» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
61 / 74
»»

krispe ::

Ferrari spet začel s temi "team orderji" :))

Massa je bil občutno hitrejši kot Alonso in če mu Rob Smedley nebi povedal, da naj upočasni bi lahko celo ogrozil Marka Webbra na 2. mestu!

Res škoda za Masso :(
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Super Sonic ::

Zoprni so s tem nabijanjem pri RedBullu, zgleda, da hočjo umetno pumpat Vettla. Dobra fora, dokler ga ne bodo pogruntal.

Sicer pa slab štar Webbra, ki je pokvaril vsem na tisti strani njihova izhodišča, od tam naprej pa nič kaj zelo presenetljivega. Massa hitrejši od Alonsa (in zagotovo ima sedež v 2013), presenetljivo slab McLaren (zanimivo - dobili so Madžarsko, SPA, Italijo, tudi Singapur bi, od tam naprej pa je forma padla nenormalno), Lotus in Kimi pa izven boja za naslov, vsaj če realno gledamo je sedaj stvar Vettel vs Alonso. RB daleč pred vsemi in z veliko šova za gledalce.

Res škoda za Masso

Ja kje je bil celo sezono? Več ali manj so ga že vsi črtali, to da je sedaj prišel v formo je sicer ok za Ferrari, ampak nima kej. Hotu je neki kazat koliko je hitrejši, samo ga nihče ne bo vzel resno. Je 130 pik za Alonsom, s kvalifikacijskih deficitom 0,5s in razmerjem 14:1 za Alonsa. V tem primeru je takšen team order povsem na mestu in je opravičljiv v vsakem moštvu. Ena, dve ali tri dobre dirke (od 20) je pač premalo. Lahko pa stokaš in nabijaš to v medije, kar Smeadly in Massa rada počneta.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

bili_39a ::

čeprav danes bi se jim mogoče splačalo spustit Masso v "lov" - seveda takoj (mislim da 10 krogov pred koncem). Če bi uspel vsaj za krog dva nagnat Red Bulla, da bi pospešila, bi jima mogoče znucali gume in bi naredil pozitiven izkupič za Alonsa.

So pač odigrali na ziher.

Super Sonic ::

Ja to bi bil dober šov, ker bi potem Massa v zadnjem krogu stal pred črto in čakal Alonsa. Vettla ne bi ujel tako ali drugače, Webbra mogoče, ampak je imel Webber odličen tyre managemant, saj je bil tudi na koncu stinta na +2 kroga več od Alonsa, hitrejši.

Kot smo pa tudi videli je bilo izredno težko prehitevat dans, praktično edina možnost je bila na DRS coni, kjer je pa RB s svojim D-DRSem izredno močan.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

motorc ::

Super Sonic je izjavil:

Zoprni so s tem nabijanjem pri RedBullu, zgleda, da hočjo umetno pumpat Vettla. Dobra fora, dokler ga ne bodo pogruntal.


Lahko tole malo bolj razložiš, kaj bodo pogruntali pri Vettlu?

Jst ::

>Red Bull mi gre močno na penis z neprestanim jokanjem.

Red Bull je sedaj "atrakcija" in njihove pogovore največ spuščajo v eter. Koliko se pogovarjajo drugi, ve samo režiser, ki je odgovoren za prenos na TVju.

Drugače se pa strinjam, ne samo RBjevo, vsakršno jokanje je nadležno poslušati.


---

Če bo Massa v 2013 enako hiter kot Alonso, ga bodo (Masso) zihr nekako kaznovali*, drugače se jim obeta kreganje kot pri Ham vs. Alonso pri McLarnu.

*v smislu kakšnih nastavitev, da ne bo mogel biti tako hiter, kot Alonso.


---

Imam različna mnenja, ampak jaz mislim, da ima ekipa pravico si izbrati prvega dirkača in "pomagača" in jim po radiu tudi dajati navodila.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Super Sonic ::

Mislil sem predvsem nato, da prikazujejo težave, ki jih ni ali pa jih eksponirajo, kar seveda potem pomeni, da je olajšanje, ko pride čez cilj toliko večje, hkrati pa Vettel dobi še nekaj prepotrebne samozavesti, saj kot sem že omenil, mu "celoten" pedok meče naprej ta avtomobil in se mi zdi, da so letos začel precej dramatizirat. Dans če smo poslušal RB zadnje 3 kroge je to zvenel kot največja drama, še en krog in ne bi bilo več povratka, Vettel je pa po drugi strani "z manjšanjim tempom avtomobila, ki bo vsak čas odpovedal, vozil 0,6s počasneje od najhitrejšega lastnega kroga in precej hitreje kot večina ostalih". Komentator na ORFU je skor čez tv padu od "drame", pogumen Vettel pa je tvegal "vse".

