let stare avte, za katere is dal linke.
Kupujem nov avto.
-----
nekikr
odločitev še ni padla, nikjer ne piše, da bom vzel FHEV, pri bencinski izbiri pa imajo samo MHEV na voljo
tudi Puma je MHEV, Kamiq recimo ni MHEV, ampak se mi ne dopade...
Kot že napisano, kupujem nov avto. Zelo slabe izkušnje z nakupom rabljenega avta...
-----
MikeRotch
havla za link do tega EV kitajca, se mi ne dopade
tudi ne bi vzel kakšnega drugega kitajca
bi vzel Elroq ipd, samo če bi bil realen domet 500+ km in cena do 30K EUR
-----
mikhaair
z velikim veseljem bi nabavil CX30 ali Yaris Cross, vendar je to precej izven mojega cenovnega ranga, moj budget je omejen na 30K.
ko sem nazadnje gledal Yaris Cross, je bil 130 hibrid od 33,5K do 39K, tako visoko vsoto pa ne dam za avto
------
iz vaših odgovorov vidim, da nise pristaši FHEV, torej bom moral nabaviti kar 140KM TCe, morda 160KM EDC?
gre pa za ta motor, če sem prav ugotoviL:
https://www.motorreviewer.com/engine.ph...
bi naj bil kar zaneslijv, dober motor, brez nekih serijskih problemov, če se motim, pa me popravite
LP
HotBurek
kot razberem iz tvojega odgovora, si ti proti Renault avtom, so torej popolnoma zanič, slaba kvaiteta itd.
Slika, ki si jo dal je model pred facelift. Sedaj izgleda tako:
In verjetno ne bom šel iz Nemčije, Belgije itd. kupovati 10,15, 20 let stare avte, za katere is dal linke.
Kupujem nov avto.
-----
nekikr
odločitev še ni padla, nikjer ne piše, da bom vzel FHEV, pri bencinski izbiri pa imajo samo MHEV na voljo
tudi Puma je MHEV, Kamiq recimo ni MHEV, ampak se mi ne dopade...
Kot že napisano, kupujem nov avto. Zelo slabe izkušnje z nakupom rabljenega avta...
-----
MikeRotch
havla za link do tega EV kitajca, se mi ne dopade
tudi ne bi vzel kakšnega drugega kitajca
bi vzel Elroq ipd, samo če bi bil realen domet 500+ km in cena do 30K EUR
-----
mikhaair
z velikim veseljem bi nabavil CX30 ali Yaris Cross, vendar je to precej izven mojega cenovnega ranga, moj budget je omejen na 30K.
ko sem nazadnje gledal Yaris Cross, je bil 130 hibrid od 33,5K do 39K, tako visoko vsoto pa ne dam za avto
------
iz vaših odgovorov vidim, da nise pristaši FHEV, torej bom moral nabaviti kar 140KM TCe, morda 160KM EDC?
gre pa za ta motor, če sem prav ugotoviL:
https://www.motorreviewer.com/engine.ph...
developed by Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance and their partner Mercedes-Benz
bi naj bil kar zaneslijv, dober motor, brez nekih serijskih problemov, če se motim, pa me popravite
LP
HotBurek ::
Nism jst proti Renaultom (Halo? Sej sem prvi primer dobrega avta za po mestu dal ravno Renault). Gre za vse, nove (ajd, rečmo 2010 in naprej) avte. Višja cena, več plastike, dražji servisi. Vse to za isti drek (drek = da se pelješ od A do B, mogoče klima, da luči delajo, pa da je gepek dost velik za kakega divjega prašiča).
Jst teh novih avtov tako ne bi kupoval ali pa to dal kot dober predlog.
Če že... Prvo bi se pozanimal pri mehanikih, ki to šravfajo. Pa to pri takih, ki jih firma ne omejuje kaj smejo/kaj ne smejo povedat, pa da niso prodani firmi in samo hvalijo neki, ker tam delajo...
Tile motorji (zarad wunderbar FU regulacij) "bi naj bili" naviti, jermen v olje, kolk je pol še ostale plastike okrog (posoda za olje iz plastike...)? Pa vsi senzorji... Pa servis je treba delat na uradnem...
