Forum » Na cesti » Zakaj sploh bencinarja?
Zakaj sploh bencinarja?
Buggy ::
Na AC z dokaj umirjeno voznjo bi slo, ampak 6.5l? Ne se hecat.
...kot sem napisal, 6,5l to je bila umirjena voznja na morje z bencinarjom.
Primerjava z Golfom in 7,8 ni bila na isti relaciji, temvec na relaciji LJ-Kocevje, kjer imam z "podobnim" rezimom voznje porabo 8.9L zadnih 100Kkm
ce pa rabis analizirati mojo porabo...izvoli
Gre za isti motor kot v SAAB 9-3 2.0t, lahko pogledas se njih za sirso sliko, ker moj avto s takim motorjem je edini v SLO
-valvoline- ::
Tvoja vectra, tovarniske specifikacije:
http://autokatalog.autoscout24.de/opel/...
Golf 2.0tdi+:
http://autokatalog.autoscout24.de/vw/go...
Moj lanos 1.3 podatki se popolnoma ujemajo z dejansko porabo, poraba je +20% vec na LPG:
http://autokatalog.autoscout24.de/daewo...
http://autokatalog.autoscout24.de/opel/...
Golf 2.0tdi+:
http://autokatalog.autoscout24.de/vw/go...
Moj lanos 1.3 podatki se popolnoma ujemajo z dejansko porabo, poraba je +20% vec na LPG:
http://autokatalog.autoscout24.de/daewo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Goody ::
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Malo smo Ot pa vendar. O kaksnem avtu se tu pogovarjamo? 220 konjev bencinar, pa pravis poraba 6.5? Kaj mislis da smo z marsa dol padli al kaj? To je enostavno fizicno nemogoce kakorkol obrnes. Ce je teb golf tdi pil 7.8l bencinar bo pri primerljivem rezimu voznje pil najmanj 12-15.
tudi jaz imam doma vw passata s 2.0T 240KM(bencinar), pa pije po števcu, na ''dvojki''=overall 7,8-8l ... pa nič ne skrivam, nič ne lažem, vsakemu pokažem, če ne verjame... kot je buggy napisal, odvisno kje in kako ga voziš...
Na AC z dokaj umirjeno voznjo bi slo, ampak 6.5l? Ne se hecat.
jaz nikjer nisem omenjal porabe 6,5L...
ti pa lahko povem relacijo Kope(Slovenj Gradec)-Velenje, do AC na Vranskem; 4,3L, z omenjenim avtomobilom... =)
Ja,ja in potem svizec zavije cokolado.
http://autokatalog.autoscout24.de/vw/pa...
Podatki o izvenmestni porabi so ponavadi za 90-100kmh.
So pa stevilke vseeno impresivne, za bencinarja z to moc in navor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
dzinks63 ::
Kope(Slovenj Gradec)-Velenje, do AC na Vranskem; 4,3L, z omenjenim avtomobilom... =)
Na tej relaciji je konstanten padec, tako je takšna poraba povsem mogoča, enako nekateri pišejo malo porabo ko gredo na morje, nihče se seveda ne hvali z obratnimi relacijami, takrat so porabe povsem druge.
Buggy ::
...kot sem napisal, 6,5l to je bila umirjena voznja na morje z bencinarjom.
Heh, je bla kar umirjeeeeeeena: avtocesta v glavnem, pa 58km/h povprečje... Pri takšni vožnji bi moj pil 5 litrov (1700kg, dizel 140km)
kaksno povprecje pa ti pricakujes na regionalkah? Kot sem napisal, to je pot na otok RAB in nazaj, zdej pa analiziraj kot ves in znas.
-valvoline- ::
...kot sem napisal, 6,5l to je bila umirjena voznja na morje z bencinarjom.
Heh, je bla kar umirjeeeeeeena: avtocesta v glavnem, pa 58km/h povprečje... Pri takšni vožnji bi moj pil 5 litrov (1700kg, dizel 140km)
kaksno povprecje pa ti pricakujes na regionalkah? Kot sem napisal, to je pot na otok RAB in nazaj, zdej pa analiziraj kot ves in znas.
