Slo-Tech
Prijavi se z GoogleID

» »

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?

1 2 3
4
»

hojnikb ::

6,5l ni kaj prida za tak prdec od avta. Vsaka dizlska krava zmore vsaj 1,5l manj pri taki hitrosti, pa nerabis nobenih fancy menjalnikov, baterij in elektromotorjev...
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Unknown_001 ::

hojnikb je izjavil:

6,5l ni kaj prida za tak prdec od avta. Vsaka dizlska krava zmore vsaj 1,5l manj pri taki hitrosti, pa nerabis nobenih fancy menjalnikov, baterij in elektromotorjev...


Saj to je žalostno. Sprenevedanje o ekoloških majhnih vozilih... požrejo pa 2 litra več na 100km kot kak večji razred. In potem tumbanje o ekonomičnosti, črnc prosim.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

jero_no1 je izjavil:

tony1 je izjavil:


Takšno določilo CPPja ne obstaja. CPP od voznika samo zahteva uporabo dolgih luči tako, da te ne motijo drugih udeležencev v cestnem prometu. Kdo pa so bili v mojem primeru udeleženci, ki bi jih lahko motil? Cestne lampe?


Možno, da je bil prejšnji teden kak popravek zakona, ampak prosim poglej si
Zakon o pravilih cestnega prometa (71. člen, 3. odstavek, da ne boš predolgo iskal).
Ker mislim, da zgornji zakon še vedno velja, bi ti toplo priporočal obnovitveni tečaj CPP, na katerem aktivno poslušaj, in ne viset na S-t ali drugih omrežjih kot si očitno takrat, ko si bil prvič tam.

Uporaba in funkcije avtomatike luči - morda je bil tvoj testni avto izjema, ampak večina avtov ima priloženo eno knjižico z navodili za uporabnika - bi se splačalo malo pokukati vanjo.
Moja Škoda ima recimo na zunanjem stikalu možno izbiro avtomatike dolgih luči ali pa stalno prižgane dolge. Sama avtomatika pa se izklopi v meniju nastavitev vozila, če se ne motim (nisem še rabu, ker zadeva funkcionira).


Pojma nimaš:
"(3) Na cesti, osvetljeni s cestno razsvetljavo, ki zagotavlja dobro vidnost, in v predoru ni dovoljeno uporabljati dolgih žarometov."

Kaj je dobra vidnost, bom presodil kar lepo voznik sam, (in ne nekdo iz STja), v skladu z 2. odstavkom:
"(2) Ponoči uporablja voznik iz prejšnjega odstavka praviloma dolge žaromete, ki jih mora pravočasno zasenčiti, ko mu prihaja nasproti drugo vozilo, skupina pešcev ali vlak, če vodi cesta ob železniški progi, ali če je spredaj vozeče vozilo tako blizu, da bi dolgi snop svetlobe motil voznika. [...]"

In še: kaj me briga v temi o toyotinem CVTju škodina avtomatika dolgih lamp. (Bi me pa zanimalo, kako ta deluje v yarisu.)

Ko boš kdaj šel na kakšno testno vožnjo, boš tudi videl, kako ta običajno poteka: avto dobiš za slabe tričetrt ure, in takrat čas posvetiš vožnji in ne branju navodil. Če avto nima knofov razporejenih tako, da jih človek pošteka v minuti tudi to pove nekaj o avtu.

J.McLane ::

Na AC šteje samo aerodinamika, teža in dolžina vozila ne igra vloge, poleg tega že najmanjši naklon zelo spremeni situacijo in če ne odpelješ istega odseka v obe smeri je to meritev samo za v smeti vržt.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

tony1 ::

Ne boš verjel, ampak ker sem avto pobral in vrnil na isti točki sem seveda odpeljal AC odsek dvakrat, vsakič v eno smer.

