Prijavi se z GoogleID

» »

The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment)

The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment)

strani: 1 2 3 4

M-Power ::

Creating The Dark Comedy In Obsidian's The Outer Worlds

M-Power ::

Možen izid igre 6 avgust 2019

Added Steam Release Date - August 6, 2019 - https://steamdb.info/app/578650/history/

M-Power ::



Malo več informacij o igri - https://www.gameinformer.com/theouterwo...

Izi ::

Super, točno to sem hotel slišati.

Obsidian, ki je originalni izdelovalec Fallouta in Fallout: New Vegasa je rekel:
"Bethesda je Fallout odpeljala čisto v novo smer. To je njihova odločitev. Sedaj so oni lastniki franšize in z njo lahko delajo kar hočejo.
Obstajajo pa ljudje, ki imajo radi Fallout kakršen je bil včasih. Za te ljudi mi delamo The Outer Worlds.
Mogoče je to slaba odločitev iz gledišča števila ljudi, ki bodo igro kupili. Tega ne vemo, ampak ljudje so imeli resnično radi Fallout: New Vegas, zato smo si rekli, dajmo ljudem izkušnjo, ki bo kar se da podobna Fallout: New Vegas."


Torej, če tako pravi Obsidian, potem je The Outer Worlds tudi uradno duhovni naslednik Fallout: New Vegas. Lahko bi rekli, da delajo Fallout v vesolju ;)
Bethesda si sicer lasti ime Fallout, ampak je franšizo po mnenju Obsidiana zavozila, zato bodo sedaj Obsidianci poskusili narediti igro za stare Fallout ljubitelje. Z obilico humorja, kot se zagre :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

M-Power ::

Bethesda je dobila pravice za Fallout leta 2004 leta 2008 pa so naredili Fallout 3.

Škoda ja, ker nimajo franšize Fallout pri Obsidianu.

ahac ::

M-Power je izjavil:

The Outer Worlds Coming To Physical Media, Sets Price

https://www.gameinformer.com/2019/02/05...





Upam, da bo na STEAM-u, da ne bo šlo še tole k Epicu ;((


Na Epic Games Store bo.
https://www.gameinformer.com/gdc-2019/2...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

M-Power ::

Zdaj sem na twitterju prebral, da bo isto kot pri Metro Exodus 1 letna ekskluziva. Tudi na steamu so samo porpavili datum izida iz 2019 na 2020.

M-Power ::

Obsidian apparently unaware of Outer Worlds' Epic exclusivity

The Outer Worlds exclusivity came as a shocker to another community of fans who were disgruntled after it moved to Epic following a period of marketing on Steam. It turns out that maybe not even Obsidian Entertainment was aware of the move.

https://www.altchar.com/games-news/rumo...

Če je to res naj založniki gredo nekam.

M-Power ::

The Outer Worlds - PAX East 2019 Gameplay Demo Walkthrough

M-Power ::

The Outer Worlds - E3 2019 Trailer




25 Oktober 2019

M-Power ::

The Outer Worlds Gameplay - Finally, a Fallout: New Vegas Spiritual Successor

m0f0x ::

Po videnem gameplayu menim, da bo ta igra dobila bolj bogo oceno. AI je bolj švoh.

matobeli ::

Toj rpg ne fps ;)

m0f0x ::

Od 50. sekunde dalje vidim samo FPS, in gunplay ravno ne prepriča, vsaj mene ne. Morda pa preseneti.

matobeli ::

Ti si pa nov?
Posluš tipa kaj govori.

m0f0x ::

Odkrito povedano, nisem poslušal tipa. :)

matobeli ::

Hint: slika je sam zato tam da ni črnega ozadja :))

m0f0x ::

Vidim, da si fanboy :))

matobeli ::

Hvala ;)

Trailer je itak narjen čisto za fanboje, tud vprašanja so čist fanbojevska. FNV ima dobro skupnost ki jo zanima predvsem RPG element in manj FPS.

m0f0x ::

Bravo :)

Mogoče pa še bo nam, ki nismo fanboyi všeč, ko izide.

