Forum » Problemi človeštva » Speeding Facts vs Myths
Speeding Facts vs Myths
WarpedGone ::
Najprej obvezno branje: Car Bibles - speeding facts & myths
Kdaj bomo končno nehal slepo verjeti politikom/policiji in njihovi mantri "hitrost ubija" in od njih končno zahtevali zares učinkovite ukrepe?
100% svoje energije namreč posvečajo odpravi vzroka 6% nesreč. To pomeni, da bojo z 100% učinkovitostjo odpravli kakih 10 smrti letno. Kaj pa ostalih 200?
Kdaj bomo končno nehal slepo verjeti politikom/policiji in njihovi mantri "hitrost ubija" in od njih končno zahtevali zares učinkovite ukrepe?
100% svoje energije namreč posvečajo odpravi vzroka 6% nesreč. To pomeni, da bojo z 100% učinkovitostjo odpravli kakih 10 smrti letno. Kaj pa ostalih 200?
Zbogom in hvala za vse ribe
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
jype ::
WarpedOne> 100% svoje energije namreč posvečajo odpravi vzroka 6% nesreč.
They do?
Meni se ne zdi. Ljudje še vedno vozijo prehitro.
They do?
Meni se ne zdi. Ljudje še vedno vozijo prehitro.
WarpedGone ::
Napisal sm OBVEZNO BRANJE.
Niti pod razno nisi prebral in že pametuješ.
Niti pod razno nisi prebral in že pametuješ.
Zbogom in hvala za vse ribe
crush ::
Sem prebral (samo prva dva odstavka), pa ne vidim kaj hoces povedat?
Ce mi pride pesec na cesto in jst vozim 80km/h, ga bom zbil. In bo on kriv. Se pravi bo umrl po lastni krivdi. Vseeno pa bi raje vozil 50km/h in ustavil pred njim, mogoce ga preklinjal in piskal kot norec, povozil cez njega pa nebi? Iz tvojega egoisticnega vidika si lahko predstavljas, kot da si resil avto pred kleparjem!
edit: mislim pa, da je splosno znano, da vecino nesrec povzroci (ali pa vsaj ne prepreci) alkohol.
Ce mi pride pesec na cesto in jst vozim 80km/h, ga bom zbil. In bo on kriv. Se pravi bo umrl po lastni krivdi. Vseeno pa bi raje vozil 50km/h in ustavil pred njim, mogoce ga preklinjal in piskal kot norec, povozil cez njega pa nebi? Iz tvojega egoisticnega vidika si lahko predstavljas, kot da si resil avto pred kleparjem!
edit: mislim pa, da je splosno znano, da vecino nesrec povzroci (ali pa vsaj ne prepreci) alkohol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: crush ()
kixs ::
Najbolj mi gre nakurac, ko policaji stoji za tablo konec naselja in merijo zadnjih 100m naselja, kjer ni nobenih his. Fasal zadnjic kazen v Logatcu, ko se peljes proti AC. Pa se ponoci ob 22h je bilo. Izjava policaja je bila, nas je sef sem poslal.
Sicer pa ugotovitve na car bible niso nic novega. So pa vsaj uradno dokumentirane.
PS:
Se splaca prebrati tudi druge clanke na car bible, da spoznas kaksne tehnicne osnove.
Sicer pa ugotovitve na car bible niso nic novega. So pa vsaj uradno dokumentirane.
PS:
Se splaca prebrati tudi druge clanke na car bible, da spoznas kaksne tehnicne osnove.
Daedalus ::
Obvezno branje je raziskava, narejena v ZDA. Zelo merodajno za Slovenijo, must I say.
edit - moja napaka, očitno. Podatki iz linka so za Anglijo, sem malo površno bral.
Evo nekaj lokalnih statistik.
Kar se mene tiče, so to (v primeru motornih vozil) vozniki, ki ne obvladajo svojega plehovja. Oziroma, kot je rekla kolegica po šoli varne vožnje - če bi se spravila prej, ne bi pred časom letela z avtom s ceste, ker bi vedela kako reagirat. Zdaj ve, pa iste gluposti ne bo več ponovila.
edit - moja napaka, očitno. Podatki iz linka so za Anglijo, sem malo površno bral.
Evo nekaj lokalnih statistik.
edit: mislim pa, da je splosno znano, da vecino nesrec povzroci (ali pa vsaj ne prepreci) alkohol.
Kar se mene tiče, so to (v primeru motornih vozil) vozniki, ki ne obvladajo svojega plehovja. Oziroma, kot je rekla kolegica po šoli varne vožnje - če bi se spravila prej, ne bi pred časom letela z avtom s ceste, ker bi vedela kako reagirat. Zdaj ve, pa iste gluposti ne bo več ponovila.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
crush ::
@kixs97
OK, to se strinjam, da tak "nadzor" prometa (merjenje 3m pred koncem omejitve, ipd) ne pripomore boljsi varnosti v prometu.
edit: nepismenost
OK, to se strinjam, da tak "nadzor" prometa (merjenje 3m pred koncem omejitve, ipd) ne pripomore boljsi varnosti v prometu.
edit: nepismenost
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: crush ()
crush ::
Kar se mene tiče, so to (v primeru motornih vozil) vozniki, ki ne obvladajo svojega plehovja. Oziroma, kot je rekla kolegica po šoli varne vožnje - če bi se spravila prej, ne bi pred časom letela z avtom s ceste, ker bi vedela kako reagirat. Zdaj ve, pa iste gluposti ne bo več ponovila.