Koeficient yarisa sicer ni slab (menda pod 0,30), kar je celo bolje od i10 (0,31), kjer se Hyundai hvali z najboljšim količnikom v svojem (za razred nižjim) razredom.

jype ::

Unknown_001 je izjavil:

Saj to je žalostno. Sprenevedanje o ekoloških majhnih vozilih... požrejo pa 2 litra več na 100km kot kak večji razred. In potem tumbanje o ekonomičnosti, črnc prosim.
Ne, požrejo 8 litrov manj, le ti si domišljaš, da je avtocestna vožnja edino, kar ljudje v življenju doživijo.

Utk ::

S tem se vozit po avtocesti 140, 150 je enako smešno kot se vozit po mestu z 2,0 dizlom. Samo da z yarisom po avtocesti mučiš sebe, z dizlom pa še vse naokoli.

jype ::

IMO je sicer butasto po mestu voziti avto, ampak če že moraš (ker ravno tovoriš tri pralne stroje), je bencinski hibrid za prebivalce mesta precej manj škodljiv od velikega dizla.

springfield ::

tony1 je izjavil:

In še: kaj me briga v temi o toyotinem CVTju škodina avtomatika dolgih lamp. (Bi me pa zanimalo, kako ta deluje v yarisu.)

Tema je v bistvu na splosno o CVT oz zakaj ni razsirjen. Ti si edini, ki tisi Yarisa noter.
In ne glede, ce je testna voznja ali ne, moras vedet, kje se v avtu kaj naredi. Imas tudi prodajalca tam, da ti razlozi.

tony1 ::

Prodajalcu se je pozno popoldne že mudilo domov.

Hotel sem le na lastni koži probati, če je občutek vožnje e-CVTja kaj drugačen od vožnje Hondinega CVTja v Jazzu. Žal ni, kar je odgovor na teoretična vprašanje iz te teme.

Lahko pa me pristaši japonskih avtomobilov za to še kamenjajo do smrti, kaj jaz vem. :))

Utk ::

Lej vsak avto ima svoj namen. Če kupiš napačen avto, boš trpel. Zato ne prodajajo samo enga avta, da si vsak izbere kaj rabi.
Odpelji se z x6 v soboto dopoldan v btc, ga boš tudi preklel, pa zato ni slab avto.

pegasus ::

Youtube mi sporoča, da pripravlja toyota nekaj novega, DCVT. Ubistvu combo cvtja in prve prestave za speljevanje. Ideja je, da se cvt potem lahko uporablja v območju, ko se avto že giblje in je zato lahko manjši, lažji in še učinkovitejši. Zanimivo.

Big_Al ::

jero_no1 ::

@tony1: nikar bit tako aroganten, ker ti noben nič noče.

In če trgovec ne more potegnit službe 15 min, da se v miru pogovori s potencialno stranko, potem pa škoda da kaj prodaja (aja saj res, ti si bil samo firbec :)), poleg tega bi ti moral trgovec razložit vse o avtomatiki dolgih luči, če bi ga vprašal.

Glede dolžine testa - sam sem Škodo pred nakupom testiral 5 dni (konukrenčnega Passata pa 3 dni).
Po 45 min vožnje z avtom se jaz težko odločim za nakup, v tem času lahko kvečjemu kak avto izločim iz ožjega izbora. Za končno odločitev pa je fajn naredit nekaj 100 km po vseh 'terenih', kjer se potem pretežno voziš.

tony1 ::

Aroganten je lahko tudi tisti, ki implicira, da nočem upotevati predpisov (ker po načelu site vrane ne more razumeti, da je kdo lahko tudi bolj brljav od povprečnega voznika in mu čim več svetlobe na cesti koristi :|) in trdi, da ne znam pritisniti pravega knofa, ki bi izklopil avtomatiko, čeprav sam ne vozi predmetnega avta.

Nekaj forumašev iz te teme, ga menda ima, pa nočejo napisati, kako bi se avtomatiko izklopilo. Bojim se, da se je sploh ne da. :8)

Ker si navajen evropskih avtov se ti to pravilno zdi nemogoče, ampak azijski standardi so (lahko) drugačni. Zato sem tudi dal za primerjavo i10, ki je po občutku popolnoma nekorejski avto (da ne rečem skorajda švabski).

