Forum » Na cesti » efektivna vožnja dizla
efektivna vožnja dizla
FiReFTW ::
Ker še nisem vozil dizla pred trenutnim avtom me zanima če imate kak nasvet glede vožnje. kakšna je najbolj efektivna glede motorja in porabe goriva. Eni pravijo da v čim nižjih obratih, drugi da v območjuax navora itd... Pa tudi par nasvetov za čimbolj ekonomično vožnjo po mestu
mitja73 ::
Pojdi na AC ko ni gužve in vozi s 1500, 2000, 2500, .... vrtljaji in glej BC
Po 5 min ti bo vse jasno kako vozit.
Po 5 min ti bo vse jasno kako vozit.
FiReFTW ::
Na AC ni tolk problema kot v mestu, na AC sem že ugotovil najbolj ekonomično vožnjo.. V mestu pa z nonstop bremzanjem in pospeševanjem pa je težko ugotovit najboljše obrate in način vožnje, ampak očitno nekaj delam narobe saj na AC imam porabo 0.5 višjo kot piše na specifikacijah avta, v mestu pa kar 2 lita več
hojnikb ::
>ampak očitno nekaj delam narobe saj na AC imam porabo 0.5 višjo kot piše na specifikacijah avta, v mestu pa kar 2 lita več
to veš, da so tiste porabe bolj ali man za okras ?
to veš, da so tiste porabe bolj ali man za okras ?
#brezpodpisa
mitja73 ::
Na AC ni tolk problema kot v mestu, na AC sem že ugotovil najbolj ekonomično vožnjo.. V mestu pa z nonstop bremzanjem in pospeševanjem pa je težko ugotovit najboljše obrate in način vožnje, ampak očitno nekaj delam narobe saj na AC imam porabo 0.5 višjo kot piše na specifikacijah avta, v mestu pa kar 2 lita več
Vsako zaviranje je metanje nafte ki si jo kupil skozi okno. Se praiv vozit s čim mnaj zaviranja je najbolj ekonomično.
Glede na vsa avto vprašanja pa ti svetujem kak tečaj varne vožnej, tam boš vse izvedel in sprobal varno in več se boš naučil kot na takem forumu.
FiReFTW ::
No ampak malo čudno pa je že da mi na AC ima porabo 5 v mestu pa okol 10, ali ne? Za okras številke pišejo 4.4 izven pa 7.6 v mestu
mitja73 ::
FiReFTW ::
Roadkill ::
Vozi tako, da prideš na cilj brez uporabe bremz. Ajde razen, če te preseneti kak semafor.
Ü
Isotropic ::
Na AC ni tolk problema kot v mestu, na AC sem že ugotovil najbolj ekonomično vožnjo.. V mestu pa z nonstop bremzanjem in pospeševanjem pa je težko ugotovit najboljše obrate in način vožnje, ampak očitno nekaj delam narobe saj na AC imam porabo 0.5 višjo kot piše na specifikacijah avta, v mestu pa kar 2 lita več
kuk maš na ac in pri kaki hitrosti? imaš 6. prestavo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
FiReFTW ::
Na AC ni tolk problema kot v mestu, na AC sem že ugotovil najbolj ekonomično vožnjo.. V mestu pa z nonstop bremzanjem in pospeševanjem pa je težko ugotovit najboljše obrate in način vožnje, ampak očitno nekaj delam narobe saj na AC imam porabo 0.5 višjo kot piše na specifikacijah avta, v mestu pa kar 2 lita več
kuk maš na ac in pri kaki hitrosti? imaš 6. prestavo?
Na AC imam pri 120-130kmh v 6 prestavi porabo okol 5L
r3dkv1c4 ::
Pojdi na AC ko ni gužve in vozi s 1500, 2000, 2500, .... vrtljaji in glej BC
Po 5 min ti bo vse jasno kako vozit.
s tem ne bo nič dosegel, ker cesta ni skozi popolnoma ravna.
Za najbolj optimalno porabo je potrebno avto vozit v razmerju navora in moči, kar pa se ne da odkrit kar tako, v 20 km prevoženih.
Neskončno faktorjev vpliva na optimalno porabo, se pa da to s časom ugotovit, lažje, če se voziš dnevno na isti relaciji ob približno isti gostoti in pretočnosti prometa.
