» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
53 / 74
»»

Daedalus ::

Sej se ne gre za fly-by... Gre se za opozorilo, da se kamikaze potez pač ne bo trpelo. In Grosjean jih je letos nabral ene par.

Pa malo morem biti fanboy
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

MaterVola ::

Raikkonen je na izhodu iz Eau Rougea z vsemi štirimi kolesi zapustil stezo ;)

clix ::

Čist enak overtake, kot Webber lani Alonsa. Pa če se ne motim, je lani tut lojz tam kobayashija dol poču, tko da ta Eau Rouge je že pase mal. :P

Super Sonic ::

Eau Rouge je že pase mal.

Ni pase, nikakor, pnevmatike tako zelo vplivajo na zmožnost izpeljave ovinka, da ko performanc pade, se to da naredit. Sicer je pa Eau Rouge "single" ovinek, kjer ob dveh enakih dirkalnikih ni mogoče peljat drugače kot en za drugim.

Aerodinamika se je pa tako popravila zadnja leta (ob zmanjšanju moči motorjev) da flat out v Eau Rouge ni več tak problem, čeprav je Kimi stisnil KERS in dodal v ta ovinek še dodanih 80 konjev na teh 740 okvirnih ob tem manevru.

Raikkonen je na izhodu iz Eau Rougea z vsemi štirimi kolesi zapustil stezo ;)

Je bilo čisto ok - po šikani. Če pa misliš tisto na kvalifikacijah, se pa v bistvu ne vidi, ampak ker tam ni prodobil nič, so ga pustil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::

Gledal sem manever, ko je prehitel Schumacherja. Sicer je bil takrat že pred njim, ampak vseeno malo...

Super Sonic ::


To te moti?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::

Mislim, moti... Vseeno spim zaradi tega. Sem pa opazil, da je šel z vsemi štirimi gumami čez belo črto. Vettela so kaznovali, ker je prehiteval izven steze. Tukaj bi lahko trdili, da jo je Raikkonen ubral izven steze, da bi izgubil čim manj hitrosti, da ga Schumacher ne bi prehitel nazaj...

Super Sonic ::

Šikana je del steze in stvar je bila prepeljana regularno - 100% vse ok. Je bil pa Massa tisti, ki je na začetku dirke dvakrat falil omenjeni ovinek na neregularen način.

Kar se tiče Vettla:


To je nepravilno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::

Ni tako, da je steza tisto, kar je med belima črtama?

Super Sonic ::

MaterVola - bravo!
Točka 20, v pravnilniku:
20.2 Drivers must use the track at all times. For the avoidance of doubt the white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not.

To so zgleda malo spremenili zadnja leta. Če je tako, potem imaš prav, ker Kimi ni bil na stezi. Je pa tako, da je tehnično bil takrat pred MSom, manever pa je bil izveden v prvem delu tega zavoja, tako da je iz te kompresije prišel ven kot prvi, torej je bil MS za njim in je Kimi sam izbiral linijo.

Takšnih stvari se skoraj ne sodi (večinoma se tudi težko opazijo), če pogledaš Vettla je stvar precej drugačna. Drugo pa je, da se lahko na sestankih dogovorijo za vsako stezo posebej in tudi predalajo ovinke, kako se jih sme in kako ne sme vozit, neodvisno na pravila. Seveda ne gre za kakšne obhode ovinkov, ampak za malenkosti, ki jih ne sodijo.

Sicer pa dvomim, da je Kimi dobil karkoli prednosti s tem manevrom.


