» »

Moj prvi dizel avtomobil

Moj prvi dizel avtomobil

1
2
»

dottor ::

Moja Alfa tudi rabi kar en lep čas da se segreje, ampak tistih par kilometrov voziš na malo nižjih obratih. Sem pa jaz z dizlom zelo zadovoljen, saj mi je benzinar spil full full več pa še nikamor ni šlo...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

kixs ::

Aston_11 je izjavil:

Golfa in passata in pred tem še enega golfa - vse tdi. Turbinam ni nič - še niti ene nisem menjal. Pa je imel star golf 285 kkm, ko sem ga prodal. Tudi vožen na vse mogoče načine, pri čemer se nikoli nisem obremenjeval s tem, da se mrzlega ne vozi, pa da se ga ogreva, pa da ne na kratko, pa da takoj menjat, pa... oni še kar delajo.

Po tvoje bi se pri 3k dizel stopil, benzinar pri enakih materialih pa ne.


Govoris kot, da si ti sam prevozil s temi avti toliko kilometrov, sem pa ziher, da jih nisi. Zato se omejuj na toliko kot si jih res prevozil in noben avto ti ne bo zdrzal ne vem koliko kilometov, ce bos hladnega turiral - diesel nad 3K in bencinar nad 5K - torej, hladen prvih 2-3km.

@dj_dottor:
upam, da ves, da se povprecna poraba meri samo na poln tank - da si ti naredil z 20€ XYZkm, je cisto brez pomena.

lp

Aston_11 ::

kixs je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Golfa in passata in pred tem še enega golfa - vse tdi. Turbinam ni nič - še niti ene nisem menjal. Pa je imel star golf 285 kkm, ko sem ga prodal. Tudi vožen na vse mogoče načine, pri čemer se nikoli nisem obremenjeval s tem, da se mrzlega ne vozi, pa da se ga ogreva, pa da ne na kratko, pa da takoj menjat, pa... oni še kar delajo.

Po tvoje bi se pri 3k dizel stopil, benzinar pri enakih materialih pa ne.


Govoris kot, da si ti sam prevozil s temi avti toliko kilometrov, sem pa ziher, da jih nisi. Zato se omejuj na toliko kot si jih res prevozil in noben avto ti ne bo zdrzal ne vem koliko kilometov, ce bos hladnega turiral - diesel nad 3K in bencinar nad 5K - torej, hladen prvih 2-3km.

lp


Passat od 129k do sedanjih 308k - avto je naredil km sam.
Golf III od 120k do 285k - avto je naredil km sam.
Golf VI 40kkm - tudi je avto vse naredil sam.

A ziher, da si? Pa bodi, who cares.

ncc2000 ::

Dizla:

- vžihaš s pohodenim pedalom za gas, še preden ugasnejo gorilne svečke
- ko kresne držiš pedalo do konca kakšno minuto v obratih do blokade
- dokler temperatura ne pride v zeleno polje, se voziš v obratih čimbolj ob blokadi
- sploh pozimi ne smeš biti prizanesljiv do visokih vrtljavev ob hladnem motorju
- ko se traktor segreje, nima več veze, kaj z njim počneš, živa žalost, zato je najbolje, da dizla uporabljaš le na kratkih razdaljah, toliko kratkih, da se motor ne uspe segreti
- ko avto po priganjanju ustaviš, takoj ustavi motor, odpri haubo in zlij škaf ledene vode po turbini, pazi da ne fališ, gre lahko voda v nič
- ne smeš voziti v območju max. navora, saj tam premalo žre in ima največji izkoristek
- ob indikaciji za premalo olja v motorju na armaturni plošči le tega nikar ne dolij, nikakor pa tudi ne pomisli kadarkoli fizično preveriti nivo olja
- nafto vedno tankaj v sredo takrat, ko boš v torek zvedel, da se bo nafta podražila v torek zvečer
- je priporočeno vsaj enkrat na teden peljat na kontrolo za samo 59,99€.

