Forum » Na cesti » Šola dirkanja ?! :/
Šola dirkanja ?! :/
Temo vidijo: vsi
Unknown_001 ::
Imam nekako željo po varnem in strokovnem izpopolnjevanju tehnike vožnje, in sicer mislim na malo višje hitrosit pa me zanima ce te zadeve obstajajo v Sloveniji. Ne gre se mi ravno da bi po cesti ovinke sekal pa sranje delal temveč da bi s tem pridobil na hitrem reagiranju, realni oceni zmožnosti kolk se da avto stisnt v kakem ovinku da se ga da varno speljat ( v nekaterih ki bi jih lahko zvozil z 80 jih trenutno raje 68 spelem itd. ). Fino bi bilo tudi zato, ker bi lahko potem v bodoce sel na kako dirkalisce kjer si ne bi ravno sramote delal, ko bi se jajcal po ovinkih . A mogoče kdo kle, ki pozna kakšno dobro racing šolo (po možnosti Dolenjska) kjer bi se dalo dobit poštenega inštruktorja ki bi nekega začetnika naučil osnove šibanja po progi ?
Predlogi in mnenja zaželjeni/a
Lp!
Predlogi in mnenja zaželjeni/a
Lp!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
vorantz ::
Tehniko športne vožnje komot prvo sprobavaš na navadnih cestah pri dovoljeni hitrosti (kot borilne veščine ne treniraš takoj na polno z masterjem) da pogruntaš tisti način razmišljanja ko maš ovinek pred sabo
Pa seveda znotraj svojih črt :P
Pol pa greš na dirkališče pa vidiš če si se pravilno naučil it skozi ovinek
Pa seveda znotraj svojih črt :P
Pol pa greš na dirkališče pa vidiš če si se pravilno naučil it skozi ovinek
dottor ::
Vem da so na Grobniku imeli šole vožnje, ampak na njihovi strani najdem samo za motoriste. Čene spakiraš v avto nov komplet gum na feltnah, nov komplet ploščic pa si častiš par uro al dve grobnika (65€ ura (75 sobota in nedelja) ali 95€ dve uri (105€ sobota in nedelja)). Če misliš preživet pol dneva na progi (145€ oz. 155 sobota in nedelja) so gume in ploščice že obvezna oprema
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
GGGGG ::
Na grobniku lahko rentaš avte. Dirkalni punto pride malo manj kot 100 eur za 20 minut (ni tako malo kot se mogoče sliši). Zraven lahko dobiš tudi inštruktorja ali pa greš dol na progi malo okoli in prosiš kakšnega veterana, če ti da par napotkov oz. se celo pelje s tabo.
Poleg tega imaš pri nas od zgodnje pomladi do pozne jeseni track daye na Racelandu v Krškem. Proga je sicer majhna in zelo tehnična, ampak odlična za začetek. Lahko greš s svojim serijskim avtom, ker hitrosti niso velike, tudi gum ne boš uničil ker je asfalt gladek. Prijava je okoli 50 eur +- za cel dan vožnje in vključuje transponder za merjenje časa, tako, da lahko malo spremljaš svoje vožnje.
Poleg tega imaš pri nas od zgodnje pomladi do pozne jeseni track daye na Racelandu v Krškem. Proga je sicer majhna in zelo tehnična, ampak odlična za začetek. Lahko greš s svojim serijskim avtom, ker hitrosti niso velike, tudi gum ne boš uničil ker je asfalt gladek. Prijava je okoli 50 eur +- za cel dan vožnje in vključuje transponder za merjenje časa, tako, da lahko malo spremljaš svoje vožnje.
_commandos_ ::
lokalni karting klubi
v če nisi prestar pa http://www.bmw-motorsport.com/en/formul...
v če nisi prestar pa http://www.bmw-motorsport.com/en/formul...
jype ::
Raptor F16> in sicer mislim na malo višje hitrosit
Če bi rad doživel hitrost jo boš verjetno najbližje kar malo severno od Ljubljane.