To so pac izkusnje.. vsi se ucimo na lastnih napakah. Eni pac majo sreco, da ko kej zaj*** ne povzrocijo vecje skode. Ne verjamem, da obstaja voznik, kateremu ni priteklo se malo hladnega potu po vratu dol
darkolord ::
Najbolj mi gre nakurac, ko policaji stoji za tablo konec naselja in merijo zadnjih 100m naselja, kjer ni nobenih his.Jah, tam je očitno največ kršitev. Najvišja dovoljena hitrost pa ni odvisna od prisotnosti hiš.
Keyser Soze ::
U, jebote. Nisem vedel, da je dovoljeno med vožnjo telefonirat, poslušat glasbo s slušalkami, pit alkohol, vozit z nogami,... ipd.
Krasno, 100% so usmerjeni v faktor hitrosti, kar pomeni, da ga drugje lahko brezbrižno serjemo. Nice.
P.S.: A kdo ve kaj avtorja teme ma(n)tra?
Krasno, 100% so usmerjeni v faktor hitrosti, kar pomeni, da ga drugje lahko brezbrižno serjemo. Nice.
P.S.: A kdo ve kaj avtorja teme ma(n)tra?
OM, F, G!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Keyser Soze ()
WarpedGone ::
P.S.: A kdo ve kaj avtorja teme ma(n)tra?
Citat sebe:
Kdaj bomo končno nehal slepo verjeti politikom/policiji in njihovi mantri "hitrost ubija" in od njih končno zahtevali zares učinkovite ukrepe?
Zbogom in hvala za vse ribe
Daliborg ::
jah bo kar drzal ( delno ). Se strinjam glede hitrosti. Sem gledal dolgo cajta neko dokumentarno oddajo kjer je voznik razlagal da raje vozi hitro a pozorno kot pa pocasi in nepozorno. Tudi sam sem se ze zasacil da gledam po zadnjih sedezih kam sem dal usb kljuc, med "pocasno" voznjo. In ce pomislim kolk je nepozornega folka na cesti bi najraje odnesel voznizski izpit nazaj.
primer kaj jaz mislim da je bolj nevarno kot pa hitrost :
65 let(netehnolosko podkovan) star / BMW 745 / Mobitel v rok, pa bulji v "fancy" ekrane k se sam neve kaj vse mu kaze. in se vozi 50km/h na hitri cesti .
primer kaj jaz mislim da je bolj nevarno kot pa hitrost :
65 let(netehnolosko podkovan) star / BMW 745 / Mobitel v rok, pa bulji v "fancy" ekrane k se sam neve kaj vse mu kaze. in se vozi 50km/h na hitri cesti .
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daliborg ()
darkolord ::
U, jebote. Nisem vedel, da je dovoljeno med vožnjo telefonirat, poslušat glasbo s slušalkami, pit alkohol, vozit z nogami,... ipd.Če poznaš način, kako ugotovit, kdo med vožnjo telefonira, posluša glasbo s slušalkami, pije alkohol, vozi z nogami, ... na dan z idejo.
Krasno, 100% so usmerjeni v faktor hitrosti, kar pomeni, da ga drugje lahko brezbrižno serjemo. Nice.
Keyser Soze ::
P.S.: A kdo ve kaj avtorja teme ma(n)tra?
Citat sebe:
Kdaj bomo končno nehal slepo verjeti politikom/policiji in njihovi mantri "hitrost ubija" in od njih končno zahtevali zares učinkovite ukrepe?
Pa človek božji, kakšna "mantra". Ti vsepovsod vidiš ene "mantre". In lahko rečem, butasta tema, ki spada v Ložo.
Vsem je jasno, da je hitrost, oz. bolje rečeno neprilagojena hitrost, le eden od dejavnikov, ki vpliva na prometno varnost.
A boš čez par mesecev mantral tule, kako se politiki/policaji osredotočajo samo na "alkoholike" v prometu, čeprav so statistično praktično na "nuli"?
P.S.: Daj poglej statistiko, ki jo je dal Daedalus. 200 mrtvih(2008), od tega dobrih 100 zaradi prevelike hitrosti. Minoren faktor?
OM, F, G!
WarpedGone ::
Vsem je jasno, da je hitrost, oz. bolje rečeno neprilagojena hitrost, le eden od dejavnikov, ki vpliva na prometno varnost.
Kaj točno počne policija glede drugih dejavnikov?