V teh štirih dirkah bo še precej psihologije, tako v medijih, kot na dirki med "team radiom", ampak resnici na ljubo je RB8 postal tako dominanten dirkalnik, da bo Alonsu zelo težko, Hamilton in Kimi pa nista več v nekih kalkulacijah, razen če se res ne zgodi nekaj neverjetnega. Neverjentno je, kako je RB obrnil tole sezono v zadnjih 4 dirkah.

Red Bull je sedaj "atrakcija" in njihove pogovore največ spuščajo v eter. Koliko se pogovarjajo drugi, ve samo režiser, ki je odgovoren za prenos na TVju.

Je bil vendarle vodilni in če ima vodilni dramo, je prav da se pokaže.

Če bo Massa v 2013 enako hiter kot Alonso, ga bodo (Masso) zihr nekako kaznovali*, drugače se jim obeta kreganje kot pri Ham vs. Alonso pri McLarnu.

Težko je to za pričakovat. 3 sezone in v teh sezonah Massa ni imel praktično nobene možnosti proti Alonsu. Ne vidim razloga zakaj bi jo imel v 2013.

Imam različna mnenja, ampak jaz mislim, da ima ekipa pravico si izbrati prvega dirkača in "pomagača" in jim po radiu tudi dajati navodila.

Seveda, moštvi ukazi so sedaj legalni.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Hamilton in Kimi pa nista več v nekih kalkulacijah, razen če se res ne zgodi nekaj neverjetnega. Neverjentno je, kako je RB obrnil tole sezono v zadnjih 4 dirkah.


Kimi pride v poštev samo, če se na naslednji/h dirkah Vettel in Alonso izločita s kakim zaletavnjem, on pa odnese zmago. Sam, se ne bo zgodilo. Lotus je pa tudi prepočasen, da bi lahko računal na kako zmago brez izrednih razmer.

Mislil sem predvsem nato, da prikazujejo težave, ki jih ni ali pa jih eksponirajo, kar seveda potem pomeni, da je olajšanje, ko pride čez cilj toliko večje, hkrati pa Vettel dobi še nekaj prepotrebne samozavesti, saj kot sem že omenil, mu "celoten" pedok meče naprej ta avtomobil in se mi zdi, da so letos začel precej dramatizirat.


To mi je sploh hecno. Dvakratni svetovni prvak v F1, pa ga je treba še vedno božati po glavi in lupčkat za lahko noč? Ma še nekaj odraščanja pred sabo, methinks. Če do zdaj nima samozavesti...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

bili_39a ::

Mislil sem predvsem nato, da prikazujejo težave, ki jih ni ali pa jih eksponirajo, kar seveda potem pomeni, da je olajšanje, ko pride čez cilj toliko večje, hkrati pa Vettel dobi še nekaj prepotrebne samozavesti, saj kot sem že omenil, mu "celoten" pedok meče naprej ta avtomobil in se mi zdi, da so letos začel precej dramatizirat. Dans če smo poslušal RB zadnje 3 kroge je to zvenel kot največja drama, še en krog in ne bi bilo več povratka, Vettel je pa po drugi strani "z manjšanjim tempom avtomobila, ki bo vsak čas odpovedal, vozil 0,6s počasneje od najhitrejšega lastnega kroga in precej hitreje kot večina ostalih". Komentator na ORFU je skor čez tv padu od "drame", pogumen Vettel pa je tvegal "vse".


Glede na hitrost Mase, bi lahko tudi provocirali, da bi jih šel ta lovit (in bi dobil dovoljenje za prehitevanje Alonsa). Pravzaprav sem sam padel na to foro (kar sem tudi zapisal zgoraj).


Razlag je lahko kar nekaj. :-)
Lahko pa je samo to kar je bilo tudi prikazano...

Alexius Heristalski ::

Jst je izjavil:

>Red Bull mi gre močno na penis z neprestanim jokanjem.

Red Bull je sedaj "atrakcija" in njihove pogovore največ spuščajo v eter. Koliko se pogovarjajo drugi, ve samo režiser, ki je odgovoren za prenos na TVju.

Drugače se pa strinjam, ne samo RBjevo, vsakršno jokanje je nadležno poslušati.

Ne gre samo za pogovore po radijski zvezi, ampak tudi izjave v medijih, kjer prednjačita Horner in Marko. Npr. tole:
Fernando Alonso's consistency an 'annoyance' to Red Bull, says Christian Horner

... but it is annoying that Fernando keeps popping up on a podium at the end of a grand prix.

