» »

Fallout 76

Fallout 76

strani: 1 2 3 4 ... 6

M-Power ::

BigWhale je izjavil:

Ja, to sem slisal ampak to je neumnost. :> Ghouli so sprejemljive mutacije. Leteci zmaji pa ne. Sej vem, da gre zgolj za racunalnisko igro ampak to je skregano z vsem kar vemo o genetiki.



Tisto bi jaz rekel, da je neke vrste mutiran netopir.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Jst ::

In kaj če se en mulc, ki je najvišji možni level in ima najboljšo možno opremo zaradi dolgočasja odloči, da bo pobil vse ostale soigralce?


To je mene doletelo parkrat v Dying Light, ko so mi kreteni (enkrat poljaki, ker poznam nekaj njihovega jezika) metali petarde pod noge, da so šli vsi zombiji proti meni. Ko so se mi zgodile takšne neumnosti večkrat, sem nehal igrati. Dokler ni prišel The Following, katerega pa MP nisem igral.


---

Bolj ko razmišljam, kako bi lahko bila igra dobra, manj upanja imam. ZAME je bila "fora" Fallout iger humor, neklasični questi, ki si jih lahko končal na več načinov, postal zloben, pobil cel Vault (res da je bilo potem konec igre, ampak vseeno), gledal in bral nore "zapise" Overseerov,...

Kako bo karkoli iz sveta Fallouta, kot ga poznamo, lahko vključeno v to igro? Po ogledanih posnetkih, še sami devi ne vejo kaj bi radi. Videl sem dobesedno UT-style deathmatch, hajkanje kot pri Far Cry in delanje slik ("screenshot salut!" iz igre) za otroke/EA. To bo prej FallDown/FallSpawn - speedrun do orožij in bam-bam-bye "soigralci."
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

M-Power ::

Pete Hines further explains role-play and PVP in Fallout 76



v videu pravi, da je v igri veliko questov :)
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

BigWhale ::

Ena stvar mi ni jasna. Priklopis se na server in si postavis home, potem pa igras naslednjic in prides na drug server ... je tvoj home tam al je na prejsnjem serverju? Kako bos igral, ce bodo vsi sloti na serverju zasedeni? Ce bo world shared med serverji, kaj bodo naredili glede prenaseljenosti? :D Ker tudi 4x vecje podrocje ne bo podpiralo toliko igralcev.

V zgornjem videu pa tip govori kot, da sploh ne vedo kak player base imajo in omenja nek D&D and roleplaying in kako bo vse mogoce.

M-Power ::

BigWhale je izjavil:

Ena stvar mi ni jasna. Priklopis se na server in si postavis home, potem pa igras naslednjic in prides na drug server ... je tvoj home tam al je na prejsnjem serverju? Kako bos igral, ce bodo vsi sloti na serverju zasedeni? Ce bo world shared med serverji, kaj bodo naredili glede prenaseljenosti? :D Ker tudi 4x vecje podrocje ne bo podpiralo toliko igralcev.

V zgornjem videu pa tip govori kot, da sploh ne vedo kak player base imajo in omenja nek D&D and roleplaying in kako bo vse mogoce.



Vsa oprema in naselja se prenesejo naprej. Se pravi, ko se iz igre odjaviš gre naselje z tabo. To pa tudi mene zanima, ko greš na drugi server če ima na tistem serverju že nekdo naselje postavljeno na istem mestu kot ti.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Izi ::

BigWhale je izjavil:

igras naslednjic in prides na drug server ... je tvoj home tam al je na prejsnjem serverju?

Če jaz prav razumem bo naše celotno naselje "zložljivo" in "prenosno" :D

C.A.M.P System - Fallout 76 will feature a brand new building system called C.A.M.P, which is a portable building platform. This allows players to build whenever and wherever they want.

Kolikor je meni jasno boš lahko svoje celotno naselje enostavno "pospravil" v eno prenosno C.A.M.P škatlo in ga prenesel drugam.
Predvidevam, da ko boš server zapustil se bo tvoje naselje samodejno zložilo v C.A.M.P prenosno platformo in ga ne bo več na svetu. Ko boš naslednjič prišel na drug server boš svoj C.A.M.P spet lepo razpakiral in to na kateremkoli mestu.

