» »

Referendum o kaznih za prometne prekrške

Referendum o kaznih za prometne prekrške

««
2 / 11
»»

lonz ::

Evo, sem bil vmes na sestanki in na poti do tja preveril kakšna je razlika med 50 in 60 km/h. V 4. prestavi je to200 rpm, v 3. pa 400 rpm. V dobro izoliranem avtu in z šumom prižgane klime je razlika v zvoku neopazna. Brez števca ne morem držati konstantne hitrosti, saj mala varijacija v zvoku avtomobila in gibanju okolice pomeni primerjalno veliko spremembo hitrosti.
Moj point je, da se cela dobata suče okoli 10 km/h! To, samo po sebi, bi moral biti dokaz, da je tu nekaj narobe.
...arrrrrr, shiver me timbers...

RockyS ::

energetik je izjavil:

RockyS je izjavil:

Čuj ti žaba, kaj če bi malo razmislil sam pri sebi. Ko je začela utripat zelena, si pospešil ali začel zavirat? Koliko % vas je zaviralo in koliko pospeševalo? Statistika je potrdila da je več takšnih, ki so pospeševali kot tistih ki so zavirali. Toliko o kekcih iz Maribora in preostalih evropskih držav.
Ko je utripala zelena, si se lahko pri neki majhni razdalji ~20m na recimo Celovški mirno odpeljal čez semafor brez pospeševanja. Pri rumeni sem vedno bremzal. Sedaj pač ne morem, ker bi se velikokrat lahko z blokiranimi kolesi zapeljal do srede križišča, ko te iznenadi rumena.


Pred letim vem, da sem v Avstriji zasledil utripanje zelene, sedaj že dolgo ne, tudi v Italiji (lani) in na Madžarskem(letos 2x) nisem zasledil tega. Tako da nevem kaj ima pri tem omejitev na Štajersko. Dejstvo je, da se je pri utripajoči zeleni pospeševalo namesto ustavljalo.

lonz ::

Tole z ukinitvijo utripajoče zelene, je bilo mislim da povezano z dirktivo EU. Elegantno rešitev imajo recimo v Velenju, kjer se čas trajanja luči odšteva na dodanem semaforju.
...arrrrrr, shiver me timbers...

win64 ::

lonz je izjavil:

Med 50 in 62 km/h ni neka strašna razlika; tudi po zavorni poti ne. Je pa finančna plat razlike enormna. Moraš prekleto pazit, da ti igla ne pobegne preko 62, tudi če nisi divjak. Po moje taka ekstremna kazen - 300€ za 10 km/h prehitro ni v smislu povečane varnosti na cesti! Država rabi za NLB filat!
Pa da ne bo pomote; sem umirjen voznik - nikoli kaznovan (če odmislimo kak fauš parking) v 15 letih vožnje!

offtopic: Država ne bo več filala NLB.
Je pa lepo, da bodo za pijane voznike in druge težje kršitelje odredili vzgojne ukrepe(dodatno usposobljanje, rehabilitacija..).

#000000 ::

win64 je izjavil:


offtopic: Država ne bo več filala NLB.
Je pa lepo, da bodo za pijane voznike in druge težje kršitelje odredili vzgojne ukrepe(dodatno usposobljanje, rehabilitacija..).


A da ne praviš ? Poglej tukaj KLIK

Aja zdej ker ti ne spiješ niti enga piva te praktično boli K če bodo drugim pobrali vse z izgovorom "večja varnost v prometu" ko pa vsi vemo da se gre samo za filat vrečo. To se tebe itak ne tiče ko ne spiješ nič, druge pa naj oderejo pa čeprav z lažnimi opravičili.

djordjevic ::

Od enega piva ne boš napihal toliko, da bi karkoli plačal. To je prvo. Kot drugo, edino pravilno, da se strožje spravijo na 'voznike, ki pa ja lahko stisnejo tistih 8 špricarjev in gredo za volan'. Okajen pač ne smeš za volan. Pika.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Keyser Soze ::

gzibret je izjavil:

Sem takoj ZA takšen referendum in bi se ga tudi udeležil (po dolgem času... od referenduma za EU in NATO). Kam grejo tele kazni je že neverjetno. Represija pa ne vem, ali še naredi kaj koristi v takemle obsegu. Prej škodo in travme.

