» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
62 / 74
»»

Jst ::

Zakaj so kvalifikacije in dirka ob takšnem času? Ne ob točni uri, ampak ob 10:30?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Alexius Heristalski ::

New Delhi je tri ure in pol pred nami (UTC+5:30=IST(India Standard Time)).
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

barakus ::

Hehe, rezultat današnjih kvalifikacij lepo kaže trenutno stanje ekip.

Jst ::

Škoda, da si je Hamilton v nekaj zaporednih dirkah pokvaril možnosti za bolj za naslov. Drugače pa glede kvalifikacij... po pričakovanjih.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

leiito ::

Morda je kdo bral The Fix. Resen novinar, čigar ugotovitve in sklepe so podkrepili tudi bivši igralci, trdi da je stavniška mafija do te mere kontaminirala nogomet, da so se kupovale tekme tudi na najvišjem nivoju (CL, World Cup...), čeprav sicer za profit ni nujno potrebno kupovati tekme, ker lahko staviš na praktično vse, od števila kotov, prekrškov etc., časovnega obdobja, v katerem bo padel gol, ampak vseeno, avtor knjige je do te mere razočaran nad profi športom, da ne gleda več nogometa.

F1 se zdi ranljiva v garaži, manj na stezi, a vendarle. Mehanik/i uporabijo napačne nastavitve, "zatakne" se pri menjavi gum, Grosjean (spet) povzroči nesreči, nasadi npr. Alonsa...

Ne trdim, da se to dogaja, ampak če so prodrli v druge športe, tudi F1 najbrž ni izjema. Sploh mehaniki so najbrž šibka točka. Kitajska mafija pa itak pride s ponudbo tipa "kaj imaš raje, zdrobljena kolena ali €100.000".

ttommy ::

Res je vse možno. Kaj bi si mislili o filmčku, v katerem ugrabijo Kimija in ga prisilijo, da podpiše pogodbo za Makia racing?
Je vse to za vzeti za šalo in dobro voljo ali gre to razumeti, kot da skuša Lotus povedati na šaljiv način, da se dejansko dogaja izsiljevanje v ozadju...?
Gamer

Super Sonic ::

Hehe, rezultat današnjih kvalifikacij lepo kaže trenutno stanje ekip.

S to ugotovitvijo se ne bi strinjal, Lotus trenutno nikakor ne paše na 7. mesto po kvalifikacijski formi. Še zjutraj na FP3 so imeli s precej bolj polno posodo čase skoraj identične tistem v kvalifikacijah, potem pa ponovno napačna izbira setupa in adijo dobra uvrstitev. Evidentno je, da so se spet odločil za high downforce setup, saj ima Kimi najnižji speed trap na stezi (310 km/h), kar je 15 km/h manj od najhitrejšega.
Kimi "We changed the car after this morning's session and we were quite confident heading in to qualifying. Unfortunately, we didn't seem to have any grip this afternoon so it was much more difficult than we thought. I'm quite disappointed to be starting from seventh as I thought we had a much better car than that."
Obratna zgodba je McLaren, ki je v petek bil povsem nekonkurenčen potem so pa čez noč v Wokingu izdelali pravi setup, ki se je v kvalifikacijah izkazal. Kako bo na dirki z njimi pa noben ne ve. Tudi Rosberg, ki je peljal Q2 1:25.976s, ni šel na stezo v zadnjem delu (ta čas bi ga v Q3 postavil na 6.mesto).

Dejstvo je, da je RB dobil pod kontrolo dogajanje z gumami, pa tudi vse ostale tehnične rešitve jim delujejo brezhibno. Govori se, da sta oba dirkača RBla vozila zavoj 10 in 11 po 15km/h hitreje od vseh ostalih. Vsi ostali preveč nihajo iz dirke v dirko, največji razlog so pnevmatike, nekaj je pa še v setupih in dirkačih. In kot je lepo povedal dr. Helmut, razsut McLaren je RBulu močno olajšal delo do letošnjega naslova.