Seveda je 45 min premalo za nakup in točno to sem v te tričetrt ure lahko naredil: avto ni več v ožjem izboru.

jype je izjavil:

IMO je sicer butasto po mestu voziti avto, ampak če že moraš (ker ravno tovoriš tri pralne stroje), je bencinski hibrid za prebivalce mesta precej manj škodljiv od velikega dizla.


To drži, tehnični podatki so jasni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

J.McLane ::

Jaz Yarisa nimam niti ga še nisem vozil, ima pa Toyota prosto dostopna navodila za uporabo za vse avte za nekaj let nazaj.

Tako sem v 5 minutah dobil na strani 287, preprosto navodilo in baje da je za vklop in izklop dedicated fizični gumb na armaturi na levi strani, tam nekje kjer ti pogled zakriva volan, približno tam nekje kjer imajo ponavadi Nemški avti stikalo za luč. :D

https://drive.google.com/open?id=1qt8er...

Evo tule še ena slikca, kdo najde ta famozni gumb:

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

tony1 ::

Točno, tam spodaj so res trije knofi. Da so postavljeni nepregledno in predaleč sem jamral že v prvem postu.

Ah, ta pregovorna japanska učinkovitost :)

ziga1990 ::

zanimivo da ima Yaris hibrid boljše pospeške od yarisa z ročnim menjalnikom.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Spock83 ::

CVT je samo glasen ko stisneš na glas. Ko pa "kruzaš" tudi pri več kot 130km/h se ne sliši. Samo mirno nogo moraš imeti. Tudi, če malo pospešuješ ni moteče. Vsaj tako je na mojem Priusu.

GupeM ::

V USA sem vozil Jeep Patriot s CVT menjalnikom. Groza, kako je to čudno vozit. Pa zdi se mi, da bi z ročnim menjavanjem lahko precej prihranil na gorivu. Pri 75 mph je motor bil konstantno na 2500 obratih, pa bi pomoje brez problema vozil na ~2000. Pri 2500 je tudi hrupa precej več, kot pri 2000. Ko se je začel klanec, so obrati narasli, tudi do 4500 ob večjih klancih in enakomerni vožnji 75 mph (tempomat). Včasih sem mislil, da bom poletel. Tudi pri prehitevanju je bilo cel kup nekega nepotrebnega hrupa.

Ne vem, ali obstajajo kakšne boljše variante, kot je bila ta, vendar ta mi res ni bil všeč. Tudi po klancu navzdol sem rajši dal v manual mode, saj sem drugače skoraj konstantno moral držati zavoro.

ziga1990 ::

GupeM je izjavil:

V USA sem vozil Jeep Patriot s CVT menjalnikom. Groza, kako je to čudno vozit. Pa zdi se mi, da bi z ročnim menjavanjem lahko precej prihranil na gorivu. Pri 75 mph je motor bil konstantno na 2500 obratih, pa bi pomoje brez problema vozil na ~2000. Pri 2500 je tudi hrupa precej več, kot pri 2000. Ko se je začel klanec, so obrati narasli, tudi do 4500 ob večjih klancih in enakomerni vožnji 75 mph (tempomat). Včasih sem mislil, da bom poletel. Tudi pri prehitevanju je bilo cel kup nekega nepotrebnega hrupa.

Ne vem, ali obstajajo kakšne boljše variante, kot je bila ta, vendar ta mi res ni bil všeč. Tudi po klancu navzdol sem rajši dal v manual mode, saj sem drugače skoraj konstantno moral držati zavoro.


možno ker vsak proizvajalec da CVT-ju drugačne algoritme kako naj se obnaša. Drugače pa to da v klanec obrati narastejo je pa vredu zadeva. Toyota Hibrid ima celo prestavo Break s katero simulira zaviranje z motorjem po klancu navzdol
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

GupeM ::

ziga1990 je izjavil:

GupeM je izjavil:

V USA sem vozil Jeep Patriot s CVT menjalnikom. Groza, kako je to čudno vozit. Pa zdi se mi, da bi z ročnim menjavanjem lahko precej prihranil na gorivu. Pri 75 mph je motor bil konstantno na 2500 obratih, pa bi pomoje brez problema vozil na ~2000. Pri 2500 je tudi hrupa precej več, kot pri 2000. Ko se je začel klanec, so obrati narasli, tudi do 4500 ob večjih klancih in enakomerni vožnji 75 mph (tempomat). Včasih sem mislil, da bom poletel. Tudi pri prehitevanju je bilo cel kup nekega nepotrebnega hrupa.