Zbogom in hvala za vse ribe
ABX ::
Nestrpnost ubija, ne hitrost. In Slovenci čeprav smo zelo dobri vozniki, smo zelo nestrpni.
Če pa je omejitev varna, kako lahko ima tovornjak isto omejitev kot kakšen Ferrari? (Karikirano ja, ampak takšna je realna situacija).
Če pa je omejitev varna, kako lahko ima tovornjak isto omejitev kot kakšen Ferrari? (Karikirano ja, ampak takšna je realna situacija).
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
P.S.: Daj poglej statistiko, ki jo je dal Daedalus. 200 mrtvih(2008), od tega dobrih 100 zaradi prevelike hitrosti. Minoren faktor?
Luknja na cesti, avto gre ven pri 55km/h, kjer je omejitev 50km/h. Policija pravi da je kriva hitrost, voznik dobi kazen, cesta ostane v istem stanju in smo vsi veseli.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
w00tnes ::
Ali pa kot se je zgodilo bivsemu cimru, cesta v ovinku zasnezena (ostali deli so bili spucani, kar je cudno), tip pripelje okoli 50 (omejitev je 90) in odleti s ceste :)
Sicer pa pri nas zgleda da raje tablo postavijo, da je cesta zjebana, kot pa da bi cesto sli popravljat (od Vitanja naprej... cesto na pol pozrlo ze pa se vedno niso nic nardili, ko bom en dan padu v luknjo bom seveda jaz kriv ker nisem vozil prilagojeno ne pa dejstvo, da ceste prakticno ni vec :| )
Offtopic I know, sam je treba povedat kako je stanje ^^
Sicer pa pri nas zgleda da raje tablo postavijo, da je cesta zjebana, kot pa da bi cesto sli popravljat (od Vitanja naprej... cesto na pol pozrlo ze pa se vedno niso nic nardili, ko bom en dan padu v luknjo bom seveda jaz kriv ker nisem vozil prilagojeno ne pa dejstvo, da ceste prakticno ni vec :| )
Offtopic I know, sam je treba povedat kako je stanje ^^
jype ::
WarpedOne> Kaj točno počne policija glede drugih dejavnikov?
Opravlja nadzor v prometu.
Kaj bi pa ti?
ABX> Luknja na cesti, avto gre ven pri 55km/h, kjer je omejitev 50km/h. Policija pravi da je kriva hitrost, voznik dobi kazen, cesta ostane v istem stanju in smo vsi veseli.
Nema tu trte mrte vozit 55, al pa 50! Hitrost je treba prilagodit razmeram na cestišču in če je na cestišču pešec (pa tut če ga sekundo pred tem še ni bilo) je treba hitrost prilagoditi na nič!
Opravlja nadzor v prometu.
Kaj bi pa ti?
ABX> Luknja na cesti, avto gre ven pri 55km/h, kjer je omejitev 50km/h. Policija pravi da je kriva hitrost, voznik dobi kazen, cesta ostane v istem stanju in smo vsi veseli.
Nema tu trte mrte vozit 55, al pa 50! Hitrost je treba prilagodit razmeram na cestišču in če je na cestišču pešec (pa tut če ga sekundo pred tem še ni bilo) je treba hitrost prilagoditi na nič!
ABX ::
Ok, glede na to da si tako natančen.
Omejitev 90km/h, poledica za ovinkom zaradi sence, turist vozi 80km/h in zleti ven iz ceste.
Dejstvo je, da "prehitra vožjna" je odličen izgovor za neurejene ceste.
Jaz bi rad tožil državo za vsak odsek ceste ki ima nadpovprečno število nesreč, in teh je veliko, dosti več kot divjakov.
Omejitev 90km/h, poledica za ovinkom zaradi sence, turist vozi 80km/h in zleti ven iz ceste.
Dejstvo je, da "prehitra vožjna" je odličen izgovor za neurejene ceste.
Jaz bi rad tožil državo za vsak odsek ceste ki ima nadpovprečno število nesreč, in teh je veliko, dosti več kot divjakov.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Keyser Soze ::
Ah kje, ko jebe razmere na cestišču. Makadam? Ni ovir, pičiš 150 brez problema. Gre sicer malo levo-desno, sam vse za dober filing.
Policaji pa itak samo hitrost kontrolirajo. A ste slučajno že dobili kazen za kaj drugega, kot prekoračitev omejitve? No, jaz sem dobil dvakrat za pas, ampak to so verjetno samo halucinacije.
Policaji pa itak samo hitrost kontrolirajo. A ste slučajno že dobili kazen za kaj drugega, kot prekoračitev omejitve? No, jaz sem dobil dvakrat za pas, ampak to so verjetno samo halucinacije.
OM, F, G!
jype ::
Mene v prometu še niso kaznovali, so me pa ustavili in pregledali dokumentacijo (in verjetno tudi mojo odzivnost pri dialogu, kajne).
ABX> Omejitev 90km/h, poledica za ovinkom zaradi sence, turist vozi 80km/h in zleti ven iz ceste.