A tvoja vectra ima CR vbrizg, ali je navadni multipoint? Pri delovanju na LPG pije tudi bencina zraven? Turbobencinci z CR tehnologijo ce so predelani na LPG pri delovanju na plin pijejo tudi bencina zraven, na nizjih obratih se vbrizga vec, na visjih pa manj bencina. Predelava v Slo stane 2k5 in naprej.
šernk ::
7 litrov ob normalni vožnji je normalna poraba tako za TB kot TD. Čakam še vedno da mi pridete TDIjevci ven s svojih 4 litre na 100km, če tankaš v avstriji ti pije pa samo še 3,5 litra
medtem ko izdelovalci avtomobilov vlagajo miljone evrov da bi dobili 2 deci manjšo porabo od konkurenta, vi pridobite samo z zamenjavo črpalke pol litra
medtem ko izdelovalci avtomobilov vlagajo miljone evrov da bi dobili 2 deci manjšo porabo od konkurenta, vi pridobite samo z zamenjavo črpalke pol litra
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
-valvoline- ::
Morm priznat da so me tovarniski podatki o sodobnih turbobencinarjih res pozitivno presenetili. Nisem glih na tekocem. Poraba se bo pocas izenacila, oz se vedno bo malenkost v prid dizlu saj je energijska gostota same nafte vecja kot bencinska. Ce kupujes kaj novejsega, se definitivno splaca pogledat ksen downsized turbobencinar. Slaba stran,niso primerni za LPG.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
jap, tile 3 cilendraši zgledajo kr kul, kar se tiče podatkov na papirju. Čeprav me pa vseeno zanima kako se obnesejo v praksi
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Neki tazga recimo:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
recimo fiestica 1.0 125KM zgleda kr kul, če hočeš enega wannabe hot hatcha z dokaj malo porabo/registracijo... Anyone agree ?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
jype ::
Odvisno je od tega, za kakšne vrste voženj vozilo največ uporabljaš.
Za stat v kolonah po mestnih vpadnicah se daleč najbolj splača elektrika.
Za stat v kolonah po mestnih vpadnicah se daleč najbolj splača elektrika.
hojnikb ::
elektrika žal ni poceni, razn če ti je kul mizerija.
Recimo vmesna pot so pa plugin hibridi...
Recimo vmesna pot so pa plugin hibridi...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
-valvoline- ::
jype ::
-valvoline-> Za ta dnar ko kosta najcenejsi EV raje kupim garsonjero (al pa dvonadstropno bajto nekje po prekmurskih vaseh)
Tale je idealen zate: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Tale je idealen zate: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
-valvoline- ::
hojnikb ::
-valvoline- je izjavil:
elektrika žal ni poceni, razn če ti je kul mizerija.
Recimo vmesna pot so pa plugin hibridi...
Temu 1.0 mlincku dodas start stop, mogoce se hybrid tehnologijo z Kersom pa poraba gre se ksen liter dol.
start/stop že ma..
#brezpodpisa
bambam20 ::
-valvoline- je izjavil:
Vzames nekega starejsega SDija. Res je da je nepremicnina, ampak je tu najmanj moznosti da pride do okvar.Precej bolj vzdrzljivo in zanesljivo kot katerkoli bencinar. Npr:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Pri SDI-ju moreš biti tudi oseba z močnimi živci in izjemni flegmatik. Takšen voz potrebuje nekje 17 sekund do 100 km/h. Po moje to ni prava izbira v sedanjem času. Na AC s takšnim avtom sploh ne smeš pomišljati na prehitevanje. Če je to vredno 4.5l porabe potem pa tud penis :).
Sem te verjetno že velikokrat prehitel pa še opazil nisi.
SDI je čisto v redu avto.
Z SDi-jem težko prehiteš še kolesarja.
-valvoline- je izjavil:
Vzames nekega starejsega SDija. Res je da je nepremicnina, ampak je tu najmanj moznosti da pride do okvar.Precej bolj vzdrzljivo in zanesljivo kot katerkoli bencinar. Npr:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Pri SDI-ju moreš biti tudi oseba z močnimi živci in izjemni flegmatik. Takšen voz potrebuje nekje 17 sekund do 100 km/h. Po moje to ni prava izbira v sedanjem času. Na AC s takšnim avtom sploh ne smeš pomišljati na prehitevanje. Če je to vredno 4.5l porabe potem pa tud penis :).