Nekaj intimnih nasvetov obubožanega mehanika lastnikom dizlov naj vam ob vstopu v 2013 na vaš fris nariše en velik nasmeh!!!

Pa srečno in zdravo 2013 vsem skupaj :D

Daniel ::

Letos prvič vozim dizla v avtu ( 1.5 dCI 110 KM) in moram reči, da sem izjemno zadovoljen. Poraba je v primerjavi z bencinarjem 1.8 (110 KM) za polovico manjša. Z zimskimi gumami od 4.3 do 4.7, z letnimi od 4.7 do 5 litrov/100. Navor izjemno dober, ni ga potrebno priganjati v visoke obrate, da se lahko normalno pelješ. Hrup v kabini je dosti manjši kot pri bencinarju, ki se pri isti hitrosti vožnje drastično bolj dere zaradi obratov.

Je pa tako, kot so že zapisali, dokler se ne ogreje ga ne priganjaj v obrate, ko je na delovni temperaturi, pa ga lahko vsake toliko malce stisneš, da počisti saje :)

francek1 ::

Aston_11 je izjavil:

francek1 je izjavil:

Ne poslušaj pametnjakovičev, ki ti priporočajo teranje dizla preko 2000 obratov. Za to ni nobene potrebe. Razen, če si žliš višjo porabo. Imam dva dizla avtomatika, pa so pri normalni vožnji obrati vedno med 1200 in 1800 obrati. Veretno inženirji, ki programirajo računalnik vedo, kaj delajo.



Ja, ekologijo se gredo na naš račun. Potem pa crkujejo stvari, ki prej nikoli niso. Pa DPF-ji zapacani, pa drek po ventilih, pa ni da ni.

Pri teh obratih se ti vrtijo, potem ko mašina teče. Pospešuje ti pa sigurno ne pri 1200 obratih. Da se, vendar so inženirji vgradili prestave - zagotovo vedo kaj delajo.

Ti ga itak moraš pri nizkih obratih voziti, sicer bi tvoj avtomatik imel porabo kot kakšen bencinar.

Ne da bi vedel, da imam Multivana DSG 2,5 z 174 konji in napišeš tak zaključek? Pa da sem z obema mojima avtomobiloma brez napak naredil že čez pol milijona km....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Map ::

Aston_11 je izjavil:

Golfa in passata in pred tem še enega golfa - vse tdi. Turbinam ni nič - še niti ene nisem menjal. Pa je imel star golf 285 kkm, ko sem ga prodal. Tudi vožen na vse mogoče načine, pri čemer se nikoli nisem obremenjeval s tem, da se mrzlega ne vozi, pa da se ga ogreva, pa da ne na kratko, pa da takoj menjat, pa... oni še kar delajo.

Po tvoje bi se pri 3k dizel stopil, benzinar pri enakih materialih pa ne.


Težko bi ti verjel, da je imel golf 285 kkm in je bil vožen na vse možne načine, pa nisi nikoli menjal turbine. Tudi sam poznam nekoga, ki ima golfa 4 tdi in je bil že večkrat razbit pa na strehi pa še kaj, turbina pa še kar dela. Tud če se mu je kam mudilo ga je pač teral in je bil avto prej ogret, ampak bi lahko pri tem poknila mašina. Največji problem pa je, da ko se z avtom prpeleš domov ko norc in ga takoj ugasneš, se tubina še kar vrti in se vrti na suho, kar pa ni dobro za ležaje. Zato moraš pustit avto nekaj minut še vžgan, da se turbina počasi ohladi.

einstein :P ::

Zakaj pa bi sploh kupoval dizla? Kakšna je sploh prednost? Jaz samo vem, da bom bencinarja nabavil, ker se mi zdi, da ima več prednosti. :D
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Aston_11 ::

Map je izjavil:


Težko bi ti verjel, da je imel golf 285 kkm in je bil vožen na vse možne načine, pa nisi nikoli menjal turbine.


Imel jih je - imam še sliko števca, ko sem ga prodajal. Turbina ves čas ista.

