» »

Moj prvi dizel avtomobil

Moj prvi dizel avtomobil

«
1
2

boss-tech ::

No sedaj sem nabavil Octavio 1.9TDI in do sedaj sem zmeraj vozil bencinarje. Pa me zanima na kaj moram pazit, kako je z mrzlo mašino, obrati, prestavljanjem, servisi...

D3m ::

Z mrzlo mašino jaz vozim do max. 2.000 obratov dokler se indikator za temperaturo ne dvigne do vsaj 75°C.

Glede prestavljanja, jaz prestavljam pri 2.000 obratih včasih pri 3.000 odvisno od načina vožnje.

Servisi so na 15k km. Servis olje + oljni filter pride cca. 100EUR (urna postavka je všteta v ceni), servis olje + vsi filtri je cca. 200EUR (AC Kondor) na uradnem servisu.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

bobby ::

ko je mrzla mašina, ga ne terat, ko prileiš direkt iz avtoceste na postajo, počaki še ene par deset sekund da olje mal ohladi ležaje turbine, ostalo kar je D3m napisal,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

WarpedGone ::

Če si vajen bencinarja, se najprej navadi furat na nizkih obratih s čimmanj pritiska na stopalko za plin.
Obrati nad 2000 so opravičljivi le med močnejšim pospeševanjem in vožnjo po AC.
Peta prestava in 50kmh bi moralo it b.p. (če maš menjalnik s 6 prestavami).

Glede ostalega pa so zgoraj dobro povzeli, le tole:
Servisi so na 15k km.

Ne, servisi so glede na navodila proizvajalca - kompletna navodila i.e. časovno obdobje IN kilometri.
IIRC ima škoda oz VW za 1.9TDI interval 20k km oz. 1 leto. Upoštevaj oboje pa bo OK.

En drek ti nuca servisni interval 15k, če delaš 5k km na leto. Poznam tudi take, ki delajo še manj. Z dizli.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

steev ::

Kr delaj na 15k servis, tako kot je predpisano. Pa naftni filter menjam enkrat na leto ali še prej (15 ali 30k), čeprav mislim, da je predpisano na 60k. Mogoče mal paranoje, samo ne škodi pri naši odlični nafti.
:|

Aston_11 ::

Ne ga matrat pri nizkih obratih in ne ga tiščat v visokih obratih. Redni servisi na 15 k in to je to. DIzel ni iz papirja in mu kratke vožnje popolnoma nič ne škodijo. Prestavljanje med 2 in 3k, tudi ko je mrzel. Vožnja okrog 2k. Poslušaj zvok in ko vidiš da se matra, daj prestavo nižje. 3 prestava po mestu 50, ne pa 5!

denabiker ::

tako kot so napisali...
bi pa še dodal, da turbota se vozi dinamično, ko je ogret na delovno temperaturo. Največja napaka je, da ljudje prestavljajo pri nizkih obratih in "matrajo" motor. Ali pa da držijo skos na istih obratih po AC. S tem se samo paca vse skupaj, od raznih ventilov, turbine itd.
Privošči mu kvalitetno olje in filtre, menjavaj redno, naftni filter obvezno pred vsako zimo zamenjat, toliko je te svinjarije, da ne moreš verjet.

Hladnega pa obvezno ogrej prej, ali pa se vozi po "jajcih".

D3m ::

Ta petek imam servis pri 120.000 km (garnitura zobatega jermena,) poročam koliko me bo prišlo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Aston_11 ::

Na pooblaščencu ali pri popoldancu?

D3m ::

Pooblaščeni servis.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Aston_11 ::

Tudi jaz sem to enkrat počel... pri popoldancu me je prišla menjava jermenov, olja in filtrov cca 350 EUR. Ali je bilo 450? Olje (ARAL za PD) in vsi filtri + delo me pridejo okrog 100-120 EUR.

francek1 ::

Ne poslušaj pametnjakovičev, ki ti priporočajo teranje dizla preko 2000 obratov. Za to ni nobene potrebe. Razen, če si žliš višjo porabo. Imam dva dizla avtomatika, pa so pri normalni vožnji obrati vedno med 1200 in 1800 obrati. Veretno inženirji, ki programirajo računalnik vedo, kaj delajo.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

D3m ::

Aston_11 je izjavil:

Tudi jaz sem to enkrat počel... pri popoldancu me je prišla menjava jermenov, olja in filtrov cca 350 EUR. Ali je bilo 450? Olje (ARAL za PD) in vsi filtri + delo me pridejo okrog 100-120 EUR.