Ja, najboljše, da Alonsu dajo kakšno kazen, prascu konsistentnemu.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

JC Denton ::

Hulkenberg in Gutierez naj bi bila voznika Sauberja naslednjo sezono. IMO je Hulkenberg boljši voznik kot sta Kobayashi in Perez pa tudi dobivam občutek, da Sauber dejansko ni veliko slabši avto od Lotusa in da bila lahko Koba in Perez naredila kar nekaj boljših rezutatov to sezono. Upam pa da Koba ostane v F1 ker pogosto popestri dirko.

njok ::

Koba ima včasih zanimiva prehitevanja, samo potem pa pridejo taki poizkusi kot tisti včeraj, ki res niso primerni za F1. Veliko raje bom namesto njega gledal Hulkenberga. Je pa po drugi strani škoda, ker sta bila Hulk in di Resta dobro izenačena in ju je bilo lepo gledat v istem moštvu.

Sriple Tix ::

Too bad in res se zna zgoditi http://www.f1-fansite.com/f1-news/kobay... . Spet si bom najti nekoga drugega (beri: nekoga, ki mu vožnja v vlakcu ne pomeni višek dirkaškega konca tedna), za kogar bom stiskal pesti.

Super Sonic ::

Treba je počakat na tale vrtiljak do konca. Prostih mest je načeloma kar nekaj, večina tekmovalcev pa ima za seboj še močan kapital, tega pa Kobajaši nima. Zanima me kaj dela Jaime Alguersuari, ki je sicer "obupen" dirkač, ima precej denarja za seboj in je primeren kandidat tako za Sauber, Williams in Force Indio. Za Sauber je skoraj že podpisal 14 dni nazaj, potem pa nič...

Kobajaši pri teh svojih podvigih ponavadi razbije kar nekaj karbona, kar ga ponavadi stane veliko. Mogoče celo česa zares velikega (kot je odhod v neko pravo in veliko moštvo). Sicer vodi v medsebojnem kvalifikacijskem dvoboju s Perezom za celo desetinko z razmerjem 9-7 in v povprečju štarta dve mesti pred njim.

Glede prejšnje dirke, je Scarbs zrisal kaj je tokrat počilo na vzmetenju Lewisovega avtomobila (rumeno).


Kar se tiče samega dogajanja v McLarnu so očitno izbrali tisto pot, ki pravi, da so Lewisa odžagali od moštva. Tovarno bo, do prestopa, obiskal le še enkrat.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Rumeno? :D

Anti-roll bar. :P

Super Sonic ::

Seveda, gre za "Rear Anti Roll Bar", med tem ko jim sta šla na Japonskem oba "damperja" (sivo) ;).

Še eno zanimivo razmišljanje kako deluje Red Bullov DDRS:
http://mccabism.blogspot.com/2012/10/re...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Glede McLaren.
Button je bil samo 11 ker prvi krog je zajebal in v drugem poskusu dobil rumeno zastavo, izpadel pa je samo za 0.007 sec,Lewis-u pa je med dirko počil vzmet. Tako da njihovo dirko ni za ocenjevat.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Rdeča nit McLarna trenutno je, da ima na vsaki dirki, od SPAja naprej, mehansko okvaro. Sicer bi pa našel vzorec v časih na kvalifikacijah, ki bi pokazal, da jim je forma padla, ali pa, da je RB skočil naprej. Zdi se, da je vsega kriv Lewis odhod, ki je konkretno spremenil vzdušje v ekipi. Lewis je že večkra poudaril, da na zadnjih dirkah predvsem niso našli dobrega setupa na dirkalniku.

Našel sem eno fotko McLarna iz pred let, znano? ;)


Sicer so pa v Koreji prvi del dirke do (okvare Lewisa) so zelo težko sledili Ferrariju, bi bilo zanimivo videti kako bi vse skupaj šlo v kontekst trših gum in koliko bi lahko v drugem delu Lewis ogrožal prve štiri.

Ta sezona je res nepredvidljiva, ko govorimo o moči posameznega dirkalnika in to predvsem zato, ker se še vedno lahko zgodi, da ena temperatura zraka obrne na glavo cel vikend, ali pa en dober setup nekega moštva povzroči, da dobimo popačeno sliko kje kdo je (najboljši primer tega so Mercedes, Sauber in Force India).

Dejstvo pa je, da je RedBull odpeljal tri zelo kvalitetne dirke, kjer je deklasiral konkurenco. Tudi steze v Indiji, Abu Dhabiju in Braziliji jim zelo ležijo (sploh Brazilijo so dobil že tri leta za povrsto).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

*Na sliki pri McLarnu so Ralph Firman, Norman Simon - Mika Hakkinen, David Coulthard - Ricardo Zonta, Nicolas Minassian, ter spodaj Wesley Graves in Lewis Hamilton.

