» »

Fallout 4

Fallout 4

««
11 / 63
»»

oo7 ::

Fallout 84': An Apple II Tribute to Fallout 4

Epialt ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Epialt ()

Izi ::

Epialt je izjavil:

ULTRA settings ( i7 + 970 )

No tole je pa nekaj popolnoma drugega kot tisti "leakani" posnetki igranja iz konzol, kjer je bilo vse motno in niti senc ni bilo.
Sem vedel, da konzole spet delajo slab vtis. Izdelovalci bi morali skrivati konzolne verzije in jih po možnosti izdati kakšen teden kasneje kot za PC, ker delajo sramoto igri.
Na PC in na Ultra nastavitvah bo pa tole tudi vizualno užitek igrati. Je sicer še daleč od standardov, ki jih je postavil Witcher 3, ampak vseeno lepo.

ahac ::

Tole še vedno ne zgleda preveč dobro. Na redditu folk sklepa, da jih nekdo trolla, ker na PCju ne more bit tolk slabo. :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

oo7 ::

Tole je najbrž gameplay z Pc-ja


Izi ::

Še par zanimivih dejstev, ki jih je dobro vedeti preden začnemo igrati.

- HUD barve lahko spreminjamo med zeleno, modro in rdečo.
Vidim na veliko posnetkih, da igralci veliko spreminjajo HUD na modro, ampak meni osebno je zelena še vedno najbolj uporabna. Tudi v letalih in modernih avtih je HUD grafika vedno zelena z razlogom.

- Orožja se ne bodo obrabljala in jih ne bo treba popravljati.

- Pri orožjih se je poleg dosedanjih melee, kinetičnih in energijskih, pojavila ena nova vrsta in sicer radiacijska orožja.

- imeli bomo 6 različnih težavnostnih stopenj igranja. Very Easy, Easy, Normal, Hard, Very Hard in Survival.
Hardcore mode, kjer si lahko umrl od žeje ali lakote ne obstaja več.
Pomembna razlika med težavnostni je, poleg tega da pač delamo manj damage in prejemamo več damage, ena sama in sicer na vsaki višji težavnosti bomo srečevali več "legendarnih sovražnikov". Ti so pomembni predvsem zato, ker bodo ob smrti odmetavali legendarno opremo.

- Power armor tokrat ni mišljen kot zaščitna obleka, ki jo vedno nosimo, ampak je zamišljen kot "vojaško vozilo".
Ko ga najdemo ga napolnimo z energijo, vstopimo vanj od zadaj in se z njim nekaj časa "vozimo" naokoli, nato iz njega izstopimo in nadaljujejo spet po starem.
Power armor troši energijo, nudi močno povečano zaščito in močna orožja, je pa zelo zelo počasno.

- Dialogi ponavadi nudijo agresiven in diplomatičen odgovor, ni pa označeno kateri je kateri, kot je bilo to na primer pri Mass Effecet seriji.
Nekateri dialogi so obarvani z rdečo, oranžmo in zeleno barvo. Barva pove ali bo odgovor sprejet negativno (rdeča), nevtralno (oranžna) ali pozitivno (zelena). Barva bo seveda odvisna od naše Karizme.

- Naselja, ki smo jih že obiskali bomo morali tudi braniti. Kjerkoli in kadarkoli bomo lahko dobili obvestilo, da je eno izmed naselji napadeno in se bomo marali takoj vrniti da ga branimo, drugače bodo naselje prej ali slej zapustili vsi prebivalci in tam ne bomo mogli več trgovati in imeti varnega zatočišča.
Seveda bomo lahko v naselja napeljali elektriko in vodo in jih ogradili z ograjami in avtomatskimi strojnicami. Bolj varno bo naselja več ljudi bo tam in bolj bo cvetela trgovina, mi pa bomo bogatejši. Čim več ljudi bo tam več questov bomo imeli na voljo. Tudi prazna naselja bomo lahko poselili.
Če bomo samo vandrali naokoli skozi glavno zgodbo bodo šla vsa naselja po deželi k vragu, ne bomo mogli trgovati, ne bomo imeli stranskih questov in bomo verjetno zaostajali v levelih in opremi.