M-Power ::

Jaz bom počakal na 2020 verzijo :)

Izi ::

The Outer Worlds Preview
Making choices, messing with time, and becoming a dumb hacker.

Kar nekaj zanimivi stvari je za prebrati v tem Predogledu.
Opisan je en quest, ki se ga lahko lotimo na številne različne načine, ki bodo imeli tudi številne različne posledice. Rambo, stealth, sabotaža, pregovarjanje, zastrupitev delavcev, infiltracija skozi kanalizacijo, laganje, ...
Kot se za RPG spodobi streljanje ni odvisno od naših merilnih spretnosti ampak od naših statistik. Med streljanjem bomo lahko močno upočasnili čas (ne popolnoma ustavili) in med tem časom načrtovali in dodeljevali ukaze našim soborcem, katerih statistike bodo vplivale tudi na našega junaka. Če se soborci ne bodo strinjali z našimi dejanji nas bodo zapustili.
Če bomo izdelali našega junaka s premalo inteligence bo veljal za neumnega, ker mu bo včasih odprlo možnost za kakšen nov neumni pristop do reševanja problema, ki ga ostali pametni liki ne bodo imeli :)) Po drugi strani pa ti bo med normalnimi pogovori dostikrat manjkal kakšen pametnejši odgovor, če boš neumen :P

Se pravi zgodba, razpleti questov in nasploh pot skozi igro bo popolnoma odvisna od tega kako bomo na začetku razdelili statistike našemu junaku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Berserker ::

Ne vem kje vidiš v tem vrlino, da mora imet proper RPG slab gunplay. Resno, kaj ovira deve pri kombinaciji obeh pristopov.

Izi ::

Berserker je izjavil:

Ne vem kje vidiš v tem vrlino, da mora imet proper RPG slab gunplay. Resno, kaj ovira deve pri kombinaciji obeh pristopov.

Kombinacijo obojega imaš pri Akcijskih RPG-jih, ki so mešanica Streljačine in RPG.
če pa je pravi RPG potem pa je VSE vezano samo na naše statistike, atribute in perke. Če torej svoj lik ne specializiraš za streljanje ne boš mogel uporabljati določenih orožij, ne boš zadel nič ali pa tvoji zadetki ne bodo naredili nič damage.

Streljačine - Rabiš samo spretnost pri premikanju miške in nič drugega.
Akcijski RPG - mešanica med RPG in streljačino, kjer rabiš tako spretnost kot atribute na svojem junaku.
RPG - Rabiš samo atribute na svojem junaku.

The Outer Worlds je pravi RPG.
Ker je pogled prvoosebni, zna koga zavesti, da gre za Akcijski RPG, kar je vidno tudi po gornjih komentarjih. Ampak tukaj brez pravih atributov določena orožja ne boš mogel niti prijeti v roke, kaj šele da bi kaj streljal. Tako kot brez pravih atributov ne moreš odklepati ključavnic, hackati računalnike, prepričevati, ustrahovati, krasti, lagati, ...
Tako kot vsak pravi RPG bo tudi tega možno končati brez da bi kogarkoli ubil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

ahac ::

Bethesda nas je navadila, da mora bit gameplay v RPGjih "lesen", ampak ne vidim razloga zakaj se ne bi mogel igrat kot npr. Borderlands. No, mogoče manjši budget...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Izi ::

V trailerjih je videti, da so tudi strelski del kar dobro dodelali. Jaz ne vidim nobene lesenosti.
Bomo pa lahko med streljanjem močno upočasnili čas, da bo lažje zadeti in narediti večji damage.

Naš junak ne bo imel imena oziroma mu bo ime Stranger :D
Kot kaže bomo atribute lahko razdelili samo na začetku in to skozi "in game event". Kasneje pa bomo dobivali izkušnje s katerimi bomo nadgrajevali 3 glavne skille: Science, Medical in Engineering. Level cap bo 30.

Tole bo bolj kratek RPG saj bo zgodbe samo za okoli 30 do 40 ur, bo pa precejšnja vrednost ponovnega igranja z drugačnimi atributi. Pa močno humorno bo vse skupaj.

Kayzon ::

A se komu izgleda sam slog igre,kako bi rekel sam graficni slog zelo odbijajoc?