Sem te verjetno že velikokrat prehitel pa še opazil nisi.
SDI je čisto v redu avto.
Z SDi-jem težko prehiteš še kolesarja. Sploh pa na kakšen nivo debate smo prišli, da je SDi v redu avto za na cesto. Mogoče leta 2000, ko so bila vozila še dokaj počasna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Buggy ::
...tema kot se ena o avtomobilizmu na ST, ki se razvija v brezvezno prepucavanje. OP bi pa dobil kredibilne odgovore, ce bi malo prebrskal tematske forume (tuje) in si sam ustvaril sliko, vsaj jaz sem avto kupoval tako. Vsak vidi pluse in minuse pri svoji konkretni situaciji, lapanje pavsalno pa rezultira tocno v to kar ta tema predstavlja in temu bo vedno tako. Ni splosnega recepta!
jype ::
Buggy> Ni splosnega recepta!
Zato bi pa moral zelo natančno opisati svojo situacijo, če bi resnično želel kvalitetne odgovore.
Zato bi pa moral zelo natančno opisati svojo situacijo, če bi resnično želel kvalitetne odgovore.
Buggy ::
Zato bi pa moral zelo natančno opisati svojo situacijo, če bi resnično želel kvalitetne odgovore.
sej nekaj je sicer povedal....dela cca 15K ma leto, vozil bo zavito regionalko po Gorjancih (verjetno pozimi neurejeno) in zelel bi dokaj mlad avto za nizko ceno.
Ce se mu gre zgolj, da pride varno in pravocasno na cilj in izpusti custva pri nakupu avta bi jaz gledal za kaksnega Subaruja...evo to je moj pridodatek k resnicnem problemu s katerim se je predstavil OP. Dizl - bencin nima veze, ker vsi vemo, da je pri rablejenem avtu vse skupaj loterija ..IMHO
jype ::
Subaru je običajno zanesljiv, ni pa poceni.
Grši ko je avto, manj je verjetnosti, da si ga je prej lastil butec, ki mu je avto igrača namesto orodje (in posledično tudi skrbi zanj precej slabše).
Grši ko je avto, manj je verjetnosti, da si ga je prej lastil butec, ki mu je avto igrača namesto orodje (in posledično tudi skrbi zanj precej slabše).
Buggy ::
Subaru je običajno zanesljiv, ni pa poceni.
Grši ko je avto, manj je verjetnosti, da si ga je prej lastil butec, ki mu je avto igrača namesto orodje (in posledično tudi skrbi zanj precej slabše).
se popolnoma strinjam, zraven stej se slovesko pregovorno zaverovanost v dolocene znacke "by default" in klisejsko gostilniske oznake nekaterih avtomobilov, ki so v preteklosti imeli dejansko probleme pa imas koncnega kupca. Trg pac narekuje ceno, bedak pa placuje ceno tistega kar mu servirajo in kar sploh ne zna ovrednotiti v svoji konkretni situaciji!
kar se Subija tice, pa se da dobiti tudi dokaj ugodno, res pa je da se pri nas ne prodajajo...in to z razlogom.
Imam sodelavce (Outback in Forester), ki o avtih niti ne govorita, ko smo na kavi. Ker ni problemov in se ne meceta ven...samo vozita in nikjer nikoli ne obstaneta...kot je rekel jype...je zgolj trpezno orodje.
To je meni vsec pri avtu...kot mi je bilo pri starem 65 letnik hroscu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
3man ::
zato, ker če delaš malo kilometrov, se dizl ne splača.
ker nimaš potencialnih težav z turbino.
dpf, erg, itd...
večja šansa za prevertene kilometre
večja nabavna cena
? dražji servisi...
samo nekaj minusov... Ubistvo se že moraš res vprašat, zakaj dizl (rabljen seveda).
+ mnogo, mnogo, mnoogo čistejši izpuh.