Če bi že, bi kazni vezal na % prihodkov. Torej oni z nižjimi dohodki bi plačali manj, kot oni z višjimi dohodki. Morda bi kazni lahko vezal na dohodninske razrede?

Mislim pa, da višanje kazni in zapiranje delikvnetov ne vodi nikamor. Smo že davno prestopili prag, ko ima višanje kazni še kakšen učinek.

Manj mrtvih na cesti pa je pripisati boljšim vozilom, airbagom in ostalim pasivnim in aktivnim varsnostnim ukrepom v avtu, avtocestam ne pa višjim kaznim!

Referendum zgolj zaradi predrugačenja kazni v še bolj drakonske. Vezane na premoženjsko stanje kršitelja. In odvzem vozila, neozirajoč se na dejanskega lastnika. >:D

Drugače pa, enormno dviganje kazni me ne moti. Ker name nima efekta. Efekt bi imela zadeva v primeru, če bi samo izvrževanje sankcij bilo nezakonito. Je pa tu še aspekt nadzora oz. efektivnosti le tega. Tle pa situacija najbolj šepa. In nobene, še tako enormne kazni ne bodo pomagale, če ne bodo doletele kršiteljev v pravem času in pravem kraju.
OM, F, G!

solatko ::

Glede na oderuške kazni sem takoj za referendum, saj so v nesorazmerju z učinkom. Kaznovanje ni še v nobeni državi prinesla več reda in varnosti v prometu. Poleg tega se pri nas vse začne in konča pri preveliki hitrosti.
Sem za še povečanje kazni, za vožnjo pod vplivom opojnih substanc, vendar ne finančnih, temveč z odvzemom dovoljenja in vrnitvijo, ko tak človek dejansko preneha piti, z delom v raznih zavodih, kjer se zdravi od nesreč poškodovani bolniki, z javnimi deli, z obveznim zdravljenjem in ozdravljenjem, z kaznovanjem gostincev, ki točijo alkohol že pijanim osebam........ Finančne kazni še bolj prizadenejo družine, kar pa naj ne bi bil namen kaznovanja.

Vendar je pri nas vse to zaman, ker kazni ne služijo večji prometni varnosti, temveč izključno polnenju proračuna države, po novem pa s conami 30, še enormno možnost polnjenja občinskih blagajn. V zadnjih nekaj mesecih se je število con 30 povečalo nad vsako normalo, kot da bi se v teh conah vsak dan dogajale hude prometne nesreče s smrtnim izzidom. To je tako, kot da bi malemu kužku odstranili vse zobe, da slučajno, ko zraste, ne bi koga ugriznil.
Delo krepa človeka

win64 ::

#000000 je izjavil:

win64 je izjavil:


offtopic: Država ne bo več filala NLB.
Je pa lepo, da bodo za pijane voznike in druge težje kršitelje odredili vzgojne ukrepe(dodatno usposobljanje, rehabilitacija..).


A da ne praviš ? Poglej tukaj KLIK

Aja zdej ker ti ne spiješ niti enga piva te praktično boli K če bodo drugim pobrali vse z izgovorom "večja varnost v prometu" ko pa vsi vemo da se gre samo za filat vrečo. To se tebe itak ne tiče ko ne spiješ nič, druge pa naj oderejo pa čeprav z lažnimi opravičili.


iz tvoje povezave:
Brez zasebnih partnerjev ne bo šlo

Država si želi, da bi v drugi dokapitalizaciji sodelovali zasebni partnerji, saj zelene luči Bruslja za novo državno dokapitalizacijo banke verjetno ne bi dobila. Pogoj za sodelovanje KBC naj bi bila sprememba delničarskega sporazuma, pogovori z Belgijci pa potekajo.

radiculus ::

A a zdej pa več ne bom mogu vozit pijan? Škoda.

amigo_no1 ::

Še na policist forumu policaji samo jambrajo gre le za molzenje državljanov
http://policist.si/forum/viewtopic.php?...

