Forum » Na cesti » Formula 1 2012
Formula 1 2012

Icematxyz ::
Kako brez, saj pa na zadnji dirki je MS še dirkal in svoje delo opravil dobro? Hotel sem povedati to, da MB je kot kaže uspel na več področjih normalizirati stanje in se utrditi nekje realno tik za TOP 6 s tem, da letos že posegajo občasno tudi višje in pa predvsem prepad do TOP 6 ni več tako velik, oziroma ga skorja ni več in MS zagotovo ne bo sprejel odločitve o podaljšanju pogodbe prej, ko bo torej verjel, da je naslednji korak bolj konkurenčen bolid in glede na to, da je MS počasi tudi prišel nazaj v svojo staro formo in da je MB skupaj s MS pripeljal zgodbo tako daleč, da je sedaj edini logični korak, da se začne počasi redno MB skupaj s MS kosati s najboljšimi.
To menim, da mora MB skupaj s MS v praksi prikazati že letos in da tako ali tako glede na relativno dobro stanje na drugih področjih omenjenih višje in praktično izgubljen boj za osvojitev naslova prvaka drugega dela sedaj nimajo!
To menim, da mora MB skupaj s MS v praksi prikazati že letos in da tako ali tako glede na relativno dobro stanje na drugih področjih omenjenih višje in praktično izgubljen boj za osvojitev naslova prvaka drugega dela sedaj nimajo!

Jst ::
Na drugi strani imaš pa nervozne delničarje, ki vsak mini škandal uporabijo za izgovor, da bi se umaknili iz F1...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Icematxyz ::

Jst ::
Njih briga samo za svoj denar. V board of directors sedijo itak sami napol senilni starčki, ki sploh ne vejo, kdo MS je. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::
Kako brez, saj pa na zadnji dirki je MS še dirkal in svoje delo opravil dobro? Hotel sem povedati to, da MB je kot kaže uspel na več področjih normalizirati stanje in se utrditi nekje realno tik za TOP 6 s tem, da letos že posegajo občasno tudi višje in pa predvsem prepad do TOP 6 ni več tako velik, oziroma ga skorja ni več in MS zagotovo ne bo sprejel odločitve o podaljšanju pogodbe prej, ko bo torej verjel, da je naslednji korak bolj konkurenčen bolid in glede na to, da je MS počasi tudi prišel nazaj v svojo staro formo in da je MB skupaj s MS pripeljal zgodbo tako daleč, da je sedaj edini logični korak, da se začne počasi redno MB skupaj s MS kosati s najboljšimi.
To menim, da mora MB skupaj s MS v praksi prikazati že letos in da tako ali tako glede na relativno dobro stanje na drugih področjih omenjenih višje in praktično izgubljen boj za osvojitev naslova prvaka drugega dela sedaj nimajo!
A Mercedes ima v ekipi samo enega voznika? o_O

Icematxyz ::
A Mercedes ima v ekipi samo enega voznika? o_O
Kolikor vem MS še vozi za MB da.
Njih briga samo za svoj denar. V board of directors sedijo itak sami napol senilni starčki, ki sploh ne vejo, kdo MS je. :)
Ne vem če se čisto strinjam, ampak OK, dokler ne bo kakšne reportaž na to temo lahko torej le ugibamo.

Icematxyz ::
Point o letošnji sezoni z vidika MS in vzrokih za stanje na lestvici smo nekako dognali v tej temi že kakšni dve dirki nazaj in od takrat sam nimam MS kaj očitati z vidika, ki si ga omenjal. Tudi MB zna reševati svoje težave in od začetka te zgodbe so le napredovali in trenutno so realno nekje za TOP 6, ampak z minimalnim zaostankom in sposobnostjo občasno poseči višje. Relevantno z vidika MB/MS trenutno je torej le še eno in to je stopnjevanje forme na področju konkurenčnosti bolida vse ostalo trenutno deluje zadovoljivo.

driver_x ::

