» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
8 / 74
»»

black ice ::

ABX:Na mično gospodično si pa pozabil. Malo si mi sumljiv...
broken/link: posnetek je bil prikazan, nisem prepričan če je bil prikazan tudi v intervjuju po dirki, ker si ga nisem ogledal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

ABX ::

Ma!
Gospodične so še vedno prisotne v F1, čik in pivo pa so šli po slabem. :(
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Vettel bo šel čez Hamitonovo šolo. To sta fanta, ki jima je kariera samo rastla in rastla in rastla, ampak dejansko nihče od njiju ni najboljši dirkač, sploh pa ne ob dirkačih Alonso, Button, Kimi, Šumi, Rosberg ter falangi mladeničev tipa DiResta, Hulkenberg, Riccardo, Grosjean. To so vsi neki prvaki in vse kar je, je to, da sedijo v različnih avtomobilih.

Vettel se obnaša kot da nihče drug ne sme delati napak na stezi, prejšnji dve sezoni se ne spomnim, da bi ga kdo na veliko rinil iz steze, torej se te stvari zgodijo in samo nerazumevanje te pahne v takšne geste in takšno idiotsko obnašanje. Za vsako rit se palca najde in upam, da Vettel še pokaže kaj iz svojega objestnega repertuarja, da vsi spoznajo kakšen razvajen teliček pravzaprav je in koliko še rabi, da bo razumel ta šport, ter da bo razvil svojo osebnost vsaj na nivo Alonsa, ki ob razburjenju in izgubi naslova pokaže kakšnega fakiča, drugače se pa vede predvsem gentelmansko.

Naprimer Hamilton je povsem sesut, je psihično na tleh in upam si trdit, da ne zaupa več v svoje sposobnosti. Razlog za to so pa lastne napake v 2010 in 2011, ter Jenson Button, ki je v vseh teh pogledih edinstven, nekako tako kot Raikkonen. In ne pozabit, da je leta 2008 na veliko razlagal kako je boljši od vseh in kako je Raikkonenu odvzel krono v SPAju.

Vettlu čim slabši dirkalnik pa da vidmo koliko je napredoval. ;)

ps
Vettel naj bi ingoriral celo lastno moštvo in v zadnjih krogih Malezije ni zapeljal v garažo. Joke je v pravilniku, namreč lahko bi brez kazni zamenjal menjalnik za naslednjo dirko. Govori se, da mu ni delala radijska zveza, ampak mislim da so pitwall table dovolj dobro vidne, sploh pa razumljive.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Ne vem če si slišal zadnje radio komunikacije iz strani boksov.

3x v enem krogu so mu zamenjali ukaz. Prvo je bil "pit immediately", potem "don't PIT" in na koncu še "STOP the car, emergency".

Če radio zveza ni delala ni čudno da ni nič razumel.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Daedalus ::

Horner pravi, da se bojo pomenili z njim okoli neupoštevanja navodil iz boksov. Bo pa zanimivo gledat ja, kako se bo fijakal naokoli brez neke hude prednosti (če sploh) v dirkalniku.

Hamilton pa tudi ja... nekak ubogo zgleda. Dokler gre vse gladko, ni panike biti glasen. Zdaj ko ga pa Button dobro masira pa je kr nekam nesrečen.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

win64 ::

ABX je izjavil:

Ne vem če si slišal zadnje radio komunikacije iz strani boksov.

3x v enem krogu so mu zamenjali ukaz. Prvo je bil "pit immediately", potem "don't PIT" in na koncu še "STOP the car, emergency".

Če radio zveza ni delala ni čudno da ni nič razumel.


Tudi s tablo so mu pokazali, da more v bokse. Tako, da to ni nek izgovor.

WarpedGone ::

Joke je v pravilniku, namreč lahko bi brez kazni zamenjal menjalnik za naslednjo dirko.

Tnx za tale detajl. Ko sm slišal tist "we must stop" sm bil sam WTF?
Epic fail bo če na naslednji dirki Vettlu crkne menjalnik/motor. :)
Zbogom in hvala za vse ribe

ABX ::

win64 je izjavil:

ABX je izjavil:

Ne vem če si slišal zadnje radio komunikacije iz strani boksov.

3x v enem krogu so mu zamenjali ukaz. Prvo je bil "pit immediately", potem "don't PIT" in na koncu še "STOP the car, emergency".

Če radio zveza ni delala ni čudno da ni nič razumel.


