» »

Zakaj sploh bencinarja?

Zakaj sploh bencinarja?

««
5 / 15
»»

-valvoline- ::

Se spomnim vcasih ku sem mel trojko navadni dizel, enkrat je zagrablo -35c 3/4 avtov ni vzgalo zjutraj,golf je pa vzigal iz prve k puska. Pac 100ah aku noter in nimas kej carat.

;-) je izjavil:

darkolord je izjavil:

;-) je izjavil:

Zakaj bencinarja ?

ker nebo šlo pol plače za:
-bosch pumpo
-injektorje
-vstrajnik & sklopko
-morebitno turbino
itd.
In kaj od tega je cenejše pri bencinarju?

Kamorkoli obrneš je bencinar varčnejši, razen če furaš na kurjačo.
Varčnejši z višjo porabo in dražjim gorivom?



trenutno vozim 15 let starega japonca v pol lrta sem naredo 50.000km, ojnicni ruzijo kot zmesani zjutraj a imam v garazi komplet swap motorja ki sem ga sprobal in kupil za 50eur(motor,sklopka,menjalnik) samo premontiram in spet samo vozim. ko ti odpove bencinar je swap motorja isti kot ce tezo motorja pomnozis z ceno surovine, pri naftasu pa z ceno zlata...

sernk vsak avto ma vstrajnik tud bencinar, nimas pojma.

Bencinarji majo navadni vztrajnik, dizli pa dvomasni k se kvari in je 5x drazji, to je hotel povedat.
Ce kupis pravega in preverjenega dizla do 500.000 nimas kej carat,ne rabis rezervnega motorja v garazi.
Dejstvo je da se bencinski motorji veliko hitreje obrabijo kot dizelski,pa tudi izguba moci skozi leta je vecja, pr dizlu prakticno ni izgube moci. Bencin je suh, nafta podmazuje. Tu je kec.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

hotel je povedat da ni vstrajnika. nimajo vsi dizli dvomasnega in tudi vsi bencinarji nimajo enomasnega, kaj govoris nekaj kar neves spet

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

hotel je povedat da ni vstrajnika. nimajo vsi dizli dvomasnega in tudi vsi bencinarji nimajo enomasnega, kaj govoris nekaj kar neves spet

Od l.2000 naprej prakticno ne obstaja dizel z navadnim vztrajnikom (edino 1.4hdi kolk je men znano). Bencinarja z dvomasnim vztrajnikom se nisem vidu. Ni potrebe po tem ker ni tresljajev.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Kar se vziganja pozimi tice,je ex a4 1.9tdi pri -30 z 300.000km gor je vzigal boljse kot 90% bencinarjev v okolici.
Nikol nisem ahcal avto, pa mi ni crknila ne turbina, ne bosh crpalka, ne sobe, pa sem se vedno pelal na kurilc (in odpadno fritezno olje).
Edina prednost bencinarja je da se ga da predelat na LPG, drgac ga nikol neb imel. Aja, pa se pocen registracija.


Očitno eden izmed redkih, ker sem še danes zjutraj poslušal dretje soseda, kako ku*čev dizel spet noče vžgat, meni pa 16 let stara škatla in ženina 17 let stara kišta z bencinskim motorjem vžge v prvo. Oba avta nista vredna 1000 evrov(denar raje v kaj drugega vlagam kot v pleh), oba imata kreko čez 200.000km prevoženih (moj 240, ženin 330k kilometrov), pa na obeh samo redne servise delam in oba delata brez problemov. Žena ima imprezo 1.6, jaz pa foresterja 2.0 oba bencinarja. Oba hočeva zanesljive avtomobile, ki vedno delajo in naju vedno domov pripeljejo.

Baba cula baba rekla, to je nek kao stereotip in izgovor.
Enkrat na 7-10 let kupis najvecjega akumulatorja k se ga da gor spravit pa mas mir. Recimo povisana 97ah varijanta, k pase skoraj na vseh dizlih (vagovcih). Pol bo vzigal na cetrt zoba. Zdaj ce tvoj sosed ne zna dobrega dizla kupit to je spet povsem drugacen problem.


Delovna doba akumulatorjev je 4 leta, kar je nad tem je sreča. Tako da je treba potem vsake 4 leta odštet dodatnih 200 evrov za nov 100ah akumulator, medtem ko navaden bencinar brez problemov dela že s 45ah za 3x manjšo ceno dela brez problemov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

-valvoline- ::

3-5 let trajajo ku*evi 40-60ah. Men je en 100ah zdrzal vec ku 10 let in zamenjal 3 avta vmes. Vesna FTW.
:D

Zgodovina sprememb…

;-) ::

-valvoline- je izjavil:

;-) je izjavil:

hotel je povedat da ni vstrajnika. nimajo vsi dizli dvomasnega in tudi vsi bencinarji nimajo enomasnega, kaj govoris nekaj kar neves spet

Od l.2000 naprej prakticno ne obstaja dizel z navadnim vztrajnikom (edino 1.4hdi kolk je men znano). Bencinarja z dvomasnim vztrajnikom se nisem vidu. Ni potrebe po tem ker ni tresljajev.


spet nimas prav kar velik procent avtov nad 2000 je bencinarjev z dvomasnim vstrajnikom in velik procent dizlov z enomasnim. nasteval ti jih nebom, googlaj ker nimam nic od tega