Precej večji problem je, ker ne vem kako je lahko imel Kimi potem na ravnini DRS odprt.

tvslo.si/predvajaj/povzetek-dirke-f1-za-vn-belgije/ava2.144751619/

Recimo od 5:20 naprej.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

V F1 takšni kot jo imamo je vse preveč trkov s kolesi in že večkrat se je zgodilo, kot na tej zadnji dirki, da kakšen dirkalnik od drgnjenju guma ob gumo dvigne in le ta nevarno poleti, se zavrti ali kako drugače ogroža sebe in druge okoli njega. Če bi hoteli povečati varnost, bi F1 morala zgledati približno takole, tudi z varnostno kletko nad voznikovo glavo:


Super Sonic ::

http://imgur.com/STkxl

DRS je bil čez cel Eau Rouge, zgleda da je bil Kimi še za MSom ob začetku prehitevanja in že v DRS coni.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

A je psnetek celotne dirke kje na netu? Slo varijanta of course. Vceraj nisem bil doma,spa mam najraje od vseh dirkališčih.
:(:)

Super Sonic ::

drgnjenju guma ob gumo dvigne in le ta nevarno poleti, se zavrti ali kako drugače ogroža sebe in druge okoli njega

Problem je bil Lewisov nos, ki se je zasadil v Lotusov zadek, s tem da je kolesa dvignilo in je bil Hamilton brez kontrole. Tako ga je dobesedno katapultiral.



ps
Pa Grosejean, ki je šel desno tam v Lewisa... res pojma nimam zakaj je šel tja in kaj je tam počel, saj si je s tisto linijo poslabšal možnosti za dober izhod iz ovinka.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Sriple Tix ::

V online ligi, ki jo vozim s spilom GSC so admini zelo pozorni na naso voznjo in strikto opozarjajo, da morata biti vsaj dva kolesa vedno na notranji strani crte, ki oznacuje rob dirkalne steze. Prav zato sem bil ta konec tedna pri vseh kategorijah pazljiv na voznjo dirkacev. Formulo 1 sem zal skoraj v celoti prespal, toda v nizjih kategorijah (kjer so komisarji se bolj strogi) so precej vozili izven teh oznacb, vendar niso nikogar niti opozorili. Ne vem, morda so kazensko razpolozeni le takrat, ko nekdo na tak nacin izsili prednost pred konkurentom.

Super Sonic ::

V realnosti so zelo pozorni v kvalifikacijah, na dirki pa kot sem že rekel - marsikdaj gre za interni dogovor med dirkači da se določeni deli lahko vozijo malce bolj ostro ali izven koridorja, predvsem zaradi robnikov ali setup nastavitev. Če to odštejemo, se spomnim zadnjega takšnega manevra in sicer (spet) Felipe Massa v Franciji, ko ga je Smeadly opozoril, da če samo še 1x prevozi tisti del na nek določen način, bo dobil kazen skozi bokse. Posnetka žal ne najdem, mislim pa si, da je šlo za izhod v ciljno ravnino.


Takrat je bilo tudi rečeno, da je šikana dovolj za dve kolesi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Precej večji problem je, ker ne vem kako je lahko imel Kimi potem na ravnini DRS odprt.


V DRS detection zone je bil znoraj 1 sekunde za MS-jem. Kar mu je podelilo pravico uporabit DRS na ravnini. To je bilo zelo pametno taktiziranje:)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Ja, drži, počakal je na DRS cono (za ketero sem bil ziher da je na vrhu Eau Rouga) in potem stisnil KERS.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::

Skozi Eau Rouge niso imeli DRS-ja. Točka detekcije je bila na ravnini pred rdečo vodo, aktivacije pa na ravnini za rdečko.

Daedalus ::

Sej ne pravimo tega. V času detekcije zaostanka za DRS, je bil Kimi manj kot 1s za MS-jem. Zato je lahko po ravnini uporabil DRS in mu dovolj pobegnil, da ga MS ni mogel prehiteti nazaj.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PrimozR ::

Sam kje je pa logika, da lahko potem uporablja DRS, čeprav je že spredaj?? o_O

Daedalus ::

V času detekcije, kjer se ugotovi ali lahko uporabi DRS, je bil zadaj z ustrezno nizkim zaostankom. To je vsa logika okoli tega. In fino, da je tak, ker odpira nekaj možnosti taktiziranja.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

MaterVola ::

