Forum » Problemi človeštva » Speeding Facts vs Myths
Speeding Facts vs Myths
jype ::
Dr_M> Ne pa nam kle neki solit pameti, kot da smo usi eni bebci.
Vsak, ki ni sposoben upoštevati prometnih predpisov, je bebec. Ostali nismo.
Dr_M> Res ti ni potrebno sodit drugih po sebi.
Saj jih ne. Jaz se dejansko umaknem, če se pojavi za mano kdo, ki bi rad prehitel, na prvem primernem mestu. Če nima časa počakat, POL TESLO NIMA KAJ DELAT NA CESTI.
Vsak, ki ni sposoben upoštevati prometnih predpisov, je bebec. Ostali nismo.
Dr_M> Res ti ni potrebno sodit drugih po sebi.
Saj jih ne. Jaz se dejansko umaknem, če se pojavi za mano kdo, ki bi rad prehitel, na prvem primernem mestu. Če nima časa počakat, POL TESLO NIMA KAJ DELAT NA CESTI.
Pyr0Beast ::
Pravzaprav se moram tu zelo strinjati z jype-om.
Dober (odličen in sposoben in potrpežljiv) voznik dejansko ne rabi kakšnih posebnih omejitev da ne bo ogožal sebe in drugih v prometu, še vedno pa bo te omejitve upošteval.
To ne pomeni, da bo vozil 50kmph če mu to dovoljuje tabla ampak bo prvo premislil ali mu to razmere sploh dopuščajo.
Pomeni tudi minimalna količina prehitevanja in prehitevanje izključno na odprtih in preglednih mestih pa če je zato potrebno 100m ali pa 5km ceste.
Kolikokrat sem že videl ljudi prehitevati v škarje in vsakič sem videl, da v kolikor nasproti vozeči voznik nebi ukrepal bi tistega prepotentnega mladeniča preprosto zdrobilo.
Dober (odličen in sposoben in potrpežljiv) voznik dejansko ne rabi kakšnih posebnih omejitev da ne bo ogožal sebe in drugih v prometu, še vedno pa bo te omejitve upošteval.
To ne pomeni, da bo vozil 50kmph če mu to dovoljuje tabla ampak bo prvo premislil ali mu to razmere sploh dopuščajo.
Pomeni tudi minimalna količina prehitevanja in prehitevanje izključno na odprtih in preglednih mestih pa če je zato potrebno 100m ali pa 5km ceste.
Kolikokrat sem že videl ljudi prehitevati v škarje in vsakič sem videl, da v kolikor nasproti vozeči voznik nebi ukrepal bi tistega prepotentnega mladeniča preprosto zdrobilo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
BlueRunner ::
Jp. Dober voznik ni tisti, ki samo obvlada svoj pleh. Dober je tisti, ki se zaveda, da obstajajo realne nevarnosti, ki se jim da največkrat zelo enostavno izogniti tako, da se hitrost malo prilagodi. Ne glede na omejitve.
A je pešec kriv, da je neka opica parkirala praktično na zebri in ga zaradi tega nisi videl in si ga zgazil, ker pri 50 nisi imel šans, da ustaviš na eni dolžini avta?
A bi se lahko temu izognil, če bi upočasnil, ker bi videl, da je idiot "zaparkiral" zebro?
A se bi kaj bolje počutil potem, ko bi pešca poslal v bolnico, ker si "tehnično gledano" vozil po pravilih (čeprav si eno pravilo dejansko kršil)?
A bi bil presenečen potem, ko bi policija tudi zate napisala predlog sodniku, ker si dejansko vozil z neprimerno hitrostjo in si s tem sokriv nesreče?
Seveda to ne pomeni, da se voziš 10 km/h. Vendar pa to pomeni, da lahko veliko nevarnosti predvidiš in se jim tako zelo enostavno izogneš, da je res neodgovorno, če se jim ne. To pomeni, da če te opica prehiteva v nepregleden ovinek, ji pač pomagaš, da čim prej opravi, kar se je namenila. Sicer se lahko zgodi, da bodo v bolnico šli trije. Če te nekdo izsili, ga pustiš in se ne sekiraš, ker je škoda pleha. Na križišču še vedno pogledaš, če slučajno prihaja kolesar, ki vozi v napačno smer sredi noči brez luči - očitno ljubljanski regionalni adrenalinski šport. Ker je to nekaj, kjer se je izogniti nesreči enostavno, posledice napake pa so lahko zelo hude.
A je pešec kriv, da je neka opica parkirala praktično na zebri in ga zaradi tega nisi videl in si ga zgazil, ker pri 50 nisi imel šans, da ustaviš na eni dolžini avta?
A bi se lahko temu izognil, če bi upočasnil, ker bi videl, da je idiot "zaparkiral" zebro?
A se bi kaj bolje počutil potem, ko bi pešca poslal v bolnico, ker si "tehnično gledano" vozil po pravilih (čeprav si eno pravilo dejansko kršil)?
A bi bil presenečen potem, ko bi policija tudi zate napisala predlog sodniku, ker si dejansko vozil z neprimerno hitrostjo in si s tem sokriv nesreče?