ABX ::
MS je v zadnjih dirkah nekaj pokazal, če je to dovolj da si zasluži sedež v MB ne vem, ampak nekaj je.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::
Ne gre sploh zato, ker solidno dirka že kar nekaj časa, z občasnimi fiaski na določenih stezah in je povsem dovolj dober, da lahko vozi s to falango mladeničev, ki pač so. Včasih je celo boljši, ker enostavno ve zaradi izkušenj kam se postaviti in kako odreagirati.
Ampak vse to je lahko vozil tudi Rubens, Truli, ipd., to ni prav nič posebnega za nevtralnega gledalca. MS je zapisan v zgodovino kot nekaj več in škoda je, da se tlele zajebava in uničuje tisto, kar ga je naredilo tako posebnega - statistko.
Poleg tega, da sam ve kako zaprt krog F1 je in koliko mladih dirkačev čaka na priložnost, res ne vem ali je potrebno 4 leta sedet v dirkalniku pri 43 letih, da prideš do te je*** zmage.
Se pa strinjam, da so še večji problem trenutno v F1 vozniki, ki si plačujejo sedež. V najbolj tehnično dovršenem športu na svetu, jih osebno ne bi rad gledal.
Ampak vse to je lahko vozil tudi Rubens, Truli, ipd., to ni prav nič posebnega za nevtralnega gledalca. MS je zapisan v zgodovino kot nekaj več in škoda je, da se tlele zajebava in uničuje tisto, kar ga je naredilo tako posebnega - statistko.
Poleg tega, da sam ve kako zaprt krog F1 je in koliko mladih dirkačev čaka na priložnost, res ne vem ali je potrebno 4 leta sedet v dirkalniku pri 43 letih, da prideš do te je*** zmage.
Se pa strinjam, da so še večji problem trenutno v F1 vozniki, ki si plačujejo sedež. V najbolj tehnično dovršenem športu na svetu, jih osebno ne bi rad gledal.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::
MS doda prestiž F1, kar poveča denar ter posledično več možnosti za vse.
Jaz ga vidim kot plus za F1.
Jaz ga vidim kot plus za F1.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::
MS doda prestiž F1, kar poveča denar ter posledično več možnosti za vse.
To ne obstaja, ker pridejo obdobja novih junakov. Da se pa v Italiji in Nemčiji gledanost poveča pa da sem tam dnar obrne, mi pa dol visi. Se dobr sliš teh 6 svetovnih prvakov, nič ne rečem, ampak to je tudi vse. F1 kot šport je pa vedno nihal. Je prišel Senna in šel, so prišli ostali in šli. Res je, da je MS odšel na silo iz F1, ampak ta njegov povratek... jaz mislim, da ni bil in ni potreben. F1 bo z lahkoto brez njega, še posebno sedaj, ko imajo vsaj 5 ali 6 voznikov, ki so v precej boljši formi in so hitrejši od njega.
Jaz ga vidim kot plus za F1.
Toliko kolikor je plus, je tudi minus, vsaj v mojih očeh.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

driver_x ::
Meni sta (bili) v zvezi z MS všeč dve stvari: ko je Villeneuva namesto iz ovinka zbil v ovinek in ko se je Todt drl Rubensu po radiju "Let Michael pass for the championship!".

Yugos ::
Super Sonic je izjavil:
Ne gre sploh zato, ker solidno dirka že kar nekaj časa, z občasnimi fiaski na določenih stezah in je povsem dovolj dober, da lahko vozi s to falango mladeničev, ki pač so. Včasih je celo boljši, ker enostavno ve zaradi izkušenj kam se postaviti in kako odreagirati.
Ampak vse to je lahko vozil tudi Rubens, Truli, ipd., to ni prav nič posebnega za nevtralnega gledalca. MS je zapisan v zgodovino kot nekaj več in škoda je, da se tlele zajebava in uničuje tisto, kar ga je naredilo tako posebnega - statistko.
Poleg tega, da sam ve kako zaprt krog F1 je in koliko mladih dirkačev čaka na priložnost, res ne vem ali je potrebno 4 leta sedet v dirkalniku pri 43 letih, da prideš do te je*** zmage.
Se pa strinjam, da so še večji problem trenutno v F1 vozniki, ki si plačujejo sedež. V najbolj tehnično dovršenem športu na svetu, jih osebno ne bi rad gledal.
lol uničit statistiko, dej mi povej SS kako se uniči 7 naslovov?
Čez 50 let ko bodo gledali statistike se noben ne bo spomnil zadnjih let in če bo nekdo gledal podrobno bo videl da je to bil MS v zatonu.
Tako kot Michael Jordan, še vedno je najboljši vseh časov čeprav se je vrnil in ni bil tako dober.
Hejterji zatiskate oči in primerjate 23 letnega z 43 letnim Schumacherjem, kako patetično.