Da se ne boš samo 200 cijazu.
Če bi rad doživel hitrost jo boš verjetno najbližje kar malo severno od Ljubljane.
Da se ne boš samo 200 cijazu.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: sandmat ()
Unknown_001 ::
To mislte uno progo ki je bliz nuklearke? Men se je zmer zdelo, da je tisto sam za gokarte pa une ta mejhne jajčke , nisem vedu, da se tud tam da it po prog furat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
einstein :P ::
@raptor f16
Prazno parkirišče, pa je. Pa denar za nove gume pripravi.
Prazno parkirišče, pa je. Pa denar za nove gume pripravi.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Engineer_ ::
Na grobniku lahko rentaš avte. Dirkalni punto pride malo manj kot 100 eur za 20 minut
in po 20 minutah misli da si največji fast & furius voznik na vasi. kmalu zatem praznuješ še 16 let?
vozit se ne naučiš v 20 minutah. niti 200 urah. traja malce dlje ;) razn če misliš da profi vozniki gredo 1x na mesec na trening in postanejo schumacherji? :)
Raptor F16> in sicer mislim na malo višje hitrosit
Če bi rad doživel hitrost jo boš verjetno najbližje kar malo severno od Ljubljane.
Da se ne boš samo 200 cijazu.
tu občutka hitrsti ni. občutek hitrosti dobiš samo ko objekti hitijo mimo tebe. če letiš kak kilometer nad tlemi se vse premika sila počasi. Če pa misliš leteti preblizu tlem pa se boš zaletel v kakšne kable, kot se je tisti pilot ultralahkega letala v posočju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
GGGGG ::
vozit se ne naučiš v 20 minutah. niti 200 urah. traja malce dlje ;) razn če misliš da profi vozniki gredo 1x na mesec na trening in postanejo schumacherji? :)
Definitivno se v 20 minutah na grobniku naučiš veliko več kot ob visenju na slo-techu. Nekje je treba začet, ne?
einstein :P ::
tu občutka hitrsti ni. občutek hitrosti dobiš samo ko objekti hitijo mimo tebe. če letiš kak kilometer nad tlemi se vse premika sila počasi.
zato pa letiš tik nad tlemi
vozit se ne naučiš v 20 minutah. niti 200 urah. traja malce dlje ;) razn če misliš da profi vozniki gredo 1x na mesec na trening in postanejo schumacherji? :)
Definitivno se v 20 minutah na grobniku naučiš veliko več kot ob visenju na slo-techu. Nekje je treba začet, ne?
nikoli pa nebi dal za ena jajca 100eur za 20min vožnje. raje bi šel z domačim avtom na en parking pa tam dirkal, če bi si želel...
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: einstein :P ()
jype ::
Engineer_> če letiš kak kilometer nad tlemi se vse premika sila počasi.
Dokler letiš v ravni črti, ja.
Dokler letiš v ravni črti, ja.
dolenc ::
Tud na pisti ne bo šlo nikamor, ker pač ni pešcev, semaforjev, nasproti vozečih avtomobilov, cesta je široka.
Če maš kej pod 300 konjev, bo izkušnja na grobniku primerljiva z avtocestno :), v letalu vsaj pospešek čutiš med zavijanjem(sumim).
Če maš kej pod 300 konjev, bo izkušnja na grobniku primerljiva z avtocestno :), v letalu vsaj pospešek čutiš med zavijanjem(sumim).
PrimozR ::
einstein :P je izjavil:
tu občutka hitrsti ni. občutek hitrosti dobiš samo ko objekti hitijo mimo tebe. če letiš kak kilometer nad tlemi se vse premika sila počasi.
zato pa letiš tik nad tlemi
vozit se ne naučiš v 20 minutah. niti 200 urah. traja malce dlje ;) razn če misliš da profi vozniki gredo 1x na mesec na trening in postanejo schumacherji? :)
Definitivno se v 20 minutah na grobniku naučiš veliko več kot ob visenju na slo-techu. Nekje je treba začet, ne?
nikoli pa nebi dal za ena jajca 100eur za 20min vožnje. raje bi šel z domačim avtom na en parking pa tam dirkal, če bi si želel...