- Pri skrivanju med bojem za različnimi objekti ne bo potrebno pritisniti nobene tipke. Ko bomo ob steni ali za kakšnim predmetom se bo naš junak avtomatsko sam skril za njega. Ko bomo premaknili merek našega orožja bomo pokukali iz našega zaklonišča spet avtomatsko brez pritiskanja kakšne tipke.

- Stealth mode oziroma tiholazenje naokoli je podobno kot pri igri Skyrim vendar še bolj izboljšano. Tudi kar nekaj Perkov je namenjeno izključno tiholazenju.
Skratka stealth mode bo močno uporabna zadeva in lahko se bomo preobrazili v nevidnega nindža bojevnika, ki lahko na skrivaj pobije polno dvorano ljudi brez da bi ga kdorkoli opazil 8-)
Stealth mode je seveda močno uporaben tudi pri žeparjenju in pri tatinskih pohodih po naseljenih stanovanjih.

- Svojega junaka lahko na začetku oblikujemo povsem prosto po svojih željah in tudi izberemo spol. In spet bomo lahko osvajali in seksali z obema spoloma ;((

fireX88 ::

oo7 je izjavil:

Tole je najbrž gameplay z Pc-ja




ni, ker se velikokrat vidi znamenite tipke kontroleja in ko meri se prav vidi, da se ne trudi merit
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Izi ::

fireX88 je izjavil:

ni, ker se velikokrat vidi znamenite tipke kontroleja in ko meri se prav vidi, da se ne trudi merit

Pozabljaš, da se tudi na PC lahko igra s kontrolerjem. Čeprav po moje bo veliko lažje s tipkovnico in miško.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Na kateri težavnosti boste igrali?

Jaz razmišljam o normal ali hard :)

Epialt ::

1. playthrough normal, da vidim kako so si igro zamislili da bo igrana, me pa full zanima survival.

m0f0x ::

Kje je HairWorks na psu? :)

Kurzweil ::

Dober podžigate tule ne forumu barabe. Neverjetno, ampak danes me je dejansko razveselilo dejstvo, da igra izide 10. novembra in ne 17. novembra, kar sem iz neznanega vzroka imel ves čas v glavi. Kar se grafike tiče smo že vse povedali, tudi po videnem bo čisto vredu.

@Izi, vidim da se že malce bolj poglabljaš v igro, če boš kje zasledil mene najbolj zanima, če se bo dal narediti med samim igranjem kakšen reset skillov in perkov, ravno toliko da ne bom spet 1 uro gledal tisti screen, kjer pred samim igranjem pedenamo svjega karakterja.

@M-Power, jaz se bom lotil kar predzadnje težavnosti, torej very hard, še posebej sedaj, ko je Izi omenil da bo možnost dropanja legendary itemov večja. Zame je to ena od največjih stvari pri gameplayu, če se igre lotim prelahko, je potem še takšen master piece od igre brezvezen. Igra mora biti težka, stvari težko prislužene in ko se zvlečeš in kakšne res težke situacije, da ti dejansko odleže.

Po eni strani bi naredil pre-order, ampak mi je še malce drago, po drugi strani pa imam tako v planu kupit kar vse skupaj od 1-4. dela v fizični obliki.

Kokerkol, 7. dni še 8-)

mjolnir ::

Jst grem na hard, pa zanima me, če lahko izbereš da ni doge ves čas zraven tebe. Ker bi rad kdaj šel full stealth.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mjolnir ()

oo7 ::

Fallout Anthology Unboxing v Mini nuke bombi >:D

Kurzweil ::

mjolnir je izjavil:

Jst grem na hard, pa zanima me, če lahko izbereš da ni doge ves čas zraven tebe. Ker bi rad kdaj šel full stealth.