Seveda to ne pomeni, da se voziš 10 km/h. Vendar pa to pomeni, da lahko veliko nevarnosti predvidiš in se jim tako zelo enostavno izogneš, da je res neodgovorno, če se jim ne. To pomeni, da če te opica prehiteva v nepregleden ovinek, ji pač pomagaš, da čim prej opravi, kar se je namenila. Sicer se lahko zgodi, da bodo v bolnico šli trije. Če te nekdo izsili, ga pustiš in se ne sekiraš, ker je škoda pleha. Na križišču še vedno pogledaš, če slučajno prihaja kolesar, ki vozi v napačno smer sredi noči brez luči - očitno ljubljanski regionalni adrenalinski šport. Ker je to nekaj, kjer se je izogniti nesreči enostavno, posledice napake pa so lahko zelo hude.
jype ::
Tako je. Vse se začne in konča pri teh prekletih bananah.
Včeraj sem šel v merkator in so me skoraj iz kože dali, ker sem stari mami s psom, ki je čakala pred zebro s _prekleto dvignjeno roko_ ustavil. Koji vam je kurac treba na cesto hodit, če vam niti to ni jasno, da imajo pešci na zebri _VEDNO PREDNOST_ ?
Včeraj sem šel v merkator in so me skoraj iz kože dali, ker sem stari mami s psom, ki je čakala pred zebro s _prekleto dvignjeno roko_ ustavil. Koji vam je kurac treba na cesto hodit, če vam niti to ni jasno, da imajo pešci na zebri _VEDNO PREDNOST_ ?
ABX ::
Jaz se sploh ne sekiram več, vse imam na /ignore in uživam v muziki.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
M-XXXX ::
Če mene vprašaš dober voznik ne rabi (večina znakov ter omejitev) ampak mora sam vedeti koliko gre lahko v nek ovinek, kašna bo primerna hitrost na neki cesti, isto velja za STOP znak (seveda je potreben znak za prednostno cesto),... Ker moje mnenje je da je žalostno, da moraš videti znak, ki ti pove koliko naj bi vozil, ker nobeden normalen ne bo šel 100 v nepregleden ovinek in nobeden normalen ne bo šel 30 po popolnoma ravni cesti, brez prometa, odlični vidlivosti, ter primernih razmerah.
Seveda pa so potrebni znaki, ki opozarjajo na nevarnost, na ovire na cesti, razni prehodi, šole,... Oziroma vsi znaki, ki nam povedo kaj lahko pričakujemo, da se lahko potem vožnja prilagodi raznmeram, ki sledijo...
Seveda pa so potrebni znaki, ki opozarjajo na nevarnost, na ovire na cesti, razni prehodi, šole,... Oziroma vsi znaki, ki nam povedo kaj lahko pričakujemo, da se lahko potem vožnja prilagodi raznmeram, ki sledijo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
Music Man ::
jype:
Torej ti nikoli nisi zaradi trenutka nepozornosti na pregledni cesti, kjer je omejitev 50, peljal 55-60?
Vsak, ki ni sposoben upoštevati prometnih predpisov, je bebec. Ostali nismo.
Torej ti nikoli nisi zaradi trenutka nepozornosti na pregledni cesti, kjer je omejitev 50, peljal 55-60?
jype ::
Music_Man> Torej ti nikoli nisi zaradi trenutka nepozornosti na pregledni cesti, kjer je omejitev 50, peljal 55-60?
Ne.
Trenutek nepozornosti? Saj lahko koga ubiješ!
Ne.
Trenutek nepozornosti? Saj lahko koga ubiješ!
BigWhale ::
Se mi zdi, da je tista osnovna mantra, ki jo vsi "mantrajo" okoli ta, da vozimo "z glavo".
Prosim eno slikco jumboplakata v tej smeri.
Slike sicer nimam ampak 'Red je vedno pas pripet.' Policisti so se take majhne gumijaste pasavce podarjali otrokom.
No, lepo je pa to, da tako pozorno pazis na cesto, da ne opazis jumbo plakatov ob cestah. Spostovanje! ;>
Music Man ::
Pričakovan odgovor, vendar vseeno ti težko verjamem, da nisi niti 1x prekoračil omejitve. Ampak niti ne pričakujem, da boš priznal to. Trenutek nepozornosti je pa tudi tak, da se koncentriraš na cesto in ob tem le malenkost bolj "pobožaš" gas in avto gre takoj 60 km/h. Kaj je torej bolje - gledati na cesto in opazovati dogajanje na in ob njej, ali skoncentrirano strmeti v števec, da ja ne bi prekoračil tistih magičnih 50 km/h?
jype ::
Music_Man> da nisi niti 1x prekoračil omejitve.
No, to ni res, da je nisem. Celo pogosto jo - skoraj na vsakem izvozu z avtoceste je znak za omejitev hitrosti, na katerem piše 40 - pa bi bilo takšno zaviranje zaradi naleta vozil za menoj nevarno. Seveda nisem bil zaradi tega še nikoli kaznovan, ker je hitrejša vožnja od dovoljene prav tako lahko prilagajanje razmeram na cesti. V koloni vozil, ki se premika s hitrostjo, višjo od dovoljene, pač nimaš nikakršne izbire, zato se sam v takih primerih praviloma čimprej spokam s ceste.