Seveda je to odvisno tudi od vremena, zračnega tlaka, itd...
Mr.B ::
Kupi ODB,
namesti si recimo aplikacio Tork, nastavi prikaz load & poraba, pa spemljaj.. Toda večino ti tako da onboard komputer, tako da... In da speljevanje, bremzanje oziroma impulzivno vožnja gas/bremza ni glih +, razen če greš po klancu...navzdol.
PS : glede na to da ODB stane toliko, kot ti računa Servis priklop na računalnik, je dolgoročno smotrna odločitev.
namesti si recimo aplikacio Tork, nastavi prikaz load & poraba, pa spemljaj.. Toda večino ti tako da onboard komputer, tako da... In da speljevanje, bremzanje oziroma impulzivno vožnja gas/bremza ni glih +, razen če greš po klancu...navzdol.
PS : glede na to da ODB stane toliko, kot ti računa Servis priklop na računalnik, je dolgoročno smotrna odločitev.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
mitkos ::
Jaz na avtocesti 6.brzina in 110, max 120 če je treba. Povprečna poraba okoli 4,5 l/100km (verjetno še manj zaradi izračunov v exelu v nadaljevanju..), ki pa se hitro poveča ko se furam na delo in nazaj v okolici svojega mesta. Baje naj bi bilo bolje hitro pospeševanje, ne čist na max, kakor počasno pospeševanje do željene hitrosti. To je v mestih lahko težavno. Jaz kr gledam računalnik v avtu. Imam pa vsa tankanja in kilometre v exelu in je poraba v exelu kr drugačna (manjša za 0,35l/100km) kakor mi kaže BC v avtu. Lansko leto sem naredil slabih 18k km in mi BC kaže porabo 5,5 l/100km v exelu pa imam izračun za 5,15 l/100km. Je pa tudi res, da je vsaj polovica kilometrov delana na AC.
Aston_11 ::
tx-z ::
V mestu ne moreš met majhne porabe, sploh pr mal močnejih avtih. 10 je sicer res malo veliko, probaj počasneje speljevat. Je pa res da če maš mrzu motor, boš težko kej dost zmanšu porabo ker že zard tega ker je mrzu motor maš 0.5-1l večjo porabo
tx-z
mitja73 ::
Pojdi na AC ko ni gužve in vozi s 1500, 2000, 2500, .... vrtljaji in glej BC
Po 5 min ti bo vse jasno kako vozit.
s tem ne bo nič dosegel, ker cesta ni skozi popolnoma ravna.
Za najbolj optimalno porabo je potrebno avto vozit v razmerju navora in moči, kar pa se ne da odkrit kar tako, v 20 km prevoženih.
Neskončno faktorjev vpliva na optimalno porabo, se pa da to s časom ugotovit, lažje, če se voziš dnevno na isti relaciji ob približno isti gostoti in pretočnosti prometa.
Seveda je to odvisno tudi od vremena, zračnega tlaka, itd...
Ne išče številčnega rezultata ampak najboljši možen rezultat.
Kupit ODB zato da boš mel nizke stroške? Rajš za ta denar pejd na kako kavo več, boš imel več od življenja.
Mr.B ::
mitja73,
zelo lepo se z ODB-jem, vidi način spelejvanja vs obremenitev motorja, kar ima direktno povezavo z porabo. Res pa je, da boš potem vozil kot babica....
OK, in glavna razlika, pri porabi so seveda vedno pozabljene gume.
zelo lepo se z ODB-jem, vidi način spelejvanja vs obremenitev motorja, kar ima direktno povezavo z porabo. Res pa je, da boš potem vozil kot babica....
OK, in glavna razlika, pri porabi so seveda vedno pozabljene gume.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
LeQuack ::
Efektivno ga lahko voziš izven mesta. Za po mestu pa ni primeren smrdljivi dizel.
Quack !
sandmat ::
No ampak malo čudno pa je že da mi na AC ima porabo 5 v mestu pa okol 10, ali ne? Za okras številke pišejo 4.4 izven pa 7.6 v mestu
Takšne porabe mi še z bencinarjem v centru ljubljane ob 4h popoldne ne uspe nabit. verjetno je res problem v pospeševanju in zaviranju. Druga razlaga bi bila, da imaš gume premalo napolnjene (ampak spet to ni razlika 3 litrov), morda kaj drugega.