Ja, Schumacher bi moral pred točko detekcije na zavoro stopit :) Potem bi Kimija z lahkoto prehitel na vrhu hriba.

broken/link ::

Prispevek: njegovih veličastnih sedem sezone 2012

+ videi, kar mi jih je uspelo izbrskat. če ima kdo boljše linke, prosim, na dan z njimi:
australia (1:03) grosjean vs maldonado:


malaysia (0:40) grosjean vs schumacher:


spain (0:25) grosjean vs perez (nesreče nisem nikjer našel, tu je vsaj rezultat zajet):


monaco (0:30) grosjean vs schumacher and co.:


great britain (0:30) grosjean vs diresta:


germany - nisem našel posnetka :( tu so pa highlights:


belgium (0:10) grosjean vs hamilton vs co.:


edit: urejeni linki

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

To je vse lepo in prav, ampak tisto kar je najpomembnješe zanj je, da je iz neke potencialno odlične sezone naredil kaos. Kar naekrat je 55 točk zadaj in čisto malo manjka, pa bo moral biti violina številka dva, pravzaprav bi rekel, da bo v primeru, da se Kimiju še bolj odpre lov na naslov v Monzi, je številka dve že postal. To so pa zelo nevarne vode za mladca, ki je na začetku leta dobil toliko možnosti, da se dokaže.

In to je ta presija od zadaj, ker se zaveda, da je lahko že zaključil kariero - če se tega ne zaveda, potem ima slabe svetovalce in bo ob kariero. On nima zadaj miljonov Maldonada in Senne, ampak je tam načeloma zaradi talenta.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Fant je preveč neučakan. Me malo spominja na Hamiltona na začetku. Ampak je res prevečkrat bil udeležen v crashih. Saj, takšni, ki bi se lahko potencialno razvili v vrhunske voznike, kot je Grosjean, bodo leteli iz F1, medtem pa MS, Massa,... grejejo sedež, da je prav žalostno gledati.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Ganon ::

!

1:47 :))

PrimozR ::

A je to Mirko? :D

mihco ::

:))) omg ni cudno, da so komentarji zanic...clovek je zdrogiran.

Super Sonic ::

Osnovna hiba človeka je, da dela sam in da je z njim delati zelo težko. Spi po par ur na noč in če večina misli, da je vaš urnik naporen, niste videli njegovega. Včasih so to manične stvari, ko poslušaš.

Koliko delo trpi, naj presodi vsak sam, dejstvo pa je, da smo že imeli boljše prispevke iz dirk.

Na videu pa zgleda precej sesut ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::

Človek samo koristi pet minut med čakanjem na intervju za sončenje. Čakaj, mogoče se pa kaj pod pasom dogaja :)

Icematxyz ::

Nesreča bi se lahko končala tragično za Alonsa in dobro, da se torej ni. Grosjean je bil najverjetneje kaznovan prestrogo in dvomim, da bi tudi Hamilton, če bi bila situacija obrnjena, dobil enako kazen.

Button zaslužena zmaga in morda preveč očitna/enostavna zmaga, da bi bilo zanimivo o njej še kaj reči. Vettel odlično, Raikkonen verjetno ni najbolj zadovoljen s vsem skupaj, ampak torej dobra uvrstitev.

Michael Schumacher odlično, motiviran in nekaj dobrih dvobojev predvsem s Raikkonenom, večino jih je tudi dobil in atraktivno je odpravil Vettla s bolidom s katerim se Mercedes na tej dirki preprosto ne more primerjati. Mercedes se kot kaže res ni kaj preveč ukvarjal med premorom s torzijo, ampak so verjetno počitek vzeli resno. RB sicer obljublja že letos testiranje novosti za prihodnje leto, kar bi morda lahko bila napoved bolj konkurenčnega bolida že torej letos, ampak se načeloma bojim, da prave želje ni. Bomo videli.