Tako bo naše naselje vedno varno, tudi ko nas ne bo na serverju. Mislim, da tudi če nam kdo uniči celotno naselje z Atomsko eksplozijo, bo naša C.A.M.P prenosna platforma še vedno nedotaknjena in boš vse skupaj spet enostavno razpakiral na drugem mestu.

Tudi ob naši smrti ne bomo izgubili ničesar. Vsaj tako zaenkrat pravijo izdelovalci. Smrt nima nobenih negativnih posledic. Tudi če nas soigralec ubije ne bo dobil nič, niti od naše osebne opreme, niti od našega C.A.M.P.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Zmajc ::

Kaj pa ko bo prišla skupina idiotskih frocov, ti v naselje pripeljala hordo mutantov ter jim še pomagala vse razbit v prafaktorje? Kaj bo z tvojim naseljem potem. 8-O ?

Furbo ::

Ne bo tega no, kje bi današnje snežinke prenesle kaj takega?

Ziher smrt ne bo imela posledic, atomska bomba ne bo imela posledic, nič kar bi potencialno koga razburilo, da bi skenslal naročnino.

Razen tistih par nas, ki smo gor rasli ob igrah, ki niso tako zelo odpuščale.
Lp,f

M-Power ::

To podpiram, da ob smrti ne izgubiš ničesar. Tudi v ostalih Fallout igrah nisi ob smrti zgubil ničesar.

Mene sicer ne zanima toliko grajenje čeprav sem kar nekaj gradil v F4. mene zanima ta 4x večja mapa of Fallout 4, ki bi jo rad raziskal :)
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

BigWhale ::

M-Power je izjavil:

To podpiram, da ob smrti ne izgubiš ničesar. Tudi v ostalih Fallout igrah nisi ob smrti zgubil ničesar.


Kako nisi izgubil? Vse si izgubil. Celo igro.

M-Power ::

BigWhale je izjavil:

M-Power je izjavil:

To podpiram, da ob smrti ne izgubiš ničesar. Tudi v ostalih Fallout igrah nisi ob smrti zgubil ničesar.


Kako nisi izgubil? Vse si izgubil. Celo igro.



Ah ne pritisnil si F9 in si igral naprej :)
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Jst ::

Ogledal zadnji postan video in imam občutek, da se trenutno Devi igrajo z "PvP vs. Leave_Me_Alone" ravnotežjem. Očitno so šli v razvoj igre brez jasnega cilja, kako naj bi delal Single Player Online. Je to dobro ali slabo, ne vem, ker smo blizu izida in večjih sprememb ne morejo več delati.

Če bi ta video videl leto in pol pred izidom, bi si mislil, da bodo dorekli kakšno ravnotežje si želijo. Tako blizu izida pa si ali ne upajo ali nočejo povedati.

"Single Player" bo očitno precej bogi (kar se tiče zgodbe in gameplay-a), ker ne bomo mogli igrati vseh "questov" brez drugih igralcev (z istim ciljem).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zmajc ::

Kopija Fortnite-a v temi fallouta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

M-Power ::

I've Watched The Trailers, I've Read The Interviews, I Do Not Understand 'Fallout 76'

https://www.forbes.com/sites/insertcoin...
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

M-Power ::

Fallout 76 Has A Rich Story And You'll Be Able To Hear It As You Quest Along

n a video posted by Fallout's official Twitter handle, we see Fallout 76 Project Lead, Jeff Gardiner speaking about the game's quests and story.

Jeff said, "Our quests are given out largely through holotapes, notes [and] terminals, umm, and the story's very organic. It's the story of the survivors that went out before you, the first 25 years after the bombs dropped. So you'll engage in their story, we've added a lot of holotapes in the game and you'll hear a lot of audio".

"The story's rich in a way because you'll be able to hear it as you continue to quest along, umm, and enjoy the experience we haven't done before", he continued.

https://www.spieltimes.com/news/fallout...
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Zmajc ::

Kot da še sami ne vejo wtf boš v igri sploh delal.

connel ::



Noclip dokumentarec, veliko več pove o sami igri, mapi, itd.

Furbo ::

Ma spet boš edini preživeli, mal boš bral in poslušal holokasete, ko prideš do kake razvaline spet.

Radi bi pač skočili na fortnite vagon, pa še sami ne vedo kako.
Tako nekako, kot ves folk, ki trenutno naseda na razne natege, ki se šlepajo na slavo bitcoina.
Lp,f

M-Power ::

7 Minutes of Fallout 76 Gameplay - E3 2018

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

BigWhale ::

Jest ne razumem tega scenarija ... Najprej so bli vsi ljudje zaprti v tem vaultu in so ziveli not 25 let. Potem se je vault odprl, so sli ven in so se zacel streljat?!

