» »

Referendum o kaznih za prometne prekrške

Referendum o kaznih za prometne prekrške

««
5 / 11
»»

M-XXXX ::

balocom je izjavil:

Jaz predlagam da se na referendumu glasuje za znižanje kazni za previsoko hitrost, ter zniža dovoljeno količino alkohola (na koncu se naj vse skupaj zniža na 0.0), druge kazni pa naj ostanejo take kot so. Razen kazen za vožnjo po nasprotni strani ac naj bo vsaj 5 letna prepoved vožnje in opravljanja vozniškega izpita.

Nižanje dovoljene meje za alkohol je popolnoma neučinkovito. Veliko držav je to že poiskusilo, pa se nikjer ni obrestovalo. A niso tud ravno Hrvatje imeli nekaj časa 0.0 pa so že nazaj šli? In tudi pri nas nebi bilo nič drugače...

RockyS ::

0.0 je bedarija. Zdaj vsaj lahko greš na nek dogodek in brez strahu spiješ dva pira in špricer. Če je meja 0.0 pa na dogodek niti šli nebi =)

Grilaj ti veni in vlivaj pir na meso, jaz ga v sebe.

PaX_MaN ::

Jaz predlagam da se na referendumu glasuje za znižanje kazni za previsoko hitrost, ter zniža dovoljeno količino alkohola (na koncu se naj vse skupaj zniža na 0.0), druge kazni pa naj ostanejo take kot so.

Nah, zaposlit dodatnih 10.000+ policistov in jih postavit na vsake 4 kilometre cest.

Avenger ::

Isht je izjavil:

Point je, da želim višje kazni, da se iz cest znebim idiotov, ki vozijo tako, kot zagovarjaš ti.

Point je v VARNI vožnji. Kazni je še premalo: na avto cesti bi morali uvesti kazni za neuporabo smernikov pri menjavanju pasov. Pa kazni za prehitevanje po desni. Pa kazni za oviranje prometa s počasno vožnjo po prehitevalnem pasu. Vse to so primeri NEVARNE vožnje.


M-XXXX:
"neumnih 60km/h"... ? Kdo si ti, da oceniš, da je taka omejitev neumna? Upravljalec ceste je glede na standarde, ki jih dobi iz ministrstva za promet, določil to omejitev. Ti nimaš prava glasa, da rečeš, da je taka omejitev neumna, ampak se take omejitve lahko samo držiš. Če se je ne, KAZEN. In prav je tako!

Kazni za kršenje prometnih predpisov so v večini primerov primerne, ali pa še premile, nobena od kazni pa ne vsebuje telesnega kaznovanja.

Z vožnjo 100km/h skozi naselje resno ogrožaš življenja ljudi, ki tam živijo. Verjetnost, da boš pri taki vožnji nekoga ubil, je stokrat višja, kot če voziš 50km/h. Zato je 1200€ in odvzem vozniškega še najmanj.


Tole je pa več kot mouthful.
-z višanjem kazni se ne boš znebil norcev na cestah, splošno znano je, da ima povišanje kazni časovno omejen vpliv na število kršitev, ker se ljudje postopoma privadijo na nove razmere, kot žaba ki se kuha - samo na podlagi te točke lahko trdim, da imaš v glavi premalo kolesc, da bi dojel celotno širino kazenske psihologije

To, da je point v varni vožnji, se popolnoma strinjam, ampak na žalost spet brcaš v temo, ker kazni za neuporabo smernikov pač obstajajo, tudi na AC in spet se motiš, da moraš dat smernik pred IN po prehitevanju, smernik daš zgolj pred prehitevanjem, vozilo na voznem pasu takrat ko ga prehitevaš, ali boš kmalu zaključil prehitevanje ne sme pospešit, niti ne sme vozit hitreje od vozil na prehitevalnem pasu, zato je dajanje smernika za premik iz prehitevalnega pasu na vozni pas odveč, za dodatna pojasnila odpri knjižico o CPP. Da, navedel si nekaj primerov nevarne vožnje in se zelo strinjam z njimi, težava pa je v tem, da bi moral biti policaj v takem momentu v zelo neposredni bližini dogodka, za kar so možnosti zanemarljive, nasprotno, pa je zelo enostavno in elegantno postavit se na nek odsek in merit z radarjem, pa še lepo potem človeku pokaže številke, ki pač ne lažejo. Ogrožanje ljudi ali ne - zakon je zakon, kajne? Tudi za vožnjo čez rdečo luč, saj zakon ne pozna razlike če prevoziš rdečo sredi belega dneva na križišču Slovenske in Celovške, kjer zelo resno in neposredno ogrožaš vsaj deset ljudi, ali pa ob izvozu kake obvoznice (recimo tam okoli BTCja) ob uri, ko ni nikjer žive duše in ne ogrožaš nikogar. Ampak zakon je zakon in birokrati so birokrati in kazni so kazni in bedaki si želijo, da bi jih kaznovali še bolj in nadzirali še bolj, skratka Kitajska, moja dežela.

Ljudje, ki se po istih cestah vozijo vsak dan, bolj strokovno ugotovijo skladnost znakov od vsakega ministrstva. Ne dvomim, da so znaki postavljeni po vseh pravilih, dvomim pa, da so postavljeni glede na praktične razmere. V nekaterih primerih, oziroma odsekih, je 50 km/h popolnoma razumljivih, v nekaterih drugih, če bi vozil 50 km/h tudi če je to dovoljeno, bi definitivno ogrožal varnost sebe in drugih. Torej hitrost prilagodiš. Jaz trdim, da so omejitve prenizke in pika, biti bi morale višje in potem hitrost PRILAGODIŠ razmeram na cesti, ne pa da nek organ hitrost prilagodi na nek faktor, s katerim lahko prevoziš vsako cesto. Si predstavljate, da velja po celi državi na vsaki in vseh cestah enotna omejitev 50 km/h?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

dzinks63 ::

Razmišljanja Mirana Ališiča: So prometni zakon pisali kolesarji?