Music_Man> Kaj je torej bolje - gledati na cesto in opazovati dogajanje na in ob njej, ali skoncentrirano strmeti v števec, da ja ne bi prekoračil tistih magičnih 50 km/h?
Moj avtomobil ima merilnik hitrosti oblikovan tako, da mi ni treba pogleda umakniti s ceste, da lahko vidim, s kakšno hitrostjo vozim.
No, to ni res, da je nisem. Celo pogosto jo - skoraj na vsakem izvozu z avtoceste je znak za omejitev hitrosti, na katerem piše 40 - pa bi bilo takšno zaviranje zaradi naleta vozil za menoj nevarno. Seveda nisem bil zaradi tega še nikoli kaznovan, ker je hitrejša vožnja od dovoljene prav tako lahko prilagajanje razmeram na cesti. V koloni vozil, ki se premika s hitrostjo, višjo od dovoljene, pač nimaš nikakršne izbire, zato se sam v takih primerih praviloma čimprej spokam s ceste.
Music_Man> Kaj je torej bolje - gledati na cesto in opazovati dogajanje na in ob njej, ali skoncentrirano strmeti v števec, da ja ne bi prekoračil tistih magičnih 50 km/h?
Moj avtomobil ima merilnik hitrosti oblikovan tako, da mi ni treba pogleda umakniti s ceste, da lahko vidim, s kakšno hitrostjo vozim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BigWhale ::
Jah, saj problem je v tem, da jure ne razume, da so tisti, ki vozijo prehitro tud na pol spidermani in imajo svoj spidey sense in hitreje predvidevajo situacijo...
Tocno tole!
Zato ker sta hitrost in pozornost premo sorazmerni! Hitrejsi si, bolj si pozoren! Ker ce vozis pocasi potem enostavno ne mores biti pozoren. Ne gre skupaj, ker gre po formuli! y = k*x+n !
Sem gledal dolgo cajta neko dokumentarno oddajo kjer je voznik razlagal da raje vozi hitro a pozorno kot pa pocasi in nepozorno.
Tocno tole!
Zato ker sta hitrost in pozornost premo sorazmerni! Hitrejsi si, bolj si pozoren! Ker ce vozis pocasi potem enostavno ne mores biti pozoren. Ne gre skupaj, ker gre po formuli! y = k*x+n !
BigWhale ::
Ni problema, če si lastiš HUD.
Al pa mejevalik hitrosti, ki v naseljih pride precej prav. Tudi izven naselja.
Keyser Soze ::
Ni problema, če si lastiš HUD.
Al pa mejevalik hitrosti, ki v naseljih pride precej prav. Tudi izven naselja.
Kar "drive-by-wire". V naši deželi, z razdaljami oz. frekvenco s katero se menjava signalizacija oz. oznake... Je omejevalnik prej nadloga kot pa pripomoček.
In ja, nič ni narobe če pelješ okoli 50km/h. +/- 5km/h. Sklicevanje na točnost je eno obično čistunstvo, za ktero si lahko vsak misli svoje. Le dobro ne.
Že sama tehnika avtomobila ti ne omogoča popolnoma doslednega upoštevanja omejitev.
OM, F, G!
BigWhale ::
Ni problema, če si lastiš HUD.
Al pa mejevalik hitrosti, ki v naseljih pride precej prav. Tudi izven naselja.
Kar "drive-by-wire". V naši deželi, z razdaljami oz. frekvenco s katero se menjava signalizacija oz. oznake... Je omejevalnik prej nadloga kot pa pripomoček.
In ja, nič ni narobe če pelješ okoli 50km/h. +/- 5km/h. Sklicevanje na točnost je eno obično čistunstvo, za ktero si lahko vsak misli svoje. Le dobro ne.
Že sama tehnika avtomobila ti ne omogoča popolnoma doslednega upoštevanja omejitev.
Ja, jaz sem takoj zato, da se na vsak znak za omejevanje hitrosti namesti nek beacon, ki bo sporocal kaksna je trenutna omejitev, poleg njega pa se kamera, ki te po posnela, ce bos omejitev prekoracil.
Kazni bi pa zmanjsal. Samo kamere bi morale biti take, da 'kr same' printajo poloznice in jih posiljajo domov prekrskarjem. Pa jih dobis 15 med voznjo v sluzbo in nazaj, ce nisi previden. ;)
WarpedGone ::
Samo kamere bi morale biti take, da 'kr same' printajo poloznice in jih posiljajo domov prekrskarjem. Pa jih dobis 15 med voznjo v sluzbo in nazaj, ce nisi previden. ;)
Sicer se zezaš ampak si zadel en važen psihološki vidik. Več kot je časa med vzrokom in posledico, dejanjem in kaznijo, težje in slabše naša psiha oboje poveže v neko zvezo. Položnica čez 2 meseca je napol brezveze, ker se samega prekrška sploh ne spomnim več in vidm samo še kako nekdo zahteva nek denar od mene. Poskusi psa trenirat tako, da mu za vsako pravilno akcijo daš darilo šele naslednji dan - o kakšnem učenju ne bo ne duha ne sluha. Če je darilo takojšnje, pa se bo živalca česa tudi naučila, ker ji bo uspe povezat svoje ravnanje z nagrado. Enako velja za kazni.