Ne le referendum proti novemu zvcp-ju, temveč tudi da se pošlje sedanji DZ & oblast krave past (brez odpravnin), za drugega so dokazali da niso sposobni.
Aja, pa vsak dobil še psa kot pomočnika, tako da se krave ne bodo izgubile.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

To več nikamor ne pelje, jaz sicer tudi ne spadam med zbiralce listkov, pijem tudi ne, ampak je le še vprašanje časa, koliko še manjka, da naenkrat nesmiselno visokih kazni noben ne bo več upošteval, tako kot že noben več ne upošteva te vlade, torej trenutek, ko bo ljudstvo popolnoma izgubilo zaupanje v smiselnost teh drakonskih kazni.:8)

Kar se pa hrupa motorja tiče, vsaj v mojem vozili (zelo močan motor) ni šanse, da boš slišal razliko med 50 in 60 km/h (mislim da se šele nekje pri 120 km/h zavedaš da je motor malo bolj hrupen, tresljajev v vozilu pa ni), tako da dejansko gledam več na števec kot sem doslej (predvsem v mestu, na avtocesti lahko tako ali lahko vključiš tempomat itd.) in to se mi ne zdi najbolj varno (dobro, če voziš nekje kjer je omejitev 30-40 km/h ipd. tudi ni takšen problem, ker tam voziš še bolj počasi že iz pretirane varnosti; šola v bližini ipd.).

Vendar še bolj nevarno bo, ko bodo zvišali kazni do takšne mere, da se mi še v števec več ne bo dalo pogledati ker ne bo imelo smisla.:'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

#000000 ::

No tole je napisal policist II reda.

Edina všečna stvar v tem zakonu t.j. nov ZVCP je to, da v bistvu zaradi alkohola ne bo več pridržanih ampak, da se bodo odvzemala vozila.
Ne glede na to pa me moti to, da bodo očitno nekateri služili mastne denarce v tej zvezi oz. da bo to en velik biznis, ki v bistvu s človečnostjo nima dosti veze. Postopki bodo po mojem mnenju namreč predolgi in s tem seveda povezani stroški, ki jih bo seveda plačal se ve kdo. Ker če bi to bil odvzem za nujno potreben čas kot npr. sedaj pridržanje kapo dol.
Tako pa

zavajon ::

amigo_no1 je izjavil:

Še na policist forumu policaji samo jambrajo gre le za molzenje državljanov
http://policist.si/forum/viewtopic.php?...

He, he, poglejte na ta forum, kaj piše "mejaš", policaj z dvema zvezdicama in črtico:
" po napisanem se da sklepat, da si stalni kršitelj cestnoprometnih prekrškov..."

BlueRunner ::

OK, ampak žal moram reči, da je danes na cesti res žalost. Če sem bil včasih v naseljih na čelu kolone s svojih "strogih 50", sem se danes vlekel v sredini kolone. Pri cca. 35-40. Kolone so nastajale v naseljih in tudi zunaj njih, kjer se je očitno nekdo odločil, da si ne upa več od 70, za njim pa še nekaj somišljenikov... pri veliko možnostih varnega prehitevanja vodilnega (v okviru "vse znotraj omejitve 90"), na 50 km ceste vsega skupaj 0 prehitevanj.

Kr neki... kot, da je danes 50% voznikov na tej relaciji pozabilo kako voziti. Sam bi rekel, kakor da "vozijo po jajcih".