Ker domači avto na parkingu je pa ful boljši od racing 'jajc' na resničnem dirkališču, ja...
Če imate željo dirkati in če nisto bogatuni, pejte na karting. To je to. Osnove. Z razlogom vsi dirkači začnejo v gokartih in se z njimi preganjajo tudi po par doseženih naslovih v F1. Ker ti dajo odlično bazo za nadaljevanje, ker so poceni in ker so prekleto zabavni.
GGGGG ::
nikoli pa nebi dal za ena jajca 100eur za 20min vožnje. raje bi šel z domačim avtom na en parking pa tam dirkal, če bi si želel...
Odvisno kaj hočeš.
Če se želiš voziti po parkiplacu potem je tvoja varjanta OK. Če hočeš pa dirkat pa niti ne. Primerjaš hruške in helikopterje.
SkIDiver ::
Če ne poznaš osnov dinamike in fizikalnih zakonitosti pri vožnji avtomobila najprej začni na tem mestu. Za pomoč ti je lahko kakšen začetni in nadaljevalni trening varne vožnje kjer boš to vse spoznal v varnem in predvsem dobro simuliranem okolju. Pri nadaljevalnih tečajih gredo hitrosti višje in vse skupaj postane precej bolj zanimivo.
Če se tega udeležuješ s svojim vozilom pa najprej pomislek na primernost le tega. Začni pri zavorah in vzmetenju, če bi rad karkoli od tega prinesel tudi v prakso.
Gokart ti bo vsekakor v pomoč do določene mere kot ti večina predlaga.
No če se hočeš iti resninčno zares ti ponujajo celotno storitev za začetek. KLIK.
Če se tega udeležuješ s svojim vozilom pa najprej pomislek na primernost le tega. Začni pri zavorah in vzmetenju, če bi rad karkoli od tega prinesel tudi v prakso.
Gokart ti bo vsekakor v pomoč do določene mere kot ti večina predlaga.
No če se hočeš iti resninčno zares ti ponujajo celotno storitev za začetek. KLIK.
bzp ::
Tole si malo poglej www.treningvarnevoznje.si, imajo precej stvari, da se pa tudi ekstra kaj zmenit.
PrimozR ::
Če ne poznaš osnov dinamike in fizikalnih zakonitosti pri vožnji avtomobila najprej začni na tem mestu. Za pomoč ti je lahko kakšen začetni in nadaljevalni trening varne vožnje kjer boš to vse spoznal v varnem in predvsem dobro simuliranem okolju. Pri nadaljevalnih tečajih gredo hitrosti višje in vse skupaj postane precej bolj zanimivo.
Če se tega udeležuješ s svojim vozilom pa najprej pomislek na primernost le tega. Začni pri zavorah in vzmetenju, če bi rad karkoli od tega prinesel tudi v prakso.
Gokart ti bo vsekakor v pomoč do določene mere kot ti večina predlaga.
No če se hočeš iti resninčno zares ti ponujajo celotno storitev za začetek. KLIK.
A dej dej, osnove dinamike in fizikalne zakonitosti poznajo inženirji, ki avtomobile razvijajo/nastavljajo ter kak dirkač, ki se res poglobi oz. je res dober (nekaj v stilu F1 dirkačev): 15-letni mulci v tamalih formulah tega seveda ne poznajo (in niti niso sposobno razumeti, tudi če so po IQ-ju geniji, enostavno imajo za seboj premalo šole), pa bodo vseeno počili dol na stezi praktično kogarkoli, ki ni profesionalen dirkač.
Bistveno bolj pomemben za dirkanje je pravi filing (talent) in pa dovolj prakse, da reakcije postanejo refleksne.