Računam na cca. 450€, se bom pogajal s ceno.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Aston_11 ::

francek1 je izjavil:

Ne poslušaj pametnjakovičev, ki ti priporočajo teranje dizla preko 2000 obratov. Za to ni nobene potrebe. Razen, če si žliš višjo porabo. Imam dva dizla avtomatika, pa so pri normalni vožnji obrati vedno med 1200 in 1800 obrati. Veretno inženirji, ki programirajo računalnik vedo, kaj delajo.



Ja, ekologijo se gredo na naš račun. Potem pa crkujejo stvari, ki prej nikoli niso. Pa DPF-ji zapacani, pa drek po ventilih, pa ni da ni.

Pri teh obratih se ti vrtijo, potem ko mašina teče. Pospešuje ti pa sigurno ne pri 1200 obratih. Da se, vendar so inženirji vgradili prestave - zagotovo vedo kaj delajo.

Ti ga itak moraš pri nizkih obratih voziti, sicer bi tvoj avtomatik imel porabo kot kakšen bencinar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Blinder ::

WarpedGone je izjavil:

Če si vajen bencinarja, se najprej navadi furat na nizkih obratih s čimmanj pritiska na stopalko za plin.
Obrati nad 2000 so opravičljivi le med močnejšim pospeševanjem in vožnjo po AC.
Peta prestava in 50kmh bi moralo it b.p. (če maš menjalnik s 6 prestavami).

Glede ostalega pa so zgoraj dobro povzeli, le tole:
Servisi so na 15k km.

Ne, servisi so glede na navodila proizvajalca - kompletna navodila i.e. časovno obdobje IN kilometri.
IIRC ima škoda oz VW za 1.9TDI interval 20k km oz. 1 leto. Upoštevaj oboje pa bo OK.

En drek ti nuca servisni interval 15k, če delaš 5k km na leto. Poznam tudi take, ki delajo še manj. Z dizli.


nizki obrati in malo gasa pomeni nepremičnina na cesti.
In noben dizel ti ne bo prebavil 5. prestave pri 50 kmh. Rabijo tudi dizli svojih 1200, 1400 rpm, da nimajo tistega grdega zvoka.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Aston_11 ::

Mislite, da je crnil in da kljub tej turturi še vedno dela?

PecenkA ::

Pol leta nazaj sem vozil nov BMW 530d avtomatik in sem spremljal obrate. Ravnina, umirjena vožnja z od oka 70 km/h, je vozil s povprečno 1300 obrati. Je pa res, da je močna mašina. Fotrova 2.2 turbo diesel Vectra pa recimo ni normalno vozna pod 1600 obratov oz. je bolje, da ga imaš ravno nad 1850 obratov, ko se vključi turbina, drugače lahko tiščiš gas do daske pa se ne premakne nikamor. Ne terat hladnega.

steev ::

Pa ja. Sej greš do 3k, ko rabiš pospeševanje. Po mestu pa čez 2k nimaš kej delat. Ko turbina zagrabi, šaltaš višjo. Jest se v 4. peljem 50 (5 prestav). Takoj, ko je že malo več, je to 5. prestava. Ampak to pri konstantni hitrosti. Za pospeševanje pa itak v nižjo, odvisno kaj rabiš.
:|

Blinder ::

Sej noben tle ti ne bo vedu zanesljivo rečt, kaj bolj škodi hladnemu. Pospeševanje z gas do konca med 1300-2000 rpm ali polovico gasa pa 1800-3000.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

kixs ::

Gas do konca ni nikoli dober, se posebej pri hladnem motorju.

DIzel ni iz papirja in mu kratke vožnje popolnoma nič ne škodijo. Prestavljanje med 2 in 3k, tudi ko je mrzel. Vožnja okrog 2k. Poslušaj zvok in ko vidiš da se matra, daj prestavo nižje. 3 prestava po mestu 50, ne pa 5!


Seveda diesel ni iz papirja, ce pa hoces imeti porabo na nivoju bencinarja in vec, potem pa kar delaj skoz kratke razdalje in prestavljaj pri 3K. Prestavljanje nad 2K sploh ni potrebno ob normalni voznji. Po mestu, pri 55km/h po stevcu, obvezno 4. prestava (5-stopenjski menjalnik).