Nema tu trte mrte vozit 80 po poledici! Če so nizke temperature, je treba tako reč pričakovati, _vedno_. Poleg tega je treba vedno voziti tako, da _vidiš_ dve sekundi v prihodnost. Če ne moreš, upočasniš toliko, da spet lahko.
ABX> Omejitev 90km/h, poledica za ovinkom zaradi sence, turist vozi 80km/h in zleti ven iz ceste.
Nema tu trte mrte vozit 80 po poledici! Če so nizke temperature, je treba tako reč pričakovati, _vedno_. Poleg tega je treba vedno voziti tako, da _vidiš_ dve sekundi v prihodnost. Če ne moreš, upočasniš toliko, da spet lahko.
ABX ::
Mene v prometu še niso kaznovali, so me pa ustavili in pregledali dokumentacijo (in verjetno tudi mojo odzivnost pri dialogu, kajne).
ABX> Omejitev 90km/h, poledica za ovinkom zaradi sence, turist vozi 80km/h in zleti ven iz ceste.
Nema tu trte mrte vozit 80 po poledici! Če so nizke temperature, je treba tako reč pričakovati, _vedno_. Poleg tega je treba vedno voziti tako, da _vidiš_ dve sekundi v prihodnost. Če ne moreš, upočasniš toliko, da spet lahko.
Kaj pa dat tablo in obvestit turista da je tam pozimi vedno slana ker je odsek v senci? Ali pa posekat zelenico in omogočit malo sončka?
Jaz vem za kar nekaj predelov ceste kjer so redno žrtve. Če se da bo tam policaj miril hitrost, če pa vozniki zaradi izjemno težkih pogojev ne morejo prekoračit najvišje dovoljene hitrosti, potem pa nič in vse ostane po starem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
WarpedGone ::
Soze:
Kr dvakrat? Ja, kazen je očitno res učinkovita metoda ...
jype:
- Failure to judge other person's path or speed
- Behaviour - carelessness / thoughtlessness / recklessness
- Inattention
- Looked but did not see
Z nadzorom se delno dotakneš enega izmed najpogostejših problemov. Ostali spadajo pod "nesposobnost za vožnjo".
Kaj točno počne policija da iztreblja to "nesposobnost"?
No, jaz sem dobil dvakrat za pas, ampak to so verjetno samo halucinacije.
Kr dvakrat? Ja, kazen je očitno res učinkovita metoda ...
jype:
Opravlja nadzor v prometu.
- Failure to judge other person's path or speed
- Behaviour - carelessness / thoughtlessness / recklessness
- Inattention
- Looked but did not see
Z nadzorom se delno dotakneš enega izmed najpogostejših problemov. Ostali spadajo pod "nesposobnost za vožnjo".
Kaj točno počne policija da iztreblja to "nesposobnost"?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
ABX ::
No, jaz sem dobil dvakrat za pas, ampak to so verjetno samo halucinacije.
Kr dvakrat? Ja, kazen je očitno res učinkovita metoda ...
Ne, samo se je navadil kje stojijo policaji.
Ker itak so brez fantazije.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
jype ::
ABX> Kaj pa dat tablo in obvestit turista da je tam pozimi vedno slana ker je odsek v senci?
Pametno in tudi zelo pogosto izvedeno pri nas.
ABX> Jaz vem za kar nekaj predelov ceste kjer so redno žrtve. Če se da bo tam policaj miril hitrost, če pa vozniki zaradi izjemno težkih pogojev ne morejo prekoračit najvišje dovoljene hitrosti, potem pa nič in vse ostane po starem.
Ja, postavi se /!\, pa je.
Pametno in tudi zelo pogosto izvedeno pri nas.
ABX> Jaz vem za kar nekaj predelov ceste kjer so redno žrtve. Če se da bo tam policaj miril hitrost, če pa vozniki zaradi izjemno težkih pogojev ne morejo prekoračit najvišje dovoljene hitrosti, potem pa nič in vse ostane po starem.
Ja, postavi se /!\, pa je.
BlueRunner ::
Ali pa /*\. Ta ponavadi čisto dobro funkcionira.
Če pa ga vozniki serjejo in vožnje (vključno s hitrostjo) ne prilagajajo razmeram, potem pa naj se nihče ne čudi, da so:
- omejitve vedno hujše
- kazni vedno bolj drakonske
Ko pa bo kultura vožnje takšna, da se bo večina voznikov sama zavedala, da obstaja na cesti in poleg nje tudi še kakšna stvar, ki ni pod njihovo kontrolo (recimo, da vozilo večino časa je pod njihovo kontrolo) in se bo razmeram prilagajala, pa se bodo verjetno tudi omejitve sprostile, tam kjer bo to upravičeno.
Prevedno v slovenščino: ko bomo v povprečju vsi tako kulturni na cesti, kot so kulturni npr. nemci, potem bodo tudi na naših cestah v povprečju takšne omejitve, kot so npr. v Nemčiji.