Konkurenca je šele ta vikend našla izhodnjo luknjo za D-DRS sistem pri RedBullu:


Za second outlet se pa zdi da gre tako (še vedno ni potrjeno):


Škoda, da si je Hamilton v nekaj zaporednih dirkah pokvaril možnosti za bolj za naslov.

Škoda, ključna je bila pa ta odločitev za prestop. Ron sploh govoril ni z njim do par dni nazaj, moštvo pa se je popolnoma zaprlo in ni več deležen ničesar. Od doma gre na dirko in po dirki domov. Nobenih podatkov o razvoju, tehničnih rešitvah, nobenega simulatorja, nobenih taktičnih posvetov, ipd.

F1 se zdi ranljiva v garaži, manj na stezi, a vendarle. Mehanik/i uporabijo napačne nastavitve, "zatakne" se pri menjavi gum, Grosjean (spet) povzroči nesreči, nasadi npr. Alonsa...

Če kdo, potem inženir v F1, težko skrije neko namero. Delo poteka progresivno in na znanstven način, poleg tega moštva prejemajo denarje tudi za uvstitev na lestvici. Če končaš sezono prvi dobiš 47 miljonov, drugi 40, tretji 32,5, ipd. Vsaka takšna namera bi pomenila, da bi določeno moštvo lahko izgubilo mesto na lestivci, s tem pa okoli 7 miljonov dolarjev.

Poleg tega so nesreče nekontroliran dogodek in se dogajajo pod visokimi hitrostmi, tako da bi inženir, v koliko bi naredil nekaj namero, lahko bil obdolžen tudi resnih obtožb. Gre tudi za varnost varnostnikov ob stezi in gledalcev. Na vrhu vsega pa sedi FIA, ki komaj čaka deviacije v telemetriji posameznika, posebno zaradi dogodkov zadnjih let.

Sploh pa, delček tega se tako ali tako dogaja s temi moštvenimi ukazi, ampak je ta sistem dost bolj primitiven in podoben tistemu iz fuzbala. Vodja ekipe pa en dirkač in je dovolj, da se dirka kupi (če gre za vodilno moštvo). Imamo en tak lep primer Crashgate afere, da o Ferrariju sploh ne govorim.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

leiito ::

Vem, telemetrija in vse, tudi moje mnenje je, da je formula verjetno bolj odporna na stavniško mafijo kot drugi športi, ni pa nemogoče in po vsem, kar se je dogajalo in se še dogaja v športu na najvišjem nivoju, običajno tako, da gledalci sploh ne opazijo, ne bi me presenetilo.

Glede dogovorov pa ne vem, če pravila izrecno prepovedujejo moštveno taktiko in tudi če jo, se da to izpeljati dovolj prepričljivo in niti ni nelegitimno, končno tudi moštva tekmujejo predvsem za naslov prvaka med vozniki.

Res hudo sporna poteza, za katero ni bil Alonso nikoli kaznovan, je bila tista namerna nesreča, Singapur če se ne motim. Za tisto bi mu morali vzeti naslov prvaka.

Super Sonic ::

Glede dogovorov pa ne vem, če pravila izrecno prepovedujejo moštveno taktiko in tudi če jo, se da to izpeljati dovolj prepričljivo in niti ni nelegitimno, končno tudi moštva tekmujejo predvsem za naslov prvaka med vozniki.

Ti si govoril, da lahko inženir "neki pomuti" in tako obrne keš v žep, ne da bi kdo vedel. To se mi zdi skor nemogoče, ker tako škoduje moštvu. Poleg tega v moštva hodijo ljudje, ki si želijo tekmovanja in potiskajo sami sebi čez vse meje. Včasih je blo, da so ljudje padal skupi od utrujenosti, neko sezono so imel celo porast živčnih zlomov v padoku na strani inženerjev, tako, da oni to težko. Sem pa tja se komu zrola in dobiš Stepneygate afero, ampak to se res takoj izve in ujame.