Verjetno večina ne pozna Weslija Gravesa. On je bil eden tisti, ki ga je Lewis direktno odstranil iz moštva zaradi hitrosti. Tu govorimo o tem krutem svetu dirkanja, ko mora dirkač premagati svoje konkurente(in jim hkrati uničiti kariere). Wesliju je to udarilo kar precej na psiho in je nehal dirkati, čeprav ga je McLaren vzel pod okrilje zelo zgodaj.

Wesley Graves (Formula One)
Like Lewis Hamilton, Graves lived and breathed cars from his time as a toddler, racing karts as a four-year-old and signing for McLaren before he reached his teens. But he found the cars he was asked to drive not to his liking, and while Hamilton was fast-tracked, Graves was released. He never raced again and without his one love to fall back on, his life went off the rails and he has never held down a regular job. "They say [Hamilton is] worth this much money," he told the Guardian. "It does my head in. I hate it. It was like I was on the way, and it's took away from you." And of Formula One? "I don't like watching it. It does my head in. I don't like looking at him, really."
http://www.espn.co.uk/espn/sport/story/...

Gre za enega večjih vprašajev kako bi se ta fant znašel danes v F1.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Looks like a serious case of sore looser. Uničil bi ga pritisk.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

JC Denton ::

Boljš da mu Lewis pošlje kakšno Božično čestitko s čekom, preden tale ginger boy zblazni in ga še zaštiha.

Bolj resno, tudi meni ni všeč, da si lahko tako čez noč brez prihodnosti, ker ti morda en avto ne ustreza ali pa ti gume ne odgovarjajo. Včasih je zelo težko dobit neko sliko, kako hiter in dober sploh je kateri dirkač. Massa naprimer, dve sezoni popolnoma odpisan, na zadnjih 4 od 5 dirkah pa vedno blizu vrha, dvakrat pa bi lahko končal pred Alonsom, če ga ne bi moštvo bremzalo.

Me zanima kaj je naredil, da se je tako zelo popravil. A se je kakšen novinar že razpisal o tem?

Super Sonic ::

Uničil bi ga pritisk.

Verjamem, da smo ljudje precej različni in nekaterim stvari pri 8 letih življenja še niso povsem enako jasne kot drugim. Tudi različno dojemamo tovrstne pritiske in se z leti z njimi bolje soočamo. Mogoče bi se pa izdelal kot voznik, ali pa je McLaren prav naredil.

Me zanima kaj je naredil, da se je tako zelo popravil. A se je kakšen novinar že razpisal o tem?

Massa - nič. On je tipičen; šola Michaela Schumacherja, blazno veliko treninga, da prileze nekam. Rabi veliko učenja, težko se prilagaja kot voznik, ipd. Inžernirji morajo narediti 101%, da on razume zakaj gre. Tu mu je seveda Alonso precej pomagal, saj so njegove nastavitve vedno na voljo Smeadlyu in ekipi.

Kar jaz menim da je, je to, da je Sauber letos ogromno pripomogel k temu, da je F2012 tako brutalno napredoval. Skoraj ne spomnim se kdaj je nek avtomobil v zadnjih letih tako napredoval, mogoče bi bil to lahko McLarnov MP4-19B, ki je menjal MP4-19 v letu 2004. Skratka, moštvo, ki se je na začetku leta borilo z Masso da prileze v Q2, Alonsom pa v Q1, trenutno kaže neko drugo ali tretjo moč F1. In tle se mi zdi, da je Sauber, kot satelitsko moštvo, precej pripomoglo k temu, da so pri Ferrariju razumel vse težave. Predvsem govorim o zadnjem delu dirkalnika, Coanda izpuhu in nekaj ostalih aerodinamičnih rešitvah. In pa seveda tista testiranja v Mugellu.

Hkrati je avtomobil postal bistveno lažji za vozit, kar Massi godi, pa še, do sedaj bi že res lahko pogruntal pnevmatike in to temperaturno okno. Massa je trpel za tem, da gum ni ogrel na temperaturo pravočasno, hkrati pa naredil en ornk graining. Verjetno je pa res, da je tudi Alonso padel v formi. Nikar ne pozabit, da odvozil praktično 12 dirk preko zmožnosti dirkalnika. Tudi par odstopov zna spustit človeka na tla. Ni se za bat, da bo prišel v ta zadnji del sezone huronsko psihično pripravljen.