M-Power ::

BigWhale je izjavil:

Jest ne razumem tega scenarija ... Najprej so bli vsi ljudje zaprti v tem vaultu in so ziveli not 25 let. Potem se je vault odprl, so sli ven in so se zacel streljat?!



Ja to je pa kot laže odvisno od ljudi ali bodo sodelovali ali se pobili med seboj.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

BigWhale ::

Sodelovali pri cem? Ce pa ni nekega end goal-a. Ce ni persistent sveta v katerem bi lahko ziveli. End goal je, da en team dobi nuke, da lahko nuka ostale. :D

Premisa je butasta. Ce imas vault v katerem je zaprtih nekaj ljudi in so tam zato, da ponovno poselijo ozemlje in imajo na voljo prakticno neomejeno ozemlja, potem poskrbis tudi za to, da se ne bodo streljali med sebojo. Oziroma minimiziras moznost, da se to zgodi. Pri osvajanju severne Amerike je bilo zelo malo internih spopadov med osvajalci, se posebaj med tistimi, ki si prihajali iz istih drzav.

M-Power ::

Ja to pa ne vem ali bodo sodelovali ali ne in pri čem.
Jaz vem, da bom igral solo. Mene zanima predvsem raziskovanje sveta.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Berserker ::

BigWhale je izjavil:

Sodelovali pri cem? Ce pa ni nekega end goal-a. Ce ni persistent sveta v katerem bi lahko ziveli. End goal je, da en team dobi nuke, da lahko nuka ostale. :D

Premisa je butasta. Ce imas vault v katerem je zaprtih nekaj ljudi in so tam zato, da ponovno poselijo ozemlje in imajo na voljo prakticno neomejeno ozemlja, potem poskrbis tudi za to, da se ne bodo streljali med sebojo. Oziroma minimiziras moznost, da se to zgodi. Pri osvajanju severne Amerike je bilo zelo malo internih spopadov med osvajalci, se posebaj med tistimi, ki si prihajali iz istih drzav.


Vrjetno bo na konci vseskupaj končalo kot battle royale. Gaming korporacije si enostavno ne smejo privoščit odsotnosti v vročem žanru.

Seljak ::

BigWhale je izjavil:

Sodelovali pri cem? Ce pa ni nekega end goal-a. Ce ni persistent sveta v katerem bi lahko ziveli. End goal je, da en team dobi nuke, da lahko nuka ostale. :D

Premisa je butasta. Ce imas vault v katerem je zaprtih nekaj ljudi in so tam zato, da ponovno poselijo ozemlje in imajo na voljo prakticno neomejeno ozemlja, potem poskrbis tudi za to, da se ne bodo streljali med sebojo. Oziroma minimiziras moznost, da se to zgodi. Pri osvajanju severne Amerike je bilo zelo malo internih spopadov med osvajalci, se posebaj med tistimi, ki si prihajali iz istih drzav.


Bravo legenda. Tudi jaz sem enakega mnenja.
PC SPEC:MB:ASrock Z170 Pro4/D3 Proc:i7 6700K Memory :16GB
Video Card:Sapphire Radeon R9 390 8GB SSD: Crucial MX100 512GB TH T500 RS
Virtual Reality: Oculus Rift CV1

M-Power ::

Berserker je izjavil:


Vrjetno bo na konci vseskupaj končalo kot battle royale. Gaming korporacije si enostavno ne smejo privoščit odsotnosti v vročem žanru.


Ali pa kaj takega kot Elder scorls online?
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

M-Power ::

Top 10 Most Talked About Games Of E3 2018 On Social Media



http://indiannoob.in/top-10-e3-2018-gam...
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

M-Power ::

Bethesda has revealed Fallout 76 will include a stealth mode which allows you to disappear from the mini-map, so other players cannot find you.

http://me.ign.com/en/pc/149419/news/fal...
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Zmajc ::

Super za grieferje...

BigWhale ::

Ce ne bo griefinga.

