Forum » Na cesti » Formula 1 2012
Formula 1 2012

Super Sonic ::
Ja, okoli gum se majo še veliko za naučit. Verjetno bi brez napake zdržale še kak krog ali dva... več pa ne.
To je naloga za P1 in P2, v P3 že nastavljajo avto za kvalifikacije, ampak v P1 in P2 se delajo analize pnevmatik za dirko in s temi gumami bi oni morali naredit vsaj dva stinta po 20 krogov.
Enostavno so šli v "neznano", čeprav jim je Pirelli jasno povedal, da to ne gre. Celo direktiva je bila taka, zato je to nebuloza kar so šli delat.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

Super Sonic ::
Pa še nekaj - Rosbeg in MB sta bila na tej dotični stezi vedno odlična. Leta 2010 - 3 mesto, lani 5 mesto, oba dosežka pa boljša kot je bilo povprečje sezone (vključno s kvalifikacijami).
Že čez 7 dni bo slika okoli MB še bolj jasna. Ali jim ta steza na Kitajskem enostavno bolj odgovarja, ali so dejansko rešili vse muhe kurjenja gum in bodo v vročem Bahrajnu napovedali vključitev v boj za naslov.
ps
Najhitrejši krog dirke pa Kamui Kobayashi ;)
Že čez 7 dni bo slika okoli MB še bolj jasna. Ali jim ta steza na Kitajskem enostavno bolj odgovarja, ali so dejansko rešili vse muhe kurjenja gum in bodo v vročem Bahrajnu napovedali vključitev v boj za naslov.
ps
Najhitrejši krog dirke pa Kamui Kobayashi ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

Dr_M ::
Waw, kdaj vam je uspet nabit tok postov?
Skrstka, cestitke Rosbergu za zmago :>
Vidim, da sta tudi Williamsa bila precej visoko.
Ferrauber pa kur** :>
Skrstka, cestitke Rosbergu za zmago :>
Vidim, da sta tudi Williamsa bila precej visoko.
Ferrauber pa kur** :>

Icematxyz ::
Mercedes: Ta zgodba ima danes dve plati. Bili so tako najboljši, kot pa tudi najslabši.
Vidi se, da Mercedes popolnoma obvladuje situacijo. Ne le, da se forma konstanto vzpenja, ampak tudi obstoječe težave (z gumami) obrnejo v svoj prid. V zelo kratkem obdobju so uspeli ne le težavo eliminirati, ampak zraven so dodali še hitrejši čas na krog. Nico Rosberg je preprosto bil nerešljiva uganka, tako na kvalifikacijah, kot tudi na dirki. Zaslužena zmaga in ogrozil je danes ne bi niti Michael Schumacher. Res je, da bodo na naslednji dirki temperature že čisto drugačne, ampak za moštvo, ki je imelo na prejšnji dirki izrazite težave s gumami na tej dirki pa teh težav praktično ni več ravno ne moremo reči, da ni naredilo preboja na tem področju in da, ocene +4 na krog so bile verjetno plod kakšnih drugih razmišljanj...
Michael Schumacher: Praktično edini je danes odstopil zaradi napake moštva in nasploh edini. Torej moštvu mu je zapravilo idealne pogoje za optimalno dirko. Nihče, niti iz moštev, katerih imen ne poznamo si ni privoščil danes takšne napake in to je za Mercedes nesprejemljivo.
Že sam dvig bolida je bil površen in vse skupaj je delovalo na silo, kot da gledaš amaterje, ki to počnejo prvič in za to ni opravičila.
Naj odpovedo gume, naj bodo krivi refleksi... takšnih napak si pa mehaniki ne morejo privoščiti in to pri dirkaču, zaradi katerega so sploh tam, kjer pač trenutno so!
Ferrari: Alonso se trudi po najboljših močeh, Massa je pokazal danes nekoliko več, ampak pokazati mora še mnogo več, če želi ohraniti sedež.
Mclaren: Dobra dirka, ampak ne verjamem, da bodo mirno spali. Zanimivo bi bilo videti, kako bi se obnesel v tej konkurenci danes Michael Schumacher. Če je še nabrušen ali pa pač ne. Moje mnenje je, da bi bilo zanimivo!
Kimi Raikkonen: Verjetno dobro zanj, ker bi v primeru prehitrega uspeha verjetno prehitro zanimanje preusmeril kam drugam. Je pa čez večino dirke prikazal dobro formo, zanimivo je bilo tudi "dirkanje" v boksih.
Webber vs. Vettel: Obliž, ki najverjetneje prija.
Dirka nasplošno zelo izenačena in zanimiva je postajala čedalje bolj proti koncu dirke. Vsaj takšen nivo če se ohrani in potem seveda bo spremljanje F1 spet nekaj normalnega.
Vidi se, da Mercedes popolnoma obvladuje situacijo. Ne le, da se forma konstanto vzpenja, ampak tudi obstoječe težave (z gumami) obrnejo v svoj prid. V zelo kratkem obdobju so uspeli ne le težavo eliminirati, ampak zraven so dodali še hitrejši čas na krog. Nico Rosberg je preprosto bil nerešljiva uganka, tako na kvalifikacijah, kot tudi na dirki. Zaslužena zmaga in ogrozil je danes ne bi niti Michael Schumacher. Res je, da bodo na naslednji dirki temperature že čisto drugačne, ampak za moštvo, ki je imelo na prejšnji dirki izrazite težave s gumami na tej dirki pa teh težav praktično ni več ravno ne moremo reči, da ni naredilo preboja na tem področju in da, ocene +4 na krog so bile verjetno plod kakšnih drugih razmišljanj...
Michael Schumacher: Praktično edini je danes odstopil zaradi napake moštva in nasploh edini. Torej moštvu mu je zapravilo idealne pogoje za optimalno dirko. Nihče, niti iz moštev, katerih imen ne poznamo si ni privoščil danes takšne napake in to je za Mercedes nesprejemljivo.
Že sam dvig bolida je bil površen in vse skupaj je delovalo na silo, kot da gledaš amaterje, ki to počnejo prvič in za to ni opravičila.
Naj odpovedo gume, naj bodo krivi refleksi... takšnih napak si pa mehaniki ne morejo privoščiti in to pri dirkaču, zaradi katerega so sploh tam, kjer pač trenutno so!
Ferrari: Alonso se trudi po najboljših močeh, Massa je pokazal danes nekoliko več, ampak pokazati mora še mnogo več, če želi ohraniti sedež.
Mclaren: Dobra dirka, ampak ne verjamem, da bodo mirno spali. Zanimivo bi bilo videti, kako bi se obnesel v tej konkurenci danes Michael Schumacher. Če je še nabrušen ali pa pač ne. Moje mnenje je, da bi bilo zanimivo!
Kimi Raikkonen: Verjetno dobro zanj, ker bi v primeru prehitrega uspeha verjetno prehitro zanimanje preusmeril kam drugam. Je pa čez večino dirke prikazal dobro formo, zanimivo je bilo tudi "dirkanje" v boksih.
Webber vs. Vettel: Obliž, ki najverjetneje prija.
Dirka nasplošno zelo izenačena in zanimiva je postajala čedalje bolj proti koncu dirke. Vsaj takšen nivo če se ohrani in potem seveda bo spremljanje F1 spet nekaj normalnega.

