» »

Speeding Facts vs Myths

Speeding Facts vs Myths

darkolord ::

No še primer. Na sliki je solidno vzdrževana cesta izven naselja, kjer ni nobene posebne omejitve (omejitev je torej 90km/h). Pa recimo da se pelješ 60km/h in se razsuješ v prvem ovinku. Cesta ni kriva, ker nudi dovolj dober oprijem. Divjak očitno nisi, ker nisi prekoračil dovoljene hitrosti. Kaj je potem krivo?

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Nesposobnost. Ampak to zaradi diskriminacije se ne sme preganjat.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

darkolord ::

Nespobnost koga? Voznika očitno ne, glede na to, da je te ovinke nemogoče prevozit z 90km/h

KaiV6 ::

darkolord:
Katera pa je takšna cesta? Omejitev 90km/h je namreč PRIVZETA OMEJITEV za vse ceste izven naselij (z izjemo avtocest in CRMV). Nikdar in nikoli ni bilo garantirano, da boš lahko ovinek lahko zvozil z najvišjo hitrostjo (to le na avtocestaih).

A zdej rahlo ovinkaste ceste z omejitvijo 90km/h ne obstajajo ? Katera ? Hmm stara cesta Dekani- Rizana - Crni kal. Ce je omejitev 90km/h ti to seveda garantira, da lahko speljes tak ovinek (pa tudi avtoceste ne garantirajo speljivosti ovinkov pri polni hitrosti, ampak so prej taki ovinki omejeni na 100 ali 80). Trosis malo buck.
Torej ce te prav razumem, ce je znak 70km/h pred odsekom ceste, ki je "problematicen" ti se vedno ne garantira, da ta odsek lahko s tako hitrostjo speljes ?? Nonsense. Seveda ti mora garantirat, ce ne, mora stati znak s primerno omejitvijo, ki ti v normalnih pogojih to speljivost garantira (kar bi moralo veljati tudi za mokro cesto, ne pa za oljne madeze) oz. dopolnilna tabla v katerih razmerah to ne velja (dez, sneg itd.)


Ampak drugi že celo temo ponavljam/o, da je hitrost tudi eden ključnih faktorjev, če ne celo najpomembnejši; predvsem zato, ker je pravzaprav edini od pomembnejših faktorjev, na katerega ima le voznik vpliv.

nepozornost, vinjenost, zaspanost pa so pomembnejsi faktorji brez voznikovega vpliva ?


Torej s hitrostjo, manjšo od 50% najvišje dovoljene? Ali si s tem morda mislil hitrost, nižjo od najvišje dovoljene (ampak še vedno ZNOTRAJ omejitve)?

Ne, preberi bolje, Ce je npr. omejitev 90km/h in se ti peljes 70km/h pa zletis ven. Nisi avtomaticno divjak in nepazljivec. Si lahko nesrecnez. Zaradi nepazljivosti, slabe ceste, vinjenosti in ja tudi nesrece ... skoraj zagotovo zaradi hitrosti pa sigurno ne.
<insert>podpis.html</insert>

WarpedGone ::

Zopet rumene banane...

ki ti v normalnih pogojih

Tole je zgleda nedoumljivo za večino pravičnikov.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

KaiV6 ::

darkolord:
No še primer. Na sliki je solidno vzdrževana cesta izven naselja, kjer ni nobene posebne omejitve (omejitev je torej 90km/h). Pa recimo da se pelješ 60km/h in se razsuješ v prvem ovinku. Cesta ni kriva, ker nudi dovolj dober oprijem. Divjak očitno nisi, ker nisi prekoračil dovoljene hitrosti. Kaj je potem krivo?


To kar tudi govorim/o ze celo temo, nepravilna oz. pomanjkljiva prometna signalizacija. Torej kriv je upravljalec ceste, ki je po zmoti garantiral prevoznost 180° ovinka z 90km/h.
<insert>podpis.html</insert>

KaiV6 ::

Zopet rumene banane...

ki ti v normalnih pogojih


Tole je zgleda nedoumljivo za večino pravičnikov.