Čakaj - na vse možne načine ga nisem vozil - tega nisem nikjer pisal - nikoli nisem nobenega teral. Nikoli ga nisem obremenil tako, da bi ga potem moral ohlajevati po prihodu z AC. 140 km/h AC vožnje pa komot prenesejo, da ga lahko takoj ugasneš - to sem delal tudi na raznih servisih ob AC. Pa tudi z AC imam ene dva do tri km in do takrat se stvar že ohladi. Pa niti ne gre za ohlajevanje - gre se za to, da ni en del turbine hladnejši kot drugi, da ne prihaja do napetosti v materialih. Isto velja za motorni blok. Passat skoraj vsak dan naredi cca 70 km po AC v eno smer in nato v en fajn klanec na parking, kjer se ugasne. Nič mu ni. S passatom gremo npr. 2km do AC in tam gre takoj na 140 km/h zadnjih 7 ali 8 let (cca 3k obratov). Pa je tudi ista turbina gor in smo od nakupa pri magičnih 120 kkm naredili skoraj 190 kkm.

Glede dizlov je vse skupaj bolj ena fama - povzročajo jo tisti, ki gredo nemudoma na obrate s hladnim in na 4k obratov in tam vztrajajo ali pa turirajo na mestu. Menjava prestave pri 3k, kot ti potem pade na 2k, ne pomeni dizlu nič. In potem vsi pametno ponavljajo, da se dizli kvarijo. Ma jok se kvarijo. Nič bolj kot bencinci. Taki ki uničijo dizla, uničijo tudi bencinca, zjebejo podvozje itd.

Relanium ::

Aston_11 je izjavil:

Pa niti ne gre za ohlajevanje - gre se za to, da ni en del turbine hladnejši kot drugi, da ne prihaja do napetosti v materialih.

Tu gor zgleda nihče ne ve, zakaj točno ni dobro dizla takoj ustavit.
Ni nobeno hlajenje, nobene napetosti v materialih ampak gre se za ležaj.
V turbini so drsni ležaji (ker edini prenesejo hitrosti 200k, 300k obratov)
In te turbine se vrtijo na oljnem filmu, fizično se ne dotikajo ohišja.
Ko pa je turbina še vedno v visokih vrtljajih in ti ugasneš motor, ji prekineš dotok olja in gred turbine se lepo vsede na ohišje ležaja in vrti na suho pri ~100k ali 200k obratih do zaustavitve.

Pravzaprav se to zgodi vsakič, ampak pri nizkih obratih je obraba zelo majhna, tako se zdi ja je lahko turbina tud večna.

Podobn razlog je da se turbine ne goni hladne, ker ima olje večjo viskoznost in še ni dobrega oljnega filma.
Ko pa oljni film je, pol pa delaj z njo kar hočeš :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Blinder ::

a po tvoje se turbina ustavlja 5 minut z tistih 100k rpm? krneki. sej praktično niti ne moreš ugasnit motorja, ko ima turbina visoke obrate. razen če ne pritisneš bremzo in sklopko in pedal za gas hkrati, preden se ustaviš, da gre motor do limitatorja
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Map ::

einstein :P je izjavil:

Zakaj pa bi sploh kupoval dizla? Kakšna je sploh prednost? Jaz samo vem, da bom bencinarja nabavil, ker se mi zdi, da ima več prednosti. :D


Dizel manj kuri, sploh na dolge fure. Pa mogoče se ti zdi, da bencinar bolj gre, se motiš. Veliko tistih, ki jih poznam, so prej imeli bencinarja in potem kupli dizla. Vsi so govorili, da sploh nemorjo verjet, da dizl tk gre. Ostalo pa niti ne vem, kaj bi blo bolš.

Aston_11 je izjavil:


Čakaj - na vse možne načine ga nisem vozil - tega nisem nikjer pisal


Te moram razočarat. Ja, to si napisal, točno tule.