Toda že manjši padec v temperaturi zraka, rahel dež ali kaj tretjega in Massa bo spet v sivini Alonsa. To je ta razlika, ki jo vseskozi omenjam - peljat dobro eno, dve ali par dirk, ali pa imeti toliko slabih dirk in ostale super. Iz tle ven prvaki pridejo. Povsem enako je na realciji Webber-Vettel, pa še kje drugje tudi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Schumacher - Rosberg? :)

Sicer ne vem če to zbrisat ali pustit, ker bo spet en troll fest.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

krispe ::

Massa ostaja pri Ferrariju!

Massa to stay at Ferrari for 2013
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Super Sonic ::

Je blo popolnoma jasno da bodo podpisal, ker če bi hotel nekega močnega dirkača bi vzeli Hamiltona, ki je povpraševal tudi tam, a bil zavrnjen. Mercedes je bil potem opcija B za Hamiltona. Massa je toliko dvignil formo, da vsaj zgleda nekaj (čeprav statistika je še vedno katastrofalna), po drugi strani je pa vprašanje kako bo to zgledal naslednje 4 dirke.

V letu 2010 je bil tudi on velik krivec, da Alonso ni prišel do naslova, saj ni bil zmožen na zadnji dirki pokrivat Webbra. Tako je RB dobil veliko taktičnega manevra in čeprav po sreči (ko je Webbru počila guma) so Alonsa na RedBullovem komandnem pultu odlično razpel, Dyerju je zmanjkal prostora in stvar je šla v franže (za Ferrari). To ni dvojka, ki bi si jo človek sicer blazno želel, očitno pa ima še vedno dovolj internih povezav, da se drži ekipe kot klop, Alonso pa meni, da je problem prej v avtomobilu kot Felipeju, zato ga pusti, ker ga do potankosti obvlada.

Škoda, lahko bi gledali marsikoga drugega, kandidantov je ogromno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Mene tale scena z Masso spominja na sceno s Kimijem pri Ferrariju. Ko moštvo ni imelo več izbire, je postal spet hiter. Prej pa... IMHO je tule mutenja zaradi Nedotakljivega ogromno. Obenem pa Massa tudi zaradi tega izpade tako slabo, da nima alternative, če hoče ostati v F1.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ttommy ::

Kimi je podpisal za Makia racing :-))

www.whatwillkimidonext.com
Gamer

MaterVola ::

Sicer ni ravno ontopic, ampak pričara "pristno" vzdušje :)

http://www.boston.com/bigpicture/2012/1...

JC Denton ::

ttommy je izjavil:

Kimi je podpisal za Makia racing :-))

www.whatwillkimidonext.com


Car. Ne moreš rečt kaj drugega.

Super Sonic ::

Kimi je podpisal za Makia racing :-))


&


Sem izrezal ven, zakon ideja, tista s Ferrarijem mi je najboljša.

Sicer ni ravno ontopic, ampak pričara "pristno" vzdušje :)

Par dobrih fotk!

Mene tale scena z Masso spominja na sceno s Kimijem pri Ferrariju.

Samo spominja. Takrat so Kimija odrezal kljub temu, da je imel pogodbo in da se sploh ni točno vedelo kako uspešno se Massa lahko vrne. Massa je na drugih izhodnih vratih (tam piše gor "bad performance") kot Kimi (tam je pisalo "no politics skils"). 7 let pri Ferrariju in imet 11 zmag je mal tko. Vmes bodo/so pa prvaki postal lih vsi sovozniki - MS, Kimi in še Alonso.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

http://www.redbullracing.com/cs/Satelli...
Za Prostom bo RB6 vozil še Damon Hill (ta vikend).

IN pa bolj aktualno, pa zanimivo, poraba motorjev do sedaj. Vsak dirkač lahko na leto zamenja 8 motorjev (brez kazni), stanje je trenutno takšno:
Sebastian Vettel - 7
Fernando Alonso - 7
Kimi Räikkönen - 7
Lewis Hamilton - 8
Mark Webber - 7
Jenson Button - 8
Nico Rosberg - 8
Romain Grosjean - 7
Felipe Massa - 7
Sergio Pérez - 7
Kamui Kobayashi - 7
Nico Hülkenberg - 7
Paul di Resta - 7
Michael Schumacher - 8
Pastor Maldonado - 7
Bruno Senna - 7
Jean-Éric Vergne - 7
Daniel Ricciardo - 7
Timo Glock - 7
Heikki Kovalainen - 7
Vitaly Petrov - 7
Charles Pic - 9
Narain Karthikeyan - 7
Pedro de la Rosa - 7

Mercedesov motor je bil v bistvu večkrat menjan, med tem, ko imata Alonso in Vettel enako razmerje v porabljenih motorjih.