Se prav, avto je dražji kot kdajkol, uradni servisi so tudi najdražji, vsa ta računalniška zakompliciranost podraži zavarovanje in ličarje/kleparje, avto bolj zgubi ceno (v primerjavi s preprostim avtom). Tu ni računice, da bi neki šparal.
Jst v tem pač ne vidim "vrednosti", da bi rekel nekomu, da se taka naložba (nakup novega avta) izplača. Mogoče prva dva tedna, ko si pod dopaminom, pol pa mine.
Al pa, če že nov avto, si kupiš BMW M3 pa se mal frajerišaš okol. Tako za fun times.
Jst teh novih avtov tako ne bi kupoval ali pa to dal kot dober predlog.
Če že... Prvo bi se pozanimal pri mehanikih, ki to šravfajo. Pa to pri takih, ki jih firma ne omejuje kaj smejo/kaj ne smejo povedat, pa da niso prodani firmi in samo hvalijo neki, ker tam delajo...
Tile motorji (zarad wunderbar FU regulacij) "bi naj bili" naviti, jermen v olje, kolk je pol še ostale plastike okrog (posoda za olje iz plastike...)? Pa vsi senzorji... Pa servis je treba delat na uradnem...
Se prav, avto je dražji kot kdajkol, uradni servisi so tudi najdražji, vsa ta računalniška zakompliciranost podraži zavarovanje in ličarje/kleparje, avto bolj zgubi ceno (v primerjavi s preprostim avtom). Tu ni računice, da bi neki šparal.
Jst v tem pač ne vidim "vrednosti", da bi rekel nekomu, da se taka naložba (nakup novega avta) izplača. Mogoče prva dva tedna, ko si pod dopaminom, pol pa mine.
Al pa, če že nov avto, si kupiš BMW M3 pa se mal frajerišaš okol. Tako za fun times.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
Ahim ::
Nism jst proti Renaultom (Halo? Sej sem prvi primer dobrega avta za po mestu dal ravno Renault). Gre za vse, nove (ajd, rečmo 2010 in naprej) avte.
Clio 1 zagotovo ni letnik "2010 in naprej". Enako Civic 6. generacije, Swift istega letnika in Peugeot 205. Kateri idiot bi sploh kupil tak avto, ce ni ravno zbiratelj oldtimerjev, ki mu je vsec konkretni model?
Sklumpane 15+ let stare BMWje s "samo 185 tisoc kilometri" od sedmega lastnika pa itak kupujejo (in obcudujejo) samo siptarji in cigani. Kaj od tega si ti?
HotBurek ::
Saj sem prav napisal. "Gledaš" avte do 2010. Novejši od 2010 naprej = plastika, računalniki, komplikacije...
Da bi pa BMW-ja E30 občudoval samo "šiptarji in cigani", pa tudi dvomim.
Da bi pa BMW-ja E30 občudoval samo "šiptarji in cigani", pa tudi dvomim.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
MikeRotch ::
MikeRotch
havla za link do tega EV kitajca, se mi ne dopade
tudi ne bi vzel kakšnega drugega kitajca
bi vzel Elroq ipd, samo če bi bil realen domet 500+ km in cena do 30K EUR :)
Ok, če ti ni všeč ti pač ni.
Ampak, zakaj zaboga bi rabil 500+ km dosega pri 7000km mestne vožnje letno?
iso2000 ::
Če imaš možnost polniti doma, bi predlagal kakšen električen avto. Zakaj je pomemben domet 500+km, če delaš vsega skupaj letno 7000km? Jaz se vsak dan peljem v službo in nazaj, okvirno 100km dnevno, pa kakšen vikend izlet, lepo shajam z električnim, ki ima dometa ca. 300km. S tem da za izlete se jw kdaj treba tudibustaviti na kakšni polnilnici za kakšnih 20 minut, pa ni težava.bJe pa res, da je pri hiši še en dizel, za res daljše poti. Ne poznam tvojih potreb, le "na glas" razmišljam in omenjam svojo rabo, za občutek. Avto vsak večer priključim na domačo polnilnico in zjutraj me pričaka dovolj napolnjen in segret za odhod od doma... Če bi sedaj izbiral bi se ponovno odločil za električnega. Hibrida ne bi imel, morda izjema kakšna Toyota - meni je všeč prius...