Ok, normalen pogoj je zame jasen suh dan s temperaturo nad 10C, kaj pa je zate ? Kaj drugace ?
<insert>podpis.html</insert>

darkolord ::

pa tudi avtoceste ne garantirajo speljivosti ovinkov pri polni hitrosti, ampak so prej taki ovinki omejeni na 100 ali 80
Polna hitrost = najvišja dovoljena. Če je na avtocesti pred ovinkom omejitev 100, je polna hitrost 100. In ob normalnih vremenskih pogojih in izpravnem vozilu boš ta ovinek lahko speljal s 100km/h. Pa še tle to ni garantirano, so pa avtoceste zasnovane tako (ostale ceste pa ne), da naj bi to bilo, če se le da, mogoče. Kapiš?

ki je po zmoti garantiral prevoznost 180° ovinka z 90km/h.
No, tle se pač vsi ti motite. Ker prevoznosti pri tej hitrosti NISO garantirane. Če misliš drugače, lahko brez problema priložiš kakšen dokaz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

ABX ::

Nespobnost koga? Voznika očitno ne, glede na to, da je te ovinke nemogoče prevozit z 90km/h


Pa kje ti piše da moreš toliko forsirat. Greš po občutku, samo če je slaba cesta te občutki prevarajo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

OrkAA ::

To je tko kot če seksaš brez kondoma. Sej zgleda vse v redu sam te pol občutki prevarajo in dobiš aids!

Kriva je pa bejba k ga ma!

ABX ::

To je tko kot če seksaš brez kondoma. Sej zgleda vse v redu sam te pol občutki prevarajo in dobiš aids!

Kriva je pa bejba k ga ma!


Tako!
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

KaiV6 ::

darkolord:
No, tle se pač vsi ti motite. Ker prevoznosti pri tej hitrosti NISO garantirane. Če misliš drugače, lahko brez problema priložiš kakšen dokaz.


16. člen (projektna hitrost)
(1) Projektna hitrost se upošteva pri določitvi geometrijskih elementov osi ceste in prečnega profila vozišča. S to hitrostjo je omogočena varna vožnja na mokrem in čistem vozišču.


Brez problema prilozen dokaz, veselo branje.
<insert>podpis.html</insert>

jype ::

Ampak projektna hitrost ni enako najvišja dovoljena hitrost, poleg tega od nevihte podrto deblo na cestišču za nepreglednim ovinkom še vedno predstavlja "razmere na cesti", ki jih je treba upoštevati!

KaiV6 ::

jype:
Ampak projektna hitrost ni enako najvišja dovoljena hitrost, poleg tega od nevihte podrto deblo na cestišču za nepreglednim ovinkom še vedno predstavlja "razmere na cesti", ki jih je treba upoštevati!


JE pa projektna hitrost, zagarantirana hitrost pri kateri se varno peljes. Nikoli nisem trdil, da je dovoljena hitrost enako projetkna hitrost. Prej obratno, da je dovoljena hitrost vecja od projektne. Ter, da je upravljalec tisti, ki ima to breme ... ne jaz, ki vozim po omejitvah.
Seveda, ampak, ce je deblo za ovinkom je to nesreca in ne moja objestnost in divjanje za volanom. Tu pa se vodi gonja, da, ce je deblo in se vanj zabijes je hitrost kriva in nic drugega.
<insert>podpis.html</insert>

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jype ::

KaiV6> Seveda, ampak, ce je deblo za ovinkom je to nesreca in ne moja objestnost in divjanje za volanom.

Se ne strinjam.

KaiV6> Tu pa se vodi gonja, da, ce je deblo in se vanj zabijes je hitrost kriva in nic drugega.

Seveda je hitrost kriva. Če voziš prehitro, da bi lahko pred deblom ustavil, voziš prehitro.

ABX ::

In kaj če bi cesto tako uredili ta deblo ne bi padlo na njo? Ker se da, le malo potrudit se je treba.

Ampak tebi ti paše vozit počasi in občasno se izogibat cestnim presenečenj. Očitno je tako "varno".
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

KaiV6 ::

jype:
Se ne strinjam.

Saj strinjanje ni obvezno. Vozis iz Logatca proti Idriji, po omejitvah 50km/h .. s stene pade ogromen kamen 2m pred avtomobil. Hitrost kriva, ker se ne ustavis pravocasno ? Ali bomo preventivno v pricakovanju odlomljene skale s stene nad voziscem vozili preventivno 10km/h ?
Pa saj tu ne govorimo o prihitevanju v skarje v nepreglednem ovinku, ampak o stvareh, ki so mozne in se lahko zgodijo, nesrecah, ki so od hitrosti voznika neodvisne.

Seveda je hitrost kriva. Če voziš prehitro, da bi lahko pred deblom ustavil, voziš prehitro.