EDIT: seveda moji dragi uspe brez najmanjšega napora dvignit porabo za kak liter. Najpogostejši vzroki: ne menjuje prestav dovolj pogosto, zavira pred semaforjem, čeprav bi lahko 100 metrov pred tem nehala držat gas, in še kaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sandmat ()
GrimReaper ::
Menjaj avto. S tem ne boš nikoli porabil malo. Najbolje, da vzameš 500 KM in se pol sekiraš, koliko ti porabi.
Jaz pa mislim da je dobra izbira za tiste šparovne, ker vsaj približno normalno gre če ga šparaš.
Če bi imeli vsi tak motor, bi bil promet veliko bolj pretočen. Res idealen motor za večino Slovencev, tudi če ga šparaš, gre vseeno precej bolje kot se večina vozi z 1.2-1.6 bencinarji.
Ampak tudi pri tem 2.0 je treba imet eno razumno mejo, in če nočeš da te prehiti kak Twingo 1.2, moraš verjetno prestavljat pri vsaj 2500.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Reycis ::
Se mi zdi, da slovenski vozniki ne samo preveč zavirajo v zadnjem trenutku, ampak tudi preveč dinamično pospešujejo. Normalno speljevanje je 4-5 sekund v prvi do 20-22kmh in potem 5-6 sekund v drugi do 40kmh. In potem še 4-5 sekund do 50. Poleg tega za manjšo porabo svetujem še, da voziš z konkretno varnostno razdaljo in spremljaš semaforje/promet na čimvečji razdalji.
Malajlo ::
Pet sekund v prvi? Misliš - v petih sekundah si (skoraj že) v tretji in v sedmi sekundi v omejitvi.
Boh, še s fičakom je šlo samo od sebe hitreje.
Boh, še s fičakom je šlo samo od sebe hitreje.
PandaFlow2 ::
Prva prestava je (pri večini avtomobilov) namenjena izključno začetnemu speljevanju in ne pospeševanju...
Drugače pa se da dosegati tudi nižjo porabo od specificirane, samo se je treba zavedati da je hitrost 130 km/h na avtocesti omejitev navzgor in ne navzdol. Večina avtov s 6. prestavo bo svojo največjo ekonomičnost dosegala pri cca. 90-100 km/h, tisti z le 5 prestavami pa tudi pri do 20 km/h manj.
Ampak seveda, lažje se je voziti 130 km/h in jamrati po forumih kako avto veliko pije v primerjavi s specifikacijami "tudi na avtocesti". Kotalni upor, upor trenja v motorju in aerodinamični upor večinoma naraščajo s kotno ali prečno hitrostjo - včasih celo s kvadratom. You can't beat physics...
Drugače pa se da dosegati tudi nižjo porabo od specificirane, samo se je treba zavedati da je hitrost 130 km/h na avtocesti omejitev navzgor in ne navzdol. Večina avtov s 6. prestavo bo svojo največjo ekonomičnost dosegala pri cca. 90-100 km/h, tisti z le 5 prestavami pa tudi pri do 20 km/h manj.
Ampak seveda, lažje se je voziti 130 km/h in jamrati po forumih kako avto veliko pije v primerjavi s specifikacijami "tudi na avtocesti". Kotalni upor, upor trenja v motorju in aerodinamični upor večinoma naraščajo s kotno ali prečno hitrostjo - včasih celo s kvadratom. You can't beat physics...
Reycis ::
Za lepo speljevanje traja 2 sekundi samo, da sklopko spustiš v prvi. In potem še sekunda, da ja ponovni pritisneš in zamenjaš v drugo. Vmeš še dobro sekundo pospešuješ in tako si na 4-5 sekund za prvo prestavo. Ker skoraj nikoli ne vozim samo sebe sem se navadil speljevat karseda zvezno. To fizikalno gledano pomeni, da ne spreminjam pospeška na grobo. Med vsakim menjanjem prestave se pospešek povsem ustavi in res nebi želel biti sopotnik nekomu, ki je po petih sekundah že v tretji. Tako tudi prišparaš na gorivu in sklopki. Počasnejše speljevanje pa kompenziram tako, da ne spim in začnem speljevati prej kot večina voznikov.