YesMan ::

Mene vizualni stil pravtako odbija, ja. Spominj me na No Man's Sky. Mrzim igre, v katerih vse izgleda kot da je narejeno iz plastelina, sploh karakteri. Igra mi je preprosto grda iz tehničnega in artističnega vidika...

Bom pa igri dal šanso, če bo dobro ocenjena. Upam, da bo vsaj četrtino tak dober RPG kot Divinity OS II, ki je po moje postavil nove mejnike za ta žanr v večih pogledih.

matobeli ::

Vsaj četrtino tako dober kot turn-based, strategy, 3rd person, dragonkillin rpg kot divinity?

Verjetno ne.

Men je grafika OK, glede na to da se dogaja v vesolju je itak bolje da niso zemeljske barve.

Ta špil bo pomoje tak, funky.

ahac ::

Mene vizualni stil pravtako odbija, ja.

Meni je pa všeč... veliko bolj kot kakšen Fallout. :))
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zmajc ::

Izi je izjavil:

V trailerjih je videti, da so tudi strelski del kar dobro dodelali. Jaz ne vidim nobene lesenosti.
Bomo pa lahko med streljanjem močno upočasnili čas, da bo lažje zadeti in narediti večji damage.

Naš junak ne bo imel imena oziroma mu bo ime Stranger :D
Kot kaže bomo atribute lahko razdelili samo na začetku in to skozi "in game event". Kasneje pa bomo dobivali izkušnje s katerimi bomo nadgrajevali 3 glavne skille: Science, Medical in Engineering. Level cap bo 30.

Tole bo bolj kratek RPG saj bo zgodbe samo za okoli 30 do 40 ur, bo pa precejšnja vrednost ponovnega igranja z drugačnimi atributi. Pa močno humorno bo vse skupaj.


Si ti kdaj imel v roki igro z dobrim gunplayem da trdiš da to ni leseno ko sam satan?

Probaj septembra ko pride ven free to play različica Destiny 2 (z vsemi Y1 DLCJi) da vidiš kaj je dober gunplay.

Izi ::

Grafični stil malo bolj vleče na Borderland kot na Fallout, ampak glede na hudo odštekane lokacije in kup humorja se meni mi zdi, da je grafika kar posrečena.



Tactical Time Dilation bo v tej igri nadomestil Falloutov "V.A.T.S.". Zadeva bo dokaj podobna. Močno se bo upočasnil čas, zoomirali bomo na sovražnika, dobili podrobne informacije o sovražniku, izbrali določen del telesa in ob uspešnem zadetku naredili močno povečan damage.
Tactical Time Dilation bo možno tudi nadgraditi, kar bo prav prišlo vsem slabim strelcem, da bodo še bolj upočasnili čas, za dalj časa in še za večji dodatni damage.

Imeli bomo 4 vrste orožja: Melee, Bullet, Energy in Science.
Vsa orožja bomo lahko tudi nadgrajevali in dodajali nove zmožnosti, na primer na navadno brzostrelko bomo lahko dodali električni damage, kar bo odlično za streljanje robotov. Bo pa za nadgrajevanje potrebno imeti določene craftarske in znanstvene skille.
Science orožja bodo nenavadna, kot na primer pomanjševalnik (Shrink Ray)
 Shrink Ray

Shrink Ray



V igri bodo tudi Perki. Zanimivo pa bo, da boš moral za vsak prejeti Perk Point sprejeti tudi določeno pomanjkljivost (Flaw). In s to hibo boš moral potem igrati celo igro.

Zmajc ::

V vsakem primeru je osnova da najprej naredijo zelo dober core gunplay, ki ga nato nadgradijo z frp elementi ter zgodbo. Če failajo pri gunplayu se jim lahko zgodi isto kot se je zgodilo Vampyr-u kjer je obetavna igra "popušila" zaradi katastrofalno slabega boja.

Izi ::

Do izida je še 3 mesece. Obsidianci so rekli, da se zelo trudijo tudi s streljaškim delom.
Da pa ne bodo previsoka pričakovanja je treba vedeti, da so igro ves čas delali z zelo majhnim budgetom. Novembra 2018 jih je kupil Microsoft, kar je Obsidiancem občutno povečalo budget za to igro, ampak časa je premalo. Tole na bo AAA igra.

