» »

Klub Počasni voznik

strani: 1 ... 5 6 7 8 9 10

BigWhale ::

dronyx je izjavil:

Neke stvari niso znanstvena fantastika. Za tole sem prepričan, da v roku 20 let bodo imela vgrajena vsa vozila. Morda pa se kdo takrat spomni, da je neki dr. Onyx že leta 2007 filozofiral...:D


A mislis, da si bil edini al kaj? ;>

dronyx ::

BigWhale je izjavil:

A mislis, da si bil edini al kaj? ;>

Smo malo nevoščljivi?
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Lakotnik29 ::

Smo malo vase zagledani?

Patenti za črne skrinjice v avtomobilih so stare tolk kot elektronika v avtu.
Samo eden od patentov iz leta 1983:
http://www.freepatentsonline.com/EP0087...
Kaznovanje na podlagi daljinskega nadzora in instant obvestilo preho HUD lahko vidimo v prvem delu Seaquest iz leta 1993.

Tako da ti leta 2007 in 2011 zgolj pogrevaš toplo vodo.

Zgodovina sprememb…

Looooooka ::

Odgovarjamo na vprasanja z vprasanji?

Tear_DR0P ::

Prosim če mi lahko strokovnjaki za prometno varnost razložijo, zakaj bi se morali po taki cesti voziti 50 km/h:

nisem ravno strokovnjak za prometno varnost, ampak če na tisti fotografiji vidim pravilno, sta takoj za tablo dva dovoza na cesto (eden slabo pregleden).
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

dronyx ::

Tear_DR0P je izjavil:

nisem ravno strokovnjak za prometno varnost, ampak če na tisti fotografiji vidim pravilno, sta takoj za tablo dva dovoza na cesto (eden slabo pregleden).

To sem že večkrat napisal, pa še enkrat. Ko se voziš opazuj, koliko je hiš in dovozov, ki stojijo zunaj naselji, pa ne gre zato nihče postavljati dodatne omejitve.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Malajlo ::

104. člen:
6) znak III-14 (ime naselja) - na začetku naselja, kjer se začne pozidano območje. Pozidano območje je prostor, na katerem je ob cesti več hiš, katerih pripadnost naselju je lahko razpoznavna. Znaka III-14 ni dovoljeno postaviti na avtocestah in cestah, rezerviranih za motorna vozila, razen na izvoznih krakih njihovih priključkov;

7) znak III-14.1 (ime naselja) - neposredno pred naseljem, po katerega obrobju pelje cesta. Znaka III-14.1 ni dovoljeno postaviti na avtocestah in cestah, rezerviranih za motorna vozila, razen na izvoznih krakih njihovih priključkov;

http://www.varnostvprometu.org/index.ph...
Naselje je območje, ki ga tvori skupina najmanj 10 stanovanjskih stavb med katerimi ni večje razdalje kot 100 metrov. Meja naselja se začrta na meji gradbenih parcel na robu naselja.

Sam postopek imenovanja ali spreminjanja naziva te skupine hiš pa je z vlogo treba začeti na Ministrstvu za okolje in prostor R Slovenije.

Pa še dodatek za popolno razumevanje ostalih definicij:
zaselek je območje, ki ga tvori skupina manj kot 10 stanovanjskih stavb;
urbano naselje je območje z najmanj 2000 prebivalci (30 na hektar);
mesto je območje, ki je naseljeno z najmanj 3000 prebivalci (30 na hektar).


Lipe bi tem pogojem ustrezale, se mi zdi. Lahko pa premeriš in jim je..eš mater po spisku, ker so meter okoli obrnili in merili inče in ne centimetrov...

rejven ::

glede cone 30. Recimo okoli šol se strinjam, da se drži omejitev v normalnih urah in dneh ampak, da ti kazen dajo ( kot se je zgodilo kolegu ) v soboto ob 23 ker si peljal 47km/h mislim smeh. Cone 30 oziroma modra tabla se mora upoštevat v času ko so dejansko kakrsnekoli šolske aktivnosti sigurno pa ne po 11 uri zvečer. Enako velja za naselja, otroci na cesti ne more bit razlog za kazen ob 1 ponoči ( če peješ pod 50 npr).

jype ::

rejven> otroci na cesti ne more bit razlog za kazen ob 1 ponoči ( če peješ pod 50 npr).