Super Sonic ::
lol uničit statistiko, dej mi povej SS kako se uniči 7 naslovov
Čist lahko; začneš s tem, da te voznik, ki ni plačan pogodbeno redno premaguje, nadaljuješ s tem, da si 100 dirk brez vidne uvrstitve in potem končaš kariero. Ni lepšega.
Čez 50 let ko bodo gledali statistike se noben ne bo spomnil zadnjih let in če bo nekdo gledal podrobno bo videl da je to bil MS v zatonu.
Videl se bo predvsem pogodbeno plačan voznik, ki ni smel mimo, neomejen proračun moštva, neomejena testiranja in najboljša ekipa zbrana okoli njega. To bo stvar večnih debat in to kar si zdaj dela, je zanj najslabše kar je lahko.
Hejterji zatiskate oči in primerjate 23 letnega z 43 letnim Schumacherjem, kako patetično.
Sej ga lahko primerjamo z Rubensom, Trulijem in ostalim, ki so jih na stara leta premagovali mlajši dirkači.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Yugos ::
Super Sonic je izjavil:
lol uničit statistiko, dej mi povej SS kako se uniči 7 naslovov
Čist lahko; začneš s tem, da te voznik, ki ni plačan pogodbeno redno premaguje, nadaljuješ s tem, da si 100 dirk brez vidne uvrstitve in potem končaš kariero. Ni lepšega.
Čez 50 let ko bodo gledali statistike se noben ne bo spomnil zadnjih let in če bo nekdo gledal podrobno bo videl da je to bil MS v zatonu.
Videl se bo predvsem pogodbeno plačan voznik, ki ni smel mimo, neomejen proračun moštva, neomejena testiranja in najboljša ekipa zbrana okoli njega. To bo stvar večnih debat in to kar si zdaj dela, je zanj najslabše kar je lahko.
Hejterji zatiskate oči in primerjate 23 letnega z 43 letnim Schumacherjem, kako patetično.
Sej ga lahko primerjamo z Rubensom, Trulijem in ostalim, ki so jih na stara leta premagovali mlajši dirkači.
Potem zakaj to ne deluje na Jordanu? Michael Jordan je isto naredil, in vsak ki igra košarko ali šport vidi kako ti gredo sposobnosti in pri 43 nisi isti kot pri 23.
Pogodbeni delavec, drugi, prvi voznik bla bla... Kako da to ne govorijo isto o Senni, je isto imel folk ki so se mu morali umikat, Prost ni hotel z Senno, tega se sploh ne omenja, dejstvo je da so uspehi edini ki ostanejo.
To je motosport, če imaš slabši avto te lahko kdorkoli premaga, in če Niko ne bo nikdar osvojil naslova, bodo vedno govorili o njem kot tisti ki ga ni mogel, ne pa tisti ki je boljši od MS.
LOL, ne morem verjet da verjameš svoji glavi ki misli da je uspeh nekaj kar lahko par ljudi ki ne navijajo zanj uničijo.
Senna je bil še hujši od MS in noben danes ne govori o njegovem temperamentu in napakah kot tukaj
Jaz se ga spomnim bolj kot
Mene Good guys ki so politično in socialno korektni sploh ne zanimajo, mene tukaj zanima samo njihovo srce in koliko energije in pozornosti so pripravljeni vložiti v zmago.
Senna in Schumacher tukaj izstopata.
Oba bi naredila vse, oba bi delala iznad delovnika da izpopolnita svoj dirkalnik, oba dirkata dokler telo več ne zmore.
Michaela zato tako cenim ker poskuša iti nad to kar ljudje rečejo da ni mogoče. On je dirkalec po srcu, ni tako kot Mika ki je res bolj simpatičen, samo je nehal ker se je bal in je zaslužil dovolj.
Če se bodo spomnili kaj bo to da je pri letih ko ostali nehajo, osvojil z avtomobilom ki se je razpadal pole in celo mogoče kako zmago.