Ne vem, ali obstajajo kakšne boljše variante, kot je bila ta, vendar ta mi res ni bil všeč. Tudi po klancu navzdol sem rajši dal v manual mode, saj sem drugače skoraj konstantno moral držati zavoro.


možno ker vsak proizvajalec da CVT-ju drugačne algoritme kako naj se obnaša. Drugače pa to da v klanec obrati narastejo je pa vredu zadeva. Toyota Hibrid ima celo prestavo Break s katero simulira zaviranje z motorjem po klancu navzdol


Po klancu navzdol bi bilo v redu, če obrati narastejo. Po klancu navzgor, pa ne vem, zakaj bi vozil na 4000 obratih, če je šlo z 2500 povsem v redu.

Ko sem šel navzdol, pa sem dal v manual zato, ker drugače je kar letel dol, skoraj kot da bi vozil v leru. Ko sem dal manual, pa je bilo malo bolj normalno, ker mi je v 3. prestavi kar lepo zaviral motor.

matijadmin ::

Večino, nekoč pa skoraj vse, CVT menjalnike je izdeloval kot OEM Jatco. Še danes proizvajalci, ki imajo svoje, so ti dejansko izpeljanke ali pa plod že docela predrugačenega forka lastnega razvoja, ki izvorno temelji na kakšnem Jatcovem modelu. Nekaterim tudi slednje po lastni specifikaciji še vedno izdeluje Jatco. Pri tem pa še zdaleč ne gre samo za spremembe režimov delovanja, Toyota in Subaru sta na področju razvoja naredila precejšen napredek.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

dunda ::

Spock83 je izjavil:

CVT je samo glasen ko stisneš na glas. Ko pa "kruzaš" tudi pri več kot 130km/h se ne sliši. Samo mirno nogo moraš imeti. Tudi, če malo pospešuješ ni moteče. Vsaj tako je na mojem Priusu.

Se povsem strinjam. Vozil sem kar nekaj različnih hibridnih Toyot in zadeva je povsem v redu, če voziš nežno. Sam tudi sicer vozim tako in pedala skoraj nikoli ne pritisnem več kot do pol. In s tem nisem imel težav. Če pa sem želel bolj pritisniti (klanec, prehitevanje ...) pa je zadeva postala glasna, kot opisujete. Ampak, če gledaš števec, zadeva ni prav nič počasnejša, le občutek je drugačen (konkretnih številk pa res nisem preverjal, priznam).
Torej - za umirjeno vožnjo je to prava zadeva. Speljevanje, vožnja v koloni, mestne vožnje .. so prava milina v primerjavi z ostalimi. Je pa res, da to ni za Alter in Slo-tech voznike :-)
http://kacnje.blogspot.com

J.McLane ::

Jaz najraje vozim tako, da pospešim odločneje, zadeva se malo bolj dere ampak potem hitrost lepo vzdržujem v tišini, se mi tak način zdi veliko boljši kot, da bi nekaj mlel na pol gasa in imel srednje dretje dalj časa, ker bi dalj časa porabil da dosežem hitrost. Pa tak način vožnje je dejansko učinkovitejši ker prometu pobegnem in potem lahko v miru drsim do naslednje rdeče/naselja/...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

tony1 ::

"Speljevanje, vožnja v koloni, mestne vožnje .. so prava milina v primerjavi z ostalimi."

