Forum » Loža » Klub Počasni voznik
Klub Počasni voznik
globoko grlo ::
lakotnik, itak da ne
Rešitev je zelo kompleksa in zahteva sodelovanje in usklajevanje več resorjev. Ja, v Sloveniji, ob istem času in na istem mestu, kar je mission imposibile za tele naše birokrate.
Najlajže, ampak res daleč najlažje je zvišat kazni in kasirat.
Rešitev je zelo kompleksa in zahteva sodelovanje in usklajevanje več resorjev. Ja, v Sloveniji, ob istem času in na istem mestu, kar je mission imposibile za tele naše birokrate.
Najlajže, ampak res daleč najlažje je zvišat kazni in kasirat.
dronyx ::
Kar se tiče oviranja voznikov me zanima sledeče: Zjutraj se peljem v naselju 60 km/h in za mano se nabira kolona. Ali se jim moram umakniti? Že če samo vozim striktno z največjo dovoljeno hitrostjo, se marsikje nabere kolona. Če zaradi slabih vozniških sposobnosti to hitrost še bistveno znižam, bo pa sploh zabavo. Se bom pa umaknil, ko bo priložnost, da to lahko varno storim. Samo mislim da je ne bo prav pogosto.
knoxville ::
Če se ne znaš držat CPP, je pravilno, da te oglobijo. Če si bedak, se lahko samo sebi zahvališ, ker se ne držiš omejitev. Če bi pa koga do smrti povozil, bi pa bemtil, ker ni bilo znaka in bi se skliceval na malomarnost tega. Glede tvoje počasne vožnje ti pa lahko samo rečem, nabavi si klobuk, bele zokne na papuče pa boš taglavni car na cesti. Znak bi bilo edino popravit in namesto počasen voznik, bi moglo pisat otrok za volanom.
Dodati bi morali še člen, za umor soudeležencev na cesti iz malomarnosti, z astronomskimi kaznimi.
Dodati bi morali še člen, za umor soudeležencev na cesti iz malomarnosti, z astronomskimi kaznimi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: knoxville ()
St235 ::
Onyx predlagam ,da preden ostalim pamet soliš kako boš vozil in kaj boš delal prebereš zakon, da boš sploh vedel za kaj gre. Citiran ti je bil člen zakona in iz njega nisi sposoben odgovorit na svoja vprašanja?
Takih na cesti pač ne rabimo.
Se popolnoma strinja, da zakonodaja v RS niti pod razno ni popolna, kakor tudi obstajajo slabo postavljene table. Samo nič od naštetega pa ne odtehta idiotov, ki jih imamo pri nas na cestah. Vključno z ljudmi, ki si domišljajo, da je zajebavanje in oviranje prometa pametno dejanje.
Takih na cesti pač ne rabimo.
Se popolnoma strinja, da zakonodaja v RS niti pod razno ni popolna, kakor tudi obstajajo slabo postavljene table. Samo nič od naštetega pa ne odtehta idiotov, ki jih imamo pri nas na cestah. Vključno z ljudmi, ki si domišljajo, da je zajebavanje in oviranje prometa pametno dejanje.
dronyx ::
@Lakotnik29: Idiotov na naših cestah je precej, samo tem ne more noben zakon nič. To so "cestni tajkuni", ki se vedno izvlečejo in se vam in vaši neskončni naivnosti lahko samo smejejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
St235 ::
Edini komur se smejejo so revčki, ki vsi ponosni cijazijo 60 km/h in ovirajo promet, zraven pa si seveda domišljajo, da delajo red. Edini naiven v vsej zgodbi pa si ti, ker pričakuješ da boš zbral še par enako omejenih cestnih bojevnikov in boste delali red med cestnimi tajkuni.
SkIDiver ::
onyxov link> Z velikim veseljem pa ta del ceste prevozim s 50 km/h in se smejem, ko kakšnega kolesarja skoraj odpihne s kolesa.