St235 ::
A dej dej, osnove dinamike in fizikalne zakonitosti poznajo inženirji, ki avtomobile razvijajo/nastavljajo ter kak dirkač, ki se res poglobi oz. je res dober (nekaj v stilu F1 dirkačev).15-letni mulci v tamalih formulah tega seveda ne poznajo (in niti niso sposobno razumeti, tudi če so po IQ-ju geniji, enostavno imajo za seboj premalo šole), pa bodo vseeno počili dol na stezi praktično kogarkoli, ki ni profesionalen dirkač.
bullshit, osnove 15 letni mulci hudičevo dobro poznajo, ker talent in feeling nikakor ni nadomestilo za to. Ravno tako so osnove dinamike in fizikalne zakonisti hitro in enostavno preverljive v praksi in so predpogoj, da razumeš razliko med vožnjo na meji in travnikom. Dirkači, bog ne daj celo inženirji pa te stvari poznajo v nulo.
Poleg gokardov so treningi varne vožnje vsekakor dober začetek. sploh nadaljevalni, kjer so tudi hitrosti višje. Stvar dirkanja ni v tem, da si ti sposoben tiščat 300 po ravnini (to zna pač vsaka opica, kar opičnjaki v BMWjih radi dokazujejo) ampak v tem, da si po ovinkih spsoben avto držat čim bližje zgornji meji. In otročički, ki sanjajo, da je vožnja po Grobniku z navadnim avtom primerljiva z avtocesto pač nimajo pojma. Ne rabiš nikakršnih dreves in ne vem kakšnih referenčnih točk, ko na zgronji meji avtomobila pelješ čez ovinek. Da pa si kaj takšnega sposoben pa zahteva precej več kot 20 minut.
GGGGG ::
Pri dirkanju je fajn, če poznaš osnove. Kako deluje "prenos" teže, kakšno funkcijo ima vzmetenje, kako se obnašajo gume v različnih situacijah itd. Pa še to je dokaj advanced, ko imaš kar nekaj track dayev za sabo in greš izboljševat čase.
Na začetku je pa važna praksa, kot je napisal pipi. Ko enkrat avtomatično countersteeraš ob odnašanju riti, brez, da bi požmrknil itd. si na pravi poti.
Ja, 15 letni mulci, ki resno tekmujejo na mednarodnem nivoju.
Na začetku je pa važna praksa, kot je napisal pipi. Ko enkrat avtomatično countersteeraš ob odnašanju riti, brez, da bi požmrknil itd. si na pravi poti.
bullshit, osnove 15 letni mulci hudičevo dobro poznajo,
Ja, 15 letni mulci, ki resno tekmujejo na mednarodnem nivoju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GGGGG ()
SkIDiver ::
@PIPI vsakomur svoje.
@iKst in kako točno boš to dosegel, če ne veš niti osnove? Vsaka situacija pa ni identična tisti, ki si preizkušal ob učenju/treniranju.
Sem tudi sam mislil, da ne rabiš znanja pa sem se na koncu sam prepričal, da temu ni ravno tako.
@iKst in kako točno boš to dosegel, če ne veš niti osnove? Vsaka situacija pa ni identična tisti, ki si preizkušal ob učenju/treniranju.
Sem tudi sam mislil, da ne rabiš znanja pa sem se na koncu sam prepričal, da temu ni ravno tako.
PrimozR ::
Čak, kakšno stopnjo dinamike vožnje tukaj mislimo? Ker zadeve se ZELO hitro zakomplicirajo tako daleč, da strojniku v 2. letniku faksa ne bo jasno _NIČ_. V 3. letniku se mu bo pa počasi že svitalo.
EDIT: praksa še vedno naredi svoje pri dirkanju, ne glede na to, a poznaš fiziko za pojavom ali ne. Če to ne bi držalo, bi vsak inženir, ki nastavlja avto, brez najmanjšega problema namahal svojega dirkača. Pa so z razlogom dirkači dirkači, inženirji pa inženirji, kajne?