Pšenični ::

"Razmišljanja Mirana Ališiča: So prometni zakon pisali kolesarji?"

Jaz se z Ališičem sploh ne strinjam. Sploh če pogledaš kako so pri nas narejene avtoceste ali čez mejo. Vsakih 40 km je eno staro "pobirališče keša" in omejjitev na 4o...da o kvaliteti gradnje sploh ne bi....

Za njegov point o agresivnih kolesarjih, sem pa brez besed. Totalno nakladanje. Nej se gre vozit po cesti Logatec - Vrhnika ali Vrhnika - BOrovnica. Ko je potrebno včasih zapeljati s ceste, da ostaneš živ.....na omenjenih relacijah.

V ljubljani so vozniki tisti ki ne gledajo okoli sebe, ko prideš na prehod, moraš imeti oči na "pecljih". Sploh vozniki ki zavijajo desno na Tržaški, so "kolesarsko slepi".

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Poleg tega pa gladko spregleda number 1 razlog za prometne: pomanjkanje prometne kulture in znanja CPP.
No grave is deep enough to keep us in chains.

BlueRunner ::

Malo na temo ališičevega "razmišljanja". Ne vem s čim razmišlja, ampak z glavo bolj slabo.

Nikdar ne povemo, da je mrtvih na cestah manj predvsem zaradi mnogo boljših avtomobilov in seveda vse večjega števila odličnih avtocest, mestnih obvoznic, bolj počasnih voznikov.

ROFL. Kje je solatko?

Električni svetleči svetlobni prometni znaki, ki so zdaj povsod tudi že pri nas, lahko glede na razmere na odsekih cest in avtocest spreminjajo omejitev hitrosti.

Pri nas smo bili še do nedavnega na stopnji prerekanja, če so to sploh "pravi" znaki in če jih je potrebno upoštevati. ;((

In kam lahko gremo Slovenci preizkusit svoje avtomobile?

Končno resno vprašanje. V Sloveniji krvavo pogrešam(o) d(i)rkališče, ki bo pomagalo ljudem sproščati hormone in travme v okolju, kjer bodo resnično ogrožali samo in izključno sebe.

Z münchenskim testnim minijem sem pri Halleinu pridrvel v radarsko past. 22 km na uro sem bil prehiter, kazen pa je bila 60 evrov. Dostojno za eno najbogatejših držav v Evropi, sem si rekel, ko sem na postajališču ob avtocesti prebiral Delo in slovenske nove kazni za prekrške v prometu. Kaj takega te pri nas zdaj stane vsaj 300 evrov.

Uh, kakšna laž. 300 EUR kazeni za 22km/h prehitro vožnjo v naši zakonodaji preprosto ni. Imaš kazni 1000/500EUR v območju umirjenega prometa, 500/250EUR znotraj naselja, 160/80EUR zunaj naselja in 120/60 na AC ali hitri cesti.

Hmm... on je plačal 60 EUR na hitri cesti, pri nas bi plačal "polovičko" 60 ali pa 80 EUR na cesti enake kategorije. Kazen 300 EUR si je seveda gladko izmislil, ali pa je človek nepisen.

Tu se vsi držijo reda, saj je progresivnost švicarske zakondaje pri prometnih prekrških neizprosna. Za 20 km na uro čez dovoljeno hitrost, je kazen 80 ali 100 frankov (60 do 80 evrov), za 50 km na uro prehitro vožnjo vam odvzamejo avto in še marsikaj... Ob tem vas kaznujejo glede na vaše prihodke. Večanje progresivnosti pri kaznih je pri nas, denimo dober ukrep, jasno pa je začetek lestvice povsem neprimeren za slovenski žep.

Presneti Švicarji. Oni pa lahko furajo sistem, kjer ni AC-jev brez omejitev. Pa ljudje se tam omejitev tudi resno držijo. Hu-ho. Še celo vozilo ti lahko odvzamejo, če pretiravaš.

Torej je pohvalno samo to, da se za resne prekrške kazni obračunava na podlagi prejemkov.

No, pa Ališič tukaj spet laže kot pes teče. Za več kot 20km/h čez dovoljeno hitrost na AC je kazen 260 SFR in ne 80 ali 100 SFR. Kdor ne verjame, lahko sam preveri tukaj. Da ne bo potem kakšnih presenečenj, ko bo kdo tam počel kakšne neumnosti in si mislil, da so poceni. Niso.

Na hitri cesti bo 20km/h čez omejitev že obračunana po prihodkih oziroma najmanj 240SFR, v naselju bo 20km/h čez omejitev kar odvzem dovoljenja in pešaka naprej.

Švicarske kazni se začno zelo položno, tolerance ladarjev imajo pod 3km/h, pragi za stopnjevanje so 5, 10, 15 in 20 km/h. Ko greš čez 20km/h te bo vsepovsod, razen na AC že zelo zabolelo. Pri nas so koraki bostveno bolj narazen, progresija je mnogo bolj položna in toleranca za prehitro vožnjo na zgornji strani je še vedno 2x dlje stran od švicarske. Lahko se pogovarjamo, če bi bilo dobri zvišati progresijo in kupiti natančnejše radarje. Naj bo 1-5km/h res simbolično, potem pa se že začnejo kazni za nepozorno vožnjo (nekateri pač ne znajo vzdrževati primerne hitrosti), še višje pa so kazni z veliko ničlami za divjake.

Hmm... Zakaj pa ne.

Sedaj pa si predstavljajte, da vas bi vožnja 70 v naselju stala dovoljenja, potencialno vam bi zaplenili vozilo, hkrati pa še obračunali kazen glede na dohodke. Verjetno bi naslednji dan gledal ljudi na ulicah, ne pa ploskanje švicarskem sistemu.

"Polovičke" švicarji verjetno samo sanjajo...


No... sicer pa ne vem kdo bi Ališiča sploh lahko gledal kot verodostojnega podajalca informacij. Glede na to, da je kariero začel pri 24ur, to bolj ali manj pove vse.

