Forum » Loža » Klub Počasni voznik
Klub Počasni voznik
BlueRunner ::
Zakaj menim, da hitrost sama po sebi ne ubija, sem poskušal argumentirati malo daljše na blogu. V nasprotno me ni prepričal tule še nihče, sem pa vedno odprt za pametne argumente, ki sesujejo moje teze.
OK, solatko je tako trd, da sem vsaj jaz nad njim že do konca obupal...
Argument SE NE GLASI, da prihaja do nesreč zaradi hitre vožnje. Argument SE GLASI, da so posledice nesreč pri višjih hitrostih vedno težje oziroma delež smrtnih žrtev glede na število nesreč pri dani hitrosti naglo narašča proti 100%.
To je pač razumljivo vsakomur, ki ni prespal fizike v osnovni šoli. Masa, kvadrat hitrosti, pospešek, sila. Elementarno.
That said... je v naseljih varno in IMHO pametno voziti po načelu "raje malo manj, kot pa malo več". Na okolico ne moreš vplivati, voziti 5km/h ne bomo nikamor prišli, vsega se ne da predivdeti. Veliko empiričnih raziskav - na pamet lahko potegnem ven vsaj tri neodvisne, so pokazale, da je npr. trk s pešcem pri 50km/h usoden v približno 50% primerov. Že pri 45km/h ta delež pade pod 40%. Pri 55km/h naraste nad 60%.
To je to. To je vsebina izjave, da "hitrost ubija". Seveda ubija, ker newtonovi zakoni zaenkrat še držijo. Upam samo, da boš ti pokazal kanček inteligence in ne boš šel na horuk mlatiti po slamnatem možiclju, da je visoka hitrost vzrok nesreč. To ni argument. Argument je, da ko do nesreče pride, bo hitrost tisti faktor, ki bo odločal o življenju in smrti.
Zato velja, da hitrost ubija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Pyr0Beast ::
Še dobro da imamo bremze ...
Usodnost ja. Kje je še invalidnost in podobna neopravilnost po trku ?
2% na km/h :P
Ne ubija hitrost, ubijajo pojemki in pospeški. Če bi ubijala hitrost bi bili že vsi mrtvi, kotna hitrost zemlje je 400m/s.
Dokler se ne spremeni infrastrukture in popolnoma loči avto promet in promet peščcev se bodo take pizdar* dogajale - neglede na hitrost.
Veliko empiričnih raziskav - na pamet lahko potegnem ven vsaj tri neodvisne, so pokazale, da je npr. trk s pešcem pri 50km/h usoden v približno 50% primerov. Že pri 45km/h ta delež pade pod 40%. Pri 55km/h naraste nad 60%.
Usodnost ja. Kje je še invalidnost in podobna neopravilnost po trku ?
Zato velja, da hitrost ubija.
2% na km/h :P
Ne ubija hitrost, ubijajo pojemki in pospeški. Če bi ubijala hitrost bi bili že vsi mrtvi, kotna hitrost zemlje je 400m/s.
Dokler se ne spremeni infrastrukture in popolnoma loči avto promet in promet peščcev se bodo take pizdar* dogajale - neglede na hitrost.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
Buggy ::
...ze nekaj casa ne spremljam teme, ker se dejansko samo ponavljamo tako kot v prejsni temi, ki je imela popolnoma isto vsebino.
Dejstvo je da ste taki in smo taki...pa da omenim se tako opevane tujce in njihovo voznjo. Ne recem da morda ni bil ta izjema ali pa se tujci pri nas res izzivljajo.
Danes vsi peljemo v strnjeni koloni od Rudnika do Skoflice kot racke gas-stop-gas (regionalka), nakar mimo po odstavnem pasu nek nemec z Audijem nonsalantno prehiteva komplet vse z veliko brzino.
recem morda bo tukaj kje odvil na stranski odcep...a ne, gre lepo naprej na Kocevarko, kjer prehiteva se v skarje in to ne enkrat...potem pa prehiteva se v nepregled ovinek, da je moral nasproti vozeci, ko ga je zagledal bremzati na polno.
Toliko o kulturi tujcev.
Pa se apel za vse firbce, ki morajo pasti zijala na avtoceti, ko na odstavnem pasu kdo stoji ali bog ne daj, da je karambol...ne vem a to delate iz privoscljivosti al ste sam zdolgocaseni v zivljenju...zaradi takih pesdetov se potem naredi kolona, da ji ni videti konca...geniji.
Dejstvo je da ste taki in smo taki...pa da omenim se tako opevane tujce in njihovo voznjo. Ne recem da morda ni bil ta izjema ali pa se tujci pri nas res izzivljajo.
Danes vsi peljemo v strnjeni koloni od Rudnika do Skoflice kot racke gas-stop-gas (regionalka), nakar mimo po odstavnem pasu nek nemec z Audijem nonsalantno prehiteva komplet vse z veliko brzino.
recem morda bo tukaj kje odvil na stranski odcep...a ne, gre lepo naprej na Kocevarko, kjer prehiteva se v skarje in to ne enkrat...potem pa prehiteva se v nepregled ovinek, da je moral nasproti vozeci, ko ga je zagledal bremzati na polno.
Toliko o kulturi tujcev.
Pa se apel za vse firbce, ki morajo pasti zijala na avtoceti, ko na odstavnem pasu kdo stoji ali bog ne daj, da je karambol...ne vem a to delate iz privoscljivosti al ste sam zdolgocaseni v zivljenju...zaradi takih pesdetov se potem naredi kolona, da ji ni videti konca...geniji.
dzinks63 ::
Kako veš da je bil pravi nemec? Čisto lahko je kakšen jugovič, turčin ali celo nekdo naše gore list na začasnem delu, potujoč v avtomobilu z nemškimi oznakami.
BlueRunner ::
2% na km/h :P
Ko bi le... zveza je nelienarna zaradi v^2.
Ne ubija hitrost, ubijajo pojemki in pospeški. Če bi ubijala hitrost bi bili že vsi mrtvi, kotna hitrost zemlje je 400m/s.
Hvala za nerelevanten popravek. Hitrost je v neposredni zvezi z posšekom, ki ga bo telo občutilo v nesreči. Pešci nimajo "crumple zones", vozila pa tudi nimajo neskončno velikih.
