» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
7 / 74
»»

Dr_M ::

Jebiga, Perez zajebu. Skoda.

TribesMan ::

Vseeno Alonsu ne bo lahko...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Ostala mu bosta dva kroga za napad, s tem da bodo Alonsu dani težki časi na tistih pnevmatikah.

Je pa še opcija, da bodo držal Pereza na save place two.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

Po moje Perez psihično ne bo zmogel še enega ulova...

TribesMan ::

Če hoče zdaj ulovit Alonsa mora it v full attack mode...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Montezemolo pisu sms Sauberju nej se ne zajebavajo ;).

Problem je, ker je Perez vozil čez 100%. Sedaj ga bodo verjetno dal na 95% in akcije je konec, ker še ena taka napaka lahko odnese vse.

0,5s je premal, prej je vozil od 0,7s do 1s na krog hitreje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Jap, tole je premalo...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Evo pa je F2012 in ALonso prišel do zmage. Jasno, izjemna vožnja, pa tudi veliko sreče.

Zanimivo je, da sta oba McLarna čisto out z ritmom v teh pogojih. Nekje na nivoju Ferrarija celo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Škoda za Maldonada... spet tik pred ciljem ob točke, tokrat vsaj ne po lastni neumnosti...

Mclaren ni tako močan kot bi si mislil... če gledamo zadnji del v suhem, Hamilton proti Alonsu ni pridobil prakitčno nič...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Sauber in Perez sta ključno vlogo odpeljala v prvem delu dirke, ko so ostal na vmesnih pnevmatikah do SC. Od tam naprej so tudi naredili vse prav, razen tisti 1 krog... Škoda no. Ferari je moral na mehke gume, ki so morale odpeljat dolgi stint, na trdih so pač še toliko bolj out.

Dobra dirka, katastrofa pa Massa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Mercedes je prišel do 1 točke... razočaranje mora biti veliko.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Boobiz ::

Fantastična dirka za gledat, čeprav je blo vse skupaj čist predolgo zaradi dežja. Me zanima kako se bojo mediji razpisali o hitrosti Pereza in Hamiltonovem nedohajanju kljub superiornemu avtomobilu.
I'm drunk, what's your excuse?

Daedalus ::

Uff, tole je pa blo... Čestitke ekipi Sauber, tole so si resno zaslužili. Škoda, da ni Perez malo bolj izkušen. Bi pomalcal Alonsa b.p.
Alonso je po drugi strani, izvedel manjši čudež lokalnega pomena - s tole kanto od dirkalnika zmagat je dosežek.
Kimi je tudi peljal dobro... z boljšim izhodiščem bi šlo mogoče kako mesto višje.

Button, Vettel - konkretna zajeba. A je kdo vidal na koncu, so Vettla ustavili na stezi/je šal v bokse/pripeljal skozi cilj?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Good Guy ::

Škoda da niso pustil dirke laufat ko se je uscalo, bi blo bolj zanimivo, tko je blo pa vse skupi zelo monotono

MaterVola ::

Je imel Vettel težave z menjalnikom?

hazy ::

Kakšne pokate tle gor, jao, sami F1 eksperti.
F1 je postala zaradi veliko ključnih dejavnikov kot so aerodinamika, pnevmatike, vreme, izkušnje, itd., ki igrajo vse bolj pomembno vlogo pri končnem razpletu dirk za svetovno prvenstvo.
F1 je postal šport, v katerem zmagujejo ne samo najhitrejši, ki so za več kot sekundo pred konkurenco na dani progi, ampak najbolje prilagojeni trenutnim razmeram. Prvim trem ni pomagal dober čas iz treninga, saj se točke delijo v nedeljo po dirki.
Evo vam dirko v Maleziji. Tipična predstavnica, na kateri je Perez pokazal, da se da s klaso nižjim dirkalnikom skoraj zmagati. A ne danes, hehe.
Alonsova t.i. kanta je zmagala, pred tednom dni je bil pa peti s srečo, boste rekli antiferraristi, hehe.
Res da je sedaj Ferrari daleč od hitrega in aerodinamično uravnoteženega dirkalnika v suhem vremenu, vendar imajo Alonsa in kot moštvo v težkih razmerah potegnejo iz motorja 110% in tu je tista razlika, ki je z Masso ne morejo narediti. Massa ima s sabo preveč problemov in bo verjetno kmalu zamenjan, v kolikor se ponovi scenarij Španec prvi, Brazilec ponovno zunaj točk.