Zgodovina sprememb…

#000000 ::

Zračunaj še kolk ma Švicar plače in boš vidu da imamo najbolj drakonske kazni vsaj v EU.
Pač Slovenija je naj naj dežela, je najlepša tukaj se pa tudi vse lepo ki se začne z naj konča.

zavajon ::

BlueRunner je izjavil:


Uh, kakšna laž. 300 EUR kazeni za 22km/h prehitro vožnjo v naši zakonodaji preprosto ni. Imaš kazni 1000/500EUR v območju umirjenega prometa, 500/250EUR znotraj naselja, 160/80EUR zunaj naselja in 120/60 na AC ali hitri cesti.

Ne le, da si bebec, tudi lažnjivec si ;)

(5) Voznik, ki prekorači s prometnim pravilom ali prometnim znakom omejeno hitrost na cesti v naselju, se kaznuje za prekršek z globo:

1. 100 eurov, če prekorači hitrost do vključno 10 km/h;

2. 300 eurov, če prekorači hitrost nad 10 do vključno 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izrečejo tudi 3 kazenske točke;


Vir: ZPrCP

BlueRunner ::

zavajon je izjavil:

BlueRunner je izjavil:


Uh, kakšna laž. 300 EUR kazeni za 22km/h prehitro vožnjo v naši zakonodaji preprosto ni. Imaš kazni 1000/500EUR v območju umirjenega prometa, 500/250EUR znotraj naselja, 160/80EUR zunaj naselja in 120/60 na AC ali hitri cesti.

Ne le, da si bebec, tudi lažnjivec si ;)

(5) Voznik, ki prekorači s prometnim pravilom ali prometnim znakom omejeno hitrost na cesti v naselju, se kaznuje za prekršek z globo:

1. 100 eurov, če prekorači hitrost do vključno 10 km/h;

2. 300 eurov, če prekorači hitrost nad 10 do vključno 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izrečejo tudi 3 kazenske točke;


Vir: ZPrCP


Ti si pa nepismen. Je Ališič napisal, sem ga jaz citiral in ga bom še enkrat citiral: "22 km na uro sem bil prehiter".

Čestitke, če ti uspe the 22km/h stlačiti v tvoj citat zakona. Ališič je bodisi a) nepismen, bodisi b) nabija v tri k. oziroma laže.

Tebi dam vsaj toliko pozitivno oceno, da ti rečem samo nepismen ;)

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Ti si pa nepismen. Je Ališič napisal, sem ga jaz citiral in ga bom še enkrat citiral: "22 km na uro sem bil prehiter".

Čestitke, če ti uspe the 22km/h stlačiti v tvoj citat zakona. Ališič je bodisi a) nepismen, bodisi b) nabija v tri k. oziroma laže.

Tebi dam vsaj toliko pozitivno oceno, da ti rečem samo nepismen ;)

Sicer ne spremljam zadnjega dela debate, pa vseeno:

bodisi je pripeljal 22km/h preveč in so mu potem odšteli še napako radarja?

BlueRunner ::

Recimo, da mu verjamem, da je prebral tisto, kar je dobil napisano na piltku, kar je vrednost potem ko so tolerance že odštete. Če pa človek na pamet prišteva ali odšteva neke vrednosti in prikazuje to novo številko kot tisto, ki mu je bila obračunana, potem pa za takšno prilagajanje dejstev tudi obstaja primerna beseda. Sem jo že uporabil.

Sicer pa, kdo pravi, da so tolerance pri nas, v Avstriji in v Švici enake?

Zgodovina sprememb…

Pšenični ::

"Tebi dam vsaj toliko pozitivno oceno, da ti rečem samo nepismen ;)"

"
-z višanjem kazni se ne boš znebil norcev na cestah, splošno znano je, da ima povišanje kazni časovno omejen vpliv na število kršitev, ker se ljudje postopoma privadijo na nove razmere, kot žaba ki se kuha - samo na podlagi te točke lahko trdim, da imaš v glavi premalo kolesc, da bi dojel celotno širino kazenske psihologije"


Če je bog, bodo kazni še višje, ko boš finančno uničen, boš šel s ceste, to pa je tud namen, če ne boš vozil po predpisih, boš ob avto in stanovanje..... Tako da se bo to divjanje po naših cestah nehalo, ne rabiš bit noben psiholog, da to ugotoviš. Prve dva dni so jih že spravili mislim da okoli 20 pijančkov z ceste. Prve dva dni novega zakona. Sam bog ve koliko človeških življenj so s tem rešili.....ko so spravili te potencijalne morilce z ceste. Jaz bi jim predpisal še obvezen psihiatričen pregled. Mislim da imajo nekaj takega na Švedskem, če voziš skozi naselje enkrat več. Mislim da greš avtomatsko k specijalistom, ker to ni normalno.

Kjer ni pameti mora biti represija. Čim večja tem bolje.

Majke mi, da se že enkrat zjebe te pijance in divjake. Da se jih spravi iz avta magari na kolo. In če bo treba še z kolesa na peš....in nadalje na brušenje....

Zgodovina sprememb…

Avenger ::

Kakšna krvoločnost, hahaha, zlahka si predstavljam, da so bili taki kot ti v prvi vrsti, ko so kurili čarovnice! Skrajno ti privoščim kako izmed najbolj prijetnih izkušenj novega zakona!

Kaznovalna politika mora imeti nek točno določen, logičen in strateški cilj, sicer je zgolj represija. Jaz bom vedno zagovarjal stališče, da bi se število nesreč dolgoročno bolj zmanjšalo z večjo prisotnostjo policije in z evropsko (4x nižjo ) višino kazni.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

amigo_no1 ::

Kaznovalna politika mora imeti nek točno določen, logičen in strateški cilj

Saj ga ima - polnjenje proračuna (državnega in občinskega).Vprašaj Jankoviča koliko € je predvidenih od te postavke.

PaX_MaN ::

Vprašaj Jankoviča koliko € je predvidenih od te postavke.