Ja baje se jo bo dalo z nekim skillom ali perkom odstranit...

Drugače pa od tega, kar je napisal Izi, mi nekak brez prave osnove gre v nos, da se bo karakter ob steni takoj, začel skrivat za njo, še en "mongo" feature iz konzol mi tole deluje...

oo7 ::

mjolnir je izjavil:

Jst grem na hard, pa zanima me, če lahko izbereš da ni doge ves čas zraven tebe. Ker bi rad kdaj šel full stealth.



Če ne drugega najjbrž ga boš lahko poslal nekam kjer te bo moral čakati tako kot v Fallout 3, kjer si mu rekel naj počaka pred vaultom 101 ?

Izi ::

oo7 je izjavil:

Na kateri težavnosti boste igrali?

Pri pravem RPG ima težavnost vezo samo na začetku igre, potem pa je vse odvisno od tvojega levela. Če si ti level 50 boš z enim strelom pobil vse sovražnike do level 30 ne glede na kateri težavnosti igraš.

Tu, pri sovražnikovih levelih, je tudi bistvena razlika med Fallout 3 in Fallout 4.

F3 je imel sistem imenoval Auto-Scaling, kjer si bolj ali manj ves čas srečeval sovražnike podobnega levela kot si bil sam. Prednost tega sistema je, greš lahko že na začetku kamorkoli po svetu in si povsod sposoben preživeti. Težavnost bojevanja določa izključno težavnostna stopnja. Slabost pa je, da vse učenje in trud ki ga vlagaš v igro nima nobenega učinka, ker so sovražniki vedno enako močni kot ti in se torej nima nobenega smisla pretirano truditi okoli tvojega levela, ker je nepomemben. In če tvoj težko prisluženi level ne pomeni nič potem to ni pravi RPG in je vse skupaj samo še ena streljačina.

F4 pa bo imal sistem imanovan Rubberbanding, kjer sovražniki sicer malo skalirajo skupaj s teboj ampak samo do določenega levela, potem pa ne več.
Vsako območje ima določen razpon (Rubberbanding) sovražnikovih levelov. Na primer eno območje bo imelo razpon od level 5 do 10. Če boš ti level 1 do 5 bodo tam vsi sovražniki level 5, potem bodo skalirali s teboj do level 10 in tam ostali do konca igre.
Slabost tega sistema je, da moraš na začetku močno paziti kam se odpraviš saj lahko, če greš predaleč, hitro naletiš na kakšnega sovražnika, ki je tudi 30+ levelov višji kot ti, kar je isto kot da bi srečal nesmrtnega boga.
Ostalo pa je vse pozitivno. Ves čas čutiš, da napreduješ, vedno dlje se lahko odpraviš in proti koncu igre ti postaneš nesmrtni bog, kot se za pravi RPG tudi spodobi.
Izbrana težavnost v tem sistemu nima praktično nobene veze, saj samo malo bolj razrahlja tisti Rubberbanding. Na višji težavnosti pač samo malo dlje čakaš preden se lahko odpraviš na določenoo ozemlje potem pa je spet vse enako.
To je dosti bolj podobno pravemu RPG, ker stalno veš, da so ta hip nekje sovražniki, ki jih lahko samo gledaš s strahospoštovanjem in da se boš moral prekleto potruditi, da se boš čez nekaj tednov nabiranja izkušenj in učenja Perkov lahko končno spopadel z njimi.

oo7 ::

Se pravi bo tako kot pri Witcher 3, kjer si že na začetku igre lahko srečal sovražnika, ki je imel rdečo lobanijo za level kar je pomenilo, da je bil takrat veliko močnejši od Geralta in je bilo bolje bežati >:D

Izi ::

mjolnir je izjavil:

Jst grem na hard, pa zanima me, če lahko izbereš da ni doge ves čas zraven tebe. Ker bi rad kdaj šel full stealth.