Tudi veliko sreče je včasih potrebno imeti, to pa vsak dobro ve, kateri je kdajkoli tekmoval oz. dirkal.

Daedalus ::

Evo vam dirko v Maleziji. Tipična predstavnica, na kateri je Perez pokazal, da se da s klaso nižjim dirkalnikom skoraj zmagati. A ne danes, hehe.


Neumnost. V teh razmerah je bil Sauber daleč od "klase nižjega dirkalnika." Glede na to, kako je dohiteval Alonsa, je bil Ferrari za klaso nižji dirkalnik. V primeru suhe dirke, pa verjetno noben od teh dveh ne bi bil niti blizu današnji uvrstitvi.

In ja, F2012 je kanta. Če ne bi bil, se v Ferrariju ne bi trudili do začetka evropskega dela sezone narediti praktično novega dirkalnika.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Zanimiv kometar Scarbsa:
"LOL so a car with front pullrod suspension wins on a slippery wet track, that'll confuse the airmchair critics"

Mislim, da je šel normalno čez črto, ker je zadržal 11 mesto, sicer ga ne bi. Okoli menjalnika ne bi vedel, da je imel težave, so pa ob postanku počene pnevmatike pregledali vzmetenje.

In zdej Alonso s tisto dobesedno kanto vodi prvenstvo, Massa je pa za Timo Glockom. LOL

Evo vam dirko v Maleziji. Tipična predstavnica, na kateri je Perez pokazal, da se da s klaso nižjim dirkalnikom skoraj zmagati. A ne danes, hehe.

Danes ga je od zmage ločil 1 krog bolj zgoden postanek na suhih pnevmatikah, ampak kdo bi vedel, razen kapitanov iz gostilne.

Alonsova t.i. kanta je zmagala, pred tednom dni je bil pa peti s srečo, boste rekli antiferraristi, hehe.

Ja, imel je kar precej sreče, saj ga je ogrožal Maldonado dokler ni naredil napake.

Massa ima s sabo preveč problemov in bo verjetno kmalu zamenjan, v kolikor se ponovi scenarij Španec prvi, Brazilec ponovno zunaj točk.

Massa ima težave z zadkom dirkalnika, veliko pa ga košta da fali praktično vse apekse in vmes radira zadnje gume. Od tu todi razlika po 3s na krog ali še več. Je pa nekaj, vožnja s pullrodom spredaj je nekaj drugačnega, s tem nima nihče izkušenj, razen Minardija v 2001. In tisto se je izkazalo za kastrofo.

Ferrari pripravlja predvsem za Bahrain nov dirkalnik, ki bo tako drugačen, da bodo morali opravljati še enkrat crash teste. Predvsem se namiguje na klasični pushrod spredaj, stranski zaboji in izpuh. Vse to bo spremenjeno, kar pomeni cel dirkalnik.

Ja - tako zelo izgubljeni so in le po sreči so tam kjer so - kar jim je pa za privoščit.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

hazy ::

Ja sej imate prav, samo jaz pravim v razmerah kot so bile, je treba potegniti maksimum in to je Ferrariju uspelo z Alonsom z veliko sreče, če hočete. Pa ne sedaj udrihat s če-ji (če bi Perez šel v istem krogu v boks kot Alonso,... ja pa ni šel, bi ga lahko prehitel, če ne bi naredil Perez napake, bi ga lahko prehitel, pa jo je, če bi imel na voljo Perez še 2 kroga, bi ga lahko prehitel, pa ni imel. Zato pa pravim, da je Alonso izkoristil dane razmere in vnovčil zmago. Tako da razni če-ji so totalna neumnost pri taki razpravi.

JC Denton ::

Super Sonic je izjavil:

vožnja s pullrodom spredaj je nekaj drugačnega, s tem nima nihče izkušenj, razen Minardija v 2001. In tisto se je izkazalo za kastrofo..