Kdor hitro da, dvakrat da. Kdor hitro vzame, dvakrat vzame.
Zbogom in hvala za vse ribe
Music Man ::
jype:
No, vidiš, to. Ni voznika, ki ne bi nikoli prekoračil omejitve, niti na tak način. Pa zato taki vozniki še nis(m)o bebci. Se pa strinjam da so bebci tisti, ki namerno po naselju tiščijo gas. Recimo zadnjič sem se peljal za dvema - za starim BMWjem in starim Mercedesom (oba iz zgonjih 90ih let) - in oba sta povsem živčno tiščala za enim kombijem, dokler ga končno nista prehitela. Nato pa sta po naselju odbrzela z 80+ km/h. To pa so bebci.
To je kul, če imaš kaj takega, vendar v vseh avtomobilih tega žal ni. Tudi tempomat je danes običajno le opcija in ne serijska oprema ali celo zakonsko predpisana.
No, to ni res, da je nisem. Celo pogosto jo - skoraj na vsakem izvozu z avtoceste je znak za omejitev hitrosti, na katerem piše 40 - pa bi bilo takšno zaviranje zaradi naleta vozil za menoj nevarno. Seveda nisem bil zaradi tega še nikoli kaznovan, ker je hitrejša vožnja od dovoljene prav tako lahko prilagajanje razmeram na cesti. V koloni vozil, ki se premika s hitrostjo, višjo od dovoljene, pač nimaš nikakršne izbire, zato se sam v takih primerih praviloma čimprej spokam s ceste.
No, vidiš, to. Ni voznika, ki ne bi nikoli prekoračil omejitve, niti na tak način. Pa zato taki vozniki še nis(m)o bebci. Se pa strinjam da so bebci tisti, ki namerno po naselju tiščijo gas. Recimo zadnjič sem se peljal za dvema - za starim BMWjem in starim Mercedesom (oba iz zgonjih 90ih let) - in oba sta povsem živčno tiščala za enim kombijem, dokler ga končno nista prehitela. Nato pa sta po naselju odbrzela z 80+ km/h. To pa so bebci.
Moj avtomobil ima merilnik hitrosti oblikovan tako, da mi ni treba pogleda umakniti s ceste, da lahko vidim, s kakšno hitrostjo vozim.
To je kul, če imaš kaj takega, vendar v vseh avtomobilih tega žal ni. Tudi tempomat je danes običajno le opcija in ne serijska oprema ali celo zakonsko predpisana.
jype ::
Music_Man> Ni voznika, ki ne bi nikoli prekoračil omejitve
Ampak ni vsako prekoračenje omejitve kar prekršek (seveda je, a če sodnika za prekrške prepričaš, da druge možnosti ni bilo, ne boš plačal kazni). _Prvo_ pravilo je, da moraš zagotoviti varnost vseh udeležencev, vključno z lastno. Če je treba pohodit gas, da se rešiš iz nevarne situacije, potem pač to moraš storiti.
Ampak prehitra vožnja _ni_ nujna za reševanje življenj (razen ko gre za vozilo na nujni vožnji, kjer bo sodnik za prekrške brez težav presodil o tem ali je šlo zares za nujno vožnjo, ali pa je voznik idiot, ki ga je treba kaznovati).
Ampak ni vsako prekoračenje omejitve kar prekršek (seveda je, a če sodnika za prekrške prepričaš, da druge možnosti ni bilo, ne boš plačal kazni). _Prvo_ pravilo je, da moraš zagotoviti varnost vseh udeležencev, vključno z lastno. Če je treba pohodit gas, da se rešiš iz nevarne situacije, potem pač to moraš storiti.
Ampak prehitra vožnja _ni_ nujna za reševanje življenj (razen ko gre za vozilo na nujni vožnji, kjer bo sodnik za prekrške brez težav presodil o tem ali je šlo zares za nujno vožnjo, ali pa je voznik idiot, ki ga je treba kaznovati).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Mipe ::
Naloga vsakega voznika je, da se zaveda svoje vloge v prometu in se prilagodi okoliščinam. Žal je večina voznikov prepotentnih kraljev ceste, ki jim dol visi za soudeležence v prometu.
ABX ::
Jah, saj problem je v tem, da jure ne razume, da so tisti, ki vozijo prehitro tud na pol spidermani in imajo svoj spidey sense in hitreje predvidevajo situacijo...
Sem gledal dolgo cajta neko dokumentarno oddajo kjer je voznik razlagal da raje vozi hitro a pozorno kot pa pocasi in nepozorno.
Tocno tole!
Zato ker sta hitrost in pozornost premo sorazmerni! Hitrejsi si, bolj si pozoren! Ker ce vozis pocasi potem enostavno ne mores biti pozoren. Ne gre skupaj, ker gre po formuli! y = k*x+n !