Izbira pnevmatik (do konca sezone):
India (New Delhi) - hard, soft
Abu Dhabi (Yas Marina) - medium, soft
United States (Austin) - hard, medium
Brazil (Interlagos) - hard, medium

Rdeča nit je, da bodo gume v zaključku sezone trše. Torej jih bo treba bolj ogrevat in držat temperaturo, med tem, ko sama obraba ne bo tako na udaru (ko bi bila,če bi Pirelli mal več tvegal).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Samo spominja. Takrat so Kimija odrezal kljub temu, da je imel pogodbo in da se sploh ni točno vedelo kako uspešno se Massa lahko vrne. Massa je na drugih izhodnih vratih (tam piše gor "bad performance") kot Kimi (tam je pisalo "no politics skils"). 7 let pri Ferrariju in imet 11 zmag je mal tko. Vmes bodo/so pa prvaki postal lih vsi sovozniki - MS, Kimi in še Alonso.


Jaz sem ciljal na nihanje v formi. Kjer težko brez vloge moštva pojasniš, zakaj nekdo enkrat ne gre nikamor, ko se pa razmere malo spremenijo, je pa na lepem spet spodobno hiter.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Analogijo bi našel prej kot si misliš. Poglejmo zaostanke Masse na kvalikacijah (od 2010 do letos) in razmerja moči v kvalifikacijah.

2010
Alonso dobi kvalifikacije za povprečno razliko 3 desetink sekunde, z razliko 15:4 v njegovo korist. Alonso je imel tisto leto 5 najhitrejših krogov (Massa nič), 2 pole positiona (Massa nič), 5 zmag (Massa nič) in je stal na poidiumu 10x (Massa 5x). Alonso je v celi sezoni na stezi prevozil le 46 krogo več od Masse, torej ni šlo za odstope ali slabo smolo. Massa je tisto sezono zaključil z minusom 108 točk proti Alonsu.

2011
Lani podobna razlika v času na kvalifikacijah, -0.294s sekunde in enakim razmerjem 15:4 v Alonsovo korist. To ni bila ravno najboljša sezona za Ferrari, vseeno je Alonso dobil 1 dirko (Massa nič) in zaključila sta sezono tako, da je imel Alonso 139 točk več od Masse.

2012
Letos je razlika v kvalifikacijah -0.436s, razmerje pa 15:1. Sezone res še ni konec, ampak Massa ima že 128 pik zaostanka, ostalega niti ne bi našteval.

Ena rdeča nit so pnevmatike. Vsako leto težje obvladljive in kdor pozna Masso ve, da ima on s temi stvarmi "težave". Leži mu široko temperaturno okno, njegova značilost pa je, da zelo redko zadane apex. Posledično potrebuje nekaj več rezerve v pnevmatikah. Definitivno ni bil samo Lewis tisti, ki je moral močno spremenit način vožnje letos, ampak je veliko moral delati tudi Massa. To je takoj ugotovil tudi celotni štab Ferrarija in praktično že celo sezono dobiva vse Alonsove podatke, da bi vendarle dojel pnevmatike.

Spomnimo se tudi Buttnovih težav nekje v sredi sezone ko se je povsem "izgubil", pa se potem čez noč vrnil nazaj. To kar so leto pnevmatike naredile dirkačem je velika stvar.

Druga rdeča nit F2012tke je pull-rod sprednje vzmetenje. Tega sistema Massa ni nikdar vozil in to je še en trik v celi zgodbi ( http://www.formula1.com/news/technical/... ) njegovih težav.

Tretja rdeča nit te zgodbe o Massi letos pa so posodobitve. Ferrari je letos zmetal na avtomobil res veliko različnih delov in Massa, ki se je boril s pnevmatikami in vzmetenjem, je moral vzporedno slediti še razvoju. Ustvarjal se je še dodatni medijski pritisk, kar vpliva na dirkačevo psiho. Ko so to vse skupaj spravili v nek kontekst je seveda preteklo 3/4 sezone, pa tudi Alonso je morda malo padel v tej svoji izvenserijski formi.

Osebno mi takšni dirkači niso blizu, precej raje imam obratno zgodbo, torej Kimija, ki ne rabi nič od naštetega in se je zmožen prilagoditi vsakemu avtomobilu (tukaj mogoče še ena zgodba - v Koreji Kimi še nikoli ni dirkal, pa bi z lahkoto rekel, da ni nihče opazil, da je bilo temu tako. Enako velja za Indijo). Rabi avto, 4 kolesa in nekaj treninga pa bo že hiter. Seveda za doseganje super rekordov rabiš tudi ta znanstven pristop do dela (ki se ga je Massa priučil od MSa), ampak to njega nikoli ni preveč zanimalo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

krispe ::

Gremo v leto 2006, ko je Massa prvič vozil za Ferrari, takrat ob Šumiju.