Vozil pa ga je...

Škoda da ni zmagal Perez... vedno mi je všeč, če zmaga kdo od neobičajnih. To da pa Alonso vodi v prvensto po dveh dirkah, pa upam iti stavit, da ni pričakoval nihče.

Zanima me, kako visoko bi prišela Šumi in Grosjean ali kaj je že, če se nebi 3/4 švicar zabil v nemca.

Dr_M ::

Men je blo najbolj skoda Buttna. Res je mel nesreco danes.:|

z3ro ::

Tudi Hamilton je imel nesrečo v boksih (dvakrat) tako, da je že na ta račun zgubil slabih 10s. Zmago bi pa bolj privoščil Perezu:D Drugače pa zanimiva dirka. Me zanima kako bi bilo v suhih razmerah.

ttommy ::

Kimi je pa vsaj najhitrejši krog postavil...
Gamer

Yugos ::

Masso ven Kimija not za eno sezono ker bo že itak pol šu sankat na severni pol.

Super Sonic ::

Ja res je, drži, Minardijev PS01 je vozil takrat ravno Fernando Alonso. Mogoče mu kaj pride prav, dejstvo je, da se je zaostanek Felipeja za Fernandom praktično podvojil, da o hrambi sprednjih gum sploh ne govorimo.

Zanima me, kako visoko bi prišela Šumi in Grosjean ali kaj je že, če se nebi 3/4 švicar zabil v nemca.

Mislim, Schumarcherju Grosjean ni uničil dirke tako kot Karaketian Vettlu, nenazadnje se mi zdi da sta bila Kimi in Schumarcher ob prekinitvi eden zraven drugega, pa je Kimi na koncu prišel do 5. mesta. Resnično so hec tele pnevmatike in dirkalnik W03, ki je ob določenem delu dirke delal 3s razliko v minus napram vodilnim. Rosbergov dirkalnik celo še sekundo več, ker po obeh dirkah sodeč je letos MS v boljši formi oz. bolje obvladuje dirkalnik.

Kar se pa tiče Grojeana je pa zgodba malo padla pod pritisk, ker fant je zelo razbijaško začel sezono, niti ni najhitrejši v moštvu, ima probleme s konstantnostjo in že je pod pritiskom. Med njim in Petrovom zaenkrat ne vidim, ne jaz - ne kdorkoli drug - kakšne bistvene razlike. Čaka ga še ogromno dela in učnih ur, vemo pa od lani da pri Lotusu niso ravno najbolj potrpežljivi.

Petrov je odpeljal odlično dirko, ravno tako kot Senna, DiResta, Vergne in recimo Glock.

Tisti, ki so pa letos sezono začeli slabo so pa nekako Vettel (Webber je mnogo bližje in na trenutke celo hitrejši), Rosberg (ravno tako je MS letos tisti, ki je prevzel pobudo) in Massa (brez komentarja).

Kar se tiče Hamiltona so mu dans med dirko 2x konkretno odvzel po par sekund. Ne vem, dejmo počakat, meni se trenutno zdi precej demoliran in nekako obupan vedoč, da na dirki ne zdrži s pnevmatikami dovolj dolgo.

Še najhitrejši krog Raikkonena. Kimi je povedal, da je prvič vozil na Pirellijevih pnevmatikah za dež in da ni vedel kaj pričakovati. Tako ni pritiskal 101%, ampak se je enostavno ravnal po občutku. Ko je dobil slick gume gor je rabil bojda precej časa (nekaj krogov), da jih je spravil na temperaturo in ko je to uspelo, je E20 postal raketa. In to drži, Kimi Raikkonen je bil ob zaključku dirke, ob Marku Webbru, najhitrejši dirkač.