Buggy ::
Ko bodo smrdljivi in rakotvorni dizlasi zgubili privilegije zaradi manjsih trosarin (predvsem transport), in ko se bo kompletna avtomobilisticna indutrija masovno osredotocila v kak drug energent (ko se miselnost zamenja) bo malo drugace. Downsizing z novimi TB motorji je zelo velik korak v tej smeri...pricakujem pa, da bom cez 10 let parkiral avto v garazo in ga priklopil na AC/DC ter imel ponovno avtonomije 500km cez 8 ur...za zacetek
Buggy ::
Zakaj bencinarja? Ker je hitrejši, drugače vzami dizla.
bencinar (sploh TB) ima zgolj vecje uporabno obmocje obratov. Dizel je kar se tega tice boljsi, saj ima praviloma pri nizjih obratih vec navora. V kombinaciji z (ne)ustreznim menjalnikom pri enem ali drugem se ta razlika iznici, se bolj pa je pomembno kako se tega dejstva zaveda voznik za volaneom enega ali drugega in kako temu prilagaja svojo voznjo. Hitrost je v tem primeru nepomembna.
MadMax ::
+ mnogo, mnogo, mnoogo čistejši izpuh.
Samo mimogrede, novejši bencinarji z direktnim vbrizgom (GDI...) imajo prav tako hude težave z izpusti trdnih delcev kot dizli. S tem povezane so tudi težave z DPF, EGR...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
D3m ::
Hahaha bencin pa ni rakotvoren. Nekateri tukaj ga pihate isto velja za ljudi, ki so malo vozili SDI ali pa ga sploh niso. Kot je nekdo tukaj že rekel to je že gostilniški nivo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
TESKAn ::
Predelas na plin (ali kupis tovarnisko predelanega na plin) pa je.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
MadMax ::
Hahaha bencin pa ni rakotvoren.
Seveda ni! Rakotvoren je bil svinec, ki smo ga že pred leti odstranili iz bencina.
Bleifrei bencin je pa celo zdravilen, kot kamilice. Še posebej izpušni plini, ki izhajajo iz vozila dokler se katalizator ne ogreje na delovno temperaturo, so zelo blagodejni. Torej prav pri kratkih relacijah, za katere dizli sploh niso primerni.
/sarcasm off
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
kixs ::
Izberite avto/motor in preverite realno porabo.
http://www.spritmonitor.de/en/search.ht...
Pa naj ima avto vsaj eno stran podatkov in tisti s sumljivo nizko porabo imajo navadno kaj zmesano v podatkih (napake).
http://www.spritmonitor.de/en/search.ht...
Pa naj ima avto vsaj eno stran podatkov in tisti s sumljivo nizko porabo imajo navadno kaj zmesano v podatkih (napake).
GTX970 ::
Hahaha bencin pa ni rakotvoren. Nekateri tukaj ga pihate isto velja za ljudi, ki so malo vozili SDI ali pa ga sploh niso. Kot je nekdo tukaj že rekel to je že gostilniški nivo.
Not sure if trolling or just stupid.
Benzen, sestavina v neosvinčenem bencinu se po tvoje torej uporablja tudi namesto kamilic ?
100 večji strup kot tetraetil svinec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
GrimReaper ::
recimo fiestica 1.0 125KM zgleda kr kul, če hočeš enega wannabe hot hatcha z dokaj malo porabo/registracijo... Anyone agree ?
Hvala za tega, ga bom res moral dat na moj seznam, kjer so bli sedaj bolj 2010-2012 letniki s 150-200KM tam do 13k.
Ampak ta je pa nov, in v nasprotju z ostalimi v tem cenovnem razredu, ni podhranjen (recimo Astra 1.6 116KM je glavni predstavnik teh, še za 1.6T 180KM pravijo da ga moraš nujno čipat).
Prihaja pa celo 1.0 140KM, ki je še malenkost hitrejši, 9,0 proti 9,4 do 100.
Pa če bi bila res sila, med novimi recimo še tedva:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
MadMax ::
Not sure if trolling or just stupid.
Benzen, sestavina v neosvinčenem bencinu se po tvoje torej uporablja tudi namesto kamilic ?
100 večji strup kot tetraetil svinec.
Pomoje nič od zgornjega.