Jaz sem enkrat bil takšen, vozil malo hitreje in bil zelo pozoren. Zdaj se mi ne da več, raje vozim normalno in gledam okoli pokrajino. Zato da ne bi končal v kako sporno situacijo pa imam večjo varnostno razdaljo in boljše podvozje. Mudi pa se mi ne več nikamor, če bom zamudil v službo mi dol visi. Itak bo delo konec dneva opravljeno.
Če pa hočem vozit hitreje pa se usedem na motor.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
jype ::
ABX> Če pa hočem vozit hitreje pa se usedem na motor.
Jaz bi zelo rad, da si na motorju še ekstra previden. Slovenski vozniki motorjev v povprečju namreč sploh ne vidijo.
Jaz bi zelo rad, da si na motorju še ekstra previden. Slovenski vozniki motorjev v povprečju namreč sploh ne vidijo.
ABX ::
Ne vozim več kot 80, itak je skuter za po mestu.
Sem pa navajen se vozit po Trstu, tako da SLO promet me ne preseneča. :)
Sem pa navajen se vozit po Trstu, tako da SLO promet me ne preseneča. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
KaiV6 ::
ABX
Se strinjam, zadnja vaja pred opravljanjem izpita, takoj po avtocesti (no oboje lahko zdruzis, zdej ko je avtocesta kar do tam :) ) bi morala bit, da prides neposkodovan iz Trsta ven oz. vsaj zivcen ne :)
Sem pa navajen se vozit po Trstu, tako da SLO promet me ne preseneča. :)
Se strinjam, zadnja vaja pred opravljanjem izpita, takoj po avtocesti (no oboje lahko zdruzis, zdej ko je avtocesta kar do tam :) ) bi morala bit, da prides neposkodovan iz Trsta ven oz. vsaj zivcen ne :)
<insert>podpis.html</insert>
ABX ::
ABX
Sem pa navajen se vozit po Trstu, tako da SLO promet me ne preseneča. :)
Se strinjam, zadnja vaja pred opravljanjem izpita, takoj po avtocesti (no oboje lahko zdruzis, zdej ko je avtocesta kar do tam :) ) bi morala bit, da prides neposkodovan iz Trsta ven oz. vsaj zivcen ne :)
Pravijo da moreš bit vsaj v dveh za po Trsu, en da vozi drugi da maha z palco. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Keyser Soze ::
Jaz bi zelo rad, da si na motorju še ekstra previden. Slovenski vozniki motorjev v povprečju namreč sploh ne vidijo.
Pri "potovalni" hitrosti, ki jo ti uporabljajo jih bolj težko vidiš. Upam, da se spustimo vdebato o motoristih, ker imam preveč slabih izkušenj, da bi verjel, da je slabih motoristov zelo malo.
P.S.: @Jype - avto je pa kakšen, da vidim to čudo od merilnika hitrosti.
OM, F, G!
jype ::
Keyser Soze> avto je pa kakšen, da vidim to čudo od merilnika hitrosti.
Avto z digitalnim merilnikom hitrosti, spravljenim za lečo, ki omogoča spremljanje indikatorja brez fokusiranja.
Keyser Soze> ker imam preveč slabih izkušenj, da bi verjel, da je slabih motoristov zelo malo.
Znajo bit kar naporni, ja. Če vzvratnih ogledal ne spremljaš dovolj resno, sploh ne opaziš, kdaj te je kakšen prehitel.
Avto z digitalnim merilnikom hitrosti, spravljenim za lečo, ki omogoča spremljanje indikatorja brez fokusiranja.
Keyser Soze> ker imam preveč slabih izkušenj, da bi verjel, da je slabih motoristov zelo malo.
Znajo bit kar naporni, ja. Če vzvratnih ogledal ne spremljaš dovolj resno, sploh ne opaziš, kdaj te je kakšen prehitel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BigWhale ::
Samo kamere bi morale biti take, da 'kr same' printajo poloznice in jih posiljajo domov prekrskarjem. Pa jih dobis 15 med voznjo v sluzbo in nazaj, ce nisi previden. ;)
Sicer se zezaš ampak si zadel en važen psihološki vidik. Več kot je časa med vzrokom in posledico, dejanjem in kaznijo, težje in slabše naša psiha oboje poveže v neko zvezo.
V bistvu se ne hecam. Jaz bi res celotno cestno mrezo opremil z radarji. Na vsak kilometer ceste bi dal radar, brez heca.
Pa kazen 10 EUR na uro za vsakih 10km/h prekoracitve predpisane omejitve. Na koncu dneva bi se pa poloznice printale. Maksimalno dva dni zamika.
Prvi mesec bi jim verjetno non-stop zmanjkovalo papirja za poloznice, potem bi pa zacel ostajati.
Skupaj z vsakim radarjem bi pa bil tudi 'beacon' ki bi avtu sporocal hitrost, ki je predpisana na tistem odseku. Zraven bi tak beacon lahko posredoval se druge informacije.
ABX ::
Pa ne pozabit dodat kazen 10E za vsakega ki vozi pod predpisano hitrost.