Ja saj pol je za vse kriva hitrost, saj glavna uporabnost avtomobila je prav hitrost. Ampak, a je dusa, ki se je zaletela v to nesrecno deblo iza ovinka vozila z neprilagojeno hitrostjo ?
Ce je odgovor da, nimam protiargumentov za tako prepricanje and I rest my case. Da bi se preventivno vozili 10km/h pred nepreglednimi ovinki zame ni argument. Da si kriv, ker si z neprliagojeno hitrostjo priletel v skalo, ki je padla 1,5m pred tvoj avtomobil ne pozrem.
Torej se doda clen v ZVCP, "vzrok vseh prometnih nesrec je kriva hitrost vecja od 0km/h." pa se obvezen "Amen." na koncu.
<insert>podpis.html</insert>

aljazh ::

Če se še sam malce vmešam v to debato. Osebno mislim, da je slaba cesta lahko vzrok za nesrečo in da ne moremo vedno kriviti voznika.

En zelo dober primer je ovinek pred odcepom za vas Krka na cesti Muljava - Žužemberk. Pred leti je tukaj ogromno avtomobilov letelo ven, saj se je asfalt ob dežju spremenil v drsalnico in ovinka ni bilo možno prevoziti z več kot 50 km/h, pa čeprav je na pogled dajal vtis, da ga je možno prevoziti občutno hitreje.

Po ogromno izletih s ceste in eni smrtni žrtvi so nato postavili znak za omejitev na 40 km/h. Šele kakšno leto nazaj pa so ovinek na novo preplastili, da zdaj ni več nevaren.

Mipe ::

Pokaži mi prometno nesrečo, kjer je nekaj padlo tik pred avto in so kot vzrok zapisali neprilagojeno hitrost.

Utk ::

Ja pa sej to sem že zdavnaj napisal, da je za vse nesreče kriva prevelika hitrost. Pri 10 na uro ne bi blo nobene nesreče.

jype ::

KaiV6> Ampak, a je dusa, ki se je zaletela v to nesrecno deblo iza ovinka vozila z neprilagojeno hitrostjo ?

Ja, je. Ne smeš voziti tako hitro, da ne moreš reagirati na stacionarne reči. To, da stojiš pri miru in se nekdo zaleti vate, seveda ni tvoja krivda (in ni krivda debla).

Že v šoli učijo, da moraš vedno videti pred seboj približno za 2 sekundi cestišča, ker je edino taka vožnja zares varna. Naučite se to upoštevat, hudiča!

KaiV6> Torej se doda clen v ZVCP, "vzrok vseh prometnih nesrec je kriva hitrost vecja od 0km/h." pa se obvezen "Amen." na koncu.

Ja, pa saj s tem ni nič narobe, če je vzrok vseh prometnih nesreč hitrost. Človek se še peš ubije!

ABX ::

Ja pa sej to sem že zdavnaj napisal, da je za vse nesreče kriva prevelika hitrost. Pri 10 na uro ne bi blo nobene nesreče.


Priporočam da se začnemo vozit okoli z tanki.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Utk ::

V dveh sekundah se ne ustaviš.

ABX ::

V dveh sekundah se ne ustaviš.


Zakaj pa bi se ustavil?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

KaiV6 ::

Mipe:
Pokaži mi prometno nesrečo, kjer je nekaj padlo tik pred avto in so kot vzrok zapisali neprilagojeno hitrost.


Evo .. tale nesreca:
Med Idrijo in Logatcem, 5.3km proti Logatcu. Vir:
KaiV6> Tu pa se vodi gonja, da, ce je deblo in se vanj zabijes je hitrost kriva in nic drugega.
jype> Seveda je hitrost kriva. Če voziš prehitro, da bi lahko pred deblom ustavil, voziš prehitro.
<insert>podpis.html</insert>

Mipe ::

Torej, če skala pade pred avto, je vzrok trka hitrost, s katero avto potuje. Če bi miroval, nesreče ne bi bilo! To je policijska logika!

ABX ::

Torej, če skala pade pred avto, je vzrok trka hitrost, s katero avto potuje. Če bi miroval, nesreče ne bi bilo! To je policijska logika!


Tako, ti pa dobiš kazen.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

KaiV6 ::

Mipe:
Nisem jaz avtor takih misli in prepricanja. Sicer pa
Torej, če skala pade pred avto, je vzrok trka hitrost, s katero avto potuje. Če bi miroval, nesreče ne bi bilo! To je policijska logika!


NE ni vzrok hitrost!! Neprilagojena hitrost s strani voznika je. Padec skale, bi moral predvidet, ko se vozis ob skalnati steni, te tega v avtosoli niso na/ucili?
<insert>podpis.html</insert>

Utk ::

V dveh sekundah se ne ustaviš.