Moštvena taktika je sedaj spet dovoljena, ampak dejansko lahko precej vpliva na razplet dirke, sploh na stavnicah zna bi kdo ob denar zarad tega.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

leiito ::

Super Sonic je izjavil:

Glede dogovorov pa ne vem, če pravila izrecno prepovedujejo moštveno taktiko in tudi če jo, se da to izpeljati dovolj prepričljivo in niti ni nelegitimno, končno tudi moštva tekmujejo predvsem za naslov prvaka med vozniki.

Ti si govoril, da lahko inženir "neki pomuti" in tako obrne keš v žep, ne da bi kdo vedel. To se mi zdi skor nemogoče, ker tako škoduje moštvu. Poleg tega v moštva hodijo ljudje, ki si želijo tekmovanja in potiskajo sami sebi čez vse meje. Včasih je blo, da so ljudje padal skupi od utrujenosti, neko sezono so imel celo porast živčnih zlomov v padoku na strani inženerjev, tako, da oni to težko. Sem pa tja se komu zrola in dobiš Stepneygate afero, ampak to se res takoj izve in ujame.

Moštvena taktika je sedaj spet dovoljena, ampak dejansko lahko precej vpliva na razplet dirke, sploh na stavnicah zna bi kdo ob denar zarad tega.


Nisem govoril o inženirjih, o mehanikih, ti se zdijo možna šibka točka. To kar opisuješ, načelno drži za vsak šport, povsod so bonusi za uspešnost, pa je sistem vseeno ranljiv.

Super Sonic ::

Na Vettla se zadnje čase vrši močan pritisk, eden zadnjih je ta, da je včeraj vozil izven steze, ko je postavljal najhitrejši krog.
http://thef1times.com/the-paddock/displ...

Medtem, ko je Alonso že večkrat povedal, da Vettla ne šteje kot nekega zares dobrega dirkača, ter, da je imel srečo, da je vozil tak dirkalnik, se je ob to pred dnevi javno obregnil še Hamilton.
http://www1.skysports.com/formula-1/new...

Me zanima kako bo danes RB odpeljal dirko, ali bo spet drama zadnje kroge s pol minutno prednostjo, ali pa dejansko bo imelo katero od moštev možnost izvati RB. Ferrari in McLaren sta močnejša predvsem prvem sektorju, torej takoj po štartu, čeprav je štartno-ciljna ravnina kratka.

Nisem govoril o inženirjih, o mehanikih, ti se zdijo možna šibka točka.

Sej kakšnih "klasičnih" mehanikov v F1 ni. Tudi pnevmatike menjajo inženirji, tako da govoriva o enih in istih ljudeh. Zgodba je pač preveč kompleksna, če progledamo za primer MSa letos na Kitajskem, ko niso privili pnevmatike in mu uničili dirko. Če tista guma koga slučajno zadane (in ga ubije ali kako drugače poškoduje) in se potem izkaže, da je bilo to namerno, zna bit hudo. Za nek resen konstrukt bi moral podkupiti vsaj nekaj teh ljudi v različnih moštvih, zato bi rekel, da imajo tovrstni ljudje veliko lažjih in bolj zakrtih, pa tudi manj tveganih športov, kjer lahko perejo denar.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

cendof ::

Se Lotus ni nič naučil iz Belgije? Jaz sem na kavču sanjal Ferarijev zadek :) Drugače pa je Alonso dokazal, da so blizu...še bo zanimivo.

mihco ::

mah sam sem ze obupal nad raikonenom. Eno je pametna varna voznja drugo je pa pussi voznja. Brez rezkiranja ni proitiranja. In ce ni na celi dirki(oz celo na vecih) niti enkrat poskusil(ce je treba tudi na silo) si niti ne zasluzi bolse uvrstitve.

Super Sonic ::

Se Lotus ni nič naučil iz Belgije?

Najbolj bizarno je, da gredo premetat avto iz FP3 na kvalifikacije, kjer možnosti za popravek ni več. In pa seveda ta logika, da si 15km/h počasnejši na ravnini in to na stezi, kjer se praktično vsa dogajanja zgodijo tam... Nerodno res, mislim, da bi vsaj Buttna lahko dobil danes, če bi imel setup tko kot se zagre, pa še včeri bi štartal ene par mest naprej.