Lonsarg ::
MHEV je marketinški nateg, zadeva se obnaša kot bencinar, ker je tisti pomožni motor zanemarljiv.
HEV (FHEV) pa tudi niso vsi istega testa, če hočeš dobro linearno vožnjo (ne toliko kot EV ali PHEV, ampak vsaj približno) potem hočeš da je EV motor vsaj ranga 30kW.
PHEV se splača kupiti le če boš vozil 80% na elektriko, torej če ga boš pretežno kot EV uporabljal in bo bencin bolj za backup in daljše relacije.
EV kupiš če hočeš polno udobje vožnje v zameno za več živčnost glede polnjenja (dokler se polnilna infrastruktura ne izboljša), ampak hočeš priti ceneje skozi kot z PHEV.
To je kar se tiče glede udobja vožnje, poraba je pa itak precej case-by-case. Toyota HEV imajo recimo nizko, Captur HEV kolikor sem gledal niti nima toliko nizke.
Moja računica za Toyota HEV ker se malo vozim (10k letno) je bila da sem dal 4k ekstra kot če bi izbral ICE verzijo, in da bom recimo v 10 letih pridobil 2k na porabi. Tudi rabljenega računam da bom prodal za 2k več, torej bom na nuli. Ampak v zameno sem dobil precej boljše udobje vožnje in avtomatika, tak da vsekakor vredno.
HEV (FHEV) pa tudi niso vsi istega testa, če hočeš dobro linearno vožnjo (ne toliko kot EV ali PHEV, ampak vsaj približno) potem hočeš da je EV motor vsaj ranga 30kW.
PHEV se splača kupiti le če boš vozil 80% na elektriko, torej če ga boš pretežno kot EV uporabljal in bo bencin bolj za backup in daljše relacije.
EV kupiš če hočeš polno udobje vožnje v zameno za več živčnost glede polnjenja (dokler se polnilna infrastruktura ne izboljša), ampak hočeš priti ceneje skozi kot z PHEV.
To je kar se tiče glede udobja vožnje, poraba je pa itak precej case-by-case. Toyota HEV imajo recimo nizko, Captur HEV kolikor sem gledal niti nima toliko nizke.
Moja računica za Toyota HEV ker se malo vozim (10k letno) je bila da sem dal 4k ekstra kot če bi izbral ICE verzijo, in da bom recimo v 10 letih pridobil 2k na porabi. Tudi rabljenega računam da bom prodal za 2k več, torej bom na nuli. Ampak v zameno sem dobil precej boljše udobje vožnje in avtomatika, tak da vsekakor vredno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
lubej1 ::
HotBurek
Sedaj razumem, kaj si hotel povedati.
Se strinjam se tabo vendar...
Cene novih avtov so pošastne, vendar kljub temu kupujem nov avto.
Moja dogodivščina z rabljenimi avtom je bila zelo slaba, precej € za kup sranja.
Nimam ne znanja, ne volje ugotavljati, če je bil razbit, če so km realni, kaj vse je že bilo narobe z avtom...
---
Utk
Zakaj proti PHEV?
V čem je problem?
Če prav razumem, ti avto nimajo dodtne baterije. Elektriko dobijo iz akumulatorja?
---
Iso2000
EV sem tudi na hitro pogledal, samo za 30K se dobijo samo avti z slabim dometom? Vem za novi Elroq, ID3, ID4 so bile neke akcije, več pa nisem gledal.
Na morje bi ga lahko še vmes napolnil, problem pa so planine, kjer pa večinoma ni EV infrastrukture.
Hvala za vaše odgovore!
LP
Sedaj razumem, kaj si hotel povedati.
Se strinjam se tabo vendar...
Cene novih avtov so pošastne, vendar kljub temu kupujem nov avto.
Moja dogodivščina z rabljenimi avtom je bila zelo slaba, precej € za kup sranja.
Nimam ne znanja, ne volje ugotavljati, če je bil razbit, če so km realni, kaj vse je že bilo narobe z avtom...
---
Utk
Zakaj proti PHEV?
V čem je problem?
Če prav razumem, ti avto nimajo dodtne baterije. Elektriko dobijo iz akumulatorja?