Zmajc ::

Ja upam da se bo to poznalo na ceni igre.

Izi ::

Zmajc je izjavil:

Ja upam da se bo to poznalo na ceni igre.

Ne bo. Prednaročilo je že nekaj časa možno v Epic Store in cena je običajnih 59,99 €

M-Power ::

Men igra zgleda zelo dobro :)
Jo bom definitivno kupil leta 2020. Je pa vprašanje ali bom z igranjem čakal na 2020 ali prvo sprobal cenejšo verzijo :))

Zmajc ::

Izi je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Ja upam da se bo to poznalo na ceni igre.

Ne bo. Prednaročilo je že nekaj časa možno v Epic Store in cena je običajnih 59,99 EUR


Torej njihov izgovor da to ni AAA igra odpade in jo lahko mirne volje primerjamo z vsemi top dogi. Izgovor da igro dela majhna ekipa z nizkim budgetom odpade ko za njo hočejo isti denar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

M-Power ::

Mislim, da so sami pri Obsidian rekli, da je igra AA.

matobeli ::

Mah, sej tud FNV ni mel neke hude grafike in nekega blaznega combata.

Če bodo pri obsidianu nardil dobro zgodbo in vsaj povprečen gameplay bo že dobro.

PARTyZAN ::

Zgleda kot fortnite skinned FO3:NV.
i7 6700K | GTX970 | Z170 PG | 16 GB DDR4-2666
Leadex Gold 650W | Xonar Phoebus | Samsung 830 256GB

Zmajc ::

matobeli je izjavil:

Mah, sej tud FNV ni mel neke hude grafike in nekega blaznega combata.

Če bodo pri obsidianu nardil dobro zgodbo in vsaj povprečen gameplay bo že dobro.


FNV je narejen z usranim enginom in grafičnimi asseti of Bethesde. Kaj pričakuješ.

To je čistno nova igra razvita z nule.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

M-Power ::

Obsidian Assures Us That The Outer Worlds Will Not Be a 'Politically-Charged Game'

https://www.playstationlifestyle.net/20...

Izi ::

M-Power je izjavil:

Obsidian Assures Us That The Outer Worlds Will Not Be a 'Politically-Charged Game'

Slabo. Kolikokrat smo v zadnjem času slišali podobno izjavo in vedno se je izkazalo, da to z drugimi besedami pomeni, da lahko v igri pričakujemo obilo SJW, LGB in feminističnega sranja.

Sploh pa RPG žanr praktično temelji na velikih političnih odločitvah, razen v MMORPG, kjer je večina questov v stilu pobij 50 Zombijev in prinesi njihove glave.

ahac ::

The Outer Worlds: 60 minutes of gameplay
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

M-Power ::

You can kill every character in The Outer Worlds

https://www.pcgamer.com/you-can-kill-ev...

M-Power ::

Microsoft believes The Outer Worlds will be an enduring franchise, hints at an Xbox exclusive sequel

https://www.gamesradar.com/microsoft-be...

An Outer Worlds sequel could happen, and it may very well be an Xbox exclusive

M-Power ::

The Outer Worlds - Come to Halcyon Trailer

M-Power ::

New Gameplay Today - The Outer Worlds

Izi ::

The Outer Worlds je očitno končan, čeprav je še en mesec do izida.
Obsidian Entertainment že najema programerje in designerje za svoj naslednji veliki RPG :D
Link: https://www.linkedin.com/jobs/search/?c...
...next great multi-platform RPG...
...first-person melee combat gameplay...
...branching dialogue...
...conversations and cut scenes...
...day/night cycles...
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Epic Games Store (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
44019901 (141) M-Power
»

Fallout 4 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Igre
2563262074 (1900) M-Power
»

Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Igre
32222436 (412) bobi_palčka
»

Fallout 5

Oddelek: Igre
402792 (494) Lojzze
»

Fallout: New Orleans

Oddelek: Igre
131250 (468) ahac

Več podobnih tem