» »

Zakaj sploh bencinarja?

Zakaj sploh bencinarja?

««
4 / 15
»»

Utk ::

Z novim avtom si porabil v 50 letih 50.000€, s starimi pa 20.000€..

Kolk šele prihraniš, če živiš pod mostom. 100 jurjev minimalno.

m0LN4r ::

Ti povem zakaj bencinarja?:D

Danes zjutraj, če bi se vsedel v avto ali v sredo, ko bo -10 oz. -15 in bi dal kurjavo na maks bi tudi sam hitro zvedel :))
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Joze_K ::

pa še gorivo - dizel je dostikrat vse prej kot dizel... sem se tekom ... nagledal čuda zadevščin, ki jih vse vmešavajo v dizel in ga potem drago prodajajo... in čuda problemov, ki so jih potem dizel mašine iz tega imele.... zato sam osebno dizla nikoli in nikdar.... res!

torres8 ::

jaz OSEBNO ne vidim problem u dizlu...do sedaj smo imeli vedno bencinarje, sedaj smo presaltali na dizel in nikoli vec nazaj na bencinarja...delam 30 km v eno smer. mati ki je praw tako imela bencinarja smo kupili sdi ibico in je zelo zadovoljna...da v 4 in do doma 15 km brez problema v klanec, tako da je zelo stvar preference

Veselinko ::

Kaj pa elektrika, recimo kakšen električni VW Golf ali pa električni Kia Soul? Avtonomija je že konkretna oziroma blizu 200 km, cena na km pa nižja od tiste pri bencinarjih in dizlih. Pa garancija na baterije je tudi že dolga, pri Kiji recimo kar 7 let. Je za razmislit.

Aston_11 ::

m0LN4r je izjavil:

Ti povem zakaj bencinarja?:D

Danes zjutraj, če bi se vsedel v avto ali v sredo, ko bo -10 oz. -15 in bi dal kurjavo na maks bi tudi sam hitro zvedel :))
Moj dizel ima el. grelc in začne pihati toplo takoj.

WarpedGone ::

Kaj pa elektrika, recimo kakšen električni VW Golf ali pa električni Kia Soul?

Za rekreacijo poskusi kakšnega zares kupit, tle pri nas v sloveniji (al pa uvozit od zunaj).
Kača in noge ..
Zbogom in hvala za vse ribe

detroit ::

nism bral cele teme, samo nekateri primerjate SDI z TDI in namigujete da ima nižjo porabo. Z mojo vožnjo, od ležerne 120max, do bolj dinamične z vijšimi hitrostmi je tdi pil čez palec 1l manj od sdi. Pač se zadeva manj matra preprosto. Isto kot bo 300konjski manj pil pri 140 kot 1.2 mlinček, ker se pač manj napenja...no ja možno da je vse tole samo v moji glavi ampak naj mi kdo pritrdi ali ovrže "teze".
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

GTX970 ::

m0LN4r je izjavil:

Ti povem zakaj bencinarja?:D

Danes zjutraj, če bi se vsedel v avto ali v sredo, ko bo -10 oz. -15 in bi dal kurjavo na maks bi tudi sam hitro zvedel :))

Webasto z daljincem pomaga.

LeQuack ::

Še bolj je če imaš ogrevano garažo, kar vsak ki da kaj nase itak ima.
Quack !

SkIDiver ::

Saj ne, da ima že vsak novejši avto dodaten elektro grelec, sploh dizli...

-valvoline- je izjavil:


A tvoja vectra ima CR vbrizg, ali je navadni multipoint? Pri delovanju na LPG pije tudi bencina zraven? Turbobencinci z CR tehnologijo ce so predelani na LPG pri delovanju na plin pijejo tudi bencina zraven, na nizjih obratih se vbrizga vec, na visjih pa manj bencina. Predelava v Slo stane 2k5 in naprej.