Hec pa je, da je Lotus imel priložnost letos testirati v Barceloni, ko je celo dopoldne deževalo, te vmesne in dežne pnevmatike, pa se zato niso odločil, naredil so samo inštalacijski krog in amen do kosila. Za volanom tisti dan pa Kimi Raikkonen.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Massa je tragikomičen.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Alec999 ::

Čestitke ekipi Sauber in Perezu, res škoda da niso zmagal. Danes so imel res veliko priložnosti. Ne morm verjeti, da je danes Alonso zmagu s kanto. :) Presenečenje tedna. :))

JC Denton ::

Ja res je, Lewisa so kar lepo zjebali u boksih, če ne drugega, bi se boril z Alonsom in Checom. Sicer je sam rekel, da ni imel prave hitrosti v primerjavi z njima in da je zadovoljen, da je v takih razmerah prišel do tretjega mesta.

Mislim, da so pri McLarnu rahlo razočarani glede izkupička na teh dveh dirkah, sploh ker so po kvalifikacija imeli obakrat oba voznika v prvi vrsti.

Naslednja dirka je "šele" čez tri tedne, če me spomin ne vara in takrat, če Farrari najde do takrat kakšne tri desetinke in Renault dočaka normalno dirko bi znalo biti še bolj nepredvidljivo vse skupaj. Morda celo prva zmaga Kimija po povratku.

Letošnja sezona me spominja na leto 2008, kjer so bila vsa moštva res zelo blizu skupaj , mislim da je na eni dirki bilo celo 12 ali 13 dirkačev na kvalifikacijah v manj kot sekundi, res noro.

ripmork ::

Masso ven Kimija not za eno sezono

sej ni neumen, da bi nazaj tja rinil:>
Lotus ima solidno osnovo, v ekipi se dobro počuti, Ferrari je pa itak Alonsova ekipa (upravičeno).

Kaj mislite o Williamsu?
Senna šesti, rezultat dežne dirke (sreča pri taktiki, kaka čudna situacija) ali dejanski prikaz moči?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Super Sonic ::

če Farrari najde do takrat kakšne tri desetinke

Današnja dirka se ne šteje, kot da je ni bilo, kot da nismo gledali F2012 in Alonsa v njem.

Ferrari ima z Alonsom 1s na krog zaostanka, med dirko pa zna biti na dolge razdalje še slabše. Če bi bil problem v treh desetinkah, bi Alonso skoču ven iz dirkalnika pred ciljem pa bi blo.

Kaj mislite o Williamsu?

Ja nič kej pretresljivega. Imajo Renaultov motor, KERS - lani so imeli Coswortov motor in brez KERSa, vpihavanja v difuzor ni, tako da so v meji te 1 sekunde. Kar naredi razliko je dirka, kjer se kaže W34 kot dirkalnik, ki razume gume (za razliko od W03).

Je že tako, da so letos moštva kot so Force India, Sauber in Williams takoj sposobna skočit v osprednje. Rabijo mogoče le en super vikend posameznika, dobro zadet setup na stezo ali pa malo dežja oz. kaosa.

Vsa sredina polja F1 je mnogo bližje vodilnim, ampak tisto kar se sedaj že dogaja je razvoj. McLaren, RedBull in Ferrari gredo naprej, Lotus pač maksimalno glede na sredstva, ostali bodo pa ostali tekom sezone zadaj. Če sem se pa ugriznil v jezik pa tudi prav. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

JC Denton ::

Itak da imajo več zaostanka, tam okrog sekunde na kvalifikacijah, kot si rekel. Na dirki pa z Alosnom za volanom kar nekak zgledajo, je pa res da so nekateri najbljižje konkurenti do sedaj že po nekaj krogih padli v ozadje ali pa začeli iz ozadja (Kimi, Grosjean, Šumi...). S polno posodo se Ferrari pelje kar lepo, tudi Massa je bil nekaj časa blizu ta boljšim, tam okrog 8-9 mesta, potem pa je izginil nekam nazaj.

connel ::

Je kdo bral izjavo Vettla, ko je sam zavil v dirkalnik Hrt-ja in si predrl gumo, pol izjavi, da so bile po stezi kumare in da on ni bil nič kriv, lol. Sore looser zgleda.