Drugače pa je Alonso dokazal, da so blizu...

So pa niso. Dans je Massa spet pogorel, Alonso je odpeljal odlično dirko, verjetno na meji zmogljivosti dirkalnika, kot njegove vožnje. Nekako so držal ritem na trših pnevmatikah, ampak to je tud vse. Pa še to ni rečen, da je realno, ker bi rekel, da je Vettel spredaj mal taktiziral, tudi Webber je čisto ob koncu že skoraj lovil Alonsa skoraj brez KERSa.

Zanimivo je bilo tudi iskrenje dirkalnika pri Vettlu, ki je potem izginilo. Tista plošča spodaj se lahko obrabi in če je pretanka, te lahko diskvalificirajo, tako, zanimivo, da je bilo to samo en krog, potem pa je izginilo vse skupaj. Če je kdo opazoval Marussio zadaj v posnetku za Vettlom, je videl, da je šel voznik iz zaveterja na desno stran, kar je pomenilo, da je tisto iskrenje Vettla dejansko malo ustavilo.

Zanimivo je bilo videti tudi menjavo volana pri Hamiltonu med boksom, praktično so tisto naredil v 3s.

Drugače pa ena manj zanimivih dirk, vse kar se dogaja se na ravnini, vse ostalo je vlakec. Steza je huda po konfiguraciji, samo možnosti za prehitevanje pa ni ravno veliko. Naslednji vikend Abu Dhabi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

cendof ::

Ma, se je probal in izgubil takoj na DRS ravnini... Naprej pa je takorekoč nemogoče prehitevati. Mene osebno jezi ista "napaka" kot v Belgiji.

cendof ::

SS verjetno se strinjaš, da je Alonso proti Massi kot noč in dan oz. obratno, kar je tisti največji plus za Ferrari. In to priznam kot zagrizen navijač Kimija, ki ni mogrl mimo Masse danes, vendar ni ravno Kimi kriv. Oz. kdo se odloča o setupu; Kimi verjetno bolj malo, ker raje malce podrema :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cendof ()

Super Sonic ::

In ce ni na celi dirki(oz celo na vecih) niti enkrat poskusil(ce je treba tudi na silo) si niti ne zasluzi bolse uvrstitve.

Edina napaka ki jo je naredil je bila tista, ko je prišel iz boksov Massa in je v cono za detekcijo DRSa pripeljal pred njim. Tam bi ga moral pustiti, da bi šel Massa prvi v to cono, potem pa ga nekako na ravnini dobit, ker Massa še ni imel gum ogretih. Ampak to je samo teorija.

Kar se pa tiče ostalega, njegov moštveni tekmec je bil par mest zadaj, tako da je treba razumet, da Lotus vseeno ni RB in je njegova vožnja bila hitrejša od Masse za par desetink na krog. Rajš potem 6 pik in vlakec, čeprav mora bit neskončno bedno furat 305 km z mislijo, da ne boš mogel mimo nikogar. Tudi Pirelli je prišel s preveč konzervativno taktiko izbire gum, saj so lahko z lahkoto na mehkih prepeljal 30 krogov in je šla večina samo 1x v boks, kar je pa redko za to sezono.

vendar ni ravno Kimi kriv

Je bolj kriv kot si misliš. Včeraj je dal intervju: http://www.lotusf1team.com/saturday-in-...
"I'm very disappointed I made the decision as we had a very good car this morning and I really think that we should have been on the second row of the grid."
Romain je imel drugačen setup, je pa res, da ni nikamor prišel.

SS verjetno se strinjaš, da je Alonso proti Massi kot noč in dan oz. obratno :D.