Aston_11 je izjavil:

Golfa in passata in pred tem še enega golfa - vse tdi. Turbinam ni nič - še niti ene nisem menjal. Pa je imel star golf 285 kkm, ko sem ga prodal. Tudi vožen na vse mogoče načine, pri čemer se nikoli nisem obremenjeval s tem, da se mrzlega ne vozi, pa da se ga ogreva, pa da ne na kratko, pa da takoj menjat, pa... oni še kar delajo.

Aston_11 ::

Jebela. Pa sem se. Kesam se. Gonil nisem nobenega.

D3m ::

Relanium je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Pa niti ne gre za ohlajevanje - gre se za to, da ni en del turbine hladnejši kot drugi, da ne prihaja do napetosti v materialih.

Tu gor zgleda nihče ne ve, zakaj točno ni dobro dizla takoj ustavit.
Ni nobeno hlajenje, nobene napetosti v materialih ampak gre se za ležaj.
V turbini so drsni ležaji (ker edini prenesejo hitrosti 200k, 300k obratov)
In te turbine se vrtijo na oljnem filmu, fizično se ne dotikajo ohišja.
Ko pa je turbina še vedno v visokih vrtljajih in ti ugasneš motor, ji prekineš dotok olja in gred turbine se lepo vsede na ohišje ležaja in vrti na suho pri ~100k ali 200k obratih do zaustavitve.

Pravzaprav se to zgodi vsakič, ampak pri nizkih obratih je obraba zelo majhna, tako se zdi ja je lahko turbina tud večna.

Podobn razlog je da se turbine ne goni hladne, ker ima olje večjo viskoznost in še ni dobrega oljnega filma.
Ko pa oljni film je, pol pa delaj z njo kar hočeš :D


200k RPM??? A se ti zajebavaš ??? :))
|HP EliteBook|R5 6650U|

Relanium ::

Jap, 200k min^-1 in več.
In niti najmanj se ne hecam ampak več kot očitno nekateri tule nimate osnovnih pojmov razčiščenih o teh zadevah.

Blinder je izjavil:

a po tvoje se turbina ustavlja 5 minut z tistih 100k rpm? krneki. sej praktično niti ne moreš ugasnit motorja, ko ima turbina visoke obrate. razen če ne pritisneš bremzo in sklopko in pedal za gas hkrati, preden se ustaviš, da gre motor do limitatorja

Že slišal kdaj za turbo timer ?
S to zadevo motorja kr preceej časa ne moreš ugasnit (ponavadi ga majo tovornjaki)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Relanium ::

The turbine housings direct the gas flow through the turbine as it spins at up to 250,000 rpm.[24][25]

Vir: Turbocharger @ Wikipedia

With regard to modern automotive turbochargers, the need for a turbo timer can be eliminated by simply ensuring the car does not produce any 'boost' (during driving) for several minutes prior to the ignition being shut off.

Vir: Turbo timer @ Wikipedia


Da ne bo kdo rek, da sem sam neki pametn

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Blinder ::

Relanium je izjavil:

Jap, 200k min^-1 in več.
In niti najmanj se ne hecam ampak več kot očitno nekateri tule nimate osnovnih pojmov razčiščenih o teh zadevah.

Blinder je izjavil:

a po tvoje se turbina ustavlja 5 minut z tistih 100k rpm? krneki. sej praktično niti ne moreš ugasnit motorja, ko ima turbina visoke obrate. razen če ne pritisneš bremzo in sklopko in pedal za gas hkrati, preden se ustaviš, da gre motor do limitatorja

Že slišal kdaj za turbo timer ?
S to zadevo motorja kr preceej časa ne moreš ugasnit (ponavadi ga majo tovornjaki)


si že slišal za blagoslov hiš? Duhovnik blagoslovi hišo, da bo družini šlo potem bolje.

Drugače pa kaj ima turbo timer veze z temi tvojimi 200000000000000000 rpm turbine, ko je motor že ugasnen?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Relanium ::

Blinder je izjavil:


si že slišal za blagoslov hiš? Duhovnik blagoslovi hišo, da bo družini šlo potem bolje.