Bi rekel, da je zgolj pozabil malce očitneje poudarit sarkazem
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
hojnikb ::
GrimReaper je izjavil:
recimo fiestica 1.0 125KM zgleda kr kul, če hočeš enega wannabe hot hatcha z dokaj malo porabo/registracijo... Anyone agree ?
Hvala za tega, ga bom res moral dat na moj seznam, kjer so bli sedaj bolj 2010-2012 letniki s 150-200KM tam do 13k.
Ampak ta je pa nov, in v nasprotju z ostalimi v tem cenovnem razredu, ni podhranjen (recimo Astra 1.6 116KM je glavni predstavnik teh, še za 1.6T 180KM pravijo da ga moraš nujno čipat).
Prihaja pa celo 1.0 140KM, ki je še malenkost hitrejši, 9,0 proti 9,4 do 100.
Pa če bi bila res sila, med novimi recimo še tedva:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......
Ta motor ma še dosti potenciala... Z stock turbotom gre do ~150KM z čipanje, z 1.6 turbotom pa verjetno prek 200KM.
Pa isti motor ima ford tudi za demostracijo v ford formuli (tut preko 200KM)... Ni slabo za 3 ciledraša :)
#brezpodpisa
Krzzich ::
Zato STAR bencinar, ker ko rečeš gas je gas, šaltaš takrat ko hočeš, preveč obratov ne more bit ker je blokada, je**e se ti če ga kam zabiješ, ker je itak star..
Zabij gas do konca pri dizlarju pa mi povej kok ti pije.. Ampak ne mi kazat povprečne porabe na računalniku.. Natankej poln tank, tišiš 100km pol pa spet tankaš poln tank.. (če boš sploh še imel mašino po 100km tišanja pri dizlarju)
Jaz mam 20 let starega bencinarja Opel astra gsi 2.0 150hp. Avto gre pri teh letih še vedno 240km/h od 0-100 potegne še vedno v 6.5sec. Od 163.000km je bil lepo vožen samo kakšnih 50.000km pa je vse še original noter, vse dela normalno. Edino potrošen material je treba redno menjat.. Olje, svečke, filtre, bremze rihtat ipd..
Ne vem če bo kakršen koli avto letnik 2010 in naprej zdržal vsaj 20 let pod zgoraj navedenimi obremenitvami..
Odloči se pa itak vsak posebej kaj mu najbolj ustreza..
Nekateri hočejo vse avtomatsko in novo, drugim je pa vseeno, samo da gre..
Plus moje mnenje za vse pametne, ki pravijo, da se star avto ne izplača kupit..
Nobenega avta se ne izplača kupit ker vsak avto je jama brez dna..
Če pa hočeš imeti z avtom najmanj stroškov, in ti je vseeno kakšno opremo ima, pa beri naprej:
Če kupiš avto za 500€ recimo Cliota, ti bo avto zagotovo zdržal vsaj eno leto brez stroškov (ne upošteva se bencin)
po enem letu ga lahko prodaš vsaj za železo in dobiš 100€ od cigana ki ti ga še zastonj odpelje..
Se pravi, da si imel stroškov v celem letu za 400€.
Če kupiš avto za 20.000€, ti bo avto zagotovo zdržal vsaj do garancije, po garanciji se pa začnejo problemi..
Na koncu pogledaš, da če vsako leto nabaviš za 500€ avto in ga zagotovo lahko prodaš za železo (100€)
Lahko to delaš 50let in si šele takrat prišel na 20.000€ (kot bi kupil nov avto)
Ampak vedi, da ti NOV avto za 20.000€ ne bo zdržal 50 let brez stroškov.. Niti nebi mogel zdržati 50 let..
Tako da boš vsaj po 25 letih moral kupiti še en avto za 20.000€, kar pa tudi v 25letih ni variante da ne rabiš popravljati vsega živega na njem.. Tako da si v 25 letih izgubil 20.000€ plus vsaj minimalno 5.000€ za popravila..
Z novim avtom si porabil v 50 letih 50.000€, s starimi pa 20.000€..
Tako, da če hočeš v žiljenju zapraviti čim manj denarja za prevozno sredstvo kupi star avto..
ps. Če misliš, da sem pozabil napisati da star Clio zagotovo pije 100-krat več kot nov avto, ti povem še to, da imamo v firmi NOVE Toyote Auris Hibrid in povprečna poraba je 7.1L/100km, Clio ima pa približno enako porabo..