Aston_11 ::

Ugani, kakšno porabo imam pri Golfu VI 2.0 110 KM? Pri čemer vozim tako, kot sem napisal - menjam med 2 in 3, po mestu 3 prestava, izvenmestna vožnja po regionalkah med 4 in 5, AC 5. Ne boš verjel, vendar ni bistvene razlike kot matranje v prestavi ali dveh višje?

Primer: ko sem nabavil prvega dizla 1.9 TDI 90, sem imel z njim porabo 4,2. Sedaj bi jo imel 4,5 na isti relaciji. Sedaj pa, ko je nekaj mestne vožnje več... ne boš verjel, ampak je še vedno pod 6. Which makes debato o tem, ali je 5, 5,5 ali pa 6, popolnoma nesmiselno.

Sem še vedno daleč od bencinarja, pa tudi prav posebno briga me ne.

kixs ::

Napisal si za kratke voznje. Npr.: 5km sem, 3 tja, 8 nazaj... med potmi pa vsaj urca postanka - kako optimalno bo motor delal? Vedno hladen in vedno turiran na 3k? Poraba, bos pa vesel, ce ne bo vec kot pri bencinarju. Vsaka voznja, ki je krajsa od 10km, se ne splaca diesla matrat - ce pa je to vsakdanja voznja, pa potem diesla niti nima smisla imet.

lp

Aston_11 ::

Optimalno? Jaz ga rabim, da se z njim vozim. Turiran? Menjava pri 3k je daleč od turiranja. Potem se bencinarja drugače kot s turiranjem sploh ne vozi, pa še vseno delajo. Gor sem dal video glede turiranja- baš. Poraba? Če bi isto delal z bencinarjem, bi bila še vedno razlika. Splača dizla imet? Ne se hecat. A bencinarja se pa splača? Zaradi litra, dveh razlike v porabi? Bejž no, moj passat ima 308 kkm, kupljen pri magičnih 120 kkm. Se ga rabi tudi za podobne vožnje, s tem da jih vseeno ima precej več relacijskih. Še vedno dela! Ni iz papirja in zaradi kratkih voženj ne bo ckrnil.

Pri dizlih je še vedno dosti fame iz starih cajtov. Mogoče so posamezni tipi motorjev, ki so bolj povrženi okvaram.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

pegasus ::

Blinder je izjavil:

In noben dizel ti ne bo prebavil 5. prestave pri 50 kmh.
Ah dej no, to še s svojim bencincem furam ... Prva da se avto zgane, druga pri 20km/h, tretja pri 30km/h, četrta pri 40km/h, peta pri 50km/h. Dizl bi potemtakem moral še pri nižji hitrosti šaltat ...

steev ::

Sej ni problem dizel/bencin. Turbina je po moje tista, ki je ni pametno matrat hladne.
:|

A. Smith ::

boss-tech je izjavil:

No sedaj sem nabavil Octavio 1.9TDI in do sedaj sem zmeraj vozil bencinarje. Pa me zanima na kaj moram pazit, kako je z mrzlo mašino, obrati, prestavljanjem, servisi...


Dobil si precej nasvetov za vožnjo pri hladnem motorju, jaz pa ti bom dal še enega, ki velja za močno segreto mašino, natančneje za turbino.

Pride kdaj do tega, da voziš 140 po avtocesti. Nato pa zaviješ na postajališče, da bi točil gorivo. Problem je, da je se toplota iz turbine mašine ne odvede preko hladilnega sistema in ta toplota lahko povzroči, da se olje, ki predstavlja "oljni ležaj" turbine zapeče in ta napaka lahko turbini odvzame precej življenjske dobe! Več podrobnosti tukaj.

To navdilo velja za vse motorje s turbinami, ki delujejo na oljnih ležajih, tudi bencinske.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

GrimReaper ::

5 min da se ogreje, potem pa 4500 obratov BP, nimamo vsi dizla za šparat, ampak ker daje boljše performanse kot atmosferski bencinar. Razen menjave olja drugih servisov do 100k km ni bilo.
Po naselju gre pa najbolje v tretji, četrta se že matra kjer se navaden 1.6 bencinar ne.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

5 minut?... pa v pol ure se dizel bistveno ne segreje...

Spelje se takoj, v 5 minutah bo bolj topel kot v pol ure idlanja.

shadeX ::

Tisti ki pravite da ga ne terat na nizkih obratih.