Drugače pa kaj ima turbo timer veze z temi tvojimi 200000000000000000 rpm turbine, ko je motor že ugasnen?

Veze nima nobene, ampak odgovarjam onemu drugemu ki pravi da se zajebavam.

In kaj bi ti rad povedal z blagoslovom hiš mi pa niti najmanj ni jasno, če bi pa to naj bla kaka primerjava je pa povsem neprimerna.

Blinder ::

turbo timer z obrati turbine, ko je motor ugasnjen ima veze kolikor..
.. blagoslov hiše z prinašanjem sreče :)
Sem pa mislil, da si temule turbotimer meni odgovoril.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Relanium ::

Js res nimam več kaj tu delat, ker očtno je nemogoče imet debato na nivoju, sploh na tem forumu, tak da se umikam.
(preveč trolov in pametnjakovičev)

D3m ::

Uffff madonca 250k rpm. To je pa veliko. Jaz sem bolj misli, da ima turbina ene max. 8000 rpm, ko potisne zrak v motor.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

amigo_no1 ::

Problem je v tem, ker:
1. lastniki TD ne preberejo navodil
2. šalabajzarske tovarne ne vgradijo idiot-proof sistema, ki poskrbi, da se turbina nadzorovano (z ustreznim mazanjem) ustavi.

stara mama ::

Jah turbine so dober biznis, sploh če je variabilna.

Aston_11 ::

Imel sem primer, ko je tipo nagazil na karter, tako da mu je nastala luknja, zaradi česar se je olje dobesedno izlilo. Turbini, ki je na vrhu, je najprej zmanjkalo olja in puf je šla. Ali pa ideje, ko se da motor na obrate isto sekundo, ko avto vžgeš.

Oljni klin se imenuje mazanje oziroma uležajanje turbine.

D3m ::

Hvala Relanium za info bom pregledal.
|HP EliteBook|R5 6650U|

energetik ::

Madonca ste nekateri zakomplicirali z vožnjo dizla. Prebere se navodila, upošteva predpisane intervale servisov in to je to. Ni iz papirja, da bi morali delati z njim v rokavičkah.

Turbine pa nimajo 1 tone, da bi se ustavljale ali ohlajale 5 minut. Časovna konstanta ohlajanje turbine je reda 10 sekund, podobno ustavljanja. Če se z AC normalno pripelješ do doma (tudi če si doma takoj pri izvozu), avto parkiraš in pustiš laufat v leru še ene 15 sekund, nima bit kaj narobe. 5min je hudo pretiravanje.
Pri ogrevanju pa tudi - nobenega stroja ni dobro obremenjevati, če ni ogret na DT, pa če je to bencinar, TD ali parna turbina. Torej na začetku nižji obrati in nižji navor (manj pritiska na stopalko) in to je to. Pa to spet ni pol ure, ampak tudi v najhujšem mrazu 5-10 min, če se vlečeš o mestu.

Aja, pa za kratke vožnje po mestu nabavite bencinarje. Pa ne zaradi samega TD, ampak pritiklin kot so EGR in DPF. Pa še meščani vam bomo hvaležni, ker ne bo toliko smrada in hrupa. Ja, čeprav so sodobni dizli v kabini morda tihi, so na zunaj še vedno nagravžno hrupni, prav tako grdo smrdijo, pa četudi imajo katalizator in DPF. Ogretega bencinarja skoraj ne vohaš in slišiš, ko se pripelje mimo.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Zato je pa težje narediti samomor z dizlom, kot pa bencinarjem ;)
|HP EliteBook|R5 6650U|

SuperVeloce ::

Aston_11 je izjavil:

Ne ga matrat pri nizkih obratih in ne ga tiščat v visokih obratih. Redni servisi na 15 k in to je to. DIzel ni iz papirja in mu kratke vožnje popolnoma nič ne škodijo. Prestavljanje med 2 in 3k, tudi ko je mrzel. Vožnja okrog 2k. Poslušaj zvok in ko vidiš da se matra, daj prestavo nižje. 3 prestava po mestu 50, ne pa 5!