Tudi s tablo so mu pokazali, da more v bokse. Tako, da to ni nek izgovor.


Ne bi bil ne prvi ne zadnji primer ko voznik ne vidi znaka od boksov. Je ogromno takšnih primerov, jaz se spomnim kako je Alonso, takrat v Benetton, ostal brez bencina ker je crknila radio povezava in ni več krogov videl opozorila za pit stop.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

MaterVola ::

WarpedGone je izjavil:

Joke je v pravilniku, namreč lahko bi brez kazni zamenjal menjalnik za naslednjo dirko.

Tnx za tale detajl. Ko sm slišal tist "we must stop" sm bil sam WTF?
Epic fail bo če na naslednji dirki Vettlu crkne menjalnik/motor. :)


Menjalnika ne sme menjati, motor pa po mili volji.

VaeVictis ::

IMHO bo pa letos dobil Hamilton naslov...

Ves čas tukaj govorite, kako je zlomljen, kako mu ne gre ipd.

Zaenkrat je dobil dva qvalija in kar nekaj točk (2 po dveh dirkah)...

Na dolgi rok bo prvak tisti, ki bo preko celotne sezone pobiral točke.

Samo vprašanje časa je, kdaj bo Hamilton začel serijsko zmagovati in če ne bo delal neumnih napak (tako kot lansko leto) bo prvak.

Ima pa tudi najboljši avto, ki bo prek sezone postal samo še boljši.

Vettel je pa v enakem položaju kot je bil Hamilton lani in predlani in slej ko prej bo delal neumne crashe, izlete iz stez ipd., ker bo hotel iztisniti iz avtomobila več od maksimuma.

Zanekrat pa ves respect Alonsu za zmago, sam občutek imam, da ena lastovka še ne prinese pomladi.

Tudi Perez me je na zadnji dirki impresioniral in mi je zelo škoda, da ni osvojil prve zmage za Sauber.

Mercedes je zgubljen, kakor je že SuperSonic povedal in lepo obrazložil.

Massa je obupen (iz boksa mu sporočijo, da naj prehiti osebo pred sabo, on par ovinkov kasneje zleti s ceste), morali bi ga že zamenjati (Perez je očitno odlična izbira).

Lotus kaže solidno formo (kaj bo tekom sezone bomo pa še videli), škoda za Grosjeana.

Zaenkrat edino McLaren izgleda solidno na dolgi rok....

Ps: Osebno me tudi Button presenča, ko je prišel v McLaren sem mislil, da ga bo Hamilton pojedu za malo malico, zaenkrat je pa bil celo boljši od njega...

PrimozR ::

VaeVictis je izjavil:

IMHO bo pa letos dobil Hamilton naslov...

Ves čas tukaj govorite, kako je zlomljen, kako mu ne gre ipd.

Zaenkrat je dobil dva qvalija in kar nekaj točk (2 po dveh dirkah)...

Na dolgi rok bo prvak tisti, ki bo preko celotne sezone pobiral točke.

Samo vprašanje časa je, kdaj bo Hamilton začel serijsko zmagovati in če ne bo delal neumnih napak (tako kot lansko leto) bo prvak.

Ima pa tudi najboljši avto, ki bo prek sezone postal samo še boljši.

Vettel je pa v enakem položaju kot je bil Hamilton lani in predlani in slej ko prej bo delal neumne crashe, izlete iz stez ipd., ker bo hotel iztisniti iz avtomobila več od maksimuma.

Zanekrat pa ves respect Alonsu za zmago, sam občutek imam, da ena lastovka še ne prinese pomladi.

Tudi Perez me je na zadnji dirki impresioniral in mi je zelo škoda, da ni osvojil prve zmage za Sauber.

Mercedes je zgubljen, kakor je že SuperSonic povedal in lepo obrazložil.

Massa je obupen (iz boksa mu sporočijo, da naj prehiti osebo pred sabo, on par ovinkov kasneje zleti s ceste), morali bi ga že zamenjati (Perez je očitno odlična izbira).

Lotus kaže solidno formo (kaj bo tekom sezone bomo pa še videli), škoda za Grosjeana.

Zaenkrat edino McLaren izgleda solidno na dolgi rok....

Ps: Osebno me tudi Button presenča, ko je prišel v McLaren sem mislil, da ga bo Hamilton pojedu za malo malico, zaenkrat je pa bil celo boljši od njega...