PrimozR ::
Ampak Senna je imel nezanikljiv surov talent, čeprav je delal štalo na stezi. Ko je bilo treba vreči tretjo nogo na mizo in jo primerjati z drugimi, je tip praktično vedno zmagal, občasno tudi, ko je stal dlje od mize od drugih (slabši avto). Schumacher je zdaj dokazal, da temu ni tako, če nima idealnih pogojev.
Je temu zato, ker je star ali zato, ker kot pravi SS ni več testiranj in drugih zadev? Verjetno je resnica mešanica obojega. Ampak dejstvo je tudi, da je Schumacher prvi pripeljal bolestno treniranje, piljenje in podobno v F1. Prej je bila F1 veliko bolj šport, pri katerem se usedeš v avto in odpelješ par krogov. Danes vsi trenirajo kot voli, ne bi bil presenečen, če bi lahko dirkači tekmovali nekaterim najboljšim športnikom na državnih ravneh v vzdržljivostnih športih (tek, kolesarstvo, plavanje).
In še kako se govori o Senni in njegovih bitkah s Prostom. Pol dokumentarca se posveča temu. Prost ga res ni maral. Nihče mu ne more zameriti. Vseeno je bil eden izmed nosačev krste. Great men pa to.
Pa še nekaj je, Senna je imel par slabih sezon (tudi na račun izredno dobrega Williamsa v tistih sezona) in je prišel k Williamsu. Morda je bila to slaba odločitev, saj je FIA ravno takrat prepovedala večino Williamsovih inovacij. Posledično so imeli na začetku sezone nekaj težav, McLaren pa ni bil tako slab. V vsakem primeru se je pričakovalo, da bo Senna postal svetovni prvak. Namesto tega se je v začetku sezone ubil. Bil je praktično pri vrhu in končal kariero na način, kot jo je. Od tukaj povratek ni mogoč.
Schumacher je kariero končal podobno pri vrhu, zadnje leto se je še boril za naslov, žal mu ni uspelo, je pa odšel z ODLIČNO zadnjo dirko. Spet, škoda, da je dvakrat počil gumo. Verjetno je želel preveč, ampak kdo v zadnji dirki sezone, ko si zadaj in se še boriš za naslov, ne bi hotel preveč? Količina in načini prehitevanj so bili fantastični.
Nato pa je vse skupaj vrgel stran s tem, da je prišel v popolnoma drug svet in dosegal oz. dosega relativno povprečne rezultate. Za 7-kratnega svetovnega prvaka prej podpovprečne. Če mu je res toliko za dirkanje, bi zlahka šel v DTM. Tam bi mirno imel status penzionista, ki je tam za zabavo. Ne bi bil prvi, navsezadnje so točno to naredili Coulthard, Frentzen in celo njegov brat, Ralf. Nobeden od njih se IIRC ne more kosati s serijskimi zmagovalci iz DTM-a, npr. Ekströmom oz. Schneiderjem (pravzaprav nihče od njih ni bil prvak). Po drugi strani je znano, da je DTM daleč najbližje enosedežnemu dirkalniku s streho. Zabava zagotovljena. Falange navijačev tudi, sploh ker je Nemec.
Razlog za povratek je drugje. Morda v denarju. Ali pa res hoče biti del tega krožka. Ampak udeležba v vsakem krožku se enkrat konča, za nekatere prej, za nekatere kasneje. Zanj se je že v prvo končala kasneje (po dobrih 20 letih, to je VEČ kot uspešna kariera že brez njegovih drugih statističnih uspehov), tole zdaj je pa preprosto ožemanje...
Je temu zato, ker je star ali zato, ker kot pravi SS ni več testiranj in drugih zadev? Verjetno je resnica mešanica obojega. Ampak dejstvo je tudi, da je Schumacher prvi pripeljal bolestno treniranje, piljenje in podobno v F1. Prej je bila F1 veliko bolj šport, pri katerem se usedeš v avto in odpelješ par krogov. Danes vsi trenirajo kot voli, ne bi bil presenečen, če bi lahko dirkači tekmovali nekaterim najboljšim športnikom na državnih ravneh v vzdržljivostnih športih (tek, kolesarstvo, plavanje).
In še kako se govori o Senni in njegovih bitkah s Prostom. Pol dokumentarca se posveča temu. Prost ga res ni maral. Nihče mu ne more zameriti. Vseeno je bil eden izmed nosačev krste. Great men pa to.
Pa še nekaj je, Senna je imel par slabih sezon (tudi na račun izredno dobrega Williamsa v tistih sezona) in je prišel k Williamsu. Morda je bila to slaba odločitev, saj je FIA ravno takrat prepovedala večino Williamsovih inovacij. Posledično so imeli na začetku sezone nekaj težav, McLaren pa ni bil tako slab. V vsakem primeru se je pričakovalo, da bo Senna postal svetovni prvak. Namesto tega se je v začetku sezone ubil. Bil je praktično pri vrhu in končal kariero na način, kot jo je. Od tukaj povratek ni mogoč.
Schumacher je kariero končal podobno pri vrhu, zadnje leto se je še boril za naslov, žal mu ni uspelo, je pa odšel z ODLIČNO zadnjo dirko. Spet, škoda, da je dvakrat počil gumo. Verjetno je želel preveč, ampak kdo v zadnji dirki sezone, ko si zadaj in se še boriš za naslov, ne bi hotel preveč? Količina in načini prehitevanj so bili fantastični.
Nato pa je vse skupaj vrgel stran s tem, da je prišel v popolnoma drug svet in dosegal oz. dosega relativno povprečne rezultate. Za 7-kratnega svetovnega prvaka prej podpovprečne. Če mu je res toliko za dirkanje, bi zlahka šel v DTM. Tam bi mirno imel status penzionista, ki je tam za zabavo. Ne bi bil prvi, navsezadnje so točno to naredili Coulthard, Frentzen in celo njegov brat, Ralf. Nobeden od njih se IIRC ne more kosati s serijskimi zmagovalci iz DTM-a, npr. Ekströmom oz. Schneiderjem (pravzaprav nihče od njih ni bil prvak). Po drugi strani je znano, da je DTM daleč najbližje enosedežnemu dirkalniku s streho. Zabava zagotovljena. Falange navijačev tudi, sploh ker je Nemec.
Razlog za povratek je drugje. Morda v denarju. Ali pa res hoče biti del tega krožka. Ampak udeležba v vsakem krožku se enkrat konča, za nekatere prej, za nekatere kasneje. Zanj se je že v prvo končala kasneje (po dobrih 20 letih, to je VEČ kot uspešna kariera že brez njegovih drugih statističnih uspehov), tole zdaj je pa preprosto ožemanje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