Seveda, brez mučenja v prenizkih obratih glede na situacijo... ampak 3 prestava pri 50kmh? daj no:)) Če imaš samo 5 prestav in sta 4 in 5 zelo dolge, pač pospešuješ do tretje prestave, 4 je pa za vzdrževanje omejitve. Tisti s 6 prestavami pa imajo 4 še krajšo, marsikateri večji dizel je celo v 5 prestavi zelo miren.

šernk ::

Res ne vem zakaj nekateri zagovarjate dizel za manjšo porabo. Avto predelaš na plin in si zmagal 2x. Stroški servisa so na letni ravni približno enaki dizelašu, nakupna cena avta mislim, da je v korist plina, cenovno pa sploh. Nimaš nobenih bojazni o astronomskih stroških. Če bi že delal nad 30k km letno bi vsekakor bil osebno že kdaj na plinu.

@Relanium: tu vsi dajejo nasvete na podlagi svojega TDI in 2 prijateljev. Kruta realnost na servisih je pa da turbine crkujejo po 80k km, prav zaradi nepravilne uporabe. pa že pri pravilni uporabi jih preveč crkne pred 200k km, ampak pri mojem TDIju, pa turbina še ni šla :P

slovenci imamo pač še vedno preveč denarja, da kupujemo praktično nove avte za 100k km, ga zgonit, zavrtet km nazaj, jajca nekomu dobro prodati in kupit naslednji avto za naslednje 3-5let. Če pa kupiš avto za 400k km+ ga boš pa malce bolj pazil.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Daniel ::

Pri nas ko kupimo kupimo za doživljenjsko dobo avta. Dvakrat smo poskusili z rabljenimi. Prvega, ki ga še imamo konstantno vleče v desno(Kia Carens), za drugega (Scenic 2007 letnik), ki naj bi bil slovenskega porekla sem ugotovil, da je uvožen, vsak teden je crknila klima, smrdelo je po nafti in na koncu sem ugotovil še, da je bil karamboliran. Vrnili na prodajno mesto ob izdatni meri kričanja in vzeli novega Megana...nikoli več rabljenega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

Relanium ::

šernk je izjavil:


@Relanium: tu vsi dajejo nasvete na podlagi svojega TDI in 2 prijateljev. Kruta realnost na servisih je pa da turbine crkujejo po 80k km, prav zaradi nepravilne uporabe. pa že pri pravilni uporabi jih preveč crkne pred 200k km, ampak pri mojem TDIju, pa turbina še ni šla :P

No js mam zadevo na 160kkm pa ni turbina še čist nič mastna in bo po besedah mehanika še držala nekaj časa.
Seveda sem preventivno tud menjal filter odduha, kateri tudi lahko posredno ubije turbino, pa ga ponavadi nihče ne menja.
Če je realnost na servisih takšna kot praviš, potem pač al majo nekateri avti hibe, al pa jih nihče vozit ne zna, v nekaterih primerih pa je še potem nepoznavanje.
Torej v zaključku moji komentarji le niso čisto brezpredmetni, ampak spet nisem jaz rekel da je treba celih 5 minut čakat pred ugasnitvijo, pravzaprav nisem nikjer točno rekel koliko časa ampak sem samo pojasnil kako zadeve delujejo.
Tist ki ma rad svoj avto bo nasvete tako ali tako upošteval še bolj kot je treba, tist ki ga pa nima ali pa si misli da je pametnejši, bo pač menjaval turbine pa je to to.

@šernk:
Zadeva pri plinu je, da moraš imeti najprej avto ki nima težav s plinom (niso vsi plinu prijazni)
Potem pa še nekaj komplikacij in lovljenja okrog sistema, vgradenj in nastavitev.
V našem kraju še pa tud ni nobene pametne plinske črpalke, medtem ko dizel teče povsod, če ne druga ga iz kakega viličarja ali traktorja potegneš :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

šernk ::

Ja no glede plina je res, tudi sam imam črpalko 30km stran, pa tudi km delam premalo, vendar če kupuješ avto za dolge relacije, težko da danes ne pelješ vsaj mimo ene črpalke, ki ima tudi avtoplin.