Dokler se ne spremeni infrastrukture in popolnoma loči avto promet in promet peščcev se bodo take pizdar* dogajale - neglede na hitrost.
Pizdar* se dogajajo tudi na triciklih med nekaj let starimi skoraj-dojenčki. Občasno tudi kakšna s krvjo.
Stvar je v tem, da imaš v naseljih opravka z nesorazmerno šibkejšimi udeleženci, ki jih srečanje s plehom že pri nizki hitrosti temeljito zdela. Zunaj naselij pa so energije tudi neprimerno višje. Ko vidiš kako vozilo, ki vozi tam nekje med 50 in 70km/h poči v robnik in naredi pirueto v zraku, ti postane jasno, da imaš verjetno manjši kratek stik med intuicijo "zdrave pameti" in fizikalnimi dejstvi. Pa ne govorim o tej zadnji zgodbi v MB. Sem eno takšno videl švoh 20 let nazaj osebno... edini udeleženec je iz avta naredil totalko, sam pa je na srečo preživel. Sicer so ga rezali ven, ampak preživel. Airbag + pas.
Seveda pa je vse skupaj samo igra statistike. Vendar pa hipotetično 2x boljša pasivna zaščita omogoči "varno" ("varno" za potrebe te debate definirano kot verjetnost smrti še vedno pod 50%) vožnjo s samo 1.4x višjo hitrostjo. No... realnost je, da bi težko rekel, da smo v zadnjih 20 letih prozivedli 2x boljšo pasivno zaščito. Zato se moramo predvsem zanašati na "aktivno" zaščito vgrajeno med levim in desnim ušesom, malo nazaj in gor od nosa.
Kadar cepam 130 po AC imam nekje v glavi črvička, ki mi pravi, da če bo šlo kaj narobe, ne bom časa za nikakršno reakcijo in samo, če bom jako srečen, se bom v bolnici znova zavedel samega sebe. Ampak sprejmem in se ne sekiram preveč. AC so zelo varne ceste in verjetnost, da bo šlo na njih kaj zelo narobe je zelo majhna. Ne delam pa si utvar kaj bi bilo, če bi bilo.
WarpedGone ::
Dokler se ne spremeni infrastrukture in popolnoma loči avto promet in promet peščcev se bodo take pizdar* dogajale - neglede na hitrost.
Lahko rečem le - THIS.
Takoj podpišem za podvojitev vseh kazni, če bi se globe porabile namensko za ločevanje prometnih poti različnih "gibalcev" in druge fizične izboljšave prometnih površin - vse razen semaforjev. Pločnike za 2 m stran od samih cest, vmes pa fizične prepreke ala drevesa, ograje itd, semaforje podret in postavt rondoje, kurje steze združevat in za 10 njih narest samo en orenk priklop na regionalko, dvo-in-tropasovne rondoje ukinit in vpeljat izključno enopasovne + dedicate pas za desno, itd. Turbo-rondoje zataknit v rit tistemu, ki si jih je zmislu, bol nepregledne stvari v prometu še nism vidu.
Kaj narest s kamikazami na motorjih pa nimam ideje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Buggy ::
hehe W1..to so mokre sanje. Dokler bo sel denar za ceste izkljucno za avtoceste (bolj namensko vzdrzevanje kot gradnjo), kjer poteka vecinoma samo tranzit od katerega nimamo nic in so regionalke, kjer dejansko poteka dnevna migracija ljudi v sluzbe, bolj kot ne v domeni lobiranja obcinarjev se bomo se dolgo zbujali s prstom v riti.
Macehovstvo in ignoranca na podrocju urejanja magistralk, regionalk pa lokalnih cesti niti omenjal ne bom je tako mocno prisotno, da jutranje in popoldanske kolone nikogar vec sploh ne tangirajo.
Glavno da se dela velike stanovanjske soseske, ki imajo priklope na za tako preobremenjene ceste..o kaki obvezni razsiritvi cest ali pa podhodih pa se nihce ne obremenjuje in se dovoljenja za take stvari dobi brez problema.
Primer FAIL-a je tudi novo aktivirani semafor na Lavrici pri Hoferju ki je ze tako pocasno jajcanje spravil na stopnjo stojece kolone.
Sami studirani urbanisti in nacrtovalci prometne infrastrukture (seveda nacrtujejo zgolj nove znake ki samo omejujejo)
...ceste izpred 40let pa luknja ob luknji. Ce gledam iz te perspektive je se 40Km/h vcasih samomor za podvozje.
Potem imamo pa se "ta-zelene" ki zaradi hrosckov puscajo da se ljudje pobijajo po cestah.
Banana republik
Macehovstvo in ignoranca na podrocju urejanja magistralk, regionalk pa lokalnih cesti niti omenjal ne bom je tako mocno prisotno, da jutranje in popoldanske kolone nikogar vec sploh ne tangirajo.
Glavno da se dela velike stanovanjske soseske, ki imajo priklope na za tako preobremenjene ceste..o kaki obvezni razsiritvi cest ali pa podhodih pa se nihce ne obremenjuje in se dovoljenja za take stvari dobi brez problema.
Primer FAIL-a je tudi novo aktivirani semafor na Lavrici pri Hoferju ki je ze tako pocasno jajcanje spravil na stopnjo stojece kolone.
Sami studirani urbanisti in nacrtovalci prometne infrastrukture (seveda nacrtujejo zgolj nove znake ki samo omejujejo)
...ceste izpred 40let pa luknja ob luknji. Ce gledam iz te perspektive je se 40Km/h vcasih samomor za podvozje.
Potem imamo pa se "ta-zelene" ki zaradi hrosckov puscajo da se ljudje pobijajo po cestah.
Banana republik
WizmoTo ::
Pospeški pa niso omejeni da bi obstajala kazen mar ne?
Menda so, samo se preveliki pospeški "merijo" z metodo "ostrega šojinega pogleda" :P
Drugače so pa najbolj varni vozniki pijanci, saj povzročijo samo 1/3 nesreč, medtem ko ostale povzročijo trezni.