Sam kotalni upor raste še počasneje kot sorazmerno. Problem je upor vetra, ki narašča kvadratno in pa poslabšan izkoristek pri večji zahtevani moči motorja, kar še posebej prizadane manjše motorje. Sicer so mi mali motorji, še vseeno všeč ker porabijo manj pri nizki hitrosti in pa enako pri visoki hitrosti. Več kot veliki motorji porabijo šele pri zares viskoih hitrostih 150kmh in na klancih gor. No pa maksimalna hitrost je samo 180. No da grem nazaj k porabi na avtocesti. Nekdo je enkrat na temu forumu že napisal kako merijo porabe vozila izven naselja. Vožna izven naselja traja dobrih 7 minut. Najvišja hitrosto na tej testni vožnji je 120kmh. Da pride do te hitrosti pospešuje kar 75 sekund in potem vozi s to hitrostjo samo 10 sekund. Povprečna hitrost pa je samo 62.6 kmh. Imam vozilo, ki uradno pije 3.1l na 100 km. Z 90 kmh sicer dosežem to porabo že pri 100 pa pije cca 3.4l. Z vožnjo za tovornjakom 90-95 kmh pa gre celo samo 2.5 litra.
Še ob šesto prestavo bi se obregnil. Meni je še vedno smešno kako ljudje govorite o šesti prestavi kot o neki ultimativni prestavi za avtocesto. V večini so prestavna razmerja narejena tako, da je v 6. prestavi razmerje (skoraj) enako kot v 5. prestavi pri vozilu, ki ima samo 5 prestav.
Sam kotalni upor raste še počasneje kot sorazmerno. Problem je upor vetra, ki narašča kvadratno in pa poslabšan izkoristek pri večji zahtevani moči motorja, kar še posebej prizadane manjše motorje. Sicer so mi mali motorji, še vseeno všeč ker porabijo manj pri nizki hitrosti in pa enako pri visoki hitrosti. Več kot veliki motorji porabijo šele pri zares viskoih hitrostih 150kmh in na klancih gor. No pa maksimalna hitrost je samo 180. No da grem nazaj k porabi na avtocesti. Nekdo je enkrat na temu forumu že napisal kako merijo porabe vozila izven naselja. Vožna izven naselja traja dobrih 7 minut. Najvišja hitrosto na tej testni vožnji je 120kmh. Da pride do te hitrosti pospešuje kar 75 sekund in potem vozi s to hitrostjo samo 10 sekund. Povprečna hitrost pa je samo 62.6 kmh. Imam vozilo, ki uradno pije 3.1l na 100 km. Z 90 kmh sicer dosežem to porabo že pri 100 pa pije cca 3.4l. Z vožnjo za tovornjakom 90-95 kmh pa gre celo samo 2.5 litra.
Še ob šesto prestavo bi se obregnil. Meni je še vedno smešno kako ljudje govorite o šesti prestavi kot o neki ultimativni prestavi za avtocesto. V večini so prestavna razmerja narejena tako, da je v 6. prestavi razmerje (skoraj) enako kot v 5. prestavi pri vozilu, ki ima samo 5 prestav.
nicksonn ::
Nahitro:
-motor je z direktnim vbrizgom. Gas pedal do konca = max poraba.
Zato čimmanj časa vozi z gasom do konca - recimo tam do 3/4.
-manjaj v višjo prestavo takoj, ko lahko. Če je prazna cesta lahko kamot pri 2000 ali manj.
Če maš za sabo folk, pač malo bolj pospeši, da ne oviraš prometa.
Ko voziš s konstantno hitrostjo imej v najvišji možni prestavi, in minimalen pritisk gas pedala. Minimalen = spremljaj kazalec obratov in hitrosti, idealen pritisk gaza je ravno toliko, da avto ne upočasnjuje.
Z malo gasa kamot voziš recimo s 1400 obrati...to je recimo v mestu s povprečno peto pri 60kmh.