---
Iso2000
EV sem tudi na hitro pogledal, samo za 30K se dobijo samo avti z slabim dometom? Vem za novi Elroq, ID3, ID4 so bile neke akcije, več pa nisem gledal.
Na morje bi ga lahko še vmes napolnil, problem pa so planine, kjer pa večinoma ni EV infrastrukture.
Hvala za vaše odgovore!
LP
mancini ::
Zakaj pa mora imeti dvignjen clio 140-160 konjev, ce se prakticno nic ne vozis.
Vzami 90 KM in je to cist dovolj.
Ali pa pravega EV, ker pri ostalih prakticno nikdar ne bos ogrel motorja
Vzami 90 KM in je to cist dovolj.
Ali pa pravega EV, ker pri ostalih prakticno nikdar ne bos ogrel motorja
LiquidAI ::
Baterije bo podvržena ciklom. Sem govoril s taksistom v DE in je imel po 10 letih v priusu 60% kapacitete.
65001
mr_chai ::
DamijanD ::
lubej1:
-kakšna je tvoja tipična dnevna vožnja?
-kakšna je tipična planinska vožnja? (npr. ne vemo a je to iz Murske Sobote na Mangrt)
-kakšna je tvoja tipična dnevna vožnja?
-kakšna je tipična planinska vožnja? (npr. ne vemo a je to iz Murske Sobote na Mangrt)
feryz ::
Jaz imam hibrida in mi ni žal.
Delam od 40 do 50 kkm letno, pol je kratkih prog, pol je dolgih.
Kratke so na štrom, doseg je zimskih 50 do letnih 70 km.
Rezultat? Bencinar s "580" konji, v resnici 380 bencinski konji plus e motor, porabi točno toliko, kot prej 400 konjski dizel. Če ne bi bilo štroma, bi bila poraba dupla.
Štrom je gratis, jasno, drugače ne bi bilo računice. Računica bi bila še boljša, če ne bi bilo dolgih prog. Ampak so. Zato ev ne pridev poštev.
Aja, nekaj dodatne porabe prinese tudi teža. Prej je imel avto 2 toni, zdaj ima 2 toni in pol. Nekaj zaradi dodatnega pogona in baterij, nekaj zaradi večjega avta, iz 5,05 metra na 5,35 metra.
Delam od 40 do 50 kkm letno, pol je kratkih prog, pol je dolgih.
Kratke so na štrom, doseg je zimskih 50 do letnih 70 km.
Rezultat? Bencinar s "580" konji, v resnici 380 bencinski konji plus e motor, porabi točno toliko, kot prej 400 konjski dizel. Če ne bi bilo štroma, bi bila poraba dupla.
Štrom je gratis, jasno, drugače ne bi bilo računice. Računica bi bila še boljša, če ne bi bilo dolgih prog. Ampak so. Zato ev ne pridev poštev.
Aja, nekaj dodatne porabe prinese tudi teža. Prej je imel avto 2 toni, zdaj ima 2 toni in pol. Nekaj zaradi dodatnega pogona in baterij, nekaj zaradi večjega avta, iz 5,05 metra na 5,35 metra.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
krho ::
Če je tvoj budget 30k, potem vzemi hibridno corollo. Ali novo ali 4 leta staro za dobrih 20k. Vsaj standardno dimenzijo gum boš imel, ne te neke visoke drage pri kvazi SUVih
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krho ()
MikeRotch ::
Na morje bi ga lahko še vmes napolnil, problem pa so planine, kjer pa večinoma ni EV infrastrukture.
V katere hribe se voziš? Če napolniš na hitri polnilnici nekje ob avtocesti ali večjem mestu, do vznožja hribov nimaš več kot 20-30km.
Praviš, da se voziš 7000km letno, od tega 5000km po mestu. Ostane 2000km za izlete.
Če je to 10x na leto po 200km, potem je 200km dosega več kot dovolj, tudi, če za vsak slučaj enkrat vmes polniš 15-20 minut.