Kam se ti pa ob enih zjutraj tolk mudi?

Malajlo ::

Kam se mu mudi!? Ja, čimprej domov, da ga policaji ne ustavijo :))
Se pa strinjam, da omejitev 30 v okolici šole ob polnoči pa res ni smiselna.

jype ::

Malajlo> Se pa strinjam, da omejitev 30 v okolici šole ob polnoči pa res ni smiselna.

Zakaj ne? A bo ob polnoči nastala kolona, če voziš 30?

egonk ::

Takole rešijo stvar amerikanci



edit: še ena tipična

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: egonk ()

Pyr0Beast ::

Zakaj se nebi dalo baznih postaj prepričati, da bi prekinile pogovor ak se giblješ hitrej kakor nekaj metrov na sekundo ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedOne ::

Iz točno enakega razloga kot je na regionalki omejitev 90.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

dronyx ::

Glede vasi Lipe na barju in omejitve 50 naj dodam še tole. Danes sem prav štel in na razdalji kake 2 km so štiri hiše, ki niso tik ob cesti, vsaka s svojo dovozno potjo. Tekom dneva se morda iz teh poti na cesto priključi največ 5 vozil, vsako potrebuje par sekund da zavije na cesto. Torej zaradi 30 sekund na dan je potrebna omejitev 50 km/h namesto 70 km/h. Avstrijci bi se takemu idiotizmu samo smejali, pri nas naleti pa tule na ovacije. Ne no...
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Pyr0Beast ::

hoče imeti tisti folk omejitev 30 ki tam živi ? Naj ima. Zakaj bi te morali drugi trpeti. Zaradi tistih 2h sekund ki jih prihraniš ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dronyx ::

@Pyr0Beast: Problem je v tem, da moramo zaradi teh nekaj sekund na dan vsi ostali (nekaj tisoč vozil) peljati 50 namesto 70 km/h.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

bluefish ::

Zjutraj in popoldne je tam promet tako ali tako obup.

Pyr0Beast ::

dronyx je izjavil:

@Pyr0Beast: Problem je v tem, da moramo zaradi teh nekaj sekund na dan vsi ostali (nekaj tisoč vozil) peljati 50 namesto 70 km/h.



GET USED TO IT !!!!
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Gregor P ::

jype je izjavil:

Malajlo> Se pa strinjam, da omejitev 30 v okolici šole ob polnoči pa res ni smiselna.
Zakaj ne? A bo ob polnoči nastala kolona, če voziš 30?

Nekoč sem malo razmišljal o tem in prišel do mnenja, da se otroci na tem območju lahko nahajajo tudi v izvenšolskem času (bodisi se igrajo, srečajo s prijatelji itd.), tako da omejitev ne moreš omejiti strogo samo na čas delovanja šole. Morda opolnoči res ni otrok, ampak na tem območju so se vsi ljudje (starši, učitelji, mladostniki, pijanci, ostali prebivalci, delavci itd.) preprosto navadili, da vozila tam vozijo počasi in bi jih zato neko prehiter avtomobil lahko popolnoma presenetil in bi prišlo do hude nesreče.

Verjetno pa so na svetu tudi druge rešitve kot npr. zgoraj omenjena ameriška.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

dronyx ::

Tole sicer ni direktno povezano s klubom Počasni voznik, pa vendar kaže na našo prometno kulturo. Model s sponzorskim avtom (mini cooper S) in povezavo na facebook profil mirno parkira na prostor za invalide. In to ne samo enkrat.



Nov slogan podjetja: KDOR VOZI MINI, SE MU LAHKO MAKSI JEBE ZA VSE!
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

BigWhale ::

dronyx je izjavil:

@Pyr0Beast: Problem je v tem, da moramo zaradi teh nekaj sekund na dan vsi ostali (nekaj tisoč vozil) peljati 50 namesto 70 km/h.