Tvoj spremljevalec ne moti tvojega stealtha. Ko ti začneš tiholaziti naokoli tudi tvoj spremljevalec počne enako in ne bo nikoli napadel sovražnika dokler sovražniki ne opazijo tebe.
Vprašanje kako pameten bo AI, ampak kolikor je meni znano sovražnikov AI ignorira spremljevalce dokler jih ti ne napadejo in jih tudi ne more odkriti. Iščejo samo tebe. Če te opazijo potem pa bo tisti hip tudi tvoj spremljevalec napadel tistega, ki te je opazil.

Jaz celo razmišljam, da bi igral kot popolnoma stealth build. Popolni tat in morilec iz zasede. Orožje z dušilcem in stalni stealth mode. Kolikor je zaenkrat znanega bo to verjetno izvedljivo in kot kaže bo spremljevalec lahko ves čas z menoj.

Sicer pa lahko spremljevalcem ves čas ukazuješ. Naženeš ga lahko kadarkoli, lahko pa mu tudi ukažeš, da te počaka na nekem mestu. Vsaj zdi se mi, da sem nekje videl cel kup ukazov za spremljevalce. Lahko jim tudi naročiš, da naj naokoli nabirajo "loot" in še marsikaj. Tudi kot "mule" za opremo se odlično obnesejo, ne vem pa koliko naše opreme bo lahko naokoli nosil pes, če sploh kaj :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Zmajc ::

Ce bo stealth podoben kot je v prejšnjih delih bo stealh daleč najbolj OP skill v igri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Furbo ::

Spremljevalci so pri tihotapljenju še vseeno nadležni, šicneš nekoga (prekineš stealth) in že tvoj bedasti AI kompanjon oponaša juriše iz starih YU filmov in opozori nase še kup drugih sovragov.

Medtem ko se jaz po strelu umaknem v kritje, opazujem ali so drugi opazili, da imajo kolega manj med živimi ali grem nazaj, dokler ni konec alarma in tekanja naokoli.

In ja, igral bom na najtežji stopnji ali eni manj, za prvič.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Epialt ::

Za stealth + solo je prav simpatičen perk "LONE WANDERER" ( CHR +3 )

Zmajc ::

Osebno kompanjone v falloutu uporabjam samo na začetku ko sem še nizek level z slabo operemo, pozneje pa jih pustim nekje in soliram okoli.

Psa ne vem če bom uporabljal, bom se odločil ko vidim kak je AI.

Izi ::

Če se ne motim, bo vsak spremljevalec imel malo drugačne ukaze in uporabnost.
Potrjeni ukazi, ki jih razume naš Dogmeat:
Stay - Počaka te na mestu kjer si mu to ukazal.
Go - Po čakanju te spet začne spremljati.
Get - Lahko ga pošlješ, da ti nekaj prinese.
Inspect - S tem ukazom ga pošlješ, da določeno področje prevoha za morebitnimi uporabnimi predmeti in sovražniki.

Ukaz "inspect" bi znal biti celo zelo uporaben za stealth mode. Predstavljam si, da psa pošlješ naprej v neko neznano zgradbo in jo on naskrivaj preišče in ti nekako sporoči lokacijo in število sovražnikov. Ko pride nazaj mu ukažeš, da te počaka zunaj, ti pa se odtihotapiš not in potihoma odstraniš vse sovražnike.
Bomo videli. Upam, da ne pričakujem preveč ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Epialt ::

Enako razmišljam kot ti.
BAJE je kuža precej neumn. Sam se izogibam spoilerjov ( gameplay videa ), vendar je v enem "baje" očitno da dogmeat sploh ne reagira na določene dražljaje. Npr. player ga menda zažge in pes še vedno stoji kot da se nič ne dogaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Epialt ()

ahac ::

Npr. player ga menda zažge in pes še vedno stoji kot da se nič ne dogaja.