Daedalus ::

Vsa sredina polja F1 je mnogo bližje vodilnim, ampak tisto kar se sedaj že dogaja je razvoj. McLaren, RedBull in Ferrari gredo naprej, Lotus pač maksimalno glede na sredstva, ostali bodo pa ostali tekom sezone zadaj. Če sem se pa ugriznil v jezik pa tudi prav. ;)


Ferrari je precej odvisen od tega, koliko jim bo uspelo razumeti napake pri F2012. In te v B verziji odpraviti. Če bojo nadaljevali v maniri z začetka sezone, so pa done. Lotus pa... upam, da bojo držali tempo. Zaenkrat so vsaj tako hitri kot Red Bull, Roman more nehat delat gluposti, Kimi pa se more naučit gume ogret hitreje.

Je kdo bral izjavo Vettla, ko je sam zavil v dirkalnik Hrt-ja in si predrl gumo, pol izjavi, da so bile po stezi kumare in da on ni bil nič kriv, lol. Sore looser zgleda.


Vettla bo letos zanimivo gledat. Webber je zaenkrat precej bližje, kot lani, pa tudi pobeg s prvega štartnega meta do zmage zna biti redkost. Se bo vidlo, kolko lahko obvladuje pritisk.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Mislim, da je bil pravilni citat Vettla "Like on normal roads you have some idiots driving around and you have one here.". Vettel počasi (upam) prihaja iz obdobja ko je imel hitrejši dirkalnik od ostalih, v obdobje kjer se bo moral še kako boriti za svoja mesta. Lahko je če štartaš prvi in voziš 70 krogov spredaj, pri tem pa ne tvegaš nič. Seveda on je nesporen talent, ampak čas je prišel, ko bo spoznal, da gre njegova kariera tudi navzdol in da ne more biti vsako leto vse tako lepo kot je bilo to lansko.

Inštrukcije za to pa nudi Lewis Hamilton ;).

Ferrari je precej odvisen od tega, koliko jim bo uspelo razumeti napake pri F2012. In te v B verziji odpraviti.

Koliko sem jaz razumel namigovanja bo B serija vozila nekaj čisto drugega, nekaj kjer bo toliko novega, da bi si dirkalnik dejansko zaslužil novo ime. Bodo pa tvegali, čeprav minimalno kot bo mogoče. V Bahrain naj bi ta famozna šasija prišla, potem pa sledijo tridnevna testiranja v Mugelu od 01 do 03 maja. Torej nekako so se odločili, da bodo tvegali le dirko v Bahrainu, potem pa skušali v teh treh dneh v Mugelu maksimalno skorigirat dirkalnik, ki bo šel potem spet na idelano dirkališče - Katalonija, Španija.

Skratka, če jim uspe priključit in če nekdo ne oddvoji z neko novostjo, in če ne bodo prišli v Španijo z nekim norim zaostankom za vodilnimi v točkovanju, potem so tu dejansko še realne možnosti, da se Fernando poda v boj za naslov.

Lahko se pa vse skupaj sesuje in konča še bolj tragično kot sicer. Čar F1, pač.

Lotus pa... upam, da bojo držali tempo.

Težko bodo, ker so predvsem virtualno prekratki. Nedavno nazaj sem dal link, kjer je to moštvo iskalo vsaj ducat inžernirjev, ki naj bi razvijali CFD. Tu sta predvsem McLaren in RedBull hudo razvita, pa tudi Ferrari je priključil in operira z najnovejšimi simulatorji. Vprašanje se predvsem postavlja ali je letošnje dirkalnike moč razviti še za dve sekundi (karikiram) ali pa so jih pravila toliko oklestila, da so vsi brez idej. Največ je v podtlak nosil izpuh, ki je letos fiksiran s pravilnikom, mapping motorjev pa zaklenjen. Teža dirkalnika je tudi fiksirana na prednjo in zadnjo os, kar pomeni, da se nekaj premetavati razporeditev teže ne da, tako da čakamo izum, ki bo nekoga potegnil naprej.