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

BR, potrpi dva tedna, no ;).
https://dolhar.si/

BlueRunner ::

:D

Pa saj mi ni hudega, ampak res... kot, da bi imeli na našem koncu srečanje mladih voznikov. Kaj je tako težkega in nemogočega voziti blizu neke določene hitrosti? 40km/h z 1% tolerance gre gladko, pri 50km/h pa ne gre in ne gre. ;((

borisk ::

najbolj mi gredo na qrac reklame, da je 30% manj nesreč zaradi hitrosti, ob enem pa povečujejo kazni WTF??

bozicek ::

Ja halllooooo

Ker je manj nesrec, je manj kazni (kazen katero dobis ob prometni nesreci)
Manj kazni, manj denarja
To je treba nekako notri dobiti...ergo dvigni kazni za prekrske ane...
Darila letos samo za poredne

zavajon ::

Zakaj ti gre na qrac? Saj je vsakomur z IQ > 70 jasno, da ni nobene korelacije med kaznimi in nesrečami. Meni je pa to zabavno, ker tako pride na plan, koliko bebcev živi med nami. Med njimi tudi Kresalka, pa vlačič, Win64, ...

#000000 ::

Nop sej ni tolk črno, ne bodo namreč samo voznike osebnih vozil terorizirali, ampak tudi kmete in to kar na njivah LOL KLIK pa gospodinje so vse panične, ker če bodo narobe razvrstile smeti ali pa jim bo zlobni sosed ponoči premešal štrene bodo plačale kazen od mislm da 400 do 1200 evrov LOL KLIK to da te odpeljejo na streznitev tudi če prideš iz lokala malobolj na trhlih nogah (brez da se vsedeš v avto) je pa praksa že nekaj časa.

Sieg Heil, Sieg Heil, Sieg Heil

Double_J ::

Dve šivanki...

šernk ::

nihče ne pomisli, da bi večja prisotnost policije na cesti zmanjšala prekrške?

če je možnost, da te ulovijo enaka 0% je isto al je kazen 50 al 5000€.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Avenger ::

šernk je izjavil:

nihče ne pomisli, da bi večja prisotnost policije na cesti zmanjšala prekrške?


Mar je komu v interesu, da bi blo manj mandatnih kazni?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

solatko ::

Mar je komu v interesu, da bi bilo manj nesreč, da bi bili državljani bolj zadovoljni, prav vse kliče po novem Titu s tistimi čiščenji vred.
Delo krepa človeka

para! ::

Takoj dam podpis za tak referendum!

lp
Death before dishonor!

Pithlit ::

lonz je izjavil:

Najprej me zanima če se to sploh da. Če se, bi bil to prvi pametni referendum po dooolgem cajtu. Tele kazni niso več učinkovite v smislu cestne preventive, ampak čisto filanje proračuna.

Kdor vozi normalno se nima čisto nič za bat. In ta tudi ne bo prav nič prispeval za 'filanje proračuna'. To je, upam, vsakomur jasno.

lonz je izjavil:

Ena kolegica je nekje postavila legitimno vprašanje: Koliko nesreč nastane zaradi prekomernega strmenja v števec na avtomobilski konzoli?

Če te pa to skrbi si pa zrihtaj en soliden gps z glasovnim vodenjem. Recimo garmin, tomtom, whatever. Al pa iGo, če ti je dovolj telefonska (android) navigacija. In te škatlica prav luštno opozori na vsakršno prekoračitev hitrosti. Prej ali slej ti postane tečno in takrat ti preostaneta dve preprosti možnosti. Ali stvar izklopiš in tvegaš kazen (glede na to da te zadeva tolk opozarja da ti je tečno do te mere da jo izklopiš... je precej verjetno da boš kazen res fasal če bodo le policisti kje na tvoji poti), ali pa preprosto voziš kot en normalen človek. Nič ni treba gledat na števec.