Ko vidiš da je semafor prestavil na rdečo - nogo z gasa. Ti novi moderni dizli zelo malo bremzajo z mašino, tako da se hitrost zelo počasi upočasnjuje.
Če maš gužvo za sabo, to narediš 100m pred semaforjem, sicer lahko že 300m+.
Ko obrati padejo pod določene (okoli 1000rpm), in poraba ni več 0,0L/100km - prestavi v višjo.
To zgori velja tudi za ovinke in križišča.
Če nimaš gužve za sabo, je idealno, da toliko prej spustiš nogo z gasa, da zvoziš ovinek/križišče brez bremzanja. Kot rečeno, bremzanje je močan razlog za večjo porabo.
Naštudiraj križišča in opazuj luči za pešče. Če vidiš da si še daleč od križišča, ampak majo pešči že rdečo, kamot spustiš nogo z gasa in se prikotališ do semaforja.
To je za mesta...izven mesta ni kake hude znanosti...pač voziš s čimmanj gasa v šesti.
AC= poraba odvisna od hitrosti. Ampak nekje do 110,120 ni VEČJE razlike...dosedaj sem opazil, da se začne konkretneje višat nad 120.
lp,n
-motor je z direktnim vbrizgom. Gas pedal do konca = max poraba.
Zato čimmanj časa vozi z gasom do konca - recimo tam do 3/4.
-manjaj v višjo prestavo takoj, ko lahko. Če je prazna cesta lahko kamot pri 2000 ali manj.
Če maš za sabo folk, pač malo bolj pospeši, da ne oviraš prometa.
Ko voziš s konstantno hitrostjo imej v najvišji možni prestavi, in minimalen pritisk gas pedala. Minimalen = spremljaj kazalec obratov in hitrosti, idealen pritisk gaza je ravno toliko, da avto ne upočasnjuje.
Z malo gasa kamot voziš recimo s 1400 obrati...to je recimo v mestu s povprečno peto pri 60kmh.
Ko vidiš da je semafor prestavil na rdečo - nogo z gasa. Ti novi moderni dizli zelo malo bremzajo z mašino, tako da se hitrost zelo počasi upočasnjuje.
Če maš gužvo za sabo, to narediš 100m pred semaforjem, sicer lahko že 300m+.
Ko obrati padejo pod določene (okoli 1000rpm), in poraba ni več 0,0L/100km - prestavi v višjo.
To zgori velja tudi za ovinke in križišča.
Če nimaš gužve za sabo, je idealno, da toliko prej spustiš nogo z gasa, da zvoziš ovinek/križišče brez bremzanja. Kot rečeno, bremzanje je močan razlog za večjo porabo.
Naštudiraj križišča in opazuj luči za pešče. Če vidiš da si še daleč od križišča, ampak majo pešči že rdečo, kamot spustiš nogo z gasa in se prikotališ do semaforja.
To je za mesta...izven mesta ni kake hude znanosti...pač voziš s čimmanj gasa v šesti.
AC= poraba odvisna od hitrosti. Ampak nekje do 110,120 ni VEČJE razlike...dosedaj sem opazil, da se začne konkretneje višat nad 120.
lp,n
x n!
Blinder ::
Avto ima 163 konjev. Tako da pospešuješ gas do konca in držiš motor med 2000 in 3000 rpm, da najbolj čutiš navor. Avto je diesel, tako da je sedaj čas, da si daš malo duška s hitrostjo. Ko boš imel bencinarja ti bo žal da nisi vozil hitreje v časih ko si imel dizla. Lahko uživaš v vožnji in imaš še vedno nižjo porabo od majhnih bencinskih kant.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
irCAR81 ::
Utk ::
Se mi zdi, da slovenski vozniki ne samo preveč zavirajo v zadnjem trenutku, ampak tudi preveč dinamično pospešujejo. Normalno speljevanje je 4-5 sekund v prvi do 20-22kmh in potem 5-6 sekund v drugi do 40kmh. In potem še 4-5 sekund do 50. Poleg tega za manjšo porabo svetujem še, da voziš z konkretno varnostno razdaljo in spremljaš semaforje/promet na čimvečji razdalji.