Da ne bo zamere (in da mi ne bo kdo spet očital, da delam iz muhe slona) ampak pred pisanjem takšnih izjav bi se moral še dodatno izobraziti. Izjava velja kvečjemu v primerjavi z ročnim menjalnikom, ampak pustimo kvačke v debati o avtomatikih pri miru. :D

*VSAK* avt. menjalnik s pretvornikom navora je milina za vozit v mestni vožnji. Nenavsezadnje so ga pred skoraj 100 let izumili pri Cadillacu, in hudičevo dobro so vedeli kaj počnejo. S tem, da pri klasičnem avtomatu pohodiš gas in ne rabiš dat prej radia na glas (dejansko sem pred časom dobil čisto soliden nasvet, kako voziti hibrida: na glavo naj dam slušalke z glasno muziko in si predstavljam, da vozim električarja. Izjava je sicer malo domiselna, ampak drži.)

ziga1990 ::

^^ a kaj navadni avtomatik pa ni glasen ko gas v pohodiš?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

tony1 ::

Ne, ker v prvi prestavi ne more kar motorja iz ljubega miru spraviti na blokado. Ko pa enkrat motor je na blokadi, pa se avto že precej hitro premika (kako hitro je seveda odvisno od razmerja med močjo motorja in maso avta :D).

In seveda, ko je motor na blokadi, bo takšen avtomatik sam prešaltal v višjo prestavo in nato spet veliko tišje pospeševal v 2. prestavi.

Klasični avtomat je prava definicija udobne vožnje za (zelo) lene ljudi. Zato tudi stereotipno ugaja povprečnemu Američanu in ti ročnega menjalnika v 99% niso še nikoli vozili. Ker jim preprosto ni treba se je6ati s kvačkami.

dunda ::

tony1 je izjavil:

"Speljevanje, vožnja v koloni, mestne vožnje .. so prava milina v primerjavi z ostalimi."

Da ne bo zamere (in da mi ne bo kdo spet očital, da delam iz muhe slona) ampak pred pisanjem takšnih izjav bi se moral še dodatno izobraziti. Izjava velja kvečjemu v primerjavi z ročnim menjalnikom, ampak pustimo kvačke v debati o avtomatikih pri miru. :D

*VSAK* avt. menjalnik s pretvornikom navora je milina za vozit v mestni vožnji. Nenavsezadnje so ga pred skoraj 100 let izumili pri Cadillacu, in hudičevo dobro so vedeli kaj počnejo. S tem, da pri klasičnem avtomatu pohodiš gas in ne rabiš dat prej radia na glas (dejansko sem pred časom dobil čisto soliden nasvet, kako voziti hibrida: na glavo naj dam slušalke z glasno muziko in si predstavljam, da vozim električarja. Izjava je sicer malo domiselna, ampak drži.)

Sedaj pa ne vem, ali se delaš norca tukaj na forumu ali kaj.
Še vedno stojim za zgornjim stavkom - najprej so "speljevanje, vožnja v koloni in mestne vožnje" daleč udobnejše od vseh ročnih menjalnikov, pri (recimo Toyotinih) hibridih pa zagotovo tudi od ostalih avtomatikov. Ko vrnem Priusa in se presedem v Passata (avtomatika), je kot bi sedel v predpotopno vozilo (govorim o teh speljevanjih, kolonah in mestnih prčkarijah). Si kdaj premikal hibrida po parkirišču? Si začutil res mehko premikanje, tišino, obvladljivost premikanja, ves navor pri dotiku pedala? Tukaj sploh ni dileme.
Sicer v temi govorimo o CVT nasploh, ki pa ima tisto neprijetno tuljenje. Pri mirni vožnji ga praktično ne zaznaš, samo ko bolj pohodiš.
http://kacnje.blogspot.com

jype ::

tony1 je izjavil:

S tem, da pri klasičnem avtomatu pohodiš gas in ne rabiš dat prej radia na glas
Volvo 66 vario se ni nič drl, ko je speljeval, Priusa se pa praviloma sploh sliši ne, dokler ne pelje hitreje od 25. O čem torej nakladaš?

tony1 ::

dunda je izjavil:

tony1 je izjavil:

"Speljevanje, vožnja v koloni, mestne vožnje .. so prava milina v primerjavi z ostalimi."