Zakaj pa bi se ustavil?

Bo jype povedal.
Po moje je stvar enostavna. Tist, ki ni pripravljen sprejet nekega minimalnega tveganja, da bo doživel nesrečo, naj ostane doma. Vseh nesreč se ne da preprečit. Niti se ne moremo vozit povsod 20 na uro, da ne bo nesreče. Če bo deblo izza nepreglednega ovinka, se bom pač zaletel. Ne glih z 90, nekaj že bom pribrezmal, samo jebiga. Avto pri 90 rabi vsaj 70 metrov, da se ustavi, v ovinku še več. Tolk naprej povsod ne vidiš.

ABX ::

V dveh sekundah se ne ustaviš.


Zakaj pa bi se ustavil?

Bo jype povedal.
Po moje je stvar enostavna. Tist, ki ni pripravljen sprejet nekega minimalnega tveganja, da bo doživel nesrečo, naj ostane doma. Vseh nesreč se ne da preprečit. Niti se ne moremo vozit povsod 20 na uro, da ne bo nesreče. Če bo deblo izza nepreglednega ovinka, se bom pač zaletel. Ne glih z 90, nekaj že bom pribrezmal, samo jebiga. Avto pri 90 rabi vsaj 70 metrov, da se ustavi, v ovinku še več. Tolk naprej povsod ne vidiš.


Jaz sem že predlagal izločit iz prometa počasne voznike. Samo kaj češ, to je diskriminacija.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Ziga Dolhar ::

V dveh sekundah se ne ustaviš.


Zakaj pa bi se ustavil?


Zato, ker okoliščine ne omogočajo drugega manevra (recimo obvoz). In boš v dveh sekundah, kolikor moraš videt naprej, vseeno speštan.
https://dolhar.si/

ABX ::

V dveh sekundah se ne ustaviš.


Zakaj pa bi se ustavil?


Zato, ker okoliščine ne omogočajo drugega manevra (recimo obvoz). In boš v dveh sekundah, kolikor moraš videt naprej, vseeno speštan.


Nimaš kreativnosti :)

Ampak moj odgovor se je nanašal na tistega ki pravi da je potrebno vozit 10km/h.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Pyr0Beast ::

Verjetno na cesti, omejeni z npr 70 niso postavljeni zaman znaki oster ovinek in podobno. Če bi se pa radi peljali na vseh cestah 10km/h, ker ne znate prilagoditi hitrosti ovinku v katerega vstopate je popolnoma vaša stvar.

Eden možnih vzrokov zagotovo je slaba cesta ampak ne mi govoriti da se ne da v nobenem primeru tako zmanjšati hitrost da se tisti del prevozi. Osnovna odgovornost voznika je da bo prilagajal hitrost voznim razmeram. Če tega ne znate nimate kaj divjati, kaj šele voziti trugo na kolesih.


Boste tudi tu šli z zmanjšano hitrostjo ali pač tistih 50 kakor zapoveduje tabla?

Zakaj skozi take ovinke pride 99.9% voznikov, ostali pa se 'zataknejo'? Kako da tisti eden nima sreče ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

ja, pyrobeast. banane so rumene.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::


Zakaj skozi take ovinke pride 99.9% voznikov, ostali pa se 'zataknejo'? Kako da tisti eden nima sreče ?

Dobro vprašanje. Samo bedaki imajo enostaven odgovor na to. Kolko jaz poznam ljudi, jih je glih tolk ven letelo tistih, ki vozijo počasi, kot tistih, ki grejo malo hitreje. Če zanemarimo extremne norce.

jype ::

CrniE> Kolko jaz poznam ljudi, jih je glih tolk ven letelo tistih, ki vozijo počasi

Really? Jaz pa ne poznam nobenga, da bi ga neslo ven, če je previden voznik.

Utk ::

Jaz pa. 1:1.

darkolord ::

Po moje je stvar enostavna. Tist, ki ni pripravljen sprejet nekega minimalnega tveganja, da bo doživel nesrečo, naj ostane doma.
Al pa vozi s prilagojeno hitrostjo. Možnost nesreče še vedno je, samo je za kar nekaj redov velikosti nižja.

Avto pri 90 rabi vsaj 70 metrov, da se ustavi, v ovinku še več. Tolk naprej povsod ne vidiš.
Pri 90km/h je dovolj cca 50 metrov. Če tolk ne vidiš, pol pa pač voziš prehitro. Jaz praktično vedno vidim cestišče dve sekundi naprej.