So pa že pred mano povedal da moraš bit že dokaj lesen če nimaš vsaj tolko občutka za avto. Priznam, tudi meni avto malo 'uteče'. Ampak nikoli toliko da bi tvegala kako resno kazen (mogoče kakih 5km/h nad omejitev... po števcu).

Referendum? Pa sej se vam je čist skisalo. Zapravljat miljone evrov zato ker se ne strinjate z višino kazni? A ni ceneje spoštovati predpise? In to na več kot le kazenskem nivoju... (poraba, vzdrževanje, živčki...). Zaradi mene so lahko kazni še trikrat večje. Ko jo userjem jo pač userjem in za to odgovarjam. Ni mi problem priznati mojih napak.
Life is as complicated as we make it...

lonz ::

Pithlit je izjavil:

lonz je izjavil:

Najprej me zanima če se to sploh da. Če se, bi bil to prvi pametni referendum po dooolgem cajtu. Tele kazni niso več učinkovite v smislu cestne preventive, ampak čisto filanje proračuna.

Kdor vozi normalno se nima čisto nič za bat. In ta tudi ne bo prav nič prispeval za 'filanje proračuna'. To je, upam, vsakomur jasno.

lonz je izjavil:

Ena kolegica je nekje postavila legitimno vprašanje: Koliko nesreč nastane zaradi prekomernega strmenja v števec na avtomobilski konzoli?

Če te pa to skrbi si pa zrihtaj en soliden gps z glasovnim vodenjem. Recimo garmin, tomtom, whatever. Al pa iGo, če ti je dovolj telefonska (android) navigacija. In te škatlica prav luštno opozori na vsakršno prekoračitev hitrosti. Prej ali slej ti postane tečno in takrat ti preostaneta dve preprosti možnosti. Ali stvar izklopiš in tvegaš kazen (glede na to da te zadeva tolk opozarja da ti je tečno do te mere da jo izklopiš... je precej verjetno da boš kazen res fasal če bodo le policisti kje na tvoji poti), ali pa preprosto voziš kot en normalen človek. Nič ni treba gledat na števec.

So pa že pred mano povedal da moraš bit že dokaj lesen če nimaš vsaj tolko občutka za avto. Priznam, tudi meni avto malo 'uteče'. Ampak nikoli toliko da bi tvegala kako resno kazen (mogoče kakih 5km/h nad omejitev... po števcu).

Referendum? Pa sej se vam je čist skisalo. Zapravljat miljone evrov zato ker se ne strinjate z višino kazni? A ni ceneje spoštovati predpise? In to na več kot le kazenskem nivoju... (poraba, vzdrževanje, živčki...). Zaradi mene so lahko kazni še trikrat večje. Ko jo userjem jo pač userjem in za to odgovarjam. Ni mi problem priznati mojih napak.


Dej si vse preber predn opletaš, ne da se mi spet razlagat.
...arrrrrr, shiver me timbers...

Samuel ::

lonz je izjavil:

Po moje taka ekstremna kazen - 300€ za 10 km/h prehitro ni v smislu povečane varnosti na cesti! Država rabi za NLB filat!


Nope, država rabi dnar za filat zdravstveno blagajno (strošek zdravljenja ponesrečenih v prometnih nesrečah).
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.

kmetek ::

Kazni so previsoke, naj jih znižajo in povečajo število kontrol, če se jim že gre za €....in začnejo malo več kontrolirat norce, ki divjajo in slajdajo po Kranju zvečer in pa tovornjakarje z vzhoda, ki vsi gonijo 100+ ter avtobusarje z nalepko 100, gonijo pa cca 120, seveda notri polno ljudi....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

#000000 ::

Kje treba Oddat podpis ?

ZaphodBB ::

Vse lepo in prav...

Ampak pri nizkih hitrostih so pa zadeve totalno bolane. Po eni strani zato ker so dejanske razlike v hitrostih in omejitvah majhne - relativna odstopanja pa ogromna, kar vodi v nesorazmerne kazni.