"CR" bencinarji obstajajo že od nekje začetka 90 let (piši nekaj let gor ali dol). Vsi multipointi imajo skupni vod. Ti si verjetno mislil na neposredni vbrizg v valj. Pri neposrednem vbrizgu je pri LPG-ju že prišlo do napredka, da se plin vbrizga v tekoči vazi skozi original injektorje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

al1976 ::

Ne vem... v naši hiši imamo dve garazi v kateri bi načeloma spravil lahko tri manjša vozila. Moje mnenje je za avto ni vredno namenjati že tako drage površine, sploh ker se je lahko uporabi v stanovanjske namene. Največ kar je po moje mnenju za ok je lep in urejen nadstrešek. Garažni prostor pa se naj nameni za kaj drugega, eno nam je trenutno zavzel kuza ki ima že 14 let ;)

Drugače imam 160 konjskega 1.8 turbo bencinarja letnik 2009 in poraba variira med 7 in 9 litri. Je tih in pravi užitek ko ga pohodiš in nekje pri hitrosti 140 v šesti prestavi tudi ni požrešen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: al1976 ()

francek1 ::

m0LN4r je izjavil:

Ti povem zakaj bencinarja?:D

Danes zjutraj, če bi se vsedel v avto ali v sredo, ko bo -10 oz. -15 in bi dal kurjavo na maks bi tudi sam hitro zvedel :))

Ne razumem tega; vsedel sem se v odtajan in topel Multivan. Seveda ne smeš pozabit nastavit timerja za Webasto ali stisnit pilota, preden si greš zobe umit...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

KTr1sk ::

Tud moj Volvo dizel se hitro segreje v kabini
Pohvaliti je treba predvsem druge stvari, kot so na primer uglajenost, prožnost, veselje do vrtenja, natančen menjalnik, poraba goriva in predvsem hitro doseganje delovne temperature, kar za druge dizelske motorje ne bi mogli trditi. Švedi očitno dobro vedo, kaj pomenijo hude zime, zato so povsem na novo razvili hladilni sistem in dosegli hitrost doseganja delovne temperature, ki je povsem primerljiva z bencinskimi motorji.


http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

sandmat ::

KTr1sk je izjavil:

Tud moj Volvo dizel se hitro segreje v kabini
Pohvaliti je treba predvsem druge stvari, kot so na primer uglajenost, prožnost, veselje do vrtenja, natančen menjalnik, poraba goriva in predvsem hitro doseganje delovne temperature, kar za druge dizelske motorje ne bi mogli trditi. Švedi očitno dobro vedo, kaj pomenijo hude zime, zato so povsem na novo razvili hladilni sistem in dosegli hitrost doseganja delovne temperature, ki je povsem primerljiva z bencinskimi motorji.


http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...


Še dobro, da si linkal Francoski motor s slavospevom švedom, da vemo, da avto-magazina ne jemljemo več resno :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sandmat ()

gruntfürmich ::

LeQuack je izjavil:

Še bolj je če imaš ogrevano garažo, kar vsak ki da kaj nase itak ima.


garažo imajo večinoma slovenčki, ki ne dajo veliko nase, zdevajo pa vse v zidove in pleh...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

KTr1sk ::

Ja V50 avto ni "čistokrvni" Šved, če bom imel srečo bo pa vseeno dober avto, ampak to drži da se hitro segreje notranjost oz prej ko sem imel bencinarja in zdaj tega Volva ne opazim razlike, da bi se zdaj pozneje segrel.. :)
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

FlyingBee ::

Trololololol je izjavil:

bambam20 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Vzames nekega starejsega SDija. Res je da je nepremicnina, ampak je tu najmanj moznosti da pride do okvar.Precej bolj vzdrzljivo in zanesljivo kot katerkoli bencinar. Npr:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...



Pri SDI-ju moreš biti tudi oseba z močnimi živci in izjemni flegmatik. Takšen voz potrebuje nekje 17 sekund do 100 km/h. Po moje to ni prava izbira v sedanjem času. Na AC s takšnim avtom sploh ne smeš pomišljati na prehitevanje. Če je to vredno 4.5l porabe potem pa tud penis :).