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

;-) je izjavil:

hotel je povedat da ni vstrajnika. nimajo vsi dizli dvomasnega in tudi vsi bencinarji nimajo enomasnega, kaj govoris nekaj kar neves spet

Od l.2000 naprej prakticno ne obstaja dizel z navadnim vztrajnikom (edino 1.4hdi kolk je men znano). Bencinarja z dvomasnim vztrajnikom se nisem vidu. Ni potrebe po tem ker ni tresljajev.


spet nimas prav kar velik procent avtov nad 2000 je bencinarjev z dvomasnim vstrajnikom in velik procent dizlov z enomasnim. nasteval ti jih nebom, googlaj ker nimam nic od tega

Mogoce, bencinsko sceno res bl slabo obvladam. Vseeno je dvomasni vztrajnik za bencinarja nepotreben overkill. Ce sem se zmotil se vnaprej opravicujem.
Kar se pa dizlov tice je tovarnisko 95%+ z dvomasnim vztrajnikom. Seveda se da predelat z navadnim.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:


Bencinarji majo navadni vztrajnik, dizli pa dvomasni k se kvari in je 5x drazji, to je hotel povedat.
Ce kupis pravega in preverjenega dizla do 500.000 nimas kej carat,ne rabis rezervnega motorja v garazi.
Dejstvo je da se bencinski motorji veliko hitreje obrabijo kot dizelski,pa tudi izguba moci skozi leta je vecja, pr dizlu prakticno ni izgube moci. Bencin je suh, nafta podmazuje. Tu je kec.


V skoraj vse avtomobile se vgrajuje dvomasni vztrajnik.
Tudi če kupiš preverjenega novega dizla, bo pred 500.000km crknil, ker ni namen novih avtomobilov, da bodo vzdržali take kilometrine, ampak da avto zamenjaš po parih letih. In v novih avtomobilih (bencin in dizel) so vse zadeve stanjšane do tega kar se da in zato tudi niso več toliko vzdržljive kot so bile včasih. To je pa cena šparanja, ki se danes že pozna tudi na servisih, kjer se ne vidijo ven iz dela ravno zaradi slabših materialov.

Bencinski motorji se manj obrabljajo kot dizelski (kljub temu da nafta maže, bencin pa tudi, zato pa ima dodatke in ni čisti 100% bencin). Obraba dizelskih motorjev pa je večja zaradi večjih pritiskov in kompresije. Sama kompresija je pri turbodizlu lahko še enkrat višja(1:21) kot pri navadnem bencinarju(1:10,5). Sam dizelski blok motorja pa nič bolj ojačan kot bencinski, zato vagovim TDI motorjem tudi pokajo bloki motorja že pri 40.000km (2.0tdi so zelo na udaru).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Lej, sej mam lanosa na plin, ampak dej se sprijazni z dejstvom da dizel masina zdrzi vsaj 2x kok primerljiva bencinska. To je dejstvo in o tem ni potrebe prevec debatirat. 80% dizelasev v Slo ima vec ku 300.000km seveda vse nestetokrat prevrteno nazaj. Realno 80% bencinarjev recimo pri 300.000km je ze kaput, dizel motor pr teh kilometrih je lahko se vedno v top kondiciji in potegne kot nov.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

zato vagovim TDI motorjem tudi pokajo bloki motorja že pri 40.000km (2.0tdi so zelo na udaru).
Zanalšč posplošuješ? Eni seriji je pokal, pri kasnejših so to težavo odpravili. Po tvoji logiki so sicer ojačali tudi enakega bencinca, ker so pač vsi enaki, razen uni, ki se vrtijo pri 2x več obratih, kar po tej logiki deluje blagodejno na motor. Kot pri formuli, več obratov, dlje gre.

-valvoline- ::

To je pac slabo narejen motor. Evo podoben bencinski fail je Vagov 1.4 16v. Uberklump od motorja, generalka na vsakih 50.000km
:D

krneki0001 ::

valvoline, Realno je bilo mogoče 30 let in več nazaj pri teh kilometrih 80% jugotov in stoenk kaput, danes pa je to zelo drugače. Recimo subaruji (pač največ sem imel subarujev in vem kako tam delajo zadeve) so že leta 1985 brez problemov delali preko 2 miljona kilometrov, s tem da so imeli 5x več opreme od kateregakoli VW-ja takrat. In moj leone je imel po števcu 760.000km ko sem ga prodal. Kot zanimivost, avto se še vedno vozi po naših cestah, čeprav je že nekje 10 let odkar sem ga prodal. (Po drugi strani pa alfini boxerji niso prav dolgo zdržali, ker so imeli samo 3x vpete odmične, subaru pa 5x vpete)

aston 11
nič niso ojačali, ne bencinca in ne dizla, kvečjemu so stanjšali vse kar se je dalo na obeh, vse za ceno šparanja. Povprečen bencinar se vrti do 6000 obratov danes. Velika večina jih teh obratov ne vidi, ampak se vsi zaradi šestih prestav vozijo tam okoli 3000 obratov tako kot dizli, le da imajo bencinarji pol manjšo kompresijo in so pritiski v motorju manjši.