Ma dej ne pretiravaj, najbolje da greš ven iz avta in se porivaš do 20 na uro, pol pa skočiš not in direkt v drugo. Če vidiš, da boš itak prišel do 50, da ni takoj naslednji semafor itd., nimaš kaj delat več kot 5 sekund do 50. Ali greš pa lahko peš. V največjih gužvah je visoka poraba zaradi gužve, ne pa zaradi speljevanja ko se končno enkrat lahko začneš premikat. Gužva je pa zaradi takih, ki rabijo pol minute do 50, ko bo šlo lahko 30 avtov čez namesto 15.
rok_p ::
Največji prihranek je, da voziš zvezno...izogibaj se nenehnega zaviranja in pospeševanja...vnaprej predvidi situacijo.
Priporočam da dizla ne obremenjuješ v prenizkih obratih, da se ne voziš skozi mesto v peti prestavi s 50kmh. Velja pravilo, to vem tudi iz lastnih izkušenj, da bolj ko dizla voziš, bolje in lepše gre. Dizel je narejen da se vozi. imam 1,9 tdi in se ga da čist normalo vozit tudi 1400 - 1800 obratov, vendar je to potem vožnja po predpisih. Na relaciji sloveija - nemčija, cca 1100km mi je avto trošil polno naložen 5,8l, po nemčiji smo se vozili v povprečju med 140 - 160, po avstriji pa po omejitvah.
Priporočam da dizla ne obremenjuješ v prenizkih obratih, da se ne voziš skozi mesto v peti prestavi s 50kmh. Velja pravilo, to vem tudi iz lastnih izkušenj, da bolj ko dizla voziš, bolje in lepše gre. Dizel je narejen da se vozi. imam 1,9 tdi in se ga da čist normalo vozit tudi 1400 - 1800 obratov, vendar je to potem vožnja po predpisih. Na relaciji sloveija - nemčija, cca 1100km mi je avto trošil polno naložen 5,8l, po nemčiji smo se vozili v povprečju med 140 - 160, po avstriji pa po omejitvah.
rok
Malajlo ::
Evo, dizla (150KM) normalno pospešim do 50 km/h v sedmih sekundah. Menjalnik je takrat že v četrti prestavi, prestavljam seveda ročno.
Pri porabi sem ugotovil, da s počasnejšim speljevanjem prihranim nekih 3 dcl goriva. To je tako malo, predstavljam pa oviro na cesti s takim načinom vožnje, da se ne grem tega.
Pri porabi sem ugotovil, da s počasnejšim speljevanjem prihranim nekih 3 dcl goriva. To je tako malo, predstavljam pa oviro na cesti s takim načinom vožnje, da se ne grem tega.
masterpsi ::
jaz vozim tako - ekonomično kot svetujete ekonomično vožnjo. Torej ko vidiš na 200m rdeč semafor spustim gas in se poizkusim pripeljat do križišča tako da se prižge zelena in se mi ni treba ustavljat. Pri zelenih pa gledam semafor od peščev kar ti da še par sekund predonsti. Tistih 10semaforjev in 30km vožnje vsak dan jih že zelo dobro poznam. Problem nastane pri 80% ostalih "živčnih" voznikih za mano ki pač vozijo 50 do semaforja in tam bremzajo in jih moja varčna vožnja živcira. Na 2pasovnicah nekateri celo pospešujejo zadnjih 100m kljub rdeči luči. Eno je teorija, drugo praksa. Če bo rdeča pa pospešim tut čez 70 v naselju jbg, tak način vožnje imam :), dokler me nekdo v ruskem stilu (road-rage) ne pretepe na križišču bo tako :)
Pa v dežju sem opazil tudi višjo porabo - za 1-2litra.
Pa v dežju sem opazil tudi višjo porabo - za 1-2litra.
primar ::
Pod 1500 obratov trpi turbina (pod obremenitvijo), nad točko navora nima smisla. Ampak pri dizlu je treba upoštevati dejstvo: DON'T BABY IT. Zakaj, ker boš nekaj malega privarčeval pri gorivu, pa potem pa ta denar in še nekaj zraven zapravil za čiščenje oz pri original servisih za menjavo EGR, Filtra trdih delcev itd...