(no, to je ob predpostavki, da je večina ljudi zadrogiranih za volanom, kar pa ni težko verjeti, glede na to kar vidim vsako jutro na cesti)
Kar se pa nesreč tiče, je pa tako, da cijazenje v kolonah prinese več nesreč zaradi živčnosti in gneče (izsiljevanja, spanje za volanom, naleti, komu se utrga, ...), so pa posledice nesreč lažje - drugače povedano: več zbite pločevine, manj črev na cesti.
egonk ::
WarpedGone je izjavil:
Turbo-rondoje zataknit v rit tistemu, ki si jih je zmislu, bol nepregledne stvari v prometu še nism vidu.
Turbo rondoji naj bi bili sicer izboljšava na dvo-pasovne rondoje (tiste prave, kjer ima tudi izvoz dva pasova): http://www.lags.corep.it/doc/turbo-roun.... Me ne motijo preveč, samo je pa res treba prej pogledat, kam bi rad šel. Mogoče samo stvar treninga? Kolikor sem se sam vozil po Angliji, so sicer čisto ok tudi klasični dvo-pasovni rondoji, ker so povsod in je folk res natreniran pravilne vožnje. Nemci npr., so se pa takim krožiščem večinoma izognili: http://www.teachamerica.com/roundabouts....
solatko ::
BlueRunner - Recimo, da hitrost ne ubija, ubijajo napake. Niti ENEGA pešca ne bi bilo med mrtvimi, če bi samo malo pazili nase, kar jim veleva celo zakon. Ni važno koliko prileti avto, če pešec ni samomorilec in ne skoči pred drveči voz, verjetno vozniki ne bodo vozili za njimi po pločniku.
Osebno vam pokažem vsaj sto varnih voznikov, ki le redko vozijo po omejitvah, so pa pridni vplačevalci v proračun. Noben od teh, še nikoli ni imel prometne nesreče, pri kateri bi bil krivec. Noben od njih ni imel prometne nesreče, pri kateri bi bil kdo poškodovan. Point je v tem, da se znajo pravilno obnašat v kritičnih situacijah, da iz goven potegnejo marsikaterega voznika, ki vozniških veščin ne obvlada najbolje, nikoli!!!!!!!!!!!!!!!! ne prehitevajo, če to ni res varno in vedno pazijo na otroke in starejše, se pa zelo grdo obnašajo, do šibkih udeležencev v prometu, ki za svojo varnost niso pripravljeni storiti nič, temveč rinejo tja, kjer jo v primeru slabega voznika, sigurno dobijo po nosu, pa makar z 20km/h.
Med drugim, osebno nikoli!!!!!!!!!!!!!!!!!! ne pozabim na svojo varnost, tudi, ko zapustim vozilo ali ga zamenjam z kolesom ali motorjem.
Država bi poskrbela za vzgojo šibkih uporabnikov prometnih površin, če bi hotela izboljšat prometno varnost, ne pa samo lupila in omejevala voznike, kateri večina se obnaša, popolnoma ovčje, čim zapustijo avto.
Med vožnjo po naseljenih krajih, redko vidim pešca, ki bi dvignil roko, da namerava čez cesto, velikokrat ustavim pred prehodom in pešec mi pokaže, da sploh ne namerava čez.
Dobro se spomnim, ko je bil narejen podhod pod Celovško, pri kino Šiški. Od sto pešcev, je šel po prehodu morda eden ali dva, poglejte, kaj se dogaja na železniških postajah, pa imajo skoraj vse podhode za na drugi peron.
Nehajte pljuvat po voznikih, samo v Slovenistanu je statistika taka, da je za 90%-ov nesreč, kriv voznik.
Osebno vam pokažem vsaj sto varnih voznikov, ki le redko vozijo po omejitvah, so pa pridni vplačevalci v proračun. Noben od teh, še nikoli ni imel prometne nesreče, pri kateri bi bil krivec. Noben od njih ni imel prometne nesreče, pri kateri bi bil kdo poškodovan. Point je v tem, da se znajo pravilno obnašat v kritičnih situacijah, da iz goven potegnejo marsikaterega voznika, ki vozniških veščin ne obvlada najbolje, nikoli!!!!!!!!!!!!!!!! ne prehitevajo, če to ni res varno in vedno pazijo na otroke in starejše, se pa zelo grdo obnašajo, do šibkih udeležencev v prometu, ki za svojo varnost niso pripravljeni storiti nič, temveč rinejo tja, kjer jo v primeru slabega voznika, sigurno dobijo po nosu, pa makar z 20km/h.
Med drugim, osebno nikoli!!!!!!!!!!!!!!!!!! ne pozabim na svojo varnost, tudi, ko zapustim vozilo ali ga zamenjam z kolesom ali motorjem.
Država bi poskrbela za vzgojo šibkih uporabnikov prometnih površin, če bi hotela izboljšat prometno varnost, ne pa samo lupila in omejevala voznike, kateri večina se obnaša, popolnoma ovčje, čim zapustijo avto.
Med vožnjo po naseljenih krajih, redko vidim pešca, ki bi dvignil roko, da namerava čez cesto, velikokrat ustavim pred prehodom in pešec mi pokaže, da sploh ne namerava čez.
Dobro se spomnim, ko je bil narejen podhod pod Celovško, pri kino Šiški. Od sto pešcev, je šel po prehodu morda eden ali dva, poglejte, kaj se dogaja na železniških postajah, pa imajo skoraj vse podhode za na drugi peron.
Nehajte pljuvat po voznikih, samo v Slovenistanu je statistika taka, da je za 90%-ov nesreč, kriv voznik.
Delo krepa človeka
Pyr0Beast ::
Vzgoja obnašanja v cestnemu prometu bi se morala začeti že v osnovni šoli.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
solatko ::
Včasih se je, ker je bil na žalost v železnih časih, človek, vseeno več vreden kot danes, vsaj pri nas.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Buggy ::
res ne vem kaj vam ni jasno, sploh ce ste ze starsi.
Tako kot so mene ucili, da cesta ni igrisce in sem se je bal kot hudic kriza in ze v prvem razredu vedel kako je potrebno pogledati na prehodu za pesce po tem, ko je zelena luc...jaz ne vem.
Danes mora voznik pazit, da ne bo polno degenerirancev skakal na ceste, seveda mora tudi pricakovat da se kaksen ku*rac pripelje cez rdeco s kolesom in ne vem kaj se...