Če pa ga vozniki serjejo in vožnje (vključno s hitrostjo) ne prilagajajo razmeram, potem pa naj se nihče ne čudi, da so:
- omejitve vedno hujše
- kazni vedno bolj drakonske
Ko pa bo kultura vožnje takšna, da se bo večina voznikov sama zavedala, da obstaja na cesti in poleg nje tudi še kakšna stvar, ki ni pod njihovo kontrolo (recimo, da vozilo večino časa je pod njihovo kontrolo) in se bo razmeram prilagajala, pa se bodo verjetno tudi omejitve sprostile, tam kjer bo to upravičeno.
Prevedno v slovenščino: ko bomo v povprečju vsi tako kulturni na cesti, kot so kulturni npr. nemci, potem bodo tudi na naših cestah v povprečju takšne omejitve, kot so npr. v Nemčiji.
ABX ::
ABX> Kaj pa dat tablo in obvestit turista da je tam pozimi vedno slana ker je odsek v senci?
Pametno in tudi zelo pogosto izvedeno pri nas.
ABX> Jaz vem za kar nekaj predelov ceste kjer so redno žrtve. Če se da bo tam policaj miril hitrost, če pa vozniki zaradi izjemno težkih pogojev ne morejo prekoračit najvišje dovoljene hitrosti, potem pa nič in vse ostane po starem.
Ja, postavi se /!\, pa je.
Table smo bile dovolj leta 70. Danes bi bilo lepo če bi problematično cesto uredili / spremenili.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Keyser Soze ::
Prvo, dvakrat sem plačal, danes se vedno privežem, če le ne pozabim, na vsakih pet kvater. Zgleda, da deluje. Ker se mi zdi škoda denarja za takšne traparije.
Drugo.
Ne vem zakaj Warped še vedno goni britansko statistiko? Ker živi z glavo v UK?
Tretje.
ZVCP v svojih določbah predvideva tudi kaznovanje nepozornosti. KAko na široko oz. ozko si pa preberite. Če boš svirlal po cesti sem ter tja, ker te bo blazno zanimala okolica, te bo policaj, kateri te bo videl, kaj kmalu ustavil. Če te kontrola vidi govorit po telefonu, se zavzeto pogovarjat z sovoznikom, razmahovat po avtu z rokami, poslušat glasno glasbo, ipd. te bo tudi ustavila. Veliko prej kot nekoga, ki pripelje mimo normalno, z očmi usmerjenimi na cesto in jasnim kazalci življenja.
Skratka, bull + shit debata z istim začetkom. Ki spada v Ložo.
Drugo.
Ne vem zakaj Warped še vedno goni britansko statistiko? Ker živi z glavo v UK?
Tretje.
ZVCP v svojih določbah predvideva tudi kaznovanje nepozornosti. KAko na široko oz. ozko si pa preberite. Če boš svirlal po cesti sem ter tja, ker te bo blazno zanimala okolica, te bo policaj, kateri te bo videl, kaj kmalu ustavil. Če te kontrola vidi govorit po telefonu, se zavzeto pogovarjat z sovoznikom, razmahovat po avtu z rokami, poslušat glasno glasbo, ipd. te bo tudi ustavila. Veliko prej kot nekoga, ki pripelje mimo normalno, z očmi usmerjenimi na cesto in jasnim kazalci življenja.
Skratka, bull + shit debata z istim začetkom. Ki spada v Ložo.
OM, F, G!
jype ::
ABX> Table smo bile dovolj leta 70. Danes bi bilo lepo če bi problematično cesto uredili / spremenili.
Nope. Table so dovolj tudi zdaj, če so vozniki usposobljeni za upravljanje z vozilom. Če pa niso - pol pa naj ne upravljajo z vozilom!
Nope. Table so dovolj tudi zdaj, če so vozniki usposobljeni za upravljanje z vozilom. Če pa niso - pol pa naj ne upravljajo z vozilom!
WarpedGone ::
Ne vem zakaj Warped še vedno goni britansko statistiko? Ker živi z glavo v UK?
Ker nism rasist in verjamem da smo po sposobnostih enakovredni angležem.
Zbogom in hvala za vse ribe
Daedalus ::
Problem je v tem, da je taka statistika neprenosljiva v Slo. Ne moreš njihovih ugotovitev posploševat na naše razmere. Pri nas imaš kot uradni vir navedeno statistiko Policije, ki pa je pomanjkljiva, se strinjam. Sam, če hočeš do bolj podrobnih podatkov, bo pa treba koga pri nas prepričat v smiselnost beleženja bolj podrobnih okoliščin prometnih nesreč. Se mi pa po lastnih opažanjih (torej IMHO) dozdeva, da je prehitra vožnja kr dostikrat faktor pri prometnih nesrečah. Vas vse vabim enkrat na opazovanje križišča pri bloku, kjer stanujem. Sploh, ko pade malo dežja. Folk ne zna ocenit razmer na cesti, pol pa se z butastim izrazom na faci znajdejo v riti onega pred njimi - prehitro pripelje, pa zmanjka zavorne poti. Vsakič, ko pade malo dežja. Lahko pobiramo stave, kolk se jih bo zaletelo na določen časovni interval.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
jype ::
WarpedOne> Ker nism rasist in verjamem da smo po sposobnostih enakovredni angležem.