Ravno danes objavljeno:
V mestnem redarstvu so namreč načrtovali za pet milijonov evrov prihodkov, vendar realizacija ni bila niti 50-odstotna, saj se je v proračun steklo dobrih 2,46 milijona evrov. Vzrok naj bi bil predvsem v pomanjkanju programske aplikacije, s katero bi lahko izdali plačilne naloge za prekoračitev hitrosti.

Če bi na ZVCP odpadlo kar vseh 5 milijonov, bi to pomenilo strahovitega 1.5% vseh prihodkov v proračun MOL v lanskem letu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

#000000 ::

Joj sam kreg spet, dej naj en pove če se že zbirajo podpisi oz. kako se jih sploh lahko začne ?

Pšenični ::

"Kakšna krvoločnost, hahaha, zlahka si predstavljam, da so bili taki kot ti v prvi vrsti, ko so kurili čarovnice! Skrajno ti privoščim kako izmed najbolj prijetnih izkušenj novega zakona!"

Hvala enako.

"Joj sam kreg spet, dej naj en pove če se že zbirajo podpisi oz. kako se jih sploh lahko začne ?"

Zakaj podpisi? Za višje kazni? Takoj podpišem.

Ne vem, zakaj ne bi vozili po predpisih? Kaj je s tem narobe? Jaz sem že napisal da na avtostradi grem kakšen km več, ampak drugače je strogo po omejitvah. Če grem po avtocesti več, to sprejemam , mislim morebitno kazen.

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

Prve dva dni novega zakona. Sam bog ve koliko človeških življenj so s tem rešili.....
Telebanc nič. Ker bodo ti ljudje brez izpita vozili dalje. Ker ni preventive, je samo pobiranje kazni za polnjenje proračuna. To je tudi Jankovič z Lekarnarsko logiko ugotovil, je lažje pobirati za tablete, kot da bi preprečili vzrok.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

Pšenični ::

"Telebanc nič. Ker bodo ti ljudje brez ispita volzili dalje. Ker ni preventive, je samo pobiranje kazni za polnjenje proračuna. To je tudi Jankovič, z Lekarnasko logiko ugotovil, je lažje pobirati za tablete, kot da bi preprečili vzrok."

In kakšne so kazni če te dobijo brez izpita, verjetno ne majhne in greš lahko sedet. Se strinjam da gre tud za polnjenje proračuna, ampak kaj vidim, ko kolesarim, da te kap. Kaj folk počne na cesti.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Mr.B je izjavil:

Prve dva dni novega zakona. Sam bog ve koliko človeških življenj so s tem rešili.....
Telebanc nič. Ker bodo ti ljudje brez izpita vozili dalje. Ker ni preventive, je samo pobiranje kazni za polnjenje proračuna.

Preventiva pri takih je očitno samo šus usred čela ali pa kletka in vreč proč ključ. Očitno. Ker to so počeli prej in če bodo to počeli še naprej, jim očitno ni rešitve.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Pšenični ::

"Preventiva pri takih je očitno samo šus usred čela ali pa kletka in vreč proč ključ. Očitno. Ker to so počeli prej in če bodo to počeli še naprej, jim očitno ni rešitve."

Je pa bolje kletka. Moj učitelj telovadbe iz srednje šole je tako izgubil ženo in hčer (v njun avto se je zaletel pijanec), on je vozil za njima....končal je v Polju. Za povzročitelja ne vem....

Pri enem drugem primeru, pa se je v avto znanca zaletel tip, ki je bil tudi na mrtvo pijan. Sicer ni bilo niobenemu kaj dosti (mel je male otroke v avtu..), so pa komej rešili pijančka, ker je hotel moj znanec vzeti zakon v svoje roke. Za malo. Šlo je res za malo, mislim da so ga rešili...hotel ga je fentat.

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

Torej Telebanc, ugotavljaš da zakon kot tak, ne reši ničesar.
Je pa idealen, da te lovi po mestu zaradi nekaj kilometrov prehitro. Se moram konkretno potruditi da vozim 50 km/h, ker zelo hitro pridem na slabih 60 kmh. Medtem pa "za varmost na avtocestah" praktično nič sankcij, no tam + 30kmh se šele začenjajo pike in primerne kazni. No ampak roko na srce, da opaziš ko voziš 160kmh in ne 130 kmh, ker večina vozi 120kmh, v mestu so pa to bolj slabe reference, ker vsi vozijo do 55km/h, ča pa ti opaziš razliko za 5km/h, pa svaka čast. No imaš pa bistveno več dela z rokami, ko manipuliraš na vsakih 200 m s tempomatom na 50 kmh .-).
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

djordjevic ::

Mr.B je izjavil:

Torej Telebanc, ugotavljaš da zakon kot tak, ne reši ničesar.
Se moram konkretno potruditi da vozim 50 km/h, ker zelo hitro pridem na slabih 60 kmh. No imaš pa bistveno več dela z rokami, ko manipuliraš na vsakih 200 m s tempomatom na 50 kmh .-).

E, bejži, bejži. Kaki vozniki ste mi to, da ne znate _vzdrževati_ hitrosti? Ni tako težko, kot se sliši. ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

mat xxl ::

Jaz pa predlagam, da so kazni prvič 30% sedanjih, drugič ob istem pekrku tako, kot danes, tretjič pa dvojne, kot danes za isti prekršek.

Pšenični ::

"Torej Telebanc, ugotavljaš da zakon kot tak, ne reši ničesar.
Se moram konkretno potruditi da vozim 50 km/h, ker zelo hitro pridem na slabih 60 kmh. No imaš pa bistveno več dela z rokami, ko manipuliraš na vsakih 200 m s tempomatom na 50 kmh .-)."

JAz ugotavljam, da bo ta debata pripomogla, da boš po mestu vozil 50. Točno pedeset.

Pač tako je, posledice hitre, prehitre vožnje so najbolj katastrofalne ravno po mestu. Zato tud nizke kazni po avtostradi.
To vam je menda jasno, da če voziš 45 ali 65km na uro je v mestu velika razlika, sploh če ti steče otrok pred avto ali kakšen pes potegne kolesarja na sredo ceste (to sem jaz doživel kot voznik avtomobila), ki ga vodi zraven sebe...sicer sem mnena da bi morali v tem primeru kaznovat tudi kolesarje...ki ga tkole včasih "sirjejo" po cesti.