Jaz bi se pa z veseljem smejal, ko bi kolesar na tebi razlomil gištel svojega kolesa. Sicer pa te mora tepst že narava pri taki žlehnobi do soljudi, ki niso ničesar krivi. Če te še ne te pa še bo.
Mipe ::
Kar se tiče oviranja voznikov me zanima sledeče: Zjutraj se peljem v naselju 60 km/h in za mano se nabira kolona. Ali se jim moram umakniti? Že če samo vozim striktno z največjo dovoljeno hitrostjo, se marsikje nabere kolona. Če zaradi slabih vozniških sposobnosti to hitrost še bistveno znižam, bo pa sploh zabavo. Se bom pa umaknil, ko bo priložnost, da to lahko varno storim. Samo mislim da je ne bo prav pogosto.
V naselju se vedno nabere kolona, sploh zjutraj, ko greš na delo ali v trgovino, ter popoldne, ko se vračaš domov. Kolona ni tam posebej zaradi tebe.
dronyx ::
@SkIDiver: Naravno selekcijo ne zanima žlehnoba do soljudi in naravna selekcija vedno zahteva žrtve.
St235 ::
Ne bi se mogel bolj stinjat z zadnjim stavkom, sam kaj ko si neprilagojen v tej zgodbi ti. Take naravna selekcija najhitreje pospravi.
dronyx ::
Imajo temu primerno prometno kulturo.
Ta je pa sploh ena boljših. Nemci imajo prometno kulturo in ga lahko tiščijo 250 km/h, mi pa nimamo kulture pa potrebujemo zakone in astronomske kazni za prekoračitev hitrosti 10 km/h, kar je praktično pogrešek merilnega inštrumenta. S to državo je res konec.
St235 ::
Seveda, to da nemci znajo vozit zmerno in strpno kljub neomejeni hitrosti na avtocesti, slovenci pa z vsemi zakoni ne, je seveda krivda samo in le države.
Spet ne veš kaj govoriš, zakonsko predpisano odstopanje merilnika hitrosti v RS je +-3km/h.
Predpogoj za karkoli spreminjat je, da tisto kar želiš spremenit poznaš. Tukaj pogrneš po celi črti.
hitrosti 10 km/h, kar je praktično pogrešek merilnega inštrumenta.
Spet ne veš kaj govoriš, zakonsko predpisano odstopanje merilnika hitrosti v RS je +-3km/h.
Predpogoj za karkoli spreminjat je, da tisto kar želiš spremenit poznaš. Tukaj pogrneš po celi črti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
dronyx ::
@Lakotnik29: In kolikokrat na uro moram zakonsko obvezno pogledati na cesto, da nisem v prekršku po tvoje, ker jaz bom večino časa moral gledati samo inštrumente, da ne bo šla plača za kazni?
algo ::
Visoke kazni so z vidika povečane varnosti TOTALNI NATEG. Zdavnaj je že znano, da visoke kazni učinkujejo mogoče kak mesec ali pa še o ne, potem pa se stanje "normalizira". Poviševanje kazni služi IZKLJUČNO polnjenju državne / občinske blagajne in mogoče za financiranje koristnejših preventivnih akcij. Kakorkoli, višje kazni me ne bodo odvrnile od skorajšnega nakupa avtomobila s 360 konji wrum, wrum
SkIDiver ::
@SkIDiver: Naravno selekcijo ne zanima žlehnoba do soljudi in naravna selekcija vedno zahteva žrtve.
Se povsem strinjam. Upam, da te sreča pamet pa se boš raje zapeljal v dragocena vrata parlamenta, da boš izkazoval svoj point namesto, da boš na cesti majal kolesarje s svojim bedastim razmišljanjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
iso2000 ::
Moj predlog je, da se greste namesto "spodje*avanja" v stilu počasni voznik, rajši klub Striktni voznik. Pomeni, da se držiš omejitve kolikor pač ta je. Opažam, da že s tem znerviram ogromno voznikov.