Da ne bo zamere (in da mi ne bo kdo spet očital, da delam iz muhe slona) ampak pred pisanjem takšnih izjav bi se moral še dodatno izobraziti. Izjava velja kvečjemu v primerjavi z ročnim menjalnikom, ampak pustimo kvačke v debati o avtomatikih pri miru. :D

*VSAK* avt. menjalnik s pretvornikom navora je milina za vozit v mestni vožnji. Nenavsezadnje so ga pred skoraj 100 let izumili pri Cadillacu, in hudičevo dobro so vedeli kaj počnejo. S tem, da pri klasičnem avtomatu pohodiš gas in ne rabiš dat prej radia na glas (dejansko sem pred časom dobil čisto soliden nasvet, kako voziti hibrida: na glavo naj dam slušalke z glasno muziko in si predstavljam, da vozim električarja. Izjava je sicer malo domiselna, ampak drži.)

Sedaj pa ne vem, ali se delaš norca tukaj na forumu ali kaj.
Še vedno stojim za zgornjim stavkom - najprej so "speljevanje, vožnja v koloni in mestne vožnje" daleč udobnejše od vseh ročnih menjalnikov, pri (recimo Toyotinih) hibridih pa zagotovo tudi od ostalih avtomatikov. Ko vrnem Priusa in se presedem v Passata (avtomatika), je kot bi sedel v predpotopno vozilo (govorim o teh speljevanjih, kolonah in mestnih prčkarijah). Si kdaj premikal hibrida po parkirišču? Si začutil res mehko premikanje, tišino, obvladljivost premikanja, ves navor pri dotiku pedala? Tukaj sploh ni dileme.
Sicer v temi govorimo o CVT nasploh, ki pa ima tisto neprijetno tuljenje. Pri mirni vožnji ga praktično ne zaznaš, samo ko bolj pohodiš.


Slab primer si izbral, ker passat ni klasični avtomat ampak DSG, ti pa so notorično znani po neoptimalni delovanju pri mestni vožnji, saj mora ena od sklopk ves čas zdrsavati, da avto lahko počasi leze naprej. Morda je nekaj boljše dokler je avto nov novcat, kasneje pa se tudi slabi izvirni zasnovi ustrezno pogosto kvari. Nad njihovim zanič delovanjem Američani, ki drugega kot klasičnih avtomatov ne poznajo resno popizdevajo in tožijo fabriko :))

Jaz sem hibrida vozil, zate pa nisem prepričan, če si sploh kdaj probal pravi klasični avtomat.

jype je izjavil:

tony1 je izjavil:

S tem, da pri klasičnem avtomatu pohodiš gas in ne rabiš dat prej radia na glas
Volvo 66 vario se ni nič drl, ko je speljeval, Priusa se pa praviloma sploh sliši ne, dokler ne pelje hitreje od 25. O čem torej nakladaš?


Premalo časa se vozim 25 na uro. Ampak, če mi kdo najde trgovca, ki bi prodal priusa za ceno yarisa ga grem z veseljem takoj probat. Za ceno iz cenika naj ga pa kar imajo... :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

dunda ::

tony1 je izjavil:

Jaz sem hibrida vozil, zate pa nisem prepričan, če si sploh kdaj probal pravi klasični avtomat.

Brez skrbi, sem. Že leta nazaj. In še danes ga občasno vozim. Brez skrbi, med mojim DSGjem in pravim avtomatikom v praksi (pri speljevanju in gledano s stališča samega uporabnika) praktično ni razlike. Da ne zaidemo - niti približno se to ne more primerjati s speljevanjem Toyotinega hibrida.
http://kacnje.blogspot.com

Unknown_001 ::

dunda je izjavil:

tony1 je izjavil:

Jaz sem hibrida vozil, zate pa nisem prepričan, če si sploh kdaj probal pravi klasični avtomat.

Brez skrbi, sem. Že leta nazaj. In še danes ga občasno vozim. Brez skrbi, med mojim DSGjem in pravim avtomatikom v praksi (pri speljevanju in gledano s stališča samega uporabnika) praktično ni razlike. Da ne zaidemo - niti približno se to ne more primerjati s speljevanjem Toyotinega hibrida.