Sicer pa brez veze se kregat zaradi tega. Ljudje smo različni in vsakemu svoje, pa prav je tako. Kam bi pa prišli, če bi si vsi želeli iste stvari.
Osebno sicer preferiram bencinarja, večina vas ima pa raje dizle. ion vsak vidi svojo smiselnost zakaj je tako.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Izjem je vedno,pozitivnih in negativnih pri dizlih in bencinarjih. Evo gremo skupaj malo si ogledovat bencinarje z 300.000km in dizle z 300.000km. Takoj ti bo vse jasno. Povprecen bencinar pri 300.000km je ze za odpad, pije olja, kadi, porabi +50%, klenka in ropota itn. Dizel z realnimi 300.000km povdarjam realnimi, je se vedno ok, lahko da ne bo pil nic olja,poraba minimalno visja oz skoraj enaka kot pri 0km itn. Enostavno ne mores primerjat.

ps. Jaz preferiram tisto kar mi zagotovi najnizji znesek na prevozen km. Vse ostalo j v drugem planu. Tu pac bencinar na LPG zmaga. Prevec carinskih kontrol je ratal, cvicek je outdated.
:D

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Nebivedu in valvoline nista na istem bregu. nam ki vozimo japonce (menjal sem jih že ene 20) je logično da bencinar gre tud preko 500.000 itd. Valvolinu, ki pač ne vidi dlje od VAG grupe pa je logično da pri 200k km ribato.

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

Izjem je vedno,pozitivnih in negativnih pri dizlih in bencinarjih. Evo gremo skupaj malo si ogledovat bencinarje z 300.000km in dizle z 300.000km. Takoj ti bo vse jasno. Povprecen bencinar pri 300.000km je ze za odpad, pije olja, kadi, porabi +50%, klenka in ropota itn. Dizel z realnimi 300.000km povdarjam realnimi, je se vedno ok, lahko da ne bo pil nic olja,poraba minimalno visja oz skoraj enaka kot pri 0km itn. Enostavno ne mores primerjat.

ps. Jaz preferiram tisto kar mi zagotovi najnizji znesek na prevozen km. Vse ostalo j v drugem planu. Tu pac bencinar na LPG zmaga.
:D


Moja ima 17 let starega bencinarja s 330.000km, pa lahko prideš pogledat. Na 15.000km spije mogoče deci do 2 olja, kadi nič, crkuje nič in ne kaže niti najmanjših znakov, da bi bila mašina iztrošena, delava pa samo redne servise, ker nič ne crkne - impreza 1.6 karavan s samo 90km, čisto nenavit avto.

Jaz kupim subaruja za 1000 evrov z 200 do 300k kilometrov, vložim vanj še 500 evrov, da imam vse servise narejene in vem pri čem sem ter se vozim z njim nekih 150 do 200k kilometrov, potem ga pa prodam in kupim drugega za 1000 evrov. To sva z mojo ugotovila, da naju pride najceneje, ker tudi če bi avto ribnil, bi si z naslednjo plačo lahko drug tak avto kupil, sedanjega pa porabil za dele. Poraba je zato vseeno kakšna je (da le ni nad 10 litrov po mestu), ker že z nabavno ceno prišparava ogromno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

Nebivedu in valvoline nista na istem bregu. nam ki vozimo japonce (menjal sem jih že ene 20) je logično da bencinar gre tud preko 500.000 itd. Valvolinu, ki pač ne vidi dlje od VAG grupe pa je logično da pri 200k km ribato.

Od l.2000 naprej so ga tudi japonci fajn zasral na podrocju kakovosti motorjev. Nisan in mazda recimo kot najslabsi primer. Ja naredo bos 500.000km ampak vmes bos parkrat delal malo in veliko generalko in ne mi pripovedovat pravljic ker vem kaj in o cem govorim.
Menjal si 20 avtov ker ne znas si kupit dobrega avta. Simple as that.
Nebivedujevi subaruji ja,ampak do l.2002. Starejsi pa majo problem z plehom, to je najslabsa strana teh starih japonskih samurajev. Tezko je najt ohranjenega.
Tista stara impreza je pa en taki pravi brezcasni biser, tako kot golf2 dizel. Neunicivo nimas kej.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

;-) je izjavil:

Nebivedu in valvoline nista na istem bregu. nam ki vozimo japonce (menjal sem jih že ene 20) je logično da bencinar gre tud preko 500.000 itd. Valvolinu, ki pač ne vidi dlje od VAG grupe pa je logično da pri 200k km ribato.

Od l.2000 naprej so ga tudi japonci fajn zasral na podrocju kakovosti motorjev. Nisan in mazda recimo kot najslabsi primer. Ja naredo bos 500.000km ampak vmes bos parkrat delal malo in veliko generalko in ne mi pripovedovat pravljic ker vem kaj in o cem govorim.
Menjal si 20 avtov ker ne znas si kupit dobrega avta. Simple as that.


Mazda RX8 mogoče, ker ima Wanklov motor notri in se na 70.000 dela malo bolj obšren servis. Ker ostale mazde delajo krepko čez 500.000km pa ni nobenih problemov. DCI motor pa ni nissanov, ampak renaultov, zato pa crkujejo kot po tekočem traku (torej spet evropski motor).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

;-) ::

menjal sem jih ker sem z prodajo zasluzil.so zasrali ja ker so se specali z evropejci, honda, toyota,subaru so vrh avtomobilizma okol vzdrzljivosti

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

;-) je izjavil:

Nebivedu in valvoline nista na istem bregu. nam ki vozimo japonce (menjal sem jih že ene 20) je logično da bencinar gre tud preko 500.000 itd. Valvolinu, ki pač ne vidi dlje od VAG grupe pa je logično da pri 200k km ribato.