Icematxyz ::
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Icematxyz ()

Super Sonic ::
Vidi se, da Mercedes popolnoma obvladuje situacijo. Ne le, da se forma konstanto vzpenja, ampak tudi obstoječe težave (z gumami) obrnejo v svoj prid. V zelo kratkem obdobju so uspeli ne le težavo eliminirati, ampak zraven so dodali še hitrejši čas na krog. Nico Rosberg je preprosto bil nerešljiva uganka, tako na kvalifikacijah, kot tudi na dirki.
Se mi zdi da boš s temi nebulozami kmalu nehal in da se bo stanje vrnilo na prešnji dve sezoni, ko te tvoje teorije niso imele več smisla niti v tvoji glavi. Bo pa hudo, če so se stvari realno resnično obrnile v 3 tednih, ker bo svinjanja po forumu ogromno.
Samo v razmislek:
1. Par ur po dirki je povsem jasno, da je Rosbegova taktika vsebovala najmanj tveganja, kar vsovpada z razmišljanjem Rossa Brawna po dirki: "We still had fears over the tyres but it was a tragedy we had the problem with Michael."
2. Na tej dirki je bil Rosberg oz. MB vsako leto dober. Lani so imeli katastrofalno sezono, pa vendar na Kitajskem dirkalni odlično. Če odšteješ lanski RB, so bili celo ob boku McLarna.
3. Nič se ne da v F1 odpraviti v 3 tednih in to brez realnih testiranj, lahko pa poskušaš in zadaneš. Lahko samo set-up na stezo, lahko z nekim premikom nečesa na šasiji. Kot je znano, njim pobira gume šasija. Vsaj za lani in za prvi dve dirki letos lahko to rečemo.
Tko da izi, kljub temu, da imaš zelo sončno nedeljo. :D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::
Temperature so bile tudi precej nizke, kar verjetno odgovarja MB. V Bahrain bo zelo vroče in verjetno se bojo karte ponovno premešale.
Ta sezona je fenomenalna.
Ta sezona je fenomenalna.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::
Se mi zdi da boš s temi nebulozami kmalu nehal in da se bo stanje vrnilo na prešnji dve sezoni, ko te tvoje teorije niso imele več smisla niti v tvoji glavi.
+4 na krog in Mercedes brez napredka in...
Bo pa hudo, če so se stvari realno resnično obrnile v 3 tednih, ker bo svinjanja po forumu ogromno.
Treba bo odpreti spet omare in odpečatiti škatle da in pogledati, če so navijaški rekviziti še uporabni. To se seveda strinjam.
2. Na tej dirki je bil Rosberg oz. MB vsako leto dober. Lani so imeli katastrofalno sezono, pa vendar na Kitajskem dirkalni odlično. Če odšteješ lanski RB, so bili celo ob boku McLarna.
Kakšnega pol stoletja niso bili tukaj, kjer so sedaj in če slučajno nisi opazil, so bili letos na tej dirki daleč stran od kakšnega McLarnovega boka.
Par ur po dirki je povsem jasno, da je Rosbegova taktika vsebovala najmanj tveganja, kar vsovpada z razmišljanjem Rossa Brawna po dirki: "We still had fears over the tyres but it was a tragedy we had the problem with Michael."
Kaj bi naj to pomenilo? Še prevod:
Seveda pričakujem, da nam bo v Bahrajnu težje, ker bodo temperature višje, ampak pospešeno odpravljamo težave s pregrevanjem, zato pričakujem, da jih v kratkem sploh ne bomo več imeli...
Dokaj samozavestna trditev a ne da?
Nico je popravil krivico!
3. Nič se ne da v F1 odpraviti v 3 tednih in to brez realnih testiranj, lahko pa poskušaš in zadaneš. Lahko samo set-up na stezo, lahko z nekim premikom nečesa na šasiji. Kot je znano, njim pobira gume šasija. Vsaj za lani in za prvi dve dirki letos lahko to rečemo.
Verjamem, da marsikdo ne razume, kako je Mercedesu uspel preboj in kako so zmožni konstanto izboljševati formo. Nekaterim pa nam je to popolnoma jasno že kakšno leto ali dve, da je to neizogibno...
Tko da izi, kljub temu, da imaš zelo sončno nedeljo. :D
Z vidika F1 je moja nedelja popolnoma pokvarjena, ker so Mercedesovi mehaniki onemogočili optimalno dirko MS. Na tem bodo še morali konkretno delati. Izkupiček trenutno je mehanska okvara/napaka mehanikov v treh dirkah in to že statistika, kjer bodo potrebne določene spremembe in drugačen pristop k zadevi!