Ja, to že, samo prejšnjo dirko je Massa slučajno malo bolje peljal (večina je šla na račun posodobljenega DDRSa, ki ga Alonso ni imel) in je bilo takoj veliko govora kako in kaj je sedaj z njim. Včeraj je izgledal v kvalifikacijah dobro, ampak njegov "race pace" je redko hiter, pravzaprav ga nikol niti ni imel. Alonso je dans moral prehiteti oba McLarna in nato še Webbra, ki ga Hamilton ni mogel, torej je sam opravil delo na vrhunskem nivoju in ta njegova uvrstitev ni bila plod neke sreče ali dogodka, ampak je moral mimo sam in si mesta izborit. Massa pa je ostal daleč zadaj in s takšno dvojko težko prideš do naslova, predvsem me zanima kaj bo, če bo dejansko o naslovu odločala zadnja dirka in bo moral Massa koga krit. Sej načeloma nima koga, ampak vseen, lahko se ponovi 2010.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

cendof ::

Rečmo, da je bila Kimijeva odločitev posledica kakšne nore zabave, ker drugače nima ravno zdrave razlage :( SS hvala za izredno dobro pokrivanje teme!

bili_39a ::

SS je pisal:
Zanimivo je bilo tudi iskrenje dirkalnika pri Vettlu, ki je potem izginilo. Tista plošča spodaj se lahko obrabi in če je pretanka, te lahko diskvalificirajo, tako, zanimivo, da je bilo to samo en krog, potem pa je izginilo vse skupaj. Če je kdo opazoval Marussio zadaj v posnetku za Vettlom, je videl, da je šel voznik iz zaveterja na desno stran, kar je pomenilo, da je tisto iskrenje Vettla dejansko malo ustavilo.


Kaj to pomeni, da imajo nadzor nad vzmetenjem med celotno dirko? A niso to omejili?

Super Sonic ::

Kaj to pomeni, da imajo nadzor nad vzmetenjem med celotno dirko? A niso to omejili?

Kot aktivno vzmetenje so, čeprav tega ne morš nikol omejit. Vsi vemo kako so ravno pri RedBullu vlekel sprednja krilca po tleh obe sezoni nazaj, čeprav ni šans da prideš čez pravila s tem ko dirkalnik stoji (oz. je obremenjen).

Scarbs je lani dobro pisal o MB:
http://scarbsf1.com/blog1/2011/10/17/me...

Lahko da je samo nekaj zadel pod čudnim kotom tistikrat.

SS hvala za izredno dobro pokrivanje teme!

Thnx!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Nisem gledal, ampak če se je iskrilo samo enkrat in če ga je upočasnilo, je definitivno nekaj 'nabasal'. Če je avto prenizek se to ponavlja pa običajno je le rahlo prenizek, torej ni nekega hujšega vpliva na hitrost.

Pa tako je, plošča je lesena in se ne iskri. Kosi, ki so bližje tlem, imajo pa titanove drsalke ravno zato, da lahko podrsajo brez škode. Tak primer so npr. konci sprednjega krilca. To se iskri.

Super Sonic ::

Nisem gledal, ampak če se je iskrilo samo enkrat in če ga je upočasnilo, je definitivno nekaj 'nabasal'.

Za trenutek se je zdelo kot da nekaj visi pod keelom, ampak ni. Bo treba počakat počasne posnetke, sicer pa ja, tako kot si napisal za te "drsalke" in leseno ploščo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Zanimivo je bilo tudi iskrenje dirkalnika pri Vettlu, ki je potem izginilo. Tista plošča spodaj se lahko obrabi in če je pretanka, te lahko diskvalificirajo, tako, zanimivo, da je bilo to samo en krog, potem pa je izginilo vse skupaj. Če je kdo opazoval Marussio zadaj v posnetku za Vettlom, je videl, da je šel voznik iz zaveterja na desno stran, kar je pomenilo, da je tisto iskrenje Vettla dejansko malo ustavilo.


Takrat je imel odprt DRS (prej je dohitel Marusio). Tako da je nekaj v povezavi s tem. Mogoče celo prenizko nastavljen dirkalnik za dodatno hitrost via DRS - večji pritisk na sprednje krilce (ki je precej vibriralo v tem trenutku) in je avto s sprednjim delom dna preprosto nasedel na stezo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PrimozR ::

Kolikokrat pa je sploh v dirki stisnil DRS?