Potem pa očitno ne znaš voziti s takim avtom. V tretji delajo taki avtomobili čudo.

na to sem pomislil tudi ob mojem vprašanju v naslovu teme in sicer, da je bencinarja treba v nižji prestavi nažgat do 4k rpm vsaj in potem zamenjat, da narediš isto kot pri dizlu že pri 2,5k rpm ... skratka, zakaj ne bi imel ves navor že pri 2,5k in ne pri glasnih 5krpm ?
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

SkIDiver ::

KTr1sk je izjavil:

Ja V50 avto ni "čistokrvni" Šved, če bom imel srečo bo pa vseeno dober avto, ampak to drži da se hitro segreje notranjost oz prej ko sem imel bencinarja in zdaj tega Volva ne opazim razlike, da bi se zdaj pozneje segrel.. :)


Ker ti kabino najprej ogreva grelec in ne motor. Motor se segreje kasneje, čeprav se tudi ta segreje dokaj spodobno hitro za dizla. Motor je narejen iz aluminija in ne iz železa;)

sandmat ::

KTr1sk je izjavil:

Ja V50 avto ni "čistokrvni" Šved, če bom imel srečo bo pa vseeno dober avto, ampak to drži da se hitro segreje notranjost oz prej ko sem imel bencinarja in zdaj tega Volva ne opazim razlike, da bi se zdaj pozneje segrel.. :)

Saj vem, tudi stari dizli in še starejši bencinski volvoti so bili Francoski (Renaultovi). Samo tega ne povedat VAG fanom, ker baje renaulti naredijo 100k max (aškao) in če ni vsaj škoda, sploh ni avto (sarcasm off) ;)

Moj volvo bencinar začne konkretno gret po cca 3 minutah mestne vožnje.

Spock83 ::

hojnikb je izjavil:

zato, ker če delaš malo kilometrov, se dizl ne splača.
ker nimaš potencialnih težav z turbino.
dpf, erg, itd...
večja šansa za prevertene kilometre
večja nabavna cena
? dražji servisi...

samo nekaj minusov... Ubistvo se že moraš res vprašat, zakaj dizl (rabljen seveda).


Dizel mogoče samo v poštev, če imaš težji avto. Oz za mene, ker imam večinoma mestne vožnje bi bil hybrid. Dizel se pozimi tudi težje segreje,

LeQuack je izjavil:

Še bolj je če imaš ogrevano garažo, kar vsak ki da kaj nase itak ima.


Odlično pozimi, avto pol soli in ti v garaži lepo gnije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

RejZoR ::

Ogrevana garaža je najbolje stran vržena energija.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jype ::

gruntfürmich ::

jype je izjavil:

Ni, če živiš v garaži.

če živiš v 'garaži', potem to nekako po definiciji ni več garaža...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

d4vid ::

RejZoR je izjavil:

Ogrevana garaža je najbolje stran vržena energija.


Avto imam v garaži, v kateri je tudi centralna kurjava, zaradi česar ima garaža cel čas 15 stopinj. Hja, nekaj je stran vržene energije, ampak vsaj zame je kar nekaj plusov, vsedem se v topel avto ter ko skidam sneg ali pridem iz hleva, se preoblečem v čista oblačila na toplem :)
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

;-) ::

Zakaj bencinarja ?

ker nebo šlo pol plače za:
-bosch pumpo
-injektorje
-vstrajnik & sklopko
-morebitno turbino
itd.

Kamorkoli obrneš je bencinar varčnejši, razen če furaš na kurjačo.

Meizu ::

Sam bom očitno še moral dočakat menjave vseh teh delov, ki naj bi bili pri dizlu za menjavat, pa čeprav imamo že 10 let pri hiši izključno dizle.

jype ::

gruntfürmich> če živiš v 'garaži', potem to nekako po definiciji ni več garaža...

A ni definicija garaže, da je not prevozno sredstvo?

;-) ::

vrjetno jih nimate dovolj dolgo da bi kaj odpovedlo...ali si vasi deli vecni?

darkolord ::

;-) je izjavil:

Zakaj bencinarja ?

ker nebo šlo pol plače za:
-bosch pumpo
-injektorje
-vstrajnik & sklopko
-morebitno turbino
itd.
In kaj od tega je cenejše pri bencinarju?