Če nisi dovolj dober za vozit avto imaš javni prevoz, se ne hecam.
Če nisi dovolj dober za vozit avto imaš javni prevoz, se ne hecam.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
w00tnes ::
Offtopic:
Tako idejo sem jaz ze pred casom posredoval na ministrstvo pa ne duha ne sluha od njih :P
Edini odgovor:
Niso resni! ^^
Tako idejo sem jaz ze pred casom posredoval na ministrstvo pa ne duha ne sluha od njih :P
Edini odgovor:
To je povratnica za elektronsko pošto, ki je prispela dne 30.08.07 ob
00:45:41.
Niso resni! ^^
ABX ::
Offtopic:
Tako idejo sem jaz ze pred casom posredoval na ministrstvo pa ne duha ne sluha od njih :P
Edini odgovor:
To je povratnica za elektronsko pošto, ki je prispela dne 30.08.07 ob
00:45:41.
Niso resni! ^^
Še dobro da imajo program ki odgovarja ko so na kavi. :)
To je naša e-uprava. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
WarpedGone ::
Pa ne pozabit dodat kazen 10E za vsakega ki vozi pod predpisano hitrost.
Ne s takimi ven hodit, ker te bojo zasuli kako predpisana hitrost ne obstaja in kako ima vsak pravico vozit pod omejitvijo. In imeli bodo prav.
Ampak prav imaš tudi ti v nekem nedobesednem smislu. Obstaja člen o neoviranju prometa in umikanju koloni za sabo. Ni treba nobene kazni za prenizko hitrost (ker zapovedana hitros na običajnih cestah ne obstaja), le dosledno se naj kaznuje tudi "strojevodje". Zadnječase so vse bolj popularne razne Aixam nepremičnine, katerih šoferji so prepričani da so cvet vozniške kulture, kljub temu da je za njimi po 2km dolga kolona. Da bi se umaknili na avtobusno postajo al pa kako drugo primerno površino? Čemu le?? ..
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Ni treba nobene kazni za prenizko hitrost (ker zapovedana hitros na običajnih cestah ne obstaja), le dosledno se naj kaznuje tudi "strojevodje".
S tem se povsem strinjam in lahko razumem, da se komu strga, če se nekdo pred njim dela norca iz njega. Sem že vozil za počasnelo in se celo umaknil, da so drugi lahko prehiteli najprej mene, potem pa še onega, ampak prehiteval na način, ki ne bi bil varen, pa seveda nisem. Si ne drznem.
WarpedOne> Zadnječase so vse bolj popularne razne Aixam nepremičnine, katerih šoferji so prepričani da so cvet vozniške kulture, kljub temu da je za njimi po 2km dolga kolona. Da bi se umaknili na avtobusno postajo al pa kako drugo primerno površino? Čemu le?? ..
Jah, če oni ne smejo več kot 50, pol tut ti ne boš šu!
S tem se povsem strinjam in lahko razumem, da se komu strga, če se nekdo pred njim dela norca iz njega. Sem že vozil za počasnelo in se celo umaknil, da so drugi lahko prehiteli najprej mene, potem pa še onega, ampak prehiteval na način, ki ne bi bil varen, pa seveda nisem. Si ne drznem.
WarpedOne> Zadnječase so vse bolj popularne razne Aixam nepremičnine, katerih šoferji so prepričani da so cvet vozniške kulture, kljub temu da je za njimi po 2km dolga kolona. Da bi se umaknili na avtobusno postajo al pa kako drugo primerno površino? Čemu le?? ..
Jah, če oni ne smejo več kot 50, pol tut ti ne boš šu!
BigWhale ::
Saj je zakonsko minimalna predpisana hitrost. Taksne, ki vozijo manj se lahko kaznuje. Brez problema.
ABX ::
To je nestrpnost do ostalih. Prisotna je tako v divjanju kot trmi tistega ki vodi kolono iz LJ v KP.
Zato imamo toliko problemov, vsi so nestrpni, od tistega ki obvlada avto do tistega ki nima tri čiste kaj je to druga prestava.
Zato imamo toliko problemov, vsi so nestrpni, od tistega ki obvlada avto do tistega ki nima tri čiste kaj je to druga prestava.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
Jah, če oni ne smejo več kot 50, pol tut ti ne boš šu!
To je tudi problem, kdo si ti da boš ostalim ukazoval in diktiral hitrost? Če je kdo hitrejši se umakni, konec dneva boš ti manj jezen in on.
Jaz se na avto cesti vedno umaknem, ali vozim 100 ali 200. Če me je kdo dohitel pomeni da je hitrejši, jaz se lepo umaknem in on gre mirno naprej. In še nisem našel predela ceste ki to ne bi omogočilo v naslednjih 500m.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
jype ::
ABX> To je tudi problem, kdo si ti da boš ostalim ukazoval in diktiral hitrost. Če je kdo hitrejši se umakni, konec dneva boš ti manj jezen in on.
Ja, ampak za mano se zelo težko nabere kolona, ker že če je za mano en sam hitrejši avto, se umaknem takoj, ko se lahko.