Kot že rečeno - če tega izuma ne bo, potem imata šanse tako Ferrari kot Lotus, ter tudi vsa moštva iz sredine polja, ki bodo lahko presenečala po vzoru Pereza.

ps
Adam Parr je zapustil Williams, imel je funkcijo CEO in Frank je veliko stavil nanj (predvsem je Parr dober finančnik). Novica je prišla čez noč in je presenečenje. "Adam leaves on good terms to pursue a better balance in his life. I wish him and his family well. He has left us in good shape."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Pa za vse, ki vas to zanima: http://tvslo.si/#ava2.132371018;;

Pojdite na 8.25s in si oglejte Perezov spoiler kako plapola. To načeloma ni dovoljeno in vprašanje za kaj je v tem primeru do tega prišlo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Izenačenost je letos OK. Se pravi točne napovedi so na ravni kakšne "vedeževalke". MS je pokazal vsaj vzdržljivost in utrdil položaj v moštvu, naslednjič upam, da ne bo okvare dirkalnika in da mu nihče ne bo uničil dirke.

Raikkonen kaže napredek, Vettel je verjetno ugotovil, da če ne voziš na prvem mestu, da do uspeha vodi še ogromno faktorjev. Alosno zasluženo zmagal in Perez kot kaže počasi postaja moštveni kolega Alonsa, McLaren dvomim, da so pretirano zadovoljni!

ABX ::

Mercedes med dirko ni dovolj hiter. V primerjavi z ostalimi je celo slabši kot lani.

Gume požre prehitro in potem se vleče do postanka. Sauber recimo nima isto hitrost, ampak ohrani gume in v drugem delu blesti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Icematxyz ::

Mercedes še ni imel možnosti, da pokaže, če je dovolj hiter, razen MS v nekaj krogih pred tehnično okvaro na prvi dirki. Razen če si takšen vtis dobil po obeh predstavah NR? Po videnem sam menim, da TOP 6 letos je realnost, ampak seveda na dirkah brez tehnične okvare ali napake kakšnega (neizkušenega) dirkača, ki izloči Mercedes že na začetku iz boja za visoko uvrstitev.

So pa letos moštva tako skupaj, da je vse mogoče!

Daedalus ::

Prosto po Rosbergu, ima W03 hude probleme z gumami. V Maleziji mu je prvi dežni komplet na zadnjih kolesih deloval obrabljeno, čeprav ni bil in nadaljna menjava gum ni koristila. S slick gumami je blo boljše, samo takrat je bila dirka za njih končana. Tako da vsaj zaenkrat na njih ne gre računat preveč.

"This time strategy-wise, everything was going well. I was P4 after the red flag and pitstop, and from then on I thought I could do something good this time. But then I started going backwards - and big time.

"[With] the first inters I had to come into the pits because I thought my rear tyre was game over completely. So I come into the pits, put a new set of inters on and the pit crew said to me that my inters were brand new still, so I thought, what is going on? They felt completely destroyed. It was strange.

"From then on, it was getting worse and worse, and then going on the slicks it was a bit of a highlight that I managed to beat Jenson which was nice, but fighting for 13th place is not worth mentioning."


Link
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Icematxyz ::

Da o tem je bilo marsikaj povedanega in verjamem, da se na tem področju tudi intenzivno dela. Ni pa zaenkrat še, če to dejstvo izpustimo, Mercedes odvozil optimalne dirke, kjer bi oba voznika končala dirko brez okvare ali napake (s strani koga drugega)!

Super Sonic ::

Prosto po Rosbergu, ima W03 hude probleme z gumami.

Problem se je načeloma začel lani, ko W02 domnevno zaradi visokega težišča na šasiji, ki se je zvijala brez kontrole, radiral gume kot za šalo. Po prečitanju kar nekaj materiala bi rekel, da se strinjam s tezo, da so morebiti letos šli predaleč na drugo stran te rešitve, ali pa, kar se mi zdi tudi realno dobro ugibanje, da jih uničil EBD in na novo zastavljen izpuh, ter posledično zelo slab "tyre modelling".

Izjava Rosa: "Ross Brawn in the post-race interview was adamant that they were not abusing the tyres, and Rosberg talked about his pit-crew's surprise at Rosberg's old inters being "brand new still", whilst they "felt completely destroyed"." in še "I don't believe that we are abusing the tyres, just not using them properly".

Torej je problem še mnogo večji kot bi si človek mislil, saj dobivajo nazaj od dirkačev čisto zgledne gume, po drugi strani jim pa časi padajo tako, da zgleda da se oba dirkača vozita po feltnah.