Izi ::

Piše, da boš najprej moral imeti Sneak perk. Pa še takrat boš izginil iz mape samo če boš čepel in se plazil naokoli. Čim boš vstal se boš spet pojavil na mapi.
Bi rekel, da bo to dejansko uporabno samo če boš hotel kakšnega soigralca zahrbtno ubiti ali pa se skriti, ko bo nate zaradi umora soigralca razpisna nagrada. Se pravi obvezen Perk za Grieferje :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Zmajc ::

BigWhale je izjavil:

Ce ne bo griefinga.


- PVP - check!
- sneak - check!

Tu ti zddrava pamet pove da se bo griefalo non stop in vsepovsod. :))

MrNighthawk ::

M-Power je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Jest ne razumem tega scenarija ... Najprej so bli vsi ljudje zaprti v tem vaultu in so ziveli not 25 let. Potem se je vault odprl, so sli ven in so se zacel streljat?!



Ja to je pa kot laže odvisno od ljudi ali bodo sodelovali ali se pobili med seboj.


Mene skrbi to, da ker ne bo human NPCjev bo potem zadeva delovala podobno k Doom. Samo, da bo Fallout svetu.

Jst ::

Kot sem že napisal:

UT deathmatch v Fallout svetu.

In z vsako informacijo se to potrjuje.

Sedaj sem še bolj prepričan, da so developerji začeli delati Fallout 76 brez jasnega cilja, kakšen naj bi gameplay sploh bil.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BigWhale ::

Ja, vsakic, ko pride kak nov info, je bolj videti, da se sami ne vedo kaj delajo tocno. Lahk igras solo ampak end-game je k dobis nuke, k ga pa lahko dobis sam s kolegi. Bodo mel PVP ampak bo igra friendly in ti noben ne bo mogel nicesar vzeti. :D

M-Power ::




Fallout 76: everything we know

https://www.polygon.com/2018/6/20/17474...
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Zmajc ::

Se samo meni zdi da so čisto sfulali končni cilj igre?

Če je cilj Vaulta 76 da ponovno poselijo in civilizirajo zemljo zakaj je potem edini cilj ki ga lahko v igri poleg exploranja dosežeš to da znukaš druge (bivše) pripadnike svojega vaulta?

Izi ::

Zmajc je izjavil:

Če je cilj Vaulta 76 da ponovno poselijo in civilizirajo zemljo zakaj je potem edini cilj ki ga lahko v igri poleg exploranja dosežeš to da znukaš druge (bivše) pripadnike svojega vaulta?

Izstrelitev Atomske rakete je končni cilj PvE. Ob izstrelitvi bo po celi mapi tulil alarm (verjetno več minut) in vsi bodo opozorjeni, da se lahko pravočasno umaknejo na varno. Možno bo izbrati mesto eksplozije in verjetno bo na mapi označen cilj kamor je namenjena raketa.
Nuka se pa zato, ker bo v novem atomskem kraterju, ki bo nastal ob eksploziji, možno najti najbolj redke materiale v igri. Pa kakšen Super Raid Boss se zna tudi pojaviti v kraterju.
Tudi če slučajno razstrelijo tvoje naselje, ni panike. Načrt tvojega naselje se prenese v tvoj inventar in ga lahko potem na hitro postaviš kjerkoli drugje.

Grieferji sami ne bodo mogli izstreliti rakete. Vsak atomski silos je zaklenjen z več različnimi ključi. Vsak posamezen ključ pa čuva super močan mutant, ki ga nihče ne more ubiti samostojno. Če prav razumem bodo ključi oziroma delčki kode za silos padali kot "Loot" iz teh super močnih pošasti. Ubiti pa jih je treba celo čredo preden zbereš vse potrebne ključe.

Skratka, Nukanje v Fallout 76 je super težavno End-Game opravilo za najbolj izurjene igralce najvišjega levela, pa še to samo če bodo znali dobro sodelovati med seboj, drugače ne bo nič.
Na eni velikanski mapi (4-krat večji kot Fallout 4) bodo kot kaže samo štirje atomski silosi. Respawn teh raket pa bo verjetno na kakšen teden.

Evolve ::

za probat bo :))

Zmajc ::

Izi to je vse lepo in prav, ampak ... niso mogli najti boljšega načina kako spawnat bossov in posebnih lokacij kot da okoli mečeš atomske bombe v že tako opstošeni atomski pustinji med tem ko je tvoj cilj poseliti to pustinjo?

Mislim da bi 20 let po opustošenju ko je ogromno visoko radioaktivnih lokacij te bosse in redke materjale lahko spawnali na kak drugačen način.