Mene ni nič sram vozit iz dalmacije do Ljubljane tako, da se vsake tri kilometre spravim dol s ceste in počakam, da gre kolona naprej.
Ja, ampak za mano se zelo težko nabere kolona, ker že če je za mano en sam hitrejši avto, se umaknem takoj, ko se lahko.
Mene ni nič sram vozit iz dalmacije do Ljubljane tako, da se vsake tri kilometre spravim dol s ceste in počakam, da gre kolona naprej.
ABX ::
Mene ni nič sram vozit iz dalmacije do Ljubljane tako, da se vsake tri kilometre spravim dol s ceste in počakam, da gre kolona naprej.
Upam da bo vedno več ljudi se tako obnašalo. Tudi divjaki cenijo takšno kulturo.
Poleg tega ni potrebno se ustavit, ko vidiš da te hoče prehitet, daš desni žmigavec in z desno gumo greš na belo črto, ko skoči ven pa spustiš gas.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Pyr0Beast ::
Mene ni nič sram vozit iz dalmacije do Ljubljane tako, da se vsake tri kilometre spravim dol s ceste in počakam, da gre kolona naprej.
Lepo od tebe.
Meni nekako vedno uspe ujeti tisto vozilo ki sem ga spustil naprej :)
Lepo od tebe.
Meni nekako vedno uspe ujeti tisto vozilo ki sem ga spustil naprej :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zheegec ::
To umikanje hitrejšim zadaj PROSIM ne prakticirati. Lepo zdržuješ konstantno hitrost in se umakneš rahlo na desno stran pasu, bo že oni zadaj prehitel ko bo za to prostor. Dobro, razen če greš res 1/2 pod omejitvijo, to je drugo
Se mi je lani 2x zgodilo (v Črni Gori), da je nek avto (oba čudežno iz Nizozemske) brez opozorila zabremzal in se potem začel umikati dol s ceste ravno tisti moment, ko sem ga začel prehitevati... Zelo nevarno.
Se mi je lani 2x zgodilo (v Črni Gori), da je nek avto (oba čudežno iz Nizozemske) brez opozorila zabremzal in se potem začel umikati dol s ceste ravno tisti moment, ko sem ga začel prehitevati... Zelo nevarno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
jype ::
ALIEn3001> To umikanje hitrejšim zadaj PROSIM ne prakticirati.
Če vozi 2m za mano in ne more prehitet, ker je cesta ovinkasta, se bom spokal takoj, ko bo odcep, izogibališče ali kakršnakoli druga možnost ustaviti.
Če vozi 2m za mano in ne more prehitet, ker je cesta ovinkasta, se bom spokal takoj, ko bo odcep, izogibališče ali kakršnakoli druga možnost ustaviti.
WarpedGone ::
Se mi je lani 2x zgodilo (v Črni Gori), da je nek avto (oba čudežno iz Nizozemske) brez opozorila zabremzal in se potem začel umikati dol s ceste ravno tisti moment, ko sem ga začel prehitevati... Zelo nevarno.
A to nej bi bil argument za "To umikanje hitrejšim zadaj PROSIM ne prakticirati."?
Če si naletel na idijota, ki nima treh čistih kako se pravilno upočasni in odstrani s ceste nikakor ne pomeni, da je osnovna ideja o umikanju hitrejšim zgrešena. Še zakon jo zapoveduje.
Zbogom in hvala za vse ribe
KaiV6 ::
Zakaj se vozniki, ki imajo pred sabo vedno nesposobneze in za sabo konstantno idiote ne vprasajo, ali ni mogoce z njimi samimi kaj narobe ? :)
Resnicno svetujem 2 dni ali 3 voznje po vecjih italjanskih srediscih :) po italjanski misiji .. se vam bodo nasi vozniki zdeli strpnezi prve klase :) hehe
Sozitje za vzgled :)
Resnicno svetujem 2 dni ali 3 voznje po vecjih italjanskih srediscih :) po italjanski misiji .. se vam bodo nasi vozniki zdeli strpnezi prve klase :) hehe
Sozitje za vzgled :)
<insert>podpis.html</insert>
jype ::
KaiV6> Zakaj se vozniki, ki imajo pred sabo vedno nesposobneze in za sabo konstantno idiote ne vprasajo, ali ni mogoce z njimi samimi kaj narobe ? :)
Nemogoče.
Prva stvar, ki se je naučiš o prometu je ta, da so vsi udeleženci totalni idioti.
Nemogoče.
Prva stvar, ki se je naučiš o prometu je ta, da so vsi udeleženci totalni idioti.
TESKAn ::
darkolord, če se eno minuto voziš in ne vidiš nobene hiše nikjer naokoli, ali pa če vidiš 2 kilometra naprej, da ni nobene hiše, potem pač nisi v naselju. Pol niti ne bo kar table naenkrat.
Pelji se enkrat od Idrije do spodnje idrije, boš presenečen.
Vsak, ki ni sposoben upoštevati prometnih predpisov, je bebec. Ostali nismo.
Bebci so kur**** kamijončkarji, ki furajo 80 po ravnini, da ga ne moreš prehitet in zabremzajo na 30 takoj, ko je malo večji ovinek, ki ga z avtom lahko brez problema spelješ z 50.