Vrnimo se v leto 2011 in težave Ferrarija, ko njihov 150 Italia niti slučajno ni razumel trde zmesi pnevmatik, med tem ko je mehkejšo različico razumel odlično. Se pravi dirkalnik ni ogreval pnevmatike dovolj dobro in jih držal na temperaturi. In ta vzorec se bere tudi skozi Rosbergov komentar, pa tudi Brawnov, ki pravi, da gum ne radirajo, samo ne znajo notri spravit in obdržat pravilne temperature. V čem je joke? Aldo Costa je prestopil iz Ferrarija v MB in zgleda takoj dodal svoj pečat na lansko izpeljanko W02.

Nekako prepričan sem, da bodo pri MB težko razumeli pnevmatike brez vrhunskih inženirjev. RedBull in (predvsem) McLaren sta oba veliko investirala v ljudi iz podjetij Bridgestone in Michelin, McLaren je celo naredil na začetku testiran v 2011 (kot edini) direktno primerjavo s starimi pnevmatikami Bridgestone in vse skupaj se je obema zelo obrestovalo.

Da pa zgodba ne bo preveč lahka (haha), se pa v to vključi še Christian Horner, ki je rekel: "The tyres seem to be the biggest variant and have changed the most from last year. It is key to understand them." Torej po RedBullovo nove pnevmatike niso bile postavljene samo eno progresivno lestvico gor in malo spremenjene v strukturi (+ super soft nova guma, ki pa je še niso vozili na tekmi), ampak gre za konkretno druge pnevmatike.

Če povzamemo kaj se je zgodilo Mercedesu: Iz slabe osnove dirkalnika W02 so krenili preveč v drugo stran pri izdelovanju šasije in verjetno znižali težišče, ter šasijo umirili, Aldo Costa je dodal svoje rešitve in Pirelli je izdelal čisto nove pnevmatike. Jaz mislim, da jih čaka preklemansko veliko dela, da se izvijejo iz te situacije.

Še njihov slavni F-zračnik. V Maleziji je nosil bojda 0,3s na krog, tu pa je slikovni pokazatelj kako vseskupaj deluje:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::



:D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Raikkonena se je sedaj prijel vzdevek iz "Iceman" v "Niceman", tko da more mal nazaj dobit renomeja. ;)

ps
Sladoled v Maleziji je bila bojda čisto njegovo ideja. Še en dokaz več kako dobro se počuti v Lotusu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Nikoli nisem navijal za Kimija, ampak mi postaja vedno bolj simpatičen. :)

P.S: Lepo napisano SS. Sicer sem prebral komentar Nikota, ampak s tem prispevkom si dodal še nekaj podrobnosti na katere nisem pomislil/asociral.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ttommy ::

Nisem sledil vsega tega o Kimijevem darilu medijem- je bila to zgolj fora, ali je dejansko vsakemu predstavniku sedme sile podaril sladoled?
Gamer

Super Sonic ::

Lepo napisano SS.

Sej ne vem če je čisto tako, ampak iz razbranega neko razmišljanje.

Nikoli nisem navijal za Kimija, ampak mi postaja vedno bolj simpatičen. :)

Kimi Raikkonen je dirkač, ki bi ga vsak, ki ima rad dirkanje "moral" jemati v pozitivni luči. Gre za ta izjemen talent, ko nekdo ne živi dirkaško 24/7/365, ampak naredi le tisto kar se od njega zahteva, rezultira pa v dveh naslovih podprvaka in enem naslovu. Če ga direktno primerjamo z Šumaherjem, Alonsom, Buttnom, Masso, Vettlom, pač ugotovimo, da njega gladko boli kakšna je njegova sestava krvi pred dirko, da je v optimalnem adrenalinskem položaju, če je treba se bo pred dirko nabasal s sladoledom in coca-colo, se malo ulegel in nato zadremal, rezulat pa je, lahko tudi prvo mesto na dirki.