EDIT: praksa še vedno naredi svoje pri dirkanju, ne glede na to, a poznaš fiziko za pojavom ali ne. Če to ne bi držalo, bi vsak inženir, ki nastavlja avto, brez najmanjšega problema namahal svojega dirkača. Pa so z razlogom dirkači dirkači, inženirji pa inženirji, kajne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
GGGGG ::
@iKst in kako točno boš to dosegel, če ne veš niti osnove? Vsaka situacija pa ni identična tisti, ki si preizkušal ob učenju/treniranju.
Na začetku definitivno s prakso. Ko se učiš voziti tudi ni ravno nujno vedeti kako točno deluje sklopka, da si sposoben peljati avto.
Se pa strinjam, da na malo višjem nivoju tudi teorija pride zelo prav. Da veš kaj je slip angle pa kaj točno se dogaja z gumami takrat, pa kako točno delujejo amortizerji, da veš kako jih nastaviti in kako voziti, da delajo optimalno itd.
Ampak, če začneš s temi stvarmi lahko pol leta bereš teorijo, pa ti še vedno ne bo nič jasno, ko ti bo odneslo rit v prvem ovinku.
Buggy ::
naj se slisi se tako smesno, vecino tehnik hitrih vstopov in izstopov v/iz ovinkov se bos lahko, brez vecjih stroskov in kompliciranja ter z kar nekaj motivacije lahko privadil na kaksni simulacijski igri tipa Assetto Corsa ali podobne...seveda je dober volan s pedalkami predpogoj.
PrimozR ::
Ja, dober SIM je lahko super osnova, jaz sem še pred izpitovm naredil nekih mislim da 80k km v LFS-ju (nekje toliko jih imam do zdaj tudi v resničnem avtu) pa se res pozna, da vsaj približno pričakuješ, kaj se bo zgodilo z avtom. Ni isto, seveda ne, gibanje naredi svoje, zavedanje, da si v fizičnem avtu, ki ga lahko razbiješ in s katerim lahko koga ubiješ, seveda naredi svoje. Ampak ko ti začne odnašati rit oz. ko gume v snegu ne primejo tako, kot bi si želel, pač nisi popolnoma izgubljen. Kot je to običaj za povprečno kuro v avtu ^^
SkIDiver ::
@iKst se strinjam, da ne rabiš točno vedeti kako deluje. Kaj počne pa. Nekako v analogiji je dobro vedeti tudi v teoriji kaj se dogaja pri understeeru, oversteeru, zaviranju v ovinku, pospeševanju, ... Vsekakor pa brez dobre prakse ni nič.
Moje razglabljanje ni šlo v smer, da je teorija vse ampak, da je teoretično znanje dobra podpora praksi in tu ne govorim o detaljni teoriji, ampak o nekih osnovah. Eno z drugim v roki v smiselnem razmerju za najboljši končni izkupiček.
@PIPI ja in ne. Če ne zna dirkač inžinirju povedati kaj se dogaja z dirkalnikom potem nobeden od njiju ne more dobro opraviti svojega dela. Ampak o tem je nesmiselno razglabljati na tej točki, ker OP-ja zanima v smeri izrabe možnosti, ki jih ponuja osebno vozilo in ne dirkalnik. Na tej točki je moje mnenje, da bo največ dobil s treningom varne vožnje z nekaj teorije in prakse ter nato s samostojno prakso v vožnji.
Moje razglabljanje ni šlo v smer, da je teorija vse ampak, da je teoretično znanje dobra podpora praksi in tu ne govorim o detaljni teoriji, ampak o nekih osnovah. Eno z drugim v roki v smiselnem razmerju za najboljši končni izkupiček.