bozicek ::
Ampak Senna je imel nezanikljiv surov talent, čeprav je delal štalo na stezi. Ko je bilo treba vreči tretjo nogo na mizo in jo primerjati z drugimi, je tip praktično vedno zmagal, občasno tudi, ko je stal dlje od mize od drugih (slabši avto). Schumacher je zdaj dokazal, da temu ni tako, če nima idealnih pogojev.
aham....ok
Tole mi samo pove da gledas F1 od leta 02 dalje...ker drugace nebi takih klobasal
Darila letos samo za poredne

Icematxyz ::
MS je trenutno v dobri formi in MB trenutno ima dobro izhodišče in trden temelj tako da sam se za uspehe v tej in naslednji sezoni ne bojim.

WarpedGone ::
6x crkne banalnost pol pa enkrat ne. Bistveno premalo za kakšen realen optimizem. Se bo vidlo mal bolje ko bo vsaj nekaj dirk mimo.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::
Ampak Senna je imel nezanikljiv surov talent, čeprav je delal štalo na stezi. Ko je bilo treba vreči tretjo nogo na mizo in jo primerjati z drugimi, je tip praktično vedno zmagal, občasno tudi, ko je stal dlje od mize od drugih (slabši avto). Schumacher je zdaj dokazal, da temu ni tako, če nima idealnih pogojev.
aham....ok
Tole mi samo pove da gledas F1 od leta 02 dalje...ker drugace nebi takih klobasal
A ciljaš na sezone 96, 97, 98 in 99? Ker takrat pač ni bil prvak. Se je pa močno delalo na tem, da so postali (prav on je spreobrnil Ferrari v teh letih). Torej spet, trdo delo. Benneton je bil pa itak tudi v tistih časih gladko eden izmed najboljših avtomobilov z najboljšim motorjem - Renaultom.