Hja, Perez bi težko osvojil prvo Sauberjevo zmago, pa če bi si tega ŠE TAKO MOČNO želel ter tudi če bi imel bistveno hitrejši avto. Zgodovina je pač zgodovina in prvo zmago Sauberja bo vedno imel v rokah Kubica ;)

Alexius Heristalski ::

VaeVictis je izjavil:

Massa je obupen (iz boksa mu sporočijo, da naj prehiti osebo pred sabo, on par ovinkov kasneje zleti s ceste), morali bi ga že zamenjati (Perez je očitno odlična izbira).

Čemu le bi šel Perez v slabši avto? :D Menda ne bo kot Fisico, ki je s stopničk s Force Indio prestopil v Ferrari, s katerim ni osvojil niti točke? :))
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

win64 ::

Če se prav spomnem, mu je ogromno preglavic delal volan z vsemi tipkami, ki jih je bilo pri force india manj. Je enkrat nekaj narobe pritisnil pa se je obrnil v enem ovinku. Tako da ni ravno krivda ferarija bila takrat. Massa pa ni več enak od takrat :/

ripmork ::

Tako da ni ravno krivda ferarija bila takrat.

Sej nima veze, od koga krivda je. Včasih je simpl boljše:>
Tudi pomoje bi Perez neumnost naredil, če bi (ob priliki) že letos skočil v tardečega. V Sauberju se dobro počuti, soliden dirkalnik, nekaj dobrih predstav naj še pokaže tu, pa bo to super popotnica za nadaljno kariero. Je pa res, da bodo tekom sezone večja moštva relativno gledano hitreje napredovala kot ostala...

Daedalus ::

Čemu le bi šel Perez v slabši avto? Menda ne bo kot Fisico, ki je s stopničk s Force Indio prestopil v Ferrari, s katerim ni osvojil niti točke?


Tako nekak. Če je pameten, bo ostal v hitrejšem dirkalniku in zaenkrat je to Sauber.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PrimozR ::

Glede na rezultat zadnje dirke ne.

ABX ::

Katero dirko si ti gledal? Sauber je bil za 1 sekundo hitrejši od Ferrarija in samo Alonso ve kako je zmagal to dirko s to frezo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

JC Denton ::

Menjava moštva mes sezono je dvorezen meč, ja lahko se dirkač usede v boljši / hitrjši dirkalnik, a če ga ni navajen, če ne dobi zaupanja in filinga bo težko iz njega stisnu 100% Mislim da je prav tukaj največji problem Masse, ne zaupa v dirklanik in ne upa pritisnit do podna.

Alonso na drugi strani pač pritisne in zaenkrat mu ratuje, se pa lahk hitro zgodi, da bo enkrat napravo napako ali dve in dirko končal kje zadaj. Če se kdo spomni kakšne težave je imel leta 2007 v Montrealu, ko je prestopil na drugega opremljevalca zavor, mislim, da je vsaj petkrat na dirki zgrešil točko za zaviranje, uničil gume in končal na sedmem mestu za Satom v Super Aguriju.

Daedalus ::

Glede na rezultat zadnje dirke ne.


LOL?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PrimozR ::

Ja? Alonso je bil pred Perezom. Massa pa pred Kobayashijem. Izkrivljen pogled, ja, ampak če čez 5 do 10 let gledaš rezultate, vidiš samo to (razen če se bo zgodba spremenila v naslednjih par dirkah).

Daedalus ::

Jah, časi z dirke kažejo drugače. Plus, izkušen voznik bi s tistim Sauberjem pomalcal Alonsa brez problemov. Še Perez bi ga verjetno, če se mu ne bi zdelo bolj pametno iti v nekem trenutku malo "travo kosit".

Se pa strinjam da šteje pač končni rezultat. S to opombo, da le-ta ne pojasni vse zgodbe.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Dr_M ::

Ce-je je veliko.
Ce nebi bilo takp vreme, verjetno Alonso nebi zmagal, se manj bi bil Perez drugi.
Koneckoncev bi Perez s tveganjem lahko veliko pridobil, Alonso pa ogromno izgubil.

PrimozR ::

Daedalus je izjavil:

Jah, časi z dirke kažejo drugače. Plus, izkušen voznik bi s tistim Sauberjem pomalcal Alonsa brez problemov. Še Perez bi ga verjetno, če se mu ne bi zdelo bolj pametno iti v nekem trenutku malo "travo kosit".