Če je to 5x na leto po 400km je mogoče za razmislit, ampak boš pač polnil 2x. 5x na leto počakati 10-20 minut ni kritično.
dr.Akula ::
mikhaair
z velikim veseljem bi nabavil CX30 ali Yaris Cross, vendar je to precej izven mojega cenovnega ranga, moj budget je omejen na 30K.
ko sem nazadnje gledal Yaris Cross, je bil 130 hibrid od 33,5K do 39K, tako visoko vsoto pa ne dam za avto
A si pri Yaris Cross gledal samo tiste z najvišjim nivojem opreme? Nimam nič za dodat k debati drugače, samo tole me zanima.
ni podatka
donvito ::
mikhaair
z velikim veseljem bi nabavil CX30 ali Yaris Cross, vendar je to precej izven mojega cenovnega ranga, moj budget je omejen na 30K.
ko sem nazadnje gledal Yaris Cross, je bil 130 hibrid od 33,5K do 39K, tako visoko vsoto pa ne dam za avto
A si pri Yaris Cross gledal samo tiste z najvišjim nivojem opreme? Nimam nič za dodat k debati drugače, samo tole me zanima.
Dva, malo čez 30T€:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
116KM so pa od 25T€ naprej.
Furbo ::
7000km na leto. To pomeni, da bo tip tankal največ 12x letno.
In pol mu svetujete naj doplača za neka električna jajca?
A res noben več ne obvlada osnovnošolske matematike?
Če bi bila elektrika zastonj, se ne splača.
In pol mu svetujete naj doplača za neka električna jajca?
A res noben več ne obvlada osnovnošolske matematike?
Če bi bila elektrika zastonj, se ne splača.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
nekikr ::
Ti ne razumeš. Če istočasno vzame potem še sončno elektrarno in baterijo, potem se bo investicija povrnila že njegovim prapravnukom in od takrat naprej je to samo še zastonj easy money. Morda bi moral za po mestu tudi vzeti raje kakšno 2 toni težko zadevo, obvezno 4x4.
klorokin ::
Za 7000 km letno res nima smisla elektrika, razen če že imaš doma predimenzionirano sončno elektrarno po starem obračunu. Pomeni da se voziš zastonj vse leto.
lubej1 ::
Zakaj pa mora imeti dvignjen clio 140-160 konjev, ce se prakticno nic ne vozis.
Vzami 90 KM in je to cist dovolj.
Ali pa pravega EV, ker pri ostalih prakticno nikdar ne bos ogrel motorja
zato ker imam sedaj avto z malo več KM in ne bi rad šel na 50+ KM manj...
lubej1:
-kakšna je tvoja tipična dnevna vožnja?
-kakšna je tipična planinska vožnja? (npr. ne vemo a je to iz Murske Sobote na Mangrt)
tipična dnevna vožnja, iz obrobja MB v mesto in nazaj, cca. 25 km skupaj
dodatno razne druge lokalne poti
planine, npr julijske alpe, odvisno do izhodišča, cca. 200 km v eno smer
Če je tvoj budget 30k, potem vzemi hibridno corollo. Ali novo ali 4 leta staro za dobrih 20k. Vsaj standardno dimenzijo gum boš imel, ne te neke visoke drage pri kvazi SUVih
kupujem nov avto, za 30K pa se ne dobi Corola, če je že Yaris Cross hibrid od 33K dalje...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lubej1 ()
lubej1 ::
Na morje bi ga lahko še vmes napolnil, problem pa so planine, kjer pa večinoma ni EV infrastrukture.
V katere hribe se voziš? Če napolniš na hitri polnilnici nekje ob avtocesti ali večjem mestu, do vznožja hribov nimaš več kot 20-30km.
Praviš, da se voziš 7000km letno, od tega 5000km po mestu. Ostane 2000km za izlete.
Če je to 10x na leto po 200km, potem je 200km dosega več kot dovolj, tudi, če za vsak slučaj enkrat vmes polniš 15-20 minut.
Če je to 5x na leto po 400km je mogoče za razmislit, ampak boš pač polnil 2x. 5x na leto počakati 10-20 minut ni kritično.
si kar zadel, s to razliko, da je morje kakšnih 3x letno, cca. 300 - 400 km v eno smer, planine pa julijske, kamniške itd. cca. 5,6 x letno
se pa v planine vozim preko tuhinjske doline, kamnik...
lubej1 ::
mikhaair
z velikim veseljem bi nabavil CX30 ali Yaris Cross, vendar je to precej izven mojega cenovnega ranga, moj budget je omejen na 30K.
ko sem nazadnje gledal Yaris Cross, je bil 130 hibrid od 33,5K do 39K, tako visoko vsoto pa ne dam za avto
A si pri Yaris Cross gledal samo tiste z najvišjim nivojem opreme? Nimam nič za dodat k debati drugače, samo tole me zanima.
to sem gledal:
https://www.toyotaadria.com/si/pdf/ceni...