PrimozR ::
Zadnji odstavek lepo pove, kakšen fanatik si. Torej predzadnji nima neke kredibilnosti ;)
Če imaš pokvarjeno nedeljo zaradi enega ubogega mehanika ti pač ni pomoči...
Če imaš pokvarjeno nedeljo zaradi enega ubogega mehanika ti pač ni pomoči...

Blinder ::
zakaj letos tako poredko prikazujejo tiste števce o rpm pa kmh?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

šernk ::
Ker zaradi dogajanja na stezi nimajo časa :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PrimozR ::
Sem sem. Samo govoriš, kot da je Mercedes neka magična ekipa, ki ima uspeh zagotovljen. Uspeh je v F1 vse prej kot zagotovljen. Še najbolj konstantni so v zadnjih ~dveh desetljih McLarnovci, Ferrari je v hudi krizi zdajle, Williams je le še bleda senca ekipe s prve polovice devetdesetih, Red Bull ima letos prav tako krizo, itd. Toyota je npr. vložila milajrde, pa niso dosegli niti zmage.
Povedati hočem le, da ti na vse skupaj gledaš izkrivljeno, ker si preveč zatrapan v Schumacherja. Manjka ti objektivnosti.
Povedati hočem le, da ti na vse skupaj gledaš izkrivljeno, ker si preveč zatrapan v Schumacherja. Manjka ti objektivnosti.

Icematxyz ::
Manjka ti objektivnosti.
Torej nisi gledal dirke?
Samo govoriš, kot da je Mercedes neka magična ekipa, ki ima uspeh zagotovljen.
Ne, za uspeh so trdo delali, rekel pa sem res, da nekateri nismo v to, da bo jim uspelo, nikoli dvomili. Glede dela "magična ekipa" pa če jih tako dojemaš, tudi prav.
Če smo že pri trdem delu: Aldo Costa je verjetno opravil kakšno naduro že samo za to, da dokaže, da pri Ferrari ni bil težava on in verjetno tudi na podlagi tega Ross Brawn dokaj samozavestno napoveduje konec večjih težav s gumami!
P.S. Ekipa resda postaja že prav "magična"! Trenutno manjka le še optimalno odpeljana dirka MS, kjer bo MS pokazal, ali še ima "magijo" ali pa je res kaj na teoriji "refleksov" in podobnih "nebuloz" iz preteklega obdobja!

ABX ::
Ne, Brown pravi da je okno v katerem gume delajo dobro zelo majhno, in to dirko so to okno zadeli.
Če je prevroče, gume skurijo (Avstralija), če je premrzlo pa ne delajo pravilno (Malaysia). Če so res ta problem rešili se bo videlo čez 7 dni v Bahrain, kjer bojo temperature izredno visoke.
Če je prevroče, gume skurijo (Avstralija), če je premrzlo pa ne delajo pravilno (Malaysia). Če so res ta problem rešili se bo videlo čez 7 dni v Bahrain, kjer bojo temperature izredno visoke.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::
Če so res ta problem rešili se bo videlo čez 7 dni v Bahrain, kjer bojo temperature izredno visoke.
Drži.

Super Sonic ::
Ne, za uspeh so trdo delali,
Še HRT dela trdo, da ostalih ne govorim. Urniki so 20 ur delavni povsod. Vsako leto je osebje, sploh tisti ki potujejo, na meji skrajnosti.
da nekateri nismo v to, da bo jim uspelo, nikoli dvomili.
Samo za tvojo informacijo, delničarji MB koncerna nekako tišijo MB ven iz F1, ker požre preveč denarja. Čas se jim izteka, je pa dejstvo, da je njihov proračun med največjimi v F1. Gledano iz tega stališča jim MORA uspet, če ne so nesposobne ovce (kar vemo da niso). In še nekaj, to moštvo se je rodilo iz moštva svetovnih prvakov Brawna, tako, da smo pričakovali od njih malo več. Sedaj ko jim je FIA pomagala (kot tudi vsem ostalim) in RedBullu odvzela vso prednost, je prišel čas da končno kaj pokažejo.
Aldo Costa je verjetno opravil kakšno naduro že samo za to, da dokaže, da pri Ferrari ni bil težava on
Aldo COsta je delal cele dneve, maščevanje gor ali dol, ni trik v enem premiku na avtomobilu. To gre za celotno zgodbo, kjer je on en tak mejčken faktor na začetku. Mora spoznati ljudi, način dela, ipd, šele potem način na katerega avtomobil deluje, nato na način na katerega se avto razvija in šele nato mora po gori izračunov on dodat svoje stvari na avto. In MB je imel oba dirkalnika W01 in W02 zelo agresivna, kar je kontra tistemu kar je Costa delal zadnjih 6 let pri Ferrariju. Nič ni na teh pravljicah o maščevanju, ker ne gre 1:1, ampak moštvo na moštvo.
ali še ima "magijo" ali pa je res kaj na teoriji "refleksov" in podobnih "nebuloz" iz preteklega obdobja!
Če do sedaj nisi pogruntal, da je tip sposoben kot vsi ostali odpeljat celotno dirko, včasih tudi brez napak, potem ti ni pomoči. Problem je le v tem, da ko jo, bomo imeli posvinjan forum do amena in mislim si, da ta ne bo edini. Če bi pa on imel kaj več kot ostali v sebi, bi pa sedaj v teh dveh letih in pol lahko že kdaj skočil na oder za zmagovalce, tako kot Nico Rosberg. Pa ne govorim o letošnjih sezoni.
Tudi Massa bo lahko prilezel do stopnjičk, pa to še ne pomeni da je Il Mago (ali podobne oslarije). Kaj je šele potem Perez! ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

JC Denton ::
Bahrain bi lahk Mercedesu še bolj ustrezal kot Kitajska. Gume mislim da so tam bistveno manj obremenjene, saj so samo 3 ovinki, kjer prihaja do večjih obremenitev gum. Tak da mislim, da moštva nebi smela imeti hudih težav z pregrevanjem. Imajo pa močan motor in dobro končno hitrost.