Vse skupaj nima nobenega smisla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

ahac ::

okoli mečeš atomske bombe

To je tisto kar igralci želijo... :|
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

MrNighthawk ::

Izi je izjavil:

Skratka, Nukanje v Fallout 76 je super težavno End-Game opravilo za najbolj izurjene igralce najvišjega levela, pa še to samo če bodo znali dobro sodelovati med seboj, drugače ne bo nič.
Na eni velikanski mapi (4-krat večji kot Fallout 4) bodo kot kaže samo štirje atomski silosi. Respawn teh raket pa bo verjetno na kakšen teden.


Če pogledam kaj se je dogajalo v EVE online. Včasih so bile TITAN vesoljske ladje zelo redke...po določenem času je imel vsak klan dve :D


Vsakič, ko pogledam vedno se mi zdi bolj sfaljena ideja. Fallout je bil survivor game, kjer je bila poanta preživet, opravit main quest in vse side queste. F4 je postal bolj FPS orientiran. Tole pa res ne vem. Pa brez raiderjev itd :(

Jst ::

Vsakič, ko pogledam vedno se mi zdi bolj sfaljena ideja. Fallout je bil survivor game, kjer je bila poanta preživet, opravit main quest in vse side queste. F4 je postal bolj FPS orientiran. Tole pa res ne vem. Pa brez raiderjev itd :(


Enako. Vsakič ko vidim kaj novega, bolj sem skeptičen. Se pa ne strinjam, da je bil Fallout survival game. Vsaj ne v klasičnem smislu. Prvi RPG (F1 in F2) kjer si lahko naloge rešil na več načinov in vsak način je imel svoje posledice. In igra te je presenečala, ker so bili questi drugih iger takrat "linearni" in rešljivi na en način.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Izi ::

Zmajc je izjavil:


Mislim da bi 20 let po opustošenju ko je ogromno visoko radioaktivnih lokacij te bosse in redke materjale lahko spawnali na kak drugačen način.

25 let po opustošenju. Radiacija bo tukaj delovala drugače kot v Fallout 4, kjer je bila vedno negativna. Tukaj bomo z radiacijo dobivali mutacije, tako pozitivne kot negativne in se lahko odločili, da bomo nekatere mutacije obdržali.
Če prav razumem se bomo lahko odločili, da se spremenimo v Atomske otroke (Children of Atom), ki jih dobro poznamo iz prejšnjih Fallout. Potem bomo naokoli iskali čim bolj radioaktivna področja, glavni cilj pa nam bo umreti v Atomski eksploziji :))

M-Power ::

Mogoče bo radiacija na ravni Stalkerja. Tam te je hitro ubilo.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Furbo ::

Eh bedno, za mulčke, ki se bodo cele dneve in noči grupirali in koordinirali preko spleta, kot stari WOW in ostala navlaka.

Jaz še AI kompanjonov ne morem videti v igrah, kaj šele skupine šolarjev.
Lp,f

M-Power ::

Malo me skrbi, ker so že preorderji ampak igre še ni na Steamu kaj če bo samo na Bethesda.net ;(
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Zmajc ::

Ljudje dandanes dejansko še vedno pre-orderajo igre? ;((

M-Power ::

Zmajc je izjavil:

Ljudje dandanes dejansko še vedno pre-orderajo igre? ;((


Če narediš pre-order lahko probaš beto. Itak lahko potem pre- order prekineš :D
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Izi ::

Beta bo izključno SAMO na Bethesda.net. To se že ve. Kako bo pa s končno igro pa zaenkrat še ne ve prav nihče.

Valve je ena najbolj grabežljivih in odiralskih firm na svetu in preko Steama zase krade kar tretjino dobička igričarskih firm. Po drugi strani pa če nisi na Steamu zna biti dobiček še manjši kot samo za eno tretjino.
Bethesda je že tako velika firma, da bi si morda že lahko privoščila ignoriranje največjega oderuha v igričarskem svetu. Bomo videli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()
strani: 1 2 3 4 ... 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Chernobylite

Oddelek: Igre
16901 (71) Gagatronix
»

The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
571646 (17) M-Power
»

Fallout 4 (strani: 1 2 3 448 49 50 51 )

Oddelek: Igre
2505229959 (2156) M-Power
»

Fallout 5

Oddelek: Igre
402344 (46) Lojzze
»

The Elder Scrolls VI (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
502705 (86) M-Power

Več podobnih tem