...neodgovroni starsi lahko cvilijo, za vzgojo se pa ne bodo tudi malo potrudili. Jaz sem oba moja otroka, ko sta navkljub temu, da sem jima vse razlozil okoli prometa krepko po riti nazgal ko sta preckala cesto brez da pogledata levo in desno (pa ne zivim v mestu), pa zdej vedno pazita...po novi doktrini, bi mi jih socailana sluzba vzela, ker sem se posluzil takih ukrepov...nekateri pa imajo "doktorske" prijeme in take smrkavce ucijo drugace, v smislu vi ste glavni, vam se morajo vsi umikati in paziti na vas!
Pa koj ku*rac je s to vzgojo...cesta NI IGRISCE..in tisti, ki je bolj ogrozen mora paziti nase in ne vozniki na paciente, ki se rolajo, skacejo, kolesarijo tam kjer to ni varno oz predvideno.
In taki smrkavci, ki so zaverovani sami vase se bodo posluzili ceste, kjer bodo izvajali isto prakso. Na cesti (po zaslugi avtosol) motoricni inbacili v mocnih avtih (po zaslugi Hilda starsev), brez osnovnega moralnega momenta.
Manjka represive bi jaz rekel...in to za take, ki se zmuznejo cez sita denarnih kazni (ki jih ne tangirajo).
Tako kot so mene ucili, da cesta ni igrisce in sem se je bal kot hudic kriza in ze v prvem razredu vedel kako je potrebno pogledati na prehodu za pesce po tem, ko je zelena luc...jaz ne vem.
Danes mora voznik pazit, da ne bo polno degenerirancev skakal na ceste, seveda mora tudi pricakovat da se kaksen ku*rac pripelje cez rdeco s kolesom in ne vem kaj se...
...neodgovroni starsi lahko cvilijo, za vzgojo se pa ne bodo tudi malo potrudili. Jaz sem oba moja otroka, ko sta navkljub temu, da sem jima vse razlozil okoli prometa krepko po riti nazgal ko sta preckala cesto brez da pogledata levo in desno (pa ne zivim v mestu), pa zdej vedno pazita...po novi doktrini, bi mi jih socailana sluzba vzela, ker sem se posluzil takih ukrepov...nekateri pa imajo "doktorske" prijeme in take smrkavce ucijo drugace, v smislu vi ste glavni, vam se morajo vsi umikati in paziti na vas!
Pa koj ku*rac je s to vzgojo...cesta NI IGRISCE..in tisti, ki je bolj ogrozen mora paziti nase in ne vozniki na paciente, ki se rolajo, skacejo, kolesarijo tam kjer to ni varno oz predvideno.
In taki smrkavci, ki so zaverovani sami vase se bodo posluzili ceste, kjer bodo izvajali isto prakso. Na cesti (po zaslugi avtosol) motoricni inbacili v mocnih avtih (po zaslugi Hilda starsev), brez osnovnega moralnega momenta.
Manjka represive bi jaz rekel...in to za take, ki se zmuznejo cez sita denarnih kazni (ki jih ne tangirajo).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Pyr0Beast ::
Manjka pameti ne represive. Če ti mulotom govoriš pazi se tega pa tega, brez da bi bil zraven dober razlog za to, in, da jim zadevo razložiš kakor se spodobi, jih s tem samo pasiviraš.
Ti lahko mulca tepeš cele dneve, pa zato ne bo ratal najpametnejši v razredu.
Ti lahko mulca tepeš cele dneve, pa zato ne bo ratal najpametnejši v razredu.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Buggy ::
ne rabim da rata pameten v razredu...rabim samo to, da se bo znal resit idiotov (in bo prezivel pot v solo)...tudi pri tako zvanih "varnih voznikoih" ki bodo tisti trenutek, ko bodo po naselju vozili sicer priporocenih 50km/h...drkali radio ali govorili po telefonu...
Pyr0Beast ::
model zapelje na pločnik in zbije mulca - kaj pol ?
Otroka moraš naučiti opazovati in predvidevati promet. Naj bo pozoren na _vsa_ vozila, ne samo tista, ki bi mu sekala prehod za pešce. Zjutraj rado najdeš kakega pacienta, ki se po kolesarski pelje z motorjem, folk ki rine rikverc brez da bi pogledal ali pa model ki je spregledal rdečo luč na semaforju in vozi dalje.
IMO mam občutek da semaforizirani prehodi za pešce naredijo več škode kakor koristi, saj dajejo peščcu lažen občutek varnosti v kolikor ima prižgano zeleno luč.
Otroka moraš naučiti opazovati in predvidevati promet. Naj bo pozoren na _vsa_ vozila, ne samo tista, ki bi mu sekala prehod za pešce. Zjutraj rado najdeš kakega pacienta, ki se po kolesarski pelje z motorjem, folk ki rine rikverc brez da bi pogledal ali pa model ki je spregledal rdečo luč na semaforju in vozi dalje.
IMO mam občutek da semaforizirani prehodi za pešce naredijo več škode kakor koristi, saj dajejo peščcu lažen občutek varnosti v kolikor ima prižgano zeleno luč.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Buggy ::
model zapelje na pločnik in zbije mulca - kaj pol ?
A to mene sprasujes? Upam da me nimas za morona samo take stvari se mi zdijo samoumevne pri vzgoji otroka, glede obnasanja takoj, ko stopi na cestisce in s tem pripadajoco infrastukturo.
...tudi opazka glede rikverca na parkiriscih je na mestu in ocitno imas s tem nekaj izkusenj...to mene tudi zelo skrbi.
Hocem povedati, da se pri meni bolj podrobna vzgoja zacenja ze na tej stopnji pa sta stara 9 in 6 let, fanta s kolesi in polno zivljenske energije in otroske naivniosti.
Zavedata se vse nevarnosti, zal vseh marginalnih situacij ne morem povzeti, jih pa kot primer dodajam v zbirko vedno, ko se peljemo in naletimo na kako situacijo, kjer se moroni delajo glavne na cesti (s stalisca otroka), kar pa ni redko.