Icematxyz ::
Samo za tvojo informacijo, delničarji MB koncerna nekako tišijo MB ven iz F1, ker požre preveč denarja.
In to ima s tem, da smo nekateri verjeli, da je uspeh neizogiben točno kaj?
Čas se jim izteka, je pa dejstvo, da je njihov proračun med največjimi v F1. Gledano iz tega stališča jim MORA uspet, če ne so nesposobne ovce (kar vemo da niso).
Toyota? Drugače pa se ne strinjam, da jim za to MORA uspeti, ker potem bi recept bil resnično enostaven da.
Mora spoznati ljudi, način dela
Trenutna zasedba bi verjel, da deluje dokaj utečeno. Se pravi saj pa ne delajo skupaj prvič!
kar je kontra tistemu kar je Costa delal zadnjih 6 let pri Ferrariju
Saj pravim, dodatni motiv za kakšno naduro je zagotovo tudi takšno razmišljanje.
Če do sedaj nisi pogruntal, da je tip sposoben kot vsi ostali odpeljat celotno dirko, včasih tudi brez napak, potem ti ni pomoči.
Ne, letos še tega ni dokazal, ne po lastni krivdi, čas je, da do tega torej pride. Obetam pa si tudi kakšen spopad 1:1 in bok ob boku s Mclarnovim dvojcem in brez ukazov iz boksov, da mora kdo popustiti.
-Nenazadnje MS ni osvojil prve zmage za Mercedes po pol stoletja.
-Še ni stal na stopničkah v tej "drugi karieri".
-Še ni ponovno postal svetovni prvak.
Edino, kar MS zlahka pripišemo je to, da brez njega Mercedes danes tukaj ne bi bil, ampak zame to ni dovolj. Torej za začetek je čas za prve stopničke potem se bomo pa pogovarjali naprej.
Problem je le v tem, da ko jo, bomo imeli posvinjan forum do amena in mislim si, da ta ne bo edini.
In še seveda preko...
Če bi pa on imel kaj več kot ostali v sebi, bi pa sedaj v teh dveh letih in pol lahko že kdaj skočil na oder za zmagovalce, tako kot Nico Rosberg. Pa ne govorim o letošnjih sezoni.
Ne, to ne drži, sedaj pa so pogoji pravi in brez MS teh pogojev nikoli ne bi bilo, da se to pokaže. To pa se strinjam!

Super Sonic ::
Ne, to ne drži, sedaj pa so pogoji pravi in brez MS teh pogojev nikoli ne bi bilo, da se to pokaže. To pa se strinjam!
To je nebuloza fanatikov. Rosberg je bil v tem času, ko je MS dosegel kot najboljše mesto - 4. mesto, 3x na stopničkah. Tako da v primeru neke blazne hitrosti, bi moral biti tu tudi rezultat MS. Ne mi govorit, da dve polni sezoni in 3 dirke v tretji, časovno ni dovolj, da bi superduper mega talent prišel na podium. Gre za +40 dirk! Še posebno, ker je njegov kolega bil tam nekajkrat, od včeraj celo z zmago. Nihče ne more imet tolk smole v tem talentu. ;)
Edino, kar MS zlahka pripišemo je to, da brez njega Mercedes danes tukaj ne bi bil.
To upam, da je velika šala, samo se bojim da ni.
In to ima s tem, da smo nekateri verjeli, da je uspeh neizogiben točno kaj?
To pomeni, da če letos ne bo uspeha, naslednje leto ne bo več MB, kar pomeni neuspeh. Kar je potem kontradiametralno tvojim prepričanjem.
Toyota? Drugače pa se ne strinjam, da jim za to MORA uspeti, ker potem bi recept bil resnično enostaven da.
Toyota se je vsega skupaj lotila s svojimi ljudmi. MB je sestavljen iz samih prekaljenih moštev. To je velika razlika za poznavalce, ker Toyota je šla načrtno tovarniško v to, šolala in izobraževala ljudi, najemala le najnujneše ljudi. MB je sestavljen, Ross Brawn in njegovih 300 ljudi ni padlo iz Marsa. Tako, da zanj je to MORA, za Toyoto je bilo pa le kup stran vrženega denarja, ali pa tudi ne. Tudi njim bi na koncu, s takšnimi vložki in tako kot so danes spisana pravila, verjetno kar dobro uspevalo.
Trenutna zasedba bi verjel, da deluje dokaj utečeno. Se pravi saj pa ne delajo skupaj prvič!
Koncept dirkalnika je važen. Pravila so drugačna, MB uporablja drugačen KERS, motor, šasijo, potek dela je drugačen, ipd. V F1 nihče ne pride čez noč in naredi ne vem kaj, kot si to nekateri predstavljate pravljično.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