Po drugi strani, je pa v Sloveniji signalizacija obupna. Menim, da so jo svojčas tako nastavili - da so lahko kaznovali divjake s tem, da je bila omejitev sorazmerno nizka in so bile potem dejanske kazni precej visoke. Pri nas je preveč omejitev 50, tudi 30 cone so razmetane brez vsakega reda. Da raznih 50m 70kmh, potem 100m 90kmh naprej pa naselje 50kmh variant niti ne omenjam.

Problem tega zakona je isti kot pri preostali situaciji v naši deželi - birokrati so izgubili vsak stik z realnostjo in vse ukrepe sprejemajo v nekem svojem birokratskem vakuumu.

Keyser Soze ::

No, tele kazni res nimajo efekta zgleda.

Par nesrečnikov je spet vozil v napačno smeri danes. Predlagam, da se znižajo kazni, se poišče tega človeka, mu damo kazen 100EUR ( vzgojna mora bit - seveda velja polovička), ter ga lepo poprosimo naj prihodnjič pa le malo popazi, da koga ne ubije, ter mu zaželino prijetno vožnjo še naprej.

Human sistem. Enako za tiste, ki dirkajo za stavo skozi rdeče, ipd. Lepa beseda lepo mesto najde.
OM, F, G!

djordjevic ::

Mogoče bi veljalo uvest en 5-urni obvezni šnelkurs za vse, ki imajo več kot 10 let izpit, pa jim določene novosti niso jasne. Recimo, vožnja po AC, vožnja v rondojih etc. ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

kmetek ::

evo jih, 1200€ + 18KT :D

Na dolenjki dva primera vožnje v napačno smer

KOPSI KJE STE???????? ;((

amigo_no1 ::

Ponekod so uvozi tako dvoumno narejeni da sploh ne veš kam bi šel, sploh če se redko pelješ tam.

uio ::

lonz je izjavil:

Med 50 in 62 km/h ni neka strašna razlika; tudi po zavorni poti ne. Je pa finančna plat razlike enormna. Moraš prekleto pazit, da ti igla ne pobegne preko 62, tudi če nisi divjak. Po moje taka ekstremna kazen - 300€ za 10 km/h prehitro ni v smislu povečane varnosti na cesti! Država rabi za NLB filat!
Pa da ne bo pomote; sem umirjen voznik - nikoli kaznovan (če odmislimo kak fauš parking) v 15 letih vožnje!

Povej to tistmu, ki ga boš zbil zaradi 10 m več zaviralne poti
na tuki na koncu si lahko pogledaš izračune... http://www.hintsandthings.com/garage/st...

Če nisi sposoben normalno vozit, no ja boš pa izpit delu.

Gregor P je izjavil:


Kar se pa hrupa motorja tiče, vsaj v mojem vozili (zelo močan motor) ni šanse, da boš slišal razliko med 50 in 60 km/h ]

Mislim da se ga za 300 € boš počasi navadil slišat lol

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: uio ()

Isht ::

Banalno je to, da se tukaj razvija debata s strani tistih, ki očitno nimajo samokontrole, torej tistih, ki jih bolj skrbi to, koliko jih bo zakon udaril po žepu, kot pa to, da bi zakon SPOŠTOVALI. Fantje, sram vas je lahko, da sploh začenjate s takimi idejami.

Sploh je banalno, ker se prave kazni ne začnejo (primer v naselju) pri 60km/h (100€) ampak pri hitrostih, ki so dejansko lahko nevarne (70, 80km/h), torej sklepam, da vas ne skrbi, da boste kaznovani za 10km/h preveč v naselju, ampak za 20,30,40 km/h preveč. Pri teh hitrostih pa noben tukaj ne more reči, da ne ve, da vozi prehitro, če ne gleda na števec.