130 KM od 33,4K dalje
kot vidim na zgornjih linkih, se dobijo tudi popusti, samo še vedno cca. 31K, kar pa je preveč, vsaj za mene
------
Captur 140 KM, oprema techno, 25K, popust 1K + 0.5K + 1,4K če vzamem financiranje, to je torej cca. 22K:
https://www.renault.si/CountriesData/Sl...
kar pomeni 9K cenje kot Yaris
vem da je Toyota velikoo boljša, ampak meni ne odtehta te razlike, 9K+ je preveč
samo moje osebno mnenje
MikeRotch ::
7000km na leto. To pomeni, da bo tip tankal največ 12x letno.
In pol mu svetujete naj doplača za neka električna jajca?
A res noben več ne obvlada osnovnošolske matematike?
Če bi bila elektrika zastonj, se ne splača.
Saj ne bo doplačal. Električnega bo dobil ceneje. Pa vozil se bo bistveno bolj udobno.
Poraba pri 7000km na leto načeloma ni glavni faktor, ampak kakšnih 500€ na leto pa vseeno prihraniš.
MikeRotch ::
si kar zadel, s to razliko, da je morje kakšnih 3x letno, cca. 300 - 400 km v eno smer, planine pa julijske, kamniške itd. cca. 5,6 x letno
se pa v planine vozim preko tuhinjske doline, kamnik...
Nisi napisal iz kje se voziš v Kamnik. Ampak načeloma imaš na poti dovolj hitrih polnilnic, da dofilaš. Realno boš moral mogoče 3x na leto malo bolj splanirati vožnjo in pogledati kje boš polnil. Po drugi strani pa boš imel ostalih cca. 350 dni na leto manj skrbi.
lubej1 ::
Sem odgovoril DamijanD.
Sem pa iz okolice MB.
Glede EV do sedaj nisem razmišljal.
Se tudi preveč zakoplicira glede polnjenje. Sploh ne vem kakšno polnilnico bi lahko imel.
Nimam sončne elektrarne.
LP
Sem pa iz okolice MB.
Glede EV do sedaj nisem razmišljal.
Se tudi preveč zakoplicira glede polnjenje. Sploh ne vem kakšno polnilnico bi lahko imel.
Nimam sončne elektrarne.
LP
HotBurek ::
Toyota what...? Tole???
Tooollllee???
Zadnja klop. Fakin stoenka ma več placa zadaj.
30 juriju za tak avto? A ste vi čist v plajbo.
---
Za tak denar dobiš 5 let star BMW 3 G90, limuzina z 3 litrsko dizel mašino. In se pelješ, kot kralj...
https://www.autoscout24.com/offers/bmw-...
Neki časa je tako, lepo. Pol pridejo servisi, gume, premze, zavarovanje... pa te vse skupaj mine, ko vidiš, kolk ta špas stane. Pač, na koncu lahka rečeš, da si imel be-em-ve-ja. Tud to je neki, ane. Ni ga mel vsak.
Ampak na začetku je pa zgledal ok. Sploh ko pripelješ pred gostilno in te drugi vidijo. Napumpa ti samozavest.
Odloči se, kaj ti je bolj pomembno: da se v gostilno pripelješ varno v kanti in se z kolegi pogovarjaš o šprit verbrauch med tem, ko se držite za roke, .... ali pa, da do gostilne sploh ne prideš, ker si na poti do tja izključil DTC in ker si mislil, da znaš driftat, si že v prvem poizkusu končal v obcestnem jarku, in zdej kličeš kolega z subarujem, da te pride ven potegnat, kar pa moreš mal počakat, da prvo spije tto pa še eno rundo do konca, pol bo pa pršu, pa prej še more nekam skočt. Pol ga čakaš eno uro in pol, vmes pa gledaš ljudi, ki mim vozijo v front antrib kantah z vklopljeno elektroniko in asistenčnimi pomagali, prestrašeni držijo voljan z obema rokama, ker so nevarni vozniki, in ko te gledajo, ko te vidijo da si ti spravu BMW-ja v obcestni jarek, jasno vidiš, kaj si mislijo o teb: "what a fakin moorooon".