Icematxyz ::
To je nebuloza fanatikov. Rosberg je bil v tem času, ko je MS dosegel kot najboljše mesto - 4. mesto, 3x na stopničkah. Tako da v primeru neke blazne hitrosti, bi moral biti tu tudi rezultat MS. Ne mi govorit, da dve polni sezoni in 3 dirke v tretji, časovno ni dovolj, da bi superduper mega talent prišel na podium. Gre za +40 dirk! Še posebno, ker je njegov kolega bil tam nekajkrat, od včeraj celo z zmago. Nihče ne more imet tolk smole v tem talentu. ;)
Torej je MS letos sam povzročil mehansko napako si slabo pritrdil gumo in se zaletel vase? Menim, da ne razumeš sploh projekta MS. Projekt MS pomeni redno uvrščanje na stopničke s strani MS vse ostalo je le "aklimatizacija" in priprave na to. Če bi enkrat ali dvakrat v pretekli sezoni stal na stopničkah seveda bi nekaj pomenilo, ampak to je premalo.
Rosberg v Mercedesu brez MS pri Mercedesu na njegovi 111 dirki zagotovo ne bi stal na stopničkah. Kot omenjaš višje, Mercedes verjetno sploh ne bi bil več v F1, torej kot samostojno moštvo.
To upam, da je velika šala, samo se bojim da ni.
Ne, to ni šala.
To pomeni, da če letos ne bo uspeha, naslednje leto ne bo več MB, kar pomeni neuspeh. Kar je potem kontradiametralno tvojim prepričanjem.
Če ne bo uspeha? Si prespal letošnjo sezono? +4 in brez napredka že nakazuje to da...
Toyota se je vsega skupaj lotila s svojimi ljudmi. MB je sestavljen iz samih prekaljenih moštev. To je velika razlika za poznavalce, ker Toyota je šla načrtno tovarniško v to, šolala in izobraževala ljudi, najemala le najnujneše ljudi. MB je sestavljen, Ross Brawn in njegovih 300 ljudi ni padlo iz Marsa. Tako, da zanj je to MORA, za Toyoto je bilo pa le kup stran vrženega denarja, ali pa tudi ne. Tudi njim bi na koncu, s takšnimi vložki in tako kot so danes spisana pravila, verjetno kar dobro uspevalo.
Torej vsaj glede teze velike količine denarja in zagotovljenega uspeha si nekoliko omilil trditev?
Koncept dirkalnika je važen. Pravila so drugačna, MB uporablja drugačen KERS, motor, šasijo, potek dela je drugačen, ipd. V F1 nihče ne pride čez noč in naredi ne vem kaj, kot si to nekateri predstavljate pravljično.
Konstanto vzpenjanje forme Mercedesa, kot smo nekateri napredovali naj govori samo zase. In pa seveda čakamo še na optimalno odvoženo dirko s strani MS v tej sezoni, da vidimo, če bo kaj še na tem!

PrimozR ::
Samo za tvojo informacijo, delničarji MB koncerna nekako tišijo MB ven iz F1, ker požre preveč denarja.
In to ima s tem, da smo nekateri verjeli, da je uspeh neizogiben točno kaj?
Ljudje tudi verjamejo, da obstaja en bradat možicelj, ki jih po smrti spušča v raj nad zemljo oz. jih pošilja v vroče podzemlje ter je zemljo ustvaril v šestih dneh. In to ima z dejanskim nastankom zemlje veze točno kako?
Mora spoznati ljudi, način dela
Trenutna zasedba bi verjel, da deluje dokaj utečeno. Se pravi saj pa ne delajo skupaj prvič!
Trenutna zasedba? Si mar del teama?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

Icematxyz ::
Ljudje tudi verjamejo, da obstaja en bradat možicelj, ki jih po smrti spušča v raj nad zemljo oz. jih pošilja v vroče podzemlje ter je zemljo ustvaril v šestih dneh. In to ima z dejanskim nastankom zemlje veze točno kako?
Torej nisi gledal dirke?
Trenutna zasedba? Si mar del teama?
Seveda, od trenutka, ko je v ekipi MS je to moja ekipa in največ vem o njej prav jaz, tako Ross Brawn, kot jaz, verjetno trenutno deliva dokaj podobno mero nezadovoljstva nad tem, da MS letos preprosto še ni imel možnosti odpeljati optimalne dirke in to bo treba spremeniti in mu to omogočiti, nenazadnje Mercedes, tu kjer je brez MS ne bi bil!

PrimozR ::
Kolikokrat ti moram še povedati, da SEM gledal dirko.
Pa kaj je point tega bluzenja v drugem delu posta? o_O
Pa kaj je point tega bluzenja v drugem delu posta? o_O

Flea ::
Icematxyz
TI dejansko misliš, da je Schumacher toliko pripomogel k uspehom moštva? Sredi lanske sezone se je že na veliko govorilo, kako ga bodo odpustili, kar roko na srce, če bi bil neki neuveljavljen dirkač bi ga že zdavnaj. Preprosto ni to, kar je včasih bil. Pa tudi ni rečeno, če je sploh kdaj bil najboljši voznik. V danem trenutku se je znašel v najboljšem moštvu in osvojil 5 zaporednih naslovov. To je to, konec zgodbe. Največji delež prispevajo inženirji, dirkači so le majhen del tega, sploh v današnjem času, ko so testiranja zreducirana praktično na minimum.
TI dejansko misliš, da je Schumacher toliko pripomogel k uspehom moštva? Sredi lanske sezone se je že na veliko govorilo, kako ga bodo odpustili, kar roko na srce, če bi bil neki neuveljavljen dirkač bi ga že zdavnaj. Preprosto ni to, kar je včasih bil. Pa tudi ni rečeno, če je sploh kdaj bil najboljši voznik. V danem trenutku se je znašel v najboljšem moštvu in osvojil 5 zaporednih naslovov. To je to, konec zgodbe. Največji delež prispevajo inženirji, dirkači so le majhen del tega, sploh v današnjem času, ko so testiranja zreducirana praktično na minimum.