Zgodovina sprememb…

mat xxl ::

Saj ni treba točno 50, greš 57 po števcu, jasno z tempomatom, ker 5 km itak odbijejo ene 3 pa še števec laže, potem samo nastaviš tempomat na 57 potegneš, gre,razveljaviš, ročno krmiliš, potegneš gre, hočeš malo pospešiti greš 70, spustiš, ker več da znajo cajoti tam meriti pade na 57 ......................

Mr.B ::

djdjevic imam 2.0 DTI. Zelo težko, ker mi v 5 pri 150kmh še kar vleče, če nisem pozoren me kvečemu ropot pri 150km/h zaradi kvalitet Slovenskih avtocest opomni da ne vozim po omejitvah. Razlika med 50 km/h in 60 km/h, je pa lahko zgolj v malenkosti ali sem postavil nogo bolj levo ali bolj desno glede na pedal za gas.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

djordjevic ::

Še enkrat, bejži, no, bejži. 50 v tretji brez problema, ko je treba, pa znižam na 40. Spet, brez problema. Tebi dela vožnja preglavice, se mi zdi. In kar se tiče slovenskih avtocest - razen po Italiji in po novih odsekih na Hrvaškem, se še nisem vozil po boljših. Nemčija, Francija, Avstrija - na odsekih, kjer sem se vozil (pa je bilo skupaj krepko čez 1000 km), se lahko pred našimi skrijejo.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Pšenični ::

"djdjevic imam 2.0 DTI. Zelo težko, ker mi v 5 pri 150kmh še kar vleče, če nisem pozoren me kvečemu ropot pri 150km/h zaradi kvalitet Slovenskih avtocest opomni da ne vozim po omejitvah. Razlika med 50 km/h in 60 km/h, je pa lahko zgolj v malenkosti ali sem postavil nogo bolj levo ali bolj desno glede na pedal za gas."

JAz imam alfo 156 dizel, avto res gre vleče do 190 (brat ima isti avto, on šalta lahko v peto pri 175 - no sej tud jaz lahko, in okoli 4000 rpm-seveda pa to ni pravilo za njegovo vožnjo...pač je enkrat probal, kolk gre po avtostradi, sej sem tud jaz...) , pa vozim po predpisih. Vse se da.

Zgodovina sprememb…

Avenger ::

A si potem poklical policaje in jim rekel, da ti napišejo kazen, po možnosti čim višjo - da te bo izučilo, ker si vozil prehitro?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Pšenični ::

"A si potem poklical policaje in jim rekel, da ti napišejo kazen, po možnosti čim višjo - da te bo izučilo, ker si vozil prehitro?"

Zdej, za neumnega se nimam, a zastopiš?

Fora je v tem, da je represija potrebna, zakon velja in treba se bo držat omejitev.

Zdej če tega ne zastopte, boste takrat ko bo treba odpret "tošl" in odkeširat. Odkeširal bote tolkokrat, dokler ne bote prišli k pameti. Jaz sem tud že odkeširal, pred dolgim časom ene dvakrat, in je nucal. Tle ni druge.
Smo pač balkanska mentaliteta in ne razumemo drugega kot s kolom ne po buči ampak po denarnici. Evo tojk.

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::


Presneti Švicarji. Oni pa lahko furajo sistem, kjer ni AC-jev brez omejitev. Pa ljudje se tam omejitev tudi resno držijo. Hu-ho. Še celo vozilo ti lahko odvzamejo, če pretiravaš.

Švicarji imajo konkretno za en drek ceste in so naše mnogo mnogo boljše.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pšenični ::

"Švicarji imajo konkretno za en drek ceste in so naše mnogo mnogo boljše."

Nekej sem gledal, ali imajo sploh tripasovno avtostrado.

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

Isht je izjavil:

Banalno je to, da se tukaj razvija debata s strani tistih, ki očitno nimajo samokontrole, torej tistih, ki jih bolj skrbi to, koliko jih bo zakon udaril po žepu, kot pa to, da bi zakon SPOŠTOVALI. Fantje, sram vas je lahko, da sploh začenjate s takimi idejami.

Sploh je banalno, ker se prave kazni ne začnejo (primer v naselju) pri 60km/h (100€) ampak pri hitrostih, ki so dejansko lahko nevarne (70, 80km/h), torej sklepam, da vas ne skrbi, da boste kaznovani za 10km/h preveč v naselju, ampak za 20,30,40 km/h preveč. Pri teh hitrostih pa noben tukaj ne more reči, da ne ve, da vozi prehitro, če ne gleda na števec.

V glavnem, dajte manj gledati, koliko vas lahko novi zakon stane, ampak glejte, kako boste spoštovali predpise o varni vožnji. Če predpisov niste sposobni spoštovati, ali pa če jih NOČETE spoštovati, je to vaš problem, in upam, da boste zaradi kazni bankrotirali, da vas na cesti ne bom rabil srečevati.


In eno si vbijte v glavo: bistveno manj stane, da vas zaradi 20km/h ustavi policist in vam napiše kazen, kot pa da boste zaradi teh istih 20km/h ustavili, ko boste povozili otroka.

Tole je sicer lepo povedano za vse tiste, ki kanijo divjat po mestu in po nevarnih odsekih. Ima pa par lukenj, zaradi katerih utegnemo v roku nekaj mesecev močno benteti mnogi, ki smo sicer umirjeni vozniki.

Problem je namreč v tem, da imaš po cesti postavljene božjastno bebaste omejitve. Policisti se utegnejo postavljati prav tja; pa seveda na odseke, ki so sorazmerno pregledni in zato nenevarni, se pa da fino postaviti radar.

Policisti so se v preteklosti nadvse radi postavljali npr. 20m pred tablo za konec naselja, kjer so (odvisno od cestišča in okolice) vozniki že radi vozili 60, morda celo 70 km/h. Pri tem ni bilo važno, ali je bila tam v zgodovini že sploh kdaj zabeležena kakšna nesreča ali ne.