Super Sonic ::

http://tvslo.si/predvajaj/povzetek-dirk...
(od 04:40 naprej)

Daedalus - smisleno, ampak v tistem krogu se mu je enako zgodilo še v enem iz med ovinkov. Tega na tem posnetku ni.

Kolikokrat pa je sploh v dirki stisnil DRS?

Pomoje ne prav velikokrat, vsakič ko je koga izmed zaostalih dobil za krog in mu je prišel v DRS cono.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Dejansko lahko DRS-nejo zaostale za krog?? :D

A ni to tko, loophole.

Daedalus ::

Nope. Pravila pravijo, da v kolikor si < 1 sekundo za onim pred seboj v DRS detection zone, lahko uporabiš DRS. In ker nima veze, ali prehitevajo za mesto ali pa zaostalega za krog, imajo nekaj možnosti taktiziranja v nekaterih situacijah.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Je bil Alonso hecen točno v tej situaciji, ko mu je Stella povedal za iskrenje Vettla in je tiščal F2012, pa je lovil krog zaostalega v DRS cono in falil apex na veliko + izgubil na času. Je pa imel tist DRS potem za pol ravnine. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

cendof ::

Zanimivo bo, še posebej, če je Vettlu zmanjkalo goriva...se šušlja po netu. To se je zgodilo enkrat Lojzetu in je moral štartati kot zadnji.

Blinder ::

Če bo vettel štartal 3-4 pozicije pred alonsom to pomeni 20 sekund med dirko zaradi počasnejših avtov , ki bodo ovirali alonsa.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Daedalus ::

Če je gorivo, štarta iz zadnjega mesta. Če je kaj drugega... pa odvisno, kaj "drugo" je.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Zanimivo bo, še posebej, če je Vettlu zmanjkalo goriva...se šušlja po netu.

Ni mu zmanjkalo goriva, inženirji Renaulta so prosili če se avto lahko takoj ustavi. Kar se zaenkrat ve je to, da bodo zamenjali določene dele motorja in to brez kazni, kar jim dovoljuje pravilnik.

ps
Sedaj je prišla že druga novica in sicer: "Chatting with mechanics down near scrutineering and some are thinking its an electrical problem with gearbox."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

krispe ::

Torej pomeni +5 mest jutri?
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Super Sonic ::

Vettel just emerged from stewards smiling along with Renault and Red Bull engineers.. More soon.

Bomo vidl, treba še mal počakat. Kazni ne bo le v primeru, če mu bodo menjali določene dele, ki se lahko menjajo. Zagotovo je samo to, da mu ni zmanjkalo goriva.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

At almost 9pm local time (GMT +4) and three hours after the end of qualifying, Team Principal Christian Horner confirmed to BBC Sport's Gary Anderson that the problem is 'fuel-related'. If there is not enough fuel remaining in the car for an FIA sample, Vettel will be demoted to the back of the grid - just as pole-sitter Lewis Hamilton was in Barcelona.


Kaj je zdaj res?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Daedalus ::

Horner pravi, da je fuel-related.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

leiito ::

Zanimiv članek kaj je naredil Newey, da je RB spet tako dominanten in kje je šibka točka.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/2...

cendof ::

Vettel štarta kot zadnji...

http://www1.skysports.com/formula-1/new...

Daedalus ::

Premalo goriva za sample, očitno. Štart iz zadnjega mesta za Vettla.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

"had 850 ml fuel on board which is not enough for the required one litre fuel sample."

Jebemti ta RB, delajo se super idiote iz folka, sramota. Itak, da so vedl že takoj zakaj se gre. Vettel je torej imel 850 ml goriva namesto vsaj litra, zato štarta od zadaj oz. boksov.