Ja, smo, a žal za kulturo obnašanja na cesti to še zdaleč ne velja.
Ja, smo, a žal za kulturo obnašanja na cesti to še zdaleč ne velja.
WarpedGone ::
Mi je čist jasno, da se številkam ne da verjet v zadnjo decimalko ampak med 6% in 60% je vmes faktor deset. Takšne razlike pač ne moreš pripisat "lokalnim značilnostim prebivalstva". Tudi razmere, ki jih omenjaš žal spadajo v "nekontrolirano" področje. Kaj točno policija/politika dela v smeri, da bi folk v čudnih razmerah vozil temu prilagojeno? Približno nič.
Na eni strani se ob par kapljicah dežja najdejo primerki ki na regionalkah upočasnijo na 40, na drugem koncu pa primerki, ki v najhujšem nalivu prehitevajo v škarje. Takšne stvari se pač z radarji ne da pozdravit in so potrebni drugačni prijemi, ki jih pa pri nas enostavni ni. Kdo je temu odgovoren?
Mogoče. Ampak spet, kako točno z radarji dvigaš kulturo obnašanja? Prehitevat s prepovedano hitrostjo se da tut čist kulturno, po drugi strani se pa da s povsem legalnimi hitrostmi počet zelo zelo nekulturne in nevarne stvari.
Na eni strani se ob par kapljicah dežja najdejo primerki ki na regionalkah upočasnijo na 40, na drugem koncu pa primerki, ki v najhujšem nalivu prehitevajo v škarje. Takšne stvari se pač z radarji ne da pozdravit in so potrebni drugačni prijemi, ki jih pa pri nas enostavni ni. Kdo je temu odgovoren?
Ja, smo, a žal za kulturo obnašanja na cesti to še zdaleč ne velja.
Mogoče. Ampak spet, kako točno z radarji dvigaš kulturo obnašanja? Prehitevat s prepovedano hitrostjo se da tut čist kulturno, po drugi strani se pa da s povsem legalnimi hitrostmi počet zelo zelo nekulturne in nevarne stvari.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
jype ::
Jaz ne pravim, da država karkoli prav počne.
Sem pa prepričan, da Slovenci vozimo prehitro za razmere na naših cestah.
Sem pa prepričan, da Slovenci vozimo prehitro za razmere na naših cestah.
Keyser Soze ::
Verjetno je res ne moreš pripisat "lokalnim značilnostim prebivalstva".
Jo pa verjetno lahko pripišeš v prvi vrsti zakonodaji (represiji) in pa vozniški kulturi prebivalstva.
Ampak, to bi lahko štela pod "lokalne značilnosti prebivalstva".
P.S.: Smešno, kako so ti številko relativne pomembne. Kakor tebi pihajo na dušo. Žalostno.
Jo pa verjetno lahko pripišeš v prvi vrsti zakonodaji (represiji) in pa vozniški kulturi prebivalstva.
Ampak, to bi lahko štela pod "lokalne značilnosti prebivalstva".
P.S.: Smešno, kako so ti številko relativne pomembne. Kakor tebi pihajo na dušo. Žalostno.
OM, F, G!
WarpedGone ::
P.S.: Smešno, kako so ti številko relativne pomembne. Kakor tebi pihajo na dušo. Žalostno.
Če si res hotel kej povedat, daj podnapise. Ker zgornjega pač ne znam odkodirat.
Zbogom in hvala za vse ribe
ABX ::
ABX> Table smo bile dovolj leta 70. Danes bi bilo lepo če bi problematično cesto uredili / spremenili.
Nope. Table so dovolj tudi zdaj, če so vozniki usposobljeni za upravljanje z vozilom. Če pa niso - pol pa naj ne upravljajo z vozilom!
Torej če na določenem odseku je nadpovprečno število nesreč so za to krivi vozniki sami?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Tear_DR0P ::
Mi je čist jasno, da se številkam ne da verjet v zadnjo decimalko ampak med 6% in 60% je vmes faktor deset.
številkam lahko vedno verjameš, ne smeš pa osebi, ki te vrednosti interpretira ali pa osebi, ki izvaja meritve - ker drugače skoraj stoletje verjameš da ima špinaća več železa kot solata.
pa v sloveniji ljudje ne znajo vozit - jaz sem v 5 letih in 40k prevoženih fasal ravno 2 parkirni kazni obakrat čudno (na silvestrovo, pred domačim blokom, ker je blo vse zaparkirano in sem še jaz očeta, ampak policist tega ni mogel vedet in pa neko soboto zvečer, ker sem parkiral na pločniku in nisem pustil 1,6m prostora za pešce, my bad)
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
BlueRunner ::
Torej če na določenem odseku je nadpovprečno število nesreč so za to krivi vozniki sami?