BigWhale ::

Še boljši so pa tisti ki se dejansko že pripravijo na situacijo in reagirajo še predno se ta zgodi. :D

90% časa natanko vem kako bo nekdo reagiral, prehitevanje, rinjenje v križišče, izsiljevanje. Tistih 10% pa raje počakam in še enkrat analiziram situacijo.


Hm, a light-saber nosis s sabo al ga doma puscas?

BigWhale ::

Torej ce te prav razumem, ce je znak 70km/h pred odsekom ceste, ki je "problematicen" ti se vedno ne garantira, da ta odsek lahko s tako hitrostjo speljes ?? Nonsense. Seveda ti mora garantirat, ce ne, mora stati znak s primerno omejitvijo, ki ti v normalnih pogojih to speljivost garantira (kar bi moralo veljati tudi za mokro cesto, ne pa za oljne madeze) oz. dopolnilna tabla v katerih razmerah to ne velja (dez, sneg itd.)


Ti se pa najbrz se nikol nis peljal na korosko, a? :>

Pyr0Beast ::

Hm, a light-saber nosis s sabo al ga doma puscas?
Sem ga dal očistiti tako da ga sedaj nimam s seboj. Pravijo da bo v petek ! :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

KaiV6 ::

BigWhale:
Ti se pa najbrz se nikol nis peljal na korosko, a? :>


A ce sem na savinjsko mi je polovico oprosceno ?
Se je treba obrnit na Cestno podjetje Slovenj Gradec al Crne na koroskem v teh primerih najbrz :) naj dajo tak znak, ki je primeren tehnicnim specifikacijam ceste :)
Aicer pa hvala za opozorilo, bullet-time bo vklopljen as default za voznjo po koroskem od zdej naprej.
<insert>podpis.html</insert>

KaiV6 ::

Aicer pomeni sicer drugace, if u must know...
kje pa je gumb edit drugace ?
<insert>podpis.html</insert>

ABX ::

Rude Drivers Reduce Traffic Jams
http://tech.slashdot.org/story/09/07/29...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Daedalus ::

Ja, dokler so v manjšini. Če jih je preveč, pa dobiš RL Carmageddon>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ABX ::

Ja, dokler so v manjšini. Če jih je preveč, pa dobiš RL Carmageddon>:D


Sigurno.

Glih toliko da folk neha sitnarit ko se kdo občasno preriva. V bistvu pomaga da je manjša gužva. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Pyr0Beast ::

V bistvu ne.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

T-h-o-r ::

Torej ce te prav razumem, ce je znak 70km/h pred odsekom ceste, ki je "problematicen" ti se vedno ne garantira, da ta odsek lahko s tako hitrostjo speljes ?? Nonsense. Seveda ti mora garantirat, ce ne, mora stati znak s primerno omejitvijo, ki ti v normalnih pogojih to speljivost garantira (kar bi moralo veljati tudi za mokro cesto, ne pa za oljne madeze) oz. dopolnilna tabla v katerih razmerah to ne velja (dez, sneg itd.)


Ti se pa najbrz se nikol nis peljal na korosko, a? :>


kam na koroško? :) ker ponekod so ceste super, od raven naprej proti črni je pa res bolj bogo ja :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

innerspace ::

Zakaj govorite le o hitrosti? Kot da je upostevanje omejitev zagotovilo, da bom varen udelezenec prometa...ni tako simple.
Zame osebno je najpomembnejse kako voznik "cuti" avto.
Poznam primer ko je avto zavrtelo sredi mokre ceste ob voznji veliko pod najvisjo dovoljeno hitrostjo(max 90, hitrost 55). Vzrok je pa bil v napacni reakciji voznika na spremembo smeri vozila(valovita cesta). Stavim, da ce bi jaz vozil, nebi bilo nesrece, pa bi lahko sel se hitreje(ce bi to imelo kak smisel).
Treba je znat predvidevat kaksno bo gibanje avtomobila v zavoju ali na ravnici, kjerkoli ze vozis.
In vam povem, da kdor nima dobre motorike, mu noben predpis ne bo preprecil, da naredi neumnost na cesti.
Da niti ne zacnem razmisljat o vzgoji in solanju novih voznikov in o avtomobilih, ki jih vozijo.

jype ::

innerspace> Zame osebno je najpomembnejse kako voznik "cuti" avto.

Zame je najpomembnejše kako voznik čuti okolico in ostale udeležence.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334519 (28747) bluefish

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15424203 (21556) Mavrik

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48682523 (75223) Gandalfar
»

Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18914417 (11947) Tear_DR0P

Več podobnih tem