Če se zapelješ po Ljubljani po obvoznici, jih je malo ki vozijo 100, kadar ni gneče. Kadar je omejitev znižana zaradi gostote prometa, spet skoraj nihče ne upošteva. Tunel pred bizovikom - vožnja po omejitvi 80 km/h je prav čudaška. Od Črnuč v Trzin po omejitvi? Hmm, večina je prepričana da je omejitev nekje okrog 100 km/h. Večna pot omejitev je 60 km/h, vsaj na tablah.
Tako, da po mojem mnenju bi z akcijo Striktni voznik naredili več koristi.
No, da ne govorim o tem, da tudi naš presvitli zgled - mož v modrem ni kakšna cvetka za volanom - ravno tako vozijo prehitro, govorijo po mobitelu itd. Ko, pa je treba kazni pist in pobožnjakarsko slediti črki zakona, katere se sami ne držijo, so pa bolj papeški od papeža!
Pa še en primer - vozim 56 km/h (v območju omejitve 50km/h) in me pomeri radar, takrat se voznik za menoj odloči, da sem silno prepočasen in me začne prehitevati. Ko opazi radar, se pospravi nazaj za moje vozilo.
Nagradno vprašanje: Kdo je bil kaznovan za prehitro vožnjo. In kdo je vozil odločno prehitro, ni imel varnostne razdalje, ter ob živce spravljal ostale udeležence v prometu?
Če se zapelješ po Ljubljani po obvoznici, jih je malo ki vozijo 100, kadar ni gneče. Kadar je omejitev znižana zaradi gostote prometa, spet skoraj nihče ne upošteva. Tunel pred bizovikom - vožnja po omejitvi 80 km/h je prav čudaška. Od Črnuč v Trzin po omejitvi? Hmm, večina je prepričana da je omejitev nekje okrog 100 km/h. Večna pot omejitev je 60 km/h, vsaj na tablah.
Tako, da po mojem mnenju bi z akcijo Striktni voznik naredili več koristi.
No, da ne govorim o tem, da tudi naš presvitli zgled - mož v modrem ni kakšna cvetka za volanom - ravno tako vozijo prehitro, govorijo po mobitelu itd. Ko, pa je treba kazni pist in pobožnjakarsko slediti črki zakona, katere se sami ne držijo, so pa bolj papeški od papeža!
Pa še en primer - vozim 56 km/h (v območju omejitve 50km/h) in me pomeri radar, takrat se voznik za menoj odloči, da sem silno prepočasen in me začne prehitevati. Ko opazi radar, se pospravi nazaj za moje vozilo.
Nagradno vprašanje: Kdo je bil kaznovan za prehitro vožnjo. In kdo je vozil odločno prehitro, ni imel varnostne razdalje, ter ob živce spravljal ostale udeležence v prometu?
dronyx ::
Jaz nekaj ne razumem? Ali se vi počutite na cestah res tako ogrožene? Jaz sploh ne in lahko rečem da že leta nisem bil niti blizu kakšni nesreči ali res kritični situaciji.V vožnji večinoma uživam, v nedeljo pa raje ne grem na cesto z avtom, ker nima smisla.
Je pa kot rečeno vožnja dosti zahtevno opravilo in meni je od nekdaj presenetljivo, da ima več ljudi šoferskega, kot pa končano osnovno šolo, oziroma tisti ki ne more hodit, lahko še vedno avto vozi. Ampak dobro...Je pa res, da tudi če bi se vsi držali striktno predpisov, bi ljudje v prometu še vedno delali napake in še vedno bi se dogajale nesreče. Ampak dobro...(aka, komu jaz to sploh razlagam?)
Je pa kot rečeno vožnja dosti zahtevno opravilo in meni je od nekdaj presenetljivo, da ima več ljudi šoferskega, kot pa končano osnovno šolo, oziroma tisti ki ne more hodit, lahko še vedno avto vozi. Ampak dobro...Je pa res, da tudi če bi se vsi držali striktno predpisov, bi ljudje v prometu še vedno delali napake in še vedno bi se dogajale nesreče. Ampak dobro...(aka, komu jaz to sploh razlagam?)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
jype ::
iso2000> Kdo je bil kaznovan za prehitro vožnjo.