Imel sem Audi 2.0 TDI. Tudi če bi ga hotel terat ko je bil motor še mrzel ga nisem upal. Preprosto ni potegnil tako kot bi moral. Ko je prišel na delovno temperaturo pa je potegnil kakor more. Men se zdi to že delo kake blokade tako da tudi če bi ga hotel terat ga nebi upal. Nevem kako majo octavie sicer no..

M-XXXX ::

Po naselju gre pa najbolje v tretji, četrta se že matra kjer se navaden 1.6 bencinar ne.

Tole posploševanje (kjerkoli) ni ravn najboljše...
Recimo pri meni je v četrti ter 1500 obratov (ravno 50km/h) na voljo okoli 55-60KM, pri 60km/h je na voljo že okoli 90km, kar je že več kot ima lep del avtomobilskih motorjev maximalno moč...

V vsakem primeru se je treba prilagajat avtu, ni univerzalnega pravila.

Blinder ::

pegasus je izjavil:

Blinder je izjavil:

In noben dizel ti ne bo prebavil 5. prestave pri 50 kmh.
Ah dej no, to še s svojim bencincem furam ... Prva da se avto zgane, druga pri 20km/h, tretja pri 30km/h, četrta pri 40km/h, peta pri 50km/h. Dizl bi potemtakem moral še pri nižji hitrosti šaltat ...


bencinar v peti pri 50 kmh ima 1500 rpm, kar je čisto dovolj. Dizel bo v peti pri 50 kmh imel 1000 rpm, kar je le 100 rpm več kot je njegov minimum. Si že slišal dizla kak zvok ima, ko vleče pri 1000 rpm? 1.6 tdi dsg pri 50 kmh ima glih ene 1200 1300 rpm se mi zdi
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

st0jko ::

Jaz svojega vozim pri okoli 1800-2000 obrati.. Ravno v sweet spotu turbine. Menjam pri okoli 2200-2300 , tako da obrati po menjavi ne padejo bistveno pod 1700. Moja turbina ima max pritisk že pri 1800 obratih, tako da je vožnja pri teh obratih najbolj ekonomična. Po mestu pri 50 obvezno v tretji. 60km/h ali več četrta, 5 pa skoraj na naših cestah ne uporabljam, ker gre 90 čist lepo v 4, pa še menjavat ni treba vsakih 200m, ko je omejitev 60 zaradi odcepa. Poraba na dolge fure 4.5l, povprečna, kjer delam večinoma krajše fure pa 5.5-6l.
Gre pa za 13let starega A4 1.9TDI karavana.
keks?

hONDAgamer ::

priporočljivo je tudi da ko se furaš po avtocesti ali pa daljše ture, in ko prideš na cilj avto putiš vžgan še kakih 5 minut, da se turbina ohladi, saj je žareča :)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sasli ()

Aston_11 ::

Še bolje, če ga sploh ne ugasneš... kakšne pišete eni. V tistem času, ko zlezeš z AC dol do doma je že vse ok.

PacificBlue ::

shadeX je izjavil:

Tisti ki pravite da ga ne terat na nizkih obratih.

Imel sem Audi 2.0 TDI. Tudi če bi ga hotel terat ko je bil motor še mrzel ga nisem upal. Preprosto ni potegnil tako kot bi moral. Ko je prišel na delovno temperaturo pa je potegnil kakor more. Men se zdi to že delo kake blokade tako da tudi če bi ga hotel terat ga nebi upal. Nevem kako majo octavie sicer no..


Tudi pri mojem volvo 1.6 tdi (5 pr.) je enako. Ga pa vozim precej po občutku in niti ne gledam pri koliko obratih na minuto. Ponavadi, če mašina se ni segreta med 1800 in 2500 obrati. Načeloma delam krajse razdalje(sluzba). Vedno pa ko ga prizgem počakam okoli 10, 20 sekund da se vsaj malo segreje. Najraje ga vozim v četrti, ker je najbolj prilagodljiva,kjer vozim od 55 km/h do 100 km/h.

V vsakem primeru se je treba prilagajat avtu, ni univerzalnega pravila.