Dsg bolj na trdo speljuje, če pohodiš gas. Neizbežno dejstvo zaradi sklopke.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

dunda ::

Ja, saj nekaj razlike je. To itak.
Sam sicer skoraj nikoli ne pohodim gas konkretno 8-O
http://kacnje.blogspot.com

J.McLane ::

Zakaj pa ne? Jaz pri prehitevanju skoraj vedno, razen če je ovinek ali kakšna spolzka cesta.

Pri kickdown se hitro vidi konkretna razlika med različnimi menjalniki. DCT kar sem jih jaz vozil pri kickdownu opazno odklopijo pogon dokler ne prestavi in ne dvigne obratov. Pri TC je to veliko bolj mehko in motor počasneje dobi obrate, pri hibridu mi je pa kickdown v pravo veselje, ko zahodiš dobiš takoj vso elektrikčno moč (ja jo je bolj malo :D) za tem pa z obrati motorja pride max moč, lepo zvezno brez lomljenja vratu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

dunda ::

:-)
Jaz pač vozim zelo umirjeno. Res redko tako pohodim. Bolj sem imel sicer v mislih speljevanje.
http://kacnje.blogspot.com

damirj79 ::

tony1 je izjavil:



Kako pa ta deluje na drugih avtih?

Še glede senzorja: če tovarna ne more implementirati tega mehanizma kot je treba (za predviden budžet) bi bilo bolje, da te funkcionalnosti ne vgradi.

In mimogrede takšno funkcionalnost je imel že Cadillac v 60ih letih, pa so jo čez nekaj časa nehali vgrajevati, ker je delovala zanič. Čez palec se mi zdi, da bi bila precej uporabnejša z matričnimi žarometi, kjer bi avtomatika izklapljala le tiste svetilne segmente, ki motijo pešce/avte, sicer pa bi luči drugje svetile na polno.


Imaš različne sisteme za avtomatske dolge luči. Nekateri so osnovni in samo glede na svetlobo prižigajo in ugašajo. To je v bistvu kar neki, kot že sami ugotavljate. Potem so pa aktivni sistemi in ti dejasnko leče žarometa premikajo ali pa z zaslonkami blokirajo snop, da ne sveti tja, kjer se nahaja neko svetilo, bodisi ulična svetilka ali luči nasproti prihajajočega avta in če je svetloba nasproti dovolj moča, pa celo ugasne dolge luči. Tako na primer pri BMW F seriji adaptivne luči pustijo dolge luči tudi skozi mesto, ampak se pač leče obrnejo stran od izvorov svetlobe. Se sice sliši slabo, ampak je na koncu efekt zelo pozitiven, saj tudi voznika prihajajoče močne luči zmoti v taki meri, da se oteži pogled na tista mesta, kjer ni osvetljeno (se pravi levo in desno od ceste same) kjer so bankine, prometni znaki ipd, kar pa je zelo pomembno in na koncu je sistem zelo dober.

Siddh ::

To so matrične LED luči, ki ugašajo posaezne diode. Nobenih zaslonk in obračanja leče.
Mercedes, adui, bmw pa še kak jih ponujajo za precej visoko doplačilo. Je pa zelo koristna tehnologija.


J.McLane ::

Serijsko (Adaptive High-beam System (AHS)) v plug-in Priusu za 30k € :))



Bodo tudi v novi Corolli v višjih paketih opreme
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

springfield ::

Siddh je izjavil:

To so matrične LED luči, ki ugašajo posaezne diode. Nobenih zaslonk in obračanja leče.
Mercedes, adui, bmw pa še kak jih ponujajo za precej visoko doplačilo. Je pa zelo koristna tehnologija.

BMW obraca leco, oz jo je (mogoce so spremenili tehnologijo)

damirj79 ::

Pri ksenon in LED ima BMW adaptivni sistem, ki obrača lečo. MAtrični sistem, ki ugaša posamezne žarnice ali ledice, je manj kompleksen ampak tudi slabši in definitivno manj precizen. Prihodnost je pa na strani matričnega sistema, saj je mehansko manj zapleten in to vsa industrija rada.