@PIPI ja in ne. Če ne zna dirkač inžinirju povedati kaj se dogaja z dirkalnikom potem nobeden od njiju ne more dobro opraviti svojega dela. Ampak o tem je nesmiselno razglabljati na tej točki, ker OP-ja zanima v smeri izrabe možnosti, ki jih ponuja osebno vozilo in ne dirkalnik. Na tej točki je moje mnenje, da bo največ dobil s treningom varne vožnje z nekaj teorije in prakse ter nato s samostojno prakso v vožnji.
Blinder ::
ja v igrici lepo driftaš, v pravem avtu te začne zanašat in zdrsneš s sedeža ker ima premalo bočnega oprijema in ti ne preostane drugega kot da se primeš za volan. avto pa gre kamor gre
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
GGGGG ::
ja v igrici lepo driftaš, v pravem avtu te začne zanašat in zdrsneš s sedeža ker ima premalo bočnega oprijema in ti ne preostane drugega kot da se primeš za volan. avto pa gre kamor gre
Oh, memories :) Dejansko zelo lep opis dejanskega stanja :)
einstein :P ::
Ker domači avto na parkingu je pa ful boljši od racing 'jajc' na resničnem dirkališču, ja...
Dosti boljši.
pa še zastonj, da ne omenjam...
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: GGGGG ()
St235 ::
daj ne seri, zastonj je točno do tiste sekunde, ko pobereš kandelaber, menjaš gume, uničiš XY... Z namenom se eni površini asfalta reče dirkališče drugi pa parkirišče. In vsak, ki tega ni sposoben ločit, naj rajši avtomobile še naprej vozi v dnevni sobi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Unknown_001 ::
ker OP-ja zanima v smeri izrabe možnosti, ki jih ponuja osebno vozilo in ne dirkalnik. Na tej točki je moje mnenje, da bo največ dobil s treningom varne vožnje z nekaj teorije in prakse ter nato s samostojno prakso v vožnji.
Nekaj takega. Sicer kolikor je meni znano je trening varne vožnje zgolj spoznavanje obnašanja avtomobila v kritičnih situacijah, zato je tole tudi v planu, da bi opravil, sam drugo je tisto, ko bi rad sam sprobal kje so meje na avtomobilu, izpilil pospeševanje, šaltanje, reflekse, dinamiko v zavijanju (občasno tudi cuknem z volanom, če moram zavoj popravit na hitro ipd.) in kaj je tista fora ki me vleče na stezo: ko pičiš v ovinek in če ravno ven zletiš na stezi ne uničiš avtomobila in hkrati ne ogrožaš sebe in drugih. Tistole, ko je en meni predlagal, naj poskusim na cesti malo hitreje, se mi ne zdi najbolj pametno, ker če že bom šel testirat meje avtomobila, bom to storil odgovorno in šel na površino, kjer bo to mogoče varno izvajati.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
GGGGG ::
http://www.timeattack.si/
Prijavi se na naslednji time attack, je pomoje idealno za to kar hočeš. Za prvič rabiš samo svoj avto. Gume boš sicer malo pobral, ampak ni kritično, mogoče kak milimeter profila gre.
Prijavi se na naslednji time attack, je pomoje idealno za to kar hočeš. Za prvič rabiš samo svoj avto. Gume boš sicer malo pobral, ampak ni kritično, mogoče kak milimeter profila gre.
SkIDiver ::
Trening varne vožnje je še poleg spoznavanja kako se obnaša avto v kakšni situaciji tudi tvoje učenje kako reagirati na takšno situacijo. Če recimo sedaj ne veš kako ravnati pri oversteeru potem je vsekakor trening varne vožnje tvoj začetek.
Optimalno pospeševanje...tu boš že moral vedeti kakšna je krivulja navora in moči motorja v avtu in razmerje menjalnika za začetek. Za hitro prestavljanje imaš razne tehnike in seveda praksa, praksa, praksa. Dinamika zavijanja pa ima spet svojo celo znanost.
EDIT:
Lahko se začneš mučiti s heel-toe tehniko pri prestavljanju navzdol.