Super Sonic ::
To je vedno ista zgodba, kaj kdo je/ni, ampak generalno se ve zelo dobro kdaj je kdo proti ali za in koliko ta doda v samo temo, bodisi svojega tehničnega poznavanja, bosidi ostalih informacij v temo. Torej brez komentarja.
Dejstvo pač ostaja, da se bo o MSu vedno polemiziralo in da je dejstvo, da je bil na silo porinjen iz F1 in da se je na silo tudi vrnil. Razen če v naslednji sezoni (to bi lahko vsi fani tudi vedeli, da je pogodba za zanj že 2013 na mizi) ne pokaže nekaj več, se bodo vprašanja kako je prišel do vsega tega do česar je prišel, le še večala. Naslednja sezona bo sploh zelo zanimiva: tehnični pravilnik bo ostal domala enak letošnjemu, edino kar bi lahko spremenili je stopnica pred nosom dirkalnika, torej predvidevam, da bodo razlike med moštvi še manjše kot letos, izgovorov za neuspeh pa manj kot kadarkoli poprej. Tako bodo tudi dirkači imeli dovolj možnosti, da se izkažejo - vsaj top 10, mogoče celo top 14. Edini, ki spet lahko naredi razliko pa stvar obrne na glavo, je Pirelli, ampak bi bilo fino, če bi vsaj 2013 pri miru in dobavljali enako pnevmatike.
Dejstvo pač ostaja, da se bo o MSu vedno polemiziralo in da je dejstvo, da je bil na silo porinjen iz F1 in da se je na silo tudi vrnil. Razen če v naslednji sezoni (to bi lahko vsi fani tudi vedeli, da je pogodba za zanj že 2013 na mizi) ne pokaže nekaj več, se bodo vprašanja kako je prišel do vsega tega do česar je prišel, le še večala. Naslednja sezona bo sploh zelo zanimiva: tehnični pravilnik bo ostal domala enak letošnjemu, edino kar bi lahko spremenili je stopnica pred nosom dirkalnika, torej predvidevam, da bodo razlike med moštvi še manjše kot letos, izgovorov za neuspeh pa manj kot kadarkoli poprej. Tako bodo tudi dirkači imeli dovolj možnosti, da se izkažejo - vsaj top 10, mogoče celo top 14. Edini, ki spet lahko naredi razliko pa stvar obrne na glavo, je Pirelli, ampak bi bilo fino, če bi vsaj 2013 pri miru in dobavljali enako pnevmatike.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

Yugos ::
Ktere risanke si ti že gledal?
SS kr sam s sabo govori, nima veze s temo.... lol
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Yugos ()

Icematxyz ::
Ne se načeloma strinjam v smislu, da je preostanek letošnje sezone in predvsem naslednja kot celota čas, da torej MB pokaže, če seveda mislijo resno, osebno menim, da mislijo nadvse resno. Moštvo se je spravilo na nivo, kjer se morajo ukvarjati le še s tem, kako nadgrajevati obstoječ bolid v pravo smer in nekih resnih težav na drugih področjih, ki so jih morali premostiti v prejšnjih in začetku te sezone ne vidim.
MS menim, da je sedaj v formi in bo delal razliko v plus, kot se od njega tudi pričakuje in torej prioriteta je sedaj področje omenjeno višje na katerem verjamem, da že intenzivno delajo!
MS menim, da je sedaj v formi in bo delal razliko v plus, kot se od njega tudi pričakuje in torej prioriteta je sedaj področje omenjeno višje na katerem verjamem, da že intenzivno delajo!

ripmork ::
SS kr sam s sabo govori, nima veze s temo.... lol
heh... SS ve o tem športu več kot marsikdo, pa tudi precej dobrega prispeva v f1 temah tule gor.
Schumacher je garač. Pred njim je Senna začel dvigovati nivo fizične pripravljenosti in tehnične podkovanosti dirkačev, Michael je nadaljeval in kasneje naprej potenciral ta trend - ko je še dolgo po koncu treningov ostajal v garažah in naredil znanost iz nastavljanja dirkalnika. So pa kasneje v Ferrariju privat steza, ogromen budget in praktično neomejena testiranje precej pripomogli, da se je v takratni ekipi vse tako dobro poklopilo (takšno dominacijo ene ekipe ne verjamem, da bomo še kdaj videli). Kot gledalec definitivno upam, da ne

Letos je roko na srce imel precej smole, tudi napake so ga stale rezultatov, sam definitivno je sposoben še več pokazat, kot to kažejo pike.
Podaljšanje pogodbe ne bi bilo presenečenje, bo pa naslednjih nekaj dirk še kaj več pokazalo, v katero smer bo šlo.
PS: nisem njen ljubitelj, sam kar se statistike tiče mislim da je ena, ki je pogosto spregledana:
uspehi relativno gledani glede na število odpeljanih dirk:)
Percentage wins
Percentage poles
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()