Teh 41 sekund, ki bi jih pridobil na teh dveh kilometrih, bos izgubil na prvem semaforju, ce gres proti Ljubljani ali pa takrat, ko srecas prvi traktor, ce peljes ven iz Ljubljane.

In ce se ti tako mudi, da ti je teh 41 sekund pomembnih, potem si ze itak zamudil.

Al pizdis samo zato, da pizdis in ker to VES, da lahko tam hitreje vozis in to tud HOCES?

dronyx ::

@BigWhale: Vsaj kar se mene tiče je zadeva specifična. Problem imam namreč s tem, da če vozim prepočasi, potem se začnem med vožnjo dolgočasiti in gledam naokrog in parkrat sem moral pošteno zavreti, ker so se pred mano ustavili, jaz pa nisem bil pozoren. Zame je počasna vožnja bistveno bolj nevarna, kot pa nekaj srednjega, ko sem pozoren samo na cesto. Kaj naj?
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

dzinks63 ::

Kaj naj?

Imaš kar velik problem, katerega se niti ne zavedaš, nekaj bo treba ukreniti.

Malajlo ::

Problem imam namreč s tem, da če vozim prepočasi, potem se začnem med vožnjo dolgočasiti in gledam naokrog

Pa imaš res... Kaj pa ostali? Imajo tudi iste probleme?

Mehmed ::

Pyr0Beast je izjavil:

Zakaj se nebi dalo baznih postaj prepričati, da bi prekinile pogovor ak se giblješ hitrej kakor nekaj metrov na sekundo ?

Ne mors tko na silo resevat zadeve. Sej ljudje lahko govorijo prek bluetootha. Ali pa se huje, so sopotniki. ;)

BigWhale ::

dronyx je izjavil:

@BigWhale: Vsaj kar se mene tiče je zadeva specifična. Problem imam namreč s tem, da če vozim prepočasi, potem se začnem med vožnjo dolgočasiti in gledam naokrog in parkrat sem moral pošteno zavreti, ker so se pred mano ustavili, jaz pa nisem bil pozoren. Zame je počasna vožnja bistveno bolj nevarna, kot pa nekaj srednjega, ko sem pozoren samo na cesto. Kaj naj?


Nesi izpit nazaj na upravno enoto in jim povej naj ti ga vzamejo za vse zivljenje, ker si nevaren in nisi za na cesto.

Resno. Ce ne mores biti zbran pri voznji s hitrostjo 50km/h je s teboj nekaj narobe in si nevaren za okolico. Tako sam pravis. Ce pa vozis prehitro si pa prav tako nevaren za okolico. Tole je LOSE-LOSE situacija.

Pyr0Beast ::

Zakaj pa ne ?

Rešiš 99% pizdarij ki jih povzročajo trapasti vozniki. Če hočeš čvekati, zapelji na bencinsko in tam čvekaj. Ne pa da to delaš v prometu.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dronyx ::

BigWhale je izjavil:

Resno. Ce ne mores biti zbran pri voznji s hitrostjo 50km/h je s teboj nekaj narobe in si nevaren za okolico. Tako sam pravis. Ce pa vozis prehitro si pa prav tako nevaren za okolico. Tole je LOSE-LOSE situacija.

Jaz vozim že 20 let, prevozil sem čez 200.000 km in nisem na cesti še nikomur skrivil niti lasu! In ti boš mene označil, da sem nevaren za okolico?
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Pyr0Beast ::

Vidiš ga, model poln samega sebe, na pol slep pa še nezaveden. Ziher si kako mravljo povozil :))
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedOne ::

Pusti forumske pravičnike v njihovih pravičnih oblakih.
Imajo v osnovi prav a v svoji pravičnosti nečesa ne morejo razložit: zakaj sploh različne omejitve, zakaj ne samo tam okrog 5 do 10? Če greš na cesto se ti ne sme mudit, moraš nonstop pazit na vse itd.