Odsek stara hitre ceste od konca avtoceste pri Višnji Gori pa do Ivančne gorice je bila črna točka. Najpogostejši razlog nesreč: prehitevanje v škarje, ker so ljudje želeli voziti hitreje, kot je to bilo dovoljeno oziroma primerno za konkretno cesto. Verjetno ne zaradi krivde ceste...
Ovinek na koncu mosta pred Trebnjem iz smeri Novega mesta. Najpogostejši razlog nesreč: prehitevanje v nepregleden ovinek. Kljub prepovedi prehitevanja, znaku za nevarnost in polni črti. Verjetno tudi ne zaradi krivde ceste.
Celovška cesta v Lj od obvoznice do ivoza na AC proti Gorenjski preden je bil odprt šentivški predor. Znaki, semaforji, talne oznake, ... vse kar si človek zamisli, pa je ta odsek še vedno postal črna točka. Verjetno ne zaradi krivde ceste.
...
ABX ::
Torej če na določenem odseku je nadpovprečno število nesreč so za to krivi vozniki sami?
Odsek stara hitre ceste od konca avtoceste pri Višnji Gori pa do Ivančne gorice je bila črna točka. Najpogostejši razlog nesreč: prehitevanje v škarje, ker so ljudje želeli voziti hitreje, kot je to bilo dovoljeno oziroma primerno za konkretno cesto. Verjetno ne zaradi krivde ceste...
Ovinek na koncu mosta pred Trebnjem iz smeri Novega mesta. Najpogostejši razlog nesreč: prehitevanje v nepregleden ovinek. Kljub prepovedi prehitevanja, znaku za nevarnost in polni črti. Verjetno tudi ne zaradi krivde ceste.
Celovška cesta v Lj od obvoznice do ivoza na AC proti Gorenjski preden je bil odprt šentivški predor. Znaki, semaforji, talne oznake, ... vse kar si človek zamisli, pa je ta odsek še vedno postal črna točka. Verjetno ne zaradi krivde ceste.
...
Pa dejmo gor kamere.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
BlueRunner ::
Če je kaj v polinkanem članku res, je res to, da kamere niso še nobenega idiota ustavile v njegovem idiotizmu.
Ker pa pri nas praviloma vsi prehitro vozijo, potem pa nevarno (beri: prenaglo in prepozno) zavirajo, ko vidijo tablo za kamero, s tem povzročajo še več nevarnosti, kot bi jo tam sicer bilo.
Ker pa pri nas praviloma vsi prehitro vozijo, potem pa nevarno (beri: prenaglo in prepozno) zavirajo, ko vidijo tablo za kamero, s tem povzročajo še več nevarnosti, kot bi jo tam sicer bilo.
Keyser Soze ::
No pa pejmo prevest zadevo.
Avtorja nadvse blazno moti, da naši politiki inu policisti namenjajo 100% svoje energije v odpravo vzroka, ki botruje slabim 6% nesreč. Torej se spušča v konkretne številke, in sicer v dejstvo da so tile "šesti procenti" vredni vse pozornosti.
Prvo kar mene moti pri tem je to, da je raziskava (a to sploh je in kako merodajna je) opravljena v UK (kjer velja druga zakonodaja, druge arhitekturne značilnosti, so navade "malček" drugačne kot pri nas, in je verjetno tudi sama "kultura" (tisti najbolj človeški faktor v prometu) drugačna kot pri nas.) in jo zelo težko kar tako malo tebi malo meni apliciraš na naše okolje.
Drugo je to, da omenja mantro "hitrost ubija", po čemer sklepam, da bi se bilo bolje omejiti samo na nesreče s smrtnim izidom, kjer je posledica neprilagojena oz. prevelika hitrost. V tem primeru so sami podatki IMO drugačni in bolj primerljivi našim, kateri so višji za kakšen faktor 9. In v skladu s tem se mi zdi, da mantra "hitrost ubija" niti ni več tako nepomembna, saj je vzrok najmanj polovici mrtvih na naših cestah.
In tretje, da je tako lepo pavšalno povzel, da se ukvarjajo samo in zgolj s hitrostjo. Vse druge akcije oz. poudarke na vrste sklope kršitev, ki jih zavzemajo politiki/policisti, pa je preprosto spregledal.
Se mi zdi, da je tista osnovna mantra, ki jo vsi "mantrajo" okoli ta, da vozimo "z glavo". Upoštevaje predpise in razmere na cesti. Tistemu, ki tega ne zapopade tako ali drugače pa pač ni pomoči.
Avtorja nadvse blazno moti, da naši politiki inu policisti namenjajo 100% svoje energije v odpravo vzroka, ki botruje slabim 6% nesreč. Torej se spušča v konkretne številke, in sicer v dejstvo da so tile "šesti procenti" vredni vse pozornosti.