Če je realnost na servisih takšna kot praviš, potem pač al majo nekateri avti hibe, al pa jih nihče vozit ne zna, v nekaterih primerih pa je še potem nepoznavanje.


problem je enostavno v turbinah in občutljivosti le teh. Zadeva deluje na takšnem principu, da je pomembna vsaka malenkost. Za veliko večino odpovedi, so pa seveda krivi vozniki sami. Vsak mehanik, ki se s tem ukvarja ti bo rekel, da je turbina praktično večna in v istem stavku bo rekel, koliko jih je zamenjal preden so dosegle 200k km. So pač daleč od 100% zanesljivosti in strošek menjave le te ni tako zanemarljiv (beri od 1000€ naprej - če vzameš obnovljeno je bolje denar zakurit doma v kaminu).

praktično ne poznam človeka, ki ne hvali svojega dizelaša. In ne poznam človeka, ki hvali svojega dizelaša po prvi resni okvari, sedaj pa ali poslušati nasvet, ki te ne stane praktično nič in če nisi rojen pod nesrečno zvezdo, ne boš vedel kaj je okvara turbine (je že tako dovolj drugih stvari, ki te bodo udarile po žepu) ali pa se delati pametnega in upati, da si rojen pod srečno zvezdo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Aston_11 ::

50 km/h - v 4. se motor vrti s cca 1100 rpm, v 3. se motor vrti s cca 1900 rpm.

einstein :P ::

Map je izjavil:

einstein :P je izjavil:

Zakaj pa bi sploh kupoval dizla? Kakšna je sploh prednost? Jaz samo vem, da bom bencinarja nabavil, ker se mi zdi, da ima več prednosti. :D


Dizel manj kuri, sploh na dolge fure. Pa mogoče se ti zdi, da bencinar bolj gre, se motiš. Veliko tistih, ki jih poznam, so prej imeli bencinarja in potem kupli dizla. Vsi so govorili, da sploh nemorjo verjet, da dizl tk gre. Ostalo pa niti ne vem, kaj bi blo bolš.


ja, pa bencinar manj onesnažuje. ;)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

po vseh teh komentarjih bo avtor še prodal dizla...:))
ali pa ga zamenjal z golfom 3, 4 sdi, ki zdrži vse zlorabe:D
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

btree ::

jaz sem kupil dizla, ker se vozim večinoma po avtocesti, če ne bi imel takšnih poti, bi raje kupil bencinarja in vgradil plin. Za avtocesto je super, predvsem zaradi navora in porabe. Imam tudi vgrajen webasto, ki mi pozimi avto hitreje segreje.

amigo_no1 ::

Daniel je izjavil:

Pri nas ko kupimo kupimo za doživljenjsko dobo avta. Dvakrat smo poskusili z rabljenimi. Prvega, ki ga še imamo konstantno vleče v desno(Kia Carens), za drugega (Scenic 2007 letnik), ki naj bi bil slovenskega porekla sem ugotovil, da je uvožen, vsak teden je crknila klima, smrdelo je po nafti in na koncu sem ugotovil še, da je bil karamboliran. Vrnili na prodajno mesto ob izdatni meri kričanja in vzeli novega Megana...nikoli več rabljenega.

Avto trgovcu z rabljeno robo v Slo pač NE MOREŠ verjeti, tudi ko reče dober dan.
Pred nakupom odpelji avto na amzs, kjer ga bodo detajlno pregledali.Če se prodajalec tega otepa potem rečeš adijo.

http://www.amzs.si/si/367/Pregled_vozil...
Cena pregleda je drobiž v primerjavi s ceno vozila in morebitnimi stroški.

Zgodovina sprememb…

1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446101580 (60462) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162179 (42643) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743185602 (150615) Spajky
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15529971 (27326) WarpedGone
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14650718 (47599) Matwic

Več podobnih tem