Kadarkoli in kjerkoli si kdo zaželi višjo omejitev, ga zatolčejo v blato in zahtevajo da takoj vrne izpit. Svetla je naša prihodnost ...
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

jype ::

WarpedOne> Kadarkoli in kjerkoli si kdo zaželi višjo omejitev, ga zatolčejo v blato in zahtevajo da takoj vrne izpit. Svetla je naša prihodnost ...

Je, ja, ker bodo po javnih cestah kmalu vozili le roboti, kar je s stališča varnosti odlično.

WarpedOne ::

Ampak ne hitreje od 15km/h. Fizika zahteva svoje.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

dronyx ::

Na planetu, kjer jaz drugače živim, ni nobenih tabel za omejitve in podobnih birokratskih neumnosti, pa se nihče ne zaletava. Saj zato pa imajo avti prozorna stekla, da vidiš okrog sebe. :D
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

jype ::

WarpedOne> Ampak ne hitreje od 15km/h. Fizika zahteva svoje.

Lahko tudi 950km/h, ker fizika ne zahteva, da nepričakovano zaviješ levo.

dronyx ::

Jaz osebno sem trdno prepričan, da so bistveno bolj varni tisti vozniki, ki vozijo po pameti in z zdravim razumom, kot pa tisti, ki vozijo striktno po predpisih in to svojo pravičniško držo še fanatično branijo. Ponavljam še enkrat. Vožnja v današnjem prometu je zahtevna in voznik se mora predvsem naučiti procesiranja velike količine informacij in predvidevanja. Tudi če ti ne narediš nobene napake, jo lahko drug šofer, kolesar, pešec. vse to moraš vedno vkalkulirati, ko voziš. To je zame bistveno.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

WarpedOne ::

Brez redefinicije pojma javne ceste bodo roboti podvrženi natanko enakim zahtevam kot človeški vozniki.
Tut pred robota lahko skoči otrok.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

jype ::

WarpedOne> Tut pred robota lahko skoči otrok.

Ali pa divja žival. Zato bodo robotska vozila morala biti narejena tako, da bodo upoštevala okoliščine. Po prazni cesti bodo lahko vozila hitro, da je cesta prazna, pa bo sporočala cesta sama.

WarpedOne ::

Fail by design.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

dronyx ::

Dodam naj še to. Po cesti, kjer se dnevno vozim in poznam praktično vsak kamen lahko po moji logiki vozim precej hitreje v povprečju, kot pa tam, kjer vozim prvič. Omejitve so pa v bistvu enake za vse. Birokracija pač.

Ta velika fama o hitrosti, ki ubija, je pa po moje nek politični konstrukt, ki mu levi in desni ploskajo. Če tako gledaš na promet, potem se vozimo povsod 10 km/h, pa še takrat bo kdo zadel pešca ali kolesarja tako nesrečno, da bo udaril z glavo v robnik in bil na mestu mrtev!

V prometu ubijajo napake udeležencev. That's It.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Pyr0Beast ::

Zaprto okolje bi moralo biti za kaj takega. Vsaj ograja, če ne kaj boljšega.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

WarpedOne> Fail by design.

Ker je to kar imamo zdaj boljše, al kako?

onyx> Dodam naj še to. Po cesti, kjer se dnevno vozim in poznam praktično vsak kamen lahko po moji logiki vozim precej hitreje v povprečju, kot pa tam, kjer vozim prvič. Omejitve so pa v bistvu enake za vse. Birokracija pač.

Mhm, ker bi bilo bolje, da bi moral izpolnit šest kopij obrazca pred vsakim odsekom, da bi ti načelnik odseka potem izdal dovoljenje za vožnjo z določeno hitrostjo. Mnogo bolj učinkovito, pa brez birokracije!

onyx> Ta velika fama o hitrosti, ki ubija

Ne spoznaš se.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

bluefish ::

Po cesti, kjer se dnevno vozim in poznam praktično vsak kamen lahko po moji logiki vozim precej hitreje v povprečju, kot pa tam, kjer vozim prvič.
Še dobro, da se kamni ne premikajo.

dronyx ::

bluefish je izjavil:

Še dobro, da se kamni ne premikajo.