Jaz se dejansko umaknem, če se pojavi za mano kdo, ki bi rad prehitel, na prvem primernem mestu.
Ko bi že omenjeni kamijončkarji bili taki, ne bi bilo problema. Ma kaj, ko pritisnejo na plin, tako da ne samo, da te še naprej ovirajo, še prav lepe črne dimne zavese si deležen.
Na križišču še vedno pogledaš, če slučajno prihaja kolesar, ki vozi v napačno smer sredi noči brez luči - očitno ljubljanski regionalni adrenalinski šport.
V zadnjem tednu sem samo enkrat opazil, da je kolesar ustavil pri rdeči luči. Večina gre, kot pač gre - čez rdečo, po napačni strani ipd. Da ne omenjam IDIOTA, ki mi je zapeljal direkt pred avto (križišče streliška in roška), ko je imel rdečo luč že lep čas, jaz (in avto pred mano) pa zeleno. Je pa res, da je imel eno na balanci, zgleda se je preveč v joške zagledal, da bi opazil rdečo luč in avte pred sabo.
Celo pogosto jo - skoraj na vsakem izvozu z avtoceste je znak za omejitev hitrosti, na katerem piše 40 - pa bi bilo takšno zaviranje zaradi naleta vozil za menoj nevarno.
Jah, omejitev je zatem, ko že zaviješ dol. Žal pa se najdejo pacienti, ki so mnenja, da je treba zavirat že, ko si na voznem pasu. Verjetno ne vejo, od kod je zaviralni pas dobil svoje ime.
Se pa strinjam da so bebci tisti, ki namerno po naselju tiščijo gas.
Eni največjih tisti, ki zunaj naselji vozijo "varno" 70, table za naselja pa po pravilu spregledajo (ali pa ignorirajo, ne vem) in vozijo svojih 70 tudi skozi naselje.
Obstaja člen o neoviranju prometa in umikanju koloni za sabo.
Umikanje koloni za sabo? Kazni za neupoštevanje tega ne boš dobil, pa če jih nabereš en kilometer za sabo.
Zadnječase so vse bolj popularne razne Aixam nepremičnine,
Kaj sploh dela taka ropotuljica, ki ne zmore 50 kmh, na cesti z omejitvijo 90? Pa še lepo široke so te škatlice, da jih je težje prehitet. Ne rečem za po mestu, ampak da nekateri idioti gredo s tem izven mesta...
Saj je zakonsko minimalna predpisana hitrost. Taksne, ki vozijo manj se lahko kaznuje. Brez problema.
Se je to v Sloveniji že zgodilo?
In še nisem našel predela ceste ki to ne bi omogočilo v naslednjih 500m.
Pridi v naše konce (Idrija, Cerkno), jih boš takoj našel :).
Meni nekako vedno uspe ujeti tisto vozilo ki sem ga spustil naprej :)
To so pa posebna kategorija, pacienti, ki te prehitijo v naselju, ko greš 50, zunaj ga pa brž dohitiš, ko se cijazi s svojimi 70.
Če vozi 2m za mano in ne more prehitet, ker je cesta ovinkasta, se bom spokal takoj, ko bo odcep, izogibališče ali kakršnakoli druga možnost ustaviti.
Tudi če bo to pomenilo bremzanje na polno, ko zadnji trenutek opaziš izogibališče?
Zakaj se vozniki, ki imajo pred sabo vedno nesposobneze in za sabo konstantno idiote ne vprasajo, ali ni mogoce z njimi samimi kaj narobe ? :)
It is possibile...lahko pa da se vsi delimo v tri skupine. Počasne, srednje in (pre)hitre in vsaka skupina ima tako dve skupini, ki se ji zdita nori.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ABX ::
Ah nestrpnost, tako na tem forumu kot na cesti. Sej ni čudno da imamo toliko težav.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
darkolord ::
ko zadnji trenutek opaziš izogibališče?Kako pa lahko izogibališče opaziš zadnji trenutek? Skrito v grmovju?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
ABX ::
ko zadnji trenutek opaziš izogibališče?Kako pa lahko izogibališče opaziš zadnji trenutek? Skrito v grmovju?
Pač nekaterim vožnja predstavlja problem in se ne uspejo sprostit da bi lahko analizirali situacije v naprej. Dobri vozniki niso tisti ki vozijo hitro ampak tisti ki znajo napovedat situacijo preden se zgodi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Pyr0Beast ::
Še boljši so pa tisti ki se dejansko že pripravijo na situacijo in reagirajo še predno se ta zgodi.
90% časa natanko vem kako bo nekdo reagiral, prehitevanje, rinjenje v križišče, izsiljevanje. Tistih 10% pa raje počakam in še enkrat analiziram situacijo.
90% časa natanko vem kako bo nekdo reagiral, prehitevanje, rinjenje v križišče, izsiljevanje. Tistih 10% pa raje počakam in še enkrat analiziram situacijo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34519 (28747) | bluefish |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24203 (21556) | Mavrik |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 82523 (75223) | Gandalfar |
» | Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 14417 (11947) | Tear_DR0P |