Daedalus ::
Torej je MS letos sam povzročil mehansko napako si slabo pritrdil gumo in se zaletel vase? Menim, da ne razumeš sploh projekta MS. Projekt MS pomeni redno uvrščanje na stopničke s strani MS vse ostalo je le "aklimatizacija" in priprave na to. Če bi enkrat ali dvakrat v pretekli sezoni stal na stopničkah seveda bi nekaj pomenilo, ampak to je premalo.
Projekt MS je fail. 7x svetovni prvak, ki po vrnitvi ni dosegel ničesar. Ničesar.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

-valvoline- ::
Torej je MS letos sam povzročil mehansko napako si slabo pritrdil gumo in se zaletel vase? Menim, da ne razumeš sploh projekta MS. Projekt MS pomeni redno uvrščanje na stopničke s strani MS vse ostalo je le "aklimatizacija" in priprave na to. Če bi enkrat ali dvakrat v pretekli sezoni stal na stopničkah seveda bi nekaj pomenilo, ampak to je premalo.
Projekt MS je fail. 7x svetovni prvak, ki po vrnitvi ni dosegel ničesar. Ničesar.
Duo MS in NR me spominja na film *Driven* z S.Stalonejem in K.Parduejem.Izkušnje so le izkušnje,in še kako bodo prav prišli Mercedesovemu moštvu.


dzinks63 ::
Projekt MS je fail. 7x svetovni prvak, ki po vrnitvi ni dosegel ničesar. Ničesar
V ozadju je popularnost F1, Mercedesova reklama, Eccleston, ... Njemu ni treba doseči nič več, blamiral se ni, trr se mu veča, v F1 očitno uživa, drugače ne bi bil tu, če pa bodo padle še kakšne stopničke ali celo zmaga je pa samo dodaten bonus na vse prej zapisano, drugače pa ni nič nemogoče, za odpis še ni in če bodo avtomobil stunali do vrhunca, zna biti še kaj več.

Daedalus ::
Se ne strinjam s tem, da mu ni treba dosečti nič več. V bistvu se na tak način naredi največ škode. Ubermench, po prepričanju fanboyev bi zmagoval še z Minardijem, nekoč. Pa je doživel svoj reality check. ATM je za standarde F1 povprečen, relativno na moštvenega kolega pa fail. Pa Rosberg ne spada lih v prvo ligo. Še ne.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Good Guy ::

PrimozR ::
Ma veliko boljših serij, kjer si ne bi delal blamaže ter bi se verjetno tudi neprimerno bolj zabaval. Ne gre se tukaj samo za dirkanje, zraven je neprimerno tudi denar, publiciteta je bolj tako-tako, predvsem zaradi prejšnjih in trenutnih uspehov, nekaj je pa nedvomno tudi dejstvo, da dela oz. pomaga v najboljšem motošportu na svetu.
Če bi želel zgolj dirkati, bi vzel procent ali dva z banke, kupil SLS AMG GT3 in se šel dirkanje z njim. To ali pa kar pri tovarniški Mercedesovi ekipi v GT3 pokalu. Lahko pa tudi v DTMu seveda. Možnosti je več.
Če bi želel zgolj dirkati, bi vzel procent ali dva z banke, kupil SLS AMG GT3 in se šel dirkanje z njim. To ali pa kar pri tovarniški Mercedesovi ekipi v GT3 pokalu. Lahko pa tudi v DTMu seveda. Možnosti je več.

WarpedGone ::
Ko si bil enkrat prvi v mestu, no 7krat, nekak biti prvi na vasi nima več pravega motiva. Ko premaguješ the best of the best ti tekmovanje z lesser drivers ponuja točno kakšen izziv? F1 je vsaj po ugledu in prezentaciji še vedno špica motošporta. Sanje prvakov drugih kategorij je nastop v F1. Rally je dovolj drugačen da tu pa tam komu še predstavlja enmau izziva, ki pa rad izpari.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::
Kdo pa pravi, da so lesser drivers? Okej, GT3 morda, ampak bivši F1 prvaki enostavno ne prikorakajo v DTM in poharajo še tam. Prej nasprotno.
Kaj pa se zgodi, ko sanje enkrat dosežeš (uspešna kariera v F1), ampak bi vseeno še dirkal? Seveda greš v druge kategorije. Nešteto bivših F1 dirkačov je to že dokazalo. Pa verjemi, Schumacher seveda ni ostal brez želje po zmagovanju, takšnem ali drugačnem. Ti ljudje so krvoločni borci za zmage in tega se ne morejo znebiti. Potešijo jih lahko le uspehi.
Kaj pa se zgodi, ko sanje enkrat dosežeš (uspešna kariera v F1), ampak bi vseeno še dirkal? Seveda greš v druge kategorije. Nešteto bivših F1 dirkačov je to že dokazalo. Pa verjemi, Schumacher seveda ni ostal brez želje po zmagovanju, takšnem ali drugačnem. Ti ljudje so krvoločni borci za zmage in tega se ne morejo znebiti. Potešijo jih lahko le uspehi.

WarpedGone ::
Sej to pravm. Ampak uspeh je vreden tolk več, kolikor več ljudi ga ceni. DTM je lahk huda klavnica kar se tiče 'kvalitete dirkanja' a čez mejo nemčije to zadevo komaj kdo povoha. Posledično je uspeh tam enakovreden biti prvi na vasi. Sej če ni druzga je tut to 'dobr', če je pa resna šansa greš pa na večji oder.
Zbogom in hvala za vse ribe

Icematxyz ::
Kolikokrat ti moram še povedati, da SEM gledal dirko.
Potem pa ne sprašuj takšnih neumnosti.
Projekt MS je fail. 7x svetovni prvak, ki po vrnitvi ni dosegel ničesar. Ničesar.
To preprosto ne drži. Brez projekta MS ne bi bilo zmage NR na 111 dirki in ne bi bilo zmage Mercedesa po pol stoletja. Sedaj je pa čas za stopničke da, če ne lahko tako Brawn, Costa, kot Schumacher začnejo razmišljati o čem drugem.
TI dejansko misliš, da je Schumacher toliko pripomogel k uspehom moštva? Sredi lanske sezone se je že na veliko govorilo, kako ga bodo odpustili, kar roko na srce, če bi bil neki neuveljavljen dirkač bi ga že zdavnaj. Preprosto ni to, kar je včasih bil. Pa tudi ni rečeno, če je sploh kdaj bil najboljši voznik. V danem trenutku se je znašel v najboljšem moštvu in osvojil 5 zaporednih naslovov. To je to, konec zgodbe. Največji delež prispevajo inženirji, dirkači so le majhen del tega, sploh v današnjem času, ko so testiranja zreducirana praktično na minimum.
No saj tudi tako lahko gledaš na zadevo. Kakorkoli sedaj je čas za nove stopničke MS in tega menim, da se vsi zavedamo.