Prvo kar mene moti pri tem je to, da je raziskava (a to sploh je in kako merodajna je) opravljena v UK (kjer velja druga zakonodaja, druge arhitekturne značilnosti, so navade "malček" drugačne kot pri nas, in je verjetno tudi sama "kultura" (tisti najbolj človeški faktor v prometu) drugačna kot pri nas.) in jo zelo težko kar tako malo tebi malo meni apliciraš na naše okolje.
Drugo je to, da omenja mantro "hitrost ubija", po čemer sklepam, da bi se bilo bolje omejiti samo na nesreče s smrtnim izidom, kjer je posledica neprilagojena oz. prevelika hitrost. V tem primeru so sami podatki IMO drugačni in bolj primerljivi našim, kateri so višji za kakšen faktor 9. In v skladu s tem se mi zdi, da mantra "hitrost ubija" niti ni več tako nepomembna, saj je vzrok najmanj polovici mrtvih na naših cestah.
In tretje, da je tako lepo pavšalno povzel, da se ukvarjajo samo in zgolj s hitrostjo. Vse druge akcije oz. poudarke na vrste sklope kršitev, ki jih zavzemajo politiki/policisti, pa je preprosto spregledal.
Se mi zdi, da je tista osnovna mantra, ki jo vsi "mantrajo" okoli ta, da vozimo "z glavo". Upoštevaje predpise in razmere na cesti. Tistemu, ki tega ne zapopade tako ali drugače pa pač ni pomoči.
OM, F, G!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Keyser Soze ()
WarpedGone ::
Vse druge akcije oz. poudarke na vrste sklope kršitev, ki jih zavzemajo politiki/policisti, pa je preprosto spregledal.
Kot na primer?
Se mi zdi, da je tista osnovna mantra, ki jo vsi "mantrajo" okoli ta, da vozimo "z glavo".
Prosim eno slikco jumboplakata v tej smeri.
Zbogom in hvala za vse ribe
Keyser Soze ::
Kot na primer pasovi, alkohol, ipd. Treba je malo poguglat, pa bo. Če se ti da, pa piši dopis na MNZ oz. GPU, katere akcije so v zadnjih letih imeli za izboljšanje varnosti cestnega prometa in koliko denarja je bilo porabljenega za posamezne sklope "povzročiteljev" prometnih nesreč (s smrtnim izidom). Pa nam potem poročaj tule.
Kar se tiče pa "jumbota", sem pa omenjal "vsi", kar se nanaša na celotno javnost (in ne samo na policaje/politike), ki se aktivno udeležuje prometa. Vsak količkaj toliko priseben oz. sposoben posameznik se zaveda tega kako je treba vozit. Brez jumbo plakata. In to, verjamem da, lepo širi naokoli.
Kar se tiče pa "jumbota", sem pa omenjal "vsi", kar se nanaša na celotno javnost (in ne samo na policaje/politike), ki se aktivno udeležuje prometa. Vsak količkaj toliko priseben oz. sposoben posameznik se zaveda tega kako je treba vozit. Brez jumbo plakata. In to, verjamem da, lepo širi naokoli.
OM, F, G!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Keyser Soze ()
ABX ::
Če je kaj v polinkanem članku res, je res to, da kamere niso še nobenega idiota ustavile v njegovem idiotizmu.
Ker pa pri nas praviloma vsi prehitro vozijo, potem pa nevarno (beri: prenaglo in prepozno) zavirajo, ko vidijo tablo za kamero, s tem povzročajo še več nevarnosti, kot bi jo tam sicer bilo.
Če imaš primerno varnostno razdaljo, prenaglo zaviranje se te ne tiče.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Dr_M ::
Sem pa prepričan, da Slovenci vozimo prehitro za razmere na naših cestah.
Se strinjam. Sploh ko se star ata pelje 90km/h na AC po prehitevalnem pasu, pa ga dohitis s 130km/h. Definitivno prehitro.
Razmere na nasih cestah so zelo slabe. Ne glede na vremenske razmere.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
BlueRunner ::
Če imaš primerno varnostno razdaljo, prenaglo zaviranje se te ne tiče.
Na cesti se me tiče vse, kar ogroža varnost. Tudi, če konkreten dogodek ne privede do nesreče, je popolnoma nepotrebno, da nekateri s svojo neodgovornosti izzivajo svojo in tujo srečo.
Oziroma gledano drugače: Če voziš v skladu s pravili in voznimi pogoji, potem je verjetnost, da boš ogrožal življenja minimalna. Če se preseravaš ali voziš neprimerno svojim sposobnostim in/ali okoliščinam, potem si IMHO primeren kandidat za ponovno obvezno opravljanje izpita. Še posebej, če se ti to pogosto "dogaja". Kazenske točke pač poskrbijo za takšne delikvente.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34128 (28356) | bluefish |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23833 (21186) | Mavrik |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81874 (74574) | Gandalfar |
» | Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 14338 (11868) | Tear_DR0P |