Se pa strinjam da šteje pač končni rezultat. S to opombo, da le-ta ne pojasni vse zgodbe.

Če bi časi dirke kazali drugače, rezultati ne bi bili takšni. Čez vseh ne-vem-koliko-krogov-je-že-bilo je bil Alonso pač najhitrejši :P

ABX ::

Don't feed the troll.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Kar se tiče same dirke je stvar bila v tem, da so pri Ferrariju vozili taktično brezhibno, kar se ni zgodilo že vsaj 5,6 sezon. Prva polovica dirke je potekala v mokrem oz. pol mokrih pogojih in glede na odsotnost elektronike je zelo pomembno kako so bili avtomobili nastavljeni (višina dna dirkalnika, število točk po downforcu in prestavna razmerja), tako da načeloma tu ocenjevati hitrost dirkalnikov ni prav nič realno, za nameček je pa prednji del Ferrarija na pullrod sistemu in to je prva zmaga tovrstnega vzmetenja v F1, tudi v dežju.

Drugi del dirke se je steza sušila in bolj ko je bila suha - hitrejši je Perez bil, kar ne pomeni nič novega, le to, da Sauber, kot že dve leti zapored, izredno čuva pnevmatike, F2012 jih pa ne. Kot sem že rekel so se potem pri Ferrariju mnogo bolje odzvali na situacijo, poklicali v bokse Masso in hitro ugotovili da je čas za suhe pnevmatike, saj so bili časi +7s hitrejši. 1 predčasni krog Alonsa pred Perezom je tudi prinesel podobno razliko v času.

Zadnji del dirke pa je potekal v razmerju Ferrari-srednje trda pnevmatike in Sauber-trda pnevmatika, kar je enostavno pomenilo, da bodo Perezove pnevmatike iz kroga v krog bolj konstantne in to hitrost ravno držale do konca dirke, med tem ko je bilo jasno, da bo Alonso radiral mehkejšo zmes in bil ob zaključku v paniki, saj je bilo vse to početje izjemno tvegano.

Izšlo se je kot se je, primerjati hitrosti obeh dirkalnikov pa še ni realno. Pa tudi če je, bi rekel, da je v rokah Alonsa F2012 boljši dirkalnik ob obeh Sauberjev, v rokah Masse pa je Ferrari nekje na nivoju Caterhema oz. Marussie. Nato kažejo tako kvalifikacije kot dirka. V Avstraliji bi Massa ostal v Q1 če Kimi ne bi imel nesporazuma in časovnega fiaska ko je lovil zadnji hiter krog, v Maleziji pa se je moral Massa, ki je bil na robu izpada v Q1, reševati z mehkejšimi pnevmatikami, ki bolj godejo F2012-tki. Točke so pa tko točke in če pogledamo lestvico je Alonso pred Masso za toliko mest, da dejansko težko podaš oceno kje je realno stanje Ferrarije.

Glede pnevmatik je potrdil tudi Kovalienen, ki je dejal, da je cca 3 dni prebil v garaži z inženirji, kjer je bil glavni cilj kako spraviti temperaturo pnevmatik v "temperaturni okvir" (nekje med 85 - 90 stopinj C), saj so letošnje Pirellijeve pnevmatike tako muhaste da temperatura skoraj skače v gumi, če pa padeš iz temperaturne okvirja je pnevmatika povsem neuporabna in se uniči praktično v 1 krogu.

Ferrari - Sauber: tega se praktično ne komentira, za Ferrari bi vozili vsi, to je referenca, to je razvoj, to je inštitucija, to so navijači in organizacija, Sauber je pa satelit Ferrarija, ki pili tisto kar Ferrari predlaga oz. narekuje denar ali pa kakšna veza. Ni primerjave in Perez bi po moji oceni takoj tekel v Ferrari zamenjat Masso. Tudi če ne zaradi letošnjih rezultatov, zaradi vseh teh možnosti in organizacije kot same.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Alexius Heristalski ::

Normalno, da bi. Primerjavo s Fisicom sem naredil zato, ker se mi je zdelo smešno, kako je po Spaju prebegnil v Ferrari zamenjat Badoerja in se namesto boja za nove stopničke vozil nekje v sredini. Vem pa, zakaj je to storil - otroške sanje.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Super Sonic ::

Pa ne samo sanje, sedaj je član Ferrarija in tudi njegove akademije, svojim otrokom pa bo lahko razlagal, da je vozil za Ferrari v F1. Ni slabo za tako povprečnega dirkača.