Od l.2000 naprej so ga tudi japonci fajn zasral na podrocju kakovosti motorjev. Nisan in mazda recimo kot najslabsi primer. Ja naredo bos 500.000km ampak vmes bos parkrat delal malo in veliko generalko in ne mi pripovedovat pravljic ker vem kaj in o cem govorim.
Menjal si 20 avtov ker ne znas si kupit dobrega avta. Simple as that.


Mazda RX8 mogoče, ker ostale delajo krepko čez 500.000km pa ni nobenih problemov. DCI motor pa ni nissanov, ampak renaultov, zato pa crkujejo kot po tekočem traku (torej spet evropski motor).

Nissan 1.4, 1.6 l.2000 naprej tako sranje da ga ni, mazda 1.6 in 1.8 tudi l.2000-2004 ce se prav spomnim uberklump, toyote so imele tezave z ventili....
Ce ne verjames poglej si kako jokcajo po forumih, al pa vprasaj dedicated mehanike ki obvladajo to podrocje.

Mesar ::

Vse je svinjarija pa že prej je blo svinjarija, poglej kolko je pre2k civicov na a.netu pa majo tam 200kkm, 300kkm pa žrejo olja in vode tolko ko bencina...

Velecenjeni SDI pa je super ja, sam problem je da te upokojenci prehitevajo... tisti peš ja...

V glavnem je vse odvisno od tega kako je prejšnji lastnik vzdrževal avto in če ima mogoče kakšne serijske napake, pa še tu se dan danes rešuje vse z vpoklici... razen če imaš spet nemarnega lastnika, ki zadevo ignorira in raje proda čez par let...

Renaultov DCI je super kot vsi ostali motorji, če delaš servise enx na 10kkm enx pa na 50kkm je pa vseeno kateri motor imaš - bo slej kot prej problem...
Your turn to burn!

;-) ::

50k km sem naredo z avtom z 240 k km kupil sem ga za 150 eur pa dol prodal 200 eur stvari. se olja nisem menjal vec kot enkrat sedaj pa ga ne vec in ga ne pije...no nevem ze nisem gledal sibke kake dva meseca. svojo je odsluzil za tak denar.

rx8 je zgodba zase, nepoznavalci simfajo, poznavalci ki jih vozijo resijo tezave z konpresijo v dveh urah z 500eur in je motor spet isti kot ob nakupu. se dvigala ne rabis ker sam dvignes motor iz avta, niti navodil ker je sestavnih delov tako malo da jih en clovek na prste presteje pa se ostanejo mu.

-valvoline- ::

My 50 cents:::::
-Bencinar pride v postev za avto prostornine do 1.6 in teze do 1200kg
-Bencinar prostornine 1.6+ brez LPGja nima smisla,prevec opali po zepu raje dizel
-Vse kar je cez 1500kg absolutno dizel

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Na vrhu je bil vedno japonski daihatsu, vsaj dokler so še prodajal v evropi, ker se namreč kompletno umika iz Evrope. Na 10.000 kupcev, jih je bilo v povprečju nezadovoljnih samo 24, z VAGom jih je na 10.000 kupcev slabe volje kar nekajkrat več.
Premalo avtov prodanih, ker mi avtov za "reveže" ne kupujemo. Daihatsu je avto, katerega sestavlja 95% recikliranih materialov in je avto za reveže (v celotni aziji in južni ameriki ima tako oznako). Tudi brez vzdrževanja zdrži ogromno kilometrino, vsak mehanik ga lahko popravi (vsi modeli daihatsujev imajo enako vodno pumpo, jermen in napenjalec in to že od leta 1984 naprej) in je zelo poceni avto na splošno, zelo vzdržljiv in trpežen, pa nima problemov ne v mokrem, ne v suhem podnebju.

Mesar je izjavil:

Vse je svinjarija pa že prej je blo svinjarija, poglej kolko je pre2k civicov na a.netu pa majo tam 200kkm, 300kkm pa žrejo olja in vode tolko ko bencina...

Velecenjeni SDI pa je super ja, sam problem je da te upokojenci prehitevajo... tisti peš ja...

V glavnem je vse odvisno od tega kako je prejšnji lastnik vzdrževal avto in če ima mogoče kakšne serijske napake, pa še tu se dan danes rešuje vse z vpoklici... razen če imaš spet nemarnega lastnika, ki zadevo ignorira in raje proda čez par let...

Renaultov DCI je super kot vsi ostali motorji, če delaš servise enx na 10kkm enx pa na 50kkm je pa vseeno kateri motor imaš - bo slej kot prej problem...


Ne moreš civicov primerjat z navadnimi avtomobili. civic je pojem za avto, ki se mora mimo vsake avtobusne postaje peljat v blokadi, da ga ja vsi vidijo, na splošno je to "športnik" za mulce, ki ga gonijo brez servisiranja in ga na koncu takega naprej prodajo. Zato pa vsi pijejo olje.