Kvalifikacije:
Massa: 4
Šumi :14

Dirka:
Massa: 5
Šumi: 13

Za prvo leto pri Ferrariju ni slabo.

Sledi leto 2007, ko je bil njegov teammate Kimi

Kvalifikacije:
Massa: 9
Kimi: 8

Dirka:
Massa: 6
Kimi: 11

Podobni rezultati kot pri Kimiju

2008

Kvalifikacije:
Massa: 12
Kimi: 6

Dirka:
Massa: 12
Kimi: 6

V tej sezoni mu Kimi ni segel niti do kolen :D

2009 nebom pisal, ker Felipe ni vozil celo sezono zaradi nesreče na Madžarskem.

Massa je res bil v slabi formi zadnji dve leti, a zdaj se vrača in to je glavno. Drugo leto bo že na enaki ravni kot je bil v 2008 :D
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krispe ()

Super Sonic ::

Podobni rezultati kot pri Kimiju

2007 je bila čisto ok, ker Massa dosegel boljše rezultate do tega trenutka, ko sta Kimi in Dyer dosegla spremembe v Traction Controlu, saj je Kimi do Silverstona vozil MSove nastavitve. Po tem obdobju je prišel Kimijev čas, Massa ni imel šans, Kimi pa je nanizal še 5 zmag. Tle je imel Massa to šanso, ki bi jo moral voznik svetovnega kova zagrabit. Bil je leto dni ob MSu, imel je prednost dirkalnika, ki je bil izdelan po njegovi meri, saj je Kimi bil prišlek in MS je bil zadaj ter mu pomagal. Švoh je zgledal, zelo!

Za sezono 2008 je bilo pa že OGROMNO napisanega in se ne bi ponavljal. Massa ima ta čar, da če mu ekipa pripravi 100% dirkalnik in ga fila z manj goriva na kvalifikacijah kot sovoznika, mu to pomaga, tudi psihično. Je le zelo čustven človek in okolje je zanj ključno (bolj kot za ostale). Še vedno je razlika med Kimijem in Masso ravno ta - Kimi je svetovni in dvakratni vice prvak, Massa pa le 1x vice prvak. Večina dirkačev rabi več kot en poiskus da pride do naslova (izjeme so kakšen Hill, Button), ena dobra sezona ponavadi ni dovolj, da se lahko okitiš z naslovom. Mora bit kej na avtomobilu ali pa če se kdo s "ketne strga".

Drugo leto bo že na enaki ravni kot je bil v 2008

To bo zelo težko zanj, praktično nemogoče. To bi pomenilo, da bi Alonsu podtaknil v moštvu nekaj česar ne bi razvozlal, zraven bi ga pa štopal s taktiko. Glede nato, da Alonso spi v Maranelu in ve za vsak premik avtomobila v razvoju, tle Massa nima šans. Pri Kimiju je lahko to počel, Alonso pa to počne njemu.

Dyer si je pa zdej po dveh letih premora umisll DTM pri BMWju. http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Finci so čisto samosvoji ljudje - seveda posplošujem na dveh primerih.

Kimi gre pred dirko spat, medtem ko vsi drugi manično "spremljajo vsak šrauf." Hakkinen je na novinarski konferenci začel jokati, ko so Šumaherja vprašali, kako se počuti, ker mu je umrla stara mama (ali kdo že). BTW: Mikka je menda edini voznik, katerega je Šumi spoštoval do te mere, da mu ni nikoli naredil kakšne pi*darije in je izjavil za nek intervju, da ko je Mikka še dirkal, da je bil edini voznik, ki se ga je "bal." Mikka ga je tudi obiskoval v bolnici, takrat ko si je zlomil nogo - ter pisal pisma. Čeprav sta bila tekmeca, sta se medsebojno spoštovala in bila dobra prijatelja.

V Top Gearu je bil del, kjer je Mikka "Captain Slow-a" :) pripravil na Finski vaški reli: na Finskem se vsaka malo večja vas zbere nekajkrat na mesec za vikend in dirkajo - od 10 let do 90 let stari. Pravila: če ti kdo reče "zamenjajva avta," se avta/lastnika zamenjata. To pa zato, da ne bi nekdo vložil preveč denarja v avto. Tako imajo 20-30let stare kletke avtomobilov, notri pa 200 konjske mašine.