In tega počasi ni več, vsi so pod nekim stresom, izdelani vozniki po vzoru MS-a, cele dneve v telovadnicah, simulatorjih in prebivajo z inženirji. In dejansko velja, da jim vse te stvari omogočajo napredek, zato je še toliko bolj fanscinantno, da Kimi lahko drži ta ritem in ne počne nič od zgoraj naštetega v nenormalnih količinah.

Spominjam se leta 2007 in dirke za VN Japonske na Fujiju, ki je bila takrat prvič. Lewis in Alonso sta preživela vse možne dni v simulatorju, enako Massa, ki je takrat testiral na takrat novem Ferrarijem simulatorju, Kimi Raikkonen pa je sedel doma, steze niti videl ni, razen na hitro na papirju. Prvi trening, prvo spoznavanje s stezo - najhitrejši dirkač Kimi Raikkonen. Jasno je, da so ga potem pri McLarnu ujeli čez vikend in nastavili MP4-22 bolje od F2007, ampak Masso je pa še vedno stresu dol.

To je to, to se spoštuje, tega v F1 ni več in, vsaj tako zgleda, tega ne bo več.

Nisem sledil vsega tega o Kimijevem darilu medijem- je bila to zgolj fora, ali je dejansko vsakemu predstavniku sedme sile podaril sladoled?

Dejansko so vsi dobil sladoled, zgodba gre v pa v 2009, ko so ga mediji kritizirali, ko je ob prekinitvi dirke vzel sladoled in coca-colo, ter šel sedet na kavč, med tem ko so vsi ostali dirkači besno delal strategije in plane na preostanek dirke.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Ne me napačno razumet, za Kimija nisem nikoli navijal ker je vozil za McLaren in Ferrari, to je bil edini razlog. Kar pa ne pomeni da sem ga videl v slabi luči, le videl ga nisem.

In ja, simpatičen mi je ker spominja na old school dirkače, ne pa to sranje ki se je rodilo po eri MS. Sicer spoštujem in razumem zakaj so vsi postali kot MS, ampak tu se zgubi tista romantičnost dirkanja.

In to ne velja samo za F1, zaradi MS, tudi drugi športniki se spreminjajo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Daedalus ::

Dejansko so vsi dobil sladoled, zgodba gre v pa v 2009, ko so ga mediji kritizirali, ko je ob prekinitvi dirke vzel sladoled in coca-colo, ter šel sedet na kavč, med tem ko so vsi ostali dirkači besno delal strategije in plane na preostanek dirke.


S to podrobnostjo, da so Kimija pri Ferrariju potegnili iz dirke, ker mu je KERS delal hude težave - dejansko bi bilo nevarno nadaljevati dirko. Zanj je bila dirka takrat zaključena, pa je šal en Magnum pomalcat. Od tu izvira ta zgodba o IceCreammanu:))

Mene je recimo pri Kimiju presentil košček trivie, ki je do intervjuja na Top Gearu nisem poznal. Menda zelo rad pred kvalifikacijami/dirko - malo zadrema.

Spominjam se leta 2007 in dirke za VN Japonske na Fujiju, ki je bila takrat prvič. Lewis in Alonso sta preživela vse možne dni v simulatorju, enako Massa, ki je takrat testiral na takrat novem Ferrarijem simulatorju, Kimi Raikkonen pa je sedel doma, steze niti videl ni, razen na hitro na papirju. Prvi trening, prvo spoznavanje s stezo - najhitrejši dirkač Kimi Raikkonen. Jasno je, da so ga potem pri McLarnu ujeli čez vikend in nastavili MP4-22 bolje od F2007, ampak Masso je pa še vedno stresu dol.


Ta je bila epic, ja. So ga spraševali, če bo kaj čepel v simulatorju. Pa je rekel, da ne, da stezo raje spoznava z dirkalnikom.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ABX ::



To je prava F1, čik in pivo po končani dirki.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

broken/link ::

kimi je zaradi svojega "jebiveter" odnosa do medijev priljubljen pri marsikomu, po drugi strani si pa Vettel letos pljuva v lastno skledo. A je bil spodnji posnetek prikazan tudi v prenosu dirke? :o
««
7 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430385978 (241573) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899248186 (154012) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146137858 (96607) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189186617 (149862) WarpedGone

Več podobnih tem