V glavnem, dajte manj gledati, koliko vas lahko novi zakon stane, ampak glejte, kako boste spoštovali predpise o varni vožnji. Če predpisov niste sposobni spoštovati, ali pa če jih NOČETE spoštovati, je to vaš problem, in upam, da boste zaradi kazni bankrotirali, da vas na cesti ne bom rabil srečevati.


In eno si vbijte v glavo: bistveno manj stane, da vas zaradi 20km/h ustavi policist in vam napiše kazen, kot pa da boste zaradi teh istih 20km/h ustavili, ko boste povozili otroka.

djordjevic ::

Se lahko samo strinjam s tem.
No grave is deep enough to keep us in chains.

BALAST ::

Fantje, sram vas je lahko, da sploh začenjate s takimi idejami.

Že čakam tvoje besede,ko te kaznujejo za domnevno prevozitev hitrosti takoj ob izvozu z avtoceste ali pa nekje pred tablo delovišča na cesti...
Kaj boš plačal, brez da bi trznil? Če te policaji zafukajo na vsakem ovinku, kjer je možnost neupoštevanja predpisov večja zaradi razmer ali skritih znakov.

djordjevic ::

BALAST je izjavil:

Fantje, sram vas je lahko, da sploh začenjate s takimi idejami.

Že čakam tvoje besede,ko te kaznujejo za domnevno prevozitev hitrosti takoj ob izvozu z avtoceste

Mi pojasniš, kako te doleti to? Priletiš s 130 z zavitega izvoza ali kako?
No grave is deep enough to keep us in chains.

Dieu ::

Boš pa peljal 40 po par 100 metrov dolgi prazni 30 coni? Brez pešcev in avtov... le policaji te bojo čakali. Sicer pa ti si zdaj poiskal razlog, da lahko kontriraš. Če višanje kazni res ne pripomore k manjšemu številu prekrškov, zakaj jih potem višamo? Da polnimo proračun? Potem pa pridemo tako daleč, da ljudje ne morejo plačevati kazni, da se vozijo brez izpitov pa še kaj ... je to boljše? Potem brez izpita valda skuša pobegnit policiji in tukaj so šele možnosti, da povozi koga... to pa te ne skrbi potem takem?
I was blind but now I see!

dzinks63 ::

evo jih, 1200€ + 18KT :D
Na dolenjki dva primera vožnje v napačno smer
KOPSI KJE STE???????? ;((

prvi: Po ugotovitvah policistov verjetno sploh ni prišel na avtocesto, sicer bi ga izsledili.
drugi: Policija vozila ni izsledila, tako da ni jasno, ali je bila prijava o vožnji v napačno smer resnična.

Isht ::

Jaz na vsakem izvozu iz avtoceste upočasnim na hitrost, ki je označena na tabli, saj se na večini izvozov hitreje v tistem ovinku ne da voziti.
Če cesto poznam, vem, kje je kaka omejitev. Če ceste ne poznam, pa vozim bistveno previdneje in sem še toliko bolj pozoren na znake.

Pa še tole:
Toleranca pri merjenju v naselju (kjer meri za 50km/h) je 7 kilometrov na uro. Torej, komur bo policist napisal kazen za 75km/h, je v resnici vozil solidno preko 80. Kakšen izgovor imaš lahko za to?


Ne, nobenih izgovorov ni. Prometni znaki so tu, da se jih spoštuje, ne pa zato, da se jih NE spoštuje. Če prometni znak ni viden, potem se lahko na to izgovarjaš (je enostavno dokazljivo), za slabo postavljen znak pa mora odgovarjati upravljalec ceste. V nobenem drugem primeru pa nimaš izgovora: na izvozih iz avtocest je zaviralni pas vedno dovolj dolg, da zavreš iz 130km/h na hitrost, ki je predvidena na izvozu in označena z znakom (40 ali 60km/h, ponavadi).

Lejte, vsak naj nosi posledice za svoja dejanja. Če ne voziš po predpisih zavestno, boš pač nosil posledice. Če ne voziš po predpisih zaradi nepozornosti - hej, zakaj pa voziš NEPOZOREN? In če za spoštovanje prometnih predpisov nisi sposoben... Mislim, da tu sploh ni debate.