Pyr0Beast ::
Ah. Dobro potem. Skrb odveč.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
BlueRunner ::
BlueRunner - Recimo, da hitrost ne ubija, ubijajo napake. Niti ENEGA pešca ne bi bilo med mrtvimi, če bi samo malo pazili nase, kar jim veleva celo zakon. Ni važno koliko prileti avto, če pešec ni samomorilec in ne skoči pred drveči voz, verjetno vozniki ne bodo vozili za njimi po pločniku.
OK, solatko. Še zadnji poskus, potem pa res odneham, če boš še vedno trmaril.
Napake se dogajajo. Pešci so nepozorni. Kolesarji so nepredvidljivi. Stvari SE DOGAJAJO in jih NE MOREŠ PREPREČITI.
Če si bolh hiter, potem bodo posledice bolj smrtonosne. Če boš samo "malenkost" počasnejši, potem bo verjetnost smrtonosnih posledic strmo padla. To je očitek predvsem tistim, ki vozijo "v toleranci" samo zato, ker lahko. Zakaj ne postaviti omejitev 5km/h? Preprosto zato, ker potem nikamor ne pridemo. 50 km/h je kompromis. 90 km/h je tudi kompromis. Kompromis pomeni, da je večja verjetnost, da bodo udeleženci trk preživeli, kot pa ne. Nič več in nič manj.
Ignorirati fiziko ni znak vozniških izkušenj, temveč je znak trde buče in/ali prevelikega ega.
Oh in mimogrede... za foro sem pogledal Topniško v Ljubljani in tisto ulico, ki gre mimo Bauhausa. Obe imata kolesarski stezi ločeni samo s črtkano črto in obe imata omejitev 60. Imel si prav. Tam je ta omejitev res previsoka in prav zanima me statistika prometnih nesreč na tistem koncu. Št. poškodb ali smrti glede na skupno št. nesreč...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
jype ::
solatko> Niti ENEGA pešca ne bi bilo med mrtvimi, če bi samo malo pazili nase
Mhm, ker je pešec tisti, ki mora biti atletsko usposobljen odskočiti s prehoda za pešce, ko stoječe vozilo pred prehodom prehiti idiot z veliko hitrostjo.
Mhm, ker je pešec tisti, ki mora biti atletsko usposobljen odskočiti s prehoda za pešce, ko stoječe vozilo pred prehodom prehiti idiot z veliko hitrostjo.
WarpedGone ::
egonk:
Ja, vse se da natrenirat.
Edit: in take posebnosti so najbol problematične za neposvečene - ljudi od daleč, ki po možnosti prefurajo 10 km en na mesec v nekem drugem kraju. Pripelje do tega in je totalno posran, ker bi se najraje ugreznil v zemljo. V krču neznane situacije nardi pač neko avtomatično potezo, ki lahko je OK, lahko pa ni in bum.
Nesreče se dogajajo tudi zaradi takih napak. Najbolši odgovor je tole:
Enako velja tut za voznike.
Ljudje npr. lahk spregledamo rdečo luč. Pride nekaj in gre pozornost tja, ker smo samo ljudje. Ni sploh važno kako visoka kazen je za prevoženo luč, še vedno se bo zgodilo, da jo bo kdo spregledal in bo zapeljal pred ali v tebe.
Kazni ne spremenijo osnovnega principa kako funkcioniramo.
Preprečevanje nesreč zato ne sme temeljit na kaznovanju ampak oblikovanju prometa tako, da napake katere smo in bomo delali, niso usodne.
Spregledana rdeča luč je lahko zelo zelo usodna, spregledan zaseden rondo pa bistveno manj, ker so hitrosti pravilma pol nižje.
Sploh ni važno na kaj se zaklinjate kako bi moralo biti, izhajat je treba iz tega kako je - skozi zeleno se tipično pelje brez zniževanja hitrosti.
Ja, se najdejo junaki, ki tut na zeleni ravnajo skoraj enako kot na rdeči ampak to so redke izjeme, velika večina prednost enači s prosto potjo. Življensko dejstvo, ki se ne meša dobro z napakami.
V podhodu ali mostu čez cesto se to ne more zgodit "by design".
In te hitrost avtomobilov pod/nad tvojo potjo sploh ne tangira, tut če pičijo 250 te bosta zmotila kvečjemu hrup in veter.
Me ne motijo preveč, samo je pa res treba prej pogledat, kam bi rad šel. Mogoče samo stvar treninga?
Ja, vse se da natrenirat.
Edit: in take posebnosti so najbol problematične za neposvečene - ljudi od daleč, ki po možnosti prefurajo 10 km en na mesec v nekem drugem kraju. Pripelje do tega in je totalno posran, ker bi se najraje ugreznil v zemljo. V krču neznane situacije nardi pač neko avtomatično potezo, ki lahko je OK, lahko pa ni in bum.
Nesreče se dogajajo tudi zaradi takih napak. Najbolši odgovor je tole:
Napake se dogajajo. Pešci so nepozorni. Kolesarji so nepredvidljivi. Stvari SE DOGAJAJO in jih NE MOREŠ PREPREČITI.
Enako velja tut za voznike.
Ljudje npr. lahk spregledamo rdečo luč. Pride nekaj in gre pozornost tja, ker smo samo ljudje. Ni sploh važno kako visoka kazen je za prevoženo luč, še vedno se bo zgodilo, da jo bo kdo spregledal in bo zapeljal pred ali v tebe.
Kazni ne spremenijo osnovnega principa kako funkcioniramo.
Preprečevanje nesreč zato ne sme temeljit na kaznovanju ampak oblikovanju prometa tako, da napake katere smo in bomo delali, niso usodne.
Spregledana rdeča luč je lahko zelo zelo usodna, spregledan zaseden rondo pa bistveno manj, ker so hitrosti pravilma pol nižje.
Sploh ni važno na kaj se zaklinjate kako bi moralo biti, izhajat je treba iz tega kako je - skozi zeleno se tipično pelje brez zniževanja hitrosti.
Ja, se najdejo junaki, ki tut na zeleni ravnajo skoraj enako kot na rdeči ampak to so redke izjeme, velika večina prednost enači s prosto potjo. Življensko dejstvo, ki se ne meša dobro z napakami.
Mhm, ker je pešec tisti, ki mora biti atletsko usposobljen odskočiti s prehoda za pešce, ko stoječe vozilo pred prehodom prehiti idiot z veliko hitrostjo.