J.McLane ::

Oba sistema imata prednosti in slabosti, dejstvo je da xenona ne moreš narediti drugače kot z lečo in vsi tisti ki so šli razvijat sistem dolgo nazaj pač druge opcije niso imeli. Ima pa tak sistem eno slabost, zatemniš lahko samo eno območje, matrični LED pa lahko zatemni več delov (npr. nasproti vozeče vozilo in hkrati še vozilo, ki ga slediš, vmes med njima pa sveti z dolgimi).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

tony1 ::

Meni se zdi matrični sistem bolj precizen, ker je sestavljen iz več elementov (mazda: 4 LED elementi v enem žarometu, opel astra: 8 LED v 1 žarometu, insignia menda 16 LED v 1 žarometu). Je pa še vedno precej drag.

Enostavnejši sistemi, ki obračajo zaslonsko pred 1 LED "žarnico" pa so našli pot tudi že v najnižji cenovni razred (po novem v škodi fabii)...

damirj79 ::

16 ledic pomeni, da vsaka pokrije nekaj stopinj okoli idealne linije. Zdaj ne vem kolikšen kot obračanja zmore s premično lečo, tako na uč bi rekel kakšnih 15-20st od središčnice, pomeni, da 1 ledica pokrije le nekaj stopinj, tako da to bi bil po mojem minimum, da bi rekel, da je matrični sistem boljši in upoštevaje da lahko takšen sistem ugasne tudi ledice ki niso sosednje. Oni drugi sistemi z 8 ali celo samo 4 ledicami so po mojem bolj smeh.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Sam sem izven "lučkarske" industrije kakih 14 let, zato nisem več na tekočem z dogajanjem. Pri matričnih žarometih je možno vsaki LED-ici spreminjati svetilnost tako, da je lahko tak sistem zelo fleksibilen (več kot ima LED-ic, bolj fleksibilen je...) brez kakšnih mehanskih podsklopov v žarometu...

Lp

Jože

tony1 ::

damirj79 je izjavil:

16 ledic pomeni, da vsaka pokrije nekaj stopinj okoli idealne linije. Zdaj ne vem kolikšen kot obračanja zmore s premično lečo, tako na uč bi rekel kakšnih 15-20st od središčnice, pomeni, da 1 ledica pokrije le nekaj stopinj, tako da to bi bil po mojem minimum, da bi rekel, da je matrični sistem boljši in upoštevaje da lahko takšen sistem ugasne tudi ledice ki niso sosednje. Oni drugi sistemi z 8 ali celo samo 4 ledicami so po mojem bolj smeh.


Sam ga še nisem vozil, tisti, ki so vozili astro pa so bili baje vsi po vrsti navdušeni.

damirj79 ::

Ja sigurno, če so pa prej imeli brlivke na fičotu (karikiram in sarkazem ON). Zgodba bi bila (morda) drugačna (ali pa tudi ne), če bi pred Astro imeli že takšen sistem.

tony1 ::

Gre za avto novinarje, ki so napisali, da je to najboljši navadnemu smrtniku dosegljiv žaromet (laserske luči so predrage oz. je tudi avto, ki jih ima predrag).

Iz tega sklepam, da je astrin žaromet boljši od npr. BMWjevega mehanskega obračanja zaslonke v vse smeri, ki stoji pred LED/ksensko žarnico.

damirj79 ::

Potem pa OK, sicer pa nimam preference oziroam menim, da je matrični sistem vsekakor boljši predvsem zato, ker je enostavnejši, pa upajmo da LEDice presežejo življensko dobo avtomobila.
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pomoč pri nakupu rabljenega avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
503750 (1956) next3steps
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19727521 (20131) SuperVeloce
»

Naredi si sam: e-avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
628941 (6273) TribesMan
»

Avto na CVT toroidni prenos?

Oddelek: Znanost in tehnologija
182876 (2386) edge540

Več podobnih tem