Onlyx ::
Ne vem, kako lahko pričakujete od 43-letnega dirkača, da je pri svojih letih še vedno tako superioren kot nekoč. Šumi je svoje pokazal, v konkurenčnem in manj konkurenčnem avtomobilu. Dokler dirka kar se da konkurenčno ostalim (in se kosa s 15 let mlajšim moštvenim tekmecem, ki vsekakor ni slab voznik, ne glede na to, da je zmago dosegel šele v 111 poizkusu), meni ne bo nihče razlagal, da je ata za v penzijo. Poleg tega ima daleč največji fan base za sabo in tako posledično v formulo (beri tudi moštvu) prinese veliko denarja. Vidi se, da se trudi, ampak realno je za pričakovati, da ne bo nikoli več na enakem nivoju kot včasih. Verjetno je bila za njega najtežja prva sezona po vrnitvi, ko je uvidel, da je vse veliko težje kot si je sam verjetno zamišljal. Upam, samo da odpelje čim več dobrih dirk in posledično končno osvoji tudi tako pričakovane stopničke - mogoče celo kakšno zmago. Skratka letošnja sezona bo še izjemno zanimiva in res se že nestrpno veselim naslednjih dirk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Onlyx ()

Super Sonic ::
(in se kosa s 15 let mlajšim moštvenim tekmecem, ki vsekakor ni slab voznik, ne glede na to, da je zmago dosegel šele v 111 poizkusu)
Sej se ne kosa. Povprečni zaostani v lanski sezoni so bili na kvalifikacijah več kot 0,5s, leto poprej tudi tam nekje, letos ima Rosberg sicer več težav s svojo formo, kar se pa tiče točk in stopničk, je pa tudi jasno kako in kaj. Vsak mladi voznik bi LANI odletel na takšno predstavo, če ni kako drugače povezan z lastniki moštva (ala Hajme).
In sedaj tisto najpomembnejše -> zakaj je potrebno odžirat sedež mladim, ki že tako ali tako nimajo možnosti testiranj. Ok, 1x na leto v Abu-Dabiju, ampak to je to. Nek ata se vozi za zabavo in spominja nostalgike, ki komaj čakajo, da prileze do teh stopničk. To je brezveze, zadnja v tej seriji odžiranja sedeža sta bila Rubens in Truli, sedaj je praktično Šumi še zadnji (če odštejmo DeLaroso) atek, ki egoistično zažira svoj prostor v F1. Rajši gledajmo Pereza, Hulkenberga, DiResto, Kobayashija (ki ga imam na sumu da si sedeža ne zasluži), Vernge, Ricarddo, ipd. To je prihodnost v najboljših letih.
F1 je biznis, če je bil on ključ, da se je MB vrnil v igro ok, ampak bi rekel, da ni bil, ker je Ross Brawn sam priznal takrat, kako zelo je bil razočaran nad Buttnom, ki je odšel (in to pokazal tudi nad tem, ko Buttnu kasneje ni hotel prodati dirkalnika za spomin). Šumi je kasneje padel not kot B plan in kot sem že rekel - v +40 dirkah ni videl 1 stopničk in pokazal ene dirke, na kateri bi si zaslužil kaj posebno omembe vrednega (mogoče lanska Kanada).
ps
Refleksi in odzivnost, fizična pripravljenost in koncentracija, vse te stvari so MSu padle zaradi starosti. To je naraven proces, ki čaka slehernika. Kar je - je to, da je v svojem življenju vse ponavljal in ponavljal in ponavljal in ponavljal in ponavljal in ponavljal in ponavljal in ponavljal in ponavljal in ponavljal (pa tako naprej), in je posledično še vedno dovolj dober, da si ne dela kakšnih štal na dirki, čeprav smo videli vsaj tri popolne fiaske iz njegovega konta. To ni talent, to je dril.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

dzinks63 ::
Nikoli nisem bil posebej goreč navijač MS, sem bil velik fan Ayrtona Senne, in tudi zaradi njegove usode je MS toliko dosegel, toda pripisati mu ("To ni talent, to je dril.") ne bi nikoli, kot dirkača ga je potrebno ceniti, presegel je vse in postavil nove standarde za vse bodoče tekmovalce v F1.

Super Sonic ::
toda pripisati mu ("To ni talent, to je dril.") ne bi nikoli, kot dirkača ga je potrebno ceniti, presegel je vse in postavil nove standarde za vse bodoče tekmovalce v F1.
Je, se strinjam. Na novo potegnil nivo drila, na novo je postavljal standarde, ki jih danes praktično dosegajo vsi mladinci, to je nekaj s čimer bo vedno zapisal v F1. Ampak če bi ga gledali s stališča talenta pa ga ne ocenil kot nekaj izjemnega. Če bi imel nek izvenserijski talent, bi ga pokazal ob vrnitvi. Tako je pa pokazal le ostanke drila.
Torej, ne razumet, da govorim, da MS nima talenta, govorim, da je on izvenserijski dril, ni pa izvenserijski talent.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Good Guy ::
Torej, ne razumet, da govorim, da MS nima talenta, govorim, da je on izvenserijski dril, ni pa izvenserijski talent.
Seveda je

Blinder ::
ali se da iz posnetka potegnit vn tabelo podatkov v kateri je zapisan čas & hitrost? Obstaja software ki iz slike uspe prebrat črke & številke. Morda vsak frame posebej s tem softverom obdelat da prebere tisti digitalni števec hitrosti. S temi podatki skupaj z nekaj fizike se da pol izrisat krivuljo moči in navora, predvsem med 16 in 18k rpm.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Super Sonic ::
;)
Šumi je pravi softič ratu na stara leta ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