Ti, ker si vozil prehitro.
Jaz vozim po omejitvah in se pred idioti spokam s ceste, ker nisem poklican urejat prometa.
Nemci smejo vozit 250 po avtocesti, kar pa ne pomeni, da skozi naselje vozijo hitreje kot 30, če piše da je treba 30, poleg tega se pa umaknejo, ko jih hitrejši želi prehitet.
onyx> Ali se vi počutite na cestah res tako ogrožene?
Ne, smo pa odgovorni odrasli. Če smo se obvezali spoštovati predpise, jih pač spoštujemo.
Ti, ker si vozil prehitro.
Jaz vozim po omejitvah in se pred idioti spokam s ceste, ker nisem poklican urejat prometa.
Nemci smejo vozit 250 po avtocesti, kar pa ne pomeni, da skozi naselje vozijo hitreje kot 30, če piše da je treba 30, poleg tega se pa umaknejo, ko jih hitrejši želi prehitet.
onyx> Ali se vi počutite na cestah res tako ogrožene?
Ne, smo pa odgovorni odrasli. Če smo se obvezali spoštovati predpise, jih pač spoštujemo.
Keyser Soze ::
Sicer pa te mora tepst že narava pri taki žlehnobi do soljudi, ki niso ničesar krivi.
No ja, sej glih zato ga pa ne tepe narava.
Ker kolesarji so VEDNO krivi. Vija vaja, mal po pločniku, mal po cesti, pa še čez prehod za pešce.
OM, F, G!
black ice ::
Seveda, to da nemci znajo vozit zmerno in strpno kljub neomejeni hitrosti na avtocesti, slovenci pa z vsemi zakoni ne, je seveda krivda samo in le države.
hitrosti 10 km/h, kar je praktično pogrešek merilnega inštrumenta.
Spet ne veš kaj govoriš, zakonsko predpisano odstopanje merilnika hitrosti v RS je +-3km/h.
Če se ne motim je odstopanje hitrosti podano v % (višja hitrost, večje odstopanje).
Za primer vzemimo, da se nekdo po avtocesti pelje 200+ km/h. Boš z navadnim radarjem izmeril hitrost na 3 km/h natančno?
jype ::
Keyser Soze> Ker kolesarji so VEDNO krivi. Vija vaja, mal po pločniku, mal po cesti, pa še čez prehod za pešce.
Ker je obnašanje kolesarja po predpisih smrtno nevarno - prednosti kolesarja ne upošteva nihče, pa nihče ga tudi ne opazi - tako si primoran kolo upravljati tako, da sam upoštevaš vse mogoče in nemogoče scenarije.
Nazadnje so me na kolesu povozili na kolesarski stezi ob letališki cesti (daleč od najbližjega priključka, kjer bi se v teoriji dejansko lahko znašel avtomobil).
Ker je obnašanje kolesarja po predpisih smrtno nevarno - prednosti kolesarja ne upošteva nihče, pa nihče ga tudi ne opazi - tako si primoran kolo upravljati tako, da sam upoštevaš vse mogoče in nemogoče scenarije.
Nazadnje so me na kolesu povozili na kolesarski stezi ob letališki cesti (daleč od najbližjega priključka, kjer bi se v teoriji dejansko lahko znašel avtomobil).
SkIDiver ::
@Keyser Soze bom govoril zase, da pri 40km/h vija vaja odpade, pa pločniki tudi, ker bi hodil domov z najmanj oglatimi feltnami. In, ko me nekdo še izsili pri taki hitrosti je lahko samo srečen, da mu prek šipe ne pristanem v naročju. Je pa to več ali manj problem mesta. Zunaj na cestah je povsem drugače. Boljše.