Vmes so poštimali Kimijeve težave z volanom, vabljeni na zanimivo branje:
http://www.lotusf1team.com/Keep-Left-Ki...

ps
pa ne pozabit katerega smo danes. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

:)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Boobiz ::

RTV je mel pa drugo foro, napisali so namreč da birka v Bahrajnu odpade :))

Bernie Ecclestone si je premislil
Denar ni vse, Bahrajna ne bo!

Šef formule 1 obljublja, da bo sezono naredil bolj evropsko in na koledar vrnil Imolo, Zeltweg, Estoril in druga prizorišča...
Dirke za veliko nagrado Bahrajna, ki bi morala biti na koledarju formule 1 na sporedu kot četrta preizkušnja sezone, teden dni za dirko v Šanghaju, vendarle ne bo! Šef formule 1 Bernie Ecclestone je namreč v nedeljo zjutraj v poslopjih sedeža formule 1 v Londonu sklical novinarsko koferenco in medijem pojasnil svoja stališča. Ni kriv pritisk javnosti in protestnikov, Ecclestone zdaj pravi, da mu denar v življenju ne pomeni nič, zato ga bahrajnska kraljeva družina kljub visoki kotizaciji ne more kupiti. Še več, Britanec je ugotovil, da je dirkališče v Manami zelo dolgočasno in primerno zgolj za dirke s kamelami...

Bernie Ecclestone je odpovedal dirko za veliko nagrado Bahrajna, kar se je zgodilo že v lanski sezoni. Čeprav je še pred dnevi zatrjeval, da dirka v Manami v vsakem primeru bo, protestnike pa je označil za ljudi, katere ne razume povsem, si je zdal enainosemdesetletnik premisli. "Čas je, da se vprašamo, kam drvi ta svet. Ni prav, da najbolj pomembno vlogo igra denar. Pa četudi Bahrajn plača najvišjo kotizacijo v formuli 1," je med drugim povedal Ecclestone.

In kakšna bo usoda dirke v Bahrajnu v prihodnjih letih? "Dokler ne zgradijo nove steze, ki bo bolj zanimiva za ljubitelje formule 1, dirke tam ne bo. Zato pa naj evropskih ljubiteljev motošporta to ne skrbi, dirko bomo že nadomestili. Čas je, da formulo 1 spet naredimo bolj evropsko, na koledar bomo vrnili tudi Imolo, Portugalsko, Francijo in Avstrijo!"
I'm drunk, what's your excuse?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boobiz ()

Super Sonic ::

Ja tudi ok, ampak ta z volanom je bila odlična, ker veliko folka je padlo na to foro, tudi ideja je super kako ima dirkač nek grip v eni roki in kako ga motijo gumbi na drugi, super povezano na dejanske težave Raikkonena, ki želi mehak - a izredno natančen volan.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Boobiz ::

Ferrauber F2012-C31 :D

 f2k12

f2k12



Italijanski motošportni magazin Autosprint poroča, da bo moštvo Ferrari na medsezonskem testiranju, ki bo med prvomajskimi prazniki organizirano v Mugellu, predstavilo povsem nov dizajn svojega dirkalnika F2012, ki bo tako drugačen, da bo pravzaprav B-verzija letošnjega izzivalca. V moštveni tovarni v Maranellu pripravljajo povsem spremenjen dizajn zadka dirkalnika, ki bo povsem identičen Sauberjevim rešitvam izpuha in bočnih stranic, Italijani pa bodo zadržali le radikalen stopničast nos svojega avtomobila. Ker naj bi bila B-verzija dirkalnika F2012 pravi hibrid med ferrarijem in sauberjem C31, mu je Autosprint že našel novo ime - ferrauber!


http://f1.rtvslo.si/index.php?id=news&t...
I'm drunk, what's your excuse?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boobiz ()

Icematxyz ::

Če bo dirka odpeljana optimalno bo Michael Schumacher ta vikend visoko. Da vidimo.

MaterVola ::

MS nima šans.

Daedalus ::

Če bo dirka odpeljana optimalno bo Michael Schumacher ta vikend visoko.


Nope, ne bo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

krucymucy ::

Mercedes ni ravno v najboljši formi. Avto je že res hiter na treningih, med dirko jim pa zmanjkuje konstantnosti. Bo že res da prekomerno obrablja gume.