DCI tudi ob rednem servisiranju na 10k kilometrov ni preveč zanesljiv motor, ob tem da je predpisan interval 30.000km za servise.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Ko sem sel v IT po avto v ozji izbor mi je biv tudi suzuki Jimny 1.3 99-01 na LPG, vendar ni bilo nic kaj pametnega,zelo malo jih je bilo se manj od teh na LPG pa na oddaljenih lokacijah. Da ne bos reku da sinfam japonce.
:)

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

My 50 cents:::::
-Bencinar pride v postev za avto prostornine do 1.6 in teze do 1200kg
-Bencinar prostornine 1.6+ brez LPGja nima smisla,prevec opali po zepu raje dizel
-Vse kar je cez 1500kg absolutno dizel


S čem opali po žepu bencinar z 1994ccm in 120KM? Registracija je poceni (170 evrov zavarovanje in 170 evrov cestnina ter tehnični), poraba je okoli 8 litrov bencina, nabavna cena je pa 1000 evrov in 500 evrov za servis, da vem kje sem z avtom. Pa mogoče še nove gume za 80 evrov komad. To pomeni da dam za avto 1000€ + cestnina 135 + tehnični 32 + zavarovanje 170 + servis 500 + gume 320, skupaj torej okoli 2100 evrov in se vozim z njim vsaj 3 do 4 leta. Potem ga prodam naprej za do 500 evrov in si kupim enak avto samo bolj ohranjen in z manj kilometri.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Mesar ::

Smajli ja, pa dalje? V kakšnem stanju pa je zdaj? To kar je tebi uspelo je sreča, kupil si avto, nisi vedel v kakšnem stanju je in 50kkm ti je služil, pol pa si se ga "rešil"...

valvoline, tudi za mestne fure? 5 al pa 10km do sihta, od kafiča do kafiča, v trgovino na izlet... to so v povprečju vožnje od 1km do max 15km.

nebivedu, bodimo realni no... ti tvoji stari Surbaruji in Daihatsu, vredu če si zadovoljen s tem in ti to ok služi ampak večina pričakuje nekaj druga od avta, se ti ne zdi? Enega subaruja težko primerjaš z povprečno limuzino ali pa karavanom.

DCI je ok, tistih 150kkm do 200kkm v povprečju večina doseže brez nekih hudih posegov, če so primerno servisirano, to pa je tut to za taki dnar... hebiga.

Sicer se pa gap med zelo slabimi avti in zelo dobrimi avti vedno bolj zmanjšuje če potegnemo neko povprečje. Vedno več je poceni avtov, ki dosegajo nek minimum, po drugi strani pa pri "prestižnih" znamkah in tistih, ki veljajo za kvalitetne hitro vidiš, da več to ni to.
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

My 50 cents:::::
-Bencinar pride v postev za avto prostornine do 1.6 in teze do 1200kg
-Bencinar prostornine 1.6+ brez LPGja nima smisla,prevec opali po zepu raje dizel
-Vse kar je cez 1500kg absolutno dizel


S čem opali po žepu bencinar z 1994ccm in 120KM? Registracija je poceni (170 evrov zavarovanje in 170 evrov cestnina ter tehnični), poraba je okoli 8 litrov bencina, nabavna cena je pa 1000 evrov in 500 evrov za servis, da vem kje sem z avtom. Pa mogoče še nove gume za 80 evrov komad. To pomeni da dam za avto 1000EUR + cestnina 135 + tehnični 32 + zavarovanje 170 + servis 500 + gume 320, skupaj torej okoli 2100 evrov in se vozim z njim vsaj 3 do 4 leta. Potem ga prodam naprej za do 500 evrov in si kupim enak avto samo bolj ohranjen in z manj kilometri.

Moj zahtev st.1 ko kupujem avto. 100km za max 5 evrov. Tu ni kompromisa.
8l+ benza(pod vprasanjem) to je za ministre in podobne.
:D

Zgodovina sprememb…

;-) ::

ojnicni ruzijo ker sem vozil z hin termostatom, olha ne pije. termostata se nisem menjal ker imam v garazi swap motorja za katerega sem dal 50 eur. ceno imam 1100 eur pa ga za 1000 nisem dal. se imam cas dva meseca preden grem po dizla, ceprav vem da me bo stal vec kot bencinar in si ne zatiskam oci.

kupujem alfo 159 2007+ jtd

krneki0001 ::

Mesar je izjavil:

nebivedu, bodimo realni no... ti tvoji stari Surbaruji in Daihatsu, vredu če si zadovoljen s tem in ti to ok služi ampak večina pričakuje nekaj druga od avta, se ti ne zdi? Enega subaruja težko primerjaš z povprečno limuzino ali pa karavanom.


Res je težko primerjaš, ker je subaru par nivojev nad povprečnim karavanom ali limuzino.

Ti to resno? Si se kdaj v kakem outbacku peljal dlje kot 500km? Recimo s čim takim? http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

;-) ::

kaj pa je povprecna limuzina? passat? laguna?

negre primerjat povprecnih reci z japonci

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

My 50 cents:::::
-Bencinar pride v postev za avto prostornine do 1.6 in teze do 1200kg
-Bencinar prostornine 1.6+ brez LPGja nima smisla,prevec opali po zepu raje dizel
-Vse kar je cez 1500kg absolutno dizel


S čem opali po žepu bencinar z 1994ccm in 120KM? Registracija je poceni (170 evrov zavarovanje in 170 evrov cestnina ter tehnični), poraba je okoli 8 litrov bencina, nabavna cena je pa 1000 evrov in 500 evrov za servis, da vem kje sem z avtom. Pa mogoče še nove gume za 80 evrov komad. To pomeni da dam za avto 1000EUR + cestnina 135 + tehnični 32 + zavarovanje 170 + servis 500 + gume 320, skupaj torej okoli 2100 evrov in se vozim z njim vsaj 3 do 4 leta. Potem ga prodam naprej za do 500 evrov in si kupim enak avto samo bolj ohranjen in z manj kilometri.