Mikka in Kimi sta - vsaj meni - nepozabljiva.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::

Finci imajo čisto svojo kulturo in kaj drugega kot spoštovanje do njih enostavno ne moreš imeti. So pa introvertni in to zelo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Jst ::

Še ena anekdota, ko je bil Kimi pri Ferrariju:

Ferrari je organiziral nek dogodek, večerjo in druženje z "High Society" pomembneži, kot so sponzorji, direktorji, predsedniki raznih organizacij,... Ura je osem zvečer in začne se večerja. Kimi poje svojo večerjo, zraven spije kozarec vina, potem vstane in reče: "se opravičujem, jaz sem pojedel in grem spati."

Jaz si kar predstavljam Luco Di Montezemolo čisto penastega v obraz. :) Od dirkačev se je pričakovalo, da se bodo vsi udeleženi tega gala dogodka lahko med seboj seznanili, pogovorili, kaj dogovorili,... Kimi je pa pojedel in šel spat. :) Faca!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

driver_x ::

@Jst, ali pa tisti intervju s Kimijem, ko ga vprašajo, zakaj ni bil navzoč na nevem že katerem dogodku. Kimi hladno odgovori "i was taking shit".

Jst ::

Hehe. Ali pa ko je bil Šumi pri Ferrariju kot nek ambasador, ali kako so ga poimenovali, da je pomagal Massi. In ko je Kimiju hotel razložiti kaj_jst_vam_kaj, mu je rekel: "Bom rajši sam na dirkališču probal."
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

MaterVola ::

driver_x je izjavil:

@Jst, ali pa tisti intervju s Kimijem, ko ga vprašajo, zakaj ni bil navzoč na nevem že katerem dogodku. Kimi hladno odgovori "i was taking shit".


Schumacher se je poslavljal v Braziliji (prvič). Pred štartom so se vsi vozniki zbrali na kupu, Brundle pa na gridwalku sprašuje Raikkonena, zakaj ga ni bilo tam. Seveda je Brundla spravil v zadrego. :) Na BBC takoj pade žnj pisem, če gledalci slišijo kakšno no-no besedo.

Daedalus ::

V Top Gearu je bil del, kjer je Mikka "Captain Slow-a" :) pripravil na Finski vaški reli: na Finskem se vsaka malo večja vas zbere nekajkrat na mesec za vikend in dirkajo - od 10 let do 90 let stari. Pravila: če ti kdo reče "zamenjajva avta," se avta/lastnika zamenjata. To pa zato, da ne bi nekdo vložil preveč denarja v avto. Tako imajo 20-30let stare kletke avtomobilov, notri pa 200 konjske mašine.


Tist Top Gear je bil epic. Ko Captain Slow razlaga, kako je šal na Finsko, da se nauči hitro vozit. Tam pa so mu priporočili enega starejšega tipa, že v penziji... pol pa kamera pokaže Hakkinena:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Jst ::

ALi pa ko reče, da misli, da je nekaj finca v njemu. Pa ga vpraša: v mojemu toolboxu morajo biti izvijači in orodje vse vedno po velikosti zloženo. "Is this Finnish?" Ter še nekaj tako hecnih vprašanj. Mikka ga pa pri vsakem vprašanju prvo ene dve sekundi gleda, potem pa reče: "Yes."

Napisano ni smešno, ampak, ko jaz to gledal, sem umrl od smeha. Tisti del je res 1A!!!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Alexius Heristalski ::

Toplo priporočam:

F1 Legends - Mika Hakkinen

fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

JC Denton ::

Zanimiv članek o Renaultov turbo motorju in uporabi odpadne energije.

http://gb.zinio.com/pages/RacecarEngine...

PrimozR ::

Ma mene so bolj presenetili drugi podatki: 150°C pred IC-jem, DF na ravni Monze za Monaco, ker potrebujejo toliko manj upora :>

Jst ::

JC Denton: good find! Res super članek.

Upam, da se bo večina tehnologij, ki jih razvijajo za problem turbo lag-a, čim prej pojavila v avtomobilih.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

leiito ::

Vettlu je v skladu z dosedanjo statistiko koliko, cca 80%, da mu na eni dirki odpove avto, Alonso zmaga in ni več dovolj dirk. Na stavnicah ima sicer Vettel mikro prednost, Hamo je pa že 1:100.

roCkY ::

Alonso je po tvoje torej že skuril letošnjo bero odstopov. ?
Upam, da defektov ne bo, in bo borba na stezi do zadnje karo zastave.

Jst ::

>Upam, da defektov ne bo, in bo borba na stezi do zadnje karo zastave.

To upam tudi sam.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
««
61 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430400831 (256426) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899258432 (164258) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146141820 (100569) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189192851 (156096) WarpedGone

Več podobnih tem