Nekdo je v tej temi podal oceno, da je imel MS bolid za zmago in ne vem točno na čem je, ampak bom rekel tako, če ne bi bilo MS verjetno večina ne bi vedela, da letos in predvsem na tej zadnjih dveh dirkah v F1 sploh nastopa tudi Mercedes. Brez nesreče realno deseterica ne bi bila na dosegu. Pa še zanimiv se mi zdi tisti del o črti in gumah s strani Raikkonena in pravilih o katerih ste že nekaj rekli tudi kakšno prejšno dirko, ampak pustimo sedaj to. Torej teza, da je imel MS bolid za zmago je naravnost smešna to pa da je s tem bolidom MS na tej dirki naredil ogromno in je morda v očeh koga to izpadlo, kot da gre za odličen bolid, pa seveda se strinjam, da je MS naredil ogromno in da sem v dirki za to užival.

PrimozR ::

Res, večina ne bi vedela, sploh ker je Rosberg dejansko zmagal eno dirko, kajne?

Icematxyz ::

O zadnji dirki govorimo in če kdo reče, da je imel MS bolid za zmago lahko rečem samo Button in naj mi razloži, kako točno bi naj s tem bolidom dohitel in celo prehitel Buttna? Močan padec konkurenčnosti bolida torej že na prejšnji dirki in praktično nič niso čez ta premor izboljšali še celo kakšno bolj "eksotično moštvo" je svojo nalogo opravilo bolje.

To kaj je s tem bolidom na tej dirki kazal MS to pa je seveda druga zgodba in v tem sem užival.

broken/link ::

smz da je na tej dirki Button lepo dokazal premoč McLarena in kakršnakoli debata o tem je izguba besed. Celo črno zlato, ki ga vozi Raikkonen ... tudi z drugačno strategijo in drugačnimi nastavitvami avta ne bi bil niti blizu Buttna. Button je lepo nadziral celoten potek dirke in več kot zasluženo zmagal in pokazal, da je bil ta vikend McLaren daleč naboljši dirkalnik na progi. Sledi mu Lotus s Kimijem, potem pa imamo borbo več dirkalnikov. Med njimi pa zagotovo ni Mercedesa.

in ja, zgleda, da je ta premor Mercedes dejansko imel počitnice v pravem pomenu besede :)

Jst ::

Se ne spomnim na katerih gumah, ampak po live timingu je Rosberg ene 10 krogov peljal odlične čase. Massa pa kot vedno, tri dobre kroge, potem pa v enem vse zapravi, pa spet par dobrih konzistentnih krogov, potem dva z 1+sek na prejšnje. Mah ta Massa naj gre domov in da spoznamo kakšnega novega dirkača...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

in ja, zgleda, da je ta premor Mercedes dejansko imel počitnice v pravem pomenu besede :)

Na mehkejši gumi so definitvno bili konkurenčni za prve tri, na trših pa ne. Ravno tako so ubrali povsem napačno taktiko, na koncu pa ostali brez 7 prestave pri MSu. In sploh ne gre za kakšno dodatno nekonkurečnost, gre za težave, ki jih imajo skozi celotno leto. Previsoka obraba pnevmatik in ne zadanejo temperaturnega okna, poleg nevzdržljivosti dirkalnika, še mnogokrat napačna taktika.

Pa tudi sicer gre SPA relativno lepo skupaj z Monzo, kjer od dirkalnika zahteva visoka hitrost, kar zahteva povsem drugačno konfiguracijo dirkalnika. O McLarnu se sedaj govori, kot da so naredili korak do Lune vmes, v bistvu je šlo pa za en dober setup in temperature, ki so jim ustrezale, pa tudi steza jim je ležala. Tu so bili vedno konkurenčni, povsem enako velja za Monzo.

Po tem pa prihaja F1 v praktično najbolj ključen del sezone - Singapur/Japonska/Koreja. Tiste steze in temperature tam, pa bodo nekaj čisto drugega. Tko da brez panike, bo še zelo tesno in zanimivo.