V podhodu ali mostu čez cesto se to ne more zgodit "by design".
In te hitrost avtomobilov pod/nad tvojo potjo sploh ne tangira, tut če pičijo 250 te bosta zmotila kvečjemu hrup in veter.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
solatko ::
BlueRunner - Točno vem kaj hočeš povedat, če ga zbiješ s 50, bo kripl, če ga zbiješ s 60+, bo pogreb. To so dejstva, dejstva pa so tudi, da smo samo ljudje s svojimi problemi, težavami, frustracijami in, da so le redki, ki so sposobni v avtu razmišljat in delovat samo zadeve, ki so povezane s trenutno situacijo na cesti, torej da so po domače, roboti v avtu.
Ker pa so nekateri udeleženci v prometu precej šibkejši člen in jih v primeru svojih ali napak voznikov, odnesejo z dosti večjimi posledicami, ne glede na hitrost, mora država v prvi vrsti narediti vse, da se pričnejo pešci in kolesarji obnašati samozaščitniško, najmanj pa v skladu s prometnim zakonom.
Voznik naredi napako, zbije pešca in seveda nosi določene posledice, tudi v podzavest, se tak dogodek krepko zareže, vendar hodi normalno okoli, je živ in zdrav, če prav kriv.
Pešca pa ni več ali, pa se nahaja v invalidskem vozičku. Tega ne bi bilo, če bi bil naučen, pogledati levo in desno in še enkrat levo, pa počakati, če ni frej.
Pyr0Beast - koliko je bilo povoženih pešcev na pločniku v zadnjih 30 letih v SLO.
jype - ti pa ne bi bil ti, če nebi skočil ven s kakšnim extremom, to misliš na navadni cesti ali štiri pasovnici - sedaj pa povej, koliko pešcev so povozili na ta način v zadnjih 10-ih letih. Se pa lahko tudi to zgodi, vendar, kadar pešec opazuje promet, bo pač počakal. Včasih smo na prometnih cestah hodili čez do pol, pogledali, počakali ali nadaljevali prečkanje, če je bilo varno.
V glavnem obnašanje in znanje obnašanja v prometu je čedalje slabše, šibkejši, namesto, da bi pazili nase, zmeraj bolj brezglavo skačejo pred drveča vozila, kolesarijo v nasprotju z vsemi zakoni, tudi fizikalnimi, vedno bolj se nanašajo na skoraj popolno prednost, ki jim jo le delno daje zakonodaja, vendar tistega dela, ki jih omejuje ne poznajo, namesto, da bi hodili okoli s pametjo in s svojo varnostjo v zavesti.
Vozniki pa imamo vedno več dela, z opazovanjem in prilagajanjem omejitvam, opazovanju zased inkasantov in vedno manj za spremljanje prometa in prilagajanju vožnje trenutni situaciji, ne pa petim znakom različnih omejitev na 200m ceste.
Ker pa so nekateri udeleženci v prometu precej šibkejši člen in jih v primeru svojih ali napak voznikov, odnesejo z dosti večjimi posledicami, ne glede na hitrost, mora država v prvi vrsti narediti vse, da se pričnejo pešci in kolesarji obnašati samozaščitniško, najmanj pa v skladu s prometnim zakonom.
Voznik naredi napako, zbije pešca in seveda nosi določene posledice, tudi v podzavest, se tak dogodek krepko zareže, vendar hodi normalno okoli, je živ in zdrav, če prav kriv.
Pešca pa ni več ali, pa se nahaja v invalidskem vozičku. Tega ne bi bilo, če bi bil naučen, pogledati levo in desno in še enkrat levo, pa počakati, če ni frej.
Pyr0Beast - koliko je bilo povoženih pešcev na pločniku v zadnjih 30 letih v SLO.
jype - ti pa ne bi bil ti, če nebi skočil ven s kakšnim extremom, to misliš na navadni cesti ali štiri pasovnici - sedaj pa povej, koliko pešcev so povozili na ta način v zadnjih 10-ih letih. Se pa lahko tudi to zgodi, vendar, kadar pešec opazuje promet, bo pač počakal. Včasih smo na prometnih cestah hodili čez do pol, pogledali, počakali ali nadaljevali prečkanje, če je bilo varno.
V glavnem obnašanje in znanje obnašanja v prometu je čedalje slabše, šibkejši, namesto, da bi pazili nase, zmeraj bolj brezglavo skačejo pred drveča vozila, kolesarijo v nasprotju z vsemi zakoni, tudi fizikalnimi, vedno bolj se nanašajo na skoraj popolno prednost, ki jim jo le delno daje zakonodaja, vendar tistega dela, ki jih omejuje ne poznajo, namesto, da bi hodili okoli s pametjo in s svojo varnostjo v zavesti.
Vozniki pa imamo vedno več dela, z opazovanjem in prilagajanjem omejitvam, opazovanju zased inkasantov in vedno manj za spremljanje prometa in prilagajanju vožnje trenutni situaciji, ne pa petim znakom različnih omejitev na 200m ceste.
Delo krepa človeka
Karaya 52 ::
BlueRunner ::
Voznik naredi napako, zbije pešca in seveda nosi določene posledice, tudi v podzavest, se tak dogodek krepko zareže, vendar hodi normalno okoli, je živ in zdrav, če prav kriv.
Pešca pa ni več ali, pa se nahaja v invalidskem vozičku. Tega ne bi bilo, če bi bil naučen, pogledati levo in desno in še enkrat levo, pa počakati, če ni frej.
Samo še moj dodatek...
Ker sem v avtomobilu v naselju vedno "močnejši", jemljem nase odgovornost, da še posebej pozorno gledam, da me ne bo presenetila kakšna napaka šibkejšega v prometu. Pa ne samo, da "jemljem to odgovornost". Menim, da to JE moja odgovornost ravno zato, ker SEM pešcu bolj nevaren, kot pa on meni. Seveda vem, da vsega ne bom nikoli predvidel, tudi vem, da morda nekega dne bom doživel nesrečo, ki je ne bom mogel preprečiti. Bom pa zagotovo bolje spal, če bom vedel, da sem storil vse, kar sem lahko. Ravno zato, ker nisem robot.