Druga opcija, itak.
Tooollllee???
Zadnja klop. Fakin stoenka ma več placa zadaj.
30 juriju za tak avto? A ste vi čist v plajbo.
---
Za tak denar dobiš 5 let star BMW 3 G90, limuzina z 3 litrsko dizel mašino. In se pelješ, kot kralj...
https://www.autoscout24.com/offers/bmw-...
Neki časa je tako, lepo. Pol pridejo servisi, gume, premze, zavarovanje... pa te vse skupaj mine, ko vidiš, kolk ta špas stane. Pač, na koncu lahka rečeš, da si imel be-em-ve-ja. Tud to je neki, ane. Ni ga mel vsak.
Ampak na začetku je pa zgledal ok. Sploh ko pripelješ pred gostilno in te drugi vidijo. Napumpa ti samozavest.
Odloči se, kaj ti je bolj pomembno: da se v gostilno pripelješ varno v kanti in se z kolegi pogovarjaš o šprit verbrauch med tem, ko se držite za roke, .... ali pa, da do gostilne sploh ne prideš, ker si na poti do tja izključil DTC in ker si mislil, da znaš driftat, si že v prvem poizkusu končal v obcestnem jarku, in zdej kličeš kolega z subarujem, da te pride ven potegnat, kar pa moreš mal počakat, da prvo spije tto pa še eno rundo do konca, pol bo pa pršu, pa prej še more nekam skočt. Pol ga čakaš eno uro in pol, vmes pa gledaš ljudi, ki mim vozijo v front antrib kantah z vklopljeno elektroniko in asistenčnimi pomagali, prestrašeni držijo voljan z obema rokama, ker so nevarni vozniki, in ko te gledajo, ko te vidijo da si ti spravu BMW-ja v obcestni jarek, jasno vidiš, kaj si mislijo o teb: "what a fakin moorooon".
Druga opcija, itak.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
Ashrack ::
Se kar strinjam s @HotBurek. Seveda je malo sarkasticen, kar velikokrat kaze na intelekt.
@OP
Ne kupovat hibrid jajc saj postanes suzenj pooblascenih serviserjev. Avto ima ze v osnovi dva sklopa ki gresta lahko narobe napram ICE ali BEV kjer je samo en sklop (naftna eksplozija ali pa lionske celice). Tako da ko ti gre nekaj narobe in ne vejo kaj se na koncu jajcata elektricar ter mehanicar. Ti pa placujes oba in pizdis cez avto. Ker kupujes avto za vec kot 3 leta samo bezi stran od hibridov.
Glede na tvoj cenovni rang ti pride samo v postev ICE. Trenutni trg je zasicen s hibridi zaradi goljufije EU standardov. Tako da mogoce malo premisli o nakupu leto starega avta od legitimnih avto his. Jaz ponavadi vedno tako kupujem in dobim odlicen avto za 70-80% novega.
@OP
Ne kupovat hibrid jajc saj postanes suzenj pooblascenih serviserjev. Avto ima ze v osnovi dva sklopa ki gresta lahko narobe napram ICE ali BEV kjer je samo en sklop (naftna eksplozija ali pa lionske celice). Tako da ko ti gre nekaj narobe in ne vejo kaj se na koncu jajcata elektricar ter mehanicar. Ti pa placujes oba in pizdis cez avto. Ker kupujes avto za vec kot 3 leta samo bezi stran od hibridov.
Glede na tvoj cenovni rang ti pride samo v postev ICE. Trenutni trg je zasicen s hibridi zaradi goljufije EU standardov. Tako da mogoce malo premisli o nakupu leto starega avta od legitimnih avto his. Jaz ponavadi vedno tako kupujem in dobim odlicen avto za 70-80% novega.
....
delavec44 ::
Kaj hibrid še dela z bencinom, če se električni del pokvari? Ali zaradi eko odpove cel avto?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kateri majhen (kompakten) SUV? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 13426 (1827) | JazianG |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 78221 (17806) | FiReFTW |
» | Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 37397 (11417) | solatjek |