Na izvozih iz avtoceste so redno postavljeni znaki 40 km/h, tudi če zavoj in preglednost povsem objektivno dovoljujeta vsaj 60 (recimo Kranj vzhod iz smeri Jesenic). Enako bolestne so nekatere omejitve pri vključevanju na avtocesto - npr. tista pri Radovljici, ko je hitrost na cesti mimo novoodprtega počivališča OMV-ja omejena na (spet) 40 km/h.

Takih "fint", kjer te lahko policisti lovijo brez veze, kjer je "radarska zaseda" dejansko sama sebi namen in ne prispeva čisto nič k izboljšanju varosti, ampak kvečjemu k slabi volji voznikov, je še ogromno. Mislim, da je večini sodelujočih v tej temi jasno, da je znak 40 pred osnovno šolo postavljen z razlogom in se ga bomo držali, tako kot smo se ga že v preteklosti. Neumno pa se človeku zdi, da bi mu policist zakasiral kazen na dolgem ravnem odseku ceste, ker bi peljal s hitrostjo 90km/h namesto 70, ker pač tam na samem stoji avtobusna postaja in je že z oddaljenosti 500m videti, da je popolnoma neobljudena, kot tudi ni nobenega človeka niti v bližini. Ob enem pa se človeku zastavlja vprašanje, zakaj radarja ne postavijo na ovinkast del cestišča, kjer bodo divjaki še naprej nekaznovano vozili rally
- Hoc est qui sumus -

Pšenični ::

Se strinjam, da bi se morali policisti bolj usmeriti na nevarne voznike in nevarne odseke. In ne da "podjebavajo".


Npr. da radar postavijo na konec naselja, hja, bolj malo prispeva k varnosti, voznik je morda predirkal že celo naselje, če pogledamo še iz drugega zornega kota. Če ga ulovijo na začetku, so morda preprečili nesrečo.

djordjevic ::

imagodei je izjavil:

Takih "fint", kjer te lahko policisti lovijo brez veze, kjer je "radarska zaseda" dejansko sama sebi namen in ne prispeva čisto nič k izboljšanju varosti, ampak kvečjemu k slabi volji voznikov, je še ogromno. Mislim, da je večini sodelujočih v tej temi jasno, da je znak 40 pred osnovno šolo postavljen z razlogom in se ga bomo držali, tako kot smo se ga že v preteklosti. Neumno pa se človeku zdi, da bi mu policist zakasiral kazen na dolgem ravnem odseku ceste, ker bi peljal s hitrostjo 90km/h namesto 70, ker pač tam na samem stoji avtobusna postaja in je že z oddaljenosti 500m videti, da je popolnoma neobljudena, kot tudi ni nobenega človeka niti v bližini. Ob enem pa se človeku zastavlja vprašanje, zakaj radarja ne postavijo na ovinkast del cestišča, kjer bodo divjaki še naprej nekaznovano vozili rally

Glede tega se strinjam, še vedno pa ne kupim bebavih for, da po x letih vozniškega udejstvovanja človek ne more peljati 50 brez uporabe limiterja hitrosti. ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

Pšenični ::

"Glede tega se strinjam, še vedno pa ne kupim bebavih for, da po x letih vozniškega udejstvovanja človek ne more peljati 50 brez uporabe limiterja hitrosti."

Se strinjam. Meni to z dokaj športnim avtom imenitno uspeva. Imam verzijo brez tempomata in mi kar gre.

Pithlit ::

Mr.B je izjavil:

imam 2.0 DTI. Zelo težko, ker mi v 5 pri 150kmh še kar vleče, če nisem pozoren me kvečemu ropot pri 150km/h zaradi kvalitet Slovenskih avtocest opomni da ne vozim po omejitvah.

Problem je v tebi, ne v avtomobilu.
Life is as complicated as we make it...

Alexius Heristalski ::

djordjevic je izjavil:

Še enkrat, bejži, no, bejži. 50 v tretji brez problema, ko je treba, pa znižam na 40. Spet, brez problema.

+1

Kdor tega ne more, ni za na cesto.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Pithlit ::

No ja... jaz se 50 vozim v četrti. V tretjo se mi ne da šaltat. Razen ko je treba spustit na 40 ker tam pa v četrti avto že 'cuka'.
Life is as complicated as we make it...

Avenger ::

Ne da ne moremo vozit po omejitvah, jaz sem prepričan, da se jih je sposoben držat vsak, ampak nočemo, ker so, kot je Imagodei povedal, velikokrat brez razloga prenizke. In da, podlegali bomo temu, da nas bodo na radar dobili na odsekih, ravnih kot špegu, ljudje kot je telbanc bodo rekli, ha prav mi je, kaj pa ne spoštujem omejitev, ostali bodo pa rahlo besni.

A ni zanimivo, da je ravno včeraj ministrica navdušeno razlagala, da je dala direktivo, da se morajo policaji postavljat na kritične odseke, ne pa na take kjer lahko ulovijo največ prekrškarjev (kot je bilo zelo očitno do sedaj) in če mora nekdo na takem položaju to posebej in javno izpostavit, vemo kje smo, sploh če pomislite na to, da je to zgolj neka direktiva, ne zakonsko podprt ukaz, priporočilo pravzaprav, želja. In sama je rekla, da verjame, da se bodo "policaji probali držat tega, čeprav verjetno ne vsi". Torej smo skoraj točno tam kjer smo bili, z neko balkansko obljubo, resda boste tepeni, ampak policajem je naročeno, da naj ne tepejo po najbolj občutljivih delih, čeprav se tega verjetno ne bodo držali vsi. 8-) Plosk, plosk, problem solved!
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

lonz ::

No, da se malo vrnemo na temo. Ne trdim, da je cel zakon slab. Trdim, da je napisan v smotru zbiranja denarja za proračunsko luknjo in ne za povečano varnost na cesti. Država ima na voljo veliko drugih vzvodov za povečevanje varnosti nacesti, katerih se ne poslužuje. Državi je bolj profitabilno nabijat kazni, kot recimo zgradit cestno infrastukturo, ki onemogoča divjanje po naselju (upočasnjevalci prometa ipd.)
Še enkrat povdarjam, da sem voznik s 15 leti izkušenj brez enega karambola ali kazni in če me še nekdo pošlje v avto šolo, mu lahko samo namignem, kam si tako idejo lahko vtakne. Nisem divjak (daleč od tega) in imam malega otroka, tako da sem na 1. mestu za povečano varnost na cesti. VARNOST. Ne pa brezumno plenjenje denarja za relativno trivialne prekoračitve.
...arrrrrr, shiver me timbers...