Bethesda pač. :P

Jaz ravno igram Far Cry 4 in v enem delu imaš tudi neko podobno žival, ki ji daješ ukaze in laufa pred tabo, včasih ti kaj pokaže, vidi nasprotnike in gre sam v stealth, pri ognju začne laufat stran. Heh, še vse random živali v tistem open world se znajo umaknit ognju (od podgan do slonov).
Tako, da... tole kar se vidi na tem videu je res malo razočaranje...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Kurzweil ::

...update 1, update 2, update 3,... in igra bo počasi takšna kot mora biti. Kateri resen in res obsežen FPS/RPG pa je s prvo verzijo dobil popoln game brez bugov in glitchev? Brez srbi, samo vprašanje časa je kdaj bodo to uredili, če bo sploh takšen problem, kot se vsem nam zdi.

BigWhale ::

Izi je izjavil:

F3 je imel sistem imenoval Auto-Scaling, kjer si bolj ali manj ves čas srečeval sovražnike podobnega levela kot si bil sam.


To ni cist res. Scaling je bil delno narejen za mobe v glavni zgodbi. Side questi so bili velikokrat kar 'level locked'. Ce si srecal Death Claw-a na zacetku, te je razbil. Ce si ga srecal proti koncu, si ga lahko ubil.

Izi je izjavil:

in proti koncu igre ti postaneš nesmrtni bog, kot se za pravi RPG tudi spodobi.


V neki tvoji verziji RPGja in ideje kar RPG je. :)

Izi je izjavil:

To je dosti bolj podobno pravemu RPG, ker stalno veš, da so ta hip nekje sovražniki, ki jih lahko samo gledaš s strahospoštovanjem in da se boš moral prekleto potruditi, da se boš čez nekaj tednov nabiranja izkušenj in učenja Perkov lahko končno spopadel z njimi.


Odloci se ze. :) A se spodobi, da si bog na koncu al da je vedno kje kak sovraznik, ki ga ne mores kar tako zlahka ubit? :)

Furbo ::

Jaz bi prav rad videl, da se sovražniki ne prilagajajo oziroma če že, samo navzgor.

Ker jaz bi z veseljem rinil v kak 'pretežak' del mape, našel osamljenega sovraga in ga zvabil v kako past, na kako minsko polje, k kaki drugi frakciji po sistemu - kjer se prepirata dva, furbo dobiček ima..
.. in pokasiral lep kupček XP in hardvera.

Vem da nekateri radi tečejo po mapi, da padajo sovragi, kot bilke trave pred kosilnico, jaz imam pa rad kak izzivček.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Izi ::

Epialt je izjavil:

Npr. player ga menda zažge in pes še vedno stoji kot da se nič ne dogaja.

Odločitev je bila, da naš spremljevalec ne more umreti, to so pa posledice. Ne vem če lahko tukaj kaj naredijo.

Tisti video sem videl, bilo je v boju in igralec je z lasersko puško panično streljal vse naokoli in seveda med drugim zadel tudi svojega psa, ki se mu je vžgala dlaka. Ker je pač nesmrten ni bilo panike, dlaka je hitro nehala goreti ;)

Ampak kolikor sem videl je naš pes precej uporaben v boju. AI se je presenetljivo dobo obnašal. Ker pač pes nima orožja nam pomaga tako da ugrizne sovražnika in ga poskuša držati na mestu, kar nam da dragoceni čas, da lahko tačas "v miru" streljamo na sovražnika. Seveda pri tem mimogrede zadenemo tudi psa, kar je razlog, da so ga naredili nesmrtnega, saj je drugače pes umrl praktično v vsakem boju in največkrat smo ga ubili kar sami.