Odkar sem tudi sam sprejel, da lahko že malo manj hitrosti - tako malo manj, da na optimalnost moje poti od točke A do točke B praktično ne vpliva - že predstavlja večjo verjetnost, da se bodo v primeru nesreče stvari izšle bolje, mi je zelo lahko in enostavno voziti malo pod namesto malo nad. 48 namesto 52 se ne sliši veliko, a statistika pravi, da je razlika ravno pri teh 50km/h bistvena.
Na koncu je vse skupaj verjetno samo stvar motivacije. Če ti je tabla 50 omejitev, potem te omejuje. Če ti je tabla 50 opozorilo, potem si opozorjen in ravnaš okoliščinam bolj primerno. Robotu bi bilo vseeno. Ljudje potrebujemo pozitivno motivacijo.
jype ::
solatko> mora država v prvi vrsti narediti vse, da se pričnejo pešci in kolesarji obnašati samozaščitniško, najmanj pa v skladu s prometnim zakonom.
Ne - državi ni treba storiti ničesar glede pešcev in kolesarjev. Vozniško dovoljenje mora podeliti samo tistim, ki razumejo, da v prometu obstajajo udeleženci, ki niso usposobljeni (otroci, živali, kolesarji in druge reči, ki se ne držijo predpisov, pogosto pa jih sploh ne poznajo) in razumejo, da so kot bolje zaščiteni in hitrejši odgovorni tudi za vse ostale in se jim _morajo_ prilagoditi.
Ne - državi ni treba storiti ničesar glede pešcev in kolesarjev. Vozniško dovoljenje mora podeliti samo tistim, ki razumejo, da v prometu obstajajo udeleženci, ki niso usposobljeni (otroci, živali, kolesarji in druge reči, ki se ne držijo predpisov, pogosto pa jih sploh ne poznajo) in razumejo, da so kot bolje zaščiteni in hitrejši odgovorni tudi za vse ostale in se jim _morajo_ prilagoditi.
TESKAn ::
Ne - državi ni treba storiti ničesar glede pešcev in kolesarjev.
No, po moje bi lahko naredili kaj tudi za to, da bi kolesarji malo bolj spoštovali predpise - recimo onega, da ob rdeči luči na semaforju ne zapelješ čez cesto.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
jype ::
TESKAn> No, po moje bi lahko naredili kaj tudi za to, da bi kolesarji malo bolj spoštovali predpise - recimo onega, da ob rdeči luči na semaforju ne zapelješ čez cesto.
Tudi samomore lahko prepovemo, pa bo kakršnakoli zagrožena kazen zelo težko prepričala potencialnega storilca, da se odpove dejanju.
Kazen za kolesarske prekrške je že dolgo enaka kot za avtomobilske.
Tudi samomore lahko prepovemo, pa bo kakršnakoli zagrožena kazen zelo težko prepričala potencialnega storilca, da se odpove dejanju.
Kazen za kolesarske prekrške je že dolgo enaka kot za avtomobilske.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
dronyx ::
Tole mi je tudi vzelo sapo in dokazuje, kakšni vrhunski diletanti pišejo prometno zakonodajo. Po novem bo kazen če prevoziš rdečo luč 300 €, enaka kazen pa je če se voziš po območju omejene hitrosti z 31 km/h. To je zame norost ob kateri ostajam brez besed. Od prvega julija reskiram 300 EUR in se bom zanalašč vozil v rdečo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
jype ::
onyx> Od prvega julija reskiram 300 EUR in se bom zanalašč vozil v rdečo.
Dej preden greš na pot sporoči na civilno zaščito, da ne boš pobijal nedolžnih.
Dej preden greš na pot sporoči na civilno zaščito, da ne boš pobijal nedolžnih.
dronyx ::
Jaz sem se čudil, zakaj toliko voznikov v Ljubljani prevozi rdečo luč, nisem pa vedel, da je kazen za to samo 200 € (seveda če te dobijo). Tudi 300 € se mi zdi malo in to se pa res splača reskirat. Bolj kot vozit 31 km/h ponoči mimo šole.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Ziga Dolhar ::
Saj razumem da te bk za druge. Ampak, morda pa tudi zate ne bo najbolje, če med tvojim prečenjem rdeče luči nekdo prileti vate.
Bod vsaj mal sebičen, no. Bo bolje za vse nas.
Bod vsaj mal sebičen, no. Bo bolje za vse nas.
https://dolhar.si/
dronyx ::
Če te finančno uničijo je potem bolje, da narediš masaker. Imajo vsaj časopisi kaj za pisat.
jype ::
onyx> Če te finančno uničijo je potem bolje, da narediš masaker. Imajo vsaj časopisi kaj za pisat.
Bom predlagal Pahorju, da te finančno uniči še preden narediš masaker! Ziher bo za!
Bom predlagal Pahorju, da te finančno uniči še preden narediš masaker! Ziher bo za!
Utk ::
Tole mi je tudi vzelo sapo in dokazuje, kakšni vrhunski diletanti pišejo prometno zakonodajo. Po novem bo kazen če prevoziš rdečo luč 300 €, enaka kazen pa je če se voziš po območju omejene hitrosti z 31 km/h. To je zame norost ob kateri ostajam brez besed. Od prvega julija reskiram 300 EUR in se bom zanalašč vozil v rdečo.
No vidite kam smo prišli. To je bil tudi njihov namen. Zdaj nam je 300 evrov že smešno nizka kazen. V resnici je pa popolnoma nora. Ampak to je njihov namen...dvigneš kazen tu in tam, pa že zahtevajo ljudje še višje kazni drugje, pa potem tako naprej...Kdaj se bo to nehalo? Pri smrtni kazni?
Gandalfar ::
Kaksen upravicen razlog pa imas, da zapeljes v rdeco? Mislim .. ti se boris za pravico, da ti nekdo skozi rdeco pripelje v bok, ko ti vstopas v krizisce iz precne ulice?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gandalfar ()
dronyx ::
Še enkrat kopiram nemške kazni:
Innerhalb geschlossener Ortschaften (gilt auch für 30 km-Zone !)
bis 10 km/h 15,- EUR
11-15 km/h 25,- EUR
16-20 km/h 35,- EUR
21-25 km/h 80,- EUR, 1 Punkt
26-30 km/h 100,- EUR, 3 Punkte
V Nemčiji 10 € za do 10 km/h, pri nas pa 300 € in 3 kazenske točke, pri čemer je pri njih standard vsaj enkrat višji.