Zabij gas do konca pri dizlarju pa mi povej kok ti pije.. Ampak ne mi kazat povprečne porabe na računalniku.. Natankej poln tank, tišiš 100km pol pa spet tankaš poln tank.. (če boš sploh še imel mašino po 100km tišanja pri dizlarju)
Jaz mam 20 let starega bencinarja Opel astra gsi 2.0 150hp. Avto gre pri teh letih še vedno 240km/h od 0-100 potegne še vedno v 6.5sec. Od 163.000km je bil lepo vožen samo kakšnih 50.000km pa je vse še original noter, vse dela normalno. Edino potrošen material je treba redno menjat.. Olje, svečke, filtre, bremze rihtat ipd..
Ne vem če bo kakršen koli avto letnik 2010 in naprej zdržal vsaj 20 let pod zgoraj navedenimi obremenitvami..
Odloči se pa itak vsak posebej kaj mu najbolj ustreza..
Nekateri hočejo vse avtomatsko in novo, drugim je pa vseeno, samo da gre..
Plus moje mnenje za vse pametne, ki pravijo, da se star avto ne izplača kupit..
Nobenega avta se ne izplača kupit ker vsak avto je jama brez dna..
Če pa hočeš imeti z avtom najmanj stroškov, in ti je vseeno kakšno opremo ima, pa beri naprej:
Če kupiš avto za 500€ recimo Cliota, ti bo avto zagotovo zdržal vsaj eno leto brez stroškov (ne upošteva se bencin)
po enem letu ga lahko prodaš vsaj za železo in dobiš 100€ od cigana ki ti ga še zastonj odpelje..
Se pravi, da si imel stroškov v celem letu za 400€.
Če kupiš avto za 20.000€, ti bo avto zagotovo zdržal vsaj do garancije, po garanciji se pa začnejo problemi..
Na koncu pogledaš, da če vsako leto nabaviš za 500€ avto in ga zagotovo lahko prodaš za železo (100€)
Lahko to delaš 50let in si šele takrat prišel na 20.000€ (kot bi kupil nov avto)
Ampak vedi, da ti NOV avto za 20.000€ ne bo zdržal 50 let brez stroškov.. Niti nebi mogel zdržati 50 let..
Tako da boš vsaj po 25 letih moral kupiti še en avto za 20.000€, kar pa tudi v 25letih ni variante da ne rabiš popravljati vsega živega na njem.. Tako da si v 25 letih izgubil 20.000€ plus vsaj minimalno 5.000€ za popravila..
Z novim avtom si porabil v 50 letih 50.000€, s starimi pa 20.000€..
Tako, da če hočeš v žiljenju zapraviti čim manj denarja za prevozno sredstvo kupi star avto..
ps. Če misliš, da sem pozabil napisati da star Clio zagotovo pije 100-krat več kot nov avto, ti povem še to, da imamo v firmi NOVE Toyote Auris Hibrid in povprečna poraba je 7.1L/100km, Clio ima pa približno enako porabo..
Invictus ::
Star bencinar je dober nakup, ker ponavadi kilometri ne lažejo, pa še cenejši so od dizlov. Tisto razliko do dizla težko povrneš v letu, dveh.
Sam sem kupil bencinarja 3k ceneje kot bi me prišel dizel. Sem si izračunal da bi se mi dizel po ceni izenačil po 4 letih.
Sam sem kupil bencinarja 3k ceneje kot bi me prišel dizel. Sem si izračunal da bi se mi dizel po ceni izenačil po 4 letih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Blinder ::
Sam bencinarja boš tudi prodal ceneje kot dizla.
Pa večina ljudi raje vozi dizla zaradi navora.
Pa večina ljudi raje vozi dizla zaradi navora.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Blinder ::
če si len za šaltat uzameš bencinarja. bencinar požre peto prestavo že z 50 kmh (tako se tudi razloži zakaj nekateri polžje pospešujejo).
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
bambam20 ::
Jaz mam 20 let starega bencinarja Opel astra gsi 2.0 150hp. Avto gre pri teh letih še vedno 240km/h od 0-100 potegne še vedno v 6.5sec.