Pri ostalih spremljevalcih, ki imajo orožje je pa obraten problem, saj se v zmešnjavi sredi boja dostikrat zgodi, da nas ustreli ali celo ubije naš spremljevalec, če preveč brezglavi dirjamo naokoli.
Glede tega "problema" pa obstaja Perk "Traditional" (Charisma 8), ki zaradi tvoje visoka karizme, da spremljevalcem večji zanos v boju, da delajo večji damage, na tebe pa bolj pazijo in te ne poškodujejo več.

Tako kot morajo tvoji spremljevalci z orožjem vedno paziti, da ne poškodujejo tebe, moraš pač tudi ti paziti, da ne streljaš v svojega psa, še posebno z zažigalnimi energijskimi orožji :P

ahac ::

Odločitev je bila, da naš spremljevalec ne more umreti, to so pa posledice. Ne vem če lahko tukaj kaj naredijo.

Lahko bi začel laufat okrog v paniki. Lahko bi izgubil health, padel na tla in potem počival nekaj časa preden bi se spet pobral. Rešitev je ogromno.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

matobeli ::

A je kaj podatkov kako težavna je v resnici igra, recimo proti F3, ali NV? Sam grem skoraj vedno na najvišjo težavnost ker drugače (pre)hitro postaneš "god".

PARTyZAN ::

Rešitev je ogromno, modov pa tudi.

;)

ahac ::

PARTyZAN je izjavil:

Rešitev je ogromno, modov pa tudi.

;)
Mega hyped AAA igra za 60EUR... in potem računamo na to, da jo bodo modderji (brez plačila) spravil v tako stanje kot bi moralo že bit ob izidu. In s tem se nikomur ne zdi nič narobe?
Modi bi moral bit tisto kar doda nekaj ekstra, ne pa popravki za osnovno funkcionalnost (kot je npr. SkyUI in razni grafični modi za Skyrim).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

oo7 ::

ahac je izjavil:

PARTyZAN je izjavil:

Rešitev je ogromno, modov pa tudi.

;)
Mega hyped AAA igra za 60EUR... in potem računamo na to, da jo bodo modderji (brez plačila) spravil v tako stanje kot bi moralo že bit ob izidu. In s tem se nikomur ne zdi nič narobe?
Modi bi moral bit tisto kar doda nekaj ekstra, ne pa popravki za osnovno funkcionalnost (kot je npr. SkyUI in razni grafični modi za Skyrim).


Jaz sem preigral Fallout 3 in Fallout New Vegas večkrat in nisem uporabil nikoli niti enega moda.

Furbo ::

Marsikaj se odpusti, če se nekdo spravi narediti igro, ki nam omogoča veliko svobode.
Veliko svobode - veliko možnosti. Veliko možnosti - precej gre lahko tudi narobe.

Najlažje je narediti en simpl tetris klon in reči, moja igra je popolna, vaša pa ne.

In skyrim je imel povsem ok grafiko že v startu.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Zmajc ::

oo7 je izjavil:

ahac je izjavil:

PARTyZAN je izjavil:

Rešitev je ogromno, modov pa tudi.

;)
Mega hyped AAA igra za 60EUR... in potem računamo na to, da jo bodo modderji (brez plačila) spravil v tako stanje kot bi moralo že bit ob izidu. In s tem se nikomur ne zdi nič narobe?
Modi bi moral bit tisto kar doda nekaj ekstra, ne pa popravki za osnovno funkcionalnost (kot je npr. SkyUI in razni grafični modi za Skyrim).


Jaz sem preigral Fallout 3 in Fallout New Vegas večkrat in nisem uporabil nikoli niti enega moda.


Moje sožalje. :D

mjolnir ::

Jst sam upam, da so kej izboljšali animacije, ker fallout3, NV pa skyrim so obupni kar se tega tiče.

Furbo ::

Zdajle še lahko jamramo, čez teden dni bom pa prezaposlen z uživanjem, s statistikami, perki, iskanjem robe.. namesto z dlakocepljenjem.