Optimalno pospeševanje...tu boš že moral vedeti kakšna je krivulja navora in moči motorja v avtu in razmerje menjalnika za začetek. Za hitro prestavljanje imaš razne tehnike in seveda praksa, praksa, praksa. Dinamika zavijanja pa ima spet svojo celo znanost.
EDIT:
Lahko se začneš mučiti s heel-toe tehniko pri prestavljanju navzdol.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
einstein :P ::
Šola drkanja
Oprostite, nisem si mogel kaj...
Evo en vic:
Zakaj so d(i)rkalniki poimenovani tako, kot so? Zato, ker ko zapraviš denar za nakup "d(i)rkalnika", ti preostane samo še "drkanje", ker nimaš denarja, da bi kakšno peljal na zmenek
Oprostite, nisem si mogel kaj...
Evo en vic:
Zakaj so d(i)rkalniki poimenovani tako, kot so? Zato, ker ko zapraviš denar za nakup "d(i)rkalnika", ti preostane samo še "drkanje", ker nimaš denarja, da bi kakšno peljal na zmenek
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: jazbec ()
mihec87 ::
einstein :P je izjavil:
Ker domači avto na parkingu je pa ful boljši od racing 'jajc' na resničnem dirkališču, ja...
Dosti boljši.
pa še zastonj, da ne omenjam...
Kater pa tej imate doma(bot pošten in ne lagat)?
Hayabusa ::
Tako to delajo Finci, prispevek od 6" je zanimiv
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
einstein :P ::
einstein :P je izjavil:
Ker domači avto na parkingu je pa ful boljši od racing 'jajc' na resničnem dirkališču, ja...
Dosti boljši.
pa še zastonj, da ne omenjam...
Kater pa tej imate doma(bot pošten in ne lagat)?
Žal razumem samo pravilno slovensko, tako da ne vem, kaj pomeni "pa tej"
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: tlozej ()
PrimozR ::
Unknown_001 je izjavil:
ker OP-ja zanima v smeri izrabe možnosti, ki jih ponuja osebno vozilo in ne dirkalnik. Na tej točki je moje mnenje, da bo največ dobil s treningom varne vožnje z nekaj teorije in prakse ter nato s samostojno prakso v vožnji.
Nekaj takega. Sicer kolikor je meni znano je trening varne vožnje zgolj spoznavanje obnašanja avtomobila v kritičnih situacijah, zato je tole tudi v planu, da bi opravil, sam drugo je tisto, ko bi rad sam sprobal kje so meje na avtomobilu, izpilil pospeševanje, šaltanje, reflekse, dinamiko v zavijanju (občasno tudi cuknem z volanom, če moram zavoj popravit na hitro ipd.) in kaj je tista fora ki me vleče na stezo: ko pičiš v ovinek in če ravno ven zletiš na stezi ne uničiš avtomobila in hkrati ne ogrožaš sebe in drugih. Tistole, ko je en meni predlagal, naj poskusim na cesti malo hitreje, se mi ne zdi najbolj pametno, ker če že bom šel testirat meje avtomobila, bom to storil odgovorno in šel na površino, kjer bo to mogoče varno izvajati.
To so iluzije, da ne uničiš avtomobila. Če na pesek priletiš na počez, greš na streho. Pesek je grob, ti sfreza pol spodnje strani avta, uničiš gume, uničiš zavore, itd. itd. Edino kar je prednost dirkališča je, da ni dreves (ki so bistveno bolj smrtna, kot valanje po travi/pesku) in nasproti vozečih avtomobilov.
SkIDiver ::
Da bo šel na streho ima opcijo. Vendar ker bo prej prišel do understeera ali popolnega oversteera ne bo tako hitro na strehi. Če ga pa že bo pri bočnem izletu zagrabil pesek bo frezanje česarkoli njegov zadnji problem in skrb Gume bodo pa vsekakor šle Zavore pa pač trpijo v vsakem primeru. Če se bo hotel iti malce bolj bo moral nekaj vložit v podvozje in zavore kar je jasno kot beli dan. Sicer pa dvomim, da ima sedaj možnost voziti primerek vozila, ki bi mu omogočal konkreten bočni izlet iz proge na RL.