Moj zahtev st.1 ko kupujem avto. 100km za max 5 evrov. Tu ni kompromisa.
8l+ benza(pod vprasanjem) to je za ministre in podobne.
:D


Nabavna cena tvojega avta je pa?
Za ves becnin več, kot ga jaz porabim + cena mojega vozila + vsi servisi in zavarovanja ter registracija, ne pridem niti do nabavne cene tvojega avta.
In če že računaš, moraš upoštevat tudi ceno avta zraven. Ko boš pa ceno tvojega avta dal zraven, boš pa videl, da sem jaz tisti, ki šparam in ne ti.
Sam raje denar vlagam v kaj drugega kot avto, zato imam tudi tak avto, ki je robusten, zanesljiv in vedno dela, hkrati je pa poceni s poceni vzdrževanjem. Zato tudi cena goriva in poraba nista toliko važni, ker je nabavna cena tako nizka.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

My 50 cents:::::
-Bencinar pride v postev za avto prostornine do 1.6 in teze do 1200kg
-Bencinar prostornine 1.6+ brez LPGja nima smisla,prevec opali po zepu raje dizel
-Vse kar je cez 1500kg absolutno dizel


S čem opali po žepu bencinar z 1994ccm in 120KM? Registracija je poceni (170 evrov zavarovanje in 170 evrov cestnina ter tehnični), poraba je okoli 8 litrov bencina, nabavna cena je pa 1000 evrov in 500 evrov za servis, da vem kje sem z avtom. Pa mogoče še nove gume za 80 evrov komad. To pomeni da dam za avto 1000EUR + cestnina 135 + tehnični 32 + zavarovanje 170 + servis 500 + gume 320, skupaj torej okoli 2100 evrov in se vozim z njim vsaj 3 do 4 leta. Potem ga prodam naprej za do 500 evrov in si kupim enak avto samo bolj ohranjen in z manj kilometri.

Moj zahtev st.1 ko kupujem avto. 100km za max 5 evrov. Tu ni kompromisa.
8l+ benza(pod vprasanjem) to je za ministre in podobne.
:D


Nabavna cena tvojega avta je pa?
Za ves becnin več, kot ga jaz porabim + cena mojega vozila + vsi servisi in zavarovanja ter registracija, ne pridem niti do nabavne cene tvojega avta.
In če že računaš, moraš upoštevat tudi ceno avta zraven. Ko boš pa ceno tvojega avta dal zraven, boš pa videl, da sem jaz tisti, ki šparam in ne ti.
Sam raje denar vlagam v kaj drugega kot avto, zato imam tudi tak avto, ki je robusten, zanesljiv in vedno dela, hkrati je pa poceni s poceni vzdrževanjem. Zato tudi cena goriva in poraba nista toliko važni, ker je nabavna cena tako nizka.

Kupu sem lanosa l.2000 na LPG za 400 evrov v IT, z davkom in homologacijo ter prevozom me je stal vse skupaj cca 800 evrov. Pripravljen sem bil placat tm do 2000e za ksen dobar jimny ali samuraj na LPG pa nisem najdo. Naslednjic :)
Ko sem si vzel cajt dab naredo veliki servis sem iz radovednosti dal glavo dol,da vidim ce so ksne poskodbe na ventilih od LPGja. Vse je bilo kot novo. Ker je vse blo narazen sem se batnih obrock zamenjal tak da je zdaj motor prakticno kot nov. Kompleten servis cca 200 evrov, DIY moja malenkost. lahko recem da bolj preprostega avta za sravfat se nisem vidu.
:)

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:



S čem opali po žepu bencinar z 1994ccm in 120KM? Registracija je poceni (170 evrov zavarovanje in 170 evrov cestnina ter tehnični), poraba je okoli 8 litrov bencina,



Spet malo posplošujemo a ne :). Cestni sklad , tehnični in podljšanje zavarovanja ne pride za tvoj model 170€ pač pa 195,86€ 8-)

Posplošuješ tudi glede zavarovanja ( nimamo vsi 50% bonifikacije , pa še vedno nisi na tej ceni, kot si jo ti napisal )..

Poraba okoli 8 litrov je posploševanje.

-valvoline- ::

Kot sem ze prej v temi napisal kompletna registracija z tehnicnim in papirologijo za moj lanos 1.3 stane cca 200 evrov (50% popusta, tut ce ga neb imel lahko takoj dobim pr enem frendu ku rihta zavarovanja, no problemo). Poraba pa manj k 5e na 100km. Beat that :)

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

bambam20 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:



S čem opali po žepu bencinar z 1994ccm in 120KM? Registracija je poceni (170 evrov zavarovanje in 170 evrov cestnina ter tehnični), poraba je okoli 8 litrov bencina,



Spet malo posplošujemo a ne :). Cestni sklad , tehnični in podljšanje zavarovanja ne pride za tvoj model 170€ pač pa 195,86€ 8-)

Posplošuješ tudi glede zavarovanja ( nimamo vsi 50% bonifikacije , pa še vedno nisi na tej ceni, kot si jo ti napisal )..

Poraba okoli 8 litrov je posploševanje.