Če si dovolj pijan se. :)
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Tear_DR0P ::

Tekom dneva se morda iz teh poti na cesto priključi največ 5 vozil, vsako potrebuje par sekund da zavije na cesto. Torej zaradi 30 sekund na dan je potrebna omejitev 50 km/h namesto 70 km/h


poglej naslednjo fotografijo - AFAIK je na cesti omejitev 70 km/h, čeprav se je po cesti brez večjih težav mogoče peljati 130 km/h, saj je bolj ravna kot ljubljanska obvoznica ali več odsekov avtoceste


pa sta na cesti vseeno umrli dve osebi - večina ljudi tam vozi 110 km/h po mojih izkušnjah. prej več let ni bilo takšnega primera, tudi poslej ga več let ne bo. ampak mislim da je bilo 1x dovolj, da bi se ljudje morali zavedati, zakaj je tam omejitev 70km/h - ampak se ne bodo, raje bodo podobno kot ti, trdili da je to birokratska omejitev
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

M-XXXX ::

pa sta na cesti vseeno umrli dve osebi - večina ljudi tam vozi 110 km/h po mojih izkušnjah. prej več let ni bilo takšnega primera, tudi poslej ga več let ne bo. ampak mislim da je bilo 1x dovolj, da bi se ljudje morali zavedati, zakaj je tam omejitev 70km/h - ampak se ne bodo, raje bodo podobno kot ti, trdili da je to birokratska omejitev

Jaz sem pa mnenja, da bi zletela tam čez ne glede ali bi vozila 200km/h ali pa 40, tole je jasno, da je bilo nekaj drugega vzrok nesreče in ne hitrost...

Po drugi strani: če bi šla ene 10-20km/h hitreje bi pripeljala PRED avtomobilom v katerega je sedaj trčila, če bi vozila počasneje bi trčila v tist avtomobil za njim... Kaj je delala, da se je to zgodilo, pa najbrž sam sama ve.

Pyr0Beast ::

To je zajeb cestnega načrtovanja, safety margin = 0, samo vprašanje časa, kdaj se bo kaj takega še enkrat zgodilo
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

BlueRunner ::

dronyx je izjavil:

Dodam naj še to. Po cesti, kjer se dnevno vozim in poznam praktično vsak kamen lahko po moji logiki vozim precej hitreje v povprečju, kot pa tam, kjer vozim prvič. Omejitve so pa v bistvu enake za vse. Birokracija pač.

Večina nesreč se zgodi ravno na takšnih cestah, kjer pozornost popust - vsak kamen je znan, lahko vozim hitreje, zavedam se nevarnosti, ipd... Birokracija, kot sam praviš, je zate moteč faktor.

Sam si tudi izjavil, da nisi sposoben koncentracije na vožnjo, če voziš za svoj okus prepočasi in, da si pod takšnimi pogoji tudi bolj nevaren. Lepo, da to poveš, vendar pozor! Ali je pravičniško, če ti potem ostali povemo, da stopi korak nazaj in se zamisli nad tem, kar si ravnokar zapisal? Zapisal si namreč, da si nevaren voznik, ki se ni sposoben prilagoditi okoliščinam na cesti. Včasih je ta okoliščina slabo postavljen znak, enkrat bo pa kaj drugega. Lahko si jezen in slabe volje zaradi tega, saj nisi robot. Vendar pa je ekstremno posledica, da zaradi tega postaneš bolj nevaren na cesti.

dronyx je izjavil:

Ta velika fama o hitrosti, ki ubija, je pa po moje nek politični konstrukt, ki mu levi in desni ploskajo. Če tako gledaš na promet, potem se vozimo povsod 10 km/h, pa še takrat bo kdo zadel pešca ali kolesarja tako nesrečno, da bo udaril z glavo v robnik in bil na mestu mrtev!