Tilen ::

krucymucy je izjavil:

Mercedes ni ravno v najboljši formi. Avto je že res hiter na treningih, med dirko jim pa zmanjkuje konstantnosti. Bo že res da prekomerno obrablja gume.


http://f1.rtvslo.si/index.php?id=news&t...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ABX ::

Če gre vse po sreči za eno 8 mesto bo. :)

Mercedes ima resne težave z gumami na daljše razdalje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

njok ::

"Ok Sebastian, that wasn't quick enough..."

3 desetinke pa pokriva prvih 10 v Q2. Upajmo, da se drzijo tako se naprej.

Skyman ::

ja kumara kr 11 mesto :D sei prov kr nej se bruka

Tilen ::

Mercedesova prva vrsta. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Tilen ::

1. Nico Rosberg 1:35.121 (3. del)
Mercedes

2. Lewis Hamilton 1:35.626 (3. del)
McLaren

3. Michael Schumacher 1:35.691 (3. del)
Mercedes

4. Kamui Kobajaši 1:35.784 (3. del)
Sauber

5. Kimi Raikkonen 1:35.898 (3. del)
Lotus

6. Jenson Button 1:36.191 (3. del)
McLaren

7. Mark Webber 1:36.290 (3. del)
Red Bull

8. Sergio Perez 1:36.524 (3. del)
Sauber

9. Fernando Alonso 1:36.622 (3. del)
Ferrari

10. Romain Grosjean brez časa (3. del)
Lotus

11. Sebastian Vettel 1:36.031 (2. del)
Red Bull

12. Felipe Massa 1:36.255 (2. del)
Ferrari

13. Pastor Maldonado 1:36.283 (2. del)
Williams

14. Bruno Senna 1:36.289 (2. del)
Williams

15. Paul di Resta 1:36.317 (2. del)
Force India

16. Nico Hülkenberg 1:36.745 (2. del)
Force India

17. Daniel Ricciardo 1:36.956 (2. del)
Toro Rosso

18. Jean Eric Vergne 1:37.714 (1. del)
Toro Rosso

19. Heikki Kovalainen 1:38.463 (1. del)
Caterham

20. Vitalij Petrov 1:38.677 (1. del)
Caterham

21. Timo Glock 1:39.282 (1. del)
Marussia

22. Charles Pic 1:39.717 (1. del)
Marussia

23. Pedro de la Rosa 1:40.411 (1. del)
Hispania Racing

24. Narain Kartikejan 1:41.000 (1. del)
Hispania Racing
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

PrimozR ::

Skyman je izjavil:

ja kumara kr 11 mesto :D sei prov kr nej se bruka

Kdo je kumara???

EDIT: aha, Vettel...

EDIT2: torej top moštva so po novem McLaren, Mercedes, Sauber, Renault in samo deloma Red Bull ter Ferrari? :D (rahlo sarkastčno, vemo, da kvalifikacije niso povsem rpavi pokazatelj zmogljivosti)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Alec999 ::

Jutri zna bit zanimiva dirka, sploh štart dirke. Upam, da Webber letos nima težav pri speljevanju.

roCkY ::

Če bo šlo v tem smislu kot kaže po 2 in "pol" dirkah sezona ne bo dolgočasna. Kaže na eno boljših v zadnjem desetletju.
Upam da res ne bo dežja. "Kaos" dirka jutri ni tisto kar si želim.

TribesMan ::

Kimi jutri na stopničkah?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

JC Denton ::

Kimi in Kamui jutr na stopničkah. Če gre kdo u cerkev, naj mašo plača. :p

Tilen ::

Jutri želim videti MS na stopničkah. >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ttommy ::

Jaz pa Kimija.;((
Gamer

šernk ::

Jaz pa njiju dva + Kobayashija :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Daedalus ::

novem McLaren, Mercedes, Sauber, Renault in samo deloma Red Bull ter Ferrari?


V bistvu je Ferrari počasnejši od Sauberja. Sej zato pa bojo spravili skup Ferrauberja.

Kimi jutri na stopničkah?


To bi bilo epic. Upam na vsaj tretje mesto. Če Mecedesi veselo znucajo gume... pa še kam višje.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
««
8 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430386039 (241634) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899248261 (154087) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146137892 (96641) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189186641 (149886) WarpedGone

Več podobnih tem