Ok, podaljšanje registracije sem pozabil dodat, to je nekih 18 ali koliko evrov. Ampak to vsak plača.
Popusta na zavarovanje pa nimam 50% ampak 55% (3 premijski razred), pa ker vedno plačam z gotovino dobim še 4% popusta, pa še 10% komercialnega popusta, ker vedno pri enem in istem agentu delam zavarovanje, tako da pride zavarovanje za moj avto 170 evrov. Koliko imate pa ostali je pa vaša skrb. Če nimaš 50% pojdi na tako zavarovalnico, da ti bodo dali 50%, potem pa naslednje leto nazaj k tvoji sedanji, le da boš takrat že imel 50% popusta za naprej.

O porabi pa ne bomo tukaj razglabljali. Napisal sem koliko ima avto porabe, če ne verjameš, tudi prav.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

D3m ::

GTX970 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ti povem zakaj bencinarja?:D

Danes zjutraj, če bi se vsedel v avto ali v sredo, ko bo -10 oz. -15 in bi dal kurjavo na maks bi tudi sam hitro zvedel :))

Webasto z daljincem pomaga.


aha

http://ava.rtvslo.si/predvajaj/gasilci-...
|HP EliteBook|R5 6650U|

SkIDiver ::

@D3m si našel dlako v jajcu. Če grelec deluje pravilno ne bo kadil pa je lahko še tako mrzlo;) Če se ga ne vzdržuje in menjava grelne svečke potem kadi, sicer pa ne. Nisem nikoli doživel tega pa sem ga tudi pri -20°C in več uporabljal.

krneki0001 ::

Meni je danes zjutraj tudi webasto normalno delal brez kajenja. Je bilo prav udobno se usest v avto, ki ima notri 23 stopinj in motor ogret na nekih 60 stopinj. Samo vsedeš se, vžgeš avto in se odpelješ v toplem avtu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

-valvoline- je izjavil:

My 50 cents:::::
-Bencinar pride v postev za avto prostornine do 1.6 in teze do 1200kg
-Bencinar prostornine 1.6+ brez LPGja nima smisla,prevec opali po zepu raje dizel
-Vse kar je cez 1500kg absolutno dizel

To je zelo res. Dost bolj natančno bolj enostavno se ne bi dalo povedat.

spirit ::

No ja ni čisto res, malo je treba gledat tudi kilometre, moja mati (seveda nujno potrebuje avto, in to ix35) ona ne bi ne dizla ne LPG vgradnje nikoli prinesla not saj mislim da naerdi letno okoli 5k km 10k pa sigurno ne. Avto je seveda za 3x na leto a morje in pa za v trgovino :)
Drugače se pa strinjam in sem za dizla.
Do službe imam 10km, prej sm jih mel 7 in imam 2.4 dizla, da je kapa polna imam Alfo, ki se itak samo kvari in nisem imel v skoraj treh letih niti enega problema z ničemar od naštetega, še največji izredni primer je bila enota za klimo in pa servo pumpa pri 240kkm. Naredim pa letno med 25 in 30kkm, pa vem da mi ni žal, da imam dizla, res je da imam za tole dnevno vožnjo okoli 8l porabe, res je tudi da sem bolj dinamičen voznik in ogreto mašino z veseljem spravim v malce višje obrate.., je pa super da ko pa grem kam imam pri povprečni 150kmh vožnji porabo okoli 6l, če bi ne vozil dinamično bi za dnevno cjazenje imel kak l nižjo, tudi če bi vozil 120 na relaciji bi imel nekje 5,5l na 100km.

Utk ::

Ja, če je avto celo leto parkiran v garaži, je precej vseeno kakšno mašino ima ja. Ampak tu itak ni več racionalnosti. Za take kilometre ne rabiš niti dobrega bicikla, kaj šele avto, če ga pa že hočeš, itak ne boš nič "prišparal".

steev ::

krneki0001 je izjavil:

Meni je danes zjutraj tudi webasto normalno delal brez kajenja. Je bilo prav udobno se usest v avto, ki ima notri 23 stopinj in motor ogret na nekih 60 stopinj. Samo vsedeš se, vžgeš avto in se odpelješ v toplem avtu.

Sicer odlična zadeva, sam olje ma pa še zmeraj -14. Te ne sme zavedt cagr na 60.
:|

WarpedGone ::

Ma -14 prvih nekaj sekund, dokler ga črpalka ne porine parkrat skozi blok.
Olja je vsega nekaj L, nekaj kg, železja na 60stopinjah pa par sto kg. Posledično se olje segreje zelo/dovolj hitro. Če temu nebi bilo tako, bi mel webasto tudi aktivno ogrevanje olja. Pa to pač ni potrebno.

Sploh pa velja, da prvih nekaj sekund ne tiščat v obrate, ker mašina ni zadovoljvo mazana ne glede na zunanjo temperaturo.

Aja, zakaj bencinarja? Enostavno ker mamo nekater raje blondinke, drugi pa črnolaske. Tretji pa lasuljarke ...
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

steev je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Meni je danes zjutraj tudi webasto normalno delal brez kajenja. Je bilo prav udobno se usest v avto, ki ima notri 23 stopinj in motor ogret na nekih 60 stopinj. Samo vsedeš se, vžgeš avto in se odpelješ v toplem avtu.

Sicer odlična zadeva, sam olje ma pa še zmeraj -14. Te ne sme zavedt cagr na 60.