Ljudem je potrebno vedno znova dokazovati, da je Newton vedel kaj govori. Žal. Poglej si tudi statistike, raziskave, povzetke posledic (npr. švicarji so omejite v naseljih spstili iz 60 na 50) pa boš videl kakšen "kostrukt" je to. Kadar pa slišiš koga, ki pravi, da je potrebno v naseljih biti resnično umirjen in voziti raje malo pod, kot pa malo nad, pa si pred oči prikliči te statistike, preden začeneš posploševati kako lahko še vedno nekoga ubiješ pri 10 km/h. Hej... ljudje se ubijejo v stanovanju pri 0 km/h, pa to še ne pomeni kaj veliko. Če pa boš pozorno prebral, se gre predvsem za uravnoteženje med tveganjem in skoraj vsem voznikom lastno željo "biti hitro nekje drugje".

dronyx je izjavil:

V prometu ubijajo napake udeležencev. That's It.

V prometu ubijajo napake. Vendar ne spreglej, da napake pri višjih hitrostih ubijajo z večjo verjetnostjo. Z naraščajočo hitrostjo delež fatalnih nesreč glede na število vseh strmo narašča. To pomeni, da hitrost ubija in to je razlog, da se ponekod hitrost še posebej omeji.

Če pa nisi sposoben požreti tistih nekaj km omejitve in si zaradi tega po lastni oceni nepozoren, potem pa resnično potrebuješ malo razmisleka o samem sebi in svojem odnosu do vožnje. Saj je v njej lepo uživati, ni pa dobro kar malo pozabiti na okolico.

Ta tvoja Lipa je že resnična obsedenost. Mislim... "let it go" in se nehaj sekirat. Tabla je tam in se ji pač prilagodiš. Tako kot še stomiljontavžnt drugim smiselnim ali nesmiselnim tablam po naših cestah. To je vsa umetnost.

Prilagodljivost tudi stvarem, ki ti v tistem trenutku niso všeč ali te celo živcirajo.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Tear_DR0P je izjavil:

Tekom dneva se morda iz teh poti na cesto priključi največ 5 vozil, vsako potrebuje par sekund da zavije na cesto. Torej zaradi 30 sekund na dan je potrebna omejitev 50 km/h namesto 70 km/h


poglej naslednjo fotografijo - AFAIK je na cesti omejitev 70 km/h, čeprav se je po cesti brez večjih težav mogoče peljati 130 km/h, saj je bolj ravna kot ljubljanska obvoznica ali več odsekov avtoceste


pa sta na cesti vseeno umrli dve osebi - večina ljudi tam vozi 110 km/h po mojih izkušnjah. prej več let ni bilo takšnega primera, tudi poslej ga več let ne bo. ampak mislim da je bilo 1x dovolj, da bi se ljudje morali zavedati, zakaj je tam omejitev 70km/h - ampak se ne bodo, raje bodo podobno kot ti, trdili da je to birokratska omejitev


Tu je bilo vse druga prej krivo kot neprilagojena hitrost. Me pa čudi da ne vidim niti enih sledov zaviranja ali drgnjenja gum in nobene strani, niti nobenega poškodovanega robnika itd.

]Fusion[ ::

Glede nesreče v MB:
s prednjim levim kolesom trčila v robnik zelenice, ki ločuje smerna vozišča. Pri tem je avtomobil zavrtelo za 180 stopinj in z zadnjim desnim kolesom je trčil v isti robnik. Po tem trčenju je vozilo dvignilo v zrak in ga vrglo na nasprotno smerno vozišče. Vozilo je padlo na streho nasproti vozečega avtomobila

Za to pomoje ni 70kmh dovolj, da te vrže na nasprotno stran ceste, ki je pri tem še ločena z zelenico. Tako, da je prekoračitev hitrosti pomoje tudi imelo svoj vpliv.
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ]Fusion[ ()
strani: 1 ... 5 6 7 8 9 10


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
53528976 (12020) darkolord
»

čuden folk in njihovo obnašanje (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16114241 (8432) LordTado
»

Policaj me je presenetu z milo kaznijo! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
835287 (3690) Popeye
»

Policijske usluge (kazni)

Oddelek: Loža
201560 (1186) NoUse4AName

Več podobnih tem