Spet prodajamo pravljice in si zmišljujemo podatke.
http://www.zeperfs.com/en/duel270-737.h...
chucki ::
Patetični lažnivec... Vse njegove besede so bullshit
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Blinder ::
Po števcu pride na 240. Pa če gleda pospešek do 100 po števcu, torej do ene realnih 96 km/h, pridejo ene 7 sekunde, še malo se zlaže kot vsak in pride magičnih 6.5 sekund, primerljivo z kakim megane rs 2.0 turbo & co.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
PandaFlow2 ::
Zato STAR bencinar, ker ko rečeš gas je gas, šaltaš takrat ko hočeš, preveč obratov ne more bit ker je blokada, je**e se ti če ga kam zabiješ, ker je itak star..
Novi dizli so pa popolnoma neobčutljivi na gas, vsi imajo avtomatski menjalnik in noben nima blokade vrtljajev. Pa kje ti živiš človek?
Zabij gas do konca pri dizlarju pa mi povej kok ti pije.. Ampak ne mi kazat povprečne porabe na računalniku.. Natankej poln tank, tišiš 100km pol pa spet tankaš poln tank.. (če boš sploh še imel mašino po 100km tišanja pri dizlarju)
Dizli niso tako grozno občutljivi na velike obremenitve, jih je pa treba prej dobro segreti (in ne, to da se kazalec temperature za vodo začne premikati iz najnižje lege ni znak ogretega motorja) in potem primerno ohladiti - odvisno od obremenitev. Če primerjaš atmosferski dizel (npr. SDI) proti atmosferskemu bencinarju (kar je s stališča kompleksnosti motorja edino pošteno), mislim da bo dizel zaradi že v štartu močnejše konstrukcije zdržal bistveno dlje...
Jaz mam 20 let starega bencinarja Opel astra gsi 2.0 150hp. Avto gre pri teh letih še vedno 240km/h od 0-100 potegne še vedno v 6.5sec. Od 163.000km je bil lepo vožen samo kakšnih 50.000km pa je vse še original noter, vse dela normalno. Edino potrošen material je treba redno menjat.. Olje, svečke, filtre, bremze rihtat ipd..
20 let star avto, ki praktično ni bil vožen (8000km / leto). Res realna primerjava...
gruntfürmich ::
Če kupiš avto za 500€ recimo Cliota, ti bo avto zagotovo zdržal vsaj eno leto brez stroškov (ne upošteva se bencin)
po enem letu ga lahko prodaš vsaj za železo in dobiš 100€ od cigana ki ti ga še zastonj odpelje..
Se pravi, da si imel stroškov v celem letu za 400€.
Če kupiš avto za 20.000€, ti bo avto zagotovo zdržal vsaj do garancije, po garanciji se pa začnejo problemi..
Na koncu pogledaš, da če vsako leto nabaviš za 500€ avto in ga zagotovo lahko prodaš za železo (100€)
Lahko to delaš 50let in si šele takrat prišel na 20.000€ (kot bi kupil nov avto)
Ampak vedi, da ti NOV avto za 20.000€ ne bo zdržal 50 let brez stroškov.. Niti nebi mogel zdržati 50 let..
Tako da boš vsaj po 25 letih moral kupiti še en avto za 20.000€, kar pa tudi v 25letih ni variante da ne rabiš popravljati vsega živega na njem.. Tako da si v 25 letih izgubil 20.000€ plus vsaj minimalno 5.000€ za popravila..
Z novim avtom si porabil v 50 letih 50.000€, s starimi pa 20.000€..
Tako, da če hočeš v žiljenju zapraviti čim manj denarja za prevozno sredstvo kupi star avto..
tolko bulšita na pamet pa že kar meji na vesoljni potop.
smo imeli temo koliko izgubiš na novem avtu pa tam naredi preračun. ampak če bo tako debilno sestavljen boš deležen dosti žaljivk...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: miraldi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109878 (68760) | Berserker |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 67090 (47554) | blay44 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28770 (24572) | krneki0001 |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32856 (30211) | WarpedGone |
» | Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26910 (24578) | amigo_no1 |