@onyx sam sem v prometu z vozilom ne počutim ogroženega. Se pač zavedam, da so v prometu prisotni bolj in manj sposobni vozniki. Vsekakor pa pozorno spremljam okoli sebe ves promet.
Nasplošno kot je že nekdo napisal je edini pravi smisel visokih kazni polnjenje državnega proračuna. Od nekej pač moramo dobit nazaj €, ki smo jih posodili grkom.
Če bi imela država, vlada, ... namen delati red na cestah bi videli veliko več policistov na cesti in ob cesti. Izvajali bi redne kontrole prometa vseh udeležencev pri čemer bi bilo potrebno opraviti bistveno manj meritev prometa.
Kako pa je danes? Še takrat, ko se patrulja postavi za cesto in izvaja kontrolo prometa se večina mimo pelje z bistveno manjšo hitrostjo kot je dovoljena omejitev. V končni fazi slovenci sploh nismo navajeni v prometu srečevat policije. Ko pa jo srečamo pa jo vidimo samo kot objekt molzenja denarja kar dejansko tudi so. Dela na preventivi pa je bolj malo oz. skoraj nič.
PS: Pred leti sem naredil veliko neumnost in nekaj prekrškov v skupaj 30 sekundah. Ustavil me je policist patrulje, ki je stala ob cesti in je opazil moje početje. Na koncu mi je podal opozorilo in me spustil naprej brez kazni. Od prekrškov je bila pa prehitra vožnja, neupoštevanje varnostne razdalje, nevarna vožnja in neprimerno prehitevanje vozila. In kakšne so bile posledice? Večje kot vsaka kazen! Povedal mi je svoje, jaz sem se strinjal s povedanim in danes za volanom od takrat dalje razmišljam drugače.
@onyx sam sem v prometu z vozilom ne počutim ogroženega. Se pač zavedam, da so v prometu prisotni bolj in manj sposobni vozniki. Vsekakor pa pozorno spremljam okoli sebe ves promet.
Nasplošno kot je že nekdo napisal je edini pravi smisel visokih kazni polnjenje državnega proračuna. Od nekej pač moramo dobit nazaj €, ki smo jih posodili grkom.
Če bi imela država, vlada, ... namen delati red na cestah bi videli veliko več policistov na cesti in ob cesti. Izvajali bi redne kontrole prometa vseh udeležencev pri čemer bi bilo potrebno opraviti bistveno manj meritev prometa.
Kako pa je danes? Še takrat, ko se patrulja postavi za cesto in izvaja kontrolo prometa se večina mimo pelje z bistveno manjšo hitrostjo kot je dovoljena omejitev. V končni fazi slovenci sploh nismo navajeni v prometu srečevat policije. Ko pa jo srečamo pa jo vidimo samo kot objekt molzenja denarja kar dejansko tudi so. Dela na preventivi pa je bolj malo oz. skoraj nič.
PS: Pred leti sem naredil veliko neumnost in nekaj prekrškov v skupaj 30 sekundah. Ustavil me je policist patrulje, ki je stala ob cesti in je opazil moje početje. Na koncu mi je podal opozorilo in me spustil naprej brez kazni. Od prekrškov je bila pa prehitra vožnja, neupoštevanje varnostne razdalje, nevarna vožnja in neprimerno prehitevanje vozila. In kakšne so bile posledice? Večje kot vsaka kazen! Povedal mi je svoje, jaz sem se strinjal s povedanim in danes za volanom od takrat dalje razmišljam drugače.
St235 ::
Če se ne motim je odstopanje hitrosti podano v % (višja hitrost, večje odstopanje).
Za primer vzemimo, da se nekdo po avtocesti pelje 200+ km/h. Boš z navadnim radarjem izmeril hitrost na 3 km/h natančno?
Samo pri hitrostih nad 100km/h, tukaj pa je bilo specifično govora o nižjih hitrostih.