Olje je imelo več kot 30 stopinj, ker imam v avtu vgrajen izmenjevalnik toplote in hkrati, ko webasto greje vodo, greje še olje preko izmenjevalnika.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

RejZoR ::

d4vid je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Ogrevana garaža je najbolje stran vržena energija.


Avto imam v garaži, v kateri je tudi centralna kurjava, zaradi česar ima garaža cel čas 15 stopinj. Hja, nekaj je stran vržene energije, ampak vsaj zame je kar nekaj plusov, vsedem se v topel avto ter ko skidam sneg ali pridem iz hleva, se preoblečem v čista oblačila na toplem :)


Ko odpreš vrata pa shladiš pol hiše...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

;-) ::

-valvoline- je izjavil:

Se spomnim vcasih ku sem mel trojko navadni dizel, enkrat je zagrablo -35c 3/4 avtov ni vzgalo zjutraj,golf je pa vzigal iz prve k puska. Pac 100ah aku noter in nimas kej carat.

;-) je izjavil:

darkolord je izjavil:

;-) je izjavil:

Zakaj bencinarja ?

ker nebo šlo pol plače za:
-bosch pumpo
-injektorje
-vstrajnik & sklopko
-morebitno turbino
itd.
In kaj od tega je cenejše pri bencinarju?

Kamorkoli obrneš je bencinar varčnejši, razen če furaš na kurjačo.
Varčnejši z višjo porabo in dražjim gorivom?



trenutno vozim 15 let starega japonca v pol lrta sem naredo 50.000km, ojnicni ruzijo kot zmesani zjutraj a imam v garazi komplet swap motorja ki sem ga sprobal in kupil za 50eur(motor,sklopka,menjalnik) samo premontiram in spet samo vozim. ko ti odpove bencinar je swap motorja isti kot ce tezo motorja pomnozis z ceno surovine, pri naftasu pa z ceno zlata...

sernk vsak avto ma vstrajnik tud bencinar, nimas pojma.

Bencinarji majo navadni vztrajnik, dizli pa dvomasni k se kvari in je 5x drazji, to je hotel povedat.
Ce kupis pravega in preverjenega dizla do 500.000 nimas kej carat,ne rabis rezervnega motorja v garazi.
Dejstvo je da se bencinski motorji veliko hitreje obrabijo kot dizelski,pa tudi izguba moci skozi leta je vecja, pr dizlu prakticno ni izgube moci. Bencin je suh, nafta podmazuje. Tu je kec.

tud tega nimas prav, sem bil na skupinskem merjenju moci pri tunercu z hondasi, ena honda ni pokazala manj kot so tovarniski podatki, vtiji po vecini 4 km vec stock motor

spirit ::

OK zdaj pa še to povej, kakšni Hondaši hodijo k ercu? tak ki malo dolije olje ko ga je premalo ali tak ki je v avto vrgel kar precej denarja? naj ti da so vse te mašine redno, dobro servisirane in jih ima ene 80% za sabo generalko (kar ni isto kot velik servis) za to pa potem pride do tega. Bom pa tako rekel, kaj se bolj kvari je še vedno odvisno od srečo in od tega kako se z mašino ravna ter jo servisira. hladno tiščanje ubije vsako mašino, ne opravljanje servisov tudi, je ap res da eno prej drugo kasneje, pa četudi sta enaka tipa motorja.

Olórin ::

RejZoR je izjavil:

d4vid je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Ogrevana garaža je najbolje stran vržena energija.


Avto imam v garaži, v kateri je tudi centralna kurjava, zaradi česar ima garaža cel čas 15 stopinj. Hja, nekaj je stran vržene energije, ampak vsaj zame je kar nekaj plusov, vsedem se v topel avto ter ko skidam sneg ali pridem iz hleva, se preoblečem v čista oblačila na toplem :)


Ko odpreš vrata pa shladiš pol hiše...


da ne govorimo kako izjemno slabo je za avto da ga mrzlega, nabitega z ledom in soljo pripelješ v garažo segreto na 15*C, kjer se sol in voda lahko lepo stopita in razžirata karoserijo in barvo. Odtečt tak nima kam ker je na vozilu premalo tekočine in preveč umazanije, tako da vse kar si s tem naredil je to, da vsak večer uničuješ avto.

Garaža mora imeti isto temperaturo kot je zunaj, s tem da zelo koristi če je kakšno okno garaže odprto da se avto zrači in suši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

MadMax ::

Izjemno slabo?
A niso časi starih Zastavinih avtov mimo?
Tistih konzerv, ki so v nekaj letih zgnile s soljo ali brez?
Če ga dve leti prej vzame vrag, naj trpim in zmrzujem 10 let?
V vsem tem času tudi bolno dete posadim v zmrzovalnik, da sigurno ne bo ozdravelo do prihoda k dohtarju?
Nekaterim res ni pomoči, prav iščete izgovore da ste lahko sužnji, žal samo kupu pleha.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

gruntfürmich ::

jype je izjavil:

gruntfürmich> ja, človek pa ne.

Človek ne sme bit v garaži, ker potem to ni več garaža? Čudno.


po definiciji ne.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
««
5 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446102993 (61875) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27163019 (43483) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14526241 (22043) krneki0001
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15530410 (27765) WarpedGone
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8625589 (23257) amigo_no1

Več podobnih tem