Super Sonic ::
Percentage wins
Je imel že višjega, pa ga niža in še ga bo. Sicer delim mnenje garača, ki je postavil nove standarde po katerih je izdelano praktično vso število mladih voznikov.
Letos je roko na srce imel precej smole, tudi napake so ga stale rezultatov, sam definitivno je sposoben še več pokazat, kot to kažejo pike.
Možnosti je imel kar nekaj da se dokaže, na koncu je pa tako izpadlo, da je zelo srečno prišel do edinih stopničk po povratku. Povprečni štart je pozicija 7,5, Niko 5,5, tako da ta trend, ko štarta povprečju 2 mesti za moštvenim kolegom se nadaljuje še tretje leto. Kar se pa pik tiče se pa ve, da je imel 4 tehnične okvare, kar pomeni, da je prevozil skoraj 200 tekmovalnih krogov manj od Nikota. Ampak pik letos nihče ne primerja z Nikom, čeprav pri mladih dirkačih jih, vprašajte Buemija kakšni so pritiski s strani šefov ekip.
Kar se tiče podaljšanja pogodbe, je sam izjavil, da želi še eno leto povzročat manična pisanja po Slo-Techu, zato se dejansko čaka le še Brawna, ki mu bo pa verjetno oddobril oz. zastavil svoje ime še malo. Če so ga gledal 3 leta in so z njim vsi zadovoljni, ni razloga, da ga še 4 leto vsi občudujemo ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::
Super Sonic je izjavil:
To je vedno ista zgodba, kaj kdo je/ni, ampak generalno se ve zelo dobro kdaj je kdo proti ali za in koliko ta doda v samo temo, bodisi svojega tehničnega poznavanja, bosidi ostalih informacij v temo. Torej brez komentarja.
Dejstvo pač ostaja, da se bo o MSu vedno polemiziralo in da je dejstvo, da je bil na silo porinjen iz F1 in da se je na silo tudi vrnil. Razen če v naslednji sezoni (to bi lahko vsi fani tudi vedeli, da je pogodba za zanj že 2013 na mizi) ne pokaže nekaj več, se bodo vprašanja kako je prišel do vsega tega do česar je prišel, le še večala. Naslednja sezona bo sploh zelo zanimiva: tehnični pravilnik bo ostal domala enak letošnjemu, edino kar bi lahko spremenili je stopnica pred nosom dirkalnika, torej predvidevam, da bodo razlike med moštvi še manjše kot letos, izgovorov za neuspeh pa manj kot kadarkoli poprej. Tako bodo tudi dirkači imeli dovolj možnosti, da se izkažejo - vsaj top 10, mogoče celo top 14. Edini, ki spet lahko naredi razliko pa stvar obrne na glavo, je Pirelli, ampak bi bilo fino, če bi vsaj 2013 pri miru in dobavljali enako pnevmatike.
Ne bodo. Namesto pečine po parih krogih pri grafu oprijema ciljajo na nekoliko bolj 'udobnen' padec krivulje. Torej Malezija se Kimiju ne bi smela ponoviti.

Super Sonic ::
Hja, če sem odkrit se mi zdi ta padec zaenkrat lari-fari in bi težko rekel, da so ga že umirili defacto. Kanada ni bila ravno dolgo nazaj, ravno tako rabimo še malo več stez in različnih temperatur. Jasno je, da hočjo krivuljo zravnat in slej ali prej jo tudi bodo, zato sem tudi napisal, da bi bilo "fino" če bi jih pustili pri miru, ker bi dejansko leta 2013 dobili servirano sezono 2012 z vsemi odkritimi kartami, kar bi še bolj pokazalo različna vozniška znanja, pa tudi taktični deli ekip bi imeli manj vpliva.
Realno pa je, da bodo gume premetali, v Silverstonu so tako ponujali že povsem novo tršo različičo gume, ki je načeloma v nedeljo delovala super vsem.
Realno pa je, da bodo gume premetali, v Silverstonu so tako ponujali že povsem novo tršo različičo gume, ki je načeloma v nedeljo delovala super vsem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::
Ne ne, za 2013 imajo namen narediti gume z bolj umirjenim padcem. Zdaj je jasno, da oprijem pade ko toča skozi perje koruze v prekmurju.

Super Sonic ::
Hja, čeprav Lotus je na zelo dobri poti, da ve kako se obnašajo gume do konca dirke skoraj za vsako stezo in razmere. Tudi RB potegne veliko, edina napaka je bila v Kanadi do sedaj. To s padcem, ki pada progresivno smo pa že mel lani, ko so jih lepo umiril že tekom sezone. Torej bodo verjetno spet povečal temperaturno območje delovanja? Najbrž je tle za začet.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::
PIPI: DTM ni F1, Ms pa je adrenaline junky. Če je šel vozit motorje ti je jasno.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::
Super Sonic je izjavil:
Ker mi je zmanjkalo prostora v hiši, če kdo kupi - na ZS.
Še malo (1-2 leti).
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

driver_x ::
V 90ih letih je bil DTM v Nemčiji precej bolj gledan od F1, ampak je potem Bernie postavil stvari na svoje mesto.