Še citat in vir:
6. člen
Največji dopustni pogrešek merilnika hitrosti ne sme biti večji od ± 3 km/h do vključno 100 km/h in ± 3% izmerjene vrednosti nad 100 km/h.
Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu
Ur.l. RS, št. 25/2002
IceIceBaby ::
Jaz vozim po omejitvah in se pred idioti spokam s ceste, ker nisem poklican urejat prometa.
Jaz pa večinoma ne, ampak, če je pred mano počasnela enostavno varno prehitim, ko je to mogoče :) Res ne vem kaj:
a) Se je treba sekirat in živcirat, če je kdo počasnejši od sebe
b) Se je treba na vsak način igrat policaja in delat pizdarije, če kdo pelje hitreje
Nemci smejo vozit 250 po avtocesti, kar pa ne pomeni, da skozi naselje vozijo hitreje kot 30, če piše da je treba 30, poleg tega se pa umaknejo, ko jih hitrejši želi prehitet.
Saj sem napisal. Ko je omejitev 120 velika večina vozi 120 in niti kmh več. Pri nas je problem, da so omejitve kretenske. Sodobni avtomobili niso narejeni za cijazenje s 130, ceste imamo pa tudi zadovoljive.
Ne, smo pa odgovorni odrasli. Če smo se obvezali spoštovati predpise, jih pač spoštujemo.
Od pretiranega spoštovanja predpisov še nikoli ni prišlo nič dobrega :) Je treba testirat meje, da gre razvoj naprej :)
St235 ::
Na konkretnem primeru nas je testiranje mej in nespoštovanje predpisov pripeljalo do višjih kazni. Jebeš tak razvoj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
dronyx ::
iso2000 ::
iso2000> Kdo je bil kaznovan za prehitro vožnjo.
Ti, ker si vozil prehitro.
Jaz vozim po omejitvah in se pred idioti spokam s ceste, ker nisem poklican urejat prometa.
Hmm, vozil sem prehitro, ampak iz zelo preprostega razloga - zadaj sem imel zelo napornega osebka, ki mu je bila moja vožnja še vedno odločno prepočasna. Nadalje se v ovinku brez odstavnega prostora pač ne morem spokati s ceste, ali pač? Kazen sem pa tudi pošteno plačal. Ampak problem je drugje - policaj je mene pomeril, tistega zadaj, pa kljub večim prekrškom, ni ustavil niti kaznoval, ker mu pač ne gre za vzgojo ampak za blagajno.
Še eno vprašanje, koliko voziš po kolesarski progi? Trdiš, da nikoli več kot 25km/h?
dronyx ::
Tole kopiram iz bloga, so pa baje Nemške kazni v coni 30 km/h:
innerhalb geschlossener Ortschaften (gilt auch für 30 km-Zone !)
bis 10 km/h 15,- EUR
11-15 km/h 25,- EUR
16-20 km/h 35,- EUR
21-25 km/h 80,- EUR, 1 Punkt
26-30 km/h 100,- EUR, 3 Punkte
To kar vam slovencem počnejo američani rečejo You just get served.
innerhalb geschlossener Ortschaften (gilt auch für 30 km-Zone !)
bis 10 km/h 15,- EUR
11-15 km/h 25,- EUR
16-20 km/h 35,- EUR
21-25 km/h 80,- EUR, 1 Punkt
26-30 km/h 100,- EUR, 3 Punkte
To kar vam slovencem počnejo američani rečejo You just get served.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
iso2000 ::
Tilen ::
Ravno pravšnja za takšne teme :
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
bluefish ::
Sedaj pa še najdi statistiko, koliko prekoračitev v coni 30 je pri nas in koliko v DE. Šele potem imajo tiste cifre svoj smisel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Gregor P ::
Verjetno bo to prava tema; namreč Evropska komisija razmišlja, da bi uvedla za vse starejše voznike vsakoletno (oz. na neko krajše obdobje) preverjanje vozniške sposobnosti, redne zdravniške preglede ipd. (po vzoru Francije); to bi znalo dokaj veliko doprinesti varnosti na cestah. Zaenkrat se šele delajo študije na to temo.