Se strinjam.

krucymucy ::

renault 1.5dci se lepo vrti tja do 4800rpm.

http://www.file.si/files/67497_jgjru/cl...

dottor ::

Konec avgusta sem kupu Alfo 156 1.9 JTD in sem do zdej naredu že okoli 7000km. Zaradi študija + lokalno delam tudi po več kot 2000km/mesec (koper-postojna in nazaj 2 tedna na mesec, kej do ljubljane, čene pa lokalno po obali).
Vozim ga po občutku oz. zvoku. Prej sem vozu Renault 5, ki nima obratomerja in sem se iz tam navadu menjavat. Hladnega ne vozim čet 2000-2200 obratov, na avtocesti ga držim na 2800 (130km/h) oz. 3000 (140km/h). Mi je pa že uspelo z 20€ nafte nardit 320km, drugače ima nasploh nizko porabo (predvsem na AC) in pozabiš kdaj si nazadnje toču. Je pa res da ima 70l tank in ko nafilaš polnega prvič prav debelo pogledaš ko se napiše znesek stotih evrov :D
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

kixs ::

Aston_11 je izjavil:

Optimalno? Jaz ga rabim, da se z njim vozim. Turiran? Menjava pri 3k je daleč od turiranja. Potem se bencinarja drugače kot s turiranjem sploh ne vozi, pa še vseno delajo. Gor sem dal video glede turiranja- baš. Poraba? Če bi isto delal z bencinarjem, bi bila še vedno razlika. Splača dizla imet? Ne se hecat. A bencinarja se pa splača? Zaradi litra, dveh razlike v porabi? Bejž no, moj passat ima 308 kkm, kupljen pri magičnih 120 kkm. Se ga rabi tudi za podobne vožnje, s tem da jih vseeno ima precej več relacijskih. Še vedno dela! Ni iz papirja in zaradi kratkih voženj ne bo ckrnil.

Pri dizlih je še vedno dosti fame iz starih cajtov. Mogoče so posamezni tipi motorjev, ki so bolj povrženi okvaram.


Tole govoris kot da si vso pamet pozrl. Dejstvo je, da hladnega vozit pri 3K obratih (od max 4K) je turiranje. Ce se ne ves, ko primerjas z bencinarjem, imajo bencinarji nekje max od 6.5 do 8K in je normalno, da 3K ni turiranje. Poleg tega ni problem v batih, pac pa turbini.

Ja folk kupi diesla zaradi porabe v 99% in pri kratkih voznjah ne pridobis nic. Hkrati pa je moznost okvar dosti vecja, kot ze omenjas DPF, pa kak EGR. Vsak motor ima rad optimalne pogoje delovanja, vse ostalo je proc metanje denarja (v vseh oblikah).

Pa odloci se ze enkrat kateri avto imas, enkrat novega golfa, drugic starega passata!?

Sicer pa ja, nobenega avta se ne splaca imet. Ce pa ze, pa cenejsega in ne samo cenejsega na papirju.

lp

Aston_11 ::

Golfa in passata in pred tem še enega golfa - vse tdi. Turbinam ni nič - še niti ene nisem menjal. Pa je imel star golf 285 kkm, ko sem ga prodal. Tudi vožen na vse mogoče načine, pri čemer se nikoli nisem obremenjeval s tem, da se mrzlega ne vozi, pa da se ga ogreva, pa da ne na kratko, pa da takoj menjat, pa... oni še kar delajo.

Po tvoje bi se pri 3k dizel stopil, benzinar pri enakih materialih pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Dr_M ::

francek1 je izjavil:

Ne poslušaj pametnjakovičev, ki ti priporočajo teranje dizla preko 2000 obratov. Za to ni nobene potrebe. Razen, če si žliš višjo porabo. Imam dva dizla avtomatika, pa so pri normalni vožnji obrati vedno med 1200 in 1800 obrati. Veretno inženirji, ki programirajo računalnik vedo, kaj delajo.



Kako hitro se pa potem vozis? 70?
Ravno uceraj sem pri svojem gledal. 140km/h pri 3000rpm. Nic posebnega torej.
Sicer ce bi imel 6 prestav, bi se vrtel nekje pri 2600rpm.

furion ::

Diesel je zakon na AC, 6 brzina 2,000obr 120kmh. Drgac po regionalkah, vozis 1800-2200obr, s tem da nizje brzine recimo 3ja zmore na 1200 vlect sam ni pa optimalno.

...:TOMI:... ::

Lahko varčuješ in pelješ pod nizkimi obrati, vendar ga občasno preluftaj, da črne saje odletijo ven in ne pacajo mašine.