Če se loti pametno ne bo začel na polno v prvem krogu/poskusu ampak počasi, da poišče svoje meje in meje avtomobila. Sicer pa pohvale, da išče svoje možnosti na progi in ne na cesti.
Če se loti pametno ne bo začel na polno v prvem krogu/poskusu ampak počasi, da poišče svoje meje in meje avtomobila. Sicer pa pohvale, da išče svoje možnosti na progi in ne na cesti.
mihec87 ::
einstein :P je izjavil:
einstein :P je izjavil:
Ker domači avto na parkingu je pa ful boljši od racing 'jajc' na resničnem dirkališču, ja...
Dosti boljši.
pa še zastonj, da ne omenjam...
Kater pa tej imate doma(bot pošten in ne lagat)?
Žal razumem samo pravilno slovensko, tako da ne vem, kaj pomeni "pa tej"
Da bos razumel, ceprav vem da si......
Kateri avto imate doma(odgovori posteno)?
Sriple Tix ::
Mene pa čisto zares in prav nič zlobno zanima, kdo izmed tistih, ki tukaj podajajo svoja mnenja o vožnji dirkalnikov na stezi, se je že kdaj dejansko zapeljalo po GP dirkališču in preizkusilo svoje meje ter meje dirkalnika?
GGGGG ::
Zakaj pa ravno po GP dirkališču? Če ni GP ni dovolj dobro?
Jaz sem drugače svoje čase precej prevozil po dirkališčih. Ampak sem driftal, ni bilo potrebe niti želje po velikih, odprtih progah. Pa tudi v kakšnem rally avtomobilu sem že sedel.
Jaz sem drugače svoje čase precej prevozil po dirkališčih. Ampak sem driftal, ni bilo potrebe niti želje po velikih, odprtih progah. Pa tudi v kakšnem rally avtomobilu sem že sedel.
Sriple Tix ::
Saj se ni treba vsajati. Napisal sem GP, da mi ne bo kdo prodajal Vranskega in če ti vprašanje ni po godu, ga mirno preskoči.
SkIDiver ::
Čisto resen odgovor brez zlobe. S pravim dirkalnikom nikoli. Najem je predrag, moja sposobnost voziti beštijo na spodobni ravni za čas najema pa neprimerna. Meni osebno škoda časa in denarja. Z lastnim avtom pa že 1x. Šel, probal in to je bilo to. Razlika je bila samo v tem, da sem si na progi s časom upal voziti s precej višjo mejo zaradi izletnih con kar si na cesti pač ne. Avto je ostal cel, pobralo je malenkost gum. Izletnih con pa nisem probaval. Pač poznam svoj avto in svoje meje in sem nehal preden bi ril po pesku in travi. Je pa zanimivo, ko probaš tisto kapljo preko roba, ki jo na cesti raje prihraniš.
Lahko pa rečem, da je bilo na cesti že velikokrat bolj zanimivo kot na progi. Na progi pričakuješ, na cesti pa ne v vsakem trenutku.
Lahko pa rečem, da je bilo na cesti že velikokrat bolj zanimivo kot na progi. Na progi pričakuješ, na cesti pa ne v vsakem trenutku.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gokart dirkališča po sloveniji? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 52039 (15196) | Siddh |
» | Manjši poskočen avto za na stezo. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28061 (11373) | krneki0001 |
» | Napredni simulator vožnje za izboljšanje varnosti v cestnem prometu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14333 (12746) | solatko |
» | Vprašanje glede tečaja varne vožnje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18726 (16754) | St235 |
» | Nov zakon za mlade voznike. (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 53910 (49302) | balocom |