PrimozR ::
Ja, itak, jest sem pa zelen helikopter. 1 g in več potegnejo cestni avti s cestnimi gumami, npr. Corvette in GTR-i. Saj je res, da so DTM avtom močno oklestili aerodinamiko z letošnjim letom (in s tem pridobili na zabavi za gledalce, saj je v zavetrju lažje voziti, pa še avti so manj občutljivi na poškodbe), ampak še vedno imajo zadeve dovolj aerodinamike in velike slajke.
DTM, moderen seveda, je z razlogom poimenovan formula s streho.
sammy73 največji problem je, da je tam sredi 90ih DTM prevzela FIA, iz tega naredila ITC (International Touring Championship), zadevo razvozila po svetu in tipično zahtevala bajne denarje za organizacijo dirk in odkup TV pravic. Zadeva je propadla v letu, dveh.
DTM, moderen seveda, je z razlogom poimenovan formula s streho.
sammy73 največji problem je, da je tam sredi 90ih DTM prevzela FIA, iz tega naredila ITC (International Touring Championship), zadevo razvozila po svetu in tipično zahtevala bajne denarje za organizacijo dirk in odkup TV pravic. Zadeva je propadla v letu, dveh.

Yugos ::

ABX ::
Ja, itak, jest sem pa zelen helikopter. 1 g in več potegnejo cestni avti s cestnimi gumami, npr. Corvette in GTR-i. Saj je res, da so DTM avtom močno oklestili aerodinamiko z letošnjim letom (in s tem pridobili na zabavi za gledalce, saj je v zavetrju lažje voziti, pa še avti so manj občutljivi na poškodbe), ampak še vedno imajo zadeve dovolj aerodinamike in velike slajke.
DTM, moderen seveda, je z razlogom poimenovan formula s streho.
sammy73 največji problem je, da je tam sredi 90ih DTM prevzela FIA, iz tega naredila ITC (International Touring Championship), zadevo razvozila po svetu in tipično zahtevala bajne denarje za organizacijo dirk in odkup TV pravic. Zadeva je propadla v letu, dveh.
Sem googal in pridejo skoraj do 2g. Še vedno ni to nič v primerjavo s F1.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::
Ja, itak, jest sem pa zelen helikopter. 1 g in več potegnejo cestni avti s cestnimi gumami, npr. Corvette in GTR-i. Saj je res, da so DTM avtom močno oklestili aerodinamiko z letošnjim letom (in s tem pridobili na zabavi za gledalce, saj je v zavetrju lažje voziti, pa še avti so manj občutljivi na poškodbe), ampak še vedno imajo zadeve dovolj aerodinamike in velike slajke.
DTM, moderen seveda, je z razlogom poimenovan formula s streho.
sammy73 največji problem je, da je tam sredi 90ih DTM prevzela FIA, iz tega naredila ITC (International Touring Championship), zadevo razvozila po svetu in tipično zahtevala bajne denarje za organizacijo dirk in odkup TV pravic. Zadeva je propadla v letu, dveh.
Sem googal in pridejo skoraj do 2g. Še vedno ni to nič v primerjavo s F1.
Še vedno se popolnoma motiš. Nauči se googlat oz. ne glej 20 let starih podatkov. 190E Cosworth Gr.A in E30 M3 Gr.A pač nista moderna DTM avta.
http://dtm.mercedes-benz.com/en/#/s/new...

Jst ::
DTM je bolj zanimivo gledati, kot pa GT1. Vsaj zame. Jaz sem nekje sredi 2002-2008 za dve leti nehal gledati F1 in sem gledal DTM. Zadeva je zelo zanimiva, sploh zato, ker se lahko malo naslonijo na avto in ni nesreče obeh (tako kot v F1), postanki so enako zanimivi, kot v F1, bolje od F1 je pa to, da je na dirkališču, ponavadi več idealnih linij oz. vhodov in izhodov v/iz ovinek.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::
Kaj še vedno uporabljajo uno gay foro da dobiš žakel cementa v avto če si prehiter?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 401337 (256932) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 258667 (164493) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 141877 (100626) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 192971 (156216) | WarpedGone |