Therefore, in addition, a procedure is needed that will lead to a timely cessation of the driving career. Possible measures are licensing procedures and consultation of doctors.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
ameba ::
Mene pa visoke kazni ne skrbijo ker nikol ne pretiravam. Moje odstopanje je vedno cca 10% omejitvene hitrosti.
Po ljubljani je cist dost 60 al pa 70, več ne rabš ker ti ne dopuščajo semaforji.
Kar se tiče pa avtocest, nej se pa počasnele k ne upajo pelat 130 spravjo na regionalne ceste, omejitev pa zvišat na 150 km/h in bomo vsi zadovoljeni .....
Po ljubljani je cist dost 60 al pa 70, več ne rabš ker ti ne dopuščajo semaforji.
Kar se tiče pa avtocest, nej se pa počasnele k ne upajo pelat 130 spravjo na regionalne ceste, omejitev pa zvišat na 150 km/h in bomo vsi zadovoljeni .....
dronyx ::
Mislim da smo mi bistveno bolj neustrašen narod od Nemcev. Nemce očitno prestraši že 30 € kazni pri 2000 € plače, nas ne prestraši niti 300 € pri 600 € plače. res pa je, da s 600 EUR plače nimaš kaj za zgubit in si lahko potem daš duška na cesti (alkohol je tudi strahotno drag v teh krajih).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
St235 ::
Ne gre za strah gre za kulturo vožnje. Nemcem je vseeno al je kazen 30 al 3000 eur, ker če ni kršitve ne rabi nič plačat.
Vam Slovenecem? Kaj si potem takem ti?
To kar vam slovencem počnejo američani rečejo You just get served.
Vam Slovenecem? Kaj si potem takem ti?
valvoline1 ::
Ne gre se za varnost,proračun je v uber minusu in je treba denar pobrat na vsak možn način. Najlažje je seveda z represivnimi ukrepi sploh pa idiotskih prometnih znakov tipa 20,30,40kmh itn. Tole je prava zlata koka ni kej.Ožemat ljudstvo do onemoglosti je moto rdečekmerske komunajzarske bande na oblasti.
dronyx ::
>Vam Slovenecem? Kaj si potem takem ti?
Si gledal film K-PAX? Jaz tu samo opazujem in se smejem.
Si gledal film K-PAX? Jaz tu samo opazujem in se smejem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
St235 ::
patient at a mental hospital
predlagam, da se na to sklicuješ nalednjič, ko te ustavi policija.
valvoline1 ::
Mislim da smo mi bistveno bolj neustrašen narod od Nemcev. Nemce očitno prestraši že 30 € kazni pri 2000 € plače, nas ne prestraši niti 300 € pri 600 € plače. res pa je, da s 600 EUR plače nimaš kaj za zgubit in si lahko potem daš duška na cesti (alkohol je tudi strahotno drag v teh krajih).
Najbolj pravično bi bilo kaznovanje primerno osebnemu dohodku,seveda z minimalno najnižjo določeno cifro za vsak posamezen prekršek.Če finančno obubožanemu brezposelnemu,socijalcu ali revčeku ki dela za minimalc ali manj opališ kazen 1000e si ga praktično pokopal,tajkunčku pa jurčka mnj v žepu se mu pravgotovo nič ne bo poznalo.
dronyx ::
@valvoline1: če si opazil, zakone ne pišejo ravno reveži in socialci, tako da zase že poskrbijo. Sigurno ne bodo šli sprejemat zakona, ki bi jim lahko močno škodil, ne glede na to, koliko jim je za varnost svojih volilvev (po moje se jim za to gladko jebe).
jype ::
kst> Od pretiranega spoštovanja predpisov še nikoli ni prišlo nič dobrega :) Je treba testirat meje, da gre razvoj naprej :)
Na svoji cesti zarad mene lahko zvočni (ali pa kak drug) zid prebijaš z avtomobilom, na javnih pa tega ne smeš.
iso2000> Še eno vprašanje, koliko voziš po kolesarski progi? Trdiš, da nikoli več kot 25km/h?