Tilen ::
Sonic, kaj točno je tvoj point? Nekaj postov nazaj si rekel, da se je Rosbergu podelal kvalifikacijski krog, sedaj pa tole.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Good Guy ::

Onlyx ::
Sej se ne kosa.
Dobro pusti Šumija in sezono 2010, ker je logično, da je prvo leto po vrnitvi najtežje za voznika (nova pravila, drugačni dirkalniki in drug proizvajalec pnevmatik,...). Se strinjam, da je zaradi starosti izgubil nekaj surove hitrosti (kar se pozna predvsem na kvalifikacijah), dela kakšno napako več, vendar je dirke kljub nekaterim neumnostim odpeljal zelo konkurenčno napram Rosbergu v sezoni 2011, ko je na koncu kljub nekajkratni smoli na dirki in občasni zaletavosti (polomljena krilca) zaostal samo za 13 točk.
Če bi imel nek izvenserijski talent, bi ga pokazal ob vrnitvi. Tako je pa pokazal le ostanke drila.
Kar se tiče talenta pa ne bi komentiral. Brez izjemnega talenta verjemi, da ne bi uspel doseči to kar je. Sploh dežne dirke so bile mnogokrat pokazatelj, da je resnično izjemno nadarjen dirkač, poleg tega pa je zame že to, kar je naredil v lanski in letošnji sezoni pri svojih 43 letih, pokazatelj, da talent pri njem vsekakor nikoli ni bil vprašanje.

Super Sonic ::
Nekaj postov nazaj si rekel, da se je Rosbergu podelal kvalifikacijski krog, sedaj pa tole.
Sej se mu je, ampak to nima veze z MSom in mislim si, da nisem gledal MSa in njegovega stila vožnje že kar nekaj časa. Si lahko vsi pogledate talent;) (in če sem mal nesramen, to je za MS fane). Za nameček je bila pa stvar v tem, da na zadnji ravnini sploh ni sprožil DRSa. Iz tega kar se vidi, bi rekal, da je gumb enostavno falil...
Jaz ne navijam za prav nobenega, še najbližje mi je Kimi, drugače so pa vsi fantje super, po svoje. Tudi z MSom nimam nobenih težav in mu po eni strani pripisujem vso slavo. Nisem pa čustveno omejen s kakšnim dirkačem...
Dobro pusti Šumija in sezono 2010, ker je logično, da je prvo leto po vrnitvi najtežje za voznika (nova pravila, drugačni dirkalniki in drug proizvajalec pnevmatik,...).
Bla, bla,... govorimo o 7x svetvnem prvaku, alfa in omega dirkaču, najbolj neverjetnemu supermanu ever za volanom (sodeč po statistiki) in mislil bi si, da bo šlo malo lažje.
Se strinjam, da je zaradi starosti izgubil nekaj surove hitrosti (kar se pozna predvsem na kvalifikacijah), dela kakšno napako več, vendar je dirke kljub nekaterim neumnostim odpeljal zelo konkurenčno napram Rosbergu v sezoni 2011, ko je na koncu kljub nekajkratni smoli na dirki in občasni zaletavosti (polomljena krilca) zaostal samo za 13 točk.
Toliko kolikor je imel Rosberg smole na koncu sezone, toliko je on pridobil, tako da teh 13 pik je imaginarnih in predstavljajo prepad med voznikoma.
Brez izjemnega talenta verjemi, da ne bi uspel doseči to kar je. Sploh dežne dirke so bile mnogokrat pokazatelj, da je resnično izjemno nadarjen dirkač, poleg tega pa je zame že to, kar je naredil v lanski in letošnji sezoni pri svojih 43 letih, pokazatelj, da talent pri njem vsekakor nikoli ni bil vprašanje.
V zatonu njegove kariere voznika F1 je pogorel na vseh dežnih dirkal, Alonso mu je odčitaval takšne lekcije takrat, da sem še sam komaj verjel. Ampak da bi po vrnitvi v dežju pokazal kaj izjemnega? Niti ne. Mogoče, kot že rečeno, lanska Kanada. Pa je bilo lani in tudi letos že kar nekaj priložnosti, da bi avto dali na stran in bi MS naredil en raztur v dežju, kot npr. Alonso na zadnji ali pa Button, predvsem on. Za dež rabiš trezno glavo in veliko tistega med nogama, pa še kaj v trebuhu. Kot je meni znano se njegov zaostanek za Rosbergom v dežju le še povečuje. To, da je pa tekom svoje kariere odpeljal nekaj fantastičnih dirk v dežju, mu pa seveda priznavam. Ampak ta talent bi ostal in Šumi bi danes pometal v dežnih dirkah z ostalimi. Predvsem zaradi izkušenj in znanja.
In ja, 43 letni dirkač naj bi lovil svoje spomine v nižjih serijah oz. doma na lastni stezi. Ne pa odžiral dirkaško mesto, na račun lastnega užitka, svojemu moštvo. In to je očitek, ki mu ga kamot očitamo, vendar me osebno BK, ker mi, kot že rečeno, dol visi za MSa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedGone ::
Bla, bla,... govorimo o 7x svetvnem prvaku, alfa in omega dirkaču, najbolj neverjetnemu supermanu ever za volanom (sodeč po statistiki) in mislil bi si, da bo šlo malo lažje.
To si mislil na podlagi N drugih primerov, ko so se asi vrnili v stare čevlje in obnovili staro slavo?
Se spomneš kakšnega dirkača, ki je vrh zapustu za nekaj let in se pol vrnil nanj?
Zbogom in hvala za vse ribe

Onlyx ::
V zatonu njegove kariere voznika F1
Si mogoče gledal njegovo zadnjo dirko v Braziliji pred upokojitvijo? Meni se ne zdi, da je bila to kariera v zatonu...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 401359 (256954) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 258687 (164513) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 141877 (100626) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 192980 (156225) | WarpedGone |