Bo še veselo tole jutr.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Boobiz ::

In prvenstvo je postalo sila zanimivo :))
I'm drunk, what's your excuse?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boobiz ()

Invictus ::

Bo za gledat to jutri :)
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

cendof ::

Kimiju bo še žal za Spa in Indijo... brrrrrrr

Daedalus ::

Bo še veselo tole jutr.


Jap, ain't over till it's over. Dobro so se zaštihali v hrbet s temle pri RB...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Jap, ain't over till it's over. Dobro so se zaštihali v hrbet s temle pri RB...

Dopoldne so imel težave z zavoram pri Vettlu in so spustil skor cel trening razen 2 hitrih krogov. Ta vikend je blo toliko simuliranja ter nategovanja, kot že dolgo ne in to s strani vseh, tko da se do zadnjega ni vedelo kaj in kako. Med kvalifikacijami je jasno postalo, da je Vettel izgubil (zavore) ta filing v avtomobilu in da bo Webber verjetno boljši - hitrejši, odločil so se za skrajno rešitev in zgrešil zadevo za 250g goriva (pomoje ene dva ovinka).

Bedno je samo to, ker čaka falanga folka pred FIA centrom, krožijo različne informacije od A do Ž, Scarbs je celo nekaj pisaril o pritisku v rezervoarju goriva, pri RB se pa budale delajo, kot da komisarji ne bodo vidl in pregledal rezervoarja. Res se vidi da so pod pritiskom.

Vseeno mislim, da bo Alonso jutri težko probral kakšno dobro bero točk, mogoče Williams da je ranljiv na long runu, drugače pa oba McLarna, Kimi in Webber bodo res težak zalogaj za Alonsa jutri. Nekje med 4. in 5. mestom realno, torej 10 in 12 pikami.

Ampak, lahko se zgodi marsikaj na štartu, če ne drugega je tam gospod Maldonado ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

CallMeAl ::

Težko je izluščiti prave informacije, ampak osebno zelo dvomim, da so šli pri Red Bullu tako na nož z gorivom, da bi bilo to krivo. Enostavno ni nobenega smisla, da v tej situaciji (vodijo v prvenstvu in so vsaj na kvalifikacijah hitrejši od Ferrarija) ne bi delali na enak način kot že celotno sezono. Glede na prebrane članke si mislim, da je šlo dejansko za okvaro rezervoarja za gorivo (v angleških člankih je bolj natančen izraz fuel cell), ki je v F1 dirkalnikih precej kompleksna "žival", ker mora preprečiti premikanje goriva v ovinkih. Okvari v prid govori tudi dejstvo, da bo Vettel štartal iz boksov - njegov dirkalnik so namreč že vzeli iz parc fermeja. To pomeni, da nekaj je narobe in hočejo zadevo čez noč rešiti. Če bi samo nalili premalo bencina, potem bi sigurno štartal z zadnjega mesta, ker bi že na samem štartu najbrž prehitel 4-5 avtomobilov.
Ne bo prvič, da ima Alonso srečo z okvarami konkurence; tako je osvojil oba naslova (2005 zaradi serije Kimijevih okvar in 2006 zaradi okvare Schumacherjevega motorja v Suzuki), tokrat pa mu gre smola konkurence zopet zelo na roke (podobno tudi 2010, ko je imel Vettel v Koreji okvaro motorja... čeprav Alonsu takrat na koncu ni čisto zneslo). Ampak tudi to je del športa - Alonsov Ferrari je praktično neprebojen kar se tiče tehničnih okvar. Bo pa zato prvenstvo toliko bolj zanimivo, prav tako pa bo zanimivo tudi gledati kako se bo Vettel jutri prebijal naprej. Me zanima, če mu smejo zdaj podaljšati 7. prestavo, da bo lažje prehiteval na ravninah? Tipično ima sicer Red Bull (predvsem Vettel) zelo agresivno 7.prestavo, kar je optimalno, če se vozi sam, ampak zoprno za prehitevanje z DRS in zavetrjem.