Ne. S kolesom se (kot sem že omenil) ne vozim po predpisih, ker je prenevarno. Kazni so sicer enako visoke kot za avtomobiliste, ampak meni je glava ljubša od evrov.
Na svoji cesti zarad mene lahko zvočni (ali pa kak drug) zid prebijaš z avtomobilom, na javnih pa tega ne smeš.
iso2000> Še eno vprašanje, koliko voziš po kolesarski progi? Trdiš, da nikoli več kot 25km/h?
Ne. S kolesom se (kot sem že omenil) ne vozim po predpisih, ker je prenevarno. Kazni so sicer enako visoke kot za avtomobiliste, ampak meni je glava ljubša od evrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Malajlo ::
Meni se pa zdi, da je vedno manj onyxov na cesti. Do Kopra sem vozil 130 (po števcu, GPS kaže 127) na tempomatu in me je mogoče pet avtomobilov prehitelo. Pet! Pa še to so bili mogoče pri 140. In nenavadno, za mano so s primerno varnostno razdaljo vozili ostali vozniki.
Celo motoristi niso vozili 200+, ampak malenkost hitreje kot jaz.
Torej - kdo ima probleme tukaj? 95% ovc ali 5% pametnejših (ki bodo bozili po pameti, ne po predpisih, a ne, onyx)?
Celo motoristi niso vozili 200+, ampak malenkost hitreje kot jaz.
Torej - kdo ima probleme tukaj? 95% ovc ali 5% pametnejših (ki bodo bozili po pameti, ne po predpisih, a ne, onyx)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Malajlo ()
IceIceBaby ::
jype, fff topic sicer. Ampak, 100% upoštevanje vseh predpisov je imho neumno oz. zaplankano. Ne govorim samo za CPP ampak nasploh.
dronyx ::
Tule ste očitno nekateri kot kakšna učiteljica v osnovni šoli, ki dopoldne otroke uči moralno vzgojo, popoldan pa si gre dat duška v swingers klub in sproba trojno analo.
Malajlo ::
Pa daj malo pomisli, no. Čeprav voziš po AC 150 ali več, tvegaš, da neprevidni vozniki skočijo na prehitevalni pas. Zaviraš, pospešuješ in na koncu imaš (lahko) povprečno hitrost 110km. Lahko pa voziš 130 ali celo manj, pa boš imel povprečno hitrost 100 km/h. Za 100 km poti je to 5 minut.
Poskusi enkrat in izmeri rezultate.
Poskusi enkrat in izmeri rezultate.
jype ::
onyx> Tule ste očitno nekateri kot kakšna učiteljica v osnovni šoli, ki dopoldne otroke uči moralno vzgojo, popoldan pa si gre dat duška v swingers klub in sproba trojno analo. 8-)
Nobene moralne vzgoje ni - vse je čisto mehanično pragmatična drža v prometu. Defenzivna in počasna vožnja je varnejša od hitre in agresivne, kakorkoli obračaš.
Pa kar se mene tiče je vsaka spolnost moralna, dokler se z njo strinjajo vsi vpleteni - ostalih pa nič ne briga.
Nobene moralne vzgoje ni - vse je čisto mehanično pragmatična drža v prometu. Defenzivna in počasna vožnja je varnejša od hitre in agresivne, kakorkoli obračaš.
Pa kar se mene tiče je vsaka spolnost moralna, dokler se z njo strinjajo vsi vpleteni - ostalih pa nič ne briga.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijoOddelek: Loža | 5467 (1928) | fikus_ |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 56186 (45392) | Oki |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 49540 (44160) | BlueRunner |
» | Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 160258 (151502) | BlueRunner |
» | perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 90258 (63011) | BlueRunner |