BlueRunner ::

Trdim, da je napisan v smotru zbiranja denarja za proračunsko luknjo in ne za povečano varnost na cesti.

To trdiš na podlagi nekaj točk ali na podlagi vseh sprememb?

Če to trdiš na podlagi nekaj točk, verjetno tistih, ki se nanašajo na vožnjo s hitrostmi nad omejitvijo, potem delaš zakonu krivico, saj npr. odvzem vozniškega za vožnjo v napačno smer ni ravno ukrep "za filanje". Ravno tako tudi ne obvezna rehabilitacija in spremenjeni programi + pogoji za pridobitev vozniškega.

Če pa upoštevaš vse člene in še vedno meniš, da se gre samo "za filanje", potem pa ti več ni pomoči.

Mr.B ::

Sej vemo, vedno je problem v voznikih, in ne v policajih in ostalih redarjih, ki ne delajo preventive, amapk samo kasirajo, ker to je najlažje. Pač mi državljani smo zaradi njih tam, ne oni zaradi nas, pa čeprav jih mi plačujemo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

BlueRunner ::

Dokler bomo imeli položaj, kjer isti voznik pri nas krši predpise, v Avstriji pa jih ne, toliko časa bo problem nesporno na strani voznikov.

Čisto pošteno rečeno pa si za Policijo in redarje ne predstavljam kako bi delovali preventivno. Ti so po definiciji "dežurni zobar", ki mora gnil zob izdreti, ne pa pridigati, kako bi vse bilo lepo, če si bi redno pral zobe. Lahko jih povabiš kdaj na kakšno predstavitev in vključiš v aktivnosti za dviganje zavesti, ne moreš pa jim kar pripisati "dela na preventivi".

Sc0ut ::

V soboto 3 radarji. Relacija NM-MB.

Radar 1 - Bizeljsko ko se kraj počasi končuje in je ena sama ravnina. Iz izkušenj na takšnih krajih vozim 50, kar me je rešilo.

Radar 2 - Zgornje Poljčane. Ko prideš v kraj, je en ovinek v levo, nato dolga ravnina. Seveda spet policaji. Izkušnje so me spet rešile.

Radar 3 - na srečo je imel že nekoga v obdelavi, drugač bi plačal, ker sem vozil 55. => Ob izvozu iz avtoceste. Avtocesta LJ-MB, smer MB, izvoz Rogoza. Izvoz je 180 stopinjski ovinek, omejitev 40, 55 se da po njem peljati brez problema. Dan je bil sonček, topel, brez dežja, cesta suha.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sc0ut ()

Isht ::

Avenger je izjavil:

Isht je izjavil:

Point je, da želim višje kazni, da se iz cest znebim idiotov, ki vozijo tako, kot zagovarjaš ti.

Point je v VARNI vožnji. Kazni je še premalo: na avto cesti bi morali uvesti kazni za neuporabo smernikov pri menjavanju pasov. Pa kazni za prehitevanje po desni. Pa kazni za oviranje prometa s počasno vožnjo po prehitevalnem pasu. Vse to so primeri NEVARNE vožnje.


M-XXXX:
"neumnih 60km/h"... ? Kdo si ti, da oceniš, da je taka omejitev neumna? Upravljalec ceste je glede na standarde, ki jih dobi iz ministrstva za promet, določil to omejitev. Ti nimaš prava glasa, da rečeš, da je taka omejitev neumna, ampak se take omejitve lahko samo držiš. Če se je ne, KAZEN. In prav je tako!

Kazni za kršenje prometnih predpisov so v večini primerov primerne, ali pa še premile, nobena od kazni pa ne vsebuje telesnega kaznovanja.

Z vožnjo 100km/h skozi naselje resno ogrožaš življenja ljudi, ki tam živijo. Verjetnost, da boš pri taki vožnji nekoga ubil, je stokrat višja, kot če voziš 50km/h. Zato je 1200€ in odvzem vozniškega še najmanj.


Tole je pa več kot mouthful.
-z višanjem kazni se ne boš znebil norcev na cestah, splošno znano je, da ima povišanje kazni časovno omejen vpliv na število kršitev, ker se ljudje postopoma privadijo na nove razmere, kot žaba ki se kuha - samo na podlagi te točke lahko trdim, da imaš v glavi premalo kolesc, da bi dojel celotno širino kazenske psihologije

To, da je point v varni vožnji, se popolnoma strinjam, ampak na žalost spet brcaš v temo, ker kazni za neuporabo smernikov pač obstajajo, tudi na AC in spet se motiš, da moraš dat smernik pred IN po prehitevanju, smernik daš zgolj pred prehitevanjem, vozilo na voznem pasu takrat ko ga prehitevaš, ali boš kmalu zaključil prehitevanje ne sme pospešit, niti ne sme vozit hitreje od vozil na prehitevalnem pasu, zato je dajanje smernika za premik iz prehitevalnega pasu na vozni pas odveč, za dodatna pojasnila odpri knjižico o CPP. Da, navedel si nekaj primerov nevarne vožnje in se zelo strinjam z njimi, težava pa je v tem, da bi moral biti policaj v takem momentu v zelo neposredni bližini dogodka, za kar so možnosti zanemarljive, nasprotno, pa je zelo enostavno in elegantno postavit se na nek odsek in merit z radarjem, pa še lepo potem človeku pokaže številke, ki pač ne lažejo. Ogrožanje ljudi ali ne - zakon je zakon, kajne? Tudi za vožnjo čez rdečo luč, saj zakon ne pozna razlike če prevoziš rdečo sredi belega dneva na križišču Slovenske in Celovške, kjer zelo resno in neposredno ogrožaš vsaj deset ljudi, ali pa ob izvozu kake obvoznice (recimo tam okoli BTCja) ob uri, ko ni nikjer žive duše in ne ogrožaš nikogar. Ampak zakon je zakon in birokrati so birokrati in kazni so kazni in bedaki si želijo, da bi jih kaznovali še bolj in nadzirali še bolj, skratka Kitajska, moja dežela.