Kamorkoli obrneš je bencinar varčnejši, razen če furaš na kurjačo.
Varčnejši z višjo porabo in dražjim gorivom?

hojnikb ::

;-) je izjavil:

vrjetno jih nimate dovolj dolgo da bi kaj odpovedlo...ali si vasi deli vecni?

Ali pa ne trashajo avtov, kot da so za enkratno uporabo.
#brezpodpisa

GrimReaper ::

FlyingBee je izjavil:

na to sem pomislil tudi ob mojem vprašanju v naslovu teme in sicer, da je bencinarja treba v nižji prestavi nažgat do 4k rpm vsaj in potem zamenjat, da narediš isto kot pri dizlu že pri 2,5k rpm ... skratka, zakaj ne bi imel ves navor že pri 2,5k in ne pri glasnih 5krpm ?

To je veljalo včasih. Če kupuješ novega, imajo itak vsi bencinarji razen kakšnih vstopnih modelov, pa Korejcev in Japoncev, turbino. Ti imajo pa po uradnih podatkih največji navor od 1400-2500.
Turbobencinarji so pa boljši od turbodizlov v vsem, razen porabi. Pa še to imaš zdej pri Fordovem 1.0 EcoTec lahko 7l (pa tudi 5,5 ali 9l, odvisno od teže noge). Ampak 1.6 dizli in manjši so še vedno v prednosti s 5l ali celo manj.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

gruntfürmich ::

jype je izjavil:

A ni definicija garaže, da je not prevozno sredstvo?

ja, človek pa ne.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

jype ::

gruntfürmich> ja, človek pa ne.

Človek ne sme bit v garaži, ker potem to ni več garaža? Čudno.

Martin Krpan ::

darkolord je izjavil:

;-) je izjavil:

Zakaj bencinarja ?

ker nebo šlo pol plače za:
-bosch pumpo
-injektorje
-vstrajnik & sklopko
-morebitno turbino
itd.
In kaj od tega je cenejše pri bencinarju?

Kamorkoli obrneš je bencinar varčnejši, razen če furaš na kurjačo.
Varčnejši z višjo porabo in dražjim gorivom?



Če vsega tega sranja bencinski atmosferc sploh nima valjda tud crknit ne more ???!!!

Bencinc ma večjo porabo , pa tudi manjšo ceno.

Če delaš kratke relacije in ne več kot 20.000 km letno kupiš bencinca , če pa dolge in več kot 20.000-25.000 km letno pa valjda turbo dizla.

Nis(m)o pa vsi taxisti in trgovski potniki , da bi delali toliko km letno.
Nekateri pa tu serjete , da človek že za 5.000 km letno nujno rabi turbo dizla in da se mu ta izplača.

darkolord ::

Če vsega tega sranja bencinski atmosferc sploh nima valjda tud crknit ne more ???!!!
Nima črpalke za gorivo? Nima injektorjev? Nima vztrajnika? Nima sklopke?

Kaj pa ma? Vrtne palčke?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

šernk ::

Tist liter večjo porabo ki jo ima bencinc napram dizlu, kar precej let nosiš dražjega dizla notri. Recimo da je dizel 2000€ dražji od bencina. Za to dobiš 1400 litrov bencina.

vzemimo da pri porabi 6 litrov dizla je to 1 liter razlike (razliko v ceni zanemarimo ker je minimalna). Torej prevozit moraš 140.000km z dizlom, da se ti povrne nakup vanj. Če ti torej pri cca 200.000 odleti vztrajnik si na čisti ničli glede na bencinarja. pri povprečnih 20.000km letno 10 let voziš smrduha da prišparaš prvi evro na njemu.

zgornjemu seznamu bi sam dodal še EGR in DPF, oba prineseta v denarnico lepo luknjo in pri 20.000km letno ne prvi predvsem pa ne drugi ne bosta preživela 200.000km. 20.000km letno pomeni cca 30km dnevno v eno smer...dizel pozimi regeneracije DPFja pogosto ne bo uspel spravit skozi.

edit:
Nima črpalke za gorivo? Nima injektorjev? Nima vztrajnika? Nima sklopke?