Pri Skyrimu sem tudi jamral nad grafiko, potem je prišel hi-res pack, se je grafični zaletel v grlu kot Bushu presta.

Bo vsaj nekaj novega spet, ko pridejo boljše teksture, razni dodatki, modi.. neverending game. :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

OttoParts ::

Waiting. Waiting never changes...

matobeli ::

Zmajc je izjavil:

Moje sožalje. :D


No pa naštej kakšen mod brez katerega ne gre :)

Furbo ::

Neuradni popravki so kar kul, drugače se pa res preživi tudi z vanilijo brez problema.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Zmajc ::

matobeli je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Moje sožalje. :D


No pa naštej kakšen mod brez katerega ne gre :)


Nisem mislil tega, preživet se da brez vsakršnih modov. Ti pa kvalitetno narejeni modi lahko kar fajn poživijo igro z grafičnega in igrabilnega stališča.

Ampak to potem ko si igro že obrnil 2x. :)

Tr0n ::

Zmajc ::

Welcome to 2003 :))

Furbo ::

Tako kot smo navajeni :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Izi ::

Ko se je izkazalo, da se naš pes lahko vžge, se je takoj našel nekdo, ki je "popravil" tisti slavni F4 Wanderer trailer :D

Zmajc ::

ha ha

Izi ::

Da ne bo ta tema zamrla ;) lahko danes kakšno rečemo o odklepanju ključavnic.
Locksmith bo verjetno en prvih Perkov, ki se ga bo pametno naučiti. Omogočimo ga s Perception 4.

Za odklepanje bo ista mini igrica kot je bila v F3 je pa nekaj razlik.
Prva razlika je, da se je med odklepanjem v F3 čas ustavil in celotna igra je bila na pavzi dokler se miniigra ni končala. V F4 se vse dogaja v realnem času tudi med odklepanjem. Čas se ne ustavi, kar pomeni, da nas lahko med odklepanjem tudi kdo napade.
Druga razlika je v številu različno težavnih ključavnic.
V F3 smo imeli 5 različnih ključavnic (Very Easy, Easy, Average, Hard, Very Hard),
v F4 pa imamo 4 različne ključavnice (Novice, Advanced, Expert in Master)

Za odklepanje potrebujemo špange oziroma lasne sponke (Bobby pin), ki jih ob neuspešnem odklepanju polomimo in so zanič.
Novice ključavnice lahko odklepamo že od začetka, za vse ostale rabimo pa Perk Locksmith, ki ima 4 stopnje.
1. stopnja omogoči odklepanje Advanced ključavnic
2. stopnja omogoči odklepanje Expert ključavnic
3. stopnja omogoči odklepanje Master ključavnic
4. stopnja pa postanemo tak profi pri odklepanju, da se nam španga nikoli več ne zlomi, četudi nam poskus spodleti.

Kurzweil ::

@Izi, na kratko nič novega. S ključavnico se gre običajno igrat tako šele takrat, ko pospraviš sovraga okrog sebe. Najbolj hecno v preteklosti je bilo, da če si polomil preveč bobby pinov si pač loadal malce nazaj, ali drugače z enim bobby pinom se je dalo z malce potrljenja odpret vse. Tudi to, da se orožje več ne bo kvarilo mi ni všeč in je še en umik od realnosti oz. prilagajanje na limitirane igralce konzol (večina). Vem, da je bilo miljšeno kot joke, kar se aktivnosti teme tiče, počakaj še teh dolgih 6 dni in boš videl kakšen rape te teme bomo imeli.
««
11 / 63
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
20427304 (452) oo7
»

Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
36877629 (2386) todman74
»

Fallout 5 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11925482 (1251) oo7
»

Fallout 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
43253278 (5220) oo7
»

Fallout: New Vegas (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25354442 (18577) oo7

Več podobnih tem