Ljudje, ki se po istih cestah vozijo vsak dan, bolj strokovno ugotovijo skladnost znakov od vsakega ministrstva. Ne dvomim, da so znaki postavljeni po vseh pravilih, dvomim pa, da so postavljeni glede na praktične razmere. V nekaterih primerih, oziroma odsekih, je 50 km/h popolnoma razumljivih, v nekaterih drugih, če bi vozil 50 km/h tudi če je to dovoljeno, bi definitivno ogrožal varnost sebe in drugih. Torej hitrost prilagodiš. Jaz trdim, da so omejitve prenizke in pika, biti bi morale višje in potem hitrost PRILAGODIŠ razmeram na cesti, ne pa da nek organ hitrost prilagodi na nek faktor, s katerim lahko prevoziš vsako cesto. Si predstavljate, da velja po celi državi na vsaki in vseh cestah enotna omejitev 50 km/h?


1. Na avtocesti moraš dati smernik pri vsakem premiku, levo ALI desno. Če menjaš pas, da greš na prehitevalnega, daš smernik. Ko zamenjaš pas, da greš desno na voznega, SPET uporabiš smernik.
Enako je na vseh cestah, ki imajo več pasov v eno smer (npr. 4pasovne hitre ceste, 4 pasovne ceste v Ljubljani, Mariboru itd).
Desnega smernika ne uporabljaš edino, če prehitevaš po navadni cesti, ko pred prehitevanjem daš levi smernik, za vračanje na svoj pas pa ti desnega smernika ni potrebno dati.
Na AC pa je, kot že rečeno, uporaba smernikov obvezna pri vsaki menjavi pasu.

Dokaz: 27. člen Zakona o varnosti cestnega prometa, ki pravi:
"Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje, premikom vozila ali vključevanjem v promet, se mora voznik prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje in svojo namero pravočasno in nedvoumno nakazati s smerno utripalko."
Ker sta oba pasova na AC (prehitevalni in vozni) PROMETNA pasova, je pri vsaki menjavi pasu levo ali desno potrebno uporabiti smernik.

2. Nekdo je v tej temi že objavil grafe, ki kažejo, da je ŠTEVILO prometnih nesreč vedno manjše skozi leta. Če upoštevamo, da je avtomobilov vedno več, bi moralo število prometnih nesreč naraščati, pa vendar pada. Zakaj? Kvalitetnejši avtomobili samo zmanjšajo POSLEDICE nesreč, ne pa števila. Kvalitetnejše ceste pa pomenijo višje hitrosti, torej se učinek kvalitetnejših cest izniči. Edini konstanten del enačbe je torej višanje kazni.

3. Neupoštevanje rdeče luči PONOČI (ko trdiš, da je bistveno bolj varno) je povzročilo eno najhujših prometnih nesreč na Celovški cesti v Ljubljani 20. junija 2009, ko je ob treh zjutraj mulc zapeljal skozi rdečo luč, nasproti pa pravilno v zeleno luč 45 letnik. Rezultat: smrt sopotnika mulca, ki je povzročil nesrečo. Vir: http://www.rtvslo.si/crna-kronika/cez-r...
14. julija 2010 je ponoči voznik zapeljal v rdečo luč in do smrti povozil motorista. Vir: http://slowwwenia.enaa.com/Novice/Kroni...
Torej: ja, res, ponoči je vožnja skozi rdečo luč bistveno bolj varna. Bravo.

4. Če sebe smatraš kot ne vem kakšnega eksperta, ki bolj od uradnih organov poznaš razmere na posameznih cestnih odsekih, potem se zaposli na primernem uradu, ministrstvu, agenciji, zavodu, in poskrbi, da se bo prometna signalizacija na tistem odseku primerno spremenila. Dokler pa je prometna signalizacija tam taka, kot je, nimaš kaj prdit ali smrdit: znakov in predpisov se drži, če se pa ne, in te ustavi policist, pa požri kazen. Samovoljno pa prometnih znakov in predpisov ne smeš neupoštevati in pričakovati, da ti bodo potem pogledali skozi prste.
S prometno ureditvijo se lahko strinjaš ali ne, po tej prometni ureditvi moraš vozit, po predpisanih omejitvah, dokler se ne spremenijo predpisi. Če tega ne počneš, pa si se odločil, da sprejemaš tudi morebitne posledice - torej kazni, ki iz tega sledijo.

Marsikaj na cestah SE DA narediti, ker tako omogoča cesta, avtomobil in/ali voznik. Nikakor pa to ne pomeni, da to apriori LAHKO delaš. Dokler nečesa ne dopušča (ali pa neha prepovedovati) predpis oz. zakon, tega ne smeš početi.

BlueRunner ::

Bizeljsko ko se kraj počasi končuje in je ena sama ravnina. Iz izkušenj na takšnih krajih vozim 50, kar me je rešilo.

Zanimivo. Mene v tkašnih položajih običajno rešujejo table, ki mi povedo kolikšna je omejitev.

Ta vikend so me npr. "rešile" tri table za naselja in ena tabla za omejitev 60.
««
5 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijo

Oddelek: Loža
465170 (1631) fikus_
»

Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12926766 (18560) strup121
»

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
53588742 (71786) darkolord

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48677167 (69867) Gandalfar
»

perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119485520 (58273) BlueRunner

Več podobnih tem