Kogar dobijo brez izpita, pa bi mu morali enostavno zaplenit avto. Pravzaprav bi to morala biti kazen že v primeru, ko ti izpit vzamejo. Če voziš tuj avto brez izpita, potem je enako odgovoren tisti, ki ti je avto posodil. Če pa si avto ukradel - no, potem pa so na vrsti itak še kake druge kazni.

djordjevic ::

Problem je, ker vas večina, ki tumbate o višini kazni, izhaja iz v osnovi napačne predpostavke - da te kazen slej ko prej doletela in potem bo cel hudič. Zakaj, za božjo voljo, bi me morala skrbeti višina kazni, če vozim po predpisih? Pa naj bodo še tako zelo neumni na določenih mestih. Izpit imam dobrih 10 let in sem v tem času dobil eno kazen za prekoračitev hitrosti, pa še ta je bila hinavska - nastreljali so me v centru Ljubljane pri botaničnem vrtu, ko sem pripeljal iz podvoza in imel zaradi hriba jasno večjo hitrost od takrat predpisane 50 km/h, mislim, da 62. Dobil sem 15k SIT kazni in me je izučilo, da se predpise pač dosledno spoštuje. Denarnica je debelejša, promet je varnejši. Win-win.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Isht ::

djordjevic:
+1

BALAST ::

djordjevic pa Isht, vidva sta kot rit in srajca, upam da vaju poznavanje vajinih službenih poti ne bo kdaj zavedlo, ampak tukaj na gorenjskem imamo take izvoze ki so omejeni z 40km/h, ja takoj za avtocesto (130km/h)

Dieu ::

Kot prvo je sporno, da ti izpit vzamejo. Ti lahko diplomo vzamejo? Če je nisi kupil...

Kot drugo, avte bi pobiral kot kazen? Torej ti vzamem diplomo in potem vse kar si zaslužil zaradi te diplome? Ali pa poklicno maturo oz. kaj pač imaš...

In če kazni ne moreš plačat? Sej so izgovori na socialno šibke in še in še je tega, pa neki urediš. Potem pa greš na avto.net pa zbereš eno znamko Opel recimo s cenovnim rangom od 500 do 1000€ pa imaš 146 avto gor za trenutek, verjetno bi marsikaterega dobil še pol ceneje, večina teh avtov gre 100+ kmh eni še krepko več... in če voziš malo po pameti te bo policija dobila na ene 2, 3 mesece brez izpita pa ti bodo pobrali avto in greš potem novega lepo nabavit, to so leti stroški cca. 4 * 1000€ kar je recimo ena Corsa C ali pa starejši Golfič... ni tako drago, ogrožaš pa med tem ko voziš brez izpita, bežiš, marsikoga sploh nebi skrbelo če je vinjen, izpit so mu tako že pobrali, kazni pa ve da nebo plačal, ker jih ne more ali pa nima nič na sebe pisano...
I was blind but now I see!

Phil ::

Zakaj, za božjo voljo, bi me morala skrbeti višina kazni, če vozim po predpisih?


Ker nisi nezmotljiv, table so po enih koncih postavljene čudno in se spregleda pač. In dandanes malo manj da ti odsekajo eno roko zato. Nižje kazni in bolj pogoste kontrole so way to go.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phil ()

para! ::

Zakaj omejitve hitrosti še vedno sporočamo voznikom, namesto avtomobilom? Ali se nismo vozniki že izkazali kot nezanesljivi, ko pride do prometa?

lp
Death before dishonor!
««
2 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijo

Oddelek: Loža
465148 (1609) fikus_
»

Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12926590 (18384) strup121
»

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
53588067 (71111) darkolord

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48676634 (69334) Gandalfar
»

perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119484985 (57738) BlueRunner

Več podobnih tem