Hajde da ludujemo...
Političari pri na očitno razmišljajo, da ljudje ne bodo vozili v nasprotno smer po avtocesti ali v rdeč semafor samo, če bodo kazni zadosti visoke. Če se oni lahko noro obnašajo, zakaj ne bi imel tudi jaz te pravice?
Innerhalb geschlossener Ortschaften (gilt auch für 30 km-Zone !)
bis 10 km/h 15,- EUR
11-15 km/h 25,- EUR
16-20 km/h 35,- EUR
21-25 km/h 80,- EUR, 1 Punkt
26-30 km/h 100,- EUR, 3 Punkte
V Nemčiji 10 € za do 10 km/h, pri nas pa 300 € in 3 kazenske točke, pri čemer je pri njih standard vsaj enkrat višji.
Hajde da ludujemo...
Kaksen upravicen razlog pa imas, da zapeljes v rdeco? Mislim .. ti se boris za pravico, da ti nekdo skozi rdeco pripelje v bok, ko ti vstopas v krizisce iz precne ulice?
Političari pri na očitno razmišljajo, da ljudje ne bodo vozili v nasprotno smer po avtocesti ali v rdeč semafor samo, če bodo kazni zadosti visoke. Če se oni lahko noro obnašajo, zakaj ne bi imel tudi jaz te pravice?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
bluefish ::
Lahko še petstokrat nalimaš tiste kazni v Nemčiji, pa to ne spremeni situacije, da pri nas folk prav uživa ob prekrških.
dronyx ::
Lahko še petstokrat nalimaš tiste kazni v Nemčiji, pa to ne spremeni situacije, da pri nas folk prav uživa ob prekrških.
Ja, mislim da so s takim odnosom tudi mene prepričali. Recimo če desetkrat na mesec prevozim rdečo in me ne dobijo je to zaslužek 3000 €! Jaz ne poznam načina, da kje drugje na tako enostaven način služim denar.
bluefish ::
Fino, ko pa boš čez rdečo zapeljal enajstič in se boš prigonil v nekoga oz. nekdo vate, pa naj te nažge policija, pa še vpletene zavarovalnice.
Sem pa prebral tvoj zadnji blog entry in tvoja stališča so paf. Ej, čim v debato pričneš vlačiti Formulo 1 ter neke vzporednice s pospeški in zaviranjem se tvoja kredibilnost povsem poruši.
Sem pa prebral tvoj zadnji blog entry in tvoja stališča so paf. Ej, čim v debato pričneš vlačiti Formulo 1 ter neke vzporednice s pospeški in zaviranjem se tvoja kredibilnost povsem poruši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
jype ::
Mislim, da te bo treba preventivno prijaviti policiji. Pozivanje k protizakonitemu in hkrati smrtno nevarnemu vedenju ni več tako nedolžna reč.
dronyx ::
Sem pa prebral tvoj zadnji blog entry in tvoja stališča so paf. Ej, čim v debato pričneš vlačiti Formulo 1 ter neke vzporednice s pospeški in zaviranjem se tvoja kredibilnost povsem poruši.
Jaz nisem nikdar trdil, da sem kredibilen, ni pa zame kredibilen tudi tisti, ki predpiše kazen 300 € za overspeed do 10 km/h v coni 30 km/h pri šoli, kjer znak velja tudi ponoči, med počitnicami, vikendi...
bluefish ::
Torej se pritožuj čez tistega, ki se je odločil, da omejitev velja 24/7.Sem pa prebral tvoj zadnji blog entry in tvoja stališča so paf. Ej, čim v debato pričneš vlačiti Formulo 1 ter neke vzporednice s pospeški in zaviranjem se tvoja kredibilnost povsem poruši.
Jaz nisem nikdar trdil, da sem kredibilen, ni pa zame kredibilen tudi tisti, ki predpiše kazen 300 € za overspeed do 10 km/h v coni 30 km/h pri šoli, kjer znak velja tudi ponoči, med počitnicami, vikendi...
dronyx ::
.
jype: Mi zaupaš tvoj naslov? Ti bom nekaj smešnega pokazal!
jype: Mi zaupaš tvoj naslov? Ti bom nekaj smešnega pokazal!
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Ziga Dolhar ()
jype ::
onyx> jype: Mi zaupaš tvoj naslov? Ti bom nekaj smešnega pokazal!
Brilejeva 6, stanovanje Rus.
Brilejeva 6, stanovanje Rus.
dronyx ::
No, saj nisem mislil tako resno. Lahko bi mi dal samo elektronski naslov. Jaz sem ti hotel razložiti, da je tudi kriva ovadba kazniva in policaji nimajo smisla za take reči, ni pa to del te teme in nočem spamat.
Zakoni nikomur ne preprečujejo, da ne bi izvršil nezakonitega dejanja. Če bi bilo drugače, potem na svetu ne bi bilo kriminala in zaprtih. Zakon samo omogoča, da se krivca kaznuje, če se mu seveda krivda dokaže. V skrajnem slučaju je človek lahko tudi mrtev, samo zanj je bolj slaba tolažba, da je za umor zagrožena visoka zaporna kazen.
Zakoni nikomur ne preprečujejo, da ne bi izvršil nezakonitega dejanja. Če bi bilo drugače, potem na svetu ne bi bilo kriminala in zaprtih. Zakon samo omogoča, da se krivca kaznuje, če se mu seveda krivda dokaže. V skrajnem slučaju je človek lahko tudi mrtev, samo zanj je bolj slaba tolažba, da je za umor zagrožena visoka zaporna kazen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
jype ::
Kakšna kriva ovadba, saj ves čas trdiš, da boš poslej redno kršil tiste predpise, katerih kršitev pogosto privede do hude prometne nesreče.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijoOddelek: Loža | 5467 (1928) | fikus_ |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 56186 (45392) | Oki |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 49540 (44160) | BlueRunner |
» | Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 160258 (151502) | BlueRunner |
» | perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 90258 (63011) | BlueRunner |