Sam delam tako, da raje preskakujem brzine - torej v prvi pohodim tako, da menjam direkt v tretjo in da pridem nad 1500 obratov, enako iz tretje v peto. Če imaš 6 stopenjski menjalnik, je nabolje kar speljati v 2, nato 4 in 6....
Vsaj ennrat na 2 dni ga poženem v tretji v breg na AC do 4000 obratov da se malo spuca.
No to je to - poraba 5l/100km pozimi, 4,5 poleti in 400kkm. Lepo laufa, z endoskopom preverjeno nikjer nobenih oblog na vitalnih delih. Šobe še prve. Sem pa ga generalno ščistil pri 200kkm, ko sem ga kupil od žlahtnika, ki je vozil tako šparavno da je bil premer sesalnega kanala samo še kak centimeter, avto je kadil ko tank in porabljal okoli 6,5l/100km. Tudi turbina je bila fuč, ker je vozil z prenizkimi obrati.
LP
Sam delam tako, da raje preskakujem brzine - torej v prvi pohodim tako, da menjam direkt v tretjo in da pridem nad 1500 obratov, enako iz tretje v peto. Če imaš 6 stopenjski menjalnik, je nabolje kar speljati v 2, nato 4 in 6....
Vsaj ennrat na 2 dni ga poženem v tretji v breg na AC do 4000 obratov da se malo spuca.
No to je to - poraba 5l/100km pozimi, 4,5 poleti in 400kkm. Lepo laufa, z endoskopom preverjeno nikjer nobenih oblog na vitalnih delih. Šobe še prve. Sem pa ga generalno ščistil pri 200kkm, ko sem ga kupil od žlahtnika, ki je vozil tako šparavno da je bil premer sesalnega kanala samo še kak centimeter, avto je kadil ko tank in porabljal okoli 6,5l/100km. Tudi turbina je bila fuč, ker je vozil z prenizkimi obrati.
LP
WarpedGone ::
Če imaš 6 stopenjski menjalnik, je nabolje kar speljati v 2
Vztrajnik te obožuje.
Zbogom in hvala za vse ribe
energetik ::
Ker še nisem vozil dizla pred trenutnim avtom me zanima če imate kak nasvet glede vožnje. kakšna je najbolj efektivna glede motorja in porabe goriva. Eni pravijo da v čim nižjih obratih, drugi da v območjuax navora itd... Pa tudi par nasvetov za čimbolj ekonomično vožnjo po mestu
Po mestu v gužvi vožnja ne more biti ekonomična, pa nima veze kater motor ali avto.
Tudi če imaš dizla, porabi cca. 0,5L/h pri počasnem premikanju in stanju v koloni. Če se v pol ure premakneš za npr. 2km (kar je povsem realno v konici v LJ), si imel v tem času porabo 12L/100km. Pa lahko čaraš z gasom in obrati kakor hočeš.
Sicer pa je splošni napotek za vsa vozila - čimbolj enakomerna vožnja (torej predvidevanje vnaprej, čimmanj zaviranja). Ko pa enkrat speljuješ, pa se spelje odločno do potovalne hitrosti, nato prestavi v težjo prestavo. Na ta način je poraba najmanjša.
Aja, pa za v mesto se nabavi lahek avto, za na AC pa čimbolj aerodinamičen in z majhnim čelnim presekom.
primar ::
WarpedGone je izjavil:
Če imaš 6 stopenjski menjalnik, je nabolje kar speljati v 2
Vztrajnik te obožuje.
Ja glede na kilometre, ki jih ima moj avto in kilometre pri katerih menjavamo vztrajnike v moji delavnici (100 - 150kkm) mislim da res....
LP
Pero_SLO ::
Škoda Octavia Combi 1.2 TSI 105KM l.2012 povprečna poraba 6-6,5l/100km(bencinar) kombinirane vožnje. Avtocesta 110-120km/h, prestavljam v višjo nad 1500obr/min. Prej sem imel Ford Focus Hatchback 1.8 TDCi 115KM l.2004(diesel) in je pri enaki vožnji imel identično porabo. letno delam 10-15k kilometrov.
LP
LP
Malajlo ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108417 (67299) | Berserker |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 198211 (158373) | BigWhale |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66480 (46944) | blay44 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28486 (24288) | krneki0001 |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46034 (41742) | Mavrik |