Dizel je za dolge relacije, ne za 500 m vožnje do trgovine. Saj tudi bencinar ni, venda dizlu bolj škodi kratka relacija.

Ko ga boš vrtel v obrate in bodo saje zletele ven, obvezno naj nekaj časa bo v prostem teku, da se turbina ohladi in podmaže, preden ga ugasneš.
Tomi

Sriple Tix ::

...:TOMI:... je izjavil:

Lahko varčuješ in pelješ pod nizkimi obrati, vendar ga občasno preluftaj, da črne saje odletijo ven in ne pacajo mašine.


Točno tako. V začetku septembra mi je Hyundaija 2.2 CRDi brez opozorila vrglo na 500 (da, petsto) obratov, kje drugje kot v krožišču. Počasi sem pripujsal na bližnje počivališče, ugasnil avto in glej zlomka, po ponovnem obratu ključa je kresnil, kot se ne bi nič zgodilo. Servis -> mehanik -> zapacan EGR, ker ga ne gonim dovolj. Pač sem mislil avtomatik in itak menja, ko sam "misli", da je prav. Mehanik mi je svetoval, naj ga pač enkrat mesečno "prepiham" in težava naj se ne bi ponavljala. Bomo videli.

stara mama ::

boss-tech, prav si se odločil.
Dizel so pravi stroji, bencin je dober sam za vrtne kosilnice.

krucymucy ::

Diesel je, kolikor sem uspel spoznati v zadnjih dveh letih, dober samo za delovne stroje.
Neuporabno območje vrtljajev, hrup, večje število okvar in "lag" komajda odtehtajo manjšo porabo goriva.

Če bi delal pod 25.000km letno, bi vozil bencinarja.

stara mama ::

Js dizla ne dam pa pika.
Ker sm preveč ga navajen.
Se vsedem v bencinarja pa ga morš skoz neki v obrate držat, začne tulit, žret, ...
Pa da o vožnji v hrib sploh ne govorim.

(V youtube vpiši Duramax, al pa Cummins, pa se čudi ;) )

JC Denton ::

Meni je vseeno ali je dizl ali bencinar, samo TURBINA mora bit. :-p

Vozim pa trenutno dizla.

Aston_11 ::

krucymucy je izjavil:

Diesel je, kolikor sem uspel spoznati v zadnjih dveh letih, dober samo za delovne stroje.
Neuporabno območje vrtljajev, hrup, večje število okvar in "lag" komajda odtehtajo manjšo porabo goriva.

Če bi delal pod 25.000km letno, bi vozil bencinarja.



Če si vozil stara zjahana jajca, ni čudno. Večina nas zna uporabiti območje vrtljajev, hrup v sodobnih dizlih ni nič posebnega, okvar praktično ni, če znaš voziti, tudi laga ne bo.

Relanium ::

Aston_11 je izjavil:


Če si vozil stara zjahana jajca, ni čudno. Večina nas zna uporabiti območje vrtljajev, hrup v sodobnih dizlih ni nič posebnega, okvar praktično ni, če znaš voziti, tudi laga ne bo.

Vbistvu je večina anti-diesel ljudi vozila samo golfe dvojke in podobno, nato pa svoje izkušnje zaključila na njih.
Že leta 2001 je prišel BMW 320d (Facelift e46), kateri se vsaj po karakteristiki motorja vozi skoraj tako kot bencinar.
No, zdaj smo pa že 11 let pozneje :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

furion ::

krucymucy je izjavil:

Diesel je, kolikor sem uspel spoznati v zadnjih dveh letih, dober samo za delovne stroje.
Neuporabno območje vrtljajev, hrup, večje število okvar in "lag" komajda odtehtajo manjšo porabo goriva.

Če bi delal pod 25.000km letno, bi vozil bencinarja.

Imas dva tipa dislov, traktorje pa spodobne masine.
Dober diesel mora obvezno bit turbo (s spodobno turbino), potlej nima nic laga. Jaz imam disla ze 2 leti, pa nimam nobenih tezav. Edino pozimi rabi masina 10+ km da se segreje, pa posledicno tut gretje zacne gret sele ko sem na cilju :)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109891 (68773) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27167106 (47570) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743199780 (164793) Spajky
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15532869 (30224) WarpedGone
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14653147 (50028) Matwic

Več podobnih tem