Michael Schumacher odlično, motiviran in nekaj dobrih dvobojev predvsem s Raikkonenom

Pa dej no, prosim te. Raikkonena bi v prvem sektorju dobil vsak, ker je bil njegov avto naštiman za visok DF, kar je pomenilo, da je izgubljal v prvem sektorju, napram vsem, po 0,6s do 0,7s. Ob sproženem DRSju in ravnini Kemmel, je to pomenilo vsaj 1,2s in je bil ti. "sitting duck" za vsakega. To je bilo pa tudi vse kar je on pokazal na tej dirki. Eno dobro prehitevanje in dobro odpeljan prvi del dirke. Vse ostalo je bilo za pozabo, pa naj gre za W03, moštvo ali MSa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Spi po par ur na noč in če večina misli, da je vaš urnik naporen, niste videli njegovega. Včasih so to manične stvari, ko poslušaš.


V tazadnji/predzadnji Motosi reviji je ekipa Kanala A, ki spremlja MotoGP popisala tipičen delovni dan na/pred dirko. Ni lih u easy.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

V tazadnji/predzadnji Motosi reviji je ekipa Kanala A, ki spremlja MotoGP popisala tipičen delovni dan na/pred dirko. Ni lih u easy.

Tega nisem čital, mi je pa osebno bila zanimiva zgodba, ko sta s Jefro nekoč naredila dodatnih 300 km da sta prišla do določene pice/hrane (v Italiji). Ne bi bilo nič narobe, če ne bi šlo za nedeljo in bi bila ura 20.00, ko sta odhajala iz Monze po dirki in bila že na poti v Slovenijo. Idejo je dal seveda Mirko sam - naj poudarim, da je bil v ponedeljek za vse v avtomobilu navaden delovni dan.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

http://www.playboy.si/branje/intervju/m...

Tle si je svoje čase dal narediti še en intervju, če koga zanima (8 strani malo drugačnih vprašanj).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Če se vrnemo na aktualno dogajanje, Jerome d'Ambrosio bo menjava za Grosjeana. Temu verjetno botruje to, da je med dogodkoma zelo malo časa za prilagoditev dirkalnika drugemu dirkaču, kot rezervenemu, ki je svoj sedež že odlil na začetku sezone.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::

Jst ::

V Playboyu so od vedno imeli super intervjuje. Čeprav gre za revijo Playboy, niso vprašanja nič drugačna. Intervju je v reviji ponavadi dolg 7 strani! In iz takšnega intervjuja veliko zveš. Jaz sem linkal intervju z Petro Majdič v temi o dopingu, pa se je šlo predvsem za čisto običajna vprašanja športniku.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Jah saj to se ve, da je Playboy pač revija za moške, ki ima zraven še nago teto ali dve. Bistvo Playboya so intervjuji, članki in druge 'postranske' vsebine :) Okej, morda ne bistvo, so pa največ vredne :D

Jst ::

Eh, v Playboyu tiste dve babe.. Drugače pa čisto normalna revija.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Prebral sem intervju v Playboyu z Ališičem. Zelo dober intervju. V Playboyu mi je všeč, da so intervjuji dolgi in se lahko spustijo v kakšno podrobnost. Recimo v Sobotni Prilogi Dela se vidi, da je samo kakšna tretjina vprašanj in odgovorov.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Daedalus ::

Playboy intervjuji so ponavadi top. One babe pa, odvisno kako kdaj.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Jst ::

Jaz sem včasih redno kupoval Playboy - naj se sliši še tako klišejevsko - ne zaradi dveh nagih bab, ampak zaradi vsebine. Potem se je pa v reviji pojavljalo več in več reklam in sedaj, ko ga včasih kupim, imam občutek, da je več reklam, kot pa vsebine. Škoda...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

pirat ::

Kimi v srebnem naslednje leto?
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/1...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirat ()

broken/link ::

lewis naj bi srebrno zamenjal za ... srebrno :)
http://www.siol.net/sportal/avtomotospo...
««
53 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430401206 (256801) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899258582 (164408) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146141861 (100610) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189192930 (156175) WarpedGone

Več podobnih tem