Super Sonic ::

Ja, govorimo nekako o 150g goriva, Horner je celo takole povedal (češ da imajo dosti govoriva, čeprav ga res imajo, ampak ga po pravilniku nimajo):
http://www.autosport.com/news/report.ph...

Horner je povedal še tole:
"During the slow down lap following the final run of Q3, Renault instructed to immediately stop Sebastian's car on the circuit due to an issue with the fuel system. After speaking with the stewards, who accepted the situation of force majeure for technical reasons for the car to be stopped, unfortunately, for reasons yet to be fully understood, 850ml of the required one litre was pumped out of the car following post race checks. As a result, the FIA has excluded Sebastian from qualifying and we will withdraw the car from Parc Ferme in order to investigate further. Therefore Sebastian will start from the pit lane for tomorrow's race. We will need to make the most of Mark's strong front-row grid position and Sebastian will have a busy evening ahead of him."

Mislim, da jih sedaj že lahko označimo vsaj kot "preračunljivo" moštvo, tako da se mi zdi izjava precej pavšalna. Priznal so jim "višjo silo" v povezavi z okvaro dirkalnika, niso jim pa odpustil teh 150g goriva in to se mi zdi kar kliče po tem, da so izredno natačno šli kalkulacijo pred Q3. Vettel je tudi prevozil 3/4 kroga.

Kar se pa tiče štarta iz boksov pa je zelo logično - treba je pogledati vse ostale stvari, ne samo rezervoar (po možnosti lahko menjajo še menjalnik, motor, idp), druga, meni bolj pomembna stvar pa je, da bo Vettel imel čisti štart in da ne bo vpleten v nobeno nesrečo. Potrebno se je zavedati, da kljub vsemu situacija za Vettla ni tolk slaba, ker so razlike v časih kar velike med moštvi. Do moštev okoli 10 mesta bo dobival vsaj +1s na krog, do teh zadnjih +3s na krog, s tem, da so na začetku dirke še posebno hitri, bi znal bi v sredini dirke že v pikah. Če v to vključmo še DRS cono, mislim, da se bo jutri zelo zabaval, saj je čustveni šok že doživel.

Torej, čisto taktično bi se splačalo, da ne tvegajo s štartom in ga potem na račun teh velik razlik na tej stezi spravijo v pike. Vendarle gre za naslov, sploh, ker se spredaj lahko v prvem ovinku zgodi mariskaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Čeprav mi je ta proga bedna, nezanimiva, je ravno Vettel poskrbel, da bom z veseljem gledal jutrišnjo dirko.

Vettel bo jutri pod hudim pritiskom, da dobi vsaj nekaj točk in ko je on pod pritiskom, mi ne vliva zaupanja, da ne bo storil kakšne napake. Bo še zanimivo...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::

CallMeAl je izjavil:

Me zanima, če mu smejo zdaj podaljšati 7. prestavo, da bo lažje prehiteval na ravninah? Tipično ima sicer Red Bull (predvsem Vettel) zelo agresivno 7.prestavo, kar je optimalno, če se vozi sam, ampak zoprno za prehitevanje z DRS in zavetrjem.



http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/2...

Starting from the pit lane also enables them to change such features as gear ratios and downforce settings, which Red Bull may want to do to make it easier for Vettel to overtake in the race.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

leiito ::

Glavno da bo čimbolj zanimiva dirka. In prvenstvo. Vettel je itak tak kekec brez vsake karizme, da je težko navijati zanj, če nisi ravno Hopenhajčan. Nasploh v F1 manjka barvitih karakterjev, tudi Alonso ni posebej zanimiva osebnost, kujavi kalimero, ampak tudi pridna mravljica in že zaradi konstantnosti si letos zasluži naslov.

Vettlu ne bo lahko, tudi s spremenjenim menjalnikom in nastavitvami. Letos se je že nekajkrat pokazalo, da težko napreduje iz ozadja in tudi spremembe od Singapurja naprej v tej smeri niso izboljšava.
««
62 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430400841 (256436) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899258433 (164259) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146141821 (100570) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189192858 (156103) WarpedGone

Več podobnih tem