črpalka za gorivo za moj bencinar stane 50€, dizel...800€+
vztrajnika bencinarji nimajo cena vstrajnika cca 700€ najbolje ga je menjat ob menjavi sklopke, drugače imaš dvojno delo.
EGR 300€
DPF 500€+
turbina 1000€
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

akasa ::

Sej nerabiš kupt novga dizla če veš, da delajo dpf pa egr pobleme... napimer pr starih tdi mašinah maš 15minut posla pa egr blokiraš.. če ti še katalizator nepaše še 30 minut pa maš mir... vstrajnik pa ni prblem če znaš vost.. največji problem je k maš stop/start pa se ti avto ugasne na semaforji pol pa po gasi iz 1000rpm kukr da pa gre vstrajnik.. Pa vstrajniki grejo k čipiraš, k se ti fajn zdi k dost lepš pospeš v nižjih obratih pa je treba parkrat pobat..


Pa tut pr novih dizlih se da za nekih slabih 500€ odstrant dpf in egr.. namest dpf se vstavi neke vrste pregrada, da pritisk ne pade in da ne škodi pol turbini, egr se pa računalniško odstran pa je mir...


sej pr bencinarjih so tut problemi z luft mesarjim, pa katalzatorjim... ni neke razlike kaj kupiš.. mogoč pr novem, če se pa kup 8 al pa 10 let star avto so pa recimo da isti stroški...

krneki0001 ::

FlyingBee je izjavil:

Če bi zdaj kupovali avto med 5 in 8 let starega, zakaj bi sploh kupovali bencinarja? Torej, najboljše bi bilo prebrati odgovore lastnikov rabljenih bencinarjev. Lahko tudi pri nakupu novega avtomobila, zakaj bi sploh še hotel bencinarja?


Zakaj bencinarja? Nakupna cena bencinarja je nižja, zavarovanje je ponavadi nižje, cestnina je nižja, manj smrdi izpuh,...:

1.) ker imam kratko razdaljo do službe in se dizel niti ne ogreje, kar pa pomeni, da bi bila poraba v dizlu višja. Sosed se vozi na podobni razdalji kot jaz v službo, samo da gre on v drugo stran (drugače bi se skupaj vozila), pa se mu do službe avto niti ne ogreje - pasat 2.0 tdi letnik 2013.
2.) ker bencin pozimi ne zmrzne in avto vedno vžge tako kot mora (sicer se to z dodatki v nafti da popravit, da ne bo zmrznila, ampak...)
3.) ker bencinar nudi več užitkov pri pospeševanju in greš lahko brez problemov v visoke obrate
4.) ker porabe bencinarjev niso več tako visoke kot nekoč in je razlika veliko manjša.
5.) ker lahko vsako sranje od bencina vliješ v tank, pa bo bencinar še kar delal, medtem ko v dizlu se že slab biodizel lahko pokaže kot usoden za mašino

Na starem dizlu nikoli ne veš, kdaj bo šla kaka turbina ali boš pumpa, ali pa še kaj drugega, ker je vse to zelo drago za popravilo. Pri navadnem bencinarju vsega tega ni.


Upam pa da bodo nekoč spet umaknili "sponzoriranje" dizelskega goriva in da bodo cene postale realne, kar pomeni, da bo dizelsko gorivo postalo dražje kot bencin, kar bi potem tudi izenačilo ceno na 100km zaradi višje porabo bencinarjev. (bencin je lažje in ceneje pridobivat pri predelavi surove nafte, kot pa plinsko olje D2, posledično je proizvodnja cena tudi nižja, samo trošarine so navite in je zato končna cena višja)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

sandmat ::

akasa je izjavil:

Sej nerabiš kupt novga dizla če veš, da delajo dpf pa egr pobleme... napimer pr starih tdi mašinah maš 15minut posla pa egr blokiraš.. če ti še katalizator nepaše še 30 minut pa maš mir... vstrajnik pa ni prblem če znaš vost.. največji problem je k maš stop/start pa se ti avto ugasne na semaforji pol pa po gasi iz 1000rpm kukr da pa gre vstrajnik.. Pa vstrajniki grejo k čipiraš, k se ti fajn zdi k dost lepš pospeš v nižjih obratih pa je treba parkrat pobat..


Pa tut pr novih dizlih se da za nekih slabih 500€ odstrant dpf in egr.. namest dpf se vstavi neke vrste pregrada, da pritisk ne pade in da ne škodi pol turbini, egr se pa računalniško odstran pa je mir...


sej pr bencinarjih so tut problemi z luft mesarjim, pa katalzatorjim... ni neke razlike kaj kupiš.. mogoč pr novem, če se pa kup 8 al pa 10 let star avto so pa recimo da isti stroški...


Zaradi take logike v Ljubljani 120x letno presežemo mejno vrednost pm10 delcev. Če bi prepovedali dizle, bi imeli najčistejše mesto v Sloveniji.

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

FlyingBee je izjavil:

Če bi zdaj kupovali avto med 5 in 8 let starega, zakaj bi sploh kupovali bencinarja? Torej, najboljše bi bilo prebrati odgovore lastnikov rabljenih bencinarjev. Lahko tudi pri nakupu novega avtomobila, zakaj bi sploh še hotel bencinarja?


Zakaj bencinarja? Nakupna cena bencinarja je nižja, zavarovanje je ponavadi nižje, cestnina je nižja, manj smrdi izpuh,...:

1.) ker imam kratko razdaljo do službe in se dizel niti ne ogreje, kar pa pomeni, da bi bila poraba v dizlu višja. Sosed se vozi na podobni razdalji kot jaz v službo, samo da gre on v drugo stran (drugače bi se skupaj vozila), pa se mu do službe avto niti ne ogreje - pasat 2.0 tdi letnik 2013.
2.) ker bencin pozimi ne zmrzne in avto vedno vžge tako kot mora (sicer se to z dodatki v nafti da popravit, da ne bo zmrznila, ampak...)
3.) ker bencinar nudi več užitkov pri pospeševanju in greš lahko brez problemov v visoke obrate
4.) ker porabe bencinarjev niso več tako visoke kot nekoč in je razlika veliko manjša.
5.) ker lahko vsako sranje od bencina vliješ v tank, pa bo bencinar še kar delal, medtem ko v dizlu se že slab biodizel lahko pokaže kot usoden za mašino

Na starem dizlu nikoli ne veš, kdaj bo šla kaka turbina ali boš pumpa, ali pa še kaj drugega, ker je vse to zelo drago za popravilo. Pri navadnem bencinarju vsega tega ni.


Upam pa da bodo nekoč spet umaknili "sponzoriranje" dizelskega goriva in da bodo cene postale realne, kar pomeni, da bo dizelsko gorivo postalo dražje kot bencin, kar bi potem tudi izenačilo ceno na 100km zaradi višje porabo bencinarjev. (bencin je lažje in ceneje pridobivat pri predelavi surove nafte, kot pa plinsko olje D2, posledično je proizvodnja cena tudi nižja, samo trošarine so navite in je zato končna cena višja)


Kar se vziganja pozimi tice,je ex a4 1.9tdi pri -30 z 300.000km gor je vzigal boljse kot 90% bencinarjev v okolici.
Nikol nisem ahcal avto, pa mi ni crknila ne turbina, ne bosh crpalka, ne sobe, pa sem se vedno pelal na kurilc (in odpadno fritezno olje).
Edina prednost bencinarja je da se ga da predelat na LPG, drgac ga nikol neb imel. Aja, pa se pocen registracija.

Zgodovina sprememb…

GTX970 ::

sandmat
Zaradi take logike v Ljubljani 120x letno presežemo mejno vrednost pm10 delcev.

Po "naključju" je to v jesenskih in zimskih mesecih.
Hint: domača kurišča na trda goriva.

-valvoline- ::

GTX970 je izjavil:

sandmat
Zaradi take logike v Ljubljani 120x letno presežemo mejno vrednost pm10 delcev.

Po "naključju" je to v jesenskih in zimskih mesecih.
Hint: domača kurišča na trda goriva.

Itak da povprecen dimnik svinja vec k 500 avtov skupaj, sploh pa k je kriza in se je marsikdo odpovedal kurilcu in saltal na drva, se posebej tam k je kriza najbolj zagrabila.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

sandmat je izjavil:

Zaradi take logike v Ljubljani 120x letno presežemo mejno vrednost pm10 delcev. Če bi prepovedali dizle, bi imeli najčistejše mesto v Sloveniji.
Se mi je zdelo, da imajo dizelne samo v mestih, ki presežejo koncentracijo pm.

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

Kar se vziganja pozimi tice,je ex a4 1.9tdi pri -30 z 300.000km gor je vzigal boljse kot 90% bencinarjev v okolici.
Nikol nisem ahcal avto, pa mi ni crknila ne turbina, ne bosh crpalka, ne sobe, pa sem se vedno pelal na kurilc (in odpadno fritezno olje).
Edina prednost bencinarja je da se ga da predelat na LPG, drgac ga nikol neb imel. Aja, pa se pocen registracija.


Očitno eden izmed redkih, ker sem še danes zjutraj poslušal dretje soseda, kako ku*čev dizel spet noče vžgat (škoda oktavija 2014 letnik), meni pa 16 let stara škatla in ženina 17 let stara kišta z bencinskim motorjem vžge v prvo. Oba avta nista vredna 1000 evrov(denar raje v kaj drugega vlagam kot v pleh), oba imata kreko čez 200.000km prevoženih (moj 240, ženin 330k kilometrov), pa na obeh samo redne servise delam in oba delata brez problemov. Žena ima imprezo 1.6, jaz pa foresterja 2.0 oba bencinarja. Oba hočeva zanesljive avtomobile, ki vedno delajo in naju vedno domov pripeljejo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Kar se vziganja pozimi tice,je ex a4 1.9tdi pri -30 z 300.000km gor je vzigal boljse kot 90% bencinarjev v okolici.
Nikol nisem ahcal avto, pa mi ni crknila ne turbina, ne bosh crpalka, ne sobe, pa sem se vedno pelal na kurilc (in odpadno fritezno olje).
Edina prednost bencinarja je da se ga da predelat na LPG, drgac ga nikol neb imel. Aja, pa se pocen registracija.


Očitno eden izmed redkih, ker sem še danes zjutraj poslušal dretje soseda, kako ku*čev dizel spet noče vžgat, meni pa 16 let stara škatla in ženina 17 let stara kišta z bencinskim motorjem vžge v prvo. Oba avta nista vredna 1000 evrov(denar raje v kaj drugega vlagam kot v pleh), oba imata kreko čez 200.000km prevoženih (moj 240, ženin 330k kilometrov), pa na obeh samo redne servise delam in oba delata brez problemov. Žena ima imprezo 1.6, jaz pa foresterja 2.0 oba bencinarja. Oba hočeva zanesljive avtomobile, ki vedno delajo in naju vedno domov pripeljejo.

Baba cula baba rekla, to je nek kao stereotip in izgovor.
Enkrat na 7-10 let kupis najvecjega akumulatorja k se ga da gor spravit pa mas mir. Recimo povisana 97ah varijanta, k pase skoraj na vseh dizlih (vagovcih). Pol bo vzigal na cetrt zoba. Zdaj ce tvoj sosed ne zna dobrega dizla kupit to je spet povsem drugacen problem.

Zgodovina sprememb…

sandmat ::

GTX970 je izjavil:

sandmat
Zaradi take logike v Ljubljani 120x letno presežemo mejno vrednost pm10 delcev.

Po "naključju" je to v jesenskih in zimskih mesecih.
Hint: domača kurišča na trda goriva.


zanimivo, poglej caption pod prvo fotko ;)

http://www.delo.si/novice/ljubljana/zdr...

BTW, po tej logiki so najrevnejši prebivalci v centru, kjer vsi kurijo na drva? :)

EDIT: Arso še lepše spesni (http://www.arso.gov.si/soer/kakovost_zr...
Analiza virov PM10 kaže, da je vzrok onesnaženja z delci večinoma cestni promet, predvsem v prometno bolj obremenjenih urbanih središčih (Ljubljanska kotlina), v slabo prevetrenih kotlinah pa so vzrok onesnaženja tudi izpusti iz kurilnih naprav ter industrijskih virov (Zasavska in Celjska kotlina). K onesnaženju zaradi ozona, ki je izrazitejše na Primorskem, bistveno prispeva daljinski transport iz Padske nižine v Italiji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sandmat ()

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

meni pa 16 let stara škatla in ženina 17 let stara kišta
Moj dizel star 14 let je tudi vžgal v prvo. Uni 5 let star tudi. Torej neke logike ni v tem, da bi se dalo posploševati.

steev ::

šernk je izjavil:

Tist liter večjo porabo ki jo ima bencinc napram dizlu, kar precej let nosiš dražjega dizla notri. Recimo da je dizel 2000€ dražji od bencina. Za to dobiš 1400 litrov bencina.

vzemimo da pri porabi 6 litrov dizla je to 1 liter razlike (razliko v ceni zanemarimo ker je minimalna). Torej prevozit moraš 140.000km z dizlom, da se ti povrne nakup vanj. Če ti torej pri cca 200.000 odleti vztrajnik si na čisti ničli glede na bencinarja. pri povprečnih 20.000km letno 10 let voziš smrduha da prišparaš prvi evro na njemu.

zgornjemu seznamu bi sam dodal še EGR in DPF, oba prineseta v denarnico lepo luknjo in pri 20.000km letno ne prvi predvsem pa ne drugi ne bosta preživela 200.000km. 20.000km letno pomeni cca 30km dnevno v eno smer...dizel pozimi regeneracije DPFja pogosto ne bo uspel spravit skozi.

edit:
Nima črpalke za gorivo? Nima injektorjev? Nima vztrajnika? Nima sklopke?

črpalka za gorivo za moj bencinar stane 50€, dizel...800€+
vztrajnika bencinarji nimajo cena vstrajnika cca 700€ najbolje ga je menjat ob menjavi sklopke, drugače imaš dvojno delo.
EGR 300€
DPF 500€+
turbina 1000€

Ne zagovarjam diszov, samo tukaj si pa memu useku.
Vsak avto ma vztrajnik, s tem da večino dizlov ima dvomasnega, ki ga je potrebno menjat. Seveda ga imajo tudi bencinarji. Cena za VAG ene 300 eur.
Turbine pa tud ne čakaš, da odleti, ampak jo daš obnovit - ene 300 eur.
Egr tud ni tok drag, se mi zdi, pa tudi mislim, da ga majo nekateri novi bencinarji.

Se pa popolnoma strinjam, da dizel je za 30+ Mm letno. To pomeni, da je večinoma vožen po AC, kar je dobro in za turbino, egr, vztrajnik, dpf, podvozje in še kaj.
:|

;-) ::

darkolord je izjavil:

;-) je izjavil:

Zakaj bencinarja ?

ker nebo šlo pol plače za:
-bosch pumpo
-injektorje
-vstrajnik & sklopko
-morebitno turbino
itd.
In kaj od tega je cenejše pri bencinarju?

Kamorkoli obrneš je bencinar varčnejši, razen če furaš na kurjačo.
Varčnejši z višjo porabo in dražjim gorivom?



trenutno vozim 15 let starega japonca v pol lrta sem naredo 50.000km, ojnicni ruzijo kot zmesani zjutraj a imam v garazi komplet swap motorja ki sem ga sprobal in kupil za 50eur(motor,sklopka,menjalnik) samo premontiram in spet samo vozim. ko ti odpove bencinar je swap motorja isti kot ce tezo motorja pomnozis z ceno surovine, pri naftasu pa z ceno zlata...

sernk vsak avto ma vstrajnik tud bencinar, nimas pojma.
««
4 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446101849 (60731) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162320 (42784) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14525891 (21693) krneki0001
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15530042 (27397) WarpedGone